«Κοροϊδεύει ο Σπίρτζης, να παραιτηθεί» λένε οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/05/2016 18:59 |
«Κοροϊδεύει ο Σπίρτζης, να παραιτηθεί» λένε οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες
Καθημερινά βγαίνουν στο δρόμο μόλις 850 - 900 λεωφορεία, έναντι συνόλου 2.152, διότι τα περισσότερα λεωφορεία είναι παροπλισμένα, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και φυσικά, οδηγών, υποστηρίζουν οι συνδικαλιστές.

Με σκληρή γλώσσα καταφέρθηκαν εναντίον του υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη οι εργαζόμενοι στις οδικές συγκοινωνίες (λεωφορεία, τρόλεϊ) κατηγορώντας τον πως στους «16 μήνες θητείας του ως υπουργός, απαξίωσε τις αστικές συγκοινωνίες».

Πιο συγκεκριμένα, οι συνδικαλιστές Λ. Σκούλλος πρόεδρος των εργαζομένων στην ΟΣΥ, Νίκος Ξυδάκης πρόεδρος εργαζομένων στα τρόλεϊ, και Απ. Ραυτόπουλος πρόεδρος των τεχνικών σε ΟΑΣΑ-ΟΣΥ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ανέφεραν πως οι συγκοινωνιακοί φορείς ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ με την υπαγωγή τους στο υπέρ - Ταμείο παύουν να ανήκουν στον δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και πλέον θα πρέπει να λειτουργήσουν με βάση τις επιταγές του «υπερταμείου», στο οποίο οι δανειστές θα κινούν τα νήματα μέσω του Εποπτικού Συμβουλίου.

Ο κ. Σκούλος σημείωσε ότι τυχόν ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών θα επιφέρει αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, με «θύμα» τα κατώτερα στρώματα, περιγράφοντας με μελανά χρώματα την επιχειρησιακή κατάσταση των Οδικών Συγκοινωνιών.

Ειδικότερα, υποστήριξε ότι καθημερινά βγαίνουν στο δρόμο μόλις 850 - 900 λεωφορεία, έναντι συνόλου 2.152, διότι τα περισσότερα λεωφορεία είναι παροπλισμένα, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και φυσικά, οδηγών.

Την ίδια στιγμή, από τα 450 τρόλεϊ της ΟΣΥ μόλις 180-190 κυκλοφορούν στους δρόμους, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος των εργαζομένων στα τρόλεϊ Νίκος Ξυδάκης.

Αντίστοιχα, ο πρόεδρος των τεχνικών ΟΑΣΑ-ΟΣΥ Απόστολος Ραυτόπουλος, αφού κατηγόρησε τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη ότι «κοροϊδεύει τον κόσμο και τους εργαζομένους», τόνισε την τρανταχτή έλλειψη σε ελαστικά, μπαταρίες, ανταλλακτικά, οδηγούς και τεχνικούς, καταγγέλλοντας ότι σκόπιμα οδηγούνται σε απαξίωση οι συγκοινωνίες για να ιδιωτικοποιηθούν.

Μάλιστα, κάλεσε τον υπουργό να παραιτηθεί, λέγοντας πως «αφού ο ίδιος είναι ανήμπορος να εξυγιάνει τις αστικές συγκοινωνίες, τις παρέδωσε στους ξένους εταίρους, βάζοντάς τις στο υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων. Τον καλούμε τώρα να παραιτηθεί».

Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασαν οι εργαζόμενοι το 2015, «έκλεισε» για την ΟΣΥ με έλλειμμα 47 εκατ. ευρώ.

Επίσης, το τελευταίο δίμηνο έχει παρατηρηθεί μείωση στην αγορά καρτών απεριορίστων διαδρομών κατά 40% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, γεγονός το οποίο αποδεικνύει, είτε την μείωση της επιβατικής κίνησης, είτε την αύξηση της λαθρεπιβίβασης, η οποία ευνοείται από την απουσία ελεγκτικού μηχανισμού.

3
Βρε καλώστα τα παιδιά!
24/05/2016 23:38
Χα, χα! Εσύ τί ψηφισες; Περηφάνια; Αξιοπρέπεια; Περήφανο ΟΧΙ; Μη μου πεις ότι σε κορόιδεψαν οι Σπίρτζηδες και τους πίστεψες! Ο Σπίρτζης μια χαρά κάνει τη δουλειά του, διορίζει τους κολλητούς του, κάνει τα ρουσφέτια του, εσύ τί περίμενες από έναν άχρηστο όταν τον ψήφιζες; Όταν χειροκροτούσες όσους έριχναν τη "ρετσινιά" σε εκείνους που γνωρίζουν πως να κάνουν άριστα τις δουλειές τί περίμενες; Ότι θα έρθουν οι γιδοβοσκοί με τους οποίους πίνεις ρετσίνες και θα γεμίσει ο τόπος δουλειές; Αυτοί θα πουλήσουν και την Ακρόπολη αύριο, δεν το πήρες χαμπάρι; Πως να σε σώσει ο ανίκανος καημένε;
Α.Σ.
24/05/2016 21:07
Ακριβώς! Η πλουτοκρατική Αριστερά που κυβερνά δεν μπορεί να διαχειριστεί τα ΜΜΜ, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν τα γνωρίζει, δεδομένου ότι δεν τα χρησιμοποιεί. Είναι δυνατόν αυτά τα λαμπρά στελέχη της Αριστεράς να συνωθούνται με τους απλούς και ταπεινούς ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ;
ZAM
24/05/2016 19:25
Για φαντάσου... καί μια καλή παρενέργεια του πολυνομοσχεδίου!!! ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των συγκοινωνιων.