Ταξίδι - θρίλερ λόγω χιονιού για 600 επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς Αθήνα

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/01/2017 18:52 |
Ταξίδι - θρίλερ λόγω χιονιού για 600 επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς Αθήνα
Ντόμινο βλαβών στα τρένα που κινούνται στα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από Λαμία ως Θεσσαλονίκη, λόγω των δύσκολων καιρικών συνθηκών, που έχουν ως αποτέλεσμα το πάγωμα των γραμμών του δικτύου. Με τρίτη μηχανή συνεχίζει τελικά το ταξίδι της προς Αθήνα 0η αμαξοστοιχία IC53, που είχε ακινητοποιηθεί νωρίτερα με 300 επιβάτες στην περιοχή του Δομοκού.

Αφού αντικαταστάθηκε η πρώτη μηχανή, βλάβη προκλήθηκε και στη δεύτερη, με αποτέλεσμα την περαιτέρω ταλαιπωρία των επιβατών. Εν τω μεταξύ, ακινητοποιημένη παραμένει ακόμη μία αμαξοστοιχία με 300 επιβάτες, με τον αριθμό IC55 στη Λάρισα, η οποία κατευθύνεται επίσης προς Αθήνα. Αναζητείται μηχανή αντικατάστασης και για το δεύτερο τρένο ενώ οι καιρικές συνθήκες στην περιοχή παραμένουν δυσχερείς.

Στην πρώτη περίπτωση, ο χιονιάς που έχει δημιουργήσει πρόβλημα στην υποδομή του δικτύου προστέθηκε σε μηχανική βλάβη, πιθανώς βραχυκύκλωμα, με αποτέλεσμα το τρένο να εγκλωβιστεί στον Δομοκό.

Ακινητοποιημένη είναι και μια αμαξοστοιχία του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Πλατύ Ημαθίας, κοντά στον σταθμό του τρένου.

Για τις επόμενες δύο ημέρες, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προχωρήσει σε μείωση των δρομολογίων στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης λόγω του πάγου που δυσκολεύει την κίνηση στις γραμμές.

Σύσκεψη και προβλήματα

Εν τω μεταξύ, προκειμένου να υπάρξει καλύτερος συντονισμός στη λειτουργία του σιδηροδρόμου, λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων που επικρατούν στη χώρα, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) καλεί σε κοινή σύσκεψη τις τρεις σιδηροδρομικές εταιρείες (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ). Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017.

«Παρά το ότι οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες του επιβατικού κοινού και των εμπορευμάτων, έχοντας να αντιμετωπίσουν την τεράστια έλλειψη προσωπικού, τη δραματική κατάσταση του τροχαίου υλικού και των υποδομών, ως απόρροια των κυβερνητικών επιλογών των τελευταίων ετών που διέσπασαν το σιδηρόδρομο σε τρεις εταιρείες και τον απαξιώνουν καθημερινά, έχοντας ως πολιτική θέση την πώληση του σιδηροδρόμου που θα λύσει δήθεν τα προβλήματα της χώρας!» αναγράφει η σχετική ανακοίνωση της ΠΟΣ, καλώντας τις διοικήσεις να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Παλιός επιβάτης
12/01/2017 10:51
Τα τραίνα απαξιώνονται συστηματικά μετά το 2004. Χρησιμοποιώ περιστασιακά το μέσο και είναι φανερή η πτώση στην ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών. Τα δρομολόγια αργούν συστηματικά, οι χρόνοι μεγαλώνουν (από 4,5 ώρες Αθήνα-Θεσσαλονίκη τώρα πια θέλει το λιγότερο 5,5ώρες), η καθαριότητα είναι ελλειπής (μια καθαρίστρια μια φορά σε ταξίδι 6 ώρών), τα βαγόνια χειρότερα, επαίτες στο τραίνο κ.α. Πάνε για πούλημα όσο - όσο. Αλλά και στην Αγγλία τα ίδια και χειρότερα είναι. Δυστυχώς το τραίνο δεν επεκτάθηκε τις καλές εποχές και τώρα πια πάει για ξεπούλημα. Για να μη σχολιάσω το φιάσκο της ηλεκτροδότησης.
bruidsjonker
11/01/2017 20:49
Ποιος μπήκε σε τρένο τα τελευταία δέκα χρόνια στην Ελλάδα ρε παιδιά ? Ξέρετε κανέναν ???????
na
11/01/2017 19:49
Είστε για τα μπάζα!!!

όλες οι τελευταίες ειδήσεις