Φτωχομάνα και... στα έργα

Οι «στοιχειωμένες» υποδομές της Θεσσαλονίκης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Βίκυ Χαρισοπούλου, Γιώργος Χάτσιος, Φωτεινή Στεφανοπούλου, Κώστας Κουκουμάκας   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/09/2010 07:00 |
Ο εσωτερικός περιφερειακός δρόμος της πόλης. Τα τελευταία έξι χρόνια συζητείται η δημιουργία ανισόπεδων κόμβων για να αποσυμφορηθεί
 Φτωχομάνα  και... στα έργα
Διαχρονική πρωταθλήτρια των εξαγγελιών αναδεικνύεται η Θεσσαλονίκη: περισσότερα από πενήντα μεγάλα έργα υποδομών έχουν, ανακοινωθεί από όλες...
Γίνετε Συνδρομητής
Νικος Νικολαιδης
12/09/2010 05:49
Β.Α 11/9/2010 11:03Παρόλα αυτά όλα τα δημόσια έργα στην ΑΘήνα γίνονται επειδή εκεί είναι συγκεντρωμένη όλη η πολιτική εξουσία.// Η πολιτικη εξουσια αλλα και η μιση Ελλαδα φιλε. Αυτο το ξεχασες...
Ροδανθος
12/09/2010 00:22
Δυστυχως φιλοι μου ειμαι γεννημα θρεμα Σαλονικιος και για αυτο τα λεω ετσι οπως τα λεω γιατι θελω την πολη μου να ξυπνησει. Τα ιδια ακουω και απο πολλους φιλους μου Σαλονικιους απλα ειναι ΟΚ να τα λεμε μεταξυ μας στις παρεες αλλα να μην παει παραπερα το θεμα...ας μεινει μεταξυ μας. Εχω γυρισει ολο τον κοσμο και αγαπω την Θεσ-νικη, βλεπω οτι εχει απιστευτα συγκριτικα πλεονεκτηματα. Αυτα τα πλεονεκτηματα που βλεπω εγω τα βλεπουν και οι φιλοι μου απο το εξωτερικο που ερχονται και με επισκεπτονται. Οταν ερχονται και τους γυριζω στα μερη μας, ξετρελλαινονται απο την φυσικη ομορφια και απο τους αρχαιολογικου θυσαυρους. Το θεμα ομως ειναι οτι η γενικοτερη εικονα και οι υπηρεσιες ειναι σε επιπεδα τριτοκοσμικα και αυτο απωθει τους τουριστες. Αρα λοιπον με αλλα λογια εχουμε ενα μοναδικο προιον στον κοσμο αλλα δεν μας ενδιαφερει να το εκμεταλλευτουμε. Μηπως γιατι εχουμε τοσα πολλα λεφτα; Οχι βεβαια, δεν εχουμε δεκαρα τσακιστη. Απλα ειμαστε ψωροπερηφανοι και δεν μας ενδιαφερει να να αλλαξουμε ολα αυτα τα πραγματα (πολλα απο αυτα δεν χρειαζονται χρηματα) για τους χαζοτουριστες. Δεν χρειαζεται λεφτα για να μην παρκαρουμε οπου να΄ναι, να μην χτισουμε οπου ναναι κλπ. Αρα λοιπον οπως παρατηρουν ολοι ξενοι και Ελληνες η Θεσ-νικη καθεται επανω σε ενα χρυσορυχειο. Πως ονομαζεται λοιπον αυτος που καθεται επανω σε ενα χρυσορυχειο και δεν κανει την υποχωρηση να κουνησει τα χερακια του να σκαψει και να βγαλει τον χρυσο; Το αφηνω σε εσας. Σιγουρα, για να βγει ο χρυσος πρεπει να λερωθουν λιγο τα ρουχα μας, να πεσει λιγο η υποληψη μας, να πληγωθει λιγο η περηφανεια μας μιας και θα κυκλοφορησουμε με βρωμικα ρουχα, και θα καταστραφει και λιγο το περιβαλλον οπως γινεται αλλωστε σε καθε ανθρωπινη δραστηριοτητα. Το θεμα ομως ειναι να διατηρησουμε το μετρο το οποιο εχει χαθει στην πολη μας. Ετσι για να ερθουν οι τουριστες θα πρεπει να μην παρκαρουμε οπου ναναι, να απαγορευτει ο καθενας να χτιζει οτι ναναι και οπου ναναι, να μην βαζει ο καθενας απο μια πινακιδα οπου ναναι και τελικα ο καθενας απο εμας να μην θεωρει οτι η ευγενεια και οι αλλαγες για να βγαλουμε χρηματα δεν ισοδυναμουν με υποτελεια. Δυστυχως ολα τα παραπανω μοιαζουν με υποχωρησεις σε πολλους Σαλονικιους που δεν ειναι διατεθιμενοι να κανουν ενω στην Βαρκελωνη η οπτικη ειναι οτι θυσιαζω κατι και κερδιζω κατι αλλο. Αυτο που θελω να πω λοιπον ειναι το εξης. Αν η Θεσ-νικη ηταν σε αλλες χωρες οι πολιτες της θα ειχαν δραστηριοποιηθει και θα ειχαν εκμεταλλευτει στο επακρο το χρυσορυχειο που λεγεται Θεσ-νικη. Οταν λοιπον οι συμπολιτες μου δεν εχουν καταφερει να πετυχουν ακομα και σε αυτα που εχουν απιστευτα συγκριτικα πλεονεκτηματα πως θα πετυχουν σε τομεις οπου δεν εχουν και τοσα πλεονεκτηματα. Αρα λοιπον υποθετω οτι ακομα και αν ερθουν οι επενδυσεις και δημιουργησουν και αλλα συγκριτικα πλεονεκτηματα τι μου λεει οτι θα εκμεταλλευτουμε αυτα τα νεα συγκριτικα πλεονεκτηματα οταν δεν εχουμε εκμεταλλευτει τα τοσα πολλα που ηδη εχουμε. Αρα λοιπον το περλθον μας δειχνει οτι δεν θα τα εκμεταλλευτουμε ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΤΙ. Αυτος λοιπον ειναι ο στοχος μου, να αλλαξει ο κοσμος της Σαλονικης προς το καλυτερο και να εχει ενα καλυτερο αυριο. Το οτι ειμαι λιγο απαισιοδοξος και λιγο ρεαλιστης δεν σημαινει οτι δεν ειμαι Σαλονικιος. Αλλωστε πολλοι Ελληνες στην ιστορια της χωρας μας ηταν απαισιοδοξοι και εξεφρασαν ανοιχτα την απαισιοδοξια τους και εκαναν κριτικη καταφερνοντας πολλες φορες να αλλαξουν τα πραγματα. Μαλιστα σημερα ολοι οι ανθρωποι του κοσμου διαβαζουν και ερευνουν αυτα που οι ανθρωποι αυτοι ειπαν κανενας ομως δεν τους κατηγορει οτι δεν ηταν Ελληνες. Δυστυχως σημερα στην Θεσ-νικη οποιος κανει κριτικη βαφτιζεται ανθελληνας, αντισαλονικιος και ολα μπαινουν στην λογικη αντιπαραθεσης Αθηνας - Σαλονικης. Λυπαμαι αλλα η κριτικη μου εχει στοχο να δει ο Σαλονικιος οτι τελειωσε το παρτυ, και οτι καθεται πανω σε χρυσωρυχειο. Επισης θα ηθελα να δει οτι δεν χρειαζεται τα εκατομμυρια της Αθηνας για να αναπτυχθει απλα χρειαζεται να αλλαξει νοοτροπια. Η Βαρκελωνη δεν αναπτυχθηκε μονο με τους Ολυμπιακους, αλλα τοπικοι οικονομικοι παραγοντες επενδυσαν στην πολη. Εγω απλα αυτο που εκανα λοιπον ηταν να παρω εναν τομεα οπως ο τουριστικος και να δειξω στον συμπολιτη μου για ποιο λογο κανενας σε κανενα μερος της γης δεν ενδιαφερεται να κανει ενα ταξιδι στην Θεσ-νικη παρολο που ειναι μια απο τις πιο ξεχωριστες και μοναδικες πολεις στον κοσμο. Επισης αφου ερθει μια φορα δεν θελει να ξαναερθει γιατι εκτος απο το 50% του χρονου του που θα περασει σε παραλιες και αρχαιολογικους χωρους τον υπολοιπο χρονο παλευει με την βλακεια, με το αγχος, το χαος, την αδιαφορια που εχει σαν αποτελεσμα την καταστροφη ολων των καλων εντυπωσεων. Να πω και κατι αλλο που μου ηρθε τωρα. Ο τουριστας για παραδειγμα ερχεται εδω να φαει μουσακα, γεμιστα, ντολμαδακια, παστιτσιο κλπ. Τι βρισκει. Το 99% των εστιατοριων τι προσφερει. Αυτο που λεμε της ωρας Μπριζολα χοιρινη μοσχαρισια, κεφτεδες, σουβλακι κλπ. Γιατι; Γιατι κατι που δεν ειναι της ωρας απαιτει οργανωση και μιας και ειμαστε της ωρας δεν μας ενδιαφερει οτι χρειαζεται οργανωση. Για να κανεις ολα αυτα τα παραδοσιακα φαγητα χρειαζεσαι να αγορασεις δεκαδες υλικα με προγραμμα, να ξερεις περιπου ποσους πελατες θα εχεις κλπ. και να εχεις και καποιον εμπειρο μαγειρα, ενω τα της ωρας τα πετα ο αλλοδαπος εργαζομενος στην σχαρα και οποιον παρει ο χαρος. Σας πληροφορω οτι σχεδον σε ολη την Χαλκιδικη τα εστιατορια που προσφερουν παραδοσιακα φαγητα δεν ξεπερνουν τα 20 (ισως εβαλα πολλα). Νομιζω δε οτι στο δευτερο ποδι δεν πρεπει να ειναι πανω απο 5.Και στην Θεσ-νικη δεν ειναι πανω απο 10 εστιατορια που δεν προσφερουν ξυγκι της ωρας, εκλεισε και η "Παπαρουνα" και συνεχιζουμε τα ιδια και τα ιδια. Οσον αφορα τα της ωρας, ειναι εκατονταδες, σχεδον καθε γωνια εχει και ενα. Ο καημενος ο τουριστας πεθαινει στο ξυγκι και στην δυσκοιλια μετα απο μια εβδομαδα και μενει να αναρωτιεται ποια ειναι η περιφημη Μεσογειακη κουζινα. Οσον αφορα την Βαρκελονη που εφερε σαν παραδειγμα καποιος επειδη εχω πολλους φιλους στην Ισπανια και εχω παει πολλες φορες να μεινω εκει θα πω τα παρακατω. Η αναθεση μιας διοργανωσης οπως οι Ολυμπιακοι δεν συνεπαγονται αναπτυξη (ειδαμε τι εγινε με τους δικους μας Ολυμπιακους αγωνες). Το κρατος επενδυσε σε σταδια και αθλητικες εγκαταστασεις και σε καποιες υποδομες. Ομως για οσους ξερουν την Βαρκελωνη καλα ξερουν οτι η πραγματικη αναπτυξη προηλθε απο επενδυσεις ανθρωπων της Βαρκελωνης οι οποιοι αντι να καθονται και να περιμενουν τα λεφτα της Μαδριτης επενδυσαν στον τοπο τους και εκμεταλλευτηκαν το συγκριτικο τους πλεονεκτημα κατι που η Θεσ-νικη φαινεται να μην μπορει να το κανει. Η Βαρκελωνη δεν περιμενε το φιλοδωρημα της Μαδριτης και τους Ολυμπιακους για να παραγει αυτοκινητα, να εχει δυνατη βιομηχανια κλπ. και να ειναι πλουσιο μερος. Το εκαναν οι επιχειρηματιες και ο κοσμος της Βαρκελωνης αντι να πουλαν αερα σε στυλ Πανικα, και οι Ολυμπιακοι ηταν το κερασακι στην τουρτα ... αλλα οχι η τουρτα. Οσον αφορα την συνθηκη του Μαστριχτ ο αναγνωστης ξεχνα οτι η Χαλκιδικη και το Πορτο Καρρας φιλοξένησε τη Σύνοδο Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2003. Γιατι δεν ανεπτυξε λοιπον την Χαλκιδικη η συνοδος; Γιατι το κερασακι δεν σημαινει υπαρχει και τουρτα. Η τουρτα ειναι το σημαντικο και η Θεσ-νικη και η Χαλκιδικη δεν εχουν τουρτα. Χρειαζεται αλαγη νοοτροπιας και δυστυχως η νοοτροπια της πολης εκφραζεται απο τους ανθρωπους που την αντιπροσωπευουν οπως ο Πανικας, και τετοιοι τυποι απλα παραγουν αερα κοπανιστο και οχι τουρτα. Βοηθεια μας.
Βρε χαζέ!
11/09/2010 22:56
gk 11/9/2010 13:17 βρε χαζέ gk! ασχολείσαι με το πόσο κομπλεξικοί είμαστε οι Θεσσαλονικείς; Μπορεί αυτός που τα έγραψε αυτά να είναι, αλλά ας μη μετρήσουμε το κομπλεξισμό μεταξύ μας. Όσους Αθηναίους γνώρισα, στη γνωριμία μας αμέσως ξεκίνησαν τα αστειάκια γύρω από τη Θεσσαλονίκη. Εσείς το ξεκινάτε κυρίως και πολύ λιγότερο εμείς (αν εξαιρέσεις το αθλητικό μίσος που βγαίνει αμέσως από όλους μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης). Και μην θεωρείς δικαιολογία το ότι το παλικάρι κάνει ορθογραφικά λάθη (για να εκφράσεις το δικό σου κομπλεξισμό), όλοι μας κάνουμε ορθογραφικά λάθη σε αυτή την γλώσσα που μιλάμε. Το να διορθώνεις κάποιον για τα ορθογραφικά λάθη του για να εκφράσεις την αντιπάθειά σου και τον κομπλεξισμό σου, σημαίνει πόσο "έξυπνος" και κομπλεξικός είσαι εσύ ο ίδιος. ΑΝ θέλεις να μας θεωρείς Βούλγαρους και Τούρκους τότε κάτσε να μιζεριάζεις και να χαρείς την Ελλάδα σου που φτάνει μέχρι τη Θεσσαλία (σύμφωνα με τα κριτήριά σου, κι αν φυσικά αυτό το μήνυμα που διαβάζεις το καταλαβαίνεις επειδή είναι στα τούρκικα χο χο χο). Η Θεσσαλονίκη έχει καταντήσει να είναι χειρότερη από παλιότερα (στο κέντρο και στο δυτικό της μέρος) και είναι αίσχος να μην έχει προχωρήσει κανένα έργο, τουλάχιστον όμως μπορείς να ζεις πιο άνετα σε αυτή τη λιγότερο χαβούζα. Όπως και να έχει, όλη η Ελλάδα λέει "Άχ, Θεσσαλονίκη, τι ωραία!" όταν ακούει το όνομά της... Φιλικά. :)
gk
11/09/2010 13:17
@ ΠΣ

Ενώ απ΄ ότι φαίνεται από σένα οι Θεσσαλονικείς δεν είστε καθόλου ...κομπλεξικοί. Μέλι στάζει το στόμα σας. Μάθετε πρώτα ορθογραφία και να μιλάτε σωστά τη γλώσσα και μετά συζητάμε. Εντοπίζω λάθη:
1. Aπομειζούν αντί απομυζούν.
2. Το τόπο αντί τον τόπο.
3. Τη Πόλη αντί την πόλη.
4. εξελίσεται αντί εξελίσσεται.
Αν μετά σας λένε Βούλγαρους παρεξηγείστε. Η Αθήνα ζει όλη την Ελλάδα. Εδώ είναι η κόλαση εδώ και ο παράδεισος. Δουλεύουμε σε συνθήκες όντως δύσκολες κυκλοφοριακά και όχι μόνο και παράγουμε το 55% του ΑΕΠ. Γι αυτό λίγος σεβασμός δεν βλάπτει....
σιντελα αρφαραχ
11/09/2010 12:43
Δεν λυπαμε για το χαλι της Θεσσαλονικης, Σολουν, Σαλονικη, Σελανικ, οποια πολη πνιγει το παρελθον της ετσι κατανταει. Οι πιο κομπλεξικοι (ηγετες) ο Καζατζιζορος απο τη Φαμπρικα, Ψωμιαδης και η παρταλο ο Ζαρατουστρα ο Ανθιμος μονο στο Ερωτοδικιο θα μπορουσαν να σταθουν και να ταιριαζουν με το σκηνικο.
BX
11/09/2010 12:19
Όταν υπάρχουν δηλώσεις του τύπου "Πιστεύω ότι σε σχέση με το τι συνεισφέρουν οι Θεσσαλονικείς στην Ελληνική οικονομία και πάλι ευνοημένοι είναι!" όπως γράφει ο αισχρός "Golden Boy", τότε τι ακριβώς περιμένουμε να μας συμβεί σαν λαός; Ντροπή. Το πόσο αγνοημένη είναι η επαρχία και το πόσο μίζερη έχει καταντήσει από την περιφρόνηση του κράτους ο δεν χρειάζεται ιδιαίτερη αναφορά. μόνο ένας διεφθαρμένος δεν μπορεί να το δει.
Θανάσης Mx.
11/09/2010 12:01
"ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. 10/9/2010 16:03 Πιστεύω ότι σε σχέση με το τι συνεισφέρουν οι Θεσσαλονικείς στην Ελληνική οικονομία και πάλι ευνοημένοι είναι! '' Τι ακριβώς εννοείς; Θεωρείς ότι στη Θεσσαλονίκη έχουν δαπανηθεί κονδύλια που εξασφάλισαν συνθήκες για γρήγορες μετακινήσεις; Η επέκταση του λιμανιού δεν θα συνεισφέρει στο ΑΕΠ; Αν το πάρουμε καθαρά υπολογιστικά έχουν ξοδευτεί χρήματα ίσα με το 1/5 αυτών που ξοδεύτηκαν στην Αθήνα, γιατί από εκεί είσαι όπως καταλαβαίνω, αν υποθέσουμε ότι η Αθήνα είναι 5πλάσια της Θεσσαλονίκης σε πληθυσμό;
Β.Α
11/09/2010 11:03
Η Θεσσαλονίκη είναι το μεγαλύτερο εξαγωγικό λιμάνι της Χωρας και ο Πειραιάς το μεγαλύτερο εισαγωγικό. Στη Θεσσαλονίκη παράγεται και πλούτος μέσω της βιομηχανίας, παρότι κλείσανε πολλές τα τελευταία χρόνια. Στην Αθήνα θριαμβευει η παρασιτική εισαγωγική μεταπρατική οικονομία τα MALL κλπ Παρόλα αυτά όλα τα δημόσια έργα στην ΑΘήνα γίνονται επειδή εκεί είναι συγκεντρωμένη όλη η πολιτική εξουσία.
jjk4591
11/09/2010 10:56
Εντύπωση μου προξένησε το σχόλιο του φίλου GOLDEN BOY.Σε καμμιά περίπτωση δεν θέλω να μπω στο παιχνιδάκι της αντιπαράθεσης Αθήνας-Θεσσαλονίκης. Ωστόσο, θάθελα να ρωτήσω τον πολυπράγμονα φίλο πώς γνωρίζει τόσο καλά την ψυχοσύνθεση και τις ιδιαιτερότητες του "Θεσσαλονικιού";Ναι, ναι, αυτού του αντικοινωνικού, μισάνθρωπου, αμόρφωτου και ημιάγριου ιθαγενούς, που δεν θέλει να μοιράζεται τις παραλίες της Χαλκιδικής με τους τουρίστες(!), που προτιμά την απομόνωσή του, τον αναχρονισμό, την πολιτικο-κοινωνική συντήρηση,τους "χαλαρούς ρυθμούς" και τους "Πανίκες" στα δημόσια αξιώματα!Πόσα χρόνια έζησε στην πόλη μας και μελέτησε τόσο καλά την νοοτροπία, την παιδεία και τις ικανότητες των ανθρώπων της; Μήπως η πληροφόρησή του προέρχεται απ'' τις σατυρικές εκπομπές του Λαζόπουλου, που ακριβώς για να βγάλει γέλιο εστιάζει σε γκροτέσκο "φιγούρες";Ή μήπως σχημάτισε γνώμη από κάποια επαγγελματικά ταξίδια του, έχοντας τις γνωστές ιδεοληψίες και προκαταλήψεις των "Αθηναίων"των τελευταίων χρόνων; Τέλος, όσο αφορά στην αισχροκέρδεια, λαμογιά κλπ, τα στοιχεια αυτά αποτελούν χαρακτηριστικά γνωρίσματα των Ελλήνων της τελευταίας τουλάχιστον 25ετίας. Αποδέχομαι σχόλια και απόψεις ανθρώπων που έζησαν και ζουν στη Σαλονίκη 10ετίες, όπως πχ ο Ηλίας Κουτσούκος δημοσιογράφος-συγγραφέας...
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
11/09/2010 09:30
@Aλέκος Παναγούλης
ΔΕν θάλεγα ότι έχεις άδικο με τον Άδωνι! Δεν μετράει όμως μπροστά στην δική σας Λιάνα Κανέλη! Βάζει 10 κάτω από δαύτους! Δεν σου δίνει κάν δικαίωμα να ρωτήσεις! Δίνει μόνο απαντήσεις όπως τις θέλει αυτή, σε φανταστικά ερωτήματα που δέν προλαβαίνει να της υποβάλλει κανείς!
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
11/09/2010 09:26
@ρόδανθος
Το θέμα είναι ότι, με μιά τρύπα 900 μέτρων, ο Κούβελας έδεσε τους Θεσσαλονικής στο άρμα της δεξιάς κοντά 20 χρόνια τώρα!
Ο θρίαμβος της φαυλότητας!!!
Νικος Νικολαιδης - Σαν Φρανσισκο
11/09/2010 08:54
ροδανθος 10/9/2010 13:12 Ροδανθε γεια χαρα. Πηγαινε στην ιστοσελιδα του Vanity Fair για επτασελιδο αρθρο για Ελλαδα και πολλα απ αυτα που παντα ελεγες...
Eleftheriadis Ioannis
10/09/2010 18:46
Προς τον σχολιαστή Κο ''''Ροδάνθο'''' Κε Αυτοκράτορα των Αθηνών: εαν πραγματικά πιστεύετε αυτά που γράφετε για τη Θεσσαλονίκη και τους κατοίκους της, τότε καλώς πράτει το Αθηναϊκό Κράτος για να τιμωρήσει το τεμπέλικο και δολοπλόκο Μακεδονικό κράτος. Αναρωτήθηκες όμως καμιά φορά μήπως η πραγματική αιτία της απραξιας είναι η έλλειψη πραγματικού ενδιαφέροντος και επικοινωνίας από τις ελληνικές κυβερνήσεις για την επαρχία? Μήπως η εκάστοτε κυβέρνηση αδυνατεί να σχεδιάσει και εκτελέσει σωστά αυτά τα οποία εξαγγέλει? Μήπως η εκάστοτε κυβέρνηση (όλες αναιξερέτως πράσινες - κόκκινες - μπλέ κλπ) αδυνατούν να διοικήσουν το κράτος πέραν του λεκανοπεδίου της Αττικής? Αλλά και εντός των Αθηνών, ποιός Αθηναίος είναι πραγματικά ευχαριστημένος με αυτά που προσφέρει το κράτος? Αλήθεια υπάρχει σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος που λειτουργεί σωστά και στο οποίο ο μισός πληθυσμός έχει τρέξει να εγκατασταθεί στην πρωτεύουσα του? ΟΧΙ. Νομίζω ότι ούτε στην Αφρική υπάρχει. Η διίκηση και το managment πάσχουν σοβαρά στην χώρα μας φίλε, γιαυτό έχουμε φθάσει εδώ που έχουμε φθάσει. Αλλά αυτή είναι η νοοτροποία που έχουν καλλιεργήσει στον ελληνικό λαό οι εκάστοτε κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης. Με απλά λόγια: ''''είστε όλοι αρχηγοί''''. Ναι έτσι εννοείται το managment στην Ελλάδα σήμερα και αυτό κάνεις και εσύ με τα σχόλια σου για τη Θεσσαλονίκη ή εκτός εαν έχεις άλλα κίνητρα αντιμακεδονικά αντιθεσσαλονικιώτικα. Παρεπιπτόντως έχεις διοικήσει ποτέ 3 ή 4 άτομα στη ζωή σου? Τέλος εάν γνωρίζεις ολίγον ΙΣΤΟΡΙΑ (όχι αυτή που διδάσκουν στο Δημοτικό) και το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων σχετίζεται μερικώς και στην κακή διοίκηση που άσκησε παλαιότερα το Αθηναϊκό κράτος στην Βόρεια Ελλάδα. Τέλος αναρωτήθηκες ποτέ γιατί: 1. Η συνθήκη του Μaastricht οργανώθηκε από την Ολλανδική κυβέρνηση στο Maastricht και όχι στο Amsterdam??????????????? 2. Οι Ολυμπιακοί αγώνες του 1992 οργανώθηκαν από την Ισπανική Κυβέρνηση στην Barcelona και όχι στην Madrid?????????????????? Σας χαιρετώ από την Θεσσαλονίκη
Αλεξανδρος ΑΘ.
10/09/2010 18:38
Σε πολλα απο τα εργα που αναφερονται συμμετειχα και εγω, οποτε μπορω να εκφρασω αποψη.
1. Το λιμανι πρεπει αμεσα να εκσυγχρονιστει. Υπαρχουν κεφαλαια απο την Ευρωπαικη Τραπεζα επενδυσεων, υπαρχουν μελετες, υπαρχουν αναγκες και υπαρχουν και μακροπροθεσμοι πολιτικοι και οικονομικοι στοχοι που απαιτουν την αμεση αναβαθμιση του λιμανιου. Ειτε το κρατος μονο του, ειτε σε συνεργασια με ιδιωτες (στρατηγικοι επενδυτες στα λιμανια σημαινει πως δεν ερχονται μονο να παρουν, αλλα και να δωσουν τεχνογνωσια και νεα πελατεια, σε αντιθεση με αλλους τομεις επενδυσεων).
2. Το αεροδρομιο ειναι ενα εγκλημα. Η επεκταση μεσα στην θαλασσα, με το μπαζωμα του Θερμαικου θα προκαλεσει τεραστια οικολογικα προβληματα. Θα διακοπουν τα κυκλικα ρευματα του Θερμαικου κολπου, και ενω απο την βορεια πλευρα του νεου αεροδιαδρομου θα κατακαθονται φερτες υλες, στην νοτια πλευρα θα παρασυρεται η ακτη δημιουργωντας τεραστια προβληματα οχι μονο οικολογικα αλλα και οικονομικα και ασφαλειας. Αν μαλιστα θυμηθει κανεις και τον τροπο που εγινε ο διαγωνισμος, με την μειοδοτρια εταιρια να κερδιζει τον διαγωνισμο προσφεροντας τιμη κατω του κοστους για τα υλικα του μπαζωματος καθως υπολογισε την τιμη με βαση την υποθεση πως θα τα παρει απο θεσεις που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ, ενω ηξερε πολυ καλα πως τελικα θα τα φερει απο το Λιτοχωρο με πλοιο, και ετσι θα εβαζε νεα τιμη και θα κερδιζε...
3. Το μετρο ειναι μια αμαρτωλη ιστορια. Οχι τοσο η παλια υποθεση του Κουβελα (που ξεκινουσε απο το συντριβανι, σε βαθος 10 μετρων μπροστα απο ενα μηχανοστασιο της ΕΥΑΘ που ειχε βαθος 15 μετρων και κατεληγε στο παλιο 424 παλι σε βαθος 7-8 μετρων και σε μηχανοστασιο της ΕΥΑΘ με βαθος 20 μετρα). Η αναθεση στην ΑΕΓΕΚ, που ειχε προεξοφληθει απο τις τραπεζες που εδωσαν το οκ για την αναδιαπραγματευση του χρεους της το 2004, εγινε παρατυπα δυστυχως. Η προσφορα δεν καλυπτε ουτε καν τις συμβατικες απαιτησεις, καθως προσφερε συστηματα κατωτερα απο αυτα που απαιτουνταν. Αλλα δυστυχως τα πραγματα ηταν ακομα χειροτερα... Η μελετη προεβλεπε βαθος του μετρο εως 12 μετρα, ενω ηταν γνωστο (αν οχι στους υπευθυνους, τουλαχιστον σε οσους θεσσαλονικεις ειχαν ματια και εβλεπαν, καθως αρχαιολογικα ευρηματα υπηρχαν σε βαθος ως και 15 μετρα κατω απο το συντριβανι και την αγορα, ενω μηχανοστασια της ΕΥΑΘ εφταναν σε βαθος 20 μετρων) πως το βαθος θα επρεπε να ειναι κατω απο τα 20 μετρα. Ετσι τελικα κατασκευαζεται ενα μετρο τελειως διαφορετικο απο αυτο που ειχε δημοπρατηθει.
4. Η εσωτερικη περιφερειακη ειναι πιθανως ο δρομος με τα περισσοτερα θυματα στην Ελλαδα. Ειναι εγκληματικα σχεδιασμενη και κατασκευασμενη, με αναποδες κλισεις, με κακο σχεδιασμο στις στροφες, με κακο οδοστρωμα, με κακο φωτισμο, με κακη ορατοτητα... Καθε μερα γινονται ατυχηματα. Οποιαδηποτε βελτιωση ειναι καλοδεχουμενη. Θα ηθελα μια εφημεριδα να ασχοληθει με τις στατιστικες του δρομου αυτου, για τα ποταμια αιματος που εχουν χυθει... Και να μας πουν και τους υπευθυνους που τον σχεδιασαν, τον κατασκευασαν και τον παρελαβαν...
5. Η υποθαλασσια αρτηρια ειναι περιττη. Αν για να γινει μια αρτηρια οικονομικα συμφερουσα για τον κατασκευαστη στραγγαλιζει κανεις το κεντρο μιας πολης, λυπαμαι αλλα δεν την θελω. Αν ειναι να γινει ως κανονικο δημοσιο εργο, χωρις διοδια, χωρις τις αλλαγες που προτεινε το παλιο σχεδιο και η Μπιρμπιλη για το κεντρο της πολης τοτε ναι, ειναι καλοδεχουμενη. Αλλα θεωρω ανοητο αυτη την εποχη να δινει λεφτα το κρατος για να μειωσει κατα 4-5 λεπτα μια διαδρομη που απο την Καλαμαρια εως τον σταθμο σε περιοδο μποτιλιαρισματος συνηθως διαρκει 35-40 λεπτα. Οσο για το οικονομικο εγκλημα του Σουφλια, θα πρεπει να αρχισουμε να συζηταμε για εξεταστικη και για την υποθαλασσια... Απο ευθυνη του Σουφλια καθαρα, το κρατος θα πληρωσει τουλαχιστον 150 εκατομμυρια ευρω για ενα εργο που ποτε δεν εγινε! ! !
6. Τα παρκινγκ ειναι αλλη μια δραματικη ιστορια. Το μοναδικο που εγινε, στο Ιπποκρατειο, εχει τις ωρες αιχμης 15-20 αυτοκινητα μεσα, ενω στις λωριδες προσεγγισης εξω απο αυτο παρκαρουν παρανομα 20 αυτοκινητα ! ! ! Οι επενδυτες κλαινε τα λεφτα τους, και δεν ξεκινησαν το αλλο που ειχαν κοντα στο Μεγαρο Μουσικης. Ο δημος Θεσσαλονικης εχει την βασικη ευθυνη για την ελλειψη παρκινγκ, καθως δεν αστυνομευει τις περιοχες γυρω απο τα υπαρχοντα παρκινγκ. Στο Ιπποκρατειο, στην ΧΑΝΘ, παντου εχει διπλες σειρες παρανομα σταθμευμενων αυτοκινητων, ενω ο δημος γραφει κλησεις μονο στα στενα του κεντρου.
7. Τα θεατρα της πολιτιστικης πρωτευουσας ειναι αλλο ενα θεμα πεταμενων χρηματων. Δισεκατομμυρια δραχμες ξοδευτηκαν, με αποκορυφωμα το Βασιλικο θεατρο που απο ανακαινιση του 1,5 δις εγινε το εξαμβλωμα των 15 δις... Θεωρω πως το μονο εργο της περιοδου εκεινης που αξιζε ηταν η Μονη Λαζαριστων, που αναβαθμισε εναν ολοκληρο τομεα της δυτικης Θεσσαλονικης. Ο Παγκαλος ως υπουργος πολιτισμου για λιγους μηνες, οταν ηρθε στην Θεσσαλονικη ειπε πως θα επρεπε ενας εισαγγελεας να ψαξει το θεμα... Σε 2 βδομαδες αναδομηθηκε και πηγε στο υπουργειο Μεταφορων, και ο Βενιζελος επανηρθε ως Πολιτισμου...
8. Η πιο αχρηστη επενδυση ηταν το Μεγαρο Μουσικης... Ενα φαραωνικου μεγεθους εργο, αχρηστο τελειως... Ελαχιστες παραστασεις δινονται, και αυτες μονο με προσκλησεις... Εκατομμυρια ευρω πεταμενα, για την προβολη των επωνυμων...
Δημήτρης Κορίνθιος
10/09/2010 17:37
Δεν υπάρχει απολύτως καμία αμφιβολία ότι ο Κώστας Καραμανλής εξαπατούσε συνειδητά τον ελληνικό λαό, και όχι την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία είχε τρόπο να γνωρίζει την πραγματικότητα - για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, ενώ ο Γιώργος Παπανδρέου, όχι μόνον εξαπάτησε το εκλογικό σώμα μέσω των εξαγγελιών που γνώριζε ότι δεν θα μπορούσε να εφαρμόσει, αλλά και με την τακτική που ακολούθησε ώστε η χώρα να υπαχθεί εμμέσως στην δικαιοδοσία του ΔΝΤ.mέ τά επακόλουθα τού σήμερα!!!
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ.
10/09/2010 16:03
Φίλοι Θεσσαλονικείς,μη μας μισείτε τους Αθηναίους.Να μας λυπάστε πρέπει για την άθλια ποιότητα της ζωής μας σ'' αυτή τη τερατούπολη.Όσοι έχετε ζήσει εδώ κάτω,καταλαβαίνετε τι εννοώ.
GOLDEN BOY
10/09/2010 15:34
Πιστεύω ότι σε σχέση με το τι συνεισφέρουν οι Θεσσαλονικείς στην Ελληνική οικονομία και πάλι ευνοημένοι είναι!
ροδανθος
10/09/2010 13:12
"Το 1986, επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα, κατασκευάστηκε υπόγεια σήραγγα, μήκους 900 μέτρων στην οδό Εγνατία.". Για αυτους που δεν θυμουνται ο Κουβελας ειχε εκδοσει φυλλαδιο (το εχω ακομα) οπου εγραφε οτι η κατασκευη του μετρο θα χρηματοδοτουνταν κατα κυριο λογο απο τον Τv100 τον τοπικο ραδιοσταθμο της πολης. Εδω οικονομιες χωρων γονατιζουν για να κατασκευαστει μετρο και αυτος θα το χρηματοδοτουσε απο τα εσοδα τοπικου ραδιοσταθμου. Ειναι προφανες λοιπον οτι δεν υπηρχαν λεφτα και ο στοχος ηταν να φτιαξει μια τρυπα 900 μετρα για να κανει επιδειξη στους πολιτες και να φαει και καποιος εργολαβος μερικα εκατομμυρια. Απο οτι ξερω η επονομαζομενη "τρυπα του Κουβελα" ξαναμπαζωθηκε και δεν χρησιμοποιηθηκε στην κατασκευη του σημερινου μετρο. Για τα λεφτα που φαγωθηκαν στην πολιτιστικη πρωτευουσα δεν θα μιλησω. Το θεμα ειναι οτι οι επενδυσεις σε μια πολη πρεπει να συναδουν με τις δυνατοτητες της ιδιας της πολης. Θελω να πω οτι αυτο που βλεπω ειναι οτι ακομα και λεφτα να ριχτουν στην Θεσ-νικη και να γινουν εργα δεν θα ερθει αναπτυξη στην πολη. Θα παρουν καποιοι εργολαβοι καποια λεφτα και αυτο ηταν. Αυτο εχει να κανει με την νοοτροπια των ανθρωπων της πολης, τους χαλαρους ρυθμους την αδυναμια προσαρμογης σε νεες συνθηκες, τον συντηρητισμο, την ελλειψη εξυπνων και σοβαρων επιχειρηματιων που να παραγουν καποιο καλο προιον κλπ. Ποιος θα επενδυσει στην Θεσσαλονικη και γιατι. Γιατι να μπλεξει με τυπους οπως ο Ψωμιαδης. Θα ηθελες να κανεις δουλειες με ατομα οπως αυτος που αλλωστε εκλεγεται και προφανως ειναι ο αντιπροσωπευτικος τυπος της πολης. Οχι βεβαια. Η αναπτυξη στην Ελλαδα μπορει να ερθει μονο απο επενδυσεις που εχουν αμεση σχεση με την τεχνολογια η τον τουρισμο. Καλως η κακως υπαρχουν δεκαδες χωρες στον πλανητη που μπορουν να παραγουν φανελακια μακο και τοματες 10 φορες πιο φθηνα απο εμας. Ποιος μορρφωμενος ανθρωπος σε αυτον τον κοσμο που ασχολειται με την τεχνολογια η τον τουρισμο θα θελει να συνδιαλλαγει με ανθρωπους οπως ο Πανικας και θα τον προσελκυσει ο κοσμος της Θεσσαλονικης που ειναι απο τα πιο συντηρητικα μερη στον πλανητη (δεν μιλω για τις πολιτικες επιλογες, αλλα για την θεληση του κοσμου να αλλαξει κατι και την ευελιξια του στις αλλαγες που ειναι ανυπαρκτες). Ολη η πολη αγαπα να ειναι κολλημενη στο παρελθον και εχει ξεχασει οτι υπαρχει και μελλον, και δεν φταιει η ελλειψη επενδυσεων για αυτο, ειναι η μοιρολατρεια και η αγαπη του να εισαι παραπονιαρης οτι και να γινεται. Οσον αφορα αυτα που λεω, δειτε ενα παραδειγμα, την τουριστικη αναπτυξη της πολης. Προσωπικα ξερω πολυ λιγα μερη στον κοσμο που πετας σε καποιο αεροδρομιο και σε 10 λεπτα απο το αεροδρομιο να μπορεις να βρεθεις σε πολυ ωραιες παραλιες ενω 30 λεπτα απο το αεροδρομιο βρισκονται παραλιες επιπεδου Καραιβικης. Επισης πριπου 1 ωρα μακρυα ειναι ο ταφος του Φιλλιπου και η πρωτευουσα της αρχαιας Μακεδονιας, ο Ολυμπος, το Αγιο Ορος, ενω η ιδια η πολη εχει σπουδαια αρχαιολογικα μνημεια. Πολυ ωραια ως εδω, εχουμε λοιπον ενα αδιαμφισβητητα μοναδικο προιον προς εκμεταλλευση. Πως το εκμεταλλευτηκαν αυτο οι επιχειρηματιες στυλ Πανικα της ευρυτερης περιοχης της Θεσ-νικης. Πρωτα απο ολα ο τουριστας δεν εχει ιδεα καν οτι υπαρχουν ολα αυτα τα σημαντικα γυρω του, δεν υπαρχει η παραμικρη πληροφορηση. 2ον, σε οποιοδηποτε χωριο και να παει (πλην 2-3 εξαιρεσεων) ο ηλιος κρυβεται απο τις διαφημιστικες πινακιδες, ο καθε μαγαζατορας βγαζει καθε μερα ολα του τα εμπορευματα απο το μαγαζι και τα στοιβαζει στο πεζοδρομιο μπροστα, ο καθενας παρκαρει οπου του γουσταρει, ο καθενας χτιζει οτι του γουσταρει και οπου του γουσταρει και γενικοτερα ο τουριστας βρισκεται αντιμετωπος με ενα γενικοτερο χαος...κατι που προσπαθει να αποφυγει αλλωστε κατα την διαρκεια των διακοπων του. Στο εξωτερικο ακομη και μικρες τουριστικες πολεις των 80 χιλ. ανθρωπων εχουν ανοιχτα τουριστικα Hop-on-hop-off λεωφορεια ακομη και οταν η βροχη ειναι συχνο φαινομενο εκει. Στην Θεσ-νικη των 1,2 εκατομ. που δεν βρεχει δεν υπαρχει καν κατι τετοιο. Βεβαια αυτο απαιτει να σεβονται τις λεωφορειολωριδες οι οδηγοι κλπ. Ομως ολα αυτα δεν απαιτουν χρηματα, αλλα την αλλαγη της νοοτροπιας. Υποψιν οτι αυτο το μοναδικο στον κοσμο αλλα υποβαθμισμενο λογω της νοοτροπιας μας προιον διακοπων προσφερεται στον τουριστα σε πολυ ακριβες τιμες οπου με τα ιδια λεφτα θα μπορουσε να παει ακομη και στην Λατινικη Αμερικη η σε τροπικους προορισμους. Ομως ποιος ειπε οτι ο Θεσσαλονικιος ενδιαφερεται για τον τουριστα. Ποιος ειπε οτι ειναι διατεθιμενος να παρκαρει εκει που πρεπει, να μην καταλαμβανει το πεζοδρομιο και ολα τα παραπανω. Ποιος ειπε οτι στην τελικη ο Θεσσαλονικιος θελει να κολυμπαει στην ιδια παραλια με τον τουριστα. Ποιος ειπε αλλωστε οτι το εχει αναγκη...ο Θεσσαλονικιος ειναι περηφανος και δεν εχει αναγκη κανενα ξενο. Το μονο που εχει αναγκη ειναι λιγο σεβασμο απο τον Αθηναιο και λιγα λεφτα για να γινουν μερικα "εργα υποδομης" ετσι ωστε να περνα αυτος καλυτερα...χωρις ομως να χρειαστει να θυσιασει αυτος τιποτα. Χαλαρα λοιπον. Το παραπανω λοιπον παραδειγμα δειχνει την νοοτροπια των επιχειρηματιων της Θεσσαλονικης και του κοσμου της Θεσ-νικης. Παρολα αυτα σιγουρα πρεπει να δοθουν χρηματα στην Θεσ-νικη αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει πιθανοτητα για αναπτυξη ακομα και δισεκατομμυρια να επενδυθουν σε υποδομες στην πολη. Χρειαζεται αλλαγη νοοτροπιας που ειναι αντιθετη ουσιαστικα με την φιλοσοφια της ιδιας της πολης.
Τιμ
10/09/2010 12:21
Εμπρός ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ! άντε γιατί όλοι οι υπόλοιποι θέλουν να εγκαταλείψουν την πόλη να σουλατσάρει ανενόχλητος η αυτού εξοχότης ο Τζέφφρυ μπόϊ
Έτσι..............by Παράγκας
10/09/2010 12:19
Θέλω αντιπαραβολή περσινών δηλώσεων(σκιώδους κυβερνήσεως) της ΔΕΘ 2009!!!
Αλεκος Παναγουλης
10/09/2010 12:07
Επί ένα τέταρτο της ώρας, τα αστικά ηλεκτρονικά ΜΜΕ ασχολήθηκαν στα χτεσινά κεντρικά τους δελτία ειδήσεων με το πόσο κοστίζει στο λαό η συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου στη Θεσσαλονίκη, σε περίοδο βαριάς λιτότητας. Οι ίδιοι που ολημερίς λιβανίζουν τις αντιλαϊκές ανατροπές του μνημονίου και της κυβέρνησης, προσπαθούν να καλλιεργήσουν ανώδυνα για το σύστημα αντανακλαστικά στο λαό, στρέφοντας την οργή του όχι στα μέτρα και την πολιτική που τα επιβάλλει, αλλά σε συμπεριφορές υπουργών και απερίσκεπτες αποφάσεις, που είναι κοστοβόρες για τον κρατικό προϋπολογισμό. Κρύβουν την ανέχεια, στην οποία καταδικάζει η κυρίαρχη πολιτική τα λαϊκά νοικοκυριά και μεγεθύνουν τα ακριβά συνολάκια της μιας ή της άλλη υπουργού. Κρύβουν τα φιλομονοπωλιακά μέτρα, που ετοιμάζεται να πάρει εκ νέου η κυβέρνηση, για να ενισχύσει τους μεγαλοεπιχειρηματίες με δισεκατομμύρια ευρώ, με την παράδοση σ'' αυτούς της δημόσιας γης και των ακινήτων του Δημοσίου, με τα ΣΔΙΤ και το ΕΣΠΑ. Και όλ'' αυτά για επενδύσεις και κερδοφορία.

Στον αντίποδα, ρίχνουν τα φώτα τους στο πόστο κοστίζει μια νύχτα στο ξενοδοχείο Μακεδονία, όπου θα καταλύσει η υπουργική κουστωδία. Είναι οι ίδιοι που θέλουν το λαό να μουτζώνει τη Βουλή και να φωνάζει κλέφτες, και ύστερα να πηγαίνει ανακουφισμένος σπίτι του, έχοντας εκτονώσει ανώδυνα τη δίκαιη αγανάκτησή του για τα βάρβαρα μέτρα και την πολιτική των κομμάτων του κεφαλαίου. Και από πάνω, να το χρησιμοποιούν για να επιτίθενται στο ταξικό κίνημα. Ετσι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο αστικό πολιτικό σύστημα και τα κόμματα - πυλώνες του, παρά το γεγονός ότι δείχνουν να τους ασκούν δήθεν κριτική. Ο λαός πρέπει να δει πίσω από τη θολούρα που προσπαθούν να του δημιουργήσουν, με μοιρασμένους ρόλους, τα αστικά κόμματα και τα παπαγαλάκια τους στα ΜΜΕ. Η μεγαλύτερη κλοπή σε βάρος του είναι αυτή που κάνει το κεφάλαιο στη σφαίρα της παραγωγής. Αυτήν την κλοπή του πλούτου που παράγει με το μυαλό και τα χέρια του ενισχύει η κυβέρνηση με το μνημόνιο, τους νόμους και την πολιτική της, την οποία στηρίζουν ΝΔ και ΛΑ.Ο.Σ. Εκεί πρέπει να συγκεντρωθούν τα πυρά του λαού. Να πληρώσουν πολιτικά, να χάσουν τον πόλεμο που του κήρυξαν.

Υστερόγραφο: Είχαμε πραγματικά καιρό να δούμε το στέλεχος ενός κόμματος να κάνει μαθήματα στους δημοσιογράφους του Μέγκα για το τι πρέπει να τον ρωτάνε τις αμέτρητες φορές που τον βγάζουν στο δελτίο τους. Ο Γεωργιάδης του ΛΑ.Ο.Σ. αγόρευε χτες κατά βούληση και οι δημοσιογράφοι τον άκουγαν ευλαβικά να τους υποδεικνύει ποιες ερωτήσεις είναι σωστές και ποιες όχι. Αν ήταν κανένας του ΚΚΕ, θα του απαντούσαν με ύφος επιθετικό ότι δε δέχονται υποδείξεις πώς θα κάνουν τη δουλειά τους και να τους αφήσει να την κάνουν όπως ξέρουν. Εξόφθαλμη η στήριξη σε όποιον έχουν επιλέξει τα αφεντικά να παίξει ρόλο στο τσάκισμα της λαϊκή πάλης. Οπως ο ΛΑ.Ο.Σ. και το συγκεκριμένο στέλεχός του, βαμμένος αντικομμουνιστής.


ρωμιος
10/09/2010 11:27
Σε παρακαλουμε Κε προθυπουργε και παρατρεχαμενα λαμογια...Δειτε λιγο και την πρωτευουσα των Βαλκανιων , την ερωτικη πολη , την φραπεδουπολη της βλαχομαγκιας και του ζορο...Ριξε μας κανενα ξεροκωματο και αν εχει και τυρακι εμεις τουμπες θα κανουμε για σας και θα γινουμε ακομη πιο ερωτικοι...Θα τα κανουμε ολα για να σας ικανοποιησουμε!!!!!!!
ρωμιος
10/09/2010 11:27
Σε παρακαλουμε Κε προθυπουργε και παρατρεχαμενα λαμογια...Δειτε λιγο και την πρωτευουσα των Βαλκανιων , την ερωτικη πολη , την φραπεδουπολη της βλαχομαγκιας και του ζορο...Ριξε μας κανενα ξεροκωματο και αν εχει και τυρακι εμεις τουμπες θα κανουμε για σας και θα γινουμε ακομη πιο ερωτικοι...Θα τα κανουμε ολα για να σας ικανοποιησουμε!!!!!!!
ΠΣ
10/09/2010 11:13
Η Αθηνα εχει στραγγαλισει ολη την Ελλαδα. Εκει κατω εχουν μαζευτει ολα τα συμφεροντα που απομειζουν το τοπο. Επιτελους πρεπει η Θεσσαλονικη να γινει μια μοντερνα πολη, με λειτουργικο λιμανι, μεγαλο αεροδρομιο και να λυθει το κυκλοφοριακο προβλημα που δυναστευει τη Πολη. Ολα τα λεφτα της Ελλαδας τα εχουν φαει τα λαμογια της Αθηνας. Οπως εγινε η Κωνσταντινουπολη η καταστροφη του Βυζαντιου ετσι εξελισεται και η Αθηνα ως η καταστροφη της Ελλαδας. Η επαρχια ερημωνει και πτωχευει για να πλουτιζουνε οι κομπλεξικοι Αθηναιοι.
ΟΜΗΡΟΣ.Τ
10/09/2010 10:30
Και μόνον το γεγονός ότι ο Μπουτάρης δέχθηκε να τεθεί υπό την σκέπην του ΠΑΣΟΚ,
αυτό είναι προς μεγάλη ντροπή του.

ούτε μεθυσμένος να ήταν ! ή λέτε να είναι μεθυσμένος ?
VAG THESS
10/09/2010 09:14
Ήμουνα νέος και γέρασα όπως λένε!!!! Πρόσφατα είπανε για νέα έργα αλλά αξίας 8,5 δισ!!!!!!!! Θα μας τρελλάνουνε!! Ούτε το 2300 δεν πρόκειται να γίνουνε.

Εμείς απο εδω πάνω μάθαμε.Κάθε χρόνο να ίδια!!!!!! Εδώ μια καινούργια άσφαλτο δεν ρίχνουνε στον εσωτερικό περιφερειακό που έχει να πέσει απο το 1982. Τι να λέμε τώρα;

Το μετρό μετά απο τόσα χρόνια είναι στο 14%. Σε καμιά 20 χρόνια όταν τελικά τα αυτοκίνητα θα πετάνε θα τελιώσει το έργο!!!

όλες οι τελευταίες ειδήσεις