Ελληνες μαθητές: Σκληρά εργαζόμενοι αλλά με χαμηλή βαθμολογία

Στις διεθνείς έρευνες για τις επιδόσεις πρώτα έρχονται τα παιδιά από χώρες της Ασίας

  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/03/2013 08:00 |
Το σκληρό πρόγραμμα που ακολουθούν τα περισσότερα Ελληνόπουλα δεν φαίνεται να αποτυπώνεται και στις διεθνείς έρευνες για το μορφωτικό επίπεδο, τις επιδόσεις και τις δεξιότητες των μαθητών.
Ελληνες μαθητές: Σκληρά εργαζόμενοι αλλά με χαμηλή βαθμολογία
Θεωρούνται από τους πιο σκληρά εργαζόμενους. Κάνουν το επτάωρό τους στο σχολείο και το απόγευμα πηγαίνουν στο φροντιστήριο ξένων γλωσσών ή κάνουν...
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Γίνετε Συνδρομητής
silegav
12/03/2013 18:02
Είναι η ποιότητα των εκπαιδευτικών, δυστυχώς...
Παππούς.
12/03/2013 22:35
Γιατι,αυτοι,απο που βγηκαν;
Θάνος
12/03/2013 16:18
Ενας λόγος που υστερούν οι μαθητές μας έναντι των άλλων είναι ότι λείπει από τις σχολικές αίθουσες η πειθαρχία. Οταν μέσα στην αίθουσα γίνεται πανζουρλισμός για πώς θα προχωρήσει η μάθηση; Οι δάσκαλοι ειδικά δεν έχουμε κανένα μέσο επιβολής της πειθαρχίας παρά μόνο συμβουλές και αυστηρές παρατηρήσεις. Τα παιδιά έχοντας μάθει την χαλαρότητα στο σπίτι τους και αφού το σχολείο δεν τους επιβάλει καμιά ουσιαστική ποινή, δεν υπολογίζουν κανένα. Δεν ισχύει αυτό για την πλειοψηφία, αλλά μια ικανή μειοψηφία μαθητών σέρνει την υπόλοιπη τάξη στον χαμό. Ας επαναφέρουμε την αυστηρότητα στα σχολεία μας αν θέλουμε να μαθαίνουν πρώτα κοινωνική συμπεριφορά και μετά τα σχολικά μαθήματα οι μαθητές των σχολείων μας. Τον καλύτερο δάσκαλο να φέρεις, μέσα σε τέτοιες συνθήκες, άχρηστος θα βγει... Ενας δάσκαλος της πρωτοβάθμιας
Γιανης Οικ
12/03/2013 15:47
Πως γινεται αυτο; Διοτι ειναι Ελληνες Δημοσιοι Υπαλληλοι οι καθηγητες, και εχουν ολοι τους τα ιδια δικαιωματα και μισθο - ειτε ειναι εξαιρετικοι, ειτε ειναι καραχαλιες. Κανεις δεν τους αξιολογει, οποτε και αυτοι δεν εχουν κινιτρο, αλλα και στα σχολεια δεν μπαινουν στις θεσεις κλειδια οι εξαιρετικοι.
Ελληνες Μαθητές
12/03/2013 14:43
Οι έλληνες μαθητές είναι αποτελέσματα των ελλήνω δασκάλων.
Σ.Β.
12/03/2013 20:35
Κι όχι των ελλήνων γονέων, των ελλήνων πολιτικών, της ελληνικής ανεπαρκούς υποδομής στα σχολεία, του ανεκδιήγητου ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος διδασκαλίας, των ελληνικών άθλιων βιβλίων... Μόνο των δασκάλων, ανόητε;
Ελληνες Μαθητές
05/04/2013 12:49
Το μορφωτικό επίπεδο των ελλήνων μαθητών βρίσκεται σε απολύτως ευθεία γραμμή με το επίπεδο των ελλήνων δασκάλων (και καθηγητών). Δηλαδή απαράδεκτο. Το κοινωνικό επίπεδο των νεαρών ελλήνων είναι αποτέλεσμα του ευρύτερου κύκλου οικογένειας, συστήματος κλπ. (Χαρακτηρισμό δεν σου επιστρέφω γιατί οι γραπτές μαγκιές προς αγνώστους προυποθέτουν συγγραφέα που οι ντουλάπες του περιέχουν μονο φούστες-μπλούζες)
σοφία
12/03/2013 13:58
"Τα Ελληνόπουλα είναι εξαιρετικά καλοί μαθητές σε ό,τι αφορά τη θεωρία. Ωστόσο, αυτές οι μελέτες εστιάζουν και εξετάζουν τα παιδιά στην εφαρμογή των θεωρητικών εννοιών." Όπως πάντα, από θεωρία σκίζουμε...
DK
12/03/2013 13:35
είναι πολύ απλό μην τρελαίνεστε. Οι Έλληνες έχουν χαμηλό μέσο IQ (καταμετρημένες 10 μονάδες κάτω απ το ασιατικό). Στον αντίποδα βέβαια είναι το γεγονός ότι οι Έλληνες έχουν πολύ μεγάλο εύρος IQ, δηλαδή έχουμε πολλούς με πάρα πολύ υψηλό IQ πολύ ψηλότερο από Ασιάτες και πολλούς περισσότερους βλάκες. Αυτό μάλλον οφείλεται στο ότι οι Έλληνες είναι γεννετικά πολύ αναμεμοιγμένοι από την Αρχαιότητα ενώ οι Ασιάτες είναι αρκετά πιο ομοιογεννείς με αποτέλεσμα να εμφανίζουν καλλίτερη 'μέση' απόδοση.
Παππούς.
12/03/2013 22:48
Κρινοντας απο καποια τεστ που εβαζα,μπορω να πω οτι απο 30 μαθητες σε Τμημα,της Α! Λυκειου,μονον 3 το πολυ,μπορουσαν να λυσουν στοιχειωδη προβληματα Πρακτικης Αριθμητικης,σαν αυτα που λυναμε καποτε στην 6η Δημοτικου.Εις δε το μαθημα της Γεωλογιας,δεν μπορουσαν οι περισσοτεροι να καταλαβουν τη διαφορα,μεταξυ εντασεως και μεγεθους ενος σεισμου.Ουτε το κειμενο δεν καταλαβαιναν γενικως,απο το βιβλιο.μεχρι που τους εβαζα να το διαβαζουν,αφου το ειχα αναλυσει,για να με ρωτησουν τυχον αγνωστες λεξεις,γιατι δεν επαιρναν χαμπαρι.Ε,ουτε αυτες δεν ηξεραν.Δεν καταλαβαιναν δηλαδη,τι δεν καταλαβαιναν.Απογοητευση.
DK
13/03/2013 18:10
Παίζει και αυτο αλλα αν κοιτάξει κανείς τις στατιστικές στο ίντερνετ θα δει ότι το μέσο IQ των Ελλήνων είναι 95 ενώ των Κινέζων 105. Απο την αλλη βγάζουμε λίγους με τα υψηλότερα IQ στον κόσμο. Με αλλα λόγια είμαστε κάλοι στις εξαιρέσεις και όχι στο μέσο όρο. Η Ελλάδα πάντα έτσι ήταν. Γέννησε το Σωκράτη και οι υπόλοιποι τον έκαψαν στην πυρά. Με βάση αυτο το δεδομενο είναι κατανοητό γιατι η Ελλάδα είναι μια αποκληνουσα σχιζοφρενική ατομιστική χώρα ενώ αντίθετα οι ασιατικές χώρες είναι ομοιογεννεις και συλλογικές στη συμπεριφορά τους. Γιατι είναι ομοιογεννςις γενετικά.
Σ.Β.
12/03/2013 12:19
Κλειδί επίσης, εκτός από την επιμόρφωση, είναι και ΕΠΑΡΚΗΣ ΑΜΟΙΒΗ των εκπαιδευτικών. Δεν μπορεί να είναι από τους πιο υποαμειβόμενους τόσο στην Ελλάδα (το ενιαίο μισθολόγιο μόνο για τους εκπαιδευτικούς ισχύει!) όσο και διεθνώς, δεν γίνεται να κάνουν δεύτερη και πολλές φορές τρίτη δουλειά, για να εξασφαλίσουν τα απαραίτητα, και να τους ζητάς να έχουν όρεξη για δουλειά στο σχολείο. Δεν έχουμε ΚΑΜΙΑ ΟΡΕΞΗ! Τυπικά και διεκπεραιωτικά... Και δεν λέμε να έχουμε τους μισθούς των λουξεμβούργιων συναδέλφων (καμιά κατοστή χιλιάδες ευρώ τον χρόνο!) Τουλάχιστον στον μέσο όρο.
η αυτοκριτική του εκπαιδευτικού
03/05/2013 11:08
Αν δεν έχεις μάθει τον εαυτό σου να δουλεύει πάνω απ΄ ολα για την Δημιουργικότητα που νοιώθει δουλεύοντας . Τι μπορείς να προσφέρεις στην εκπαίδευση των μικρών ή εφήβων μαθητών σου; //////////Σ΄ όποιον δεν φτάνουν τα λεφτά (για να κάνει την δουλειά του όσο καλύτερα γίνεται) να αλλάζει επάγγελμα.
πρωην ελληνας
12/03/2013 12:16
Σινγκαπουρη, Κορεα, Χονκονγκ, Ιαπωνια κλπ. ειναι αναδυομενες οικονομοιες??? Αυτο λεει η κυρια απο το Χαροκοπειο. Τι αλλο θα ακουσουμε απο τους δηθεν ειδικους? Γιατι παρακαλω δινετε σε τετοιους αγροικους ενα Φορουμ? Εκτος βεβαια αμα ο σκοπο σας δεν ειναι η σωστη ενημερωση αλλα απλως να γεμιζετε τις σελιδεσ σας... κατι που δεν θελω να πιστευω. Το ερωτημα δεν ειναι τι κανουν οι αλλοι αλλα γιατι η Ελαδα παντα στις τελευταιες θεσεις βρισκετε?
απ
12/03/2013 11:37
>>Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι κλειστό και συγκεντρωτικό, επισημαίνει ο καθηγητής Συγκριτικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Πατρών Σήφης Μπουζάκης. «Αυτό σημαίνει ότι δεν ευνοεί την κριτική σκέψη, ζητούμενο όμως από αυτές τις διεθνείς έρευνες». << Χμμ, αν όμως ζητούμενο από τις διεθνείς έρευνες ήταν η παπαγαλία και η αποστήθιση δεν θα ήταν πρώτοι οι Έλληνες μαθητές; Εμφανέστατα μας αδικούν...
Παππούς.
12/03/2013 23:18
Μα αυτο κανει το εκπαιδευτικο συστημα.Ιδιως μετα απο το 81,που μας προεκυψαν οι φωτοσβεστες ειδικοι,ΜΧΣ,που κατα δηλωσιν τους,δεν θελανε ελιτ,η κατασταση χειροτερεψε.Αφου κατηργησαν τις εισαγωγικες εξετασεις απο το Γυμνασιο στο Λυκειο,εκλεισαν τα Προτυπα Σχολεια,και υποβαθμισαν αλλα,το Κολλεγιο Αθηνων πχ,το οποιο ομως,ειχε τελειωσει ο ιδρυτης του κομματος.Και να μην ξεχασουμε και τον αθλιο ρολο των ΜΜΕ,που εχουν λογο,τρομαρα τους,στο επιπεδο δυσκολιας των θεματων για την τριτοβαθμια,λεγοντας εκεινο το απιθανο,τα θεματα ηταν βατά!!!
Χρήστος K.
12/03/2013 10:19
Συμπέρασμα: Μας μαθαίνουν από πολύ μικρούς να είμαστε καλοί στην Θεωρία αλλα όχι στην πράξη!!
Δημήτρης Λάγιας
12/03/2013 10:10
ΑΘΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ!!!
Λεων. Καλος
12/03/2013 09:48
Καλο θα ηταν να δει ο καθε υπουργος παιδειας το φιλανδικο Σχολειο. Το κλειδι ειναι το πως βλεπει το συστημα τον μαθητη. Σαν μελλοντικο πολιτη και οχι σαν προβατο. Με ιδιαιτερη αρχιτεκτονικη ευαισθησια για τους χωρους και τις εγκαταστασεις. Οι δασκαλοι επιλεγμενοι με κριτηριο την αγαπη για την παιδαγωγια και οχι για να "χωθουν σε μια δουλιτσα". Και η διδακτεα υλη να εστιαζεται στη κριτικη, μεθοδικη σκεψη και οχι στη αποθηκευση νεκρων πληροφοριων. Τελος τα συστημα δεν τους θεωρει μελλοντικους πελατες του καθε ανιδεου πολιτικαντη.
Δημητρα
12/03/2013 09:28
Δυστυχως ειμαστε στο 2013 και ακομα και τωρα οι μαθητες ΠΡΕΠΕΙ να πηγαινουν φροντιστηρια για να μαθουν αυτα που δεν τους μαθαινουν στο σχολειο. Οι εκπαιδευτικοι θα πρεπει να δεχθουν επιμορφωση και αξιολογηση για να μπορεσει και το επαγγελμα τους να ειναι σεβαστο αλλα και οι μαθητες να εχουν τη καλυτερη δυνατη παιδεια!!
Παππούς.
12/03/2013 23:24
Ακου φιλε,τα παιδια πουντα προσεχουν στα σπιτια τους,παιρνουν φορα απο την Α Δημοτικου,κα προχωρανε μια χαρα.Εκεινα τα καυμενα ομως,που αφηνονται στην τυχη τους,πανε απατα σε μεγαλο βαθμο.Αμα το Κρατος,θελει να κανει κατι γι αυτα τα παιδια,πρεπει να κανει παρεμβασεις,απο το Νηπιαγωγειο ει δυνατον.Μονον τοτε,μπορει να καλυψει τα κενα που εχουν τα παιδια αυτα.Αργοτερα ειναι πολυ αργα. Και κατι αλλο.Στα Σχολεια μας,αδικουνται και τα καλα μυαλα,γιατι ,μπαινουν μεσα αε μια Ταξη,που η πλειοψηφια ειναι για τα πανηγυρια,οποτε,χανονται και αυτα.
psylmary
12/03/2013 09:26
Βιωματική μάθηση, αγάπη και συναισθηματική καλλιέργεια, διδασκαλία της φιλοσοφικής, λογικής και επαγωγικής σκέψης από το νηπιαγωγείο. Σεβασμός στην προσωπικότητα του μαθητή. Καθηγητές με καημό και λαχτάρα την εξέλιξη των μαθητών τους. Και κυρίως ένα φιλόξενο ανοιχτό σχολείο που παίζει τον πρώτο ρόλο σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητας των παιδιών. Ο δάσκαλος κάνει λειτούργημα γιατί όλη την ?ρα, όχι μόνο όταν είναι στην αίθουσα ή στο σχολείο, σκέφτεται ζει και αναπνέει για να εμπνέεται πώς θα γίνει ακόμα καλύτερος. Αυτό δε στο μαθαίνουν τα σεμινάρια, αυτό το έχεις μέσα σου.
gK
30/04/2013 01:22
Το πιο μεγάλο και σημαντικότερο σχολείο είναι το σπίτι και το ευρύτερο περιβάλλον του.Οι γονείς -θέλουν δεν θέλουν - είναι οι πρώτοι και οι σημαντικότεροι δάσκαλοι των παιδιών τους. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μάθουν στα παιδιά τους -πριν ξεκινήσουν το νηπιαγωγείο- δυο αναγκαία πράγματα:1)να είναι πειθαρχημένα και 2) αγάπη για το βιβλίο και τη μάθηση . Αν αυτά δεν υπάρχουν τότε οι πιθανότητες να εξελιχθούν σε καλούς μαθητές τα παιδιά θα είναι μηδαμινές.

όλες οι τελευταίες ειδήσεις