Για 30 χρόνια παραχωρήθηκαν η κατασκευή, η λειτουργία και η συντήρηση του οδικού δικτύου Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα σε κοινοπραξία

Διόδια φωτιά στον δρόμο καρμανιόλα

Αυξήσεις 30% στην Εθνική Οδό Αθηνών - Πατρών τις επόμενες ημέρες

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΕΛΕΖΟΣ   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/09/2008 07:00 |
 Διόδια φωτιά στον δρόμο καρμανιόλα
Αυξήσεις φωτιά 30% κατά μέσο όρο στα διόδια της Εθνικής Οδού Αθηνών- Πατρών έρχονται από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας! Τις αυξήσεις διοδίων στον δρόμο καρμανιόλα προωθεί η κοινοπραξία που ανέλαβε πρόσφατα το έργο κατασκευής, λειτουργίας και συντήρησης του οδικού δικτύου ΕλευσίναΚόρινθος- Πάτρα- Πύργος- Τσακώνα.

Oι αυξήσεις προβλέπονται από τη σύμβαση παραχώρησης του έργου για 30 χρόνια στην κοινοπραξία Ολυμπία Οδός, η οποία υπεγράφη με το ΥΠΕΧΩΔΕ στις 4 Αυγούστου 2008. Μάλιστα, σύμφωνα με τη σύμβαση, τα διόδια θα έπρεπε να αυξηθούν την επομένη της υπογραφής της. Ωστόσο, με παρέμβαση του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά, οι αυξήσεις μετατέθηκαν για τα τέλη του καλοκαιριού (για ευνόητους λόγους). Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχες αυξήσεις έγιναν την περασμένη άνοιξη και στα διόδια της Εθνικής Οδού Αθηνών- Λαμίας από την κοινοπραξία Ιόνια Οδός, προκαλώντας την έντονη δυσαρέσκεια των οδηγών, κυρίως για το γεγονός ότι οι αυξήσεις προηγούνται των έργων!

Σήμερα, για να μεταβεί κάποιος με το Ι.Χ. του από την Αθήνα στην Πάτρα και να επιστρέψει στην Αθήνα καταβάλλει συνολικά τέλη διοδίων 9 ευρώ, ενώ τις ερχόμενες ημέρες το ποσό αυτό θα ανέβει περίπου στα 11,2 ευρώ! Συγκεκριμένα, στην κατεύθυνση προς Πάτρα η διέλευση των Ι.Χ. από τα διόδια της Ελευσίνας κοστίζει 2 ευρώ και από τα διόδια του Ζευγολατιού 2,5 ευρώ. Στη διαδρομή από Πάτρα προς Αθήνα, 2,5 ευρώ πληρώνουν οι οδηγοί στα διόδια του Ρίου και 2 ευρώ στα διόδια των Αγίων Θεοδώρων. Με τις αυξήσεις που θα γίνουν εντός των ημερών, τα τέλη που θα πληρώνουν οι οδηγοί σε όλους τους σταθμούς των διοδίων αναμένεται να εκτιναχθούν στα 2,8 ευρώ, ενώ οι μηχανές από 1 ευρώ θα πληρώνουν 1,9!
Το 2014 η Ολυμπία Οδός

Το έργο της κατασκευής, της λειτουργίας και της συντήρησης του οδικού δικτύου Ελευσίνα- Κόρινθος - Πάτρα- Πύργος- Τσακώνα, συνολικού μήκους 365 χιλιομέτρων, το οποίο έχει αναλάβει η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός, θεωρείται το μεγαλύτερο οδικό έργο στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα που υλοποιούνται στην Ευρώπη. Έχει συνολικό προϋπολογισμό 2,8 δισ. ευρώ (περιλαμβάνονται το κόστος κατασκευής- λειτουργίας και οι χρηματοοικονομικές δαπάνες) και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο σύνολό του μέχρι το 2014.

Η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός θα αναβαθμίσει τα υφιστάμενα τμήματα της Εθνικής Οδού ΕλευσίναςΚορίνθου (63,2 χλμ.) και της περιμετρικής οδού Πατρών (18,3 χλμ.), ενώ θα κατασκευάσει τα νέα τμήματα Κορίνθου- Πατρών (120 χλμ.), Πατρών- Πύργου (87,5 χλμ.) και Πύργου- Τσακώνας (76,2 χλμ.).

Για την ολοκλήρωση του κρίσιμου τμήματος ΚόρινθοςΠάτρα- Πύργος απαιτούνται τριάμισι χρόνια και για το υπόλοιπο τμήμα μέχρι την Τσακώνα άλλα δυόμισι- τρία χρόνια.

παυλακος γιαννης
16/09/2008 12:33
δυστυχως η νοτια Πελοποννησος ειναι μια αγονη γραμμη.Ο δρομος για την Καλαματα ειναι λιγο καλυτερος απο τον παλιο κολοσουρτη.Μας λενε και μαλακες ολοι αυτοι οι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ και εχουν το θρασος να μας ζητανε και διοδια. Oλοι ειναι καθηγητες πανεπιστημιου στο Ψ Ε Μ Α στην Κ Ο Ρ Ο Ι Δ Ι Α και στην μικρη βουλευτικη αποζημιωση που κανεις απο εμας δεν ξερει ποση ειναι. Ν Τ Ρ Ο Π Η Ν Τ Ρ Ο Π Η Α Ι Σ Χ Ο Σ.
παυλακος γιαννης
16/09/2008 12:33
δυστυχως η νοτια Πελοποννησος ειναι μια αγονη γραμμη.Ο δρομος για την Καλαματα ειναι λιγο καλυτερος απο τον παλιο κολοσουρτη.Μας λενε και μαλακες ολοι αυτοι οι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ και εχουν το θρασος να μας ζητανε και διοδια. Oλοι ειναι καθηγητες πανεπιστημιου στο Ψ Ε Μ Α στην Κ Ο Ρ Ο Ι Δ Ι Α και στην μικρη βουλευτικη αποζημιωση που κανεις απο εμας δεν ξερει ποση ειναι. Ν Τ Ρ Ο Π Η Ν Τ Ρ Ο Π Η Α Ι Σ Χ Ο Σ.
dimitris kirtsogloy
15/09/2008 11:45
με τα χρηματα που θα εισπραξουν μεχρι το 2014 θα επρεπε να κανουν οδικο δικτυο για ολη την πελοποννησο!ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΑΙ ΕΛΕΟΣ μαζι!δηλ τοσα χρονια γιατι πληρωναμε διοδια στον δρομο αυτο?για να βλεπουμε να αυξανονται τα εικονοστασια σε καθε στροφη??? εισπρακτικα μετρα και τιποτε αλλο....
Γιάννης Ν.
15/09/2008 06:02
Toylaxiston edo se mas (Thessaloniki), prota eftaxan thn Egnatia k meta tha valoun ta diodia, nomizo mexri to telos tou xronou tha mpoun ta prota sthn Veroia k mono gia ta teleiomena tmimata.
dimitris tzelepis
14/09/2008 11:43
Δεν καταλαβαινω γιατι διαμαρτυρομαστε....Ειναι γνωστο οτι στην χωρα που ζουμε για να εκτελεστει καποιο εργο πρωτα εισπρατουν το αντιτιμο και κατοπιν,αφου ξεκαθαρισουν ποσα θα αρπαξει ο καθε εμπλεκομενος,προχωρανε στην υλοποιηση. Επειδη ομως τα χρηματα δεν φτανουν μετα απο τις αρπαχτες που εχουν γινει,το εργο σταματαει μεχρι να βρεθει εκτακτη χρηματοδοτηση,συνηθως απο καποιο ομιλο εταιρειων.που για να το αναλαβει απαιτει(και παιρνει συνηθως) το προνομιο να εισπρατει διοδια για...50 χρονια ακομα.Το εργο κατασκευαζεται με τα πιο σκαρτα υλικα,υστερα απο κανα δυο χρονια αρχιζει να καταστρεφεται,οποτε αρχιζει μια παρομοια διαδικασια για την επισκευη του τωρα... Ολα αυτα γινονται εν γνωσει μας..Γιατι λοιπον διαμαρτυρομαστε; Αφου το ζηταει..ο οργανισμος μας!!!
Ν.ΜΑΝΩΛΑΣ
14/09/2008 08:33
ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΜΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ! ΑΠΛΑ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ, ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ? ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ, ΦΩΤΙΕΣ, ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΜΕΙΣ, ΔΛΔ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΦΤΩΧΕΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ. ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝ! ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΔΩ? ΔΛΔ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΚΑΜΕ ΧΟΝΤΡΑ? ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ? ΕΛΕΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΑΝΚΤΗΣΕΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ!
chris
13/09/2008 22:17
Συμφωνώ με τον φίλο παρακάτω. Μηπως θα επρεπε να δουμε την ισχύουσα νομοθεσία στην ΕΕ για το τι ορίζεται κλειστός αυτοκινητόδρομος?
Αν είναι παράνομο να πληρώνουμε για ενα εργο που δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα, προτείνω όλοι μας να μην πληρώσουμε ούτε ευρώ.
FOTIS T.
13/09/2008 21:42
DEN KATALAVA POTE GIATI PREPI NA PLIRONO DIODIA KORINTHO-PATRA SE TETOIO DROMO (ETHNIKH SKOTOSTRA}. MIPOS KAPOIOS GNORIZI NA MOU EKSIGISI?
Π.Μ.
13/09/2008 19:38
Η Αθηνών-Πατρών δεν πρόκειται ποτέ να φτιαχτεί. Οι μίζες δόθηκαν, οι ιδιώτες εισπράττουν όσα διόδια θέλουν, ρήτρα δεν φαίνεται να πληρώνουν, οπότε γιατί να μπουν στα έξοδα;
ΠΑΝΑΦΙΩΤΗΣ ΜΑΛΑΜΟΣ
13/09/2008 16:58
ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΗ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΥΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ Ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΠΑΤΡΩΝ ΠΛΗΡΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ!ΜΑΛΛΟΝ ΟΜΩΣ ΟΧΙ,ΟΠΟΤΕ Η ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΝΤΙΤΙΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ!ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ!!ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΝΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΑΧΑΙΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ.
Δημήτρης Π.
13/09/2008 13:24
Σύμφωνα με την λογική αυτή θα μπορούσαν να αυξηθούν τα διόδια στην Εθνική Οδό Κορίνθου Πατρών προκειμένου με τα χρήματα αυτά να κάνει το έργο το Δημόσιο και όχι μια ιδιωτκή εταιρία. Με ξένα κόλυβα γίνεται ο καθένας επιχειρηματίας. Προφανώς έχουν πολλά γραμμάτια να εξοφλήσουν στους επιχειρηματίες αλλά και στο κατεστημένο που τους στηρίξαν και τους στηρίζουν (δυσοσμία σκανδάλων παντού).Το κυριότερο όμως είναι ότι εδώ και 4,5 χρόνια δεν έχουν πάρει ούτε μία πολιτική απόφαση υπέρ του απλού κόσμου. Ας ξυπνήσει επιτέλους ο κόσμος και ας δει τις διαφορές μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Όσο για το παραμύθι των κομμάτων της "Αριστεράς" τι να πεις. Ψάχνω εδώ και 4,5 χρόνια τους "αριστερούς" αγροτοσυνδικαλισταράδες του κάμπου που πριν το 2004 κάθε χρόνο έκλειναν την Εθνική με τα τρακτέρ τους.
Σταυρος Τ.
13/09/2008 11:34
ΟΚ, εμεις για να παμε πλεον στο χωριο πρεπει να πληρωσουμε (μια ακομα) 30% αυξηση στα διοδια! Μπορειτε ομως επιτελους να μας πειτε "κυριοι" της κυβερνησης, ποσο πρεπει να πληρωσουμε για να πατε ολοι, μια και καλη ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ! Α να χαθειτε πια! Ζωα ξετσιπωτα!
Τίμος Μαυραγάνης
13/09/2008 10:18
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ Η κάθε επένδυση αρχίζει να αποδίδει έσοδα μετά την ολοκλήρωσή της.Στην περίπτωση των διοδίων εισπράτουν παράληλα με την έναρξη των εργασιών πραγματοποίησης της επένδυσης τους.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Απλώς θα πούμε ολοι στη Ελλάδα είμαστε και θα περάσει έτσι. ΑΥΤΟΙ τό ξερουν.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ
13/09/2008 08:56
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, ΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΚΟΛΑΣΗ, ΑΠΟ 1,40 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΞΗΣΑΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΑ 2,80,ΔΗΛΑΔΗ 100% ΑΥΞΗΣΗ, ΑΙΣΧΟΣ!!! ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΙΣΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΕΡΓΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΠΑΤΡΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ. ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΥΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ. ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ 100% 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ, ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΥΞΗΣΑΝ ΣΕ 2,00EURO & 2,50EURO ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ. ΟΛΟ ΨΕΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ. ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ!!!

όλες οι τελευταίες ειδήσεις