Η ΙΤΑΛΙΑ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 28/06/2012 23:49 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 28/06/2012 23:58 |
Η Ιταλία προκρίθηκε στον τελικό

Η Ιταλία με δύο γκολ του Μάριο Μπαλοτέλι νίκησε 2-1 τη Γερμανία στη Βαρσοβία και προκρίθηκε στον τελικό του Euro, όπου την Κυριακή θα αντιμετωπίσει στο Κίεβο την Ισπανία. <br> <b> Δείτε τα γκολ </b> Ο σούπερ Μάριο λοιπόν, καθάρισε για την ομάδα του Τσέζαρε Πραντέλι, η οποία δεν αιφνιδιάστηκε, αλλά αντίθετα αντιμετωπισε με επιτυχία την γερμανική πίεση στα πρώτα λεπτά και χτύπησε στη συνέχεια την κατάλληλη στιγμή.

Ηταν όμως κι αυτή η παράδοση! Η Ιταλία δεν έχει χάσει ποτέ από τη Γερμανία σε μεγάλη διοργάνωση και αυτό επιβεβαιώθηκε για άλλη μία φορά στον  ημιτελικό.

Ο Μπαλοτέλι λοιπόν, σκόραρε στο 29' (με κεφαλιά) και στο 36' (με δυνατό σουτ) και στη συνέχεια, η ιταλική ομάδα παίζοντας έξυπνα στην κόντρα, έχασε αρκετές ευκαιρίες και για περισσότερα γκολ.

Η γερμανική ομάδα ήταν προβλέψιμη, είχε φάσεις για γκολ, ο Μπουφόν με την εμπειρία του είχε ορισμένες σπουδαίες επεμβάσεις, ενώ στο 61' ο Ρόις με τη βοήθεια του Ιταλού τερματοφύλακα εστειλε τη μπάλα στο δοκάρι.

Οι Γερμανοί τελικά κατάφεραν να μειώσουν στις καθυστερήσεις με πέναλτι που εκτέλεσε ο Οζιλ.

Διαιτητής: Λανουά (Γαλλία).

Κιτρινες: Μπαλοτέλι, Μπονούτσι, Ντε Ρόσι

Γερμανία:Νόιερ, Μπόατενγκ (71' Μίλερ), Χούμελς, Μπάντστουμπερ, Λαμ, Κεντίρα, Σβάινσταϊγκερ, Κρόοζ, Οζίλ, Ποντόλσκι (46' Ρόις), Γκόμες (46' Κλόζε).

Ιταλία: Μπουφόν, Μπαλτζαρέτι, Μπαρτζάλι, Μπονούτσι, Κιελίνι, Πίρλο, Μαρκίζιο, Μοντολίβο (63' Τιάγκο Μότα), Ντε Ρόσι, Κασάνο (58' Ντιαμάντι), Μπαλοτέλι (70' Ντι Νατάλε).

Γερμανία - Ιταλία 1-2 (goals)

Γερμανία - Ιταλία 1-2 (highlights)

7
Talos
29/06/2012 22:15
Γεια!!!! Συγνώμη για τα Ελληνικά μου μα δεν είμαι ελληνιδα μα Ιταλίδα (ναι, ειμαι ενα κορίτσι) και χθες το βράδυ και σήμερα η Νοτιά Ευρώπη νίκησε! Στο αθλητισμός και στη οικονομία. Και "θα έρθουμε" η Ισπανία. Γειαααα
Nikos I.
29/06/2012 10:58
φίλε Carmelo, σε ευχαριστώ για τα ωραία λόγια και την αφιέρωση. Χίλια μπράβο σε σένα και σε όλους τους Ιταλούς!
Η Ιταλία πέταξε τη Γερμανία έξω από το ΕΥΡΩ
29/06/2012 06:29
Η Ιταλία προκρίθηκε στον τελικό O Μάριο Μπαλοτέλι όταν πέτυχε το ένα από τα δύο του γκολ στο Manchester United 1 - 6 Manchester City σήκωσε το φανέλα και το T-shirt που φορούσε έγραφε WHY ALWAYS ME Όταν στο ματς με την Αγγλία ο Μάριο Μπαλοτέλι έχασε ίσαμε 5 γκολ, σκέφτηκα ότι αν η Ιταλία προκριθεί στον ημιτελικό, θα τα βάλει όλα μαζεμένα στους ΑΧΩΝΕΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΘΕΣΤΑΤΟΥΣ Γερμανούς. ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΓΡΑΦΤΟ. Η Ιταλία πέταξε τη Γερμανία έξω από το ΕΥΡΩ.
Ιπποκράτης Μπουρνελης
29/06/2012 04:18
Γεια σου Carmelo Χαίρομαι πολυ που αισθάνεσαι Έλληνας.Συγχαρητήρια για την νίκη σας είμαι υπερήφανος για σας.
δκ
29/06/2012 02:01
Μπραβο στην Bella Italia! Εκτος απο την φοβερη τεχνικη και εμπειρια, δειξανε και τα ακολουθα που και εμεις ΑΝΕΤΑ θα μπορουσαμε να δειξουμε... 1. Ψυχη 2. Σθενος 3. Μαχητικοτητα 4. Τρεξιμο 5. Αυτοθυσια Δυστυχως, τα ξεχασαμε και τα αφησαμε καπου .... στον παγκο πριν καν αρχισει ο αγωνας.... ...ΚΡΙΜΑ γιατι ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ και εμεις !!! ...ΚΡΙΜΑ και ΠΑΛΙ !!!! ...ΚΡΙΜΑ για το ΧΑΛΙ μας!!! Μπραβο στους γειτονους μας!!!
Carmelo
29/06/2012 01:23
Αγαπητοί αδελφοί Έλληνες, ακόμα κι αν είναι μόνο για το ποδόσφαιρο, αυτή τη νίκη εναντίον των Γερμανών είναι αφιερωμένο σε σας. Μας και το αίμα σας έχει τις ίδιες ρίζες. Υπερήφανος για να είναι αδέλφια σας, ακόμα και σε κακές στιγμές. Η κρίση δεν θα μας χωρίσει συμμαχίες ποτέ στη ζωή. Η Μέρκελ θα καταβάλει μια μέρα με όλους τους τραπεζίτες, για όλες τις βλάβες που κάνουν τους ανθρώπους μας. Υπεγράφη, ένα Σικελίας περήφανοι που έχουμε το αίμα στις φλέβες γύρω από τη Μεσόγειο και την αγαπημένη Αρχαία Ελλάδα μας! Carmelo
Nikos I.
29/06/2012 00:17
AΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑ!!!!!! Όλος ο κόσμος πλην γερμανών χαίρεται που πάτε αεροδρόμιο για την πατρίδα σας, δίότι είστε τόσο υπερόπτες και αλλάζονες (είδαμε τις πολλαπλές δηλώσεις σας), που για μια ακόμη φορά καταφέρατε να κάνετε τον κόσμο να σας μισήσει παρά το γεγονός ότι έχετε ταλαντούχα ομάδα, την οποία ο φυσιολογικός ποδοσφαιρόφιλος κανονικά θα μπορούσε να σεβασθεί και να εκτιμήσει. Όσα προτερήματα και να έχετε σαν λαός, τα μειονεκτήματά σας μια ζωή είναι τόσο μεγάλα, που υπερκαλύπτουν τα προτερήματά σας κατά πολύ και στρέφετε τον κόσμο ενατίον σας. Ένα μεγάλο μπράβο στους Ιταλούς, οι οποίοι πρώτον έδειξαν (δίδαξαν) πώς δυσκολεύεις τη ζωή του γερμανού απογορεύοντάς του να σε διασύρει (και να γίνεται ακόμη πιο αλλάζονας) και δεύτερον έπαιξε εξυπνότατη μπάλλα. Τρελλά συγχαρητήρια στους Ιταλούς, και προς στους αλλάζονες: ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ !!!!! ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!