ΠΟΛΥΩΡΟ ΘΡΙΛΕΡ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ «ΥΠΕΡΣΙΒΗΡΙΚΟ» ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/01/2017 20:54 |
Πολύωρο θρίλερ και ταλαιπωρία στα χιόνια με τον «υπερσιβηρικό» της Ελλάδας

Πολύωρο θρίλερ στα χιόνια με τον «υπερσιβηρικό» της Ελλάδας (!) έζησαν από το πρωί της Τετάρτης εκατοντάδες επιβάτες αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ακινητοποιήθηκαν στο παγωμένο δίκτυο του ΟΣΕ, μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης.

Η σφοδρή κακοκαιρία έφερε στην επιφάνεια σοβαρά προβλήματα που σχετίζονται κυρίως με την πλημμελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου και του τροχαίου υλικού, με αποτέλεσμα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναγκαστεί να προχωρήσει στην ακύρωση μεγάλου αριθμού δρομολογίων.

Όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά στελέχη της εταιρείας, εξαιτίας της έντονης χιονόπτωσης και του παγετού, πάγωσαν τα "κλειδιά" στο σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς υπάρχει συσσωρευμένο χιόνι στις γραμμές οι οποίες δεν καθαρίστηκαν από τον ΟΣΕ, ενώ σημειώθηκε και πτώση της τάσης στο ηλεκτροκίνητο δίκτυο.

Παράλληλα, προβλήματα παρουσιάστηκαν και σε πέντε μηχανές που τέθηκαν εκτός λειτουργίας, τα οποία αποδίδονται στην ελλιπή συντήρησή τους από την ΕΕΣΤΤΥ.

Για τους λόγους αυτούς, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε στη μείωση κατά περίπου 50% των δρομολογίων στο υπεραστικό δίκτυο Αθήνας - Θεσσαλονίκης, καθώς και στη γραμμή του προαστιακού Λάρισας - Θεσσαλονίκης, ενώ ανέστειλε όλα τα δρομολόγια στο τμήμα μεταξύ Λάρισας-Καλαμπάκας-Παλαιοφάρσαλου-Λάρισας.

Η πολύωρη ταλαιπωρία συνολικά περίπου 750 επιβατών τριών τρένων στον άξονα Αθηνών-Θεσσαλονίκης, ξεκίνησε νωρίς το πρωί.

Οι επιβάτες τους παρέμειναν ακόμα και 10 ώρες εγκλωβισμένοι στα βαγόνια, χωρίς θέρμανση και με τα κυλικεία τους να είναι κλειστά!

Ειδικότερα, προβλήματα αντιμετώπισαν οι επιβάτες των αμαξοστοιχιών Intercity (ΙC) 53 και ΙC 55 που έκαναν το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα στις 7.30 π.μ και 10 π.μ αντίστοιχα, και ακινητοποιήθηκαν η πρώτη κοντά στον Δομοκό και η δεύτερη στη Λάρισα, λόγω των βλαβών που υπέστησαν οι μηχανές τους εξαιτίας του ψύχους.

Συγκεκριμένα, το πρώτο τρένο, λίγο μετά τις 10 το πρωί ακινητοποιήθηκε κοντά στο Δομοκό, όταν η μηχανή του υπέστη βραχυκύκλωμα λόγω ψύχους.

Στάλθηκε νέα μηχανή μετά από τρεις ώρες, ώστε να μπορέσει να γίνει η αλλαγή και να απεγκλωβιστεί η αμαξοστοιχία.

Όμως, λίγο μετά το Λιανοκλάδι, βραχυκύκλωσε και η δεύτερη μηχανή, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί και πάλι η αμαξοστοιχία έως ότου αλλάξει και τρίτη μηχανή!

Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι επιβάτες του συγκεκριμένου τρένου θα έφταναν στην Αθήνα με 8ωρη καθυστέρηση.

Το δεύτερο τρένο με προορισμό επίσης την Αθήνα, ακινητοποιήθηκε στη Λάρισα περίπου στη 1 το μεσημέρι, εξαιτίας προβλημάτων στη μηχανή.

Επίσης, ακινητοποιήθηκε και οι συρμός του προαστιακού σιδηροδρόμου που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισσα-Θεσσαλονίκη στο Πλατύ Ημαθίας, λόγω των ίδιων προβλημάτων.

10
de
14/01/2017 16:48
.Τι να τα κανουμε τα τρενα.(ΤΡΑΙΝΟΣΕ) να πουληθεί επιτέλους.
ΜΑΡΙΚΑ
13/01/2017 14:20
Να μη τους ακουει κανεις! Αυτες ειναι υπερβολες των αναγνωστων, επειδη φθονουν τον ενδοξο ΟΣΕ (ΤΡΑΙΝΟΣΕ), μια απο της πιο πρωτοποριακες εταιριες της Ελλαδαρας μας. Οι δημοσιοι υπαλληλοι του ΟΣΕ ειναι τσιφτιδες, μαγκες και αλανηδες και την συντηρηση του υλικου την κανουν διανοητικα, με την δυναμη που τους χαριζει η πνευματικη τους υπεροχη! Μονο στις σοβαρες περιπτωσεις ζητουν την συνδρομη ΜΕΝΤΙΟΥΜ.
1994-2004
13/01/2017 11:12
Ο ΟΣΕ έχει απαξιωθεί συστηματικά από το 2004 και μετά, οι συρμοί είναι χειρότεροι, οι παροχές λιγότερες, τα δρομολόγια διαρκούν περισσότερο (5,5ώρες Αθήνα - Θεσσαλονίκη από 4,5 που ήταν) και καθυστερούν συστηματικά. Μικρή ελπίδα να πουληθεί επιτέλους μήπως και αλλάξει κάτι, αν και κρίνοντας από την εμπειρία της Μ. Βρετανίας δεν το νομίζω ...
sixten
15/01/2017 11:38
Και αν πουληθικε η Σουηδικη σιδηροδρομια τι εγινε? Με την παραμικρη χινοθιελα σταματουν τα παντα. Οι καθηστερισεις με αποτελεσμα η ταλεπορια των ταξιδιοτων δεν περιγραφεται. Οι σιδηροδρομοι ειναι σε αθλια και επικυνδυνη κατασταση σε πολεσςγραμες. Μην παραπονηστε λοιπον.
THEO
12/01/2017 12:17
Αυτά συμβαίνουν διότι δεν είμαστε ευρωπαικό κράτος αλλά ένα άκρως διεφθαρμένο μεταοωμανικό υβρίδιο και κρατίδιο 28.000 διορισθέντων υμετέρωνσυγγενών,κολλητών.Πελάτες μου,ψηφίστε με!
GAHAT
12/01/2017 09:11
H ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΑΘΗΝΑ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ΕΝ ΕΤΗ 2017? ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥΛΗ! ΜΕ ΧΙΟΝΙ? 16ΩΡΕΣ! ΜΕ ΛΙΑΚΑΔΑ? 5!!!
tt
12/01/2017 08:14
Ξέρετε τι μισθό παίρνει ένας μηχανοδηγός στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μιλάμε είναι για τρελά 8000 με 10000 εγώ θα πρότεινα αυτούς που ταλαιπωρήθηκαν να κάνουνε μήνυση Βασικά όλοι όσοι δουλεύουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ παίρνουν υπάρχει σβηστούς είναι αυτό που λέμε οι δημόσιοι πάλι αλητεία χωρίς τέλος και ύστερα μιλάτε για Τσίπρας που είναι ρε οι κουμμουνιστές που σέβονται το λαό Αλήτες είστε δεν έχετε καμία σχέση με τον κομμουνισμό αλήτες Της κακιάς ώρας γιατί και αλήτες έχουνε κανόνες εγώ θα πρότεινα αυτούς που ταλαιπωρήθηκαν να πιάσουν δικηγόρους και να κάνουνε μηνύσεις φυσικά να κυνηγήσουμε το διοικητή της αλήθειας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
uk
12/01/2017 02:50
Ειμαστε οι βραζιλιανοι της ευρωπης ..τι να τα κανουμε τα τρενα τους δρομους το κρατος ? Εμεις εχουμε φραπε παολα και παο
Nick
13/01/2017 01:17
Μην ξεχνάς πως έχεις και την Στικούδη.
14/01/2017 06:59
Τιποτα δε εχω αν ειχα δεν θα εγραφα φιλοσοφιες εδω μεσα θα ημουν με την στικουδη στην βιλλα των οργιων ..