Η έρευνα του Εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κατέγραψε στοιχεία και για τη σημασία του e-mail στην ολοκληρωμένη στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οπως προέκυψε από τις απαντήσεις, 3 στους 10 χρήστες του Ιντερνετ ανέφεραν ότι παραχωρούν συχνά το e-mail τους με σκοπό να λαμβάνουν newsletters, ενώ 1 στους 4 ανοίγει τακτικά τα e-mails που λαμβάνει. Πρόκειται για ποσοστά τα οποία σύμφωνα με το ELTRUN δικαιολογούν τις ενέργειες ορισμένων εταιρειών να στέλνουν προσωποποιημένη πληροφόρηση με βάση τις ανάγκες των χρηστών.