Το όνομα του θρυλικού ροκ σταρ, Μικ Τζάγκερ, έδωσαν επιστήμονες σε ένα ζώο που έζησε πριν από 19 εκατομμύρια χρόνια στην Αφρική, και του οποίου τα μορφολογικά χαρακτηριστικά αναπαρέστησαν με τη βοήθεια απολιθωμάτων που εντόπισαν.

Το ζώο αυτό, ζούσε σε έλη, λίμνες, και όχθες ποταμιών μασουλώντας χαμηλή βλάστηση και η όψη του – σύμφωνα με όσα μπόρεσαν να καταλάβουν οι παλαιοντολόγοι – έμοιαζε σε κάτι μεταξύ μεγάλου γουρουνιού και ρινοκέρου, χωρίς όμως το κέρατο. Αντιθέτως, το ιδιαίτερο μορφολογικό του γνώρισμα, ήταν τα τεράστια χείλη που είχε και αυτός ήταν ο λόγος που οι επιστήμονες που ανακάλυψαν τα απολιθώματα του, του έδωσαν το όνομα του αρχηγού των Rolling Stones.

Και ο Μικ, έκριναν οι επιστήμονες, έχει μεγάλα χείλη – το αν αποτελεί και ο ίδιος «απολίθωμα» είναι άλλη ιστορία – και έτσι ονόμασαν το αρχέγονο ζώο Jaggermeryx naida, που σημαίνει η υδάτινη νύμφη του Τζάγκερ.

Η ανθρωπολόγος Έλλεν Μίλερ, από το πανεπιστήμιο Wake Forest της Βόρειας Καρολίνα, που ήταν μέλος της ομάδας ειδικών που εντόπισαν και μελέτησαν τα απολιθώματα – δήλωσε πως και η ίδια είναι φαν του Τζάγκερ οπότε επέμεινε τα προσδώσουν στο ανακαλυφθέν είδος το όνομα του θρυλικού σταρ.

Μάλιστα πρόσθεσε, πως κάποιοι συνάδελφοί της διαφώνησαν και πρότειναν να ονομάσουν το «υβρίδιο» χοίρου και ρινοκέρου με το όνομα της Αντζελίνας Τζολί αλλά δεν τους πέρασε.