Εφυγε ο Τεν Κάτε, ήρθαν Νιόπλιας, Βαζέχα!

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/12/2009 16:49 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 08/12/2009 21:17 |
Ο Χενκ Τεν Κάτε αποτελεί παρελθόν για  τον Παναθηναικό! Οι «πράσινοι» ανακοίνωσαν τη λύση της συνεργασίας με τον Ολλανδό τεχνικό και...
Γίνετε Συνδρομητής
DODOS
10/12/2009 15:27
Aaaaaa re Patera !!!
Panw pou eixe arxisei na sou ftiaxnei tin omada o Ollandos piges kai ton ediwkses.
Giati kaneis tetoies saxlamares......????
Giati giati giati....?????
Kai de ftanei afto....se parakalouse o Fergiouson, o Kapelo, o Mourinio, o Benitez......tosa kai tosa onomata na erhoun na analavoun ta inia tis kosmoksakousmenis sou omadas.....ki'' esy ekei......na pareis to Nioplia !!!!
Ti peisma ki'' esy re aderfaki......
Ti peisma.....ts ts ts....
Ν.Κ
10/12/2009 15:14
Δηλ γιατι δε κανουν οι δυο?Τι ειναι πια το ποδοσφαιρο εκτος απο ενα ομαδικο αθλημα- παιχνιδι, ασχετα αν με την καταλληλη δουλεια-προπαγανδα εγινε προεκταση του π*..ς για πολλους,και κυριως για ολους οσοι δε εχουν στον ηλιο μοιρα διεθνως! Εγινε τροπος πολιτκης,τροπος ελεγχου των μαζων! Το καναν οι χουντες στην μαρτυρικη,την κατα-ληστευμενη Ν.Αμερικη,Το κανουν τωρα παντου και οι ταχα δημοκρατιες!
Κόκκινος γαύρος
10/12/2009 14:36
Πάει και αυτός... Εδώ στην Ελλάδα, όπως καταλαβαίνετε είναι πολύ δύσκολο να είσαι προπονητής!! Έλειψη υπομονής υπάρχει! Και καλύτερα να πήγαινε ο μαγκάρας Σέρτζιο Μαρκαριάν στο ΠΑΟ!! Είχε φέρει τον ΠΑΟ μέχρι στα προημιτελικά του Τσάμπιονς! Αλλά ίσως κανείς δε θέλει να ακούσει αυτό το όνομα μετά τη διάλυση της ομάδας από τους γαύρους στη Ριζούπολη με 3-0!!! Χαχαχαχαχαχα......... Τσουκαλάς μάγκας!!!
ΤΑΣΟΣ15
10/12/2009 13:38
ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΠΕΝΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ.............. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΗ 1-2 ΧΡΟΝΑΚΙΑ...
alex
10/12/2009 12:28
ΑΝΟΙΞΤΕ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ......ΕΦΥΓΕ Ο ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΠΟΥ ΔΙΛΕΥΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ 18 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΑΠΟΓΕΙΩΘΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ.....

G ALEX TORONTO CANADA
10/12/2009 05:59
OXH RE FILE SAVA TA PARALES OLO O KOKALIS
SAS FTEH AFOU DEN EXETE OMADA EXASATE
OPO TON OLYMPIAKO KAI DIOXATE TON PROPONITH,
TH PSAXNHS NA BRHS
Μανώλης S
09/12/2009 20:59
''Ηταν φαίνεται ακριβός ο Τεν Κάτε. Νιόπλιας - Βαζέχα λόγω ύφεσης λοιπόν, τι να γίνει.
φανης
09/12/2009 20:25
Τέλος και για μενα ο ΠΑΟ.Μετά από περίπου 30 χρόνια.Αυτή την καραμέλα οτι πάντα φταίει ο προπονητής δεν θα την πάρω.Ποιός αγόρασε τον Σεί΄ταριδη και πίεζε τον ΤΕΝ να τον βάζει;;;;Ποιός ζορίζει τον ΣΑΛΠΙ ;;;;ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ Κ.Τ.Λ....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ!!!
ΓΙΑΤΙ Π.Χ.ΝΑ ΜΗΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Η ΚΑΒΑΛΑ ΤΟΝ ΟΣΦΠ Ή Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΤΟΝ ΠΑΟ;ΜΟΝΟ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΑΕΚ ΠΑΟ ΠΑΟΚ ΟΣΦΠ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΕΝΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ;;; ΚΡΙΜΑ!
Georg Papailiou
09/12/2009 20:08
Την εποχή του Δομάζου, Αντωνιάδη και την ομάδα του wembley, πηγαίναμε στο γήπεδο και δεν ασχολούμαστε ούτε με τους προέδρους ούτε με τους προπονητές. Και όταν διαβάζω ότι ο πρώτος στόχος είναι το πρωτάθλημα και το κύπελλο τότε στεναχωριέμαι. Θα προτιμούσα μια πάρα πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη για τον Παναθηναϊκό και για όλες τις ελληνικές ομάδες. Μου κάνει επίσης μεγάλη εντύπωση το γεγονός, που ορισμένοι ακριβοπληρωμένοι ποδοσφαιριστές δεν μπορούνε να κοντρολάρουν σωστά την μπάλα και άλλοι αντί να πασάρουν στον διπλανό τους αμαρκάριστο συμπαίκτη, περνούν τουλάχιστον 3 πολύτιμα δευτερόλεπτα. Ποίος φταίει, ο προπονητής, ο πρόεδρος ή ο διαιτητής.

Καλό βράδυ και να είστε όλοι καλά.
TSO&LO
09/12/2009 17:18

ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΑΤΕΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΝΟΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Η ΑΝΙΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΖΙΓΚΕΡ-ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ!

Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΑΛΛΑΞΕ ΣΕΛΙΔΑ!!!

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ!

ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΥΡΑ 13!
manos
09/12/2009 16:49
fantasou na evaze goal o Oskar kai o Pantos !
krima tous thelo dyantous.......!!!
TASOS
09/12/2009 14:18
EFTIHOS PU TON DIOXAN TON TEN KATE MAS EFERE TON SISE KE MAS HALASE TIN EPITESI TELI 10 EFKERIES JA NA WALI ENA GOL O MATSIOS ITAN KALITEROS HASAME KE TON PEHTARA IWANSITS:
Minx
09/12/2009 09:09
Ο μόνος σωστός είναι ο Γιαννακόπουλος. Ξέρει ότι για να φτιάξεις ομάδα ξεκινάς από τον προπονητή και καλός προπονητής σημαίνει να δώσεις πολλά λεφτά. Τα δίνεις -> φτιάχνεις ομάδα, δεν τα δίνεις-> απλώς είσαι δεύτερος.
Soulis
09/12/2009 09:07
Α@#$δια παιδιά!
Άντε ο Νιόπλιας - Βαζέχα να επιβληθούν σε παίκτες - βεντέτες τύπου Σισσέ και Ζιλμπέρτο...Ότι θέλουν θα κάνουν στο γήπεδο και θα μου το θυμηθείτε αυτό!
Πάντως από τον "ψυχάκια" καλύτεροι θα είναι σίγουρα.
Άντε να δούμε...Πάντως και ο Αντωνίου πρέπει να πάρει πόδι. Εξάλλου και ο πρόεδρος αυτό είχε πει (σ.σ. εσείς οι δύο μαζί ήρθατε και μαζί θα φύγετε)....
kaasss77
09/12/2009 07:53
Kalosorizoume ton Vazexako mas,ton paiktara mas ton opoio theloume na meinei gia panta proponhths mas.Vazexa oti kai nai ginei sagapame.Ferte kai ton ROtsa sto timoni me KRistof kai tha eimaste apiastoi.Vazelous xreiazomaste Sto timoni gia napame mprosta.Vazexa xanaleo sagapame!!!!!
O TRILOS
09/12/2009 05:41
OLIMPIAKE TRILE TH TOUS EKANES TA IDES
EDIOXAN TON PROPONITH
manos
09/12/2009 03:29
Gia sygvomi re paidia. Me tov Tev Kate epevdisame 40 ek. gia va voikame tov Atromito? 8a prepei va katalaboume oti oi pextes dev tov avexovtousav auto to blaka kai eixave kai autoi kapoio rolo gia va fygei o tev kate. Ektos autou, to xeirotero pou mporouse va givei eiva va eixame to Tev kate va apofasizei tis metagrafes tou xeimova.

Oso gia to Noplia dev 3ero.. alla edw pou ta leme sti mesi tis sezov dev prokeite va breis propoviti protis klassis. Ego pavtos ti blepo ti xrovia xamevi etsi kai alloios. H xrovia xa8ike to kalokairi otav pistike (apo poiov?) i dioikisi oti dev xreiazomaste amyvtiko tis prokopis fetos
scarface
09/12/2009 00:00
ΚΑΛΑ Ο ΒΑΖΕΧΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΦΙΔΙ ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΤΟ ΒΛΑΚΑ ΤΟΝ ΝΙΟΜΠΛΙΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΠΑΟ?ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΘΑ ΠΑΕΙ.ΟΥΣΤ ΝΙΟΜΠΛΙΑ ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΟ.ΣΤΟΝ ΟΦΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣ ΕΙΣΑΙ.ΟΥΣΤ.
S.K
08/12/2009 23:45
An kai AEK ...i prepei na ginei gia na katalavoun oi filoi tou PAO oti MONO o Gianakopoulos einai i lysi se ola a provlimata tou PAO!
Makari na eixame enan Gianakopoulo stin AEK
φερτε τον μαλεζανι
08/12/2009 23:11
φέρτε τον μαλεζάνι να χαρει και ο τζίγγερ. μέχρι και οι ιταλοί τον λένε αξιολύπητο αλλά στην ελλάδα τον εκτιμάει ο τζίγγερ, ο γκόντζος και ο χρήστος κοντός. αυτοί που φάγανε τον τεν κάτε για να φέρουν τον νιομπλια και τον βαζέχα βοηθό προπονητή. στου κασίδι το κεφάλι πάλι τζιγγερ, γκόντζο και κοντέ. και στις γνωστές σας δικαιολογίες στο τέλος της χρονιάς και τα πλάνα πενταετίας του μαλεζάνι.
SAVAS
08/12/2009 22:54
ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΟΥΝ ΤΟΝ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΑΛΛΑ Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΠΙΣΩ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ;ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ΕΛΕΟΣ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕ ,ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ (ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΚΑ,ΧΑΧΑΧΑ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΡΩΤΗΜΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ ΝΘΑ ΚΡΙΝΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΤΕΝ ΚΑΤΕ-ΑΝΤΩΝΙΟΥ; Η ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΛΑΜBAΝΟΝΤΑΝ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ;ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ; ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ , ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΤΕΡΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΕΓΙΝΕ ΜΙΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΙ Η ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΜΕΣΩ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΥΠΟΥ ΠΑΤΕΡΑ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ Ο ΠΑΥΛΑΡΑΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΟΣΜΟ. ΜΕΧΡΙ ΚΙ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΑΠΟ ΚΕΤΣΠΑΓΙΑ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΖΙΚΟ ΚΙ ΕΜΙΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ; ΘΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΝΙΟΜΠΛΙΑΣ ΠΡΟΠΡΟΝΗΤΙΚΗ ΣΤΟΥ ΚΑΣΙΔΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΙΣΧΟΣ. Υ.Γ. ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΖΕΧΑ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΤΟ ΞΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ .
ΚΩΣΤΑΣ 13
08/12/2009 22:43
ΚΑΒΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΦΑΤΕ ΤΟΝ ΤΕΝ ΚΑΤΕ. ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΒΡΟ, ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΩΡΑ. ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΒΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΣΤΗΡΙΖΑΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΕΖΑΝΙΔΕΣ ΜΕ 15 ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΒΡΟ! ΧΩΣΤΕ ΦΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΦΕΡΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΕΓΑΛΟ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΙΟΜΠΛΙΕΣ, ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΟΥΡΗΔΕΣ. ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΚΑΒΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΔΩΝ. ΠΑΤΕΡΑ, ΑΦΟΥ ΕΠΕΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΚΑΒΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΔΩΝ(ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΙΟΥ) ΦΕΡΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ 2 ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΔΙΩΞΕ ΤΟΥΣ ΒΥΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΚΟΨΕ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΚΑΒΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΔΩΝ. ΑΛΛΙΩΣ, Η ΜΠΑΛΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ.
ΠΑΟ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΘΥΡΑ 13
TLD
08/12/2009 21:35
ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.............ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ.
k.s
08/12/2009 21:20
Eiste oloi geliei!!!!!!!

Tragikoi kai aschetoi.

As proponei tora o Tsiger tin omada!!!

Kaneis pleon sto gypedo.
thrylogavros
08/12/2009 20:39
Nefelim
O vazelas tha pari protathlima mono otan ehei psihi kai paiktes. Diladi pote. ase tous diaitites kai tin EPO
manolis
08/12/2009 20:33
BRAVO PANATHA .GOD BLESS AMERICA
arapi i
08/12/2009 20:27
kai poly argisan na ton dioksoyn
Jimbo Jr
08/12/2009 20:22
XREIAZONTAI ELLHNES PROPONHTES, H'' PROPONHTES ME KALH GNWSH TOU ELLHNIKOU PRWTA8LHMATOS SAN TO BAJEVICH, TON GMOX, H'' TON BAZELA, GIA NA GINEI LIGO DOULEIA.
OLOI OI TYXODIWKTES TYPOU TEN KATE EINAI PANAXRHSTOI.
STA TSAKIDIA O KARAGKIOZHS TWRA POU TA KONOMHSE.
αλεκα
08/12/2009 19:59
αντε μπορει τουχρονου ναπαρετε και πρωταθλημα γιατι για φετοσ δεν τοβλεπω
ST
08/12/2009 19:56
EPITELOUS O GORILAS KSUPNHSE KAI SOUTARE THN MAIMOU PROPONHTH...

ARKEI FUSIKA NA MHN KOUBALHSEI KANAN XEIROTERO THN EPOMENH XRONIA....
Δημητρης
08/12/2009 19:36
Καποτε ο Μιμης ο Ανδρουλακης σχολιαζοντας την κατασταση, οπου ο Ολυμπιακος ειχε φερει σπουδαιους παικτες και ειχε για προπονητη τον Μαντζουρακη,ειπε ειναι σαν να αγοραζεις Jumbo jet και να το δινεις να το παει οδηγος troley.Aκου Νομπλιας-Βαζεχας.Ειπαμε οικονομικη κριση αλλα.......
tzims
08/12/2009 19:34
Παει και ο Κατεν σαν προπονητης...
Next....................................................
PANATHA KSANA OMADA
08/12/2009 18:51
EPITELOUSSSSS!!!!!! PAME MAZI ME NOMPLIA KAI BAZEXA!!
Σταμάτιος Μ.
08/12/2009 18:34
ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΕ! ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ, ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΜΠΑΛΙΤΣΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ...
χαρης
08/12/2009 18:14
10 Κστε τελος. Πατερα μαθε μπαλλιτσα. Παρε Αλεφαντο ...
nefelim
08/12/2009 18:01
XAXAXAXAXAXA!!!!
savas-wuppertal-Germany
08/12/2009 17:50
FYLOI TOU PAO AKOMI DEN KATALABATE TI GINETE STIN ELLADA ; OSOUS PROPONITES NA DIOXOUME DEN AFINOUN TO PAO NA PARI PROTHATHLIMA, EDO PREPI NA DIOXOUN OLOUS APO TIN EPO, OLOUS TOUS DIETITES, NA DIKASOUN TON KOKALI GIA STHMENA, KAI META NA PEZETE TO PROTHATHLIMA 50:50 MONO TOTES THA EXIGIANTHI TO ELLHNIKO ERIMO PROTHATHLIMA !!
MANOS
08/12/2009 17:41
ΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΝΕΟ ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

όλες οι τελευταίες ειδήσεις