Το ζήτημα είχε τεθεί στις σωστές –δηλαδή, εν προκειμένω, σχεδόν μεταφυσικές –βάσεις του, από τη συγγραφέα Μπόμπι Αν Μέισον, σε ανταπόκρισή της από την περίφημη συναυλία «Aloha from Hawaii»: «Στο τέλος του σόου» έγραφε η Μέισον σε ένα βιβλίο με τίτλο το όνομα του ήρωά της «όταν άνοιξε διάπλατα την κάπα με τον αμερικανικό αετό, με τα φτερά σε πλήρη ανάπτυξη, ραμμένα στην πλάτη του, μεταμορφώθηκε σε θεϊκή φιγούρα». Ο λόγος φυσικά για –ποιον άλλον –τον Ελβις Πρίσλεϊ, που το 1973, χρονιά εκείνης της συναυλίας στη Χονολουλού, είχε ήδη αρχίσει όχι μόνο να λατρεύεται σαν κάτι πέρα από τα ανθρώπινα, αλλά και να εμφανίζεται επί σκηνής με τις χαρακτηριστικές ολόσωμες φόρμες του, διακοσμημένες με πελώριους γιακάδες και χρυσοκέντητα σχέδια.
Η έκθεση «Elvis on Tour» που παρουσιάζεται από τις 3 Νοεμβρίου και για τρεις μήνες στο «Ο2» του Λονδίνου, δεν είναι αποκλειστικά ενδυματολογικού περιεχομένου. Θα περιλαμβάνει ένα πλήθος σκηνικών αντικειμένων και εξοπλισμού από τις τελευταίες, εξαντλητικές περιοδείες που πραγματοποίησε ο Ελβις Πρίσλεϊ στις ΗΠΑ από το 1969 ώς το 1977. Θα υπάρχει μια σκουρόχρωμη Gretch Country Gentleman, με την οποία ο Αμερικανός έπαιξε στο Λας Βέγκας το 1969, αλλά και ένα μπαούλο γεμάτο με τα μεταξωτά φουλάρια που χάριζε στο κοινό. Ενα χρυσό μικρόφωνο από την ίδια περίοδο, αλλά και μια βαρύτιμη ζώνη που στην αγκράφα της αναγράφει κάποιο ρεκόρ προσέλευσης θεατών για χάρη του. Το σύνολο συμπληρώνεται από συνεντεύξεις με τα μέλη της τότε μπάντας του.
Τα κοστούμια ωστόσο που θα εκτεθούν, περίπου σαράντα, είναι τόσο δημοφιλή που θα συνοδεύονται μέχρι και από τις αποδείξεις καθαρισμού ή επισκευής τους. Το ενδιαφέρον για χάρη τους είναι τέτοιο που το σχολίαζε εντυπωσιασμένη η Πρισίλα Πρίσλεϊ σε πρόσφατη συνέντευξή της: «Γνωρίζω πολύ καλά τι θέλει να δει ο κόσμος. Θα υπάρχουν πολλές από τις φόρμες της περιόδου 1969 – 1977 που γοητεύουν ακόμα τους θαυμαστές. Το αστείο είναι ότι οι πρώτες δεν του επέτρεπαν να κινηθεί άνετα, πόσω μάλλον να χορέψει ή να εκτελέσει τις περίφημες κινήσεις καράτε. Μόνο όταν εμφανίστηκαν τα ελαστικά υφάσματα μπόρεσε ο Ελβις να κινηθεί σωστά».
Θα ερχόταν βέβαια κάποια στιγμή που η γκαρνταρόμπα θα έμενε ορφανή. Επειτα από μια περίοδο οκτώ χρόνων γεμάτων από σχεδόν 1.100 συναυλίες αλλά και από διαρκείς μάχες με την κατάθλιψη, την παχυσαρκία, τις εξαρτήσεις, ο Βασιλιάς πέθανε στις 16 Αυγούστου του 1977 από καρδιακή προσβολή. Σαράντα χρόνια μετά, με τις εκδηλώσεις μνήμης, είτε στην Graceland είτε σε άλλα μέρη, να προσελκύουν τόσους φαν όσοι λίγοι καλλιτέχνες θα έχουν τη χαρά να προσελκύσουν, η έκθεση «Elvis on Tour» στο «Ο2» του Λονδίνου είναι η δεύτερη τέτοιου μεγέθους, έπειτα από μία ακόμα, τη σεζόν 2014-15.
Η επιμέλεια της έκθεσης δεν ήταν εύκολη υπόθεση για την Πρισίλα Πρίσλεϊ. «Ηταν οδυνηρό» έλεγε η γυναίκα με την οποία ο Βασιλιάς χώρισε το 1972 αλλά διατήρησε καλές σχέσεις, σε πρόσφατη συνέντευξή της. «Οι περιοδείες δεν ήταν δύσκολες μόνο για εκείνον και για εμένα, είναι για κάθε ζευγάρι. Υπάρχουν ατέλειωτες μέρες, σκληρές μέρες, αεροπλάνα, αυτοκίνητα και είσαι χώρια για τόσο καιρό που απλά θες να γεμίσεις το κενό ακόμα και με κουβέντα».