Ανοικτό Πανεπιστήμιο: 72.000 υποψήφιοι για 7.200 θέσεις

Νέος κύκλος σπουδών για το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010

, ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ , Χρήστου Κάτσικα , xkatsikas.gr xkatsikas@xkatsikas.gr   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 28/08/2008 07:00 |
 Ανοικτό Πανεπιστήμιο: 72.000  υποψήφιοι για 7.200 θέσεις
Αύξηση του αριθμού των θέσεων εισακτέων αποφάσισε να προκηρύξει φέτος το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες...
Γίνετε Συνδρομητής
George D.
27/03/2010 17:59
Είμαι φοιτητής στο 2ο έτος του προγράμματος ΠΛηροφορικής του ΕΑΠ και έχω επίσης παρακολουθήσει μαθήματα απο το 1ο έτος του προγράμματος Φυσικών Επιστημών. Εργάζομαι ενεργά στο χώρο της Πληροφορικής τα τελευταία 10 χρόνια και ο 2ος τίτλος σπουδών μου ήταν απο ιδιωτικό κολέγιο (πάλι στην Πληροφορική). Θα ήθελα να επισημάνω πως δεν μπορεί να γίνεται σύγκριση των κολεγίων με το ΕΑΠ όπως και με κάθε άλλο ελληνικό πανεπιστήμιο. Τοσο το επίπεδο των σπουδών όσο το διδακτικό υλικό και οι ακαδημαικές απαιτήσεις είναι σαφώς πολύ υψηλότερες απο αυτές των κολεγίων. Θα μπορούσα να πω πως η προσπάθεια που πρέπει να καταβληθεί για την απόκτηση πτυχίου ιδιωτικού κολέγιου αντιστοιχεί το 20-25% της προσπάθειας στο ΕΑΠ. Σαφώς και πρέπει το θέμα των κολεγίων να διευθετηθεί εφόσον πλέον είναι μια βαθμίδα που υφίσταται με αρκετά μεγάλο αριθμό αποφοίτων. Θα μπορούσε να τοποθετηθεί κάπου ανάμεσα στα ΙΕΚ και ΤΕΙ/ΑΕΙ αλλα θεωρώ κάθε απόπειρα απόλυτης εξομοίωσης άστοχη και ανεδαφική. Επίσης για κάποιον που αναφέρθηκε σε υλικό, παρέχεται τουλάχιστον 2-3 φορές της κανονικής ύλης της ενότητος σε συνοδευτικό και εναλλακτικό υλικό μελέτης με πολλά webcasts και videos λυμένες ασκήσεις και παραπομπές για περαιτέρω μελέτη. Το πρόβλημα της διάθεσης υλικού είνια πραγματικότητα σε κάθε πανεπιστήμιο και όχι μόνο στο ΕΑΠ. Πάντως αυτός που θέλει να "μάθει" θα βρει τρόπους να αποκτήσεις πρόσβαση στις κατάλληλες πηγές γνώσης χωρίς μεγάλο κόστος χωρίς αυτό να είναι αθέμιτο. Φιλικά, Γιώργος
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΔΑΡΑ
02/11/2009 20:23
Θα ήθελα να ρωτήσω αν τελειώνοντας κάποιος ένα προπτυχιακό του ΕΑΠ, μπορεί να δώσει κατατακτήριες σε ένα ΑΕΙ ή ΤΕΙ μετά.
Ευχαριστώ
ΤΑΥΡΗ ΕΥΑ
23/09/2008 18:55
Exω πτυχίο στο Ελληνικό Πολιτισμό και περιμένω με αγωνία τι θα γίνει με τα επαγγελματικά μας δικαιώματα και αντί αυτού το ΕΑΠ ιδρύει νεα τμήματα ανα την Ελλαδα και το εξωτερικό!!! Ας ξεκαθάριζε λίγακι το τοπίο πριν να ξέρουν και τα παιδιά που ενδιαφέρονται που πάνε να μπλέξουν...
ΓΙιώργος.Ι.Κ
16/09/2008 13:13
Δέν καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποίο κάποιοι συγκρίνουν το Ε.Α.Π με τα κολέγια ή τα υπόλοιπα κρατικά Α.Ε.Ι. Το Ε.Α.Π έχει εντελώς διαφορετικό σκοπό και στοχέυει σε διαφορετικές πλυθυσμιακές ομάδες.Έχει δημιουργηθεί για όσους δέν σπούδασαν (για τα προπτυχιακά μιλάω), εργάζονται ήδη ως επι το πλείστον και απλά θέλουν να βελτιώσουν την θέση τους στην εργασία τους ή το κάνουν καθαρά για επιμορφωτικούς σκοπούς. Καμιά σχέση δηλαδή με όσους αποφοιτούν απο Α.Ε.Ι ή κολέγια που είναι νεοεισερχόμενοι στην αγορά εργασίας.Το άν είναι καλό να υπάρχουν ιδιωτικά Α.Ε.Ι, κολέγια ή οπως αλλιώς θέλετε να τα πείτε, είναι εντελώς διαφορετικό θέμα και δεν εχει καμιά σχέση με το άρθρο για το Ε.Α.Π.
ναζι
12/09/2008 14:25
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΣ! ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ (ΕΝΤΕΛΩΣ ΞΕΦΤΙΛΑ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ! ΓΙΑ ΑΥΤΟ Ή ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΛΑΙΣ Ή ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ!!!!! ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝΕΠ/ΜΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ; ΟΛΟΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΗ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ! ΣΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΟΥΓΚΑ; ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ! ΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΚΑΝΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΕ ΑΓΓΛΙΑ!
Π.Μ.
30/08/2008 12:41
Επανέρχομαι στον σχολιασμό του Ανοικτού Πανεπιστημίου για να προσθέσω ότι οι μεγαλύτεροι εχθροί του θεσμού αυτού είναι τα ιδιωτικά ΙΕΚ και πάσης φύσης κολλέγια, που θα μας τας πασσάρουν και για πανεπιστήμια λίαν συντόμως.
Όσο για τα τρωτά σημεία του Ανοικτού Πανεπιστημίου δεν είναι περισσότερα των αντίστοιχων συμβατικών, όπου πολλοί καθηγητές, ειδικά οι "φίρμες", απλά δεν εμφανίζονται, σε αντίθεση με το ΕΑΠ, όπου όλο το σύστημα βασίζεται στην άμεση καθοδήγηση των φοιτητών από τους διδάσκοντες.
ΤΟΝΙΑ Κ.
29/08/2008 22:43
Eίμαι πτυχιούχος του Ελληνικού Πολιτισμού. Η προσπάθεια μεγάλη και επίπονη για να φθάσεις στο πτυχίο. ένα πτυχίο που δεν περιλαμβάνεται στις προκυρήξεις του Δημοσίου και αν αναφέρεται δεν μας λαμβάνουν επαρκείς και μας ζητούν μεταπτυχιακά. Και ποιά είναι τα επαγγελματικά μας δικαιώματα; Μόνο διοικητικοί υπάλληλοι που άπαντες οι πτυχιούχοι των ΑΕΙ έχουν; Τον Ιούνιο κάπου ανακοινώθηκε για θέσπιση και δημοσίευση συντόμως επαγγελματικών δικαιωμάτων στον Ελληνικό, Ευρωπαϊκό και Ισπανικό Πολιτισμό; Τί περιμένουν οι αρμόδιοι μετά απ΄π πόσα χρόνια να τα καθιερώσουν ;
Ευαγγελία Τσικαλά
29/08/2008 21:24
Απάντηση στον κο. Nik Teo 29/8/2008 10:30 Όπως πάντα στην Ελλάδα δίνουμε όλο το βάρος στη διαδικασία και το βαθμό δυσκολίας εισαγωγής, ενώ πρωτίστως θα έπρεπε να μας απασχολεί το επίπεδο σπουδών. Μέγα λάθος! Σαν απόφοιτη στου ΕΑΠ στο προπτυχιακό πρόγραμμα "Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός" ε΄χω να πώ πως το επίπεδο και ο βαθμος δυσκολίας του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν υψηλότατα, και η εμπειρία σπουδών μοναδική. Οι περισσότεροι απο τους μισούς καθηγητές μου ήταν πολύ καλοί και με αγάπη για το αντικείμενό τους, οι υπόλοιποι απλώς καλοί. Με αντιμετώπισαν με πολύ περισσότερη αξιοκρατία απο οτι σε άλλο ελληνικό ανώτατο ίδρυμα του οποίου συμβαίνει να είμαι επίσης απόφοιτη. Κληρώθηκα με την πρώτη μου αίτηση, χωρίς να έχω κανένα μέσον. Ο ασύζυγός μου έχει κάνει 7 φορές αίτηση για μεταπτυχιακό, αλλά δεν έχει κληρωθεί, κι αυτό ισως οφείλεται στο οτι τα μεταπτυχιακά προγράμματα έχουν πολλή περισσότερη ζήτηση. Συμφωνώ πως ο τρόπος εισαγωγής (κλήρωση) δεν είναι ο καλύτερος, αλλα με το επίπεδό μας έχουμε ηδη αποδείξει πως εξίσου καλά θα μπορούσαμε να έχουμε εισαχθεί μετά απο πανελλήνιες εξετάσεις. Το πρόβλημα δεν είναι να μπείς, αλλα να βγεις. Συμφωνώ επίσης πως τα δίδακτρα είναι υψηλά για δημόσιο πανεπιστήμιο. Απάντηση σε RO: Στη δημοσίευσή σας στις 28/8/2008 11:42 αναφέρετε "ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΟΥ ΕΑΠ..." ενώ σε δημοσίευσή σας στις 28/8/2008 11:27 αναφέρετε: "ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΒΑ..." αποφασίστε σε ποιό φύλο ανήκετε. Επίσης στη δημοσίευσή σας στις 28/8/2008 11:42 λέτε ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ Κ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΚΑΚΙΣΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Κ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΒΑΦΤΙΖΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΦΑΥΛΟΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. Αυτή η "φαυλότης" δεν τιμά πρωτίστως εσάς, οπως καταλαβαίνετε. επίσης λέτε ΟΙ ΚΛΗΡΩΤΟΙ ΤΟΥ ΕΑΠ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ! μιλάτε για "κληρωτούς" σαν να μην ανήκετε σε αυτούς κι εσεις, και φοβάμαι πως έτσι είναι και πως τα μηνύματά σας είναι απλή προπαγάνδα. Παρακάτω αναφέρετε: ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ Είναι αλήθεια πως σε αρκετές σχολές οι φοιτητές αναγκάζονται να αγοράζουν προτεινόμενα βιβλία, τουλάχιστον ομως στη δική μου σχολή εκτος απο κάποια λεξικά που θα αγόραζα ετσι κι αλλιως, δεν αγόρασα ουτε ενα βιβλίο.
Eλενα Καματέρη
29/08/2008 10:45
Μετά από 6 χρόνια κατάφερα φέτος να ολοκληρώσω τις σπουδές μου στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών του ΕΑΠ. Είμαι εργαζόμενη στον ιδιωτικό τομέα και κατά την διάρκεια των σπουδών απέκτησα τα δύο μου παιδιά. Δεν θα πω πώς δεν υπάρχουν προβλήματα στην λειτουργία του ΕΑΠ και πώς αν δεν βοηθήσουν όλοι και προπαντώς οι Καθηγητές και οι Σπουδαστές δεν θα λυθούν αλλά ήταν μια σπουδαία εμπειρία - πολύ δύσκολη - με υψηλό επίπεδο σπουδαστών - συνειδητοποιημένων πάνω απ''όλα και καλό επίπεδο καθηγητών στην πλειοψηφία του.
Οποιος έχει μεράκι για διάβασμα όρεξη για πολύ δουλειά ξενύχτι και γερό στομάχι να το προσπαθήσει. Αξίζει το κόπο.
Nik Teo
29/08/2008 10:30
Σαν φοιτήτρια του ΕΑΠ μπορώ να πω ότι η κλήρωση αποτελεί έναν πρακτικό τρόπο επιλογής / εισαγωγής σ'' αυτό που ονομάζουμε Ανοικτό Πανεπιστήμιο. ΤΟ θέμα δεν είναι πόσοι μπαίνουν με τη κλήρωση αλλά πόσοι καταφέρνουν να βγουν τελικά. Ήδη από το πρώτο έτος σπουδών βλέπουμε ότι είναι αρκετοί εκείνοι οι οποίοι δεν μπορούν να συνεχίσουν παρακάτω λόγω επιδόσεων.

Το συμβατικό πανεπιστήμιο νομίζω ότι κοστίζει ακριβότερα στον Έλληνα φορολογούμενο (που δεν είναι και σε θέση να γνωρίζει το ακριβές ποσό που του παρακρατείται για το σκοπό αυτό) παρέχοντας πολύ συχνά φωτοτυπίες αντί βιβλίων, κατεστραμμένα αμφιθέατρα και "ουρανοκατέβατους" καθηγητές / τσιράκια των εκάστοτε συμφερόντων και κομμάτων!

Όπως σε κάθε οργανισμό έτσι και στο ΕΑΠ υπάρχουν προβλήματα, το θέμα είναι αν ο φοιτητής είναι διατεθιμένος να προχωρήσει εκμεταλλευόμενος τη γνώση που του παρέχεται ή ψάχνει δικαιολογίες για να εγκαταλείπει τις προσπάθειες.
Μη γινόμαστε γραφικοί να απαξιώνουμε τα πάντα γύρω μας... επιτέλους πρέπει και η Ελλάδα να υιοθετήσει απόψεις και θεσμούς που στην Ευρώπη έχουν καθιερωθεί με επιτυχία εδώ και 10ετίες.
ΚΩΣΤΑΣ Μ
29/08/2008 09:46
Ο τρόπος επιλογής (κληρωση) είναι αίσχος. Δεν είναι σωστό ένας μαθητής να διαβάζει όλα τα χρόνια, να κάνει φροντηστήριο το λιγότερο τουλάχιστον τις τρείς τάξεις του Λυκείου, να κάνει ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι του, πληρώνοντας υπέρογκα ποσά προκειμένου να διεκδικήσει μια θέση σε Ανώτερη ή Ανώτατη σχολή, και ο άλλο να χρησιμοποιεί την εύνοια της τύχης ή του μέσου για να κληρωθεί στο ΕΑΠ.
athper
29/08/2008 08:41
Δεν έχω άποψη για το επίπεδο σπουδών του ΕΑΠ, καθώς είμαι από τους ...κατά συρροήν μη κληρωθέντες, αν και υποβάλλω αίτηση για μεταπτυχιακό εδώ και εννιά χρόνια. Τι να πω, να θίξω ως γνήσια καχύποπτος Έλληνας το καθεστώς αυτό, ξέρω θα τ'' ακούσω, αλλά δεν ξεχνώ, δυστυχώς, σε ποια χώρα ζω...
Η αναξιοπιστία της διαδικασίας μάλιστα αποδείχτηκε, όταν καταργήθηκαν τα πιστοποιητικά μεταπτυχιακών σπουδών και δόθηκε στους κατόχους τους η...υπερ-προνομιακή δυνατότητα να εισάγονται με χωριστό, ιδιαίτερα ευνοϊκό συγκριτικά ποσοστό στα ΠΜΣ. Ας σημειωθεί ότι στην πρώτη κλήρωση ενός προγράμματος που οδηγούσε σε πιστοποιητικό δεν είχαν καν συμπληρωθεί οι προσφερόμενες θέσεις! ("Ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, κληρώθηκαν περίπου 900 επί συνόλου 1200 θέσεων!)
mylag
29/08/2008 08:22
Από την πρώτη κλήρωση κιόλας έστειλα αίτηση. Ακόμα στέλνω. Πόσες άραγε αιτήσεις χρειάζονται ακόμα; Αν δεν αυξήσουν σε σοβαρά επίπεδα τον αριθμό εισακτέων, το ΕΑΠ κινδινεύει να χαρακτηριστεί ως το άλλοθι της ελληνικής ανυπαρξίας για την ανοικτή σε όλους εκπαίδευση και παράλληλα τη χαρά των κολλεγίων. Όλα τα άλλα που διάβασα αποτελούν,εκ των πραγμάτων δυστυχώς, απόψεις μιάς κλίκας στην οποία πρόσβαση έχουν μόνο μερικοί τυχεροί. Οι αιτήσεις που στέλνω ανελλειπώς απο το 1999 αυτό μου λένε.
Απόφοιτος του ΕΑΠ
29/08/2008 01:06
Ζώντας μια μοναδική εμπειρία στο ΕΑΠ, θλίβομαι όταν βλέπω ότι κάποια άτομα το ισοπεδώνουν, χαρακτηρίζοντας το "κάκιστης ποιότητας κολλέγιο", και στεναχωριέμαι ακόμη περισσότερο όταν τα ίδια άτομα που το κατηγορούν αναφέρουν ευθέως ότι η εισαγωγή τους είναι μια καθαρά κερδοσκοπική υπόθεση. Οι πιο πολλοί συνάδελφοι που συνάντησα στο Ανοικτό είχαν μια διαφορετική άποψη για τις σπουδές τους κι αυτό φαίνεται από το τελικό αποτέλεσμα. Μεγάλος όγκος εργασιών, με απίστευτα επίπονη έρευνα, δεν είναι τόσο ασήμαντο ζήτημα, και φυσικά δεν μπορεί να αμφισβητείται το γεγονός αυτό απο κάποιους περαστικους του ΕΑΠ.
Εξάλλου οι προσπαθειές ορισμένων μπορεί να σταματούν στις εξετάσεις των πανελλαδικών, στην περίπτωση των φοιτητών του Ανοικτού, όμως, αρχίζουν από τη στιγμή που θα κληρωθούν... και κρατούν αρκετά χρόνια.
Δεν είναι απλά τα πράγματα, όσο κι αν κάποιοι θελουν να τα παρουσιάσουν έτσι!
Γ.Κ.
Λ.Τ.
28/08/2008 23:32
Είμαι φοιτητής σε προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στο ΕΑΠ και έχω ολοκληρώσει εννέα θεματικές ενότητες. Η εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση παρέχει ουσιώδεις γνώσεις σε κάθε ενότητα γιατί η διδασκαλία είναι μονοετής και αναπόφευκτα δεν καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης του αντικειμένου που επεξεργάζεται. Δίνει απλώς τα εφόδια σε όποιον θελήσει να εντρυφήσει περισσότερο στον τομέα που τον ενδιαφέρει. Με λίγα λόγια παρέχονται σκόρπιες πανάκριβες γνώσεις
ΑΡ.ΝΙ
28/08/2008 23:11
Σημαντική βεβαίως η δυνατότητα που παρέχει το ΕΑΠ σε όλους όσους επιδιώκουν κάτι καλύτερο. Ωστόσο η διαδικασία της κλήρωσης (τουλάχιστον για τα μεταπτυχιακά προγράμματα) είναι μάλλον ατυχής. Αν κοιτάξει κάποιος την αντίστοιχη διαδικασία επιλογής για το αντίστοιχο Ανοικτό Πανεπιστήμιο της Κύπρου θα δει μια πολύ διαφορετική προσέγγιση με ποιοτικά κυρίως χαρακτηριστικά, κάτι που εξασφαλίζει (τουλάχιστον επί της αρχής) το υψηλό επίπεδο των συμμετεχόντων.
K. Kαλογερόπουλος
28/08/2008 20:33
Ακόμα και σε ένα ελεύθερο βήμα βαλτοί και δη "μεταπτυχιακοί" που δεν μπορούν να γράψουν στοιχειωδώς ορθογραφημένο κείμενο; Μπράβοοοο! Είναι δύσπεπτο το ΕΑΠ από μόνο του και κοστίζει σε χρήμα και προσπάθεια. Ωστόσο, παρέχει δυνατότητες με καθορισμένες άλλοτε προοπτικές, άλλοτε ακαθόριστες ακόμη, έτσι όπως τα έκαναν σαλάτα οι εκάστοτε Κοσμήτορες της σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών και η Διοίκηση του πανεπιστημίου, εξυπηρετώντας ουσιαστικά συμφέροντα άλλων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Οι καθηγητές του ήταν άλλοτε εκπληκτικά καλοί στη δουλειά τους, άλλοτε για κλωτσιές, καθώς δεν είχαν καταλάβει καν πού βρίσκονται ή κρίνονταν ανεπαρκείς ως προς τις γνώσεις τους επί των συγκεκριμένων γνωστικών αντικειμένων που δίδασκαν. Παρόλα αυτά η ποιότητα των αποφοίτων κρίνεται από την υπόλοιπη ακαδημαϊκήυ κοινότητα και τα αποτελέσματα δυστυχώς για τους ωρυόμενους του φραπέ είναι καταλυτικά. Οι περισσότεροι είναι σήμερα μ/πτυχιακοί σε άλλα πανεπιστήμια, ακόμα και υ/διδάκτορες. Και εις άλλα με υγεία
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Γ
28/08/2008 18:33
Είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής του ΕΑΠ, έχω ήδη καταθέσει τη διπλωματική μου εργασία και αναμένω την τελική κρίση. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το επίπεδο, ο βαθμός δυσκολίας είναι πολύ μεγαλύτερος από τα μεταπτυχιακά των άλλων πανεπιστημίων. Τα δίδακτρα θα μπορούσαν να είναι χαμηλώτερα, αλλά η εμπειρία μοναδική.
Απόφοτη του ΕΑΠ
28/08/2008 17:28
Μετά απο έξι χρόνια υπερπροσπάθειας κατάφερα να τελειώσω τις σπουδές στο ΕΑΠ στο πρόγραμμα "Ευρωπαϊκός Πολιτισμός", έχοντας συγχρόνως να αντιμετωπίσω τα προβλήματα μιας εργαζόμενης μητέρας δυο παιδιών.
Η εμπειρία αυτή, ωστόσο, ήταν απο τις πλέον όμορφες της ζωής μου. Τόσο η συναναστροφή με τους καθηγητές και τους συναδέλφους φοιτητές, όσο και η εκπλήρωση ονείρων, όπως η απόκτηση γνώσεων, είναι ορισμένα απο τα πλέον θετικά που προσφέρει το Πανεπιστήμιο. Στα αρνητικά ωστόσο του ΕΑΠ συγκαταλέγονται οι τεράστιες δαπάνες για την περάτωση των σπουδών, καθώς και η σύγχυση που υπάρχει σχετικά με τα επαγγελματικά δικαιώματα της Σχολής των Ανθρωπιστικών Σπουδών (Ευρωπαϊκού, Ελληνικού και Ισπανικού Πολιτισμού).
Ανεπιφύλακτα, βέβαια, προτείνω το ΕΑΠ σε όσους έχουν μεράκι, για διάβασμα και σε όσους οι φιλοδοξίες τους δεν σταματούν στο πάτημα του τηλεκοντρόλ. Είναι σίγουρο ότι το δύσβατο αυτό ταξίδι θα το θυμούνται για πάντα.
Γ.Κ.
ΚΟΥΤΣΟΘΑΝΑΣΗ Λ.
28/08/2008 17:20
Ισχυει πως οι φοιτητες εισερχονται στη σχολη με τη μεθοδο της κληρωσης αλλά σίγουρα δεν τους αξίζει να υποτιμώνται ως οι "κληρωτοί". Οι απόφοιτοι ειναι αυτοί που ολοκλήρωσαν τελικα το πανεπιστημιο και δεν εχουν λιγοτερα εφοδια και δυνατοτητες απο αυτους των συμβατικων.

Μαλλον αυτοί που χαρακτηρίζουν ως "αισχος" την εισαγωγή μεσω κλήρωσης έχουν εμπειρια απο πανεπιστήμια τέτοια που ούτως ή αλλως, αργά η γρήγορα, θα σου δώσουν το πτυχίο σου, αρκεί να μπεις.

Αλλά στο ΕΑΠ δε φτάνει μόνο αυτό.
Ευγενία Α.
28/08/2008 16:46
Είναι για δεύτερη χρονια στο ΕΑΠ. Εχω ολοκληρώσει επιτυχώς δύο Θ.Ε. και για το τρεχον έτος πήρα δύο ακόμη. Εργαζομαι πολλές ώρες και δεν έχω πολύ χρόνο να διαθέσω, όπως άλλωστε οι περισσότεροι. Θεωρώ όμως ότι όταν διαβάζεις με μεθοδο, τα καταφέρνεις χωρίς "έξωθεν" δυναμεις.
Η εμπειρία μου μέχρι τώρα από τους καθηγητές είναι άριστη, ελπίζω το ίδιο και στο μέλλον. Τα διδακτρα είναι όντως υψηλα, αλλά και τελείως δωρεαν δε θα ήταν φρόνιμο. Στην κληρωτίδα θα έμπαιναν πολλάπλασιοι από ότι τώρα, και εκείνοι που πραγματικά θα ήθελαν να απουδάσουν θα έμεναν ενδεχόμενα απέξω.
Γενικά πσιτεύω ότι είναι προσωπική υπόθεση του καθενός να αξιοποιήσει τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που του δίνονται, κι όσο για τη βελτίωση που ασφαλώς επιδέχεται και ο θεσμός του ΕΑΠ, ο καθένας μας μπορεί να βάλει το λιθαράκι του, βελτιώνοντας τον εαυτό του γενικά και ειδικότερα ως μέλος της συγκεκριμένης ακαδημαικής κοινότητας
ΓΡΕΒΕΝΑ
28/08/2008 15:33
Τα νούμερα είναι αυτά που μιλούν καλύτερα και αξιολογούν από μόνα τους το ΕΑΠ: Αυτοί που αποφοιτούν είναι το πολύ 25-30%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στα συμβατικά πανεπιστήμια είναι τουλάχιστον το διπλάσιο.
Μεταπτυχιακός φοιτητής ΕΑΠ
28/08/2008 15:23
Αν εξαιρέσουμε τα αδικαιολογήτως υψηλά δίδακτρα, το ΕΑΠ λειτουργεί υποδειγματικά.
ΚΟΛΛΙΑΣ Γ.
28/08/2008 14:34
Ένα Πανεπιστήμιο αξιολογείται σε τρεις πυλώνες : καθηγητές, διαδικασίες, φοιτητές. Οι καθηγητές είναι οι ίδιοι με τα συμβατικά πανεπιστήμια αλλά έχουν να αντιμετωπίσουν ώριμους πολίτες και όχι την γενιά του << φραπέ >>, οπότε και η συμπεριφορά τους είναι καλύτερη. Οι διαδικασίες είναι καλύτερες ( π.χ. αξιολόγηση καθηγητών που λαμβάνεται υπόψη, άμεση ανταπόκριση των αιτημάτων από την γραμματεία ). Και τέλος οι φοιτητές οι οποιοι από τους 1000 που κληρώνονται είναι ζήτημα αν οι 200 καταφέρουν να αποφοιτήσουν. Το τελευταίο γεγονός αποδεικνύει ότι αν δεν δουλέψεις σκληρά δεν υπάρχουν πιθανότητες να αποφοιτήσεις, όπως γίνεται σε συμβατικά Πανεπιστήμια. Οποτε οι ίδιοι οι απόφοιτοι του Ε.Α.Π. και όχι οι επικριτές τους θα καθορίσουν στο μέλλον την αξια του πτυχίου.
Μ.Π.
28/08/2008 13:57
ΗΔΗ ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ 10 ΑΠΌ ΤΙΣ 12 ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΘΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ (2002) ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΠΩΣ ΕΓΩ
Κ.Λ.
28/08/2008 13:40
Να συμπληρώσω ότι εκτός από τον δικτυακό τόπο του ΕΑΠ (www.eap.gr) υπάρχει και ο δικτυακός τόπος των φοιτητών του (www.eap-forums.gr)
Κατερινα Αθανασιου
28/08/2008 13:20
Είμαι απόφοιτος του ΕΑΠ. Η δουλειά που γίνεται είναι πολύ καλή από τους καθηγητές. Το πρόβλημα είναι με κάποιους φοιτητές που προσπαθούν να την "περάσουν καλά" με τις εργασίες... όμως η πλειοψηφία εργάζεται σκληρά. Και είναι ακόμη πιο δύσκολο από ότι το συμβατικό... και επίσης εγώ κληρώθηκα με την 2η (όταν έμπαινε 1 στους 17..).. Αξίζει όμως τον κόπο.
Ιωαννης
28/08/2008 13:13
Το ΕΑΠ έχει τα ίδια συμπτώματα όπως κάθε άλλη σχολή, όπως μερικούς αδιάφορους καθηγητές, προβληματικά συγγράματα, το πρόβλημα υφίσταται γιατι οι καθηγητές του ΕΑΠ είναι οι ίδιοι καθηγητές που υπάρχουν σε κάθε ΑΕΙ/ΤΕΙ το θετικό σε αυτά τα προβλήματα είναι ότι υπάρχει αξιολόγηση ουσιαστική απου τους φοιτητές και σε αρκετές περιπτώσεις ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ. Επίσης σε αρκετές σχολές τα συγγράμματα ανανεώνονται και προσθέτουν καινούρια κάθε χρόνο ώστε να βελτιωθεί το επίπεδο τους. Η ουσιαστική διαφορά είναι η κλήρωση, απλά και μόνο επειδή επιλέγεις σε ποια σχολή θα περάσεις και δοκιμάζεις κάθε χρόνο μέχρι να τα καταφέρεις, άδικο σίγουρα ειδικά αν προσπαθούσες 5 χρόνια όπως εγώ... ΑΛΛΑ είναι το μοναδικό Α/ΤΕΙ που η εισαγωγή σε αυτό δεν συνεπάγεται το κεκτημένο δικαίωμα της αποφοίτησης.. η διαλογή γίνετε στα 2 πρώτα έτη, τα ποσοστά αποτυχίας και "παραίτησης" είναι μεγάλα, για αυτό και ενώ υπάρχουν 1000 φοιτητές στο πρώτο έτος στο τρίτο φτάνουν 200 περίπου, Ενδεικτικά αναφέρω ότι στην ΠΛΗ10 1000 φοιτητές (πληροφορική 1 έτος 1η θεματική ενότητα), ΠΛΗ21 375 φοιτητές (Πληροφορική, 2 έτος 5η Θεματική ενότητα) ΠΛΗ24 156 φοιτητές (Πληροφορική 4ο έτος 8η Θεματική Ενότητα) Τα συμπεράσματα δικά σας γαι τον βαθμό δυσκολίας...
Ελένη Πόταρίδη
28/08/2008 12:43
Το ΕΑΠ είναι μια κάποια λύση. Ωστόσο τα δίδακτρα είναι πρόβλημα. Ευχαριστούμε ΤΑ ΝΕΑ για την ενημέρωση. Κανείς άλλος δεν έδωσε αυτή τν είδηση που είναι σίγουρα για μας που δεν προλάβαμε να κάνομε σπουδές όταν είμαστε νεότεροι.
ΔΟΞΑ Ε.
28/08/2008 12:28
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΕΣΤΩ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ !!!!!ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΙΜΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
Παύλος Σινιγάλιας
28/08/2008 12:24
Νομίζω ότι οι απόψεις που διατυπώνονται εδώ για την ποιότητα των σπουδών του ΕΑΠ διακρίνονται από ισοπεδωτική διάθεση, τόσο αυτές που είναι υπέρ όσο και αυτές που είναι κατά. Δεν υπάρχει σχολείο, ΑΤΕΙ, πανεπιστήμιο ή οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός οργανισμός που να λειτουργεί στο σύνολό του άψογα ή στρεβλά, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για έναν μεγάλο οργανισμό όπως είναι ένα Πανεπιστήμιο. Άλλοι δουλεύουν καλά συνήθως και άλλοι δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους. Οι καταγγελίες έχουν νόημα μόνον όταν είναι συγκεκριμένες: "Στο τμήμα Α γίνεται καλή/πρόχειρη δουλειά. Ο καθηγητής Β είναι άφαντος/άψογος". Και μάλιστα να είναι τεκμηριωμένες, να υπάρχουν αποδείξεις. Μόνο έτσι δεν θα αφήσουμε να καούν τα χλωρά μαζί με τα ξερά. Μόνο έτσι θα ανταμείψουμε τον φιλότιμο και θα αποδοκιμάσουμε τον αεριτζή. Έχουν κόστος τέτοιες κρίσεις. Αλλά τελικά είναι οι μόνες που αξίζουν, ιδιαίτερα όταν συνοδεύονται από υπογραφή. Οι ισοπεδωτικές γενικεύσεις αναρωτιέμαι σε τι οφελούν.
Π.Μ.
28/08/2008 12:21
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΣΑΚΗ Κ.

Θα βρειτε πληροφορίες για το Ανοικτό Πανεπιστήμιο στον διαδικτυακό τόπο:
www.eap.gr
Κ.Γ.
28/08/2008 12:20
Το σύστημα των κληρώσεων κατά την άποψη μου αν και άδικο δεν είναι αναξιοκρατικό, καθώς μετά θα πρέπει να δούμε από ποιες σχολές μπαίνουν. Π.χ. έχω τελειώσει Χημ. Μηχανικός και στην ίδιο μεταπτυχιακό μετέχουν και από ΤΕΙ και από άλλες σχολές που δεν είναι επιπέδου Πολυτεχνείου (γι αυτό και το μεταπτυχιακό μου φαίνεται σχετικά εύκολο!). Ωστόσο με αυτό τον τρόπο δίνεται η ευκαιρία και σε άτομα που έχουν τελιεώσει ΤΕΙ ή άλλες σχολές να αποκτήσουν επιπλεόν εφόδια.
Όσο για τα υπόλοιπα, υπάρχει και ο ιδιοτικός τομέας για απασχόληση, σε αυτή την χώρα. Μια χαρά είναι και εκεί, απλά θέλει πολύ προσπάθεια και δουλεία !
ΣΑΚΗΣ Κ
28/08/2008 12:11
ΟΥΤΩ Η ΑΛΛΩΣ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ..ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ!ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΔΩ ΕΝΑΣ PC!!ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ Ε Χ Ε Τ Ε ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ !!
ΛΑΜΠΗΣ ΛΑΜΠΑΚΗΣ
28/08/2008 12:01
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΑΠ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΩ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΙΤΟΥΝΤΩΝ Κ ΚΛΗΡΩΘΕΝΤΩΝ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΠΟΙΑ...????
Π.Μ.
28/08/2008 11:50
Έχω περάσει τις οκτώ από τις 12 ενότητες του προγράμματος σπουδών "Ελληνικός Πολιτισμός"του Ανοικτού Πανεπιστημίου. Οι καθηγητές που είχα μέχρι σήμερα ήταν άριστα καταρτισμένοι και εξαιρετικά προετοιμασμένοι για το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Παρ'' ότι δεν προβλέπεται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όλοι σχεδόν οι καθηγητές παρέδιδαν κανονικά. Η εκπόνηση των εργασιών είναι υποχρεωτική και συντελούν στο 30% της βαθμολογίας κάθε ενότητας, ενώ ο βαθμός των τελικών γραπτών εξετάσεων στο 70%. Γνωρίζοντας τι συμβαίνει στα συμβατικά πανεπιστήμια της χώρας μας, έχω την γνώμη ότι το επίπεδο σπουδών του Ανοικτού Πανεπιστημίου είναι πολύ καλό και τολμώ να πω ότι είναι πολύ καλύτερο από ορισμένες σχολές των συμβατικών πανεπιστημίων, διότι όλα είναι καλά οργανωμένα και δεν υπάρχει το σύνηθες μπάχαλ. Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο δέχεται κατηγορίες μόνο από αυτούς που τέρπονται με τα κοινωνικά στεγανά και ενοχλούνται και ανησυχούν για την "θεσούλα" τους, αντί να χαίρονται βλέποντας ανθρώπους, στην πλειοψηφία τους σκληρά εργαζόμενους, να αγωνίζονται να μορφωθούν. Υποτιμώντας τις σπουδές του Ανοικτού Πανεπιστημίου δεν δείχνουν τό ανώτερο επίπεδο μόρφωσης που έχουν, αλλά τις σκοταδιστικές αντιλήψεις τους.
RO
28/08/2008 11:42
Απαράδεκτη και πέραν κάθε λογικής η κλήρωση. Εντελώς άσχετη και αναξιοκρατική. Μπορούν να βάλουν πολύ υψηλά τον πήχη αν θέλουν να ελέγχουν τον αριθμό των εισακτέων. Αυτό και λογικό είναι και αποδεκτό. Ξέρουμε ότι αφού προσφέρουν εκπαίδευση με το σταγονόμετρο θα πρέπει να φροντίσουμε από μόνοι μας να είμαστε στην κορυφή. Αυτό, και να το παλέψεις μπορείς και θέληση και αφοσίωση υποδηλώνει. Την κληρωτίδα όμως δεν μπορείς να την παλέψεις με τίποτα και πιθανολογικά σ'' αφήνει πάντα στην απέξω. Αναρωτιέμαι επίσης αν η αντίληψη περί αποδοχής βάσει κληρώσεως παραβαίνει το Σύνταγμα. Κάποιος ειδικός επί του θέματος έχει να πει τίποτα; ΑΙΣΧΟΣ ΑΧΡΕΙΟΙ!
ΕΙΡΗΝΗ ΛΟΗ
28/08/2008 11:40
ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΟΥ ΕΑΠ Κ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ. ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΤΑΤΟ, ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ Κ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΚΑΚΙΣΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Κ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΒΑΦΤΙΖΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΦΑΥΛΟΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΟΙ ΚΛΗΡΩΤΟΙ ΤΟΥ ΕΑΠ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!
RO
28/08/2008 11:27
Απαράδεκτη και πέραν κάθε λογικής η κλήρωση. Εντελώς αναξιοκρατική και άσχετη. Μπορούν να βάλουν πολύ υψηλά στάνταρντ έτσι ώστε να ελέγχουν τον αριθμό των εισακτέων. Αυτό και λογικό είναι και αποδεκτό. Ξέρουμε ότι αφού προσφέρουν εκπαίδευση με το σταγονόμετρο, θα πρέπει να φροντίσουμε από μόνοι μας να είμαστε στην κορυφή. Αυτό και να το παλέψεις μπορείς και θέληση και αφοσίωση υποδηλώνει. Την κληρωτίδα όμως δεν μπορείς να την παλέψεις με τίποτα και πιθανολογικά σ'' αφήνει πάντα στην απέξω. ΑΙΣΧΟΣ!
ΝΙΚΟΣ ΓΑΡΙΔΑΣ
28/08/2008 10:55
ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΒΑ
ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΩΣ ΔΙΠΛΟΘΕΣΙΤΕΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΡΟΥΛΙ
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ
ΤΟ ΜΒΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΣΘΟ
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ!!!! ΝΤΡΟΠΗ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ
ΑΙΣΧΟΣ

όλες οι τελευταίες ειδήσεις