To Youtube λανσάρει νέα συνδρομητική υπηρεσία για να χτυπήσει το Spotify

  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/05/2018 18:11 |
To Youtube λανσάρει νέα συνδρομητική υπηρεσία για να χτυπήσει το Spotify

Η πολυαναμενόμενη συνδρομητική υπηρεσία του Youtube έφτασε! Σήμερα η σελίδα ανακοίνωσε ότι στις 22 Μαΐου θα κάνει πρεμιέρα το Youtube Music, μία νέα υπηρεσία για streaming μουσικής. Το συγκεκριμένο εγχείρημα του Youtube θα διατίθεται στους καταναλωτές μέσω μιας δωρεάν εφαρμογής (που θα διαθέτει ωστόσο αρκετές διαφημίσεις) και μία premium με κόστος 9,99 δολάρια το μήνα.

Η νέα υπηρεσία θα έχει πολλά χαρακτηριστικά που το κοινό ήδη γνωρίζει από άλλες αντίστοιχες όπως το Spotify και το Apple Music, μεταξύ των οποίων είναι playlist, επίσημες εκδοχές εκατομμυρίων τραγουδιών και απαλλαγμένο από διαφημίσεις περιεχόμενο για τη χρήση του οποίου δεν είναι απαραίτητη η σύνδεση στο ίντερνετ. Η συγκεκριμένη εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη τόσο για κινητά όσο για υπολογιστές κι έχει μια αρκετά απλή αρχική οθόνη που μπορεί να προτείνει στους χρήστες νέα κομμάτια, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την τοποθεσία τους, τα προηγούμενα τραγούδια που άκουσαν και τις γενικότερες δραστηριότητές τους.

Ο επικεφαλής μουσικής του Youtube Λάιορ Κοέν και ο υπεύθυνος για την παραγωγή του συγκεκριμένου προϊόντος Τ. Τζέι Φόουλερ, σε δηλώσεις τους παραδέχονται πως άργησαν να μπουν στο παιχνίδι αλλά σκοπός τους δεν είναι να ανταγωνιστούν υπηρεσίες όπως το Spotify αλλά να προσθέσουν περισσότερες επιλογές στην μουσική σκηνή.

«Νομίζω πως η βιομηχανία είναι ενθουσιασμένη, γιατί ένας από τους μεγαλύτερους φόβους της είναι να ξυπνήσουν μία μέρα και να έχουν μόνο δύο διανομείς», είπε ο Κοέν μιλώντας στο περιοδικό «Rolling Stone». «Προσπαθούμε να βοηθήσουμε στην κατασκευή ενός συνδετικού κρίκου με τις δισκογραφικές εταιρίες και να συνεργαστούμε μαζί τους. Θέλανε εμείς να είμαστε και στις δύο επιχειρήσεις, στη διαφήμιση και στις συνδρομές. Γιατί πιστεύουν ότι το μέλλον της επιχείρησής σας είναι με δύο μηχανές».

Η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του εκάστοτε χρήστη. Οι playlist που φτιάχνουν και τα τραγούδια που τους προτείνονται αλλάζουν ανάλογα με το πόσο συχνά ο χρήστης τη χρησιμοποιεί. Ένα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά που προσφέρονται στο Youtube Music είναι μια playlist που λειτουργεί αυτόματα χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο και μπορεί να σώσει ένα μεγάλο κομμάτι των μουσικών επιλογών του κάθε χρήστη χωρίς την ανάγκη να την εισάγει χειροκίνητα. «Πιθανώς έτσι όπως πάμε με το συγκεκριμένο προϊόν παίρνει μακριά την τριβή με μια συνδρομητική υπηρεσία και το καθιστά εξαιρετικά απλό να παίξει κάποιος μουσική», τονίζει ο Φόουλερ.

Ο ισχυρός άνδρας του Youtube επίσης επισήμανε ότι ο δημογραφικός στόχος της εταιρίας είναι οι λάτρεις της μουσικής που δεν έχουν ακόμα εγγραφεί σε κάποια αντίστοιχη συνδρομητική υπηρεσία στο παρελθόν. Αλλά και σε χρήστες του Youtube που θα ήθελαν να έχουν όλα τους τα βίντεο, τη μουσική και το καλλιτεχνικό περιεχόμενο με κέντρο μία μόνο υπηρεσία. Ενώ το Youtube και το Youtube Music είναι ξεχωριστές πλατφόρμες, θα μοιράζονται τα στοιχεία και την ιστορία πλοήγησης του χρήστη.

Το Youtube Red, η συνδρομητική υπηρεσία της σελίδας για streaming βίντεο, επίσης επαναλανσάρεται με το όνομα Youtube Premium με κόστος 11,99 δολάρια το μήνα για νέους χρήστες. Η εταιρία θα προσφέρει επίσης το Youtube Music χωρίς διαφημίσεις, ως κομμάτι της συνδρομής.

«Είναι καλό για τους καταναλωτές να έχουν μια επιλογή. Έχουμε μια πολύ ισχυρή διαφημιστική επιχείρηση και θα χτίσουμε μια επίσης ισχυρή συνδρομητική υπηρεσία. Θέλαμε να βεβαιωθούμε ότι θ’ ακούσουμε τη δισκογραφική βιομηχανία. Και θέλουν δύο κινητήρες σε ένα αεροπλάνο», κατέληξε ο Κοέν.