Το όνοµά µου είναι Χαµίντ

Του Γκαζµέντ Καπλάνι , gazikap@gmail.com   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/04/2010 07:00 |
Τετάρτη βράδυ στην Αθήνα, µπροστά στη Βουλή, 200 αφγανοί πρόσφυγες, γυναίκες, άνδρες, παιδιά πολλά, µε θαυµαστή αξιοπρέπεια κρατούν στα χέρια αναµµένα κεριά. Πενθούν και διαδηλώνουν σιωπηλά για τον θάνατο του 15χρονου Χαµίντ. Έτσι λένε τον αφ γανό Αλέξη που διαµελίστηκε από τη βόµβα της τροµοκρατίας. Τα πανό που κρατούν στα χέρια τους γράφουν για τον Χαµίντ, την προσφυγιά, τα ανθρώπινα δικαιώµατα. «Ο Χαµιντουλάν είναι στην καρδιά µας», «Η προσφυγιά δεν είναι έγκληµα», «Είµαστε πρόσφυγες και απαιτούµε τα δικαιώµατά µας».

Για τον Χαµίντ, τον αφγανό Αλέξη, δεν υπάρχουν φοιτητές και µαθητές Λυκείου να ανάβουν κεριά. Δεν υπάρχουν λουλούδια στο µέρος όπου δολοφονήθηκε. Με το ζόρι µάθαµε ακόµα και το όνοµά του. Τόσες µέρες ήταν και παραµένει κυρίως «15χρονος νεκρός Αφγανός», «άτυχο θύµα», «σώµα που διαµελίστηκε». Νεκρός χωρίς όνοµα είναι σαν τάφος χωρίς όνοµα.

Το όνοµα µετατρέπει τον άνθρωπο από «είδος» σε ξεχωριστό υποκείµενο, µέρος της καθηµερινής ιστορίας, τον βγάζει από την ανωνυµία της ζωής και του θανάτου. Για τον αφγανό Αλέ ξη, τον Χαµίντ, δεν θα γραφτούν ποιήµατα. Ούτε συνθήµατα στους τοίχους. Και αν γραφτούν, θα καταγγείλουν γενικώς τον αµερικανικό ιµπερια λισµό, την αποικιοκρατία και τον άδικο ντουνιά.

Αν γραφτούν ποιήµατα, οι στίχοι δεν θα καλούν τους πολίτες να βγουν στους δρόµους, να διαδηλώσουν ειρηνικά ενάντια στην τυφλή βία. Δεν θα πουν «ο Χαµίντ ήταν ένας από µας». Μόνο οι Οικολόγοι Πράσινοι το έγραψαν στα φυλλάδια που µοίραζαν την Τετάρτη το βράδυ.

Η βόµβα που σκότωσε τον Χαµίντ παραµένει ακόµα «ορφανή», γιατί κανείς δεν αναλαµβάνει την ευθύνη. Και αυτοί που την αναλαµβάνουν είναι «µαϊµού τροµοκράτες», λέει η Αστυνοµία.

«Ορφανή» βόµβα, τυφλή βία, µαϊµού ευθύνη, θάνατος αληθινός, τραγική µητέρα, τυφλή κόρη, απαρηγόρητος πατέρας, αδιάφορη πόλη, αγρί ως µπερδεµένη. Πλησιάζω στο πλήθος και ανά βω ένα κερί. Συστήνοµαι σε κάποιον δίπλα µου. «Οι δηµοσιογράφοι να αφήσουν ήσυχη την οικογένεια του Χαµίντ γιατί θέλουν να κάνουν τον θάνατό του σόου» µου λέει. «Ο Χαµίντ δεν έψαχνε στα σκουπίδια, δεν είµαστε ρακοσυλλέ κτες, γιατί γράφετε τέτοια πράγµατα;» µε ρωτά ει κάποιος πιο πέρα. Μένω µε το αναµµένο κερί στο χέρι. Και εκεί, δίπλα στα κεριά του πένθους, κάτω από τον άναρθρο θόρυβο της αδιάφορης πόλης, άρχισα να µαζεύω λέξεις και φράσεις στα αφγανικά.

Γιουνάν - Ελλάδα, Σααλάµ - γεια σου, Κεσουάρι κασάγκ - Όµορφη χώρα, Ουρούπα - Ευρώ πη, Χαανά - σπίτι, Μααχατζίρ - πρόσφυγας, Σαα φάρ - ταξίδι, Ααζαντί - ελευθερία, Τασακούρ - ευχαριστώ, Ντουστ νταράµ ζενταγκίρα - Αγαπώ τη ζωή, Εσκ - έρωτας,Μπαµ - βόµβα, Καατέλ - δο λοφονία, Τρουουρίστ - τροµοκρατία, Καζαβάτε κουρ κουρ ραανά - τυφλή βία, Μαρκ - θάνατος, Γιακ πόνζντα σαάλα µπα καατέλ ρασίντ - Ένας δεκαπεντάχρονος δολοφονήθηκε, Ενσάν - άνθρωπος, Μααντάρ - µητέρα, Πααντάρ - πατέρας, Χουαχάρ - αδελφή, Μπαραντάρ - αδελφός, Κεφαγιάτ µεκονάτ! - Φθάνει πια!, Οκούκε ενσάανι - ανθρώπινα δικαιώµατα, Να άστεµ µααχατζίρ να µασκελί εκτεσαντί - Είµαστε πρόσφυγες όχι λαθροµε τανάστες, Ντουστ νταράµ - αγαπώ/ Ντουστ ντα ράµ ιν κεσουαρρά - Αγαπώ αυτήν τη χώρα, Να ταρς µανµεσλί µπαραντάρε του αστάµ - Μη µε φοβάσαι είµαι συνάνθρωπός σου, Μοτασεµπέν µιαράν µοσκελάτ ρα - ο ρατσισµός φέρνει το µί σος, Ζενταγί - ζωή, Μαναρεζού ντοράµ - εγώ ελπίζω, Κοντά αφίζ - εις το επανιδείν, Νόµας άστ Χαµίντ - το όνοµά µου είναι Χαµίντ, Άµαγκι αστέµ Χαµίντ - Είµαστε όλοι Χαµίντ… LΙΝΚ: http://gazikapllani.blogspot.com
la sombra del viento
09/12/2010 21:24
Ρατσισμός θα υπάρχει πάντα και παντού . Οπως επισης θα υπάρχουν και προβληματα σε κάθε κοινωνία .Όμως,αξίζει να κατηγορούμε έναν λαό ή μια χώρα ; Aξίζει να θεωρούμε πάντα υπέυθυνους τους άλλους, ενώ γύρω μας όλα γκρεμίζονται και κυριαρχεί το χάος ;
Βίκυ Παπά
17/04/2010 18:57
ΜΠΑ;;;; Από πού και ως πού είναι ο "αφγανός Αλέξης". ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ την προπαγάνδα των ΜΜΕ κύριε Καπλάνι. Αλλά βέβαια, ως λαθρομετανάστης και εσείς υποστηρίζετε αυτά που σας συμφέρουν, και σας βολεύει η αναρχία. Σε μια χώρα με σοβαρή κυβέρνηση και νοήμονες πολίτες κανείς αλβανός δεν θα είχε νομιμοποιηθεί. Ο Αλέξης σκοτώθηκε απροκάλυπτα από αστυνομικό. Ο ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ Αφγανός, του οποίου ο πατέρας φέρεται να ήταν δοσίλογος των Αμερικανών, ΤΙ δουλειά είχε να προσπαθεί να κλέψει ξένο σακ-βουαγιάζ μες τη νύχτα;;; Ή μήπως τα εκρηκτικά τα είχε ζωσμένα πάνω του και από θύμα ήταν θύτης;
ΦΑΛΑΓΓΑ / ΠΕΛΑΣΓΟΣ
15/04/2010 13:04
ΚΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΑΛΒΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;; ΟΧΙ! ΟΥΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!! ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ....
paquito
09/04/2010 16:50
Απο τα σχολια βλεπω πως ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ κανει πολυ καλη δουλεια1
πανος
08/04/2010 14:04
Συμφωνώ με τον ΝΙΚΟΣ. ΚΑΠΟΤΕ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ...ΤΣΕΤΣΕΝΟΥΣ. ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 40-ΧΑΜΙΝΤ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ???? ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ???
Γεωργία Τ.
08/04/2010 12:26
@βασίλης 7/4/2010 21:44 Η κατάσταση θυμίζει ακριβώς ψυχιατρείο. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου οτι μόνο στην πλάκα μπορεί να τους πάρει κανείς πλέον
Ιπποκρατης Μπουρνελης
08/04/2010 07:21
Κ.Καπλανι

Η Ελλαδα σε φιλοξενει κι εσυ την μαχαιρωνεις στην πλατη.Αυτο που κανεις ειναι προπαγανδα εναντιο μας.Εαν δεν σου αρεσει η Πατριδα μας πηγαινε πισω απο εκει που ηρθες.Γνωριζεις πολυ καλα οτι ποκειτε περι ατυχηματος.Κανεις δεν δολοφονησε το παιδι
Βασιλακη βγες απο το σπιτι σου λιγο να δεις και παρα εξω τι γινεται....
08/04/2010 01:49
@βασίλης 7/4/2010 21:44......................................................

Βασιλακη εσυ που αγαπας τον Γκαζέντ Καπλάνι και τον καθε αναμαζωξιαρη, και δεν εισαι ρατσιστης οπως εμεις εναντιον των ξενων, παρα μονο εναντιον των Ελληνων, γιατι δεν πας μια βολτα στα φιλαρακια σου στο ιρακ η στην αλβανια να σε φιλοξενησουν και μετα ελα να μας πεις τις εντυπωσεις σου....
Α σιχρηρι απο δω πια ολοι οι αλητες και εγκληματιες ξενοι, που θα μας μαθουν τωρα και πολιτισμο οι απολιτιστοι.
βασίλης
07/04/2010 21:44
Η υπομονή και η ελληνική φιλοξενία έχουν και τα όριά τους Τώρα να σκάσει κανείς στα γέλια, να βάλει τα κλάματα, να θυμώσει, να βρίσει, τι στο διάολο να κάνει; Είναι τέτοια η λύσσα τους πλέον που δε βλέπουν καν μπροστά τους. Μου θυμίζει η κατάσταση ψυχιατρείο, όπου εμμονικοί διάφοροι επαναλαμβάνουν διαρκώς, δίκην παραληρήματος, τα ίδια ακατάληπτα. Να μου το θυμάστε. Θάρθει η ώρα που θα τους συμπονούμε για την ολιγόνοιά τους. Πραγματικά, μόνο στην πλάκα μπορεί να τους πάρει κανείς. Αγαπητέ Γκασμέντ, σε θαυμάζω για την υπομονή σου.
egm
07/04/2010 20:52
Αν ήταν στην χώρα του και έσκαγε ένας αμερικάνικος πύραυλος στην κεφάλα του και τον έκανε φλούδες δεν θα μιλούσατε. Ούτε κάν στα ψιλά των ειδήσεων θα τον περνούσατε. Δεν του είπε κανείς να πάει να σκαλίσει τη σακούλα. Και επιπλέον αν είχε σκοτωθεί έλληνας τί θα γράφατε τώρα κε Καπλάνι? Οταν η δημοσιογραφία αντικαθίσταται από την δημαγωγία εσκεμμένως, πρέπει να καταλάβετε πως η κρίση και η κατάκριση της προσωπικής σας απόψεως θα είναι εξίσου υπαρκτή και δυνατή όσο η προσπάθειά σας να μας πείσετε ότι είμαστε κάφροι. Συμμαζέψτε πρώτα τους εγκληματίες της ημεδαπής σας που σκοτώνους αθώους γέροντες για 10 και 20 ευρώ, και μετά ελάτε να μιλήσουμε για δίκαιη μεταχείρηση, ξενοφοβία και φιλοξενία. Αλλά δεν φταίτε εσείς. Κάτι δήθεν φιλάνθρωποι και υποστηρικτές των αδυνάτων φταίνε πρωτίστως, που δεν τους απείλησε ποτέ κάποιος "προσφυγας" με μαχαίρι, καλάσνικοφ, η άλλο όπλο. Αντε να μην συνεχίσω.......
ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ.............
07/04/2010 15:55
ΛΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙΟΝ ΤΡΕ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚ... ΡΕ Α ΣΙΧΤΗΡΙ ΑΠΟ ΔΩ ΑΝΑΜΑΖΩΞΙΑΡΗΔΕΣ. ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΞΕΠΕΙΝΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ......
Menelaos
07/04/2010 14:59
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΓΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΛΕΞΗ, ΠΟΥ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ Η ΑΘΗΝΑ ΣΕ ΚΑΜΠΟΥΛ....ΟΛΟΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ, ΔΙΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΝΩ Ο ΑΦΓΑΝΟΣ ΗΤΑΝ ...ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ, ΚΑΘΟΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ...ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΣΚΕΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ Η ΒΟΜΒΑ, ΕΝΩ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΛΕΞΗ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΚΑΙ ΓΙΑΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΦΡΙΚΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΟ

ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
George K.
07/04/2010 11:41
Σίγουρα ο θάνατος παιδιών, ασχέτως εθνικότητας και φυλής, είναι τραγικό γεγονός και κάθε κοινωνία θα πρέπει να προασπίζει το δικαίωμα των παιδιών στη ζωή.
Ο πολιτισμένος δυτικός κόσμος πρέπει να μεριμνά ιδιαίτερα για τα παιδιά.
Όμως ας μην δίνουμε στα πράγματα διαστάσεις που δεν υπάρχουν.
Στην θέση των παιδιών από το Αφγανιστάν θα μπορούσαν να είναι ελληνόπουλα, αλβανόπουλα, ρωσάκια και γενικώς κάθε εθνικότητας παιδιά. Η αξία της ζωής είναι ίδια.
Η τρομοκρατία είναι τυφλή ακριβώς γιατί στρέφεται κατά των αθώων ανθρώπων, αδιαφορώντας παντελώς για την ανθρώπινη ζωή.
Αυτό το χαρακτηριστικό αποδεικνύει ότι οι τρομοκράτες, που κρύπτονται πίσω από, δήθεν, ιδεολογικά κίνητρα δεν είναι παρά στυγγνοί ψυχοπαθείς δολοφόνοι και γι αυτό τους αξίζει η μέγιστη τιμωρία.
Από την άλλη ας φροντίσουν οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι να απομονώσουν τις ακραίες συμπεριφορές τους και ας καταλάβουν ότι έχουν εκτός από δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Κατηγορούν την κατάργηση της μπουργκας, ως πράξη ανελευθερίας, την στιγμή που απαιτούν από τους ξένους πολίτες που επισκέπτονται τις χώρες τους να προσαρμόζονται στο όσα παράλογα εκείνοι θεωρούν ότι είναι σωστά.
Και σε κάθε περίπτωση, αν δεν τους αρέσει η Ευρώπη, ας πάνε από εκεί που ήρθαν. Ούτως ή άλλως δεν προσθέτουν τίποτα όυτε στην κοινωνική μας πρόοδο, ούτε στον πολιτισμό μας.
Ενας αναγνωστης
07/04/2010 10:14
@25df 7/4/2010 03:20: *Είσαστε πρόσφυγες όχι λαθρομετανάστες. (Δηλαδή πήγατε στο προξενείο μας στην χώρα σας, κάνατε τα χαρτιά σας, πήρατε το αεροπλάνο και ήρθατε?): Ολα καλα φιλε μου, αλλα προσφυγες φευγουν αρων αρων. Με η διχως χαρτια, με η διχως βαλιτσες. Οπως μπορουν, αμα λαχει και με σκαιητ μπορντ. Δεν εχεις την πολυτελεια να κανονισεις τιποτε οταν φευγεις σαν προσφυγας.
JK
07/04/2010 09:03
Σε λίγο θα πέφτει θύμα τροχαίου ένας μετανάστης , όπως τόσοι Έλληνες και θα μιλάμε για ρατσισμό και ότι έπεσαν πάνω του επίτηδες .
Είμαστε σοβαροί ή υπάρχουν συμφέροντα;

Ήταν ένα λυπηρό , αλλά τυχαίο γεγονός.
Totos
07/04/2010 08:02
@Γεωργία Τ. 6/4/2010 22:45

ISE GIA EXORIA.
THA SOU EKANE TO PAKISTAN?
25
07/04/2010 03:21


*Ο ρατσισός φέρνει το ίσος.
(Δεν γεννήθηκα για να μισώ. Αλλά δεν έκανα εγώ παράνομη εισβολή στην χώρα σου. Οι παππούδες μας πήγαν μετά από συμφωνία για να δουλέψουν σε φάμπρικες στην Γερμανία. Αλλιώς, είναι μαθηματικά βέβαιο πως θα καταλήξεις στην παρανομία και το έγκλημα.
Συνέλαβαν τους ληστές ταβερνών. Ήταν Αλβανοί. Λυπάμαι. Σκέφτομαι τους ΟΥΚάδες. Μήπως εξέφρασαν με αυτόν τον τρόπο την αγανάκτησή τους?)

Το Σύνταγμά μας έχει μία επιλογή για τα ΠΟΛΥ σοβαρά ζητήματα. Ας κάνουμε λοιπόν ένα δημοψήφισμα, για να δούμε τι θα κάνουμε. Και μην αρχίσετε πως είναι ακραίο, ξενοφοβικό και ρατσιστικο. Ας μιλήσει επιτέλους ο κόσμος
25df
07/04/2010 03:20
Μακάρι η ψυχή του Χαμίντ να αναπαυτεί κοντά σε οποιοδήποτε Θεό πίστευε...



Αλλά ας λείπει η γκρίζα προπαγάνδα, Κε Καπλάνι:


*Είαστε πρόσφυγες όχι λαθροε τανάστες
(Δηλαδή πήγατε στο προξενείο μας στην χώρα σας, κάνατε τα χαρτιά σας, πήρατε το αεροπλάνο και ήρθατε?)

*Αγαπώ αυτήν τη χώρα
(Κι εγώ. Και είναι η πατρίδα μου. Και δεν ξέρω αν μας χωρά όλους. Ειλικρινά...)

*Μη ε φοβάσαι, είαι συνάνθρωπός σου
(Δεν μου φταις σε τίποτα, δεν σε φοβάμαι. Θέλω να βοηθήσω. Όμως φροντίζοντας εσένα, θα εκφράσουν την επιθυμία ... άλλα 7 εκατομμύρια να έρθουν εδω. Και τότε τι κάνουμε?)

Lavros
07/04/2010 01:50
ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΠΙΑ ΚΥΡΙΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ, ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ;;
Καρζάι
07/04/2010 01:49
Καλά τώρα. Αν το θύμα ήταν Έλληνας θα μιλούσαμε απλώς για "παράπλευρη απώλεια" τύπου Αξαρλιάν. Αλλά τώρα ανακαλύψαμε τον "αφγανό Αλέξη" (λες και έχει καμία σχέση το ένα περιστατικό με το άλλο).
imarton!
07/04/2010 01:25
Sxoliasti.......eisai esy to epipedo ton agnostwn ton Newn??? Pou kollate? Giati den koitate tin sapila gyro mas k pasxizete soni k kala na vreite exthrous deksia k aristera?
Σχολιαστής
06/04/2010 23:55
Δεν υπάρχει αφγανική γλώσσα. Υπάρχουν βασικά δύο γλώσσες, η Παστού και η Νταρί. Οι παραπάνω φράσεις είναι από τη Νταρί. Μιλιέται από την ομάδα εθνοτήτων που έχει το πάνω χέρι αυτή τη στιγμή στο Αφγανιστάν, είναι σύμμαχοι των Αμερικανών και λογικά δεν έχουν κανένα λόγο να φύγουν. Αυτοί που καταπιέζονται από τους Αμερικανούς είναι οι Παστού, από τους οποίους προέρχονται και οι Ταλιμπάν. Γιατί λοιπόν δεν μας έρχονται Παστού; Μήπως τους δήθεν πρόσφυγες μας τους στέλνουν οι Αμερικανοί για να μας πλημμυρίσουν με μια φάρα πιστή σε αυτούς;
Γεωργία Τ.
06/04/2010 22:45
Αρκεί να διαβάσει κανείς τα παρακάτω σχόλια για να πειστεί πως πρόκειται για εντελώς αγράμματους και κακομοίρηδες. Ούτε σύνταξη ούτε γραμματική δεν κατέχουν, για βάθος σκέψης δεν μιλάω, σαν να έχουν αναστηθεί αγράμματοι μαυραγορίτες του ''50. Νομίζω οτι κάποιος ψυχίατρος ή κοινωνιολόγος θα αντλήσει πολύτιμο και τζάμπα υλικό στα σχόλια των ΝΕΩΝ για να μην πάνε εντελώς χαμένα
NEOELLINES
06/04/2010 21:17
NEOELLINES KE NEOELLINES , MAS TA EHETE PRI.......
Totos
06/04/2010 20:51
@TI GNOMI EXEIS GIA THN TSAMOURIA KAPLANI; 6/4/2010 10:28


MI VIAZESTE.
SIGA SIGA THA MAS PI KE GIA TIN TSAMRIA...
EGYPTO
06/04/2010 20:45
@Γεωργία Τ. 6/4/2010 18:30

ESI I TOSO DIEVAZMENI TO TI EGINE STIN EGYPTO , KE POS PERNANE TORA EKI I KOPTES (Egyptii) TO XERIS?
KE LIGO ISTORIA THEN VLAPTI..
χαιρετις αφυλιος
06/04/2010 20:44
Μηπως τα ΝΕΑ εχουν αγοραστει απο την Αλβανικη κυβερνηση? Ελεος πια με την προπαγανδα.
TA NEA
06/04/2010 19:00
TA NEA MIPOS TA EHOUN AGORASI ALVANI?
Γεωργία Τ.
06/04/2010 18:30
Διαβάζοντας κάποια απο τα σχόλια νομίζω πως δεν πρόκειται για ρατσιστές αλλά προπαντός για κακομοίρηδες, αγράμματους που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα, κάτι τέτοιοι γίνονται τέρατα αλλά πιο πολύ αξίζουν τον οίκτο μας. Έχω ξανακάνει πρόταση στα ΝΕΑ να προσφέρει δωρεάν ψυχοθεραπεία για τους αναγνώστες της θα αποτελούσε σημαντική κοινωνική προσφορά
Πετρογιάννης
06/04/2010 18:28
Όταν πήγαν οι δικοί μου Γερμανία, τους περάσανε από ιατρικές εξετάσεις και κατόπιν προσωπικής πρόσκλησης (!!) πήγαν στην χώρα του Γκαίμπελς... Μάλιστα, προσωπική πρόσκληση... Αυτό είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα μας και δεν έχει σχέση με ρατσισμό... Καταμετρήστε τους! Ποιοί είναι με άσυλο, ποιοί με ...πρόσκληση και ποιοί με βάρκα ...Τουρκίας!! Μετά δίνεις σέ έναν αριθμό πράσινα χαρτιά και στους υπόλοιπους που θέλουν να πάνε να προκόψουνε στην γερμανία , ολλανδία και βέλγιο τους αφήνεις να πάρουν τον δρόμο για το ...τοπείο στην ομίχλη! Οι Αφγανοί που ήταν εκεί, είχαν όλοι τους χαρτιά;; Ήταν μια καλή ευκαιρία να το εξακριβώσουν... Μπάι, Πετρογιάννης (μου βγήκε λίγο ρατσιστικό σήμερα;)
alax
06/04/2010 17:45
esy olo musulmanus parusiazeis a
nikos
06/04/2010 17:06
ΚΑΠΟΤΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΣ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ....ΤΣΕΤΣΕΝΟΥΣ, ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ Ή ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ??? ΟΤΙ ΈΠΑΘΕ Ο ΧΑΜΙΝΤ ΤΟ ΕΠΑΘΑΘΑΝ 39-ΡΩΣΟΙ απο τη βόμβα που βαλλανε στο μετρο της ΜΟΣΧΑΣ οι φίλοι σου οι ΤΣΕΤΣΕΝΟΙ. ΟΙ ΟΥΙΓΟΥΡΟΙ , που και αυτους υποστήριζες????....ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ ΤΟΥ κ. καπλ\άνι, το λιγότερο, αν όχι συμπαρασταση σε ομόθρησκους.
γιάννης
06/04/2010 16:42
γιατί απορείτε για τους νεοέλληνες; οι ίδιοι δεν ήταν που ανεκτήκανε μία ομάδα παραφρόνων 7 χρόνια και μετά το έπαιζαν επαναστάτες; ένα παιδί δολοφονήθηκε και μεις κοιτάμε στο αίμα την εθνικότητα. ρωτάτε σε ποιον θεό πιστεύουμε εμείς. εσείς σε ποιον θεό πιστεύετε που βγάζετε τόση χολή; μάλλον στον θεό της τσέπης σας πιστεύετε και μην κρυβόσαστε. οι νεοέλληνες κάνουν αυτό που ήξεραν να κάνουν τόσα χρόνια. εδώ τα αδέρφια τους τα βαφτίζανε τουρκόσπορους και τους καίγανε τις γειτονιές... στον ξένο πρόσφυγα θα κολλήσουν; ας είναι μάγκες να το αναλάβουν την ευθύνη εκτός αν παίζει κι άλλη περίπτωση που έχει σχέση με το παρακράτος.
αναγνώστρια
06/04/2010 16:39
Σύνηθες το φαινόμενο να βλέπουμε πρώτα τις συνθήκες θανάτου 15χρόνων και μετά να φωνάζουμε: ας θυμηθούμε τα 5χρονα θύματα των πυρκαγιών στην Αρτέμιδα Ηλείας το 2007. Και εκείνα πήγαν άκλαφτα και ατραγούδιστα. Αδερφάκια μικρά του Χαμίντ ήταν κύριε Καπλάνι, χαμένα σε μία χώρα αδιαφορίας. Δεν αντέδρασε κανείς για εκείνα. Ούτε και εσύ κύριε Καπλάνι είχες πει κάτι σχετικό. Βλέπεις, δεν ανταποκρίνονταν στο ιδανικό σου στάτους θύματος. Ο Αλέξης πάλι, συμπλήρωνε όλο το κοινωνικό lifestyle που απαιτείται για να γίνει ο τέλειος ήρωας.
οχι αλλο καρβουνο
06/04/2010 16:14
Τον Χαμιντ Γεωργια Τ. που συνεχιζεις τις υβρεις δεν τον σκοτωσαν "λογια φασιστα", αλλα βομβα αριστεριστικη, ξερεις απο εκεινες τις οργανωσεις που "παλευουν για εναν καλυτερο κοσμο , κυρια μου" που θα ελεγε και ο επισημος εκπροσωπος του, Λαζοπουλος. Φυσικα κανεις δεν μιλαει τωρα,δεν εχει το θαρροςνα αναλαβειτ ην ευθυνη, γιατι χαθηκε μια ζωη. Ξαφνικα ειναι προβοικατσια,και το γυρισαμε στον ρατσισμο.Ποιον ρατσισμο,αστειοι τυποι ? Ηταν δυστυχως ο Χαμιντ.Αν ηταν ομως ενας Ελληνας, θα βγαινατε να διαδηλωσετε ή τα δηθεν δημοκρατικα σας αισθηματα εξαντλουνται μονο αν ο δρατσης ειναι κακος μπατσος και οχι καλος επαναστατης ;
MP
06/04/2010 15:31
@ακις, μιλτιαδης σεφερης
autoi einai oi ellines anagnostes pou timoun tin patrida kai tin istoria tis.

Kata ta alla eimaste dimiokrates, filoksenoi, filotimoi, xristianoi kai pano apo ola den eimaste ratsistes. Prepei na ntrepeste pou milate gia tous arxaious ellines giati den eiste apogoni tous. eiste apogonoi tou kafrikistan agrammatoi kai provlimatikoi neoellines (kai gia na apantiso sto erotima sas, eimai ellinas kai grafo me greeklish giati diforetika den dexetai i istoselida to sxoliasmo mou)

@ politis..giwrgos

den diavasa to sxolio sou eos to telos, i arxi omos eftane. Ean re Greekarea den itan afto to paidi tha mporouse na itan ena paidi nomimon metenaston, ena paidi ellinon pou apla pernouse apo to simeio kai anoikse ti tsanta apo periergei, enas ellinas kleftroni kai polloi alloi.

led
06/04/2010 14:17
Προς ακις 6/4/2010 12:26

Υπάρχει πολλή σαπίλα.
βασίλης
06/04/2010 14:10
@ακις Συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Έχει κανείς την εντύπωση πως η στήλη των σχολίων χρησιμοποιείται από ορισμένους μόνο και μόνο για να χύσουν δηλητήριο και μάλιστα με έναν απόλυτα συμπλεγματικό τρόπο. Έρχεται μια στιγμή που αναρωτιέσαι τι στο διάβολο κάνεις σ?αυτή τη χώρα. Τόση ξενοφοβία και τόση αμορφωσιά, τόση άγνοια της ιστορίας, ελληνικής και παγκόσμιας, τόση μισαλλοδοξία. Αν ρίξει κανείς μια ματιά σε σχόλια εθνικιστικών, κυρίως αλλά όχι μόνον, ιστοσελίδων θα δει με φρίκη ότι μερικά όχι απλώς επιχαίρουν αλλά εξωθούν σε εγκληματικές πράξεις οι οποίες σε ένα κράτος δικαίου θα ήταν ασφαλώς κολάσιμες. Αυτό που μένει τελικά είναι η πικρία, αλλά και η ντροπή, για την κατάντια στην οποία έχουμε περιπέσει.
αντωνης
06/04/2010 14:04
@Νίκος Πετρουλάκης. 6/4/2010 12:42 Ο καθενας μπορει να λεει οτι του κατεβει, οπως καλη ωρα κανεις εσυ εδω, αλλα ευτυχως υπαρχει ακομη το διεθνες δικαιο που αναγνωριζει την προσφυγια και την ασυλια και τα προστατευει κατα καποιο τροπο (οχι πολυ, γιατι οι διεθνεις νομοι υπαρχουν μονο στα χαρτια, αλλα τελος παντων κατι ειναι κι αυτο). Τωρα, οι αυθαιρετοι ισχυρισμοι τυπου "την βομβα την εβαλαν οι αριστεροι" (η οι δεξιοι η οι εξωγηινοι δεν εχει σημασια) χωρις καμμια αποδειξη ειναι σημαδι η βλακειας η παρωπιδων. Διαλεξε και παρε. φιλικα
Γεωργία Τ.
06/04/2010 13:54
@ακις 6/4/2010 12:26 τα είπες όλα!
...Kokinomauros FASISTARAS!!!
06/04/2010 13:18
9a9ela kapoia stigmi navlepa olous autous kai kyriws oles AYTES pou vazoun to xeri tous kai sti fwtia giautes tis mazes twn eksa9liwmenwn, na zoun kai na" apolambanoun" STIN KA9HMERINOTHTA TOYS...osa wraia ki aga9a i koinwnia autwn twn "dysmoirwn" 9a tous eixe fylagmena gia autous kai gia tous dikous tous.9a9ela na zousan stin kaboul kai na dilwnoun Xristianoi mesa sautin tin pragmatika Islamofasistiki koinwnia - tyfla naxei to ka9estws tis Saoudikis Arabias.Tote kai mono tote 9a syneiditopoiousan oi"an9rwpistes" pasei fysews kai xrwmatos kai ideolipsias..gia ti akribws pragma milame emeis oi..kokinoi kai mayroi fasistarades! Oi perissoteroi apo autous tous eksa9liwmenous ,den fygan apta xwmata tous gia na glytwsoun apla apo auto to apisteuto XALI tis empolemis zwnis pou oi IDIOI eprokalesan me tis akrotites kai tin apa9rwpia pou epevalan se otidipote mporouse to islam naxei logo..Oi perissoteroi fygane logw tis PEINAS kai tis kakomoirias pou epil9e tou islamikou fontamentalismou pou dielyse ka9e ixnos aksioprepeias kai termatise sto onoma tou ALLAH ka9e prospa9ia epixirimatikotitas stin euryteri perioxi , 9elontas etsi to 9eokratiko ka9estos na ftiaksei tin "OUTOPIKH ISLAMIKH KOINWNIA" opws dilwnan perifana oi ..."spoudasts tou 9eou" TALIBAN tin wra pou gremizane agalmata xilietiwn tou BOUDA...kai dioti,gia na epiteyx9ei to parapanw i koinwnia tous eftase sto simeio mias apisteutis moirolatreias pou entos tis diapotize to Islam to farmaki tou ana tous aiwnes, diamorfwnontas etsi tetoies anelastikes kai apa9rwpes domes eksousias pou kai i idia i a9rwpini ypostasi apla eksanemistike.Tetoia akrivws metaxirisi mas epefylase kai i NAZISTIKH ideologia edw sti Dysi, alla den masisame - eksallou apo ta idia meri proerxetai kai i idia-gia kante mia prospa9ia k'' diavaste ligo pera apo ti miti sas gia tin proelefsi olwn twn - ismwn kai meta ta leme ksana.To idio to islamofasistiko kinima pou ega9idrise autes tis domes sto sxetika fileleu9ero Afghanistan tou''70,einai ARRHKTA sindedemeno me tous adelfous mousoulmanous tis Aigyptou,pou einai apla i alli onomasia tis AlQuaeda ka9ws to omoaimato 3o Reich apla metasximatistike - kai einai poloi oi istorikoi pou to orizoun ws i anatolitiki epektasi tis epirrois tou Nazistikou kinimatos se olo tou to megaleio.Apo auti tin lelapa proerxontai loipon oloi autoi oi pli9ysmoi, kai entos tous koubalane to augo tou fidiou- eite to kseroune eite oxi, kai apo ti stigmi pou dilwnoun mousoulmanoi naste igouroi oti kapoia stigmi 9A SKASEI mesa sta xeria mas an den kanoume kati giauto oso to dynaton syntomotera!!oson afora ta simerina 15xrona,to kserw pws ypoferoun ki as min efteksan se tipote ta idia opws kai ola ta paidia pou genni9ikan katw apti simaia tou Islam, omws naste sigouroi pws,otidipote ki an kanete, se 3-4 xronia 9a spazoun vitrines,9a listevoun tous apistous 9a viazoun tis "pornes" gynaikes tis Dysis. 9a vazoune vomves - opws kanan sto londino ta morfwmena ksaderfia tous - i me liga logia 9a kanoun to 9elima tou 9eou opws akeina antilambanontai..opws kanoun HDH ta perissotera apo ta simerina 18xrona i 20xrona apto Afganistan ,i to pakistan i apo opoiodipote allo -ISTAN ki an proerxontai!!!! H monh lysi sto provlima??? KSEKOUBISTAN edw kai twra prin nanai pleon POLY MA PARA POLY ARGA !!!
Νίκος Πετρουλάκης.
06/04/2010 12:42
Γιατί ο κάθε πρόσφυγας ή μετανάστης απαιτεί με μανία δικαιώματα σε μία ξένη χώρα, τη στιγμή που έχει απεμπολισει τα δικαιώματα αυτά στη χώρα του; Η συντριπτική πλειοψηφία των μεταναστών ή ''''προσφύγων'''' έισήλθαν στη χώρα παράνομα με το έτσι θέλω. Δε ρωτήθηκε κανείς μας, αν επιθυμούμε να μοιραστουμε το δράμα τους, το πόνο τους, τις συνήθειες τους, τα ήθη και έθιμα τους. Μας τα φόρτωσαν όλα και εμείς πρέπει στωϊκά να υπομένουμε το βάρος και να διαχειριστούμε τα προβληματά τους, λες και δεν έχουμε δικά μας. Δε θα αλλάξουμε το τρόπο της ζωής μας για να ικανοποιήσουμε ξένα ΄''''θέλω'''' και ΄''''πρέπει'''' . Δε τους προσκάλεσε κανείς, είναι όλοι απροσκλητοι και επομένως ανεπιθύμητοι.
Ο χαμιντ σκοτώθηκε από αριστερή βόμβα, γιαυτό και η ένοχη σιωπή από ΜΜΕ και τους γνωστούς ''''ευαίσθητους''''.
ακις
06/04/2010 12:26
Απο τοτε που τα ΝΕΑ εδωσαν την δυνατοτητα στους αναγνωστες να σχολιαζουν τα θεματα της καθημερινοτητας ,ξεδιπλωθηκε μια μεριδα Νεοελληνων που πραγματικα σε κανει και αηδιαζεις που μενεις σε αυτη την χωρα.

Περα απο ιδεολογικες "μεγκενες" που ο καθενας απο μας κουβαλαει και ερμηνευει τα γεγονοτα ,εχουμε κατι το οποιο ειναι σταθερο και αμετακινητο στον μεσο φασιστακο και αυτο ειναι η ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΙΑ του . Ειναι εντυπωσιακο πως πανω απο το πτωμα ενος παιδιου διαφορα κορακια πετουν και τσιμπουν απο την σαρκα του Χαμιντ τα τελευταια κομματια αξιοπρεπειας και ανθωπιας που εχουν παραμεινει . Θελω να δω τις φατσες σας ,θελω να δω που μενετε ,πως συμπεριφερεστε στις οικογενειες σας ,που δουλευετε ,ποια ειναι τα ενδιαφεροντα σας . Τι ειδους σαπια οντα ειστε ολοι εσεις οι μισανθρωποι .
Εκτιμω οτι πρεπει να ειστε ανεπαρκεις και δυστυχεις ...τελικα σας λυπαμαι για την καταντια σας.
αντωνης
06/04/2010 11:35
Υπαρχει μια διαφορα, κ. Καπλανι, μεταξυ του Αλεξη και του Χαμιντ, η οποια εινα σημαντικη. Ο πρωτος εκτελεστηκε -συμφωνα με τις μαρτυριες- εν ψυχρω απο τον αστυνομικο. Για τον Χαμιντ δεν ξερουμε ακριβως τι συνεβει. Αρα ολες οι εκδοχες απο ατυχημα μεχρι συνειδητο εγλημα ειναι ακομη ανοιχτες. Για το παιδι που εχασε την ζωη του βεβαια, δεν εχει καμμια σημασια ποιος και γιατι εβαλε αυτη την βομβα, για την δικαιοσυνη ομως εχει (κατα την γνωμη μου παντα).
george
06/04/2010 11:32
Βοήθησε με λίγο και γράψε μου πως μεταφράζονται τα παρακάτω: Θα ρίξω οξύ στο πρόσωπο της γυναίκας που δεν με θέλει, θα σκοτώσω την αδερφή μου γιατί δεν παντρεύεται αυτόν που θέλω εγώ, θα σκοτώσω την αδερφή μου γιατί βρήκε γκόμενο, θα πουλήσω την ανήλικη κόρη μου σε κάποιον 80χρονο. Σε ρωτάω γιατί ούτε ο χαμίντ ούτε κανένας απ'' αυτούς ήταν σαν εμάς. Κι όσο γι αυτά που συμβαίνουν στη χώρα τους μόνοι τους τα προκάλεσαν.
Αλίκη
06/04/2010 11:28
Αρκούν τα σχόλια των αναγνωστών για να καταλάβετε κ.Καπλάνι γιατί κανείς δεν κατέβηκε στους δρόμους για τον Χαμίντ, γιατί σύσσωμη η ελληνική κοινωνία δεν ταράχθηκε συνθέμελα ούτε προέβει σε μαζικές διαδηλώσεις διαμαρτυρίας... Γιατί τον μετανάστη, τον πρόσφυγα, τον λαθρομετανάστη, τον ξένο, δεν είναι άδικο να τον σκοτώνει η ελληνική κοινωνία. Γιατί μόνο ο μικρός ΕΛΛΗΝΑΣ Αλέξης δεν άξιζε να πεθάνει, ο μικρός Χαμίντ "ας μην ερχόταν" στην Ελλάδα... Γιατί δεν μας νοιάζει που η κοινωνία μας είναι αναίσθητη, αμόρφωτη και μίζερη στο σύνολο της, δεν μας νοιάζει που στον 21ο αιώνα σε δρόμο της Αθήνας ένα παιδί έψαχνε στα σκουπίδια για φαγητό και διαμελίστηκε από μια βόμβα που καμμία από τις περίτρανες "τρομοκρατικές" εγχώριες οργανώσεις δεν αναλαμβάνει την τοποθέτηση της. Γιατί δεν μας νοιάζει τίποτα, μονάχα ο εαυτός μας. Ευχόμαι να μην ξανασυμβεί ποτέ κάτι τέτοιο στην χώρα μας (και ουτοπικά πουθενά αλλού!). Αλλά αν αυτό είναι αδύνατο, και το επόμενο θύμα είναι έλληνας,ποιά θα είναι η αντίδραση μας? Φαντάζομαι ότι θα τσεκάρουμε πρώτα την καταγωγή του, την κοινωνική του τάξη, τον λόγο για τον οποίο άνοιξε την βαλίτσα και μετά θα διαμαρτυρηθούμε -απ''το σπίτι μας. Όχι?
Sophie Gialama
06/04/2010 11:11
Ο Χαμίντ είναι σίγουρα ένας από εμάς. Εάν βέβαια, αυτό το "εμάς" περιλαμβάνει όντα για τα οποία οι έννοιες ελευθερία, αξιοπρέπεια, ελπίδα σημαίνουν ακόμα κάτι... Γιατί αν δεν συμβαίνει αυτό, τότε σ'' αυτό το άλλο "εμάς" ο μικρούλης αδικοχαμένος Χαμίντ σίγουρα δεν είχε καμία θέση... Και με περηφάνεια δηλώνω πως δεν έχω ούτε εγώ...
PSY
06/04/2010 10:57
ASE RE POU INE ORFANI. OI OMOIDEATES SOU OI "PIRINES" INE KAI KANOUN TOUS KINEZOUS. ALOU NA PARAMI8IA. ALLA DE FTES ESI. AFTI POU SE PLIRONOUN FTENE, GIA NA MAS ARADIAZEIS TIS ABELOFILOSOFIES SOU
TI GNOMI EXEIS GIA THN TSAMOURIA KAPLANI;
06/04/2010 10:28
EDO OI ALBANOI EXOUN DOLOFONISH BIASH KAI LISTEPSH1000ADES ELLHNES TA TELEFTEA 20 XRONIA.O KAPLANI DEN EXEI GRAPSH MIA LEXH
Γεωργία Τ.
06/04/2010 10:26
Σκοτώνουν τον Χαμίντ ακόμα και νεκρό οι φασίστες με τα σχόλια τους. Κόκκινοι και μαύροι φασίστες, τρομοκράτες, φονιάδες λαών και μυαλών
politis..giwrgos
06/04/2010 10:14
Ean auti i oikogenia DEN eixe kataferei- 9eos oide me pio tropo- na perasei PARANOMA ta synora mas, auti i tragwdia 9axe apofeyx9ei - opws kai oles oi proswpikes tragwdies oswn exoun kataftasei sto "ELLADISTAN" kai den exoun ston ilio moira,ka9ws kai pleistwn sympolitwn mas kai twn dikwn tous oikogeniwn,pouxoun pesei 9umata listeiwn, viasmwn, dolofoniwn ...o katalogos einai pragmatika ateliwtos, kai de 9axa twra enan ALVANO apogono Tsamidokatsapliadwn pou sfaksane ti misi Hpeiro ton kairo twn NAZI, na mas krazei twra apo ti megalyteri efimerida tou DIMOKRATIKOU xwrou!!!!H9ela naksera posoi ELLINES ar9rografoun sta Tirrana me ton tropo auto!Etsi ws aporia toxw!!9a mou peis..persina ksyna stafilia - allo ein''to 9ema mas..kai ti 9a ginoun oloi autoi oi metanastes en telei?????9a pesoune sti 9alassa na pnigoune??ti 9a kanoume EMEIS me to provlima tous??9a tous pnigoume opws oi geitones Italoi??9a tous vomvardizoume opws oi ISPANOI tis varkes???Ti 9a ginei me olous autous pouxoun ginei pia konta enamisi ekatomirio psixes edw mesa??????????????.....KAI POU 9ELETE NA KSERW EGW ti 9a ginoune oloi autoi sas apantw!! Auto to erwtima pou mou apeu9unete emena , giati den to apeu9unete stous polites olwn twn allwn geitonikwn kratwn trigyrw mas kai stis kyverniseis tous??Egw diladi 9amai o MA...S pou 9a bgalw to fidi apo tin trypa ,tin stigmi pou oi dikoi mou FTYSANE AIMA gia na ksefortw9oune to Islam ap''auta ta xwmata pouxe mpastakw9ei mia xilietia,pou mas eixe polites defteris katigorias,kai pou den elege na fygei apto sverko mas...kai tin stigmi pou oloi oi alloi laoi trigyrw, kanoun to koroido kai SPRWXNOUN olo auto to metanasteutiko reuma KSANA MANA sti xwra mou???DE 9ELW re naxw gia geitona enan XOUSEIN,enan AXMET i enan MOURAT!!! Den to katalavenete??DE GOUSTARW stin entelei!!! Ama i9ela,an goustara tetoious geitones,prwtapola 9a tous eixa proskalesei episima o idios!!H,enallaktika, 9axa paei Aglia ,9axa paei BELGIO kai Ollandia gia na zisw!!Pouxoune katantisei sa meionotita mesti xwra tous oloi autoi, kai pou pote den katalavan kai den eniwsan sto petsi tous ti simainei naxeis geitona enan XOUSEIN, enan AXMET i enan MOURAT!!! Kai pou monaxa twra teleutaia ksypnisane kapoioi kia arxisan napagoreuoune tis Bourges kai tis mantiles-ma pleon toxasan to treno!!!Egw sas rwtaw auto to aplo:Giati stin geitona Boulgaria kai Tourkia analogws , den yparxei antistoixo provlima re paixtes????Exete dei , sto 9eo pou pisteuete-an pisteuete pleon se kati-tipota...PANTELWS PARANOMOUS metanastes, na mazeuontai apoksw apto Boulgariko i to Tourkiko koinovoulio , kai ksediantropa na zitan dikaiwmata kyriolektika ap''to pou9ena???Stin Rwmi ti ginetai??Stis Vrikselles kai to Londino???Auti einai i antimetwpisi pouxoun apo to organwmeno kratos kai ekei??tis plirous apa9eias???Giati aliws ama DEN einai etsi gia tous eksw, tote na to kleisoume to BOUR......O to magazi & na teliwnoume me to anekdoto "Nea ELLAS" ..kai poly kratise 200 xronia twra edw pou ta leme an oi agwnes mas pane etsi strafi !!!!
Μιλτιάδης Σεφέρης
06/04/2010 10:08
Το όνοά σου είναι Προσφυγας! Οποτε μην ανυσηχεις..Ναι,μην ανησυχεις φιλε κανεις δεν προκειται να σχολιασει εδω. Εμαστε βλεπεις ανοιχτομυαλοι κρυφοφασιστες, ανοιχτομυαλοι κρυφορατσιστες. Οχι ολοι, αλλα οι πλειοψηφια μας..Οχι η Ελλαδα, αλλα οι Νεο-Ελληνες! Η χώρα που ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα...κοινωνία της ανισότητας και της αδικίας, κοινωνία της συνδιαλλαγής και της λοβιτούρας. Οχι η Ελλαδα αλλα οι Νεο-Ελληνες!

Μια Ελλάδα η οποία πάσχει από έλλειψη συλλογικής συνείδησης. Μονο πίκρα αισθανομαι για την σημερινή κοινωνική σήψη της μπανανιάς των Νεο-Ελληνων.

Κάθε παιδί έρχεται με το μήνυμα ότι ο Θεός δεν εχει ακόμη αποθαρρύνθει απο τον ανθρώπου. Μικρο παλικαρακι 15 μολις χρονων! Σαν τον Μιχάλη Καλτεζα, αλλα συγνωμη Αφγανακι δεν εισαι Ελληνας βλεπεις οποτε...ποιος εχει χρονο για σενα τωρα. Απών ο Άνθρωπος από την ελληνική κοινωνία, η οποία ασπάζεται μια ηθική ανήθικη και δύσοσμη…Στην ελληνική πραγματικότητα τίποτε δεν είναι αγνό και όπως φαίνεται.

Σημερα ο Χαίντ, αυριο ο Γεωργης ο αδελφος μου ή ο Γιαννης ο ανηψιος μου. Ενα παιδι 15 χρονων δολοφονήθηκε ρε!!! 15 χρονων παιδι!

Φωναζετε για δολοφονιες των παιδιων στο Ιρακ, στο Αφγανισταν αλλα εδω εχουμε δολοφονια ενος Αφγανου παιδιου εδω!!!! Στην Ελλαδα ρε!!! Μας πηρε και μας σηκωσε πατριωτες.

Σημερα ο Χαίντ. Aυριο ο γιος μου, ο αδελφος μου...
sxoliasths
06/04/2010 09:50
ma.....afou einai 8uma aristeristikhs organwshs o mhxanismos pou kinhtopoih8hke gia ton alexh den energopoih8hke... giati na paei kontra se mia omoideatissa organwsh pou apla ekane atuxes timing kai placement...."la8oi ginontai re paidia" 8a lene metaxu tous "o agwnas apaitei 8usies" miscalculation opws lene kai ta amerikana strathga. kai twra to kapuleuontai oi filoxenoumenoi afganoi na mas diadhlwsoun kiolas...sthn pragmatikothta xairontai me ton 8anato auton giati tous efere sto proskhnio na diekdikshoun kai alla...den tous ftanei pou exoun to eleu8ero na zoun edw me tis upodomes pou ftiaxame emeis kai oi progonoi mas.... to xeirwtero apo ola einai h axaristia sapilaaa
Totos
06/04/2010 08:11
ANDE PALI.....
FERTE KE ALOUS...
ESEI S OI MUSULMANOI
06/04/2010 08:04
MA AFU EISTE OI ALVANOI KAI AVGANOI MUSULMANOI TA VRHSKETE POLY KALA

όλες οι τελευταίες ειδήσεις