Η διαφήμιση στα κινητά τηλέφωνα είναι ο βασικός κινητήριος μοχλός ανάπτυξης της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης. Σύμφωνα με τη Zenith Optimedia, αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 51% των νέων διαφημιστικών προϋπολογισμών μεταξύ 2014 και 2017, εμφανίζοντας αύξηση της τάξης των 42 δισ. δολαρίων. Αναμένεται επίσης η διαφήμιση στην κινητή τηλεφωνία να αυξηθεί κατά μέσο όρο 38% σε ετήσια βάση ανάμεσα στο 2014 και στο 2017.

Ωστόσο, το μερίδιο των κινητών στη διαφημιστική δαπάνη παραμένει πολύ πίσω σε σχέση με αυτό των μετρούμενων μέσων. Τα κινητά αντιπροσωπεύουν το 6,2% του συνόλου της διαφημιστικής δαπάνης στις ΗΠΑ το 2014, ενώ εκτιμάται από τους αναλυτές ότι θα καταλαμβάνουν το 23,3% του χρόνου κατανάλωσης των μέσων επικοινωνίας. Αυτό εν μέρει οφείλεται στο γεγονός ότι μεγάλο μέρος των συμβατικών διαφημίσεων δεν λειτουργεί καλά στην οθόνη του κινητού, αντιθέτως μπορεί να ενοχλεί πολύ περισσότερο τους καταναλωτές σε σχέση με την τηλεοπτική οθόνη.

Υπάρχει βέβαια ένας τομέας όπου η ψηφιακή οθόνη έχει αποδειχθεί πολύ επιτυχημένη στο κινητό. Και αυτός είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το facebook και το twitter σε σύντομο χρονικό διάστημα έχουν αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές τους ώστε να ανταποκριθούν στη σύζευξη των κινητών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να συγκεντρώνουν το 33% του συνόλου της διαφημιστικής δαπάνης που απευθύνεται στα μέσα κινητής τηλεφωνίας. Ετσι, αποσπούν το 10% του συνόλου της ψηφιακής δαπάνης.