[Ανάλυση]

Ο ποπ πρόεδρος και οι πατερούληδες της Κουμουνδούρου

  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/11/2013 08:00 |
Ο ποπ πρόεδρος και οι πατερούληδες της Κουμουνδούρου

Η φράση «το πιο συμπαγές και σταλινικό μπλοκ είναι το μνημονιακό μιντιακό που εκφράζεται κατά κύριο λόγο το βράδυ από το Mega και το πρωί από...

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
79
...
28/11/2013 23:41
OLOI MILOUN GIA FASISMO ALLA POTE MOU DEN EIDA TA PEZODROMIA ADEIA APO AMAXIA,TOUS DROMOUS KATHAROUS APO SKOUPIDIA,TOUS POLITIKOUS ANERGOUS,OLO KAI KAPIA XARI KAI ROUSFETI THA TOU ZITISETE STIN ZOULA..
jim
24/11/2013 14:58
Τα φαινομενα ειναι η οψη των αδηλων και με λιγη παρατηρηση βγαζουμε δυο πολυ σημαντικα συμπερασματα.Οτι πρωτον ο κομμουνισμος στις χωρες της ευρωπαικης ηπειρου οπου εφαρμοστηκε οι λαοι ειχαν μεταξυ τους φυλετικους δεσμους,καθοτι ηταν ολοι σλαβικης καταγωγης,οποτε καταρρεει ο μυθος του διεθνισμου. Κατα δευτερον στις υπολοιπες χωρες οπου εφαρμοστηκε ο κομμουνισμος ειχαν επισης κοινο ενα πολυ σημαντικο χαρακτηριστικο με τις προηγουμενες.Οτι ολες οι χωρες που εφαρμοσαν τον κομμουνισμο οι λαοι τους δεν ειχαν βιωσει ποτε τη Δημοκρατια και δεν ειχαν καμμια αναφορα και μετρο συγκρισης για τον ορισμο της λεξης ελευθερια.Συνοψιζοντας τα δυο συμπερασματα καταληγουμε οτι ο Ελληνικος Λαος δεν ειναι σλαβικης καταγωγης κι οτι εχει μια εξαιρετικα σαφη γνωση για το τι ακριβως σημαινει ελευθερια.Οποτε οι ρητορικες περι χουντας μνημονιου,μερκελιστων,ξενοδουλων και λοιπων φληναφηματων και πομφοληγων οταν ρθει η ωρα και σκασουν το πυον που κρυβουν μεσα τους θα εκτιναχθει προς τα δικα τους μουτρα.Ο λαος μπορει να εξυψωνει,αλλα και κατεδαφιζει με παταγο οσους καρπωνονται ακοπα κι αβιαστα μικροπολιτικα οφελη μεσα απο τις θυσιες που αυτος κανει για να μην χρεωκοπησει η χωρα και που στην πραγματικοτητα για ολους αυτους ειναι ο διακης ποθος που ευχονται και προσπαθουν νυχθημερον για να επιτυχουν συντονισμενα.Ο λαος γνωρισε τι ακριβως ηταν η ελευθερια και η ευημερια που εζησε η χωρα κατα τα προηγουμενα χρονια και ξερει επισης και ποιοι ειναι ολοι οι εχθροι της ανοικτης κοινωνιας και της προοδου που θελουν τη δυστυχια του.Αυτοι που φωναζουν περισσοτερο βαφτιζοντας ως προοδο ολα τα παρωχημενα απολιθωματα του χθες.
παγκαλικος
23/11/2013 19:41
Σκασε ρε Κανελλη πουλημενο κορμι
Θατσεριστής του κερατά
26/11/2013 16:55
Τί σημαίνει "πουλημένο κορμί";
daskala
25/11/2013 14:19
δασκαλα Στη δημοκρατια που φανταζομαι οτι πιστευεις,μηπως το "σκασε" ειναι φασισμος?
DKK
23/11/2013 11:20
Διαβαζω εδω μεσα με ωαφορμη τα μιντιακα(αυτος θελει πραβντες) πολλες διατριβες,γυρω απο το παρε δωσε των αριστερων ζητηματων.Να μην ξεχνουν οι απολογητες-λατρεις της πιο βαρβαρης σελιδας της ανθρωπινης ιστοριας(πιο βαρβαρης ακομη και απο το Ναζισμο)και να μην καμωνονται πως δεν τρεχει τιποτα,υπο την αιγιδα της μεγαλοψυχης Δημοκρατιας που τους εξασφαλιζει ασυλο,ΟΤΙ οι διαλεκτικες τους διαφορες στο παραδεισο τους κατεληγαν ειτε με κανα σκεπαρνι κατακουτελα,ειτε με κανα γκουλαγκ,ειτε οταν εξεφραζαν και τον ακρατο ανθρωπισμο τους με καμια σφαιρα στο ινιακο οστο.Η λασπη,η ψυχικη καταρρακωση και αποκαθηλωση σε κανα ψυχιατρειο,επεφυλασσετο σε ειδικες περιπτωσεις.Καπως ετσι δηλαδη(και δω που τα λεμε ισως του χρειαζεται)θα κατεληγε ο τσατσοπουλος,στη διαμαχη του με κεινο το μουλο(χτο)πουλο που δημοκρατικα ειχε βημα στα νεα(και ετρωγε και καλο ψωμι)για να μας φλομωνει με τα ακαταληπτα του.Μουλο πουλοι,στρατουληδς,λαφαζανηδες,θα μας βγαλουν στο ξεφωτο.Και μας φταιει ο Σοιμπλε και η Μερκελ ΥΓ Αγαπητα ΝΕΑ,η Δημοκρατια αλλο τροπο αμυνας απο τις αρχες της(οσοι τις καταλαβαινουν τις εκτιμουν και τις σεβονται)δεν εχει.Υπαρχει ομως και ζητημα αυτοαμυνας της,(που δοκιμαζεται σολα τα επιπεδα καμποσα χρονια τωρα)και που αφορα ολους μας και οχι μονον οσους την ποδοποτουν και την λασπωνουν.Εκει λοιπον σαυτη τη Γραμμη,οπου εννοιες,ιδεες,αληθειες κακοποιουνται και παραμορφωνονται με αποτελεσμα ΑΥΤΟ που καθημερινα βιωνουμε,το μοναδικο της αναχωμα ειναι τα Δημοκρατικα μιντια,που εχουν κυριο χρεος ΟΧΙ ισες αποστασεις,αλλα ΩΜΗ-Ανυποχωρητη και χωρις δημοκρατικες ευαισθησιες,αμφισημιες η ηξεις αφηξεις,υπερασπιση της. Ο κ Κανελλης,εκανε την δημοκρατικη υπερβαση κατι εξαιρετικα δυσκολο στην εποχη που ζουμε.Δεν υπαρχουν πολλοι τετοιοι,νομιζω αυτοι οι λιγοι αμυντορες της Δημοκρατιας πρεπει να στηριχθουν.
Μάνος
25/11/2013 08:50
Ζεις στη ίδια γυάλα με τον Κανέλλη DKK και μοιραία δεν μπορείς να αντιληφθείς τι γίνεται γύρω σου Ανθρωποι που ψάχνουν στα σκουπίδια, άλλοι που δεν έχουν στέγη άλλοι που είναι όμηροι- απλήρωτοι πολλούς μήνες και απελπισμένοι.Και μέσα σε όλα αυτά και 4000 αυτόχειρες. Εικόνες δηλαδή που βλέπουμε στον τέως τρίτο κόσμο, και λέω τέως γιατί τρίτος κόσμος είναι σήμερα και η πατρίδα μας. Τέτοια είναι σήμερα η δημοκρατία μας. Κυνική, ανάλγητη, Μητσοτακική και Κανελλική. Δήλαδή μη δημοκρατία.Μια τέτοια δημοκρατία όμως δεν θα πάει πολύ μακριά.
Tse
22/11/2013 15:53
Στη μακρινή Σουηδιλάνδη κλείνουν φυλακές ακούω...εδώ μάλλον θα χρειαστεί να φτιάξουμε μερικές ακόμη σύντομα...
Μάνος
22/11/2013 09:01
Ωστε Θατσεράρα ξεγυρισμένη ο Κανέλλης! Να είστε καλά ρε παιδιά που με πληροφορήσατε! θαυμαστής μέγας της φίλης του Πινοσέτ που μας κάνει και μαθήματα δημοκρατίας εναντίον του ολοκληρωτισμού. Τέτοια παπαγαλάκια έχει η Θατσεράρα που κάνουν το άσπρο μαύρο για τα αποτελέσματα της πολιτικής της! Που παρέλαβε πλεόνασμα 27 δις λίρες απο τους εργατικούς και παρέδωσε έλειμμα 180 δις!
μέγας Δημοκράτης ο κύριος Ηλίας, βέβαια!
22/11/2013 16:14
Όχι και "Θατσεράρα ξεγυρισμένη", ας μην είμεθα υπερβολικοί. Απλώς, Θατσεράρα ολκής.
όχι βέβαια ότι ο Alexi$ είναι καλλίτερος αλλά λέμε τώρα...
22/11/2013 15:19
Δηλαδής ρε κύριος αν δεν είναι θατσεριστής ο κύριος Κανέλλης μας, τότες τί είναι; Λενινιστής; Εσύ σάματις πώς θα αποκαλούσες ένανε που έχει αλλεργία στις λέξεις "Δημόσιο" και "Κρατικός" κι αποκαλεί "λαϊκισμό" την οποιαδήποτε επίκληση στο δικαίωμα της πλέμπας να μη δουλεύει μέχρι τα 70 της; Τώρα όσον αφορά ότι είναι "εναντίον του ολοκληρωτισμού" πάγαινε να το αναφέρεις κάπου αλλού να γελάσουτε καθόσον πας τις νοματαίος που λατρεύει το Αμέρικα και το θεωρεί "υπερασπιστή του Ντημόκρασυ" (έλα τώρα, ξέρουμε τί τούμπες χαράς ίσαμε το ταβάνι έκανε ο κύριος Ηλίας όταν το καλό το ΝΑΤΟ βομβάρδιζε το "σφαγείς σέρβους") είναι χειρότερος από τον Πινοτσέτ, καθότι, εδώ που τα λέμε κύριος, ο Πινοτσέτ ήντουνα ένας απλός υφιστάμενος του Αμέρικα σε τελικιά ανάλυσις. Καπίσι;
Στάλιν
22/11/2013 08:49
Τι τυραννία ο κομμουνισμός μου λέτε ρε παλιοζαγάρια. Εμένα είχαν σκιάχτρο οι καπιταλιστές σας και σας πέταγαν και εσάς ένα ξεροκόμματο εκεί στη δύση.Γιαυτό ψοφολογάτε τώρα. Γιατί δεν έχουν απέναντί τους εμένα.Α και να μάθετε να γράφετε στη μητρική σας γλώσσα γιατί βλέπω οτι ούτε αυτό σας έμαθε το "δημοκρατικό" σας πολίτευμα.
εγώ είμαι πάλι, ο Λέοντας Τρότσκυ
22/11/2013 15:54
Και κάτι ακόμη, συμπληρωματικό. Αντί να το παίζεις αντικαπιταλιστής, κύριε Ιωσήφ, πάγαινε παρεούλα με όλες τις σταλινικές παραφυάδες σου, δηλαδής Περισσούς, Συνασπισμούς, ΑνταρCIEς και δε συμμαζεύεται, να υπερασπιστείτε τα εγκλήματα της εργοδοσίας και του Κεφαλαίου το οποίο εισάγει μαζικά και ξετσίπωτα δουλοπάροικους και λαθροαπεργοσπάστες πρόθυμους να κουρελιάσουν κάθε εργατική κατάκτηση δύο αιώνων για μια χούφτα ευρώ μιας και το μεροκάμματο στις χώρες τους ήντουνα υποπολλαπλάσιο και προς Θεού μην ξεχάσετε την αβάντα σας στο Σύστημα να την βαφτίσετε "αντιρατσισμό", ξέρετε εσείς τώρα, παλιές καραβάνες στα σταλινικά κόλπα. Το διαζύγιό σας με το Μαρξισμό χρονολογείται προ πολλού. Τώρα παίρνετε διαζύγιο κι από τα προσχήματα.
Hitler
22/11/2013 15:46
Wp! Joseph! Pou eisai re sunadelfe? Etsi eipame? Xathikes re su! Pote tha ksanamazeutoume spiti sou na paiksoume kamia prefa?
Στάλιν
22/11/2013 16:07
Να παίξουμε βρε Αδόλφε όσες πρέφες θέλεις. Ετσι κι αλλιώς και στην πρέφα θα χάσεις!
Λέοντας Τρότσκυ
22/11/2013 15:42
Κάνεις λάθος κύριε Στάλιν. Επειδή υπήρξες εσύ, ο γραφειοκρατικός κι αντικομμουνιστικός νεκροθάφτης των οραμάτων της Οχτωβριανής Επανάστασης, κατέρρευσε η ΕΣΣΔ και ξετραχηλώθηκαν τελείως οι καπιταλιστές. Πάντα ήσουνα σκράπας από Διαλεκτική, διαφορετικά θα γνώριζες ότι η Ιστορία δεν προχωράει προς τα πίσω μιας και δεν είναι δυνατόν, αν όντως υπήρξε κομμουνισμός κατά τη διακυβέρνησή σου, να κατέρρεε κάτι που είναι πιο προηγμένο κοινωνικά και οικονομικά από εκείνο που ανέτρεψε. Κι ήσουν σκράπας από Διαλεκτική καθόσον μοναδικό σου μέλημα ήντουνα η πάση θυσία (και πάση εξόντωση) ανέλιξη. Από όλους τους μπολσεβίκους οι οποίοι κατορθώσαμε να πραγματοποιήσουμε το κοσμοϊστορικότερο γεγονός του 20ού αιώνα, ο μόνος που επέζησε ήσουνα εσύ. Όλους τους άλλους μας έβγαλες πράκτορες, τρελλούς, μας εξαφάνισες, μας εξόρισες, μας τουφέκισες. Σε εμένα προσωπικά έστειλες έναν πράκτορά σου, τον Ραμόν Μερκαντέρ, και με έβγαλες από τη μέση, επειδή δεν άντεχες ΚΑΜΜΙΑ αντιπολίτευση, πόσω μάλιστα από τα αριστερά. Και κυρίως δεν άντεχες το προφανές το οποίο τόνιζα: ότι είναι αδύνατη η εγκαθίδρυση του σοσιαλισμού σε μία μόνο χώρα. Μόνο με μια ΔΙΑΡΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ και κυριαρχία του προλεταριάτου και στις υπόλοιπες χώρες ήταν εφικτός ο στόχος του κομμουνισμού, ειδάλλως εκείνο στο οποίο στόχευσε ο Οχτώβρης θα εκφυλιζότανε σε ένα αντεπαναστατικό σύστημα εξουσίας μια στενής προσωποπαγούς κλίκας, όπερ και εγένετο. Το ότι έκανες στην Τεχεράνη και στη Γιάλτα, τρομάρα σου, λυκοφιλία με τα δυτικά καθάρματα κι έκτοτε προέκυψε μια λεπτή ισορροπία τρόμου κατά την οποία οι καπιτάλες "πέταγαν ένα ξεροκόμματο στην πλέμπα" για φαίνεται ο καπιταλισμός ελκυστικότερος απέναντι στη Μόσχα δεν θα έπρεπε να το αναφέρεις ως επίτευγμα, αντικομμουνιστή νεκροθάφτη Στάλιν. Διότι το ζήτημα ήταν να παλέψεις για την εφαρμογή των σοβιέτ και των εργατικών συμβουλίων σε κάθε άκρη της γης αλλά εσύ όμως δεν ήθελες να σηκώσει κεφάλι το παγκόσμιο προλεταριάτο μιας και έτσι θα ήτανε δύσκολο να το εξουσιάσεις. Γι'αυτό και στις διαπραγματεύσεις σου με τους εγκληματίες Τσώρτσιλ και Ρούσβελτ ξεπούλησες μεταξύ άλλων και την λαοκρατική προοπτική που είχε εξασφαλίσει ο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, δηλαδή στην ουσία ο αγωνιζόμενος με όπλα λαός κι όχι το "Κ"ΚΕ του Ζαχαριάδη σου, επειδή ακριβώς ήξερες ότι μια γραφειοκρατική τυραννία είναι πιο εύκολο να επιζήσει στο σβέρκο ενός μπλοκ παρά σε έναν ολόκληρο πλανήτη στον οποίο οι λαοί, χειραφετημένοι και λεύτεροι, βρήκαν το δρόμο τους κι έγιναν κύριοι των μέσων παραγωγής.
Στάλιν
22/11/2013 16:42
Το ξερό σου το κεφάλι φταίει για όλα Τρότσκυ. Και καλά έκανα που δεν σε άφησα να γίνεις ο Γκόρμπυ του 1920. Και που κατέληξες τελικά; Σε μεγαλοαστική βιλλάρα του Μεξικού να γίνεις ο πρώτος κολλαούζος των αστών. Εσύ ο πρωτομάστορας της διαλεκτικής που δεν μπόρεσες να πείσεις ούτε τους παλιούς συντρόφους σου. Και πως να τους πείσεις άλλωστε αφού όταν αυτοί μιλούσαν στην κεντρική επιτροπή εσύ ούτε που τους άκουγες και διάβαζες το βιβλίο σου αμέριμνος θεωρώντας τους ηλίθιους. Ασύλληπτη και η βλακεια σου περί διαρκούς επανάστασης σε μιά νεαρή σοσιαλιστική δημοκρατία κατεστραμμένη απο την πόλεμο και την απόπειρα της αντεπανάστασης. Σπουδαία συμβολή είχες και στη νίκη του μοναρχοφασισμού το 1949 όταν όλα τα συνάφια σου πολέμησαν με τους μοναρχοφασίστες. Χώσου λοιπόν τώρα μέσα στο καβούκι του σύριζα και συνέχισε απο κει τη διαρκή επανάστασή σου. Και ενώ είναι φανερό οτι αυτά που γράφω είναι για αντιπαράθεση με τους Κανέλληδες και τις ιδέες τους εσύ, πετάχτηκες σαν φάντης μπαστούνι για να χτυπήσεις εμένα.Φαέ την ειρωνεία του εχθρού τώρα όπως θα την υποστώ και εγώ.Πρώην περιφραστικό ψευδώνυμο!
Λέοντας Τρότσκυ
22/11/2013 20:25
Προφανώς θα κάνεις πλάκα, αντεπαναστάτη μουστάκια. Είχες βάλει όλες τις εγκληματικές πρακτοράντζες σου να με κυνηγάνε σε κάθε γωνιά του πλανήτη και να αλλάζω χώρα κάθε τρείς και λίγο και μού ζητάς και τα ρέστα που βρήκα φιλοξενία στο Μεξικό. Όπου κι εκεί κατόρθωσες και με βρήκες, αδίστακτε δολοφόνε. Θρονιάστηκες μια χαρά στα τσαρικά ανάκτορα που είναι πέντε φορές σε έκταση από το Βατικανό και λες ότι ήμουνα και σε "βιλλάρα" κι από πάνω! Αλλά πλέον είναι θρυλικό το σταλινικό το θράσος και η ξετσιπωσιά. Ο δε πιτσαδόρος Γκόρμπυ είναι γνήσιο σταλινικό σου τέκνο, παιδί του σταλινικού σωλήνα όπως άλλωστε κι ο Γέλτσιν, όπως κι ο καγκεμπίτης Πούτιν κι όπως όλα τα ολιγαρχικά ξερατά που έτρωγαν με πεντακόσιες μασέλες μέσα στο κώμα και τα πολιτ-μπυρό κι όταν αυτά κατέρρευσαν την επόμενη μέρα είχαν βάλει στο χέρι άλλος τα πετρέλαια, άλλος τα αέρια, άλλος τα εργοστάσια, άλλος τα ραδιόφωνα και τις εφημερίδες κι αποτέλεσαν και πάλι τη νέα κάστα και στο επόμενο καθεστώς. Αλλού αυτά λοιπόν, Σήφη, ο Γκόρμπυ δικό σου βλαστάρι είναι. Αναφορικά με τους "παλιούς συντρόφους μου" που "δεν μπόρεσα να τους πείσω" με κατηγορείς για κάτι ανέφικτο. Πώς μπορούσα αλήθεια να τούς πείσω τη στιγμή που τους είχες δολοφονήσει πριν από μένα και τους είχες στείλει εν τόπω χλοερό; Άφησες και κανέναν; Τέλος, είναι σταλινική παράκρουση να επιδιώκεις να χρεωθώ εγώ τις μεμονωμένες περιπτώσεις της κάθε γκρούπας που αυτοαποκαλείτο "τροτσκιστική" κι έκανε ό,τι νόμιζε. Αν και είναι προφανές ότι απευθύνεσαι σε αμαθείς και ψαρεύεις σε θολά νερά, καθότι κανένας τροτσκιστής, έστω και υποτιθέμενος, δεν υπήρξε συμπολεμιστής με τους "εθνικόφρονες" και το ξέρεις. Το ότι έφτασαν να τρέμουν την επικράτηση του "Κ"ΚΕ και να επιθυμούν καλλίτερα την πρόσδεση της χώρας στα δυτικά αληταριά έχει να κάνει με την κατατρομοκράτηση που βίωσαν από τις ελεεινές επιθέσεις των σταλινοφονιάδων και της ΟΠΛΑ που βρήκαν ευκαιρία μαζί με τους Χίτες να εξολοθρεύσουν και τους τροτσκιστές αντιπολιτευόμενους. Μην κάνεις ότι δεν γνωρίζεις. Τη δε πρόσδεση στο δυτικό άρμα, που από τρόμο προτιμούσαν μπρος σε μια ενδεχόμενη επικράτηση του "Κ"ΚΕ, την είχες ούτως ή άλλως ΕΣΥ δρομολογήσει, νεκροθάφτη αντικομμουνιστή, στην Τεχεράνη και στη Γιάλτα, όπως και προαναφέραμε. Μην πας να βγείς κι από πάνω. ΕΣΥ έκανες μάγκες τους Χίτες. Στην ουσία ΕΣΥ έφερες τις αμέρικαν Ναπάλμ στο Γράμμο. ΕΣΥ υπήρξες ο ηθικός αυτουργός της δολοφονίας του Βελουχιώτη. Οι δικοί σου τον ξέγραψαν και ήταν οι ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ, πρώην ΕΛΑΣίτες, που στελέχωσαν το 118ο τάγμα εθνοφυλακής το οποίο κυνηγούσε παρεούλα με τους (κατά τα άλλα) μοναρχοφασίστες τον Άρη ώστε να πάρει το μήνυμα ότι είναι ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΞΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ. ΕΣΥ τον σπίλωσες ως ΔΗΛΩΣΙΑ την ώρα που οι μοναρχοφασίστες καννίβαλοι περιέφεραν το κεφάλι του στους φανοστάτες των Τρικάλων. Είναι γνωστό το απύθμενο θράσος σου να επανέρχεσαι "θριαμβευτής" στον τόπο του δικού σου εγκλήματος για να το παίξεις "επανασταταράς" κάπηλος. Δεν είναι τυχαίο που τα ίδια τα σταλινικά αποβράσματα τα οποία ανέλαβαν μετά το 1990 το κουμάντο της Ρωσίας, φτύνοντας στην ουσία εκεί που πρότερα έγλειφαν, όταν έφτασε η ώρα να αποφασίσουν τί θα γίνει με το Μαυσωλείο σε πέταξαν όξω από το Κρεμλίνο, μέγα "Πατερούλη", τη ίδια στιγμή όμως που το Λένιν, φρόνιμα ποιώντας, ούτε που τόλμησαν να τον αγγίξουν. Οι θρασείς, γιατί τέτοιοι είναι οι σταλινικοί, έχουν απέναντι στο δέος στοιχειώδη σύνεση, ακριβώς γιατί εκείνο για το οποίο είναι απόλυτα βέβαιοι είναι η μηδαμηνότητά τους...
Στάλιν
23/11/2013 12:16
Eίσαι και ανιστόριτος άθλια συνιστώσα του σύριζα! Τις ίδιες κατηγορίες που μου προσάπτεις τις αναμασούν 60 χρόνια τώρα όλα τα ιμπεριαλιστικά κέντρα και πρακτορεία. Εγώ έδωσα το Βελουχιώτη έγω πρόδωσα το ΕΑΜ. Εγώ μοίρασα τον κόσμο.Εχεις πάθει και αμνησία και ξέχασες φυσικά οτι ήσουν και εσύ στο Π.Γ. όταν διάδαζες το βιβλίο σου απερίσπαστος την ώρα που μιλούσαν οι άλλοι συντροφοί σου γιατί τους περιφρονούσες Μεξικάνε "επαναστάτη". Και είχες και το θράσσος να απαιτείς μετα να πάρουνε το μέρος σου! Και εκεί στο Μεξικό δεν άφησες Αμερικάνικη εφημερίδα και ραδιόφωνο που να μην συνεντευξιαστείς και να πεις τι; Αυτές τις γελοιότητες που αναμασάς και τώρα! Συνωστίζονταν για να σε συναντήσουν ! Εσύ έριξες τις ναπάλμ στο Γράμμο. Εσύ δολοφόνησες τον Αρη. Εσύ μεταμορφώθηκες σε Γκόρμπυ 80 70 χρόνια αργότερα. Εσύ είσαι αυτός που μέχρι χθες φοβόσουνα να υπογράψεις με το όνομά σου και χρησιμοποιούσες περιφραστικό ψευδώνυμο. Οσπου δεν άντεξες γιατί θέλει η π.... να κρυφτεί μα η χαρά δεν την αφήνει!!!
Λέοντας Τρότσκυ
26/11/2013 17:09
Πώς μπορώ ρε αξιοθρήνητε να ανήκω στο $ύριζα; Δεν διάβασες πιο πάνω τα σχόλιά μου και τί λέω για τους λαθρομετανάστες; Άντε σε περικαλώ να βαφτίσεις "αντιρατσισμό" το δουλεμπόριο και την απεργοσπασία κι άσε το πού ανήκω εγώ. Στο κάτω-κάτω οι συριζαίοι δικά σου κουμάσια είναι, σταλινάκια είναι κι αυτοί, από το "Κ"ΚΕ άλλωστε προέρχονται, ορισμένοι μάλιστα διπλά ενισχυμένοι καθόσον μαοϊκοί. Ποιά είναι η παρακαταθήκη σου το ξέρει όλος ο κόσμος. Γκουλάγκ, εκτοπισμοί, δολοφονίες, φίμωση, προσωπολατρεία αυτοκρατορικού τύπου, εξόντωση με κάθε μέσο του οποιουδήποτε διαφωνούντα. Το 118ο Τάγμα Εθνοφυλακής το οποίο καταδίωξε και περικύκλωσε τον Άρη και που το στελέχωσαν ΕΛΑΣίτες ως ένδειξη απόλυτης υπακοής προς τα σταλινικά συμπεφωνηθέντα με τους μοναρχοφασίστες ένεκα η Γιάλτα, η Καζέρτα κι η Τεχεράνη δεν ήντουνα δικό σου παράγγελμα αλλά του Γκραν Πάπα. Άσε μας ρε Σταλινίδη, το θράσσος σου κι η παραχάραξη δεν έχει όρια. Άντε να κάνεις κανένα ρετούς σε καμιά παλιά φωτογραφία για να μείνεις μόνος με το Λένιν και να σβήσεις όλους τους άλλους. Τραγικό ανθρωπάκι. Νάνε.
ο ελεγκτής των σχολίων
22/11/2013 20:46
Καλά μιλάμε Λέοντα, τον αποστόμωσες τον σταλίνα.
Στάλιν
23/11/2013 12:19
Πάλι τεμενάδες σου κάνουν οι αστοί κονδυλοφόροι Τρότσκυ. Επ! Μύγα στο μουστάκι μου. Λαυρέντι, τη μυγοσκοτώστρα!
Bulsara
21/11/2013 19:02
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Ψυχάρης, ο εντολοδόχος σου, δεν μπορεί πλέον να κοιμηθεί. Και με το δίκιο του. Τον φόβο του να έχετε. Επιτέλους !
Ψυχάρης
22/11/2013 12:45
Κάνετε λάθος αγαπητή μου. Όταν παγαίνω να κοιμηθώ παίρνω μισό Λεξοτανίλ και ρίχνω κάτι υπνάκους μέγκλα! Σιγά μη φοβηθώ το τσογλανάκι που πήρε το χρίσμα στο Τέξας αβ Αμέρικα.
Ψυχάρης (ο πραγματικός)
22/11/2013 20:50
Κύριε Ελεγκτή των σχολίων, σας περικαλώ για περάστε μια τσάρκα από το Λογιστήριο. Που θα μού πείς ότι παίρνω και Λεξοτανίλ!
Αντώνης
21/11/2013 18:26
το μόνο που κατάλαβα είναι ότι πανικός σιγοτρώει την κυβέρνηση και τα μμε της, τα επιτελεία της γιατί ο συριζα είναι πριν των πυλών.
Σοφία Κ.
22/11/2013 18:56
Προ των πυλων της αβυσου ασφαλως εννοειτε.
DKK
22/11/2013 08:37
Πραγματι,θαναι ευχης εργο ο Συριζα να περασει και τις πυλες,γιατι ισως ειναι το μοναδικο φαρμακο για να απομυθοποιηθει η αριστερη ουτοπια και ναπαλλαγουμε απο δαυτην.Κατι που ως γνωστο συνεβη με πολυ σκληρο τροπο στις πρωην σοβιετικες δημοκρατιες.Ετσι και ολο το υλικο τους,συμπεριλαμβανομενης και της Ιστοριας ΤΟΥΣ(ΠΑΝΤΑ μισες αληθειες μισα ψεμματα,σαν αυτα που μας αραδιαζει αμεσως πιο κατω,ο εκθαμβος συντροφος -π- του ψυχοπαθους δολοφονου αρχιδικτατορα πατερουλη,)θα αποκτησει και αξια......,ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ.
π
21/11/2013 17:44
Ε όχι και αντιφασίσατς Ο Ρούσβελτ. Την ιστορία όσο και να θέλεις να την ξαναγράψεις είναι μία. Τα παραγματικά γεγονότα είναι καταγεγραμμένα και κανείς δεν μπορεί να τα αλλάξει. Η μεγάλη αντιφασιστική νίκη δημιουργήθηκε από τους λαούς με πρωτεργάτη τον σοβιετικό ηρωικό λαό με τα 20.000.000 νεκρούς και 10.000.000 τραυματίες, από τον κόκκινο στρατό με αρχιστράτηγο τον ΙΩΣΗΦ ΣΤΑΛΙΝ, γ.γ. του ΚΚΣΕ. Η αντιφασιστική νίκη ανήκει σε αυτούς που στα πεδία των μαχών της Κριμαίας, του Κουρσκ, του Στάλινγκραντ, της Μόσχας, του Λένινγκραντ και χιλιάδων άλλων μαχών, τσάκισαν τους χιτλερικούς φασίστες, σε μια πρωτοφανή για τα μέχρι τότε πολεμικά δεδομένα προέλαση προς το Βερολίνο, απευλευθερώνοντας την μισή ευρώπη από τους ναζί. Κι όταν απείχαν πολύ λίγο πλέον από το Βερολίνο κι όταν η τύχη των φασιστών είχε πλέον κριθεί και ηταν θεμα λίγου χρόνου να φτάσει ο κόκκινος στρατός στην καρδιά του των χιτλερικών, τότε ό Ρούσβελτ, εκπρόσωπος του αμερικάνου κεφαλαίου με τον συνοδοιπόρο Τσώρτσιλ,εν μέχω Κεμπέκ του Καναδά και Ρώμης που επεξεργάζονταν με μυστικές συμφωνίες με τον Χίτλερ πώς θα τελειώνουν μια και καλή με τους σοβιετικούς, και με τον κινδυνο η Γερμανία να πέσει εξ ολοκλήρου στα χέρια των σοβιετικών που πλέον η εξουσία θα παραδίνονταν στους αντιφασίστες και κομμουνιστές γερμανούς, θημήθηκαν τον "αντιφασισμό" τους και άνοιξαν την άνοιξη του 1944 το δεύτερο μέτωπο. Αν και το 1942 στη Τεχεράνη είχαν συμφωνήσει πως θα το ανοίξουν άμεσα και παρόλες τις πιέσεις των σοβιετικών, αθετούσαν την συμφωνία, ελπίζοντας ότι ο χίτλερ θα νικησει τους Σοβιετικούς. Δεν υπολόγιζαν τί μπορεί να κάνει ένας λαός που πραγματικά έχει την έξουσία, σε μια σοσιαλιστική οινονομία, με έναν κεντρικό σχεδιασμό, που μόνο έτσι θα μπορούσε κάποιος λαός να φτάσει σε τέτοια πρωτόγνωρα επίπεδα.Μόνο ένας λαός συνειδητά που ξέρει ότι αυτός είναι η εξουσία μπορεί να καταφέρει το ακατόρθωτο. Οταν οι άλλες χώρες και οι γραμμές Μαζινό παραδίδονταν και συνθηκολογούσαν μέσα σε 1 εβδομάδα. Ας αφήσουμε λοιπόν τα ανέκδοτα για τον "αντιφασίστα Ρούσβελτ". Οσο αντιφασίστας ήταν και ο Τσώρτσιλ που ματοκύλισε τον λαό της Αθήνα τον Δεκέμβρη. Η ιστορία λοιπόν είναι μία και την αποτυπώνει τέλεια η ιστορική φωτοσγραφία που ο σοβιετικός φαντάρος καρφώνει την κόκκινη σημαία με το σφυροδρέπανο στο Ραιχσταγκ, αυτός ό κόκκινος φαντάρος που είχε αρχιστράτηγο τον Στάλιν. Γι αυτό και το κεφάλαιο και οι καπιταλισμός 60 χρόνια τώρα τον πολεμούν τόσο. Γιατί αναγνωρίζουν τον εχθρό τους. Και ο δικός τους εχθρός δεν μπορεί να είναι και δικός μας. Η θεωρία των δύο άκρων είναι ο σύγχρονος φασισμός, επίσημη ιδεολογία της ΕΕ, και δεν είναι τυχαίο ότι πρωτοεμφανίστηκε σαν θεωρία την εποχή της Γερμανίας του Χίτλερ, δηλ. την δεκαετία του 1930.
KKK
22/11/2013 01:06
Τί λες βρε παιδί μου! Φοβερό. Δεν το είχα σκεφτεί τόσα χρόνια. Νόμιζα ότι ο πόλεμος ήταν παγκόσμιος και γινότανε και στην υπόλοιπη Ευρώπη, και στην Αφρική και στην Μέση Ανατολή ακόμα και στον Ειρηνικό και στην Ιαπωνία. Τί μπορεί να μάθει κανείς μέσα από ένα σχόλιο. Κι εγώ που νόμιζα ότι ο πατέρας μου πολέμαγε στο Ελ Αλαμέϊν. Ψέμματα μου έλεγε ο μπαγάσας. Και ο θείος μου που σκοτώθηκε στο Ρούπελ. Κι αυτός ψεύτης ήτανε. Θα τα ψάλω στη θειά μου που μου λέει ακόμα ψέμματα και πέρνει τη σύνταξή του. ΥΓ.: Τώρα φυσικά που έμαθα την αλήθεια, θα τα ψάλω και σε κανα δυό φίλους Αμερικάνους που νομίζουν ότι οι πατεράδες τους πολέμησαν στην Ευρώπη στο Β' παγκόσμιο πόλεμο να τους πληροφορήσω ότι απλά είχαν έρθει για τουρισμό και τους λέγανε για μάχες και σφαίρες και άλλα παραμύθια.
Μάνος
22/11/2013 09:09
Αγαπητέ τρία κάπα, φαίνεται πως δεν έχεις ακούσει το τραγουδάκι "κι απο πίσω ένα σύνταγμα Ινδούς". Και όχι μόνο Ινδούς, αλλά και νέγρους, λατίνους, Μαλαισιανούς, Πακιστανούς κλπ Ακουσέ το και θα καταλάβεις.
Δεν υπάρχουν κενωνίες. Μόνο άτομα υπάρχουν. Και πάνω απ' όλα υπάρχει το Αμέρικα να προασπίζεται τα "ατομικά δικαιώματα" με βόμβες απεμπλουτισμένου ουρανίου. Όου yeah.
21/11/2013 16:55
Ο κύριος Κανέλλης είναι γερό όνομα στο θατσερικό οπλοστάσιο με βαριά νεοφιλελεύθερη παράδοση κι απόδειξις είναι ότι τον διεκδικεί και το αλτέρνατιβ σάιτ ονόματι "ΠρώΚταγκον".
όχι βέβαια ότι ο Alexi$ είναι καλλίτερος αλλά λέμε τώρα...
21/11/2013 16:50
Κύριε Κανέλλη, τί σύμπτωση, κι εγώ έκλαιγα απαρηγόρητος όταν ψόφησε η Θάτσερ.
ο πιο καλός διαχειριστής ήντουνα το Alexi, το Αμέρικα τον φύλαγε (όπως κάθε γερό χαρτί), μή στάξει και μη βρέξει.
21/11/2013 16:46
Αν και θεωρώ τον Alexi$ ένα απροκάλυπτο ψευτο"αριστερό" τσουτσέκι του Αμέρικα, εντούτοις βλέπω ότι στον πόλεμο της ενδοαποικιακής διαμάχης το ΛαμπρακιSSτάν έβγαλε πλέον από τη φαρέτρα τα βαρέα όπλα. Επιστράτευσε το θατσεριστή Κανέλλη. Καλή κίνηση. Μαγκίτες είναι οι αθρώποι εκεί στο ΔΟΛ. Διαφωνείς κύριε Ελεγκτά των σχολίων; Μίλα λέφτερα, μη φοβάσαι να πεις τη γνώμη σου. Καθότι Ντημόκρασυ έχομεν και "πλουραλισμό".
Τάσος
21/11/2013 14:31
Επιεικώς ανιστόρητη η όποια σύγκριση των τακτικών του Τσίπρα με εκείνες του Στάλιν... Γνωρίζετε, αλήθεια, κύριε Κανέλλη, σε τέτοιο βάθος την ιστορία ώστε να προβαίνετε σε τέτοιες "εμβριθείς", φλύαρες αναλύσεις; Αμφιβάλλω...
///
21/11/2013 11:53
o theos na mas fulaei apo tin tyrania ton kommouniston oi kapitalistes theloun ta lefta sou ,ai kommounistai ta lefta kai tin psuxi sou-vios aviotos
,,,
21/11/2013 11:28
o kommounismos pethane prin akoma genithei stis sovieties tis ftoxeias kai tis mizerias kai katapiesis ton diaforon koinonikon omadon,,
Στάλιν
21/11/2013 09:07
Οσο προήλαυναν στο έδαφός μου οι φασίστες, ο Ρούζβελτ δεν έκρυβε τον ενθουσιασμό του. Οταν τους πήρα φαλάγγι τότε έγινε αντιφασίστας. Φοβήθηκε μη φτάσω μέχρι τη Μάνχη. χοχοχοχοχο! Για τον Τσίπρα όμως άδικα ανησυχείς Κανέλλη. Ενα τυπικό αστικό κόμμα είναι που θα κάνει χίλιες κολοτούμπες ακόμη.
κγ
21/11/2013 02:27
Ειναι να μην γελασει ο πρωτος Ετσι και κυβερνησουν το τι τεραστεια κολοτουμπα θα κανουν, ποσο γυμνος ειναι ο βασιλιας και οι φανφαρονισμοι του, ποσο γρηγορα θα τα μαζεψουν ολα Πως το ειπε ενας δικος τους, γελιο εως δακρυων
βασιλειος
21/11/2013 01:42
οποιος μας παιρνει τα σπιτια και τα χωραφια και δεν μας δινει δουλεια.αυτος ειναι κομμουνιστης.δηλαδη η νδ και το πασοκ μαζι με την τροικα.ο αλεξης η παπαρηγα μαλλον απελευθερωτες θα γινουν αμα ανεβουν στην εξουσια.αυτο οσο περναει ο καιρος ολο και πιο πολλοι το καταλαβαινουν και θα ψηφισουν συριζα.
ο ποντιος
21/11/2013 00:37
με αλλα δεδομενα οι τυχεροι του ΔΟΛ θα σπαζαν πετρες στη σιβηρια τα φασιστοειδη δεν θελουν κριτικη υμνους θελουν
giannis
20/11/2013 21:50
Όταν το δολ και ο Πρετεντέρης έλεγαν όχι στην "επαισχυντη και προδοτική συμφωνία της 26ης".... Ήταν καλά Αλέξη μου ε? τώρα που βλέπεις πως το ΠΑΣΟΚ μπορεί να αναστηθεί να απαλλαγεί απο τους βενιζελικούς.... Ειναι μιντιακό σύστημα! Θα κοιμήθητε όπως στρώσατε και εσυ και ο μαχαλομαγκας....
βασιλειος
21/11/2013 10:17
αμα αναστηθει το πασοκ μαλλον με ζομπι θα μοιαζει παρα με το παλιο πασοκ.τον απηγανο θα παρουμε και ενα μπιτονι αγιασμο να ριχνουμε στον κουτσογιωργα,τον ακη,τον γιαννο,τον τσουκατο,τον μαντελη,τον σμπωκο,και τους αλλους δρακουλες αμα ξαναελθουν και βγουν απο τα φερετρα τους οπου τους εχουμε παλακοωσει.
γαμώ το παπαχρήστου
20/11/2013 20:55
Αφήστε το ΣΥΡΙΖΑ και καταπιαστείτε με business. Ποιον επιθυμούν για πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ τα "δημοκρατικά" και νεοφιλελεύθερα Νέα?
Dim
20/11/2013 20:19
ενα κομμα της πλακας ειναι ρε οτσυριζα που κατα λαθος βρεθηκε εδω, συντομα θα πανε εκει που τους αξιζει στο 2,5%
Dimokratis
20/11/2013 19:30
Ότι ποιο φασιστικό και ύπουλο έχει παρουσιαστεί στην πολιτική της Ελλάδας εδώ και 150 χρόνια είναι ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ και εσείς στο ΔΟΛ κάθεστε και ασχολείστε με το τι είπε ο γελοίος τύπος. Εάν αυτοί κυβερνήσουν ποτέ θα έχουν το ίδιο τέλος με αυτούς που έστεισε ο Πλαστήρας στον τοίχο για την μικρασιατική καταστροφή.
Γιώργος Σ.
20/11/2013 18:58
Τώρα τι δουλειά έχει ο Στάλιν σε ένα τσακωμό ΝΕΩΝ-ΣΥΡΙΖΑ κάποιοι πρέπει να το σκεφτούν 2 φορές και να το απαντήσουν μέσα τους. Όπως φαίνεται ο ¨γκαιμπελισμός ας πούμε, όπως ονομαζόντουσαν τέτοιες ή ανάλογες τακτικές,θεωρείται πια πασέ και άχρηστος ως έννοια και αντικαθίσταται από τον "σταλινισμό" που πλέον πάει με όλα. Πριν 2 μέρες σε άλλο ενδοΣΥΡΙΖΑ τσακωμό ο Τατσόπουλος μίλησε για "Ζαχαριαδικές τακτικές"! Ετσι το "κακό" που μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο φασισμός, ο ναζισμός, ο γκαιμπελισμός τώρα χάριν συντομίας αντικαθίσταται από τον "σταλινισμό" και αργότερα από τον κομμουνισμό που όλοι αυτοί θα συμφωνήσουν ότι αποτελεί "απειλή για την κοινωνία και τους πολίτες". Δεν θα τους βγεί όμως παρά τη μεγάλη ανάγκη που νοιώθουν να ξαναγραφτει η ιστορία και να μασκαρευτε'ι η αλήθεια. Οσο για τον GOLDEN BOY που λέει πως ο Ρούσβελτ έκρινε τον Β' Παγκόσμιο οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. 165 από τις 190 μεραρχίες του γερμανικού στρατού πολεμούσαν στο ανατολικό μέτωπο που ήταν για χρόνια το μόνο ουσιαστικά μεγάλο μέτωπο. Το 2ο ΜΈΤΩΠΟ ΆΝΟΙΞΕ ΤΟ 1944 την άνοιξη όταν πια είχε αρχίσει η έφοδος του κόκκινου στρατού. Τα 20εκ. των νεκρών σοβιετικών τα λένε όλα νομίζω. Αλλά έχω και μια απορία. Αφού όλοι αυτοί συμφωνούν ότι ο Στάλιν ήταν χωρίς αμφιβολία εγκληματίας γιατί δε συμφωνούν μαζί τους οι Σοβιετικοί πολίτες που πριν λίγα μόλις χρόνια και αρκετά χρόνια μετά την πτώση του σοσιαλισμού τον ανέδειξαν σαν το πιο αγαπητό του 20ού αιώνα. Θα μου πε'ίτε σιγά να μην ξέρουν οι Ρώσοι καλύτερα από τα ΝΕΑ και το ΣΥΡΙΖΑ. ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΈΠΟΝΤΑΙ ΛΈΩ ΓΏ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ που δε χάνουν ευκαιρία να καρφώσουν ύπουλα κάθε τι που έχει σχέση με τον κομμουνισμό. Αλλά ο φόβος είναι φόβος τι να κάνουμε.
Dihnekis
20/11/2013 18:50
"Τι μπορεί, στην πραγματικότητα, να σημαίνει η κατηγορία ότι «ΤΑ ΝΕΑ» είναι σταλινικά;" Μήπως ότι είστε η Πράβντα του καθεστώτος;
Abdul
20/11/2013 18:06
Λιγο πριν ξεκινησει το Νιου Ντηλ,οι κατασχεσεις και πλειστηριασμοι ακινητων ηταν στην ημερησια διαταξη.Η οικονομικη δυσπραγια ειχε κανει εκατομμυρια αμερικανων να χασουν τα σπιτια τους.Οι σεριφηδες καθε πρωι συνοδευαν τους δικαστικους εκπροσωπους,και εδειωχναν τον κοσμο απο τα σπιτια του,σφραγιζοντας τα.Ο Ρουσβελτ προειδοποιησε οτι αυτο το φαινομενο οφειλει να εκλειψει παραυτα!Οι σεριφηδες,ομως,συνεχιζαν απτοητοι.Ενα πρωινο,λοιπον,στις περισσοτερες πολεις και κωμοπολεις,εμφανιστηκε η εθνοφρουρα.Οπλισμενη.Αρχικα,οι σεριφηδες,οι τραπεζιτες κλπ,νομισαν οτι ηλθαν προς υποστηριξη τους.Συντομα ομως διαπιστωσαν οτι ειχαν ελθει για να τους σταματησουν!Καποιοι δεν τους πηραν στα σοβαρα,και επεχειρησαν(παρα την απαγορευση απο την κεντρικη κυβερνηση των ΗΠΑ)να συνεχισουν τις κατασχεσεις.Λοιπον,κατα διαταγη του "σφαγεα" Ρουσβελτ,οι επιορκοι,εν τελει,κατασχετες ΕΚΤΕΛΕΣΘΗΚΑΝ στους δρομους σαν λυσσασμενα σκυλια! Τι μας διδασκει αυτη η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ιστορια;Οτι ο κυβερνητης ΟΦΕΙΛΕΙ να εμποδιζει τα κατασχετηρια,οτι μονο αν δεν το κανει θα χρεωθει τον χαρακτηρισμο "σφαγεας",και οτι για μια ακομα φορα ο τσιπρας μας δειχνει οτι δεν εχει ιδεα!Δεν ξερει τι του γινεται,και το χειροτερο ειναι οτι δεν ενδιαφερεται να μαθει!Τεμπελης,κομπορρημων,αερολογος,που δινει δικαιωματα σε καθε εχθρο του.Τσιπρα,εκτιθεσαι!
i hope you get the message.
20/11/2013 17:53
Αλίευση των χοίρων Υπήρξε καθηγητής χημείας σε ένα μεγάλο κολλέγιο που είχε κάποιες ανταλλαγές φοιτητών στην τάξη. Μια μέρα ενώ η τάξη ήταν στο εργαστήριο, το Prof παρατήρησα ένα νεαρός άνδρας, ένας μαθητής ανταλλαγής, ο οποίος κράτησε το τρίψιμο του πλάτη και απλώνεται σαν βλάπτει την πλάτη του. Ο καθηγητής ρώτησε ο νεαρός τι ήταν το θέμα. Ο μαθητής του είπε ότι είχε μια σφαίρα που υποβάλλεται στην πλάτη του. Είχε πυροβοληθεί πολεμώντας κομμουνιστές στην πατρίδα του που προσπαθούσαν στην ανατροπή της κυβέρνησης της χώρας και να εγκαταστήσετε ένα νέο κομμουνιστικό καθεστώς. Στη μέση του την ιστορία του, κοίταξε ο καθηγητής και ζήτησε μια παράξενη ερώτηση ρώτησε: "Ξέρετε πώς να πιάσει αγριογούρουνα;" Ο καθηγητής σκέφτηκε ότι ήταν ένα αστείο και ζήτησε την γραμμή διατρήσεων. Ο νεαρός άνδρας είπε ότι ήταν αστείο. «Πιάνετε αγριογούρουνα βρίσκοντας μια κατάλληλη θέση στην το δάσος και τη θέση καλαμπόκι στο έδαφος. Οι χοίροι βρείτε και να αρχίσουν να έρχονται καθημερινά για να τρώνε ελεύθερων καλαμπόκι. Όταν χρησιμοποιούνται για να έρχεται κάθε μέρα, μπορείτε να βάλετε ένα φράχτη κάτω από μια πλευρά του τόπου όπου χρησιμοποιούνται να έρχονται. Όταν θα εξοικειωθούν με το φράχτη, αρχίζουν να τρώνε την καλαμπόκι και πάλι και να βάλει επάνω μια άλλη πλευρά του φράχτη. Ότι να συνηθίσουν σε αυτό και να αρχίσει να τρώνε και πάλι. Σας συνεχίζω μέχρι έχειs τέσσερις πλευρές του φράχτη με μια πόρτα στην τελευταία πλευρά. Οι χοίροι, που χρησιμοποιούνται για το δωρεάν καλαμπόκι, αρχίζουν να έρχονται μέσα από την πύλη για να φάει ότι δωρεάν καλαμπόκι και πάλι. Στη συνέχεια slam την πόρτα τους και να πιάσει το σύνολο κοπάδι. Ξαφνικά τα αγριογούρουνα έχουν χάσει την ελευθερία τους. Τρέχουν γύρω από και γύρω από μέσα το φράχτη, αλλά αλιεύονται. Σύντομα επιστρέφουν στη κατανάλωση του δωρεάν καλαμποκιού. Είναι τόσο συνηθισμένοι σε αυτό που έχουν ξεχάσει πώς να ζωοτροφές στο δάσος για τον εαυτό τους, ώστε να αποδέχονται την αιχμαλωσία τους." Ο νεαρός άνδρας είπε στη συνέχεια ο καθηγητής που είναι ακριβώς τι βλέπει συμβαίνει στην Ελλάδα... Οι κυβερνήσεις (μετά την επανάσταση του 1821) διατηρούνται ωθεί προς τον κομμουνισμό/σοσιαλισμό και κρατά άπλωμα το δωρεάν καλαμπόκι με τη μορφή των προγραμμάτων συμπληρωματικό εισόδημα, όπως οι πιστώσεις φόρου για μη δεδουλευμένα εισοδήματος, φορολογικές απαλλαγές, επιδοτήσεις για τον καπνό γαλακτοκομικά επιδοτήσεις, πληρωμές δεν θα φυτεύσει καλλιέργειες (CRP), πρόνοιας, ιατρική, φάρμακα, κλπ., ενώ εμείς συνεχώς χάσουν τις ελευθερίες μας, ακριβώς λίγο κάθε φορά. Όλοι οι Έλληνες πρέπει να θυμόμαστε πάντα δύο αλήθειες: 1) Δεν υπάρχει κανένα τέτοιο πράγμα όπως ένα δωρεάν γεύμα, κάποιος είναι πληρωμή (τις περισσότερες φορές οι φτωχοί φορολογούμενοι εργασίας) 2) και όταν αρχίσουμε να σκεφτόμαστε ότι έχοντας σας κυβέρνηση παρέχει για σας και να κάνετε αποφάσεις σας είναι εντάξει, να συνειδητοποιήσετε ότι έχετε επίσης να παραιτηθεί από την ελευθερία που συνοδεύει τη καθιστώντας τις δικές σας επιλογές.
Λεων. Καλος
20/11/2013 17:37
Το λυπηρο κε Κανελλη ειναι οτι η Σοσιαλδημοκρατια που υποτιθετε οτι στηριζετε ειναι το ιδιο ξεπερασμενη οσο και ο Νεο-φιλελευθερισμος, ο Σταλινισμος και ο Εθνικο-σοσιαλισμος. Δεν μπορουμε να περιμενουμε ενα καλυτερο μελλον με τα ιδια δηλητηριασμενα κιταπια. Ολοι διαπιστωνουμε οτι τα ΜΜΕ δεν μπορουν να διαχωρισουν την αντικειμενικοτητα απο τα συμφεροντα των ιδιοκτητων τους. Σαν αποτελεσμα ειμαστε ολοι υπνωτισμενοι και σε βεθεια συγχυση. Οταν καταλαβουμε ολοι εμεις οτι η αβασανιστη ανθρωπινη φυση μας μας κανει αδυναμους, εθιστικους, εξαρτημενους και ευαλλωτους στις καθε λογης σειρηνες ευδαιμονιας τοτε θα ανακαλυψουμε οτι και οι σεναριογραφοι και παραγωγοι των ιδεων, των "θεαματων" και των -ισμων ειναι και οι ιδιοι ιδιαιτερα ψυχοπαθεις και εθισμενοι στην "ανωτεροτητα" τους. Η μονη επιλογη μας ειναι η απεξαρτηση μας απο τη μυθολογια που αποτελει την καθημερινη μας δοση. Η μονη λυση ειναι να σπασει το αποστημα της συγκεντρωσης εξουσιας και πλουτου στα χερια λιγων ψυχοπαθων. Ειναι γελοιο εμεις ,οι εθισμενοι στα χιλια δυο κολληματα( κομματα, θρησκειες, ποδοσφαιρο, καριερα, φραγκα, σαπουνοπερες κτλ.), "αριστεροι" , "δεξιοι", "εθνικιστες" πελατες, να κατηγορουμε ο ενας τον αλλο οταν στην πραγματικοτητα ειμαστε ασθενεις στο ιδιο Νοσοκομειο. Για το καλο ολων μας ας βοηθησουμε ο ενας τον αλλο να απαλλαγουμε απ αυτη την αρρωστια. Αν δεν αναγνωρισουμε την πραγματικη ανθρωπινη υποσταση μας και τους περιορισμους της, το ειδος μας σαν Πειραμα της Φυσης θα εξαφανιστει μια ωρα αρχιτερα. Βεβαια αυτο δεν ειναι ουτε καλο ουτε κακο, απλη φυσικη ειναι.
Στάλιν
20/11/2013 17:03
Τι μου λες ώρε Κανέλλη! Εγώ φταίω μωρέ για την καπιταλιστική κρίση; Εγώ που το σύστημα σας πάει κατα διαβόλου σε όλο τον κόσμο; Και ο Ρούσβελτ πατέρας της αντιφασιστικής νίκης!!! Αυτός που άκουγε Φασισμό και έκανε τεμενάδες μπας και με γονατίσει;
ΗΚ
21/11/2013 10:23
4000 liberty ξεφόρτωναν στα λιμάνια της ΣΟΒ.ΕΝ.αμερικανική βοήθεια.ΑΝ δε το εκαναν; σήμερα δε θα μπορούσες να έχεις άποψη...
Στάλιν
22/11/2013 10:49
Λάθος κάνεις Κανελλη 4000 ήταν όλα τα φορτία που έλαβα. Δηλαδή τρίχες. Τα καράβια αυτά δωρίσθηκαν μετά στους Ελληνες εφοπλιστές και συνεργάτες των Γερμανών και έγιναν ο υγρός τάφος χιλιάδων ναυτικών. Κόβονταν στη μέση μεσοπέλαγα. - Βρε Φραγκλίνε δεν ανοίγεις κανα μέτωπο στα δυτικά. - Εχει λάσπες και βροχές τώρα Ιωσήφ. Το καλοκαίρι - Κι αν είναι αργά το καλοκαίρι; - Καλά θα μιλήσω να τον Ουίνστον και θα σου πω. Καλό κουράγιο.
harry6
20/11/2013 16:44
Παιδια ψυχραιμια.Προφανως τα μιντια οπως και ο πολιτικος κοσμος εχουν ευθυνες μεγαλες για το που ειμαστε σημερα.Τωρα εσεις ομως νομιζετε οτι αν ο Τσιπρας παρει την πρωθυπουργια θα αλλαξει κατι?Δηλαδη αν αυριο αντι για το σημερινο μιντιακο συατημα εχουμε ενα αλλο(π.χ Αυγη κλπ),ο κοσμος θα ειναι καλλιτερος?Η μηπως περιμενετε οτι ο Τσιπρας δεν θα τα βρει με ολους?Βλεπετε τι λεει εξω οταν βγαινει,αρα ξερετε και τι θα κανει εδω αν βγει,πραγμα που επιδιωκει λυσσωδως και πασει θυσια,τιποτε αλλο δεν τον νοιαζει ουτε αυτον ουτε αυτους που τον περιτρυγυριζουν(Παπας,Μηλιος και σια),μονο η εξουσια.Και ως εδω καλα,ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος,ολοι ετσι κανουν υποσχονται τα παντα και μετα "sorry αλλα βρηκαμε καμμενη γη...",η "δεν ειπαμε οτι θα τα κανουμε ολα αμεσα,αλλα σε βαθος 4ετιας..." κλπ,και ο ηδη προδομενος λαος θα βρεθει διπλα προδομενος,διοτι οταν εκμεταλλευεσε τον (μεγαλο) πονο του Λαου,τοτε να φοβασε και την "οργη Θεου".
ΤΖΑΝΗΣ Κ
20/11/2013 15:40
ΚΑΛΑ...ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ...ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΤΣΑΤΣΟΝΙΑ ΕΙΣΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΟΛ...;;;;
ΛΑΒΑΣ
20/11/2013 15:37
Όταν τα μέσα είναι βρόμικα τότε και ο σκοπός είναι βρομισμένος.
Dimokratis
20/11/2013 19:32
Αυτό ισχύει για τον ΣΥΡΙΖΑ 100 τις 100
Ορθογραφία
22/11/2013 00:08
100 τοις 100
Ζωχιος Σπυριδων
20/11/2013 14:43
Και ο ιδιος και οι συνισταμενες, ισχυριζεται πως μολις παρει την εξουσια ''θα αρχισουν να ανοιγουν στοματα''.Δεν κατανοω αυτη την εκφραση.Γνωριζω ομως οτι λεει, πως οι λαοι της ευρωπης θα ενθαρυνθουν, και την επομενη θα υπαρξει ενας ξεσηκωμος στην που θα σαρωσει τα παντα.Τι ανοησια! Τι ψεμα!Τι αγνοια!Εχοντας γνωση,οτι οι ευρωπαιοι αυτου του ειδους τους σοσιαλιστες τους βλεπουν σαν λεπρους, για το μονο που ειμαι σιγουρος ειναι οτι εδω δεν θα ερχονται τουριστες πλεον, αλλα κατι βαρεμενοι. Σαν αυτους που ονειρο τους ηταν να ταξιδεψουν με τον υπερσιβηρικο η να πανε να μαζεψουν καφε στην Κουβα.Και ομως αυτοι οι τυποι, εδω και λιγο καιρο ζουν το μυθο τους στην ελλαδα.
βασιλειος
20/11/2013 19:35
δεν ξερω τι θα γινει αμα ερθει ο τσιπρας.οταν ερθει θα δουμε.αλλα επειδη εχω παει στην κουβα για διακοπες και ηταν πολυ ωραια και ξαναπηγα σας την συστηνω.οσο για τον μυθο οτι εκει πεινανε,και δεν εχουν να φανε.σας ερωτω?γιατι οι ελληνες τι κανουν?δεν πεινανε?εχουν να φανε?γιατι οι μυθοι ενας ενας καταρρεουν.θα πεινασετε αμα ερθουν οι κομμουνιστες,θα σας παρουν τα σπιτια,θα χασετε τις δουλειες σας.οντως ετσι εγινε αλλα απο τους δεξιους της νδ και του πασοκ.εκτος εαν ειναι ο σαμαρας μεταμφιεσμενος κομμουνιστης?δηλαδη αμα ερθει ο τσιπρας τι θα γινει?θα μας παρει τα σπιτια και τα χωραφια?ε και τι εγινε?ειναι καλυτερα να τα παρει η τραπεζα και η εφορια?θα χασουμε τις δουλειες μας?μα ηδη τις εχουμε χασει.θα πεινασουμε?μα ηδη πειναμε.δεν θα εχουμε λεφτα?μα ποιος σας ειπε οτι εχουμε τωρα.θα εχουμε αναρχια και ανακατωσουρα?γιατι τωρα τι εχουμε?τιποτα δεν προκειται να γινει χειροτερο αν ερθει ο τσιπρας ισως γινει καλυτερο ισως οχι.αλλα πρεπει να καταλαβαιτε οτι τα σεναρια καταστροφολογιας δεν μας φοβιζουν πλεον γιατι τα εχετε κανει ηδη πραγματικοτητα εσεις.
ΟΞΑΠΟΔΩ
21/11/2013 21:37
Το ξέρεις όμως οτι εκει τον περασμένο χρόνο ο Κάστρο (ο αδελφός του Φιντελ) ελλάτωσε το δημόσιο τομέα κατα 500000 υπαλληλους; Εδώ για μερικές χιλιάδες εχει γίνει το έλα να δεις. ¨ Η Ελλάδα αποκαλλείται στους οικονομικούς κύκλους της Ευρώπης η τελευταία σοβιετικου τύπου οικονομία στην Ευρωπαική Ηπειρο. Και έχουν δίκιο.
Νικοσ
20/11/2013 18:45
Ρε χαζός εισαι ?
ΘΛΣ
21/11/2013 09:40
Στον καθρέφτη σου απευθύνεσαι ε;
v
21/11/2013 08:06
Αν ήμασταν στην ίδια μοίρα με τους Κουβανούς δεν θα κάναμε διακοπές στον εξωτικό προορισμό. Πόσους Κουβανούς έχεις δει στη Μύκονο?
βασιλειος
22/11/2013 18:54
εχω παει και στα 2 νησια.και εχω δει κουβανεζες στην μυκονο.αλλα δεν καταλαβαινω τι θες να πεις?και τα 2 νησια ειναι πολυ ομορφα.ειναι σαν να ρωτας ποσοι παριανοι πανε στην μυκονο η ποσοι μυκονιατες πανε στην παρο.οσοι θελουν και λογικο ειναι να μην πηγαινουν πολλοι διοτι ειναι και τα 2 ομορφα.εγω θα σε ρωτησω κατι?ποσοι ελληνες θα πηγαινουν στην μυκονο η την σαντορινη σε λιγα χρονια?εξαλλου υπαρχουν και οι κουβανοι του μαιαμι αν το θετεις οικονομικα.α και ποιο φθηνα ειναι 15 μερες στην κουβα παρα 15 μερες στην μυκονο και ειναι το ιδιο ωραια κατα την γνωμη μου.
kri
21/11/2013 13:03
Μα οι Κουβανοι δεν ειναι ομοφυλοφιλοι να πηγαινουν στη Μυκονο...
Κώστας
20/11/2013 14:03
Ψυχραιμία κύριοι! Στρέφετε τα δηλητηριώδη βέλη σας κατά του ΣΥΡΙΖΑ και του Τσίπρα, αλλά στηρίξατε επί χρόνια το φαύλο πολιτικό καθεστώς που μας χρεοκόπησε και τώρα εσείς με τη χειραγώγηση των πολιτών και οι πολιτικοί που μας οδήγησαν εδώ σαν μετανοούσες Μαγδαληνές, θέλετε να μας σώσετε! Να μας λείπει!
ΗΚ
21/11/2013 10:40
Μέσα σε αυτό το φαύλο καθεστώς ζούσε η ΕΑΡ,Ο συνασπισμός,ο σύριζα, ήτανε ενεργά μέλη του συστήματος.Πότε αντιστάθηκαν,σαν αντιπολίτευση,στα φαυλα πού συχνα εκαναν οι κυβερνήσεις;Πότε μας προειδοποιησαν για τη θύελλα που ερχόταν; Να σας θυμίσω τι έκαναν; κάποια παράσταση για τριτευουσας σημασίας θέματα.Ε λοιπόν μη περιμένετε σωτηρία απ'αυτους.Ολοι οι χοίροι μια μούρη έχουνε!!
Μπαμπης Πετρακης
20/11/2013 13:53
Τον Τσιπρα αγαπητοι κυριοι του ΔΟΛ τον καταδικαζουμε εγκαιρα. Δεν περιμενουμε να απειλησει οτι θα παρει την εξουσια για να ξυπνησουμε. Ολοι αυτοι οι γελοιοι και γραφικοι της ¨Αριστερας¨ηταν χρονια και χρονια στο απυροβλητο απο τα ΝΕΑ και το ΒΗΜΑ. Τις αποκαλουσατε μαλιστα ¨προοδευτικες δυναμεις ¨.
ΑΝΤΖΕΛΑ
20/11/2013 13:53
τι καλο άρθρο που συμπυκνώνει σε λίγες γραμμές την υπουλη σταλινική ιδεολογία που διέπει αυτό το κόμμα. Για τι δημοκρατία μιλούν όταν δεν δέχονται αντίθετες απόψεις, όταν βάλλονται όλοι που τολμούν να εκφράσουν την διαφορετικότητά τους όταν βουλευτές δεν μπορούν να μιλήσουν γιατί τους περιμένουν γιαούρτια, οταν βγάζουν επίσημη ανακοίνωση για μια γελοιογραφία όταν δεν αντιδρούν όταν ο Λαζόπουλος έδειχνε άθλιες σκηνές με τον Παπανδρέου (ασχέτως ιδεολογικής ταύτισης) καλυμμένης απο το πρόσχημα της σάτιρας. Φοβάμαι για την χώρα μου φοβάμαι για το μέλλον μας όταν βλέπω αυτούς τους ανθρώπους που θα έκαναν κυβέρνηση και με τον διάολο για να πετύχουν την εξουσία. Ακόμα και ο τρόπους που μιλούν με αυτή την έπαρση, τον εγωϊσμό το ύφος της παντοδυναμίας και την τόσο ορατή τους αμετροέπεια. Φοβάμαι για όλους εμας που διαφωνούμε μαζί τους, φοβάμαι για όλα αυτά που θα γίνουν για εμάς χωρις εμας
Geranistas
20/11/2013 13:35
Ρε σεις τι ανιστόριτες Μ@λ@κίες είναι αυτές που γράφετε; Φτάσατε μέχρι του σημείου να γράφετε ότι ο Ρούσβελτ ήταν ο άνθρωπος της αντιφασιστικής νίκης!!!!! Ντροπή ρε ρεμάλια, έχετε το δικαίωμα να πιστεύετε ότι θέλετε, αλλά η διαστρεύλωση της ιστορίας είναι ΕΙΔΕΧΘΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ και πρέπει να τιμωρείται.
Golden Boy
20/11/2013 16:04
Filarako theleis na mas peis oti o FDR den ekrine ti maxi apenanti sto fasismo? Mipos einai episis kai sfageas? Ta istorika biblia sou apo pou einai?
Έλενα
20/11/2013 13:34
Νομίζω ότι είναι άδικο για την ιστορία τής εφημερίδας σας να εμφανίζονται άρθρα που μονο θυμηδία μπορούν να προκάλεσουν. Το να τιμάς το παρελθόν είναι σημαντικό. Μήπως θα έπρεπε να επικεντρωθείτε στην εγκυρότερη ενημέρωση και την παραγωγή λόγου, όπως έκανε η εφημερίδα επί Λ.Κ. αλλά και παλαιότερα;
ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΧΤΥΠΟΥΝ ΛΥΣΣΑΛΕΑ-ΠΕΡΙΠΑΤΟ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ...
20/11/2013 11:44
KAΘΟΛΟΥ ΑΔΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ. ΤΟ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΜΙΝΤΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ,ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΕΙ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΕΝΝΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΒΑΘΜΟ!
Ζωχιος Σπυριδων
20/11/2013 19:36
Aπειλει ο συριζα το οικονονομικο κατεστημενο;Πως;
geo
21/11/2013 10:42
Με τη Ζωίτσα!!!!!
nmb
20/11/2013 11:17
"Ακόμα πιο εκπληκτικό όμως είναι το γεγονός ότι, τα φερέφωνα του νεοφιλελευθερισμού, διαδίδουν ασύστολα ότι, το κοινωνικό κράτος και οι κοινωνικές παροχές, αλλά και η κρατική παρεμβολή στην οικονομία, ακόμα και στην ίδια τη διάσωση των τραπεζών, που τα ίδια τα φερέφωνα πρεσβεύουν, είναι απόδειξη της Σοβιετικής λειτουργίας, ακόμα και της ίδιας της Ευρωπαϊκής Ένωσης! Η Μάγκυ θα συμφωνούσε απόλυτα, όπως συμφωνούν άλλωστε και πολλοί άνθρωποι που παρασύρονται από εφευρήματα τέτοιου τύπου, και λόγω κομμουνιστοφοβίας και κεκτημένης ταχύτητας, συνδράμουν στην προπαγάνδα των φερέφωνων." http://failedevolution.blogspot.gr/2013/07/blog-post_18.html
Ζωχιος Σπυριδων
20/11/2013 19:47
Να μην υπαρχει κομμουνιστοφοβια; Εκεινοι οι λαοι παγωνουν οταν ακουνε τη λεξη κομμουνισμος.Αυτη ειναι μεγαλυτερη τιμωρια που επιφυλασει η φυση και τα πραγματα.Αλλα να λες αλλα να πρατεις. Χριστιανισμος,απο διδασκαλια αγαπης κατεληξε σε μισους. Κομμουνισμος,απο ισοτητα και δημοκρατια σε τυρανια και εξαθλιωση.Δεν χρειαζονται αλλα παραδειγματα,εκτος απο το homo homini lupus (o ανθρωπος ειναι λυκος για το συνανθρωπο του.