Έξτρα επιβαρύνσεις

ΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/03/2017 08:02 |
Με αυξήσεις στα διόδια η παράδοση των νέων αυτοκινητοδρόμων

Μαζί με τα νέα τμήματα αυτοκινητόδρομων που αναμένεται εντός των επόμενων ημερών να παραδοθούν στην κυκλοφορία, έρχονται και οι ανάλογες προσαυξήσεις στα διόδια.

Ο αυτοκινητόδρομος Λάρισας-Θεσσαλονίκης είναι έτοιμος και το Σάββατο 1η Απριλίου θα δοθεί στην κυκλοφορία από τον Πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, έχει δηλώσει ότι ο αυτοκινητόδρομος περιλαμβάνει τις σήραγγες των Τεμπών και του Πλαταμώνα.

Επίσης, πιθανόν τη Μεγάλη Τετάρτη ή τη Μεγάλη Πέμπτη ο Πρωθυπουργός να παραδώσει στην κυκλοφορία τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών, ενώ την εβδομάδα μετά το Πάσχα θα δοθεί στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος Ε65. Την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου θα πραγματοποιηθεί, από τον πρωθυπουργό η παράδοση στην κυκλοφορία της Ιονίας Οδού.

Τι φέρνουν οι νέοι αυτοκινήτοδρομοι;


Όπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος, τα διόδια για Αθήνα-Θεσσαλονίκη ήταν 30,45 ευρώ και με επιστροφή 60,90 ευρώ. Ο νέος αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ανέλαβε να φτιάξει το τμήμα των Τεμπών και σε εκείνη τη διαδρομή οι οδηγοί θα συναντήσουν δύο σταθμούς: στο Μακρυχώρι από 1,40 ευρώ που είναι θα πάει 2,50 ευρώ, στη Λεπτοκαρυά από 1,90 ευρώ θα φτάσει τα 3,20 ευρώ.

Στη διαδρομή Ρίο-Ιωάννινα, το νέο δηλαδή αυτοκινητόδρομο της Ιονίας Οδού, το κόστος διοδίων θα φτάνει τα 13 ευρώ (26 με επιστροφή).

Στην Ολυμπία Οδό τα διόδια θα κοστίζουν 11,50 ευρώ.

Στον Ε65 (Ξυνιάδα-Τρίκαλα) οι οδηγοί θα πληρώνουν 13 ευρώ και με επιστροφή 26 ευρώ.

5
dias
24/03/2017 20:31
Όποιος δεν θέλει να πληρώνει διόδια πάει από την παλιά εθνική.Τόσο απλό.
Ανδρείκελο
25/03/2017 17:05
Έτσι και αλλιώς όλοι από εκεί πανε. Κατέβαινα από Θεσσαλονίκη για Λαμία προχθές και για να γλυτώσουν τα διόδια στο Λιτόχωρο έμπαιναν όλοι από Λεπτοκαρυά, ούτε το καλοκαίρι δεν είχε τόση κίνηση μέσα στην Λεπτοκαρυά, νταλίκες φορτηγά λεωφορεία χαμός γινόταν....
Άρης
25/03/2017 14:07
θα ήταν απλό αν η παλιά εθνική δεν καταργούνταν σε τοσα κρίσιμα σημεία, υποχρεώνοντας όποιον δεν θέλει να πληρώσει σε παρακάμψεις από πολύ κακούς δρόμους ή σε πολύ μεγάλη απόσταση. Το παράδειγμα του σταθμού διοδίων στο Κλειδί Ημαθίας είναι νομίζω το πιο χαρακτηριστικό, αν και υπάρχουν και άλλα. Κανονικά θα έπρεπε κάθε αυτοκινητόδρομος να έχει εκατέρωθεν παράδρομους, αλλά στην Ελλάδα επιλέξαμε να μην πληρώσουμε τις απαλλοτριώσεις που χρειαζόταν, αφού έτσι υποχρεώνουμε και τα κορόιδα να πληρώνουν διόδια θέλουν δε θέλουν...
Ε
24/03/2017 17:05
Στο Τμήμα Τεμπη-Πλαταμώνας καταργουνται τα ενδιαμεσα διοδια Πυργετου 2 Ευρ σημερα, οποτε συνολικά η αυξηση ειναι απο 5.30 ευρω σε 5.70 ευρω.
Άρης
24/03/2017 12:50
Σωστό μεν να πληρώνονται διόδια σε νέα μεγάλα έργα (π.χ. Τέμπη, Πλαταμώνας κ.λ.π.) αλλά βρε παιδιά τόσα χρόνια πληρώνουμε, υπάρχει άραγε πρόβλεψη μείωσης διοδίων π.χ. σε 15 χρόνια ; Επίσης, διόδια στο Ξυνιάδα - Τρίκαλα και μάλιστα 13€ ; Αστειεύεστε ; Ένας μισός δρόμος που επί της ουσίας δεν συνδέει τίποτε (γιατί η Ε65 έπρεπε να είναι Λαμία - Εγνατία και έγινε ένα κομμάτι μόνο) και θέλετε και διόδια ; Καλύτερα συμφέρει το τρένο ή το αεροπλάνο, αν βάλεις και βενζίνες μέσα. Ξέχασαν από την κυβέρνηση όταν στήριζαν το κίνημα δεν πληρώνω...