Οσο πιο μικρός ο καταναλωτής τόσο πιο πιστός. H Google παρουσίασε την Τρίτη το πρώτο της προϊόν αποκλειστικά για παιδιά. Και είναι το παιδικό YouTube.

Ο σχεδιασμός της πλοήγησης στον διαδικτυακό τόπο των αναρτώμενων βίντεο είναι απλοποιημένοςκαι οι μικροί χρήστες θα έχουν τέσσερις επιλογές: κινούμενα σχέδια, μουσική, εκπαίδευση και εξερεύνηση.

Παράλληλα το YouTubeKids δίνει τη δυνατότητα στους γονείς να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στο περιεχόμενο και στην χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά τους καθώς ελοχεύει ο κίνδυνος του εθισμού. Ετσι έχει προβλεφθείχρονοδιακόπτης που επιτρέπει μέγιστη χρήση έως 120 λεπτά.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, τα παιδιά «μπαίνουν» στον κόσμο του διαδικτύου σε όλο μικρότερες ηλικίες. Στην Ελλάδα το 65,4% των παιδιών ηλικίας 7 – 12 ετών χρησιμοποιούν καθημερινά PC, ενώ το 55,7% σερφάρει καθημερινά στο Internet (πηγή FocusBari, περίοδος Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2014).

Βασικό αντικείμενο της χρήσης του Internet για τα ελληνόπουλα είναι τα παιχνίδια (ποσοστό 88,5%), τα τραγούδια (50%) και η αναζήτηση πληροφοριών (46,6%, με μεγαλύτερο ποσοστό στις ηλικίες 10 – 12)