Οι οδηγοί ταξί λένε «ναι» στο άνοιγμα του επαγγέλματος

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/07/2011 10:14 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 07/07/2011 10:20 |
Οι οδηγοί ταξί λένε «ναι» στο άνοιγμα του επαγγέλματος
Οι οδηγοί ταξί τάσσονται υπέρ του ανοίγματος του επαγγέλματος, σε αντίθεση με τους ιδιοκτήτες που αντιδρούν, προαναγγέλλοντας απεργία διαρκείας....
Γίνετε Συνδρομητής
φωτεινη
11/07/2011 21:36
λοιπον εγω ειμαι απλα γυναικα ενος ιδιοκτιτη που ειναι και οδηγος.....πητε μου λοιπον οταν εχει πεσει ετσι κατακοριφα η δουλεια και εχουμε παρει ενα δανειο 110.000 ευρω για την μιση αδεια (γιατι την αλλη μιση αδεια ευτυχος την ειχαμε απο τον πεθερο μου)και εχει μεινει υπολοιπο 95.000 ευρω για πητε μου πως θα εξοφλιθει αυτο?και ενταξει αυτο δεν ενδιαφερει κανεναν,αλλα καθιστε λιγο και σκεφτιτε εμεις που φεσοθικαμε ετσι για μια θεση εργασειας και πληρωνουμε ενα δανει 700 ερω,που πληρωνουμε 1100 ευρω το 6μηνο ασφαλεια,που πληρωνουμε 530 ευρω οαε,που εχουμε τα σερβις τι ημαστε μ....ες?εσεις οι οδηγοι εχετε απλα 1100-1200 το πολυ νοικι....και αντε και 300 ευρω ενσιμα (αν θελετε να βαλετε ενσιμα) και?μετα?τιποτα αλλο....οτι ζημια και να κανετε ειναι δικια μας....οι φθορες σας?δικες μας.....λοιπον.....αντε να βγουν καινουριες αδειες (αφου αυτο παρακαλατε)να τρεξετε ολοι να γινετε αφεντκα(αφου αυτο θελετε)να δειτε και εσεις την γλυκα και μετα απλα να μου πειτε αν τελικα ειναι τα πραγματα ετσι οπως τα εχετε φανταστει.....
Στεφανος
11/07/2011 12:45
Η συνηθης απαντηση του ιδιοκτητη στον οδηγο για τη διαπραγματευση του ενοικιου ειναι 'εγω στο νοικιαζω τοσο,αμα αντεχεις κατσε,αν οχι κανε αλλη δουλεια'.Τωρα το κρατος λεει στους ιδιοκτητες 'δινω αδεια σε ολους που θελουν να κανουν το επαγγελμα,αν αντεχετε κυριοι ιδιοκτητες καθηστε,αλλιως καντε αλλη δουλεια.Τωρα σας κακοφαινεται?Πρεπει το κρατος να απαγορεψει την μεταβιβαση της αδειας αλλα και την ενοικιαση απο ατομα,να επιτρεψει μονο σε ετερειες με μεγαλο αριθμο ταξι να εχουν οδηγους.
νικοσ
09/07/2011 15:22
η αδεια δεν εχει 300 ειχε200 και οι φιλοι οδηγοι δινουν 1200 για νοικι και ασφαλεια εχουν ολοι............και για την ιστορια οι οδηγοι παρακαλανε να μην βαλουν ενσημα και θελουν να εχουν το ταξι πανω απο 12 ωρες...........
Κατ.Μπ.
09/07/2011 09:13
Σε ενα σημείο του παραπλευρου της Αττικης Οδου δρομου καπου στο Μαρουσι εδω και κατι χρονια υπαρχει γραμμενο το εξης συνθημα "βρωμιαρηδες ταριφες αυτος ειναι ο πολιτισμός σας.Ρύπανση, παραβάσεις και χαφιεδιλικι" Στο σημειο αυτο υπαρχει πιατσα ξεκουρασης καποιων ταξιτζηδων που φυσικα επιβαρυνουν τον χωρο με απορριματα ακαθαρσιες και και καθε ειδους σκουπίδια που χωρις να ιδρωνει το αυτι τους συνεχιζουν το εργο τους απτοητοι εδω και χρονια.
Ιωακειμ
09/07/2011 09:05
Λετε να ειναι τυχαιο που το 95% της κοινωνιας μας εχει την χειροτερη γνωμη για τον κλαδο των ταξιτζηδων και βρισκεται μονιμα απεναντι τους; (το υπολοιπο 5% αποτελειται απο τους ιδιους και τον συγγενικο τους περιγυρο). Δεν υπαρχει πουθενα στην Ευρωπη η σε οποιο πολιτισμενο κρατος του κοσμου αναλογος επαγγελματικος κλαδος με τετοια συμπεριφορα τετοια κουλτουρα και γενικα τετοιο χαμηλο μορφωτικο επιπεδο.
Ε.Ρ.
09/07/2011 09:00
Καταλαβαίνω τα προβλήματα των ιδιωκτητών ταξί, αλλά στην εποχή μας στην Ευρώπη δεν χωράνε κλειστά επαγγέλματα.
βαγγελης
09/07/2011 04:11
ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω,γιατι ολοι οι ιδιοκτητες διαμαρτυρονται οτι θα πλυμμηρισει ταξι η ελλαδα....ε,λοιπον εγω σας λεω,οτι θα παρατησουν παρα πολλοι αυτο το κλαδο...1.γιατι δε θα βρισκουν οδηγους,για να δουλευουν 6-7 ωρες αυτοι...2.και οι μαντραδες(η γαγγραινα)θα τα παραδωσουν ολα γιατι δε θα βρισκουν οδηγους να νοικιαζουν.....οδηγος ταξι ημουν 7 χρονια και ειδα πολλα.....συν τοις αλλοις,επειδη μαθαμε με καποιο τροπο μεγαλωνοντας,δε σημαινει ντε και καλα οτι κατι καινουργιο ειναι κακο.......ο,τι και να ειναι αυτο.....
Στεφανος
09/07/2011 02:27
Αφηστε την κυβερνηση να κανει τη δουλεια της.Αυτοι που δικαιουνται να παραπονιουνται ειναι αυτοι που προσφατα αγορασαν αδεια και τη χρωστανε.Οι υπολοιποι ιδιοκτητες τοσα χρονια τα κονομανε,Εχω πληρωσει με μιση βαρδια ενοικια ενα ολοκληρο ταξι μεσα σε 10 χρονια,γιατι δυστυχως δε ειχα δυνατοτητα να αγορασω.Το ταξι το αγοραζετε κυριοι ιδιοκτητες για να δουλεψετε οχι για να επενδυσετε και ταυτοχρονα να εκμεταλευεσται αλλους,Μπραβο λοιπον στον Ραγκουση,ολα ελευθερα τωρα και ο καθε ενας κερδιζει με την αξια του και τη δουλεια του.
ιδιοκτητης 100%
09/07/2011 01:00
φυσικα και ονειρο καθε οδηγου ειναι να ηταν ιδιοκτητης ,οπως φυσικα και καθε υπαλληλου να ηταν δικη του η επιχειρηση στην οποια εργαζεται.στοχος της απελευθερωσης ειναι να μπουν λεφτα στα ταμεια του κρατους (αγορα αυτοκινητου,αδειας,ταμειακης,εναρξη επαγγελματος,τεβε)τωρα αν εσυ σε ενα ηδη κορεσμενο επαγγελμα(αν βγουν κι αλλα ταξι ουτε τα εξοδα δεν θα βγαζεις, ενω εχεις επενδυσει καποιο ποσο)κανε αιτηση να παρεις αδεια και να κανεις 5 ευρω εισπραξη καθε 3 ωρες.το κρατος θελει αμεσα χρηματα και δεν τον νοιαζει αν εσυ σε ενα χρονο απο τωρα θα εχεις αφανιστει μην μπορωντας να ανταπεξελθεις στις υποχρεωσεις σου.αν γινει η απελευθερωση το επαγγελμα θα σβησει ,οπως εσβησαν τα ψιλικατζιδικα,περιπτερα,βενζιναδικα .πριν 4-5 χρονια αγοραζα τσιγαρα απο το περιπτερο και οχι απο σουπερ μαρκετ,εβαζα βενζινη σε βενζιναδικο και οχι σε σουπερ μαρκετ με αποτελεσμα να κινειται η αγορα.δεν καταλαβαινω γιατι το σουπερ μαρκετ να εχει ρουχισμο,εργαλεια,και πολλα ακομα.για να μας τα παιρνει ο γερμανος?γαλλος?πηγα στην ολλανδια πριν 4 χρονια και ειδα καπνοπωλειο,γαλαταδικο,μεχρι και παταταδικο.οχι ολα σε ενα οπως ειναι εδω.για μενα ολα τα επαγγελματα επρεπε να ειναι κλειστα με βαση τον πληθυσμο.δεν μπορει μια πολη με 100.000 πλυθησμο να εχει 1000 ταξι,1000 φαρμακεια ,1000,υδραυλικους,1000 περιπτερα,1000 καφετεριες,,,,,,,ολοι θα πεινασουν στο τελος
Μάκης
08/07/2011 22:56
Η ανεξέλεγκτη χορήγηση αδειών είναι μεγάλο λάθος.θα νεκρώσει το επάγγελμα που είδη έχει τα μαύρα του τα χάλια.Το ποιό σωστό είναι να αλλάξει το ιδιοκτησιακό καθεστώς αυτών που κατέχουν άδειες.Η άδεια θα είναι ονομαστική σε όποιον την κατέχει και θα έχει δικαίωμα να κάνει χρήση αυτής μέχρι την συνταξιοδότηση του.Δεν θα πωλείται ή μεταβιβάζεται παρά μόνο στα παιδιά του σαν προτεραιότητα αν θέλουν και αυτά να ακολουθήσουν αυτό το επάγγελμα.Διαφορετικα θα υπάρχει λίστα ενδιαφερομένων και μόλις απελευθερώνεται μια άδεια θα δίνεται σε άλλον επαγγελματία που θέλει να ασκήσει αυτό το επάγγελμα.Έτσι και νέοι θα μπορούν να αποκτήσουν άδεια και θα σταματήσει αυτό το αίσχος να εκμεταλλεύονται ένα δημόσιο χαρτί αυτοί που το έχουν βγάζοντας μέχρι τώρα διακόσια και τριακόσια χιλιάρικα,ή να μεταβιβάζεται στην οικογένεια τους λες και είναι περιουσία τους.Τώρα αυτοί που τα έδωσαν εν γνώση τους, ήξεραν ότι συμμετείχαν σε μια παράνομη και μαύρη αγοροπωλησία ,ρισκάρωντας ότι κάποια στιγμή κάποιοι θα την πατήσουν.και όλα αυτά ήταν γνώστα στις εκάστοτε κυβερνήσεις αλλά για τον γνωστό λόγο της ψηφοθηρίας σιωπούσαν χάνοντας τεράστια ποσά το κράτος από φόρους
ΑΓΓΕΛΟΣ
08/07/2011 20:01
Τελος τα προστατευομενα επαγγελματα μονο προστατευομενα πολυεθνικα μονοπολια . καλως ηρθατε στον Μεταμεσαιωνα.
Γιάννης Δήμας
08/07/2011 10:11
Απάντηση στον αναγνώστη Άγγελο : Σε ευχαριστούμε πολύ που μας σκέφτεσαι για να μην μποτιλιαριζόμαστε στο κέντρο της Αθήνας και μας μαθαίνεις πόσο δύσκολη και άδικη είναι η δουλειά σας αλλά δεν πείθεται ούτε τους εαυτούς σας και η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου είναι εναντίον σας και υπερ του ανοιγματος του επαγγέλματος. Αν οντως τη βγάζετε με το βασικό, καλύτερα πηγαίνεται να γίνεται ντελιβεράδες που έχει και καλά φιλοδωρήματα.
tsaki tsan
08/07/2011 07:36
Τα πράγματα είναι απλά: Αν η κατάσταση ήταν τόσο τραγική όσο την παρουσιάζει η "κίτρινη φυλή" (τους ιδιοκτήτες εννοώ) ποιός θα έδινε 300 χιλιάρικα για μια άδεια; Κανείς φυσικά και οι τιμές των αδειών θα είχαν πέσει
Αγγελος
08/07/2011 05:37
Στην εποχη μας δεν θα υπαρχουν προστατευομαινα επαγγελματα μονο μονοπωλια προστατευμαινα.Καλωσηρθατε στην εποχη του Μεταμεσαιωνα.
ΑΓΓΕΛΟΣ
07/07/2011 19:53
οταν απελευθερωθει το επαγγελμα αν γινει οπως τα φορτηγα νεα αδεια μονο με καινουργιο αυτοκινητο τοτε εχουμαι 13500 100% αδεια υπουργειου 20000 ταξι πολεμου 45000 μερσεντες εταιριας ραδιοταξι 1000 ευρω εναρξη τεβε ταμειακη 500 ραδιοεποικοινωνια συνολο 35000 πολεμο 55000 εταιρια εξοδα τον μηνα 420 τεβε 200 φπα 50 λογιστη 250 σερβις 170- 500 αποσβεση αυτοκινητου 100?πιθανο τρακαρισμα 100 ευρω καθαριοτητα 25 τελη κυκλοφοριας 170 ασφαλεια 100 αρρωστια ατυχιες κλησεις ταχυτητας λεωφωρειολωριδων 900 πετρελαιο. συνολο 2485 πολεμος 3000 εταιρια . πριν αγορασεται ταξι για εταιρια που ειναι μακρα το καλυτερο κανονιστε πριν τη συνεργασια με εταιρια γιατι οι δουλειες μειώθηκαν και αυξήθηκε η προμηθεια . Ελπιζω η Μερκελ να εκτιμησει οτι τα ταξι ειναι κατα 85% γερμανοφιλοι σκοντα μερσεντες οπελ και με 20000 καινουργιες αδειες θα βοηθησουμαι την Γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια με 400.000.000 ευρω συν την απελευθερωση της πετραιλαιοκινησης και να βαλει καλυτερο τοκο στα δανεια μας.
H σκεπτομενη
07/07/2011 17:12
Αυτα λεγατε και τετοιο μισος υπαρχει μεταξυ σας γι αυτο εφυγαν ολες οι επιχειρησεις απο την Ελλαδα και πατωσατε. Αν η ρουφιανια ,το μισος και η κακια ηταν ολυμπιακο πρωταθλημα θα παιρνατε χρυσο μεταλιο. Ντροπη σας Ελληνες.
ΑΓΓΕΛΟΣ
07/07/2011 17:05
Το ποσο που κερδιζουμε το εχει η εφορια ας το παρουσιασουν. Στις 8 ωρες δουλειας ουτε το βασικο μισθο δεν βγαζεις . δουλευοντας 15 ωρες 7 μερρες βγαζεις γιατι τα εξοδα παραμενουν ιδια εκτος του πετρελαιου. Ας καλεσουν τυχαια 20 ταξιντζηδες με δανειο σε τραπεζα να τους εξετασουν στα γονατα και την καρδια . Πιθανων να τους βγαλουν αναπηρικη συνταξη. Δεν με ενδιαφερει η απεργια θελω και θελουμαι να ριξουμαι τη κυβερνηση. Αν βγουν φτηνες αδειες θα βγουν 20000 ταξι στην αθηνα παραπανω και θα ειναι το κεντρο της αθηνας αδιαβατο οπως και οι δεξιες λωριδες τον δρομων . Καλο αυτο γιατι ο κοσμος θα αγανακτησει με τα λεωφορεια και το αυτοκινητο χελωνα και θα παιρνει μετρο και ταξι μετα.
diamantino
07/07/2011 17:02
Α ρε αθανατε Ελληνα. Να ψωφησει ο γαιδαρος του γειτονα,να γινω μαγκας με το δωρεαν του κρατους,να εξαφανιστουν τα Ταξι απο τους δρομους...... Α) Ποιος θελει το παιδι του οταν μεγαλωσει να γινει ταξιτζης,και ποιος αντεχει να δουλευει ταξι στην Αθηνα ; Β)κ.Πετρου εγω το αγορασα πουλοντας ενα σπιτι,εσυ μηπως συχναζεις ταχτικα στα...καφενεια και δεν ...αδειαζες;Αν θελεις να πεις την αληθεια,γιατι κρυβεις οτι δεν εχει δοθει απο το 1986 αδεια. 25 Χρονια δηλαδη,αν εγω δεν αγοραζα,εσυ που θα δουλευες αυτα τα χρονια;Αν το κρατος θελει εσοδα,να βρει αυτους που μου το πουλησαν,και να τους ταραξει στην εφορια. Γιατι λες ψεματα σχετικα με τις μαυρες εισπραξεις; Βρε μπαγασα ΕΣΥ δεν κοβεις αποδειξεις; Αν κοβεις,τοτε εγω πως τα παιρνω μαυρα;Δεν θα φορολογηθω; Αν παλι δεν κοβεις,ποιος ειναι ο κλεφτης; Και γιατι δεν σου κολανε ενσημα;Μηπως εχεις κανει συμφωνια με τον ιδιοκτητη για να κλεβετε το ΙΚΑ και μολις φυγεις τοτε πας και τον καταγγελεις,και παιρνεις τα ενσημα αναδρομικα; Ετσι και κλεβεις το ΙΚΑ και δεν χανεις τα ενσημα; Σου θυμιζω κατι....μπαγασακο; Γ)Φυσικα και ολοι οι οδηγοι ΙΧ θελουν τα ΤΑΞΙ να κανουν απεργια για να ειναι αδειοι οι δρομοι,ομως τα ΤΑΞΙ δεν κυκλοφορουν για αυτους,αλλα για τους γονεις τους που ενω αγορασαν ΙΧ στα μαναρια τους,τωρα τους στελνουν με ταξι στους γιατρους γιατι ειναι......πολυασχολοι.
Αγανακτισμενη
07/07/2011 16:54
Μου κανει μεγαλη εντυπωση και αισθανομαι αηδια για το μισος και τη χολη που εχουμε οι Ελληνες μεταξυ μας. Αρα ειμαστε αξιοι της τυχης μας εδω που φθασαμε. Εχουμε γνωμη παντος επιστητου.Σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν καλοι και κακοι απο τους δημοσιογραφους................μεχρι τους βουλευτες και τους σκουπιδιαρηδες. Αλλα μην λενε ανακριβειες. Ο οδηγος ταξι δηλωνει τον βασικο μισθο που παιρνει 800 ευρω και οχι αυτα που εισπρατει καθε μερα. Ποιος οδηγος θα δεχθει να δουλεψει με τον μισθο αυτο. Οι Εισθε υπευταξιτζηδες κοροιδευουν τον πελατη? Τα μεγαλα σουπερ μαρκετ, τα ιδιωτικα νοσοκομεια οι μεγαλογιατροι,οι μεγαλοδικηγοροι,οι εφοριακοι,οι πολιτικοι μηχανικοι που σου τα παιρνουν και χωρις αποδειξη αλλα εκει καθεστε προσοχη και πατε τα φακελακια σας κρυφα για να γινει η δουλεια σας. Εισθε υπευθυνοι διοτι δεν εχετε καταγγειλει κανεναν. Οι μαγκες μονο στο χαρτι.
σταματης
07/07/2011 15:34
1.οποιος δεν μπορει να κανει τεχνη κανει κριτικη.2.κυριοι συναδελφοι μην ασχολεισται με ανθρωπουσ που μιλανε απο την θεση του ερασιτεχνικου διπλωματος.3 οσο αναφορα τουσ οδηγους ....ονειρο της ζωης τουσ ειναι να γινουν μια μερα ιδιοκτητεσ.κατι που δυστηχως γιαυτους δεν θα γινει ποτε....οσο αναφορα την ποιοτητα του κλαδου μας ασ βρεθει καποιος να μου μιλησει για καποιο κλαδο που δεν εχει καποιον σκαρτο μεσα....μετα τιμης ιδιοκτητης ταχι {και κατοχος ενος μεταπτυχιακου}
Γιώργος Κ.
07/07/2011 14:23
1. Δεν νοειται στην εποχή μας κλειστό επάγγελμα, ούτε και εμπόδιο στην άσκηση κάποιου επαγγέλματος. Κάθε ένας να είναι ελεύθερος να κάνει το επάγγελμα που θέλει, εφόσον έχει τα απαιτούμενα προσόντα. 2. Δεν πρέπει να υπάρχει κανένα οικονομικό εμπόδιο για την χορήγηση αδειών εξάσκησης επαγγελμάτων, από το κράτος ή από οποιαδήποτε συντεχνία. Το κράτος το μόνο που θα κάνει είναι σε κάποια επαγγέλματα να καθορίζει τα απαιτούμενα προσόντα και οι έχοντες τα προσόντα αυτά να λαμβάνουν αμέσως άδεια εξάσκησης επαγγέλματος, με πολύ μικρή οικονομική επιβάρυνση. 3. Η μόνη συνδιαλλαγή του κράτους με τις συντεχνίες και τις επαγγελματικές ενώσεις, θα πρέπει να είναι η παροχή συμβουλών στα αρμόδια όργανα για τον καθορισμό των προσόντων. 4. Η χώρα αυτή θα πρέπει να επιβιώσει, να εξακολουθήσει να ανήκει στην Ευρώπη και να ακολουθεί τα ευρωπαικά πρότυπα. Σε όποιον δεν αρέσει, μπορεί να παρασχεθεί έκπτωση στο εισιτήριο προς Βόρεια Κορέα, Ισημερινό ή Κουβα, όπου ευχαρίστως θα εγκατασταθεί, για να μπορεί να υποστηρίζει αυτές τις απόψεις που ως κοινωνία μας πηγαίνουν πολλές 10ετίες πίσω.
EYA
07/07/2011 14:16
εξω απο το χορο ολοι πολλα λετε !!!!!!!!!!! εγω θελω να ρωτησω τουσ προλλαλησαντεσ?που χρισιμοποιουν πολλες υβρεις ως προς εμας και επειδη τα ματια τουσ εμειναν σε εμασ του ιδιοκτητεσ που μας αποκαλουν οικονομικα ανετουσ γιατι αυτοι δε εβαλαν το χερι στη τσεπη και στη τραπεζα να παρουν δανειο για να αγορασουν μια αδεια τισ οποιας η τιμη εχει ξεφτυλιστει και μετα ας λεγανε οτι θελανε !!εγω τωρα αν ελευθερωθει ποωσ θα πληρωσω το δανειο μου???εγω γιατι να στερουμε τον αντρα μου και εκεινοσ τα παιδια για να δουλευει 15 ωρεσ την ημερα?και πλεον να εινε καθαρα θεμε τυχησ να βγαλει μεροκαματο?και γιατι βρωμισε απο εμασ ο τοποσ που καθε φορα που βαζουμε πελατη ρισκαρουμε απο την ιδια μας τη ζωη και ταρα ζοεμε τη δικη μας ηρεμια οταν αλουμε το πονο του καθενος?βρωμιαρηδες ειστε εσεις οχι εμεις !!!!
Θάνος
07/07/2011 13:45
Αγαπητέ φίλε Γιάννη, να σου εκφράσω την λύπη για το γεγονός ότι είσαι άνεργος όμως θα σου γνωστοποιήσω οτι κι εγώ όταν ήμαουν άνεργος δεν παρακαλούσα να πέσει απο τον ουρανό μια άδεια ταξί αλλά χρεώθηκα στην τράπεζα ώστε να αγοράσω μια και να δουλέψω.'Συν Αθηνά και χείρα κίνει' κατα τους αρχαίου ημών προγόνους.Όσον αφορά στο κόστος συντήρης αυτό έχει ανεβεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια με πτώση του τζίρου σύμφωνα και με πρόσφατες μελέτες του Πολυτεχνείου.Η μη έκδοση αποδείξεων θεωρώ πως δεν υφίσταται εφόσον τα σύγχρονα ταξίμετρα με την πτώση της σημαίας καταγράφουν στο ημερήσιο 'Ζ' τον τζίρο αλλά υπάρχουν και κακοί επαγγελματίες.Τέλος,να πώ οτι η πλειψηφία μας αγόρασε την άδεια με τραπεζικό δάνειο άρα και δήλωσε τα χρήματα υποχρεωτικά.Στην εφορία πληρώνουμε υπεραξία στην μεταβίβσαη κτλ. Κλείνοντας,ήμουν άνεργος έχοντας πτυχίο και μεταπτυχιακό και προκειμένου να μοιρολατρώ για την 'αδικία' που υφίσταμαι και άλλες αηδίες πάλεψα.Και θα το ξανακάνω!!!Με κάθε καλή πρόθεση στο συμπολίτη Γιάννη και στους υπόλοιπους
Δημος
07/07/2011 13:40
Ελα μορε πεινανε και αυτοι ,(γιατι φουκαρα την μανα τους αγωνιζονται )
Κατερίνα
07/07/2011 13:35
Δεν έχω σχέση με τον κλάδο του ταξί ! Θα ήθελα ωστόσο να επισημάνω στους ιδιοκτήτες ταξί που παραπονιούνται πως έχουν αγοράσει τις άδειες χρυσές στο παρελθόν και χάνουν αυτά τα χρήματα, πως δεν υπάρχει Έλληνας (της μεσαίας και προς τα κάτω τάξης) που να μην έχει ανάλογες απώλειες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Επιπλέον, με την απλή λογική σκέφτομαι το εξής: οδηγός ταξί που γνωρίζω πληρώνει 1400 ευρώ ενοικιο (μαύρο) σε ιδιοκτήτη ταξί. Δουλεύει κάθε μέρα πρώτα για να βγάλει αυτά τα χρήματα και μετά για να ζήσει και να καταναλώσει. Εντελώς απλοϊκά, τώρα που λογικά αυτός ο άνθρωπος θα μπορεί να αποκτήσει μια άδεια ταξί με μια αίτηση και αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο (θα κινηθεί και η αγορά αυτοκινήτου) θα κάνει την ίδια δουλειά απαλλαγμένος από το χαλκά των 1400 ευρώ. Και σκέφτομαι, τμήμα αυτών των 1400 ευρώ θα διοχετευθεί στην κατανάλωση αγαθών, σε τραπεζική κατάθεση, σε φόρους προς το Κράτος. Μπορεί το σοκ της απώλειας 1400 ευρώ (μαύρων, επαναλαμβάνω) για τον ιδιοκτήτη να είναι μεγάλο αλλά νομίζω έχει κάνει απόσβση τόσα χρόνια!
ασ
07/07/2011 13:28
αγαπητοι φιλοι ταξιτζιδες καντε απεργια οσο θελετε, για να ησυχασουμε και απο εσας και να ξεβρωμισει και λιγο η πολις απο το νεφος, αρκετα οικονομισατε, καιρος να αναπαυθητε, και να σοβαρευτηται.
Ευάγγελος
07/07/2011 13:27
Μα υπάρχουν άνθρωποι την σήμερον ημέραν που θέλουν να γίνουν ταξιτζήδες;
as
07/07/2011 13:18
Mακαρι να κανετε απεργια αιωνια, και να μην πατε στην δουλεια ποτε.
Ένας αναγνώστης
07/07/2011 13:12
Όπως βλέπουμε και πάλι, οι αντιδράσεις εναντίων ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων δεν προέρχονται και τόσο από τον εργαζόμενο όσο από τον κεχαγιά του.
nick papa
07/07/2011 13:06
ας μην λεμε αηδιες με το που θα απελευθερωθει το επαγγελμα θ ενταθει το προβλημα,γιατι?πολυ απλα γιατι αυτοι που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα θα αγωρασουν μαζηκα αδιες και οχηματα με αποτελεσμα οι οδηγοι πλεον να δουλεουν με τον βασηκο μησθο το φαινομενο του "νεοτσιφλικα" θα ενταθει και καπιοι θα γινουν παρα πολυ πλουσιοι εις βαρος των οδηγων,βλεπεις αυτος που θα εχει τα πολλαπλα ταξι θα εχει μηχανικο στην μαντρα θα αγωραζει τα ανταλακτικα χοντρικη κ.ο.κ.,οποτε θα εξαναγκαστοιυν τελικα να πουλησουν της αδειες τους αυτοι που δεν θα μπορουν να ακολουθησουν .το αποτελεσμα θα ειναλ αλλο ενα καιριο χτυπημα στην μεσαια ταξη που τεινειι να αφαννησθει .αγαπητοι οδηγοι δεν ειμαι ιδιοκτητης ταξι (που τετοια τυχη) αλλα σκεφτητε αν μπορητε να δουλευεται με ακριβως της ιδιες συνθηκες για 500-600 γιατι αυτο θα ειναι το αποτελεσμα
Ανεργος οδηγος ταξι
07/07/2011 13:02
Οι ιδιοκτητες ταξιτζηδες τα θελουν ολα δικα τους.Τις τιμες τις καθοριζουν με βαση το χλμ. αλλα και αναλογα τον πελατη και που πηγαινει.Παντα προσπαθουν να κλεβουν τους πελατες ειτε ειναι ενας ειτε δυο και τρεις η κ τεσσερις.Δεν καταλαβαινουν τιποτα!Μονο την τσεπη τους!Επιτελους να αποδοθουν ευθυνες με την απελευθερωση του δυσκολου αυτου επαγγελματος που ομως εχει τα περισσοτερα σαπια μηλα στο καλαθι του!Ειμαι οδηγος 20 χρονια και εχω ζησει Καναδα και Ευρωπη.Το χαλι της Ελλαδος οσον αφορα τουλαχιστον στο ταξι ειναι απελπιστικο και ανεπανορθοτο εαν δεν υπερισχυσει αυτη η απελευθερωση που θα κανει ανταγωνιστικο και πραγματικα εξυπηρετικο για τον κοσμο που το στηριζει,δεν προκειται να αλλαξει τιποτα.Μια ζωη οι ιδιοκτητες θα εκμετελλευονται τους οδηγους και στην αλυσιδα αυτη της εκμεταλλευσης εμπλεκεται και ο πελατης που στο τελος την πληρωνει με τις ακαιρες και απαραδεκτες αυξησεις. Εμανα με κατεβασαν απο το ταξι που ενοικιζα δουλεβωντας αποκλειστικα βραδυνη βαρδια γιατι οπως ειπε ο εργοδοτης μου¨μου αυξανης τον τζιρο και θα πληρωσω εφορια.Οι Ταξιτζηδες στη ζωη τους κανενας δεν εχει πληρωσει εφορια.Λαμογια ειναι που μονο εισπραττουν αλλα δεν θελουν να βοηθησουν πουθενα το κρατος στην αποκομιδη εστω και καποιων εσοδων!Οχι αυτοι να μην πληρωνουν αλλα τα καινουργια μοντελα Μερσεντε και τα διορωφα σπιτια και εξοχικα τα εχουν.Αντε επιτελους να κανει ο Κος Ραγκουσης αυτο που πρεπει να κανει και να μην ακουσει κανεναν!Αστους να κανουν απεργια οσο θελουν!Να τους επιταξουν τις αδειες στο τελος και να τις δωσουν σε μας τους ανεργους που θελουμε και μπορουμε να δουλεψουμε. ο Δημαρχος Αργους -Μυκηνων εδηλωσε εχτες στο καναλι Σουπερ οτι δεν προκειται να υπογραψει καμια αιτηση αν γινει στην δικη του περιοχη και αν τυχον και υποραφει καποπια απο την Περιφερεια δεν θα αφησει κανεναν να δουλεψει στον Δημο του,σε συνεργασια με τους τοπικους ταξιτζηδες Αργους και ομορων περιοχων,θα τους στειλει λεει στα απομακρυσμενα χωρια να κανουν παρεα με τις κατσικες και τα τραγια. Αυτα τα πραγματα που θα γινουν θα ειναι τραγικα στην Ελλαδα του βολεματος και του χαοτισμου.Να σημειωσω για να μη παρεξηγηθω οτι δεν ειμαι κομματικα τοποθετημενος και δεν υποστηριζω καμια παραταξη γιατι καμια δεν μου ταιζει τηνοικογενει μου και τα δυο μου παιδια. Ευχαριστω!
Αλέξανδρος
07/07/2011 12:53
Οι οδηγοί ταξί στην πλειοψηφία δουλεύουν μαύρα γιατί αυτό θέλουν! Είτε είναι δημόσιοι υπάλληλοι, είτε συνταξιούχοι, είτε αστυνομικοί (συνταξιούχος αστυνομικός ήταν το τελευταίο θύμα πριν από λίγες μέρες) είτε είτε ... και θέλουν να συμπληρώσουν εισόδημα. Εκτός επίσης από πολλούς ξένους που ξέρουν ότι δουλεύοντας ως οδηγός ταξί δεν φαίνονται πουθενά! Αυτά μέχρι πέρισυ. Έπειτα από την τήρηση βιβλίων πολλοί από αυτούς έφυγαν γιατί δεν ήθελαν να φαίνονται σε ΙΚΑ εφορία. Όσο για το ότι θα μειωθούν τα κόμιστρα, ο κύριος Πέτρου , να με συγχωρέσει, αλλά είναι ψεύτης. Πολύ απλοϊκά, με περισσότερες άδειες, άρα το κόστος συντήρησης ενός αυτοκινήτου να το επωμίζεται αποκλειστικά ένας οδηγός, πιστεύει ότι θα έχει τα έσοδα που έχει τώρα ως οδηγός 12ωρης βάρδιας; Το σκεφτόταν πολύ; Μάλλον το αντίθετο θα συμβεί! Αν δείτε σημαία να ξεκινάει από τα 2 ευρώ θα είναι γιατί θα πιέσουν μετά για αυξήσεις στα κόμιστρα! Ψάξτε να δείτε τι κόμιστρα ισχύουν σε δυτικές χώρες όπου υπάρχουν και κριτήρια για έκδοση αδειών και όχι όποιος θέλει να βγάζει και μετά να δούμε αν για άλλη μια φορά τα σπασμένα θα τα πληρώνει ο πελάτης που έχει ανάγκη το ταξί.
ΕΝΑΣ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
07/07/2011 12:53
Συμφωνω με όλους τους παραπάνω. Τόσα χρόνια τα έχετε οικονομήσεις. Εδώ και μερικά χρόνια συζητάνε ότι επιτέλους πρέπει να αλλάχθει το καθεστώς αυτό και κάποιοι πάνε και αγοράζουνε άδειες; Καλά να πάθουνε. Βαρεθήκαμε να πληρώνουμε πρόστιμα για μια επιλεγμένη ελίτ της κοινωνίας μας. Και μην μου πείτε ότι δεν είστε ελίτ. ¨οταν αγοράζατε 200-300 χιλιάδες μια άδεια και μιλάμε για μαύρα λεφτά και δηλώνατε μόνο 16000 τι είστε; Και μην μας πείτε ότι λόγω κρίσης δεν τα βγάζουμε. Όλα τα προηγούμενα χρόνια τα κονομάγατε κανονικά. Βαρέθηκα σε αυτήν την χώρα να πληρώνω και πληρώνω μόνο εγώ, ο Μαλ.... ο Ιδιωτικός υπάλληλος!!!!!
MAnolis
07/07/2011 12:53
Οκ...Δηλαδη ολο το κακο σε αυτη την κοινωνια ειναι οι ιδιοκτητες ταξι?! Αντε και ανοιγουν οι αδειες αντε κ πηρες αδεια, για πεσμου θα αυξηθει κ οι πελατεια των ταξι? Το κομιστρο πως θα πεσει με το ανοιγμα, αφου αυτο ειναι ρυθμιζομενο απο το υπουργιο κ οχι απο την προσφορα-ζητηση? Αγαπητη Στελλα συγνωμη αλλα το μονο που καταλαβαινω απο αυτα που γραφεις ειναι οτι επειδη εσυ δεν εχεις γαιδαρο θελεις να πεθανει ο δικος μου...Επισης θα ηθελα να μου δειξεις - κ δεν κλαιγομε γιατι δεν ειμαι ραγιας - πως βγαινουν αυτα τα λεφτα γιατι προφανως εγω ειμαι ανοητος που δεν τα εβγαλα ποτε...αραγε την λεξη "εξοδα" την ξερεις...την εννοια του ακαθαριστου εισοδηματος - τζιρος- την εχεις ακουσει... Σε παρακαλω μονο μην πηγαινεις στους αγανακτησμενους γιατι τα διακοποδανεια δεν ειναι λογος αγανακτησης....
Ζαζάρας Βασίλειος
07/07/2011 12:29
Φίλη Στέλλα δεν έχεις δίκιο. Δεν γνωρίζω πότε αγόρασε την άδεια ΤΑΞΙ ο άνδρας σου αλλά ώφειλε να γνωρίζει ότι η αξία της άδειας δεν είναι σταθερή (είναι σαν μετοχή άλλοτε ανεβαίνει άλλοτε πέφτει).Μάλλον τα κονόμησε ο τύπος που πούλησε την άδεια στο σύζυγο σου που μπορεί να την πήρε και τσάμπα. Δεν είναι δυνατόν να μην ελευθερωθεί το επάγγελμά επειδή κάποιοι αγόρασαν τις άδεις πολύ ακριβά και δεν πρόλαβαν να κάνουν απόσβεση (όπως έχουν κάνει οι περισσότεροι).
Γιωργος
07/07/2011 12:25
Μακαρι! Οι δρομοι θα ειναι τελειως ελευθεροι και οι συγκοινωνιες θα βολευουν οσο ποτε αλλοτε!
Γερμανοβιων,πεζοπορος.
07/07/2011 12:18
@Στελλα, ναι,ειναι σωστα αυτα του λετε,ομως,να σας ρωτησω: 1)πως εξηγειτε το γεγονος οτι παρα την μειωμενη δουλεια,υπαρχουν τοσοι πολλοι υπαλληλοι-οδηγοι ταξι;Μας λετε οτι οι ταξιτζηδες δεν κερδιζουν λεφτα,αλλά παρ ολα αυτα προσλαμβανουν αλλους να οδηγουν το ταξι; 2)ποσοι ταξιτζηδες δεν κοβουν αποδειξη; 3)ποσοι ταξιτζηδες οταν μπορουν να κοροιδεψουν τον πελατη(και δη τον τουριστα)με περιττες διαδρομες το κανουν; Ξερετε τι κακη φημη εχει ο ελληνας ταξιτζης στην Ευρωπη;Και ποσο συχνα προειδοποιουν τους τουριστες στην Ελλαδα,να μη χρησιμοποιουν ταξι;Τυχαιο ειναι κατι τετοιο,ή....διεθνης συνομωσια κατα των ελληνων ταξιτζηδων; 4)ποσοι ταξιτζηδες θεωρουν τους δρομους(και τα φαναρια!και τα φαναρια!)ιδιοκτησια τους και εμας ενοχλητικα παρασιτα; 5)γιατι,ρωτουν τον πελατη που θελει να παει,και μετα αποφασιζουν αν θα τον παρουν μαζι τους; 6)για τις διπλομισθωσεις εχετε κατι ακουστα; 7)πως θα πολεμησουμε την ανεργια,αν κρατουμε τα επαγγελματα κλειστα; 8)αφου ειναι τοσο ζορικα,γιατι φοβαστε;Τρελλος ειναι ο κοσμος να δοκιμασει την τυχη του σε εμα επαγγελμα τοσο ζημιογονο,οπως το περιγραψατε; Με τιμη(λογικη και χωρις διπλη ταριφα)
καλαχαν
07/07/2011 12:12
Αυτός που μιλάει , ο πρόεδρος των οδηγών, κάποτε είχε ολόκληρο δικό του ταξί αλλά το έφαγε όλο στο χρηματιστήριο και τώρα μου θέλει τάμπα ταξι.. ........................................ Αντε υποστρίξτε-επιβραυέστε και άλλο τους χαραμοφάηδες εις βάρος όσο προκόψανε σε κάποιο βαθμό μέσα από τη δουλειά. Διαλύστε τα όλα. Αλά δε θα περάσει, οι αυτοκινητιστές είναι αποφασισμένοι μέχρι και να χύσουν αίμμα.
Γιάννης
07/07/2011 12:08
Αγαπητή Στέλλα, Καταλαβαίνω απόλυτα το αίσθημα αδικίας που νιώθετε όλοι εσείς που πληρώσατε χοντρά για να παρετε μία άδεια ταξι, αλλά σαν νέος άνθρωπος που θέλει να δουλέψει ταξι, συμφωνώ με το άνοιγμα του επαγγέλματος, η αδικία που έγινε σε εσαw δεν διορθώνεται με το να αδικηθούμε και όλοι οι επόμενοι. Η αγορά θα ανοίξει όπως έχει γίνει σε όλο τον κόσμο.
δημήτρης
07/07/2011 12:06
δεν μου αρέσει που βλέπω υπάλληλο να εύχεται να κλείσει ο εργοδότης του. Να αγωνίζεσαι για να καλυτερεύσουν οι συνθήκες σου και όχι για το κακό του άλλου. Αυτά μας έφτασαν ως εδώ. Γιατί να μην ελέγχεται ο εργοδότης αν καταβάλλει εισφορές? Και αν κάποιοι εργοδότες είναι κακοί σε τι θα βοηθήσει το άνοιγμα?
Στελλα
07/07/2011 11:43
Κακως εκφραζετε αποψεις χωρις να ειστε γνωστες του θεματος. Αλλα αυτο ειναι ενα απο τα προβληματα της Ελλαδος ,ολοι εχουμε αποψη για ολα. Οι ιδιοκτητες ταξι ειναι ανθρωποι που εχουν βαλει υποθηκες τα σπιτια τους για να εξασφαλισουν μια θεση εργασιας και συγκεκριμενα και ο συζυγος μου ανηκει σε αυτους. Δουλευει 12 με 14 ωρες την ημερα για να μεγαλωσουμε 2 παιδια και εγω το ιδιο ως λογιστρια . Τα μηνιαια παγια εξοδα ενος ταξι αυτη τη στιγμη ανερχονται σε 2440 € μαζι με τη δοση δανειου για το ταξι (ασφαλεια 150 -τεβε 440 -καυσιμα 900 -εξοδα επισκευης 250-δοση δανειου 600-ραδιοταξι 100) .Ο ημερησιος τζιρος πλεον με τη δουλεια να εχει πεσει 40 με 50 % σε σχεση με περυσι δεν ξεπερναει τα 100 € ημερησιως. Και μη μου πειτε οτι δουλευουν ολο το μηνα γιατι εμεις αυτο το μηνα εμεινε 15 μερες απο τη μεση του και θελουμε 2 μηνες για να συνελουμε οικονομικα. Για αυτο να ειστε πιο προσεχτικοι στις αποψεις σας και να μην προσβαλλετε ανθρωπους χωρις να γνωριζετε.
KP
07/07/2011 11:21
αυτό δεν είναι απειλή, ευχή είναι
Simon
07/07/2011 11:04
Μακαρι!
ΑΡ
07/07/2011 10:28
Μακαρι να προχωρησουν σε απεργια διαρκειας. Να καθαρισει η πολη απο το νεφος, γιατι συν τοις αλλοις δεν περνουν οι κυριοι αυτοι τα ταξι απο κανονικο ελεγχο, και να αδειασουν και οι δρομοι. δυστυχως η μπαλα παιρνει και τους απλους οδηγους, που δεν φταινε- απλοι υπαλληλοι ειναι. αντε να ξεβρωμισουμε λιγακι.

όλες οι τελευταίες ειδήσεις