Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή του Λος Αντζελες

Υπερδόση επτά φαρμάκων σκότωσε τον ρόκερ Τομ Πέτι

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/01/2018 03:07 |
Υπερδόση επτά φαρμάκων σκότωσε τον ρόκερ Τομ Πέτι
Στην έκθεση του γραφείου Ιατροδικαστικών Ερευνών, ο θάνατος του Τομ Πέτι καταγράφεται ως «ατύχημα».Πηγή: (RΕUΤΕRS)

Ο θάνατος του αμερικανού μουσικού Τομ Πέτι, στις 3 Οκτωβρίου 2017 σε ηλικία 66 χρονών, οφειλόταν σε πολλαπλή οργανική ανεπάρκεια που προκλήθηκε από υπερβολική δόση επτά φαρμάκων, ανακοίνωσε το γραφείο Ιατροδικαστικών Ερευνών της κομητείας του Λος Αντζελες.

Ο ιατροδικαστής αποδίδει τον θάνατο του διάσημου ρόκερ στην «ανάμεικτη τοξικότητα» που προκάλεσαν οι φαρμακευτικές ουσίες fentanyl, oxycodone, temazepam, alprazolam, citalopram, acetyl fentanyl, and despropionyl fentanyl.

Στην έκθεση του γραφείου Ιατροδικαστικών Ερευνών, ο θάνατος του Τομ Πέτι καταγράφεται ως «ατύχημα».

«Γνωρίζαμε ότι έπαιρνε διάφορα παυσίπονα»

«Γνωρίζαμε πριν μας δοθεί η αναφορά ότι είχαν συνταγογραφηθεί διάφορα παυσίπονα για πολλαπλά θέματα, ανάμεσα στα οποία συμπεριλαμβανόταν και η ουσία fentanyl, και είμαστε βέβαιες, όπως άλλωστε ανέφερε ο ιατροδικαστής, ότι επρόκειτο για ατυχές γεγονός» έγραψαν στο Facebook η σύζυγος του Πέτι, Ντάνα και η κόρη του Αντρια.

Και οι δυο τους ανέφεραν ότι υπέφερε από εμφύσημα, από προβλήματα στα γόνατα και, το σοβαρότερο, από κάταγμα στο ισχύο, τα οποία προσπαθούσε να αντιμετωπίσει φαρμακευτικά ώστε να μπορεί να συνεχίσει την περιοδεία του.

«Την ημέρα του θανάτου του πληροφορήθηκε πως το πρόβλημα με το ισχίο του είχε επιδεινωθεί αρκετά και έχουμε την αίσθηση ότι θα είχε ανυπόφορους πόνους, οι οποίοι ήταν η αιτία για τη λήψη υπερβολικής δόσης αναλγητικών φαρμάκων» ανέφεραν η Ντάνα και η Αντρια.

1
Πανουσιος
20/01/2018 05:12
Δηλαδη ντομπαρισμενος ο ετσι. Επαιρνε τα χαπακια με το κουταλι της σουπας.