Δύο χρόνια πριν από την προγραμματιζόμενη παρθενική πτήση, η εταιρεία SpaceX παρουσιάζει εικόνες από το εσωτερικό του Crew Dragon, του φουτουριστικού σκάφους που θα επιτρέψει στις ΗΠΑ να ξαναρχίσουν τις επανδρωμένες αποστολές έπειτα από τέσσερα χρόνια καθήλωσης.}}Μετά τον παροπλισμό των διαστημικών λεωφορείων το 2011, τα ρωσικά Soyuz είναι τα μόνα σκάφη που μπορούν να μεταφέρουν πληρώματα από και προς τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS). H NASA πληρώνει το ακριβότερο εισιτήριο του κόσμου για τα ταξίδια των αμερικανών αστροναυτών, 82 εκατομμύρια δολάρια ανά θέση.

Οι ΗΠΑ στράφηκαν στην ιδιωτική πρωτοβουλία για την ανάπτυξη νέων σκαφών. Η Boeing, παραδοσιακός συνεργάτης της NASA και μεγάλος παίκτης της αεροδιαστημικής βιομηχανίας, θα λάβει συνολικά 4,2 δισ. δολάρια για την τελειοποίηση της κάψουλας CST-100 Starliner, ενώ η SpaceX εξασφάλισε συμβόλαιο 2,6 δισ. δολάρια για τη δική της πρόταση, το σκάφος Crew Dragon.

H πρώτη, μη επανδρωμένη έκδοση του Dragon χρησιμοποιείται ήδη για τον ανεφοδιασμό του ISS στο πλαίσιο διαφορετικού συμβολαίου με τη NASA.

Η επόμενη, επανδρωμένη βερσιόν θα μπορεί μάλιστα να προσεδαφίζεται κατακόρυφα επιστρέφοντας στη Γη, σε αντίθεση με κάψουλες όπως τα Soyuz που ανοίγουν αλεξίπτωτο.

Οι νέες εικόνες που δημοσιοποίησε η SpaceX δίνουν μια εικόνα για το πώς θα είναι το εσωτερικό του Crew Dragon, το οποίο θα μπορεί να μεταφέρει μέχρι επτά επιβάτες ή έναν συνδυασμό επιβατών και φορτίου.

Το ασπρόμαυρο εσωτερικό παραπέμπει σε πολυτελές σπορ αυτοκίνητο -κάτι καθόλου παράξενο, δεδομένου ότι η SpaceX είναι μια εταιρεία του περιπετειώδους επιχειρηματία Έλον Μασκ, ιδρυτή της εταιρείας ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων Tesla Motors.

Τα καθίσματα των αστροναυτών είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα και καλύπτονται από Alcantara, ένα συνθετικό ύφασμα που μοιάζει με δέρμα σουέντ.

Τέσσερα μεγάλα παράθυρα θα προσφέρουν υπέροχη θέα, ενώ επίπεδες οθόνες πάνω από τα καθίσματα θα ενημερώνουν για τη θέση του σκάφους στο χώρο.

Οι εικόνες δείχνουν επίσης το σύστημα ρύθμισης περιβαλλοντικών συνθηκών και έναν πίνακα ελέγχου που δίνει στους αστροναύτες τη δυνατότητα να ρυθμίσουν χειροκίνητα αυτόνομες διαδικασίες.

Η SpaceX δίνει επίσης έμφαση στο σύστημα έκτακτης διαφυγής: σε περίπτωση ανωμαλίας κατά την εκτόξευση, το Crew Dragon θα ενεργοποιεί μικρούς πυραυλοκινητήρες για να εκτιναχθεί μακριά από τον πύραυλο σε ασφαλή απόσταση.

H πρώτη επανδρωμένη πτήση του Δράκοντα προγραμματίζεται για το 2017.