Αλλος για Ρίο τράβηξε, άλλος για Μυτιλήνη, θα μπορούσε να παραφράσει κανείς το γνωστό άσμα μόλις τρεις μήνες πριν από το μεγάλο ραντεβού του καλοκαιριού.

Την ώρα που οι ελπίδες του ελληνικού αθλητισμού αυξάνονται και πληθύνονται, με την ελληνική αποστολή να έχει φτάσει αισίως τα 76 μέλη (μέχρι και τη Μεγάλη Τετάρτη), στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή μετρούν και δεν τους βγαίνουν τα αεροπορικά εισιτήρια!

Στον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η ΕΟΕ (με την Alitalia να επικρατεί), προφανώς από κακό προγραμματισμό, εξασφαλίστηκαν λιγότερα εισιτήρια από όσα θα χρειαστεί τελικά όλη η αποστολή και ήδη διαμηνύει σε ομοσπονδίες να προμηθευτούν εισιτήρια μόνες τους και θα τους καλύψει η ίδια την οικονομική διαφορά!

Ομως, εδώ μιλάμε ίσως και για διπλάσια αξία των εισιτηρίων για το Ρίο, τα οποία πλέον κοστίζουν πάνω από 3.000 ευρώ έκαστο (και ακριβαίνουν όσο πλησιάζουν οι Αγώνες), όταν μέσω του διαγωνισμού είχαν εξασφαλιστεί –πριν από μήνες –τιμές κάτω των 2.000 ευρώ.

Εδώ λοιπόν καλούνται κάποιες ομοσπονδίες να κάνουν οι ίδιες διαγωνισμό, μόλις 100 ημέρες πριν από τους Αγώνες, όπου όμως υπάρχει πιθανότητα να μην εγκριθούν από την εξελεγκτική επιτροπή της ΓΓΑ καθώς θα μιλάμε για πολύ πιο υψηλές τιμές και θα πρέπει να βρεθούν εισιτήρια με 2-3 ενδιάμεσους προορισμούς για να μειωθεί το κόστος, τη στιγμή που υποτίθεται ότι είναι πολύ σημαντικό να ταξιδέψουν οι αθλητές όσο πιο ανθρώπινα γίνεται για να έχουν τη μικρότερη δυνατή καταπόνηση ενόψει των Αγώνων.

Θυμίζουμε ότι το 2012, στους Αγώνες του Λονδίνου, η Ολυμπιακή Αεροπορία είχε αναλάβει τη χορηγία αποστολής των αθλητών και των μελών της ΕΟΕ στη βρετανική πρωτεύουσα (βάζοντας δύο τσάρτερ για το πρώτο και δεύτερο γκρουπ).

ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ Η ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΤΗΣΗ. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν επιτεύχθηκε φέτος, με αποτέλεσμα και όλα τα ελληνικά χρήματα να φύγουν στο εξωτερικό (σε 3-4 εταιρείες που εκτελούν πτήσεις για το Ρίο), και να μην έχουν οι αθλητές την πολυτέλεια ενός ξεκούραστου ταξιδιού.

Ο εθνικός αερομεταφορέας, για παράδειγμα (Aegean), έχει συνεργασία με τον ΣΕΓΑΣ από την οποία και οι δύο πλευρές είναι απόλυτα ωφελημένες.

Η συγκεκριμένη ομοσπονδία μάλιστα, που είναι μια από αυτές που της ζητήθηκε να ψάξει εισιτήρια, έχει ήδη δύο αθλητές (η επικοντρίστρια Κατερίνα Στεφανίδη και ο σφαιροβόλος Νίκος Σκαρφέλης) που θα πρέπει να ταξιδέψουν από την Αμερική και ίσως να προστεθεί άλλη μία.

Ο πρόεδρος της ΕΟΕ Σπύρος Καπράλος, που είχε υπάρξει μεγάλος αθλητής και είναι πάντα δίπλα στους αθλητές, έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τα δεδομένα σε αυτά τα προβλήματα ώστε να πάει η αποστολή όσο το δυνατόν με τις καλύτερες συνθήκες στο κορυφαίο αθλητικό ραντεβού.

Δεν πρόβλεψαν τη μεταφορά των κονταριών!

Το μεγάλο πρόβλημα στην αποστολή του στίβου (το οποίο δεν έχει προβλεφθεί στα εισιτήρια που πήρε η ΕΟΕ από τον διαγωνισμό) είναι η μεταφορά κονταριών, που ασφαλώς κοστίζει έξτρα και είναι το απόλυτο εργαλείο για τις μεγαλύτερες ελπίδες της ομάδας του στίβου (18 αθλητές) με τον Φιλιππίδη και τις Κυριακοπούλου, Στεφανίδη.

Ηδη ο ΣΕΓΑΣ έστειλε τρισέλιδη επιστολή σε πολύ αυστηρό τόνο στην ΕΟΕ, ζητώντας να δοθούν αμέσως λύσεις στα σοβαρά προβλήματα.