Σε περίπου 40 λεπτά, με ένα τρένο και χωρίς μετεπιβιβάσεις, θα εξυπηρετούνται από τις αρχές του ερχόμενου καλοκαιριού οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού ανάμεσα στον Πειραιά και το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με τον προαστιακό σιδηρόδρομο.

Η σταδιακή ολοκλήρωση των έργων ηλεκτροκίνησης στο δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας, προσθέτει για τους κατοίκους του Λεκανοπεδίου Αττικής εναλλακτικές λύσεις όσον αφορά τις καθημερινές μετακινήσεις τους.

Ειδικότερα, οι κάτοικοι του Πειραιά από τις αρχές του ερχόμενου καλοκαιριού θα μπορούν να φτάνουν στο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» χωρίς μετεπιβιβάσεις με τα τρένα του προαστιακού μέσα σε διάστημα περίπου 40 λεπτών.

Ηδη, χτες, παραδόθηκε σε λειτουργία, ύστερα από μια πενταετία καθυστερήσεων, ο σταθμός του Ταύρου, που αποτελεί τμήμα του προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Πειραιά και Αθηνών.

Εξάλλου, εντός του Οκτωβρίου, αναμένεται να λειτουργήσει η ηλεκτροκίνηση στα τμήματα Αφίδνες-Οινόη και Αφίδνες-Χαλκίδα, ενώ ως το τέλος του χρόνου θα είναι πλήρως ηλεκτροδοτούμενη η γραμμή από την Αθήνα ως την Τιθορέα. Στο τμήμα Αθήνα-Πειραιάς, η ηλεκτροδότηση αναμένεται να έχει εγκατασταθεί ως τον Μάϊο του 2015. Το μοναδικό τμήμα που θα απομένει χωρίς ηλεκτροκίνηση θα είναι το Τιθορέα-Δομοκός.

Ο νέος σταθμός του Ταύρου, που εγκαινιάστηκε χτες από τον υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοίδη, βρίσκεται μεταξύ Ρουφ και Ρέντη και αρχικά θα λειτουργεί χωρίς ανελκυστήρες (αναμένεται να λειτουργήσουν τους πρώτους μήνες του 2015). Εκτιμάται ότι ο σταθμός του Ταύρου θα εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό επιβατών καθημερινά, δεδομένου ότι βρίσκεται σε μια πυκνοκατοικημένη περιοχή. Ηδη, με τον προαστιακό μετακινούνται κάθε μέρα από τον Πειραιά ως την Αθήνα περίπου 4.000 επιβάτες με συνολικά 36 δρομολόγια (18 δρομολόγια ανά κατεύθυνση).

Ο κ. Χρυσοχοΐδης, στα χτεσινά εγκαίνια του σταθμού του Ταύρου, αναφέρθηκε στην πολιτική που ακολουθεί το υπουργείο Μεταφορών ώστε «να γίνουν οι συγκοινωνίες εργαλείο της καθημερινότητας των πολιτών», ενώ απαντώντας σε όσους αμφισβητούν την «αξία αυτής της πολιτικής» τόνισε: «Παρέλαβα τις συγκοινωνίες πριν από 14 μήνες με την εντολή να απολύσω 900 εργαζόμενους στις αστικές συγκοινωνίες και 500 στον ΟΣΕ και να αυξήσουμε τα εισιτήρια.

Σήμερα κάνουμε προσλήψεις στις συγκοινωνίες, μειώσαμε κατά 30% το κόστος των μετακινήσεων για τους πολίτες, και ταυτόχρονα αναβαθμίζουμε διαρκώς το συγκοινωνιακό έργο. Αυτή είναι η αξία της πολιτικής, που τόσο αμφισβητούμε τον τελευταίο καιρό».

Ο σιδηροδρομικός σταθμός στην περιοχή του Ταύρου κατασκευάστηκε στο πλαίσιο της ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής και της εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης -σηματοδότησης -τηλεδιοίκησης στο τμήμα Πειραιάς- Αθήνα-Τρεις Γέφυρες.

Ο σταθμός περιλαμβάνει καινούρια κλιματιζόμενη αίθουσα επιβατών με στέγαστρο, κτίριο έκδοσης εισιτηρίων και ανισόπεδη διάβαση για την εξυπηρέτηση των πεζών.​