Από μια πρώτη ματιά βλέποντας κανείς την τεκμαρτή δαπάνη του πρώτου τριμήνου του έτους στα μετρούμενα μέσα θα ήταν πολύ αισιόδοξος, αφού εμφανίζει θετική μεταβολή της τάξης του 11,63% –από 4,53% τους πρώτους δύο μήνες του 2015. Οταν όμως ανατρέξει στις μεταβολές ανά μέσο, τότε ενδεχομένως να δει μια εντελώς διαφορετική εικόνα. Κι αυτό όχι επειδή τα έντυπα μέσα εμφανίζουν αρνητική μεταβολή (-14,96% οι εφημερίδες και -13,11% τα περιοδικά), αλλά γιατί η αύξηση της τηλεοπτικής διαφήμισης στο τρίμηνο ανέρχεται στο 33,84%. Κάποιος εύλογα θα πει ότι αφού η τηλεόραση κυριαρχεί, εκεί προσανατολίζεται η διαφήμιση. Ομως η εικόνα αυτή είναι πλασματική, καθώς από την 1η Ιανουαρίου ισχύει ο ειδικός φόρος 20% στην τηλεοπτική διαφήμιση. Ετσι, η δαπάνη στην τηλεόραση φαίνεται να αυξάνεται υπέρμετρα –54% τον Μάρτιο -, ενώ τα άλλα ΜΜΕ να παρουσιάζουν σημαντική μείωση.

Από την άλλη πλευρά, η ασφυξία στην αγορά των μέσων επικοινωνίας που διαφαινόταν συνεχίζεται καθώς η πραγματική δαπάνη έχει καθηλωθεί ακολουθώντας την άπνοια της αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη MediaServices, θετική μεταβολή της τάξης του 22,47% καταγράφηκε στην τεκμαρτή δαπάνη του Μαρτίου. Την υψηλότερη αρνητική μεταβολή εμφάνισαν τα περιοδικά (-13,23%) και οι εφημερίδες (-9,5%), ενώ το ραδιόφωνο δείχνει να αντιστέκεται (+5,94%). Αντίθετα, η τηλεόραση εμφάνισε θεαματική θετική μεταβολή (53,98%) και «αυτοκρατορικό» μερίδιο της τάξης του 63,13%. Στο επίπεδο του τριμήνου, το συνολικό ποσό της διαφημιστικής δαπάνης ανήλθε στα 305,7 εκατομμύρια ευρώ.