Η Ελλάδα σε κρίση

Δημόσιες και αμεταβίβαστες όλες οι άδειες ταξί

Καινοτομίες και ειδικά σεμινάρια για τους οδηγούς περιλαμβάνει το νέο νομοσχέδιο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Κώστας Ντελέζος  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/09/2011 08:00 |
Στιγμιότυπο από κινητοποίηση των οδηγών ταξί στα διόδια των Αφιδνών. Ο Γιάννης Ραγκούσης τονίζει ότι στόχος της κυβέρνησης είναι «το κεφάλαιο των ταξί να ανοίξει πριν από τη ΔΕΘ»
Δημόσιες 
και αμεταβίβαστες 
όλες οι άδειες ταξί
Την... κρατικοποίηση όλων των αδειών ταξί, νέων και παλαιών, προβλέπει το σχέδιο του υπουργού Μεταφορών Γιάννη Ραγκούση για την πλήρη απελευθέρωση...
Γίνετε Συνδρομητής
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
28/09/2011 16:31
Ποσο κοροιδο μπορει να νιωθω οταν πριν 10 μηνες πουλησα το μοναδικο σπιτι που ειχα για να αγορασω ενα ταξι με 130.000 ευρω και τωρα ο Κυριος Ραγκουσης ερχεται και μου κλεβει αυτο που αγορασα με ιδρωτα και το κανει κρατικο χωρις να με αποζημιωσει ? Αυτα δεν γινονταν ουτε στην Σταλινικη Ρωσσια . Οσοι δεν ξερουν το θεμα πετανε τη μπαρουφα τους , οταν ομως δουν την Αθηνα ξαφνικα να κατακλυζεται απο χιλιαδες άδεια ταξι τοτε θα καταλαβουν γιατι η ΤΡΟΙΚΑ ειχε συμφωνησει με το νομοσχεδιο Ρεππα και γιατι σε καμμια χωρα της Ευρωπης δεν εχει γινει ανοιγμα επαγγελματος τυπου Ραγκουση , Πουθενα .Ηρθαν πριν λιγες μερες στην Ελλαδα οι Προεδροι των σωματειων ταξι απο 20 ευρωπαικες χωρες και κατεθεσαν τις εκθεσεις τους για το πως λειτουργουν εξω τα ταξι , πουθενα δεν υπαρχει ολοκληρωτικη απελευθερωση , πουθενα δεν χαριζει το κρατος αδειες ετσι ευκολα σε οποιον να`ναι , υπαρχουν περιορισμοι και πρωτα απ`ολα πληθυσμιακοι , δεν μπορει δλδ το Παρισι να εχει περισσοτερα ταξι απ`οσα χρειαζεται , Εδω ομως ειναιι Ελλαντα πρεπει να κανουμε τα τελειως αντιθετα . Σιγουρα καποια πραγματα χρειαζονται αλλαγες οπως το να μην αγοραζουν και πουλανε τις αδειες οι μαντραδες με συμβολαια σχεδον μηδενικα και λεφτα κατω απ`το τραπεζι αλλα σ`ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ αυτος που παει να αγορασει το ταξι και δεχεται μια τετοια συναλλαγη αφου δεν μπορει να παρει απο πουθενα αλλου ταξι και το κρατος δεν του δινει αλληενναλακτικη , στην αναγκη του για δουλεια λοιπον ο καθενας πληρωνει ενα σκασμο λεφτα να παρει μια αδεια με συμβολαια εικονικα με μικρα ποσα ( 2.500 - 4.000 ευρω ) Αυτι ειναι υποκριτικο για το κρατος ομως να το ισχυριζεται ως δικαιολογια για το εγκληματικο ανοιγμα πολυ απλα γιατι ηταν εν γνωση του , και μιλαμε και για τις δυο κυβερνησεις . Το γνωριζαν αυτο ολοι αλλα ολοι βολευαονταν και το κρατος μαζι με αυτο το καθεστος . Απο το να αλλαξει ομαλα αυτο μεχρι το να χαριζεται η αδεια και μαλιστα σε εξευτελιστικη τιμη χωρις καποιο περιορισμο οπως σε ολη την ευρωπη εχει τεραστια αποσταση .
Aris Papavasileiou
14/09/2011 19:32
Καλησπέρα σας, δεν είμαι ταξιτζής και για την ακρίβεια είμαι πτυχιούχος με μεταπτυχιακό και αν τα καταφέρω σε λίγα χρόνια και διδακτορικό στην Ιατρική Γενετική. Δούλευα μέχρι πρόσφατα σε κατασκευαστική εταιρία βγάζοντας κοστολόγια για ανεγέρσεις και ανακαινίσεις. Αν κι ο μισθός μου δεν ήταν ιδιαίτερα υψηλός, εντούτοις μου πλήρωναν έξτρα την ασφάλιση μου με απόδειξη παροχής υπηρεσιών που τους έδινα υπό μορφή αυτασφάλισης. Απολύθηκα και μάλιστα μου φάγανε χρήματα. Οι δουλειές που βρίσκω είναι όλες στην επαρχία κι όσες δεν είναι ζητάνε προϋπηρεσία ακόμη και σε επαγγέλματα που είναι τόσο νέα όπου και να ήθελες δε θα είχες αποκτήσει την εμπειρία που ζητάνε. Οδηγώ χρόνια, οδηγώ καλά, μ' αρέσει να οδηγώ, είτε αυτοκίνητο, είτε φορτηγό, είτε μηχανή. Έχω δουλέψει σε πρακτορείο τύπου αδήλωτος. Είναι δύσκολες δουλειές. Όσοι εκφράζεστε με τόσο μένος αναρωτηθείτε μπορείτε να μένετε εφτά και δέκα ώρες πάνω από ένα τιμόνι και με ένα καφέ, ακούγοντας τις σαχλαμάρες κάθε τρελού και κινδυνεύοντας; Αλλά ναι αν οι άδειες κατεβαίνανε σε λεφτά θα το σκεφτόμουν σοβαρά να κάνω κάτι τέτοιο. Θα σωνόμουν; Δε νομίζω αλλά τουλάχιστον θα μπορούσα να εξασφαλίσω ένα πιάτο φαϊ που σε λίγους μήνες δε θα μπορώ. Όμως η καλύτερη πρόταση που είδα κι είναι μαζί και προβληματισμός βρίσκεται στα πρώτα σχόλια με αφορμή αυτό το θέμα: ΄΄Και ποιός θ' ασχοληθεί με την παραγωγή''; Ρε άνθρωποι Έλληνες είμαστε! Αν δεν ασχοληθούμε εμείς και οι Ολανδοί με την παραγωγή ποιοί θα το κάνουν, οι Εγγλέζοι; Αλλά δε σας πάει στο νου γιατί η συνθήκη σάς απελευθερώνει τα επαγγέλματα αυτά. Για να μη ζητήσουμε, για να μην απαιτήσουμε αύξηση των ποσοστώσεων που αναλογούν στη χώρα μας. Για σκεφτείτε το. Δείτε πίσω απ' το δάχτυλο σας. Κι όσον αφορά το Ραγκούση σιγά τον επαναστάτη. Κάποιος έπρεπε να αποτελέσει τη βιτρίνα. Καλό απόγευμα σε όλους.
ΗΛΙΑΣ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ
07/09/2011 07:35
το παραβολο ειναι παρα πολυ ακριβο συν το αυτο/νιτο που πρεπει να ειναι καινουργιο και ευρο 5,το κοστος ανεβαινει παρα πολυ .εγω ειμαι ανεργος με 4 παιδια .και πανω απο 40 οποτε δεν πιανει το ΕΣΠΑ. πως θα καταφερουμε να βγαλουμε.
ΙΩΑΝΝΗΣ
06/09/2011 19:45
Μπράβο Ράγκούση.
Μετανάστης
06/09/2011 17:26
Εδώ γελάνε. Σοβαρά μιλάνε, όταν λένε πως μπαίνει κάποιος σε 300.000 ευρώ χρέος για να πάρει μιά άδεια ταξί και να εξασφαλίσει μιά ...καλύτερη ζωή; Μετά από τόσα σχόλια που διάβασα, η εντύπωση που σχημάτισα είναι πως η ζωή του ταξιτζή είναι ανθυγειινό επάγγελμα. Εκτός εαν με το "καλύτερη" ζωή, εννοούν μαύρο, αδήλωτο χρήμα. Ποιός κοροϊδεύει ποιόν;
DIAMANT
06/09/2011 17:20
Kαι κατι για τους χαιρεκακους.......σ σ σ σ σ .....ερχεται η σειρας σας ! ! μονο τοτε θα βαλετε μυαλο και θα καταλαβαιτε τι σημαινει απελευθερωση ! ! Απο ιδιοκτητες καταντησαμε οδηγοι για να επιβιωσουμε,και κλεβω δρομολογια απο πρωην οδηγους γιατι ειναι λιγα και εχω να θρεψω 5 στοματα ! ! Πολεμος,αυτο γινεται στα φορτηγα,εχουν αυτοχτονησει 5 ανθρωποι και κανενα ΜΜΕ δεν λεει κουβεντα !!!!!Που ειναι η μειωση των προιοντων τωρα που τα φορτηγα απελευθερωθηκαν; Να σας πω εγω.Την διαφορα των ναυλων την τσεπωσαν οι επιχειρησεις και για μας ψιχουλα ! ! !
DIAMANT
06/09/2011 17:13
Επιτελους,Τωρα μπορουμε να ειμαστε βεβαιοι οτι η ΕΛΛΑΣ σωθηκε ! ! ! Ολοι μας μπορουμε να παρουμε απο ενα ταξακι και να κανουμε τις τσαρκες μας και να κονομαμε ! ! !Και φυσικα πολυ καλα εκανε ο Ραγκουσης και κρατικοποιει τις αδειες. Ετσι θα μπορει μετα απο λιγο να τις ξαναμοιρασει ! ! !Οσο για πελατες,ε τωρα που θα διωξει και καμια 100.000 δημοσιους υπαληλους,μαζι με τους 1.200.000 ανεργους ,ολοι ταξι θα περνουνε.Τους οδηγους μονο κλαιω.Γιατι με 25.000 ταξι στην Αθηνα,θα εχουν ενα μικρο προβληματακι.Οσο για τους οδηγους ταξι που θα γινουν τσαμπα ιδιοκτητες,τωρα θα δουν τι σημαινει απελευθερωση.......ας ρωτησουν και τους οδηγους φορτηγων,12.000 ανεργοι μεχρι στιγμης ! ! !και οσοι δουλευουμε με 800 ευρω και κανενα ενσημο που και που,ας ερθουν να τα μοιραστουμε !!!!
ΤΖΩΡΤΖΗΣ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ
06/09/2011 14:35
Δηλ. όσες ευρωπαικές χώρες θέτουν πληθυσμιακα κριτηρια στην χορήγηση αδειών παραβιάζουν το κοινοτικό δίκαιο?
ΘΕΟΔΩΡΟΣ Χ
06/09/2011 11:51
το καλύτερο είναι το τελευταίο. Με συμβολαιογραφικές πράξεις με 2500-5000; Τότε δεν θα χάσουν τίποτα! Που είναι τα 100-150 χιλιάρικα ΟΕΟ; Ας καταγγείλουν τι έγινε (επώνυμα), το μαύρο χρήμα που διακίνησαν και εφ όσον αποδειχτεί..... Αλλιώς δεν έγινε και τίποτα. 2500-5000 θα χάσουν
ΘΕΟΔΩΡΟΣ Χ
06/09/2011 11:48
επιτέλους σωστά μέτρα. Να κοιτάξουν να μην τα φαλκιδεψουν εν ονόματι του πολιτικού κόστους. Προχώρα Υπουργέ και μη φοβάσαι τίποτα.!
ΑΡΜΕΝΗΣ
06/09/2011 11:35
"Προτιμότερη η σύγκρουση με τις συντεχνίες παρά με αγανακτισμένους ανέργους". Μάλιστα. Και πόσοι από τους 860.000 ανέργων (με αυξητικές τάσεις μάλιστα), θα γίνουν ταξιτζήδες, φαρμακοποιοί, συμβολαιογράφοι, φορτηγατζήδες, φουρναραίοι, θα δικηγορούν οπουδήποτε θέλουν κλπ; Άντε και τα ταξί στην Αθήνα φθάνουν τα 25.000. Θα επιβιώσουν όλα; Και στους συμβολαιογράφους προστίθενται άλλοι 25.000 πανελληνίως. Θα τη βγάζουν όλοι; Ή θ' ανοίξουν άλλοι 40.000 φούρνοι; Φυσικά δε, οι δικηγόροι αφού θα έχουν δίκη τη Δευτέρα στη Νάουσα, την Τετάρτη στο Γύθειο και την Παρασκευή στη Χίο θα πλημμυρίσουν στο χρήμα, οπότε βούρ όλοι στις Νομικές σχολές. Ν' ανοίξουν κι άλλα 30.000 φαρμακεία για τα χάπια μας. Να πώς καταπολεμείται η ανεργία!
Μιχάλης
06/09/2011 10:14
Πραγματικά πιστεύετε μερικοί ότι αν ανοίξει το επάγγελμα των ταξι θα μειωθεί η ανεργία και θα πέσουν οι τιμές; Στα φορτηγά που άνοιξε πόσοι βρήκαν δουλειά και πόσο μειώθηκε το κόστος της μεταφοράς; Πιστεύετε ότι οι νέοι οδηγοί θα είναι καθαροί και καλομίλητοι: Λάθος... Θα είναι Πακιστανοί, Αλβανοί... που θα δουλεύουν για 500 ευρώ το μήνα και θα φοβάστε να μπείτε μεσα!
Κωπηλατης
06/09/2011 09:44
Να κι ενας ακρως επαρκης λόγος για να αλλαξει κανεις ιδεολογικο στρατοπεδο (επειτα απο 40 συναπτα ετη) και να ψηφισει ΠΑΣΟΚ. Αν αυτος ο τοπος ειχε 2-3 ακομα Ραγκουσηδες θα ειχαμε απο καιρο γινει η Ελβετια του νοτου.Τι να κανουμε ομως οταν το Αρκαδικο λομπυ (σε ολες του τις κοματικες αποχρωσεις) χρονια τωρα εξουσιαζει η επηρρεαζει καιρια τα πολιτικα πραγματα της χωρας.
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
06/09/2011 09:16
Σίγουρα υπάρχουν πολλά ΤΑΧΙ στην Αθήνα! Μόνο που τα περισσότερα, δεν σε πάνε όπου θέλεις εσύ, αλλά όπου θέλουν οι Ταξιτζήδες! Θα πρέπει να σταματήσεις 10 Ταξί, για να πετύχεις κάποιον που τον βολεύει η διαδρομή σου!
Ντίνα
06/09/2011 09:15
Η πρόταση Ραγκούση δεν είναι τίποτα πρωτότυπο, ανάλογα ισχύουν στις περισσότερες δυτικές χώρες. Τα ταξί απλά δεν είναι ΙΧ, είναι δημόσιας χρήσης και ως τέτοια ρυθμίζονται. Τώρα το εάν εδώ είχαμε φτάσει το δημόσιο να μεταβιβάζεται για εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ χωρίς κανένα κέρδος για το Δημόσιο... ε τι να πω, κάποια στιγμή έπρεπε κάποιος να βάλει ένα τέλος.
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
06/09/2011 09:13
Δημόσιες και αμεταβίβαστες οι άδειες ΤΑΧΙ, φορτηγών, λεωφορείων κ.λ.π. θάπρεπε νάναι εδώ και χρόνια! Πλήν όμως, η ανάγκη διαπλοκής πολιτικών με τους ψηφοφόρους τους, τις έκανε περιουσιακά στοιχεία με χρυσές απολαβές!
Βασίλης
06/09/2011 07:16
Η τέχνη της αποτυχίας...να λές που θες να πας, χωρίς να λαμβάνεις υπόψι το που είσαι και πως θα φτάσεις. Η ιστορία της ξενοδιοικουμενης Ελλάδας, όπου η ανυπαρξία λογικής είναι κατώτερη και του Μεσαίωνα της Δ Ευρώπης και ορίζεται απο το τι 'γίνεται έξω' και όχι απο το τι είναι λογικό και δίκαιο κοινωνικά. Το 'άλλαξε τα όλα΄ θα το πληρώσουμε ως χώρα αφού η΄αλλαγή' και πάλι έγινε αυτοσκοπός... 'μη μου τους κύκλους τάρεττε'
leipzig
05/09/2011 22:28
Κατ' αρχας 1. δεν ειμαι ταξιτζης και δεν σκοπευω να γινω! 2. η αρση του capotage ειναι μερος της συνθηκης και αργησε να εφαρμοστει. 3. το επιχειρημα αγορασα μια αδεια για ........... Ευρω δεν επρεπε να λεγεται, γιατι ολοι αυτοι σκεπτονται οτι το επαγγελμα ειναι επικερδες! 4. το οτι χανεται το δικαιωμα μεταβιβασης της αδειας δεν ειναι κακο. Πολλοι παρατρεχαμενοι των υπουργειων θα χασουν την ρεμουλα. 5. κακο ειναι το υψηλο παραβολο. Επρεπε να ηταν δωρεαν οπως σε ολο τον κοσμο! 6. και βεβαιως η αρση του cabotage δεν πρεπει να εξαντληθει στην περιπτωση των taxi. Εδω υπαρχει σκοπιμοτητα! Και ο νοων νοητω!
DK
05/09/2011 19:11
δυστυχώς οι περισσότεροι (κρίνοντας και από τα σχόλια) δεν καταλαβαίνουν γιατί πρέπει να ανοίξουν τα επαγγέλματα. Και μάλιστα όλα τα επαγγέλματα. Το να ανοίξει ένα δε σημαίνει τίποτα. Ούτε οι περισσότεροι στην κυβέρνηση το καταλαβαίνουν. Το επιχείρημα δεν έχει σχέση με το πόσα ταξί χρειάζονται ανά κάτοικο αλλά με το αν η αγορά προσαρμόζεται για να εξυπηρετεί τον καταναλωτή ή εάν αυτή προσαρμόζεται για να εξυπηρετεί τις συντεχνίες.
dimitris
05/09/2011 17:02
σοβαρα μιλατε??θα σωθειτε ολοι αν ανοιξουν τα ταξι??αυτη ειναι η σωτηρια της ελλαδος?μπραβο σε ολους λοιπον!!αν ανοιξουν τα ταξι θα δημιουργηθει κυκλοφοριακο χαος στην αθηνα και στην θεσσαλονικη!τα λεφτα που πληρωσαν οι ανθρωποι για τις αδειες τα σκεφτηκε κανενας?και γιατι παρακαλω οι φαρμακοποιοι και οι συμβολαιογραφοι εχουν πληθυσμιακα κριτηρια???
prof georgios
05/09/2011 16:44
Επητελους ενας καλος Νομος και Ελενχως στα ταξι!!!.
menelaos
05/09/2011 16:24
σταματάει επιτέλου να κυκλοφορεί το μαυρό χρήμα, υπογείως απο τους ταριφέρος, όλα νόμιμα και με κυβερνητική βούλα, τέρμα η θρασύτητα και αυθαιρεσία των ταριφερο
eleos
05/09/2011 16:07
Είναι απαράδεκτο μια άδεια ταξί -άδεια εργασίας-να κοστίζει 100.000€ (και άλλα τόσα για τόκους στην τράπεζα). χαμένοι είναι και οι επαγγελματίες αλλά και οι επιβάτες που πληρώνουν κόμιστρα άλλων εποχών
χρ.
05/09/2011 15:27
Εαν κανουν ελεγχους στους τραπεζικους λογαριασμους αυτων που πουλησαν την αδεια και ρωτησουν αυτους που επήραν δανειο για να αγορασουν την αδεια, γιατι επηραν δανειο με πια δικαιολογια τοτε θα βρουν εσοδα που δεν πληρωθηκαν. αλλα τετοια βρωμοδουλεια δεν κανουν οι ελληνες εφοριακοί και εισαγγελείς.
nikos
05/09/2011 15:18
Ειναι ιδιον της φυλης μας να θελουμε να πεθανει η κατσικα του διπλανου μας. Απο αρχαιοτατων χρονων οι πολεμοι χανοντουσαν απο προδοσιες Απο θρμοπυλες, απο αλωση της πολης τι να πρωτοθυμηθω..
kostas
05/09/2011 15:14
Επιτέλους κι ένας υπουργός που τολμάει να υπερβεί την πολιτική δημαγωγία του "παλιού" ΠΑΣΟΚ (Ρέππας, κ.α.) και να συγκρουστεί με συντεχνιακά συυμφέροντα που χρόνια τ'ώρα λυμαίνονται τις τσέπες μας και το κράτος. Μπράβο στο Ραγκούση.
ΠΑΝΟΣ
05/09/2011 15:13
Μπράβο κ. Υπουργέ, προχώρα και μην κάνεις πίσω. Να μπει επιτέλους τάξη στο χάος της κίτρινης χολέρας, αρκετά με τα λαμόγια τους ταξιτζήδες και με τον γαλάζιο πρόεδρό τους που βγάζει ανακοινώσεις με φόντο τη ΝΔ αίσχος......... Προσοχή μόνο υπουργέ μην κάνεις πίσω γιατί το παιχνίδι το έχασες.
alejandra
05/09/2011 14:21
Μην χαιρεσθε για τα ταξι διοτι αυριο θα ειναι και η δικη σας σειρα και τοτε δεν θα ενδιαφερθει κανεις. Ειναι αισχος να βγαζεται τοση χολη για τους ομοεθνεις σας. Τι τους θελεις τους εχθρους αμα εχεις τετοιους συμπατριωτες. Αυτο το εθνος ειναι αναδελφο γι αυτο εχι περασει τοσα δεινα. Ακομα ειναι νωπες οι μνημες απο τον εμφυλιο . Αυτα εκμεταλευονται και οι ξενοι.
AP
05/09/2011 12:05
Εύχομαι μετά απ'αυτά τα ευχάριστα νέα...να γίνει και κανά σοβαρό σχέδιο να φτάσει επιτέλους το μετρό στα ΚΤΕΛ Κηφισσού...επιτέλους φτάνει αυτό το φιάσκο της "κίτρινης δικτατορίας"...
Μπέλλος Παναγιώτης /Αννόβερο
05/09/2011 11:54
Συγχαρητήρια στον Γιάννη Ραγκούση
Δουκας!
05/09/2011 11:31
Ας επισουμε οτι η κυβερνηση δεν θα κανει πισω οπως και σε αλλεσ περιπτωσεις.
EB
05/09/2011 10:51
Να υποθέσω οτι η κυβέρνηση δέν ξέρει τι της γίνεται με το θέμα των ταξί. Ο δέ Ραγκούσης θα έπρεπε να γνωρίζει καλύτερα αφού ο πεθερός του είναι συνταξιούχος ταξιτζής οπως και μέλη της οικογένειάς του είναι ιδιοκτήτες ταξί. Αρα με τα λεγόμενά του είναι και αυτοί φοροφυγάδες. Και επειδή το θέτετε έτσι, φοροφυγάδες και με την ανοχή του κράτους είναι και όσοι αγοράζουνε και πωλούν ακινητα διότι αγοράζεις με εμπορική και δηλώνεις με αντικειμενική. Και η μεγάλη πλειοψηφία εδώ είναι οι κατασκευαστικές εταιρείες που τη διαφορά εμπορικής/αντικειμενικής είναι ουσιαστικά "μαυρα" χρήματα. Και αυτό είναι μόνο μια περίπτωση μέσα σε πάρα πολλές άλλες παρόμοιες. Τώρα οσον αφορά τα ταξί, δέν μπορείς με το έτσι θέλω να σβήσεις ένα επάγγελμα εντελώς. Ο επαγγελματίας που έχει αγοράσε σε οποιο κόστος ήτανε την άδεια ταξί επενδύοντας σε μια θέση έργασίας για την ζωή του, και να έρθεις τώρα και να πείς οτι δέν πωλείται η δέν μεταβιβάζεται. Εγώ αυτό που βλέπω προσωπικά είναι οτι το ΠΑΣΟΚ πάει να διαλύσει τελείως την ΕΛΛΑΔΑ και τους πολίτες της. Μας έχουνε αφανήσει οικονομικά και ψυχικά. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ. Εχετε ριμάξει το τόπο και το κοσμάκι. Δέν σας θέλει άλλο ο κόσμος. Δέν το βλέπετε? Αφού δέν έχετε τα μούτρα να κυκλοφορήσετε έξω στους δρόμους. Ο κόσμος σας κράζει οπου και να πάτε. ΦΥΓΕΤΕ παρακαλώ να ησυχάσουμε και να βρούμε την ψυχική ηρεμία μας.
Maria
05/09/2011 10:33
Με ποιον μεγαλοεισαγωγεα συναντηθηκε ο κ. Ραγκουσης ινγκογνιτο το ΣΚ? Επειδη δεν πωλουνται αυτοκινητα θα τον ενισχυσει δινοντας του ενα μεγαλο αριθμο αδειων ταξι Τι νοημα εχει η απελευθερωση οταν οι αδειες συγκεντρωνονται παλι στα χερια του υπουργου. Το μονοπωλειο καλα κρατει.
foivos
05/09/2011 10:25
Το βαθυ πασοκ τυπου κ. αντωνιου και αλλων, θα αφησει τον κ. Ραγκουση να κανει τη δουλεια του, που ειναι απο τους ελαχιστους υπουργους που δεν επενδυουν στο πολιτικο τους προφιλ ??. Αν ναι εχουμε καποια αμυδρη ελπιδα.Αν οχι, αλλοιμονο μας ! ! !
Μπαλοδήμος
05/09/2011 10:22
Είναι προτιμότερη η σύγκρουση με τις συντεχνίες παρά με αγανακτισμένους ανέργους. Δηλαδή η κυβέρνηση σκοπεύει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ανεργίας και τη διαλυμένη πραγματική οικονομία δημιουργώντας στρατιές μη παραγωγικών ταξιτζήδων, φαρμακοποιών κλπ., δηλαδή κηφήνων νέας εσοδείας. Ήθελα να ήξερα θα ασχοληθεί κανείς με την παραγωγή σε αυτήν τη χώρα?
Kώστας Αρναούτος
05/09/2011 09:14
Προχώρα Γερά Ραγκούση. Μη φοβάσαι την κίτρινη λαίλαπα. Ο κόσμος είναι μαζί σου!!!
νικος
05/09/2011 08:36
καλημερα σας. μεγαλη ζημια σε ανθρωπους που αγορασαν μια αδεια και χρωστουν μεχρι και 300.000 για να εξασφαλισουν μια καλυτερη ζωη.εχω δικο μου ανθρωπο που χρωσταει αυτα αυτα τα χρηματα.και οχι 150.000 που ακουμε.Καταστροφη! Καταστροφη!! επρεπε να τους δωσει περιθωριο για να μπορεσουν να αποπληρωσουν αυτα τα δανεια ΑΙΣΧΟΣ
John Fistikis
05/09/2011 08:20
Επιτέλους.... η κυβέρνηση επραξε το αυτονόητο.

όλες οι τελευταίες ειδήσεις