ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Και κύμα φυγής με 10.000 εκπαιδευτικούς να οδεύουν προς τη σύνταξη

, ΕΡΕΥΝΑ Του , Χρήστου Κάτσικα , xkatsikas@xkatsikas.gr   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/07/2010 07:00 |
 Στο μισό οι προσλήψεις στα σχολεία
▅Τάξεις με περισσότερους από 25 μαθητές σκέφτεται να δημιουργήσει το υπουργείο Παιδείας, με συγχώνευση τμημάτων για εξοικονόμηση εκπαιδευτικών. Η προοπτική των πληθωρικών τάξεων έχει ανησυχήσει δάσκαλους και καθηγητές, οι οποίοι επισημαίνουν ότι θα δυσκολέψει η εκπαιδευτική διαδικασία (φωτογραφία αρχείου)

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η διαδικασία των προσλήψεων εκπαιδευτικών μετά την ανάρτηση από το υπουργείο Παιδείας των πινάκων αναπληρωτών την Παρασκευή που μας πέρασε. Η αγωνία των χιλιάδων ενδιαφερομένων έχει φτάσει στο αποκορύφωμά της λόγω της φετινής μείωσης των προσλήψεων.

Την ίδια στιγμή, το υπουργείο Παιδείας βρίσκεται αντιμέτωπο με την αποχώρηση περίπου 10.000 εκπαιδευτικών που έχουν καταθέσει αιτήσεις για συνταξιοδότηση. Η απειλή να αρχίσουν τα σχολεία με χιλιάδες κενά είναι άμεση και το υπουργείο Παιδείας ετοιμάζει μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης. Οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα γίνουν φέτος (και τη σχολική χρονιά 2011-12) σε ποσοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ και σε ποσοστό 40% από τους ενιαίους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική προϋπηρεσία.

Φέτος, όσον αφορά τους μόνιμους διορισμούς, το υπουργείο δήλωσε ότι θα διοριστούν περίπου 3.000 εκπαιδευτικοίοι μισοί σε σχέση με πέρσι- ενώ άλλοι 3.000 θα προσληφθούν τη σχολική χρονιά 2011-12. Ακόμη, θα προσληφθούν μόνιμοι σε δύο «δόσεις», φέτος και του χρόνου, οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί που έχουν υποβάλει αίτηση φέτος. Επίσης, φέτος αναμένεται να προσληφθούν περίπου 4.000 αναπληρωτές, δηλαδή περίπου 7.000

λιγότεροι από πέρσι.

Εν τω μεταξύ, μεγάλο είναι το κύμα φυγής προς τη σύνταξη λόγω του νέου Ασφαλιστικού. Είναι χαρακτηριστικό πως μέχρι και το 2006 ο αριθμός των εκπαιδευτικών που υπέβαλαν αίτηση παραίτησης για συνταξιοδότηση δεν ξεπερνούσε τις 3.000-3.500 ετησίως, το 2009 ο αριθμός αυτός προσέγγισε τις 6.000 ενώ φέτος αναμένεται να φτάσει τις 10.000! Η νέα αυτή πραγματικότητα σε συνδυασμό με τον δραστικό περιορισμό των προσλήψεων εντείνει την ανησυχία για μεγάλα κενά εκπαιδευτικών με την έναρξη του σχολικού έτους.

ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ
Στις τάξεις 5.000 εκπαιδευτικοί που κάλυπταν πραγματικές ή πλασματικές ανάγκες σε φορείς του υπουργείου

Τμήματα με περισσότερους από 25 μαθητές

ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΜΕΤΡΑ θα επιχειρήσει το υπουργείο Παιδείας να καλύψει τα κενά που θα δημιουργηθούν από το γεγονός της μεγάλης μείωσης μονίμων αλλά ιδιαίτερα αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών:

Πρώτον, δείχνει τον δρόμο της επιστροφής στα σχολεία σε 5.000

εκπαιδευτικούς που μέχρι πέρσι τους χρησιμοποιούσε για να καλύπτει πραγματικές ή πλασματικές ανάγκες σε διάφορους φορείς του υπουργείου, όπως την Κεντρική Υπηρεσία, τις Διευθύνσεις και τα Γραφεία Εκπαίδευσης, τον ΟΕΕΚ, την Ακαδημία Αθηνών, τις Βιβλιοθήκες, τα Πανεπιστήμια κ.λπ. Μαζί τους και αρκετές εκατοντάδες που επιστρέφουν αναγκαστικά από σχολεία του εξωτερικού.

Ο δεύτερος τρόπος είναι η συγκρότηση τμημάτων με πάνω από 25 μαθητές στην τάξη. Η πλειονότητα των σχολείων σήμερα λειτουργεί με τμήματα που έχουν 22-25 μαθητές, οπότε είναι σίγουρο ότι με τη νέα διάταξη σε κάποια σχολεία θα γίνει συγχώνευση τμημάτων με συνέπεια την εξοικονόμηση εκπαιδευτικών. Η προοπτική των πληθωρικών τάξεων έχει ανησυχήσει τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι επισημαίνουν ότι θα δυσκολέψει η εκπαιδευτική διαδικασία.

Ο τρίτος τρόπος είναι η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών.

Το υπουργείο Παιδείας είναι αποφασισμένο να ενεργοποιήσει τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ.

16 του Ν. 1566/1985 στο οποίο ορίζεται: «Στις περιπτώσεις που οι προβλεπόμενες ώρες διδασκαλίας για κάθε μάθημα δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο των διδασκόντων ο σύλλογος των διδασκόντων αναθέτει την κάλυψη των ωρών αυτών σε εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου. Για την κάλυψη των ωρών του προγράμματος μπορεί να ανατεθεί προαιρετική υπερωριακή διδασκαλία μέχρι πέντε (5) ώρες την εβδομάδα σε εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων και σε εκπαιδευτικούς άλλου σχολείου με απόφαση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου... Με υπουργική απόφαση είναι δυνατό να αυξηθούν μέχρι δέκα (10) οι ώρες προαιρετικής υπερωριακής διδασκαλίας, αν δεν καλύπτεται το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας».

Με την καθιέρωση δεύτερης ειδικότητας του εκπαιδευτικού (π.χ. ένας κοινωνιολόγος που έχει και πτυχίο Φιλολογίας να παίρνει ως δεύτερη ανάθεση φιλολογικά μαθήματα).

Με μετακινήσεις από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια (π.χ. καθηγητές ειδικοτήτων).


Με παρέμβαση Διαμαντοπούλου αλλαγές στο βιβλίο Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ της υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Αννας Διαμαντοπούλου (φωτό) προκάλεσαν τα δημοσιεύματα στον Τύπο σχετικά με το βιβλίο της Γ΄ Γυμνασίου «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία».

Με Υπουργική Απόφαση που υπεγράφη από την κ. Διαμαντοπούλου στις 19 Νοεμβρίου 2009 και κατόπιν εισήγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, εγκρίθηκε η ανατύπωση με βελτιώσεις του συγκεκριμένου βιβλίου από τον Οργανισμό Εκδοσης Διδακτικών Βιβλίων (ΟΕΔΒ). Σημειώνεται πως το βιβλίο της Ιστορίας για τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου πρωτοεκδόθηκε το 2007 και στο οποίο αναφερόταν για την κρίση στα Ιμια πως με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις. Οι διορθώσεις που έγιναν στο βιβλίο περιλαμβάνουν και το επίμαχο σημείο της σελίδας 163, όπου αντί για την πρόταση που ήδη υπήρχε «με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ιμια», πλέον θα αναγράφεται στο βιβλίο «με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ιμια». Οι διορθώσεις αυτές θα συμπεριληφθούν στην επανέκδοση του βιβλίου τον Ιανουάριο του 2011, ενώ παράλληλα το υπουργείο Παιδείας θα αποστείλει συμπληρωματική εγκύκλιο με την οποία θα ενημερώνει τους καθηγητές, προκειμένου να εντάξουν τις διορθώσεις και στην προφορική διδασκαλία των μαθητών.

92
τιμ
01/08/2010 17:42
καλα μεγαλε ασε το αν υπαρχει κανονισμος να μην αργει ουτε πεντε λεπτα στο φροντιστηριο γιατι με τα λεφτα μου....και την νυρα μου....οκ???και τα φροντιστηρια δεν ειναι εκκλησιες!στα περισσοτερα επικρατει σχολικη μεθοδος διοτι οι περισσοτεροι καθηγητες ειναι και τιποτε ωρομισθιοι σε ΠΔΣ(ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ)και γνωριζουν πως τα παιδια τρεχουν σαν τρελα...γιατι εγω οταν ημουν φροντιστηριο ετσι και με ελεγαν οτι αργησα πεντε λεπτα και δεν μπαινω μεσα θα τους διαολοστελνα θα παιρνα τα λεφτουδακια που θα τους αφηνα και θα πηγαινα αλλου...........!!!!!Τωρα θελω να ρωτησω!θα μπορεσουν ποτε οσοι τελειωσαν το πανεπιστημιο φετος η περυσι να διοριστουν ποτε??
ΓΙιαννης Α. Φ.
28/07/2010 02:17
.να ξεκαθαρισουμε ενα-δυο πραγματακια :
1-δεν υπαρχει κριση/αξιολογηση του εργου του εκπαιδευτικου. Αυτο ειναι αποτελεσμα (θριαμβος!!!!) της συνδικαλιστικης πρακτικης ολων των παραταξεων της ΟΛΜΕ
2-λεει καποιος πως οι "καλοι καθηγητες" εχουν περαση στην πιατσα και πιεζονται για "ιδιαιτερα" Γιατι δεν ενισχυουν τα προγραμματα Προσθετης Διδακτικης Στηριξης ;;...προσωπικα εκανα σε ομαδες μαθητων μου μεσα στο σχολειο δωρεαν μαθημα πολυ πριν εφαρμοσθει το ΠΔΣ και ειμαι περηφανος που κληθηκα σε απολογια γι αυτο..ειναι απαραδεκτο καθηγητης δημοσιου σχολειου να κανει "ιδιαιτερα" , γιατι ενισχυει απλα την ιδεολογια του " ολα πουλιουνται κι αγοραζονται"...
the fox
28/07/2010 01:05
Η εκπαίδευση κοστίζει. Η καλή και σωστή εκπαίδευση κοστίζει πολύ ακριβά. Η παρούσα ηγεσία σκέφτεται και ενεργεί μόνο με οικονομίστικα κριτήρια. Άρα τα πράγματα θα πάνε από το κακό στο χειρότερο.
Η απογραφή των δημ. υπαλλήλων έδειξε, και επίσημα, ότι το μεγαλύτερο μέρος τους το αποτελούν οι εκπαιδευτικοί. Η ηγεσία το μόνο που σκέφτεται είναι πως θα περικόψει δαπάνες του δημοσίου με εύκολο και "εύπεπτο" τρόπο. Η πιθανή λύση που επεξεργάζονται είναι το σταδιακό "πέρασμα" της δημόσιας εκπάιδευσης στον ιδιωτικό τομέα, με πρώτο στάδιο το πέρασμα των σχολείων στους δήμους. Μετά θα έρθει η εμπλοκή ιδιωτών, π.χ. εκδοτικών οίκων, κλπ. δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς το σενάριο!
Όλα αυτά βέβαια υπό τις επευφημείες όλων αυτών των άσχετων και συμπλεγματικών (και κατευθυνόμενων;) που κατηγορούν συλλήβδην τους εκπ/κούς! Δεν είναι παράξενο, ούτε φυσικά πρωτόγνωρο. Η εξουσία πάντα έτσι κινείται! Θα ήθελα βέβαια να δω όλους αυτούς τι θα λένε όταν θα υποχρεώνονται να πληρώνουν υψηλά δίδακτρα, ή όπως αλλιώς τα βαφτίσουν, για την "αναβαπτισμένη" εκπαίδευση των παιδιών τους η οποία θα γίνεται από απαξιωμένους οικονομικά, ηθικά και ψυχολογικά εκπ/κούς που θα "διδάσκουν" ότι θα επιτάσουν οι ιδιώτες και η αγορά ώστε να παράγουν φουρνιές απασχολίσιμων ανέργων! Αυτό θέλουμε;
γ.λ.
28/07/2010 00:19
δεν είναι δυνατόν
Α.Β.
27/07/2010 21:50
Δεν είναι εύκολο να κουμαντάρεις 30 παιδιά ταυτόχρονα.
Εγω παλεύω κάθε μέρα με δύο (τα δικά μου) και πολλές φορές θα προτιμούσα να βρίσκομαι στη δουλειά.
Οπως όλοι οι γονείς φαντάζομαι.
Οπότε μην τους απαξιώνουμε και τους εκπαιδευτικούς τελείως...
φροντιστής
27/07/2010 20:57
Και μια συμπλήρωση: Δεν πολ/ζουμε με το κεφάλι σε καμία περίπτωση. Αν σ ένα ιδιαίτερο μάθημα παίρνεις π.χ. 20Ε /ώρα όταν κάνεις μάθημα σ ένα παιδί, τότε σε γκρουπ δύο παιδιών θα πάρεις 25 Ε και στους δύο , άρα 12,5 Ε ο καθένας κτλ. Επίσης, στο σχολείο μιλάμε για 45 - λεπτο μάθημα απ΄ τα οποία τα 5-10 λεπτά ΄΄χάνονται΄΄ στο μπες -βγες και σε άσχετα πράγματα, όταν στο φροντιστήριο υπάρχει κανονισμός που δεν επιτρέπει στο μαθητή να αργήσει ούτε 5 λεπτα στην αίθουσα. Και για να τελειώνουμε το παραμύθιασμα. Στα φροντιστήρια διδάσκονται τα ΄΄δύσκολα΄΄ αντικείμενα, όπως Μαθηματικά, Αρχαία, Φυσική, Εκθεση και όχι ένα σωρό δευτερεύοντα αντικείμενα όπως Θρησκευτικά, Δίκαιο, Καλλιτεχνικά όπου κυριολεκτικά είναι η ΄΄ώρα του παιδιού΄΄ αφού είναι πλήρως απαξιωμένα και μάλλον όχι αδικαιολόγητα. Ας μη μιλήσουμε για γυμναστές κτλ όπου δεν υπάρχει ούτε διόρθωση γραπτών ούτε προετοιμασία στο σπίτι. Επίσης, στα μαθήματα κατεύθυνσης της Β και Γ Λυκείου ένα μέσο σχολικό τμήμα δεν ξεπερνά τα 12-15 παιδιά. Μόνο στα μαθήματα Γενικής Παιδείας μιλάμε για 25 μαθητές. Και κάτι τελευταίο: Επειδή τέθηκε το θέμα αν είμαι αφεντικό ή υπάλληλος απαντώ: Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας με μπλοκ παροχής υπηρεσιών και ατομική επιχείρηση για τα ιδιαίτερα μαθήματα και εργάζομαι και ως καθηγητής σε φροντιστήρια εδώ και 22 χρόνια, πληρώνοντας ένσημα, ΤΕΒΕ, ΙΚΑ, εφορία κτλ. για να μας χαρακτηρίζουν ΄΄παραπαιδεία΄΄ οι διορισμένοι με τα μαύρα εκβιαστικά ιδιαίτερα σε μαθητές των τμημάτων που διδάσκουν...
φροντιστής
27/07/2010 20:42
@ Aντώνης και Αρης Χ.

Τα κομπλεξικά σχόλια καθενός δείχνουν το λαικισμό που επικρατεί. Αν εμείς είμαστε παραπαιδεία ας το κρίνουν οι γονείς. Οτιδήποτε μη κρατικό βαφτίζεται με το πρόθεμα παρα- και τελειώσαμε. Μ΄ αυτή τη λογική οι ιδιώτες γιατροί και τα ιδιωτικά θεραπευτήρια είναι παρα-υγεία, οι ιδιωτικές ασφάλειες είναι παρα-ασφάλιση και πάει λέγοντας. Όσο για το πόσα γράμματα μαθαίνουν τα παιδιά και από ποιον ας γίνει μια δημοσκόπηση σε γονείς και μαθητές και τα συμπεράσματα δικά σας. Το να μιλάει κάποιος απαξιωτικά για ανθρώπους που μοχθούν καθημερινά για να καλύψουν τις ανεπάρκειες του δημόσιου σχολείου είναι δείγμα υπανάπτυξης και μιζέριας. Προσωπικά, δεν ενδιαφέρομαι να διοριστώ για να ΄΄αράξω΄΄ όπως αναφέρθηκε και δεν έχω κάνει καμία προσπάθεια προς την κατεύθυνση αυτή. Εργάζομαι 40-45 ώρες την εβδομάδα πρώτον γιατί αλλιώς δεν μπορώ να καλύψω τις βιοποριστικές μου ανάγκες και δεύτερον γιατί δεν είμαι κανένα τεμπελόσκυλο που να φοβάται την...υπερκόπωση. Αυτά τα λίγα και όποιος είναι ΄΄μάγκας΄΄ ας κάνει αυτή τη δουλειά σωστά και τα ξαναλέμε...
Pecos
27/07/2010 19:40
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 26/7/2010 22:35

Εγώ την βρήκα την λύση.

Να διοριστούνε ΟΛΟΙ οι απόφοιτοι ΑΕΙ στο δημόσιο.

Και πως θα πληρωθούνε?

Είναι απλό.

Να θεσπιστεί ειδικός φόρος ή έρανος που θα τον πληρώνουνε μόνο οι ιδιωτικοί υπάληλοι για να πληρωθούνε όλοι ο αδιόροστοι εκπαιδευτκοί στο δημόσιο.

Και εννοείται, να μην δουλεύουνε 8ωρο και άλλα τρελά που κάνουνε οι κουτόφραγκοι στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, αλλά 10 ώρες την εβδομάδα και 4 μήνες διακοπές τον χρόνο.

`Εχουμε τους περισσοτερους εκπαιδευτικους στην Ευρωπη και την χειροτερη εκπαιδευση.

Αλλα αυτο που ειναι σημαντικοτερο ειναι να διοριστουνε ολοι οι πτυχιουχοι.

Αντώνης
27/07/2010 19:13
@Φροντιστής Ευτυχώς που υπάρχετε εσείς βρε Φροντιστή και μαθαίνετε τα παιδιά γράμματα. Λυπάμαι που καταντήσαμε σ'' αυτή τη χώρα να θεωρούμε παιδεία την παραπαιδεία. Και τον καθηγητή απλά φύλακα τον παιδιών. Τα λόγια σου είναι κλασσικά λόγια φροντιστών που δουλεύουν από το πρωί μέχρι το βράδυ, βγάζουν λεφτά και όταν διορίζονται κάποια στιγμή στα σχολεία λένε "καιρός να αράξω...." και γίνονται χειρότεροι από κάποιους ασυνείδητους καθηγητές. Το σχόλιο του JFK στο κείμενο του mixmix νομίζω ότι τα λέει όλα. Ένας φύλακας παιδιών....
triantafillou eleni
27/07/2010 18:13
Ωραία, μπράβο, να τα βάλουμε όλοι με όλους, ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ.
Αυτό θέλουν.
Προσωπικά θέλω οι εκπαιδευτικοί και όλοι οι άλλοι κλάδοι να δουλεύουν και να πληρώνονται αξιοπρεπώς.
Ειτε βρίσκονται στο δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα όπως εγώ.
Δεν είναι εύκολο να κουμαντάρεις 30 παιδιά ταυτόχρονα.
Εγω παλεύω κάθε μέρα με δύο (τα δικά μου) και πολλές φορές θα προτιμούσα να βρίσκομαι στη δουλειά.
Οπως όλοι οι γονείς φαντάζομαι.
Οπότε μην τους απαξιώνουμε και τους εκπαιδευτικούς τελείως...
Και εν πάσει περιπτώσει, όλοι μας, ιδιωτικοί, δημόσιοι, φορτηγατζήδες, ταξιτζήδες κτλ, είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ.
Και ανησυχούμε για τα παιδιά μας...
Άλλοι μας φταίνε, όχι οι συνάνθρωποι μας ( εκτός από αυτούς που απολαμβάνουν σκανδαλώδη προνόμια βέβαια...)
@Ευαγγελία
27/07/2010 17:06
Δε γνωρίζω σε ποια σχολή και ποια εποχή πήρατε το δικό σας πτυχίο, αλλά η προσωπική μου εμπειρία από "καθηγητική" σχολή ήταν πως αρκούσε για κάθε μάθημα η αποστήθιση μερικών δεκάδων σελίδων (10-15 ημέρες / εξεταστική). Αρκετοί επίσης κατέφευγαν στην αντιγραφή, ενώ εγώ προσωπικά εβγαζα ένα αξιοπρεπές χαρτζιλήκι γράφοντας μαθήματα και εργασίες για συμφοιτητές μου. Κάποτε μάλιστα κάναμε και κατάληψη επειδή ένας μεταπτυχιακός δε μας άφηνε να αντιγράφουμε. Επειδή θεωρώ πως η εμπειρία μου δεν είναι μεμονωμένη, θα μου επιτρέψετε να αμφισβητήσω ως αφελέστατη την άποψή σας πως ''τόσες εξετάσεις αρκούν για να υποδείξουν τη μάθηση''.
billis
27/07/2010 16:11
ST(20.55)πραγματικά φαίνεται και το δικό σου επίπεδο.Εκτός από τη χυδαιότητα που αναπαράγεται στα λεγόμενά σου(άκου γκιόσες!),φαίνεται έτσι κι αλλιώς και το μορφωτικό σου επίπεδο(ανορθογραφία,έλλειψη τόνων,προφανώς δε γνωρίζεις και πολλά πράγματα από PC.Μεγάλε-η,δε γράφεις σε κανά freegossip καλύτερα;Τι νόημα έχει κάποιος ν''αντιπαρατίθεται μαζί σου;
Αλεξανδρος Αθ.
27/07/2010 15:32
@ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 26/7/2010 22:35, θεωρω πως εισαι εκπαιδευτικος που προσπαθεις να μας πεισεις για το υψηλο σου επαγγελματικο επιπεδο. Το αμφισβητω, με βαση οσα γραφεις στο σχολιο σου...
"Έχουμε τους ποιό αξιόλογους καθηγητές", αλλα σιγουρα εσυ δεν ανηκεις στους ΠΙΟ αξιολογους καθηγητες, καθως δεν μπορεις να ξεχωρισεις το "ποιο" απο το "πιο".
"Ένα πτυχίο ΑΕΙ θέλει αρκετό διάβασμα και δεν νομίζω ότι με τόσες εξετάσεις που δίνουν οι σπουδαστές από το Λύκειο από το Πανεπιστήμιο και από τον ΑΣΕΠ για μία θέση εργασίας που αμείβεται για βιοπορισμό να μην αρκούν για να υποδείξουν την μάθηση στους σπουδαστές στους μελλοντικούς πολίτες"
Η προταση αυτη εχει πολλα λαθη, τοσα που αν τα εβρισκε κανεις σε εκθεση θα σε εκοβε. Δεν θα μεινω "στον ΑΣΕΠ", τον Ανωτατο Συμβουλιο Επιλογης Προσωπικου, που φυσικα επρεπε να ειναι ουδετερου γενους... Προτιμω να επικεντρωσω στα υπολοιπα, θεωρωντας πως απλως δεν εκανες τον κοπο να ψαξεις να δεις τι σημαινουν τα αρχικα ΑΣΕΠ.
Λοιπον, εξετασεις δινεις απο το Λυκειο εως το ΑΣΕΠ, ή εξετασεις δινεις στο Λυκειο, στο Πανεπιστημιο Στο ΑΣΕΠ κλπ.
Ετσι οπως το εγραψες εσυ ειναι λαθος...
Επισης, λαθος ειναι το "με τόσες εξετάσεις .... να μην αρκούν...", επρεπε να γραψεις "πως τοσες εξετασεις... δεν αρκουν..." για να βγαλεις το νοημα που ηθελες να μεταδωσεις.
Λαθος ειναι ακομα η επιλογη της λεξεις "υποδειξουν", δεν βγαζει νοημα ετσι οπως την αναφερεις. Πιστευω πως θα ηθελες να πεις πως τοσες εξετασεις αρκουν για να αποδειξουν πως γνωριζετε να μεταδιδετε τις γνωσεις στους μαθητες, αλλα με την πληρη αδυναμια εκφρασης και μεταδοτικοτητας που σε διακρινει δεν μπορω να ειμαι σιγουρος.
Ξαναπροσπαθησε να μας μεταδοσεις πιο σωστα τις σκεψεις σου, και ελπιζω μεχρι τοτε να μην σε προσλαβουν ως εκπαιδευτικο, δεν κανεις για αυτο το λειτουργημα...
ΛΟΓΙΣΤΗΣ
27/07/2010 14:47
Οι καθηγητες παιρνουν τον μικροτερο μισθο απο ολους
τους δημοσιους υπαλληλους.
ΒΟΔΙΑ
27/07/2010 14:43
Ωραιο μαθημα θα γινεται.
για δεσιμο
27/07/2010 13:18
Οι πτυχιουχοι εχουν καθε δικαιωμα να εργαστουν και μαλιστα στον τομεα που σπουδασαν. Αν το κρατος που διακατεχεται απο σιχαμερο και ακρατο κομματισμο κανει λαθος επιλογες απο τις εισαγωγικες στα ΑΕΙ κλπ μεχρι και τους αδιαφανεις διορισμους με τις γελοιες φωτογραφικες διαταξεις και εγκυκλιους,δεν φταινε οι νεοι που ξεκινησαν με ονειρα την καριερα τους.Παρολλα αυτα πιστευω οτι το επιπεδο των ηδη διδασκοντων ειναι μετριο αφου δεν τους ελεγχει κανεις ως προς τις ικανοτητες,τα παντα λειτουργουν κομματικα.Βλεποντας απο περιεργεια καποιους πινακες καταταξης,αλλα και καποιους για μονιμο διορισμο επαθα πλακα,προηγουντο πτυχια με 5 και 6 και εμεναν εξω πτυχια με 8 και 9,εξεταζοντας καλυτερα διαπιστωσα οτι προτεραιοτητα εχουν οι παλιοι πτυχιουχοι και οχι οι αριστευοντες. Δεν ξερω μηπως κατι μου διεφευγε αλλα το ξαναδα αρκετες φορες,αν οντως ισχυει τοτε τσαμπα παιδευομαστε, μελλον στην εκπαιδευση δεν βλεπω.Καθηγητες γινονται οι κατωτεροι που απλα εχουν κομματικο μεσον κανουν τον αναπληρωτη για 2-3 χρονια και στη συνεχεια διοριζονται με πτυχια 5 και 6.......λυπαμαι..
Νηπιαγωγός
27/07/2010 12:59
@ερμιόνη γιουσίου 26/7/2010 13:33, Προτείνω μια βόλτα σε ολοήμερο νηπιαγωγείο (στην επαρχία κυρίως) και έναν έλεγχο στα στοιχεία των γονέων και κυρίως στην εργασία της μητέρας........Βάζω στοίχημα ότι η μαμά στο 70% των περιπτώσεων δεν δουλεύει......αλλά το 5χρονο θέλει να το στείλει 8 ώρες στο σχολείο......Εμείς οι νηπιαγωγοί το λέμε "παρατάω το παιδί μου", εσείς;;;;;;;;;;
Στο επάγγελμα, βέβαια, καλό κάνει αυτή η κατάσταση:Περισσότερα ολοήμερα και περισσότερες προσλήψεις νηπιαγωγών, αλλά αυτά τα παιδάκια;;;;;Τα ρώτησε κανείς πώς είναι 8 ώρες στο σχολείο;;;;;
Για να μην παρεξηγηθώ οι εργαζόμενες μητέρες έχουν και θα έχουν τον απόλυτο σεβασμό μας, για όσες δεν εργάζονται μιλάω........
Νηπιαγωγός
27/07/2010 12:52
@daskala7 26/7/2010 15:12, Εξαιρετικό το σχόλιο σας. Μακάρι να το καταλάβαιναν όλοι εδώ μέσα. Και καλοί εκπαιδευτικοί υπάρχουν και κακοί. Είναι αλήθεια μας αρέσει δεν μας αρέσει. Και πολλοί τεμπέληδες υπάρχουν. Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά σκεφτείτε όσοι θέλετε και τις συνθήκες εργασίας μας καμιά φορά. Νηπιαγωγεία σε ορόφους οικοδομών, σε καταστήματα, σε ημιυπόγεια διαμερίσματα, κτήρια χωρίς θέρμανση!!!!!!!!!!!!!!Ναι υπάρχουν και αυτά. Αν τα θεωρείτε σχολεά τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά!!!!!!Δεν μπορώ να σας πείσω για το αντίθετο. Αν θέλετε όμως ελάτε στη θέση μας.
Να δουλεύουμε με 25 παιδιά, να υπάρχει αυτιστικό παιδάκι στο τμήμα και Υπουργείο να μην στέλνει (όπως υποχρεώνει ο νόμος) νηπιαγωγό ειδικής αγωγής. Πείτε μου σας παρακαλώ πώς να κάνω σωστά τη δουλειά μου.
Τελικά έχουμε την παιδεία που μας αξίζει και είμαστε όλοι υπεύθυνοι για την κατάστασή της.
ARHS X.
27/07/2010 12:12
@φροντιστής γιατί να μην πολίζουμε επί 25 μαθητές μεσιέ;Εσύ τι χρεώνεις τους γονείς για τα δίδακτρα; με το κεφάλι ή με το τμήμα που θα τους βολέψεις; Γιατί δουλεύεις 40-45 ώρες την εβδομάδα;Είσαι αφεντικό ή εργαζόμενος σε φροντιστήριο;
Πειραιωτης Μαουνιερης
27/07/2010 10:38
Για τα ιδιαιτερα,μπορει να λυθει το προβλημα,εαν επιτραπει με νομο και παιρνουν μπλοκακι παροχης υπηρεσιων,ωστε να πληρωνουν τον αναλογουντα φορο. Το οτι καποιοι κανουν ιδιαιτερα,,αυτο το κανονιζει συνηθως η αγορα,γιατι αυτοι που ειναι καλοι,δεχονται πολλες πιεσεις απο φιλους και γνωστους κατ αρχας,για να κανουν ιδιαιτερα στα παιδια τους. Οι πανεπιστημιακοι γιατροι,αλλα και οι στρατιωτικοι γιατροι,που κι αυτοι ΔΥ ειναι,γιατι επιτρεπεται να εχουν και ιδιωτικο ιατρειο;
konstantinidou barbara
27/07/2010 10:33
εαν το ...υπουργειο θελει ποιοτητα ....να κοιταξει να ...πληρωσει γι αυτο και να αρχιζει με την υποδομη των σχολειων τον εξοπλισμο τους με την καταργηση της παραπαιδειας ολοσχερως και οχι με την ....ενισχυση της και να αφησει τον....καθηγητη να κανει την δουλεια του οπως ξερει!!!!ελεος πια...για ολα φταιει ο καθηγητης;;;;;ε...οχι και πολυ ειναι στις ...συνθηκες που καλειται να δουλεψει....αν μιλαμε για παιδεια εξωτερικου να παμε να δουμε και πως λειτουργει εξω το συστημα....να μην ξερουμε μονο να....μιλαμε !!!ολα ειναι θεμα κρατους που στην ζιμπαμπουε χωρα μας ειναι σε ....κωμα χρονια τωρα!!!
Πειραιωτης Μαουνιερης
27/07/2010 10:33
Ευαγγελια,τις αντιγραφες και τις πλαστοπροσωπειες στα Παν/μια,δεν τις εχεις ακουστα; Και τα μαιμου διπωματα,απο τις τεως κομουνιστικες χωρες,οπου το πτυχιο,αξιζει τοσο,οσο τα λεφτα που εχεις χωσει στους καθηγητες,για να σου βαλουν τους βαθμους,πως τα ακους;
Σωτήρης
27/07/2010 09:37
@Ευαγγελία το επίπεδο τον καθηγητών και των δασκάλων είναι απελπιστηκά χαμηλό διότι δεν έχουν ούτε παιδαγωγικές γνώσεις ούτε μεταδοτικότητα, το ότι παπάγαλίζουν κάποια χρόνια και μετά θέλουν να μεταφέρουν αυτήν την παπαγαλία στα παιδεία δεν τους κάνει και τίποτα ιδιαίτερο.

Επίσης σε ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ χώρα του κόσμου το ότι έχει πτυχίο δεν προϋποθέτει και την πρόσληψη σου το πτυχίο υποδειλώνει μόνο τις θεωρητικές γνώσεις και όχι τις ικανότητες τόσο από άποψη χαρακτήρα όσο και από άποψη ικανότητας.

Οι συντεχνιακές και οι οπισθοδρομικές αντιλύψεις για την παιδεία μας έφεραν εδώ που μας έφεραν
φροντιστής
27/07/2010 09:27
@mixmix

Από τα ασυνάρτητα που γράφεις φαίνεται ότι η σχέση σου με την εκπαίδευση είναι όση και του Γιωργάκη με το ...ποδήλατο !!!
Yπολογίζεις ότι ένας καθηγητής δουλεύει 8.15-13.30 δηλαδή 5 ώρες ημερησίως. Η αλήθεια είναι ότι δουλεύει μέχρι 21 διδακτικές ώρες ( 45 λεπτα ) την εβδομάδα, άρα αν δεχτούμε τον πολ/σμό σου θα έπρεπε να παίρνει 21x3=63 E την εβδομάδα, δηλαδή 63Εx4= περίπου 250-260 ευρώ το μήνα. Και φυσικά δεν πολ/ζουμε επί 25 μαθητές γιατί δεν κάνει ξεχωριστό αλλά ομαδικό babysitting. Όσο για τις εργάσιμες ημέρες του έτους είναι περί τις 145-160 αν βάλουμε μέσα αργίες που δεν έχουν οι υπόλοιποι κλάδοι ( 15 ημέρες Πάσχα, 15 Χριστούγεννα , παραμονές εθνικών εορτών, Πολυτεχνείο, τριών Ιεραρχών κτλ. ) καθώς και καταλήψεις, συνελεύσεις, εκλογές 15-μελών και άλλα τέτοια όμορφα. Όσο για τα φροντιστήρια που αναφέρεις είσαι στον κόσμο σου. Κοίτα πρώτα τα στατιστικά του Υπουργείου για τις βαθμολογίες των Πανελλαδικών και θα διαπιστώσεις ότι το 5% που αναφέρεις είναι μια μπαρούφα που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα και εξαρτάται από την κατεύθυνση κάθε μαθητή αλλά και από τον εκάστοτε βαθμό δυσκολίας των θεμάτων. Εκτός αυτού, οι περσσότεροι μαθητές ξεκινούν φροντιστήριο στη Β Λυκείου και κάποιοι στην Α. Τότε, η ζημιά έχει γίνει. Παραλαμβάνεις άτομα που το σχολείο δεν κατάφερε να τους μάθει ...πρόσθεση και σε δύο χρονιές πρέπει να τους μάθεις παραγώγους και ολοκληρώματα. Ελα πρώτα να διδάξεις 40-45 ΄΄φροντιστηριακές΄΄ ώρες την εβδομάδα και μετά να ασκήσεις κριτική εξυπνάκια. Μάθαμε όλοι και έχουμε άποψη επί παντός επιστητού...Όσο για την προτροπή σου να στείλει ο κόσμος τα παιδιά του στα ιδιωτικά για να ..κλείσουν τα δημόσια, είναι για γέλια, αν σκεφτείς πόσο κοστίζει μια χρονιά σε ιδιωτικό σχολείο και πόσοι μπορούν να το αντέξουν εν μέσω ύφεσης.
ΚΟΣΜΑΣ
27/07/2010 09:14
Μη διορίζετε ούτε έναν. Καλύτερα να μείνουν αγράμματα τα παιδιά. Για να μή ξξοδευόμαστε κιόλας. Αφού είτε γραμματισμένα είτε αγράμματα 500 θα παίρνουν.
Ευαγγελία
26/07/2010 23:05
Νίκο @ γιατί σε λατρεύω γιατί συμφωνώ στο,
..να γίνουν προσλήψεις και όχι να εμπαίζουν τον εκπαιδευτικό...
Ελένη
26/07/2010 22:56
κ. Διαμαντοπούλου μόνο κινέζικα δεν έχετε βάλει για τον άριστο νεοδιοριζόμενο εκπαιδευτικό.
Σωτήρης
26/07/2010 22:40
Υποχρεωτικές μετεκπαιδεύσεις και Αξιολόγηση των δασκάλων, απόλυση των ανεπαρκών με συνοπτικές διαδικασίες, βάσει της παραγωγικότητας η μη των μαθητών τους .
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
26/07/2010 22:35
Έχουμε τους ποιό αξιόλογους καθηγητές , εκπαιδευτικούς στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Ένα πτυχίο ΑΕΙ θέλει αρκετό διάβασμα και δεν νομίζω ότι με τόσες εξετάσεις που δίνουν οι σπουδαστές από το Λύκειο από το Πανεπιστήμιο και από τον ΑΣΕΠ για μία θέση εργασίας που αμείβεται για βιοπορισμό να μην αρκούν για να υποδείξουν την μάθηση στους σπουδαστές στους μελλοντικούς πολίτες ....
Το πρόβλημα είναι στο ότι οι πτυχιούχοι πρέπει να εργαστούν και πρέπει να λύσει το πρόβλημα το Υπουργείο ..
κ. Διαμαντοπούλου θέλουμε να εργαστούμε βρήτε λύση .

Ελένη
26/07/2010 21:48
Οι άνθρωποι που θέλουν να μπουν στην εκπαίδευση είναι πάνω από 100.000. Είναι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών είναι από ιατρική μέχρι τεχνικά επαγγέλματα και από κομμωτική μέχρι μουσικούς. Πρόκειται για 117 ειδικότητες καθηγητών
Μάνος
26/07/2010 21:45
κ. Κάτσικα με τις αποσπάσεις στα μειονοτικά τι γίνεται;
ΚΟΣΜΑΣ
26/07/2010 21:29
Παλιά η τακτική της κυβέρνησης με τα ΜΜΕ που τη στηρίζουν σε ΟΛΑ........ στρέφουν τη μία τάξη εργαζόμενων ενάντια στην άλλη. Πετυχημένη συνταγή μεσοπρόθεσμα. Μακροπρόθεσμα όμως πάρα πολύ επικίνδυνη. Απαξιώνει τους πάντες και τα παντα.
N.Π.
26/07/2010 20:57
Oi μισοί πιθανόν να είναι και κομματικοί. Ίσως να επαναληφθεί το φαινόμενο της πρόσληψης όλων αυτών των Γ.Γραμματέων-Διοικητών Οργανισμών κ.λ.π που ενώ θα γινόταν με δημοκρατικές και διαφανείς διαδικασίες, εν τούτοις όλοι [κατά σύμπτωση κατείχαν τα καλύτερα χαρτιά] ήσαν άνθρωποι του ΠΑΣΟΚ. Με τις υγείες μας σύντροφοι του ΓΑΠ
ST
26/07/2010 20:55

εμεις καναμε μαθημα σε ταξεις των 40 μαθητων αλλα γραμματα μαθαμε...τουλαχιστον οσοι θελαμε και μπορουσαμε...

Καιρος ειναι να βαλουνε ολες τις γκιοσες που νομιζανε οτι θα δουλευουνε 7 μηνες τον χρονο απο 15 ωρες την εβδομαδα και θα παιρνουνε και συνταξη στα 40 να δουλεψουνε τουλαχιστον 40ωρο αυτους τους 7 μηνες...

Οσο για την προετοιμασια που κανετε στο σπιτι εδω γελανε....

Ακομα θυμαμαι την ξανθια δασκαλα του δημοτικου που αντι να μας βαζει να γραφουμε ορθογραφια περναγε τον καιρο της πλεκοντας στην ταξη το 1978...ευτυχως δεν μειναμε μαζι της για πολυ καιρο....

Αλλα δυστυχως σημερα οι απογονοι της εχουν γινει πλειοψηφια.....
mixmix
26/07/2010 19:09
Οι Δάσκαλοι πληρώνονται υπερβολικά!!!

Με τους παχυλούς μισθούς τους βάζουν μέσα το ελληνικό κράτος και δουλεύουν μόνο 9 μήνες τον χρόνο! Ήρθε η ώρα να βάλουμε τα πράγματα στην σωστή σειρά και να τους πληρώνουμε για αυτό που πραγματικάκάνουν.... Baby-sitting (προσέχουν τα παιδιά μας)!

Μπορούμε να πετύχουμε να το κάνουν με λιγότερο από τον βασικό μισθό. Κάτι τέτοιο θα ήταν δίκαιο. Θα τους έδινα 3 ευρώ την ώρα και μόνο για τις ώρες που δουλεύουν και όχι για όλο τον χρόνο. Αυτό σημαίνει 15 ευρώ την ημέρα (8:15 πμ to 1:30 μμ ). Κάθε γονιός θα πρέπει να πληρώνει 15ευρώ την ημέρα στους δασκάλους που κρατάνε τα παιδιά του. Τώρα, πόσα παιδιά διδάσκουν την ημέρα; Γύρω στα 25; Δηλαδή 15Χ25=375 ευρώ την ημέρα.. Όμως θυμηθείτε δουλεύουν μόνο 180 μέρες τον χρόνο! Δεν πρόκειται να τους πληρώνουμε για να κάνουν διακοπές!!! Για να δούμε... αυτό είναι 375 Χ 180 = 67.500 ευρώ τον χρόνο. (Περίεργο! μάλλον η αριθμομηχανή μου θέλει μπαταρίες!)

Και τι γίνεται με τους δασκάλους ειδικής αγωγής και αυτούς που έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους; Για να είμαστε και λίγο δίκαιοι θα τους πληρώνουμε το βασικό ωρομίσθιο, που για λόγους στρογγυλοποίησης είναι 7ευρώ. Αυτό σημαίνει 7 επί 5 ώρες επί 25 παιδιά επί 180 μέρες= 157.500 ευρώ τον χρόνο! Για περιμένετε ένα λεπτό, κάτι πρέπει να γίνεται λάθος εδώ! Κάτι είναι σίγουρα λάθος!


(Μέσος μισθός Δασκάλου 20,000/180 μέρες = 111 ευρώ την ημέρα /25 μαθητές = 4.44/5 ώρες = 0.88 ευρώ την ώρα ανά μαθητή.) Τρομερά φτηνή φροντίδα και φύλαξη παιδιών και από πάνω μορφώνουν και τα παιδιά σας. Τρελό εεε;...

"Καταλαβαίνεις πόσο κυνικός έχει γίνει ένας λαός, όταν θεωρεί φυσιολογικό να πληρώνει περισσότερο αυτόν που ασχολείται με τις αποχετεύσεις του παρά αυτόν που ασχολείται με τα μυαλά των παιδιών του" J.F. Kennedy

ΥΓ.1 Εξάλλου υπάρχουν και τα ιδιωτικά.
Γιατί αυτοί που διαμαρτύρονται δε στέλνουν τα παιδιά τους στα ιδιωτικά οπότε θα κλείσουν τα δημόσια σχολεία και οπότε όλοι αυτοί οι καθηγητές που θεωρούνται ότι δε δουλεύουν και πληρώνονται πολύ θα πάνε σπίτι τους. Απλή λύση! Άντε λοιπόν!!!

Υ.Γ.2 Πάντως είδαμε και με τα φροντιστήρια όπου όλοι γράφουν 20!!! Αν αυτοί που έχουν 4-5 μαθητές στην τάξη δεν μπορούν να έχουν ικανοποιητικά αποτελεσματα φανταστείτε στις τάξεις των 30 ατόμων. Γιατί ενώ όλοι οι μαθητές πάνε φροντιστήριο τότε μόνο ένα 5% γράφει έναν ικανοποιητικό βαθμό; Μάλλον κάτι άλλο πρέπει να αλλάξει! Επίσης προτείνω και στα ιδιωτικά σχολεία οι καθηγητές να δίνουν ΑΣΕΠ όπως εξάλλου γίνεται και στα δημόσια!
Δημητρίου Ντίνα
26/07/2010 18:52
Θέλω να εκφράσω την αγανάκτηση μου για όλα αυτά τα νέα μέτρα της κυβέρνησης -κόψιμο επιδομάτων αλλά και περικοπή μισθού,απελευθέρωση κλειστών επαγγελμάτων χωρίς να λάβουνε υπόψη την αγωνία αυτών που χρυσοπλήρωσαν ή χρωστάνε ακόμα μία άδεια Δ.Χ.- μια πολιτική που ίδια η κυβέρνηση τόσα χρόνια συντηρούσε.Και τώρα ξαφνικά φταίω εγώ και τόσοι άλλοι συνάδελφοί μου που η Ελλάδα χρωστάει και θα χρωστάει για πολλά χρόνια ακόμα τα "μαλλιοκέφαλά της" στο ξένο κεφάλαιο.Πότε επιτέλους θα σοβαρευτούμε;Πότε επιτέλους καθηγητές θα γράφουν σωστά την ελληνική γλώσσα;Βαριούνται να βάλουν τόνο στις λέξεις; Καλύτερα να μη γράφουν τότε μηνύματα.
ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ
26/07/2010 18:43
Για τη καταντια της εκπαιδευσης δε φταινε οι εκπαιδευτικοι αλλα οι πολιτικές που ακολουθησαν οι διαφορες κυβερνησεις. Οσο για το αν ειναι τεμπεληδες οι εκπαιδευτικοι θα σας πω ενα πραγμα. Υπαρχουν τεμπεληδες αστυνομικοι, τεμπεληδες εργαζομενοι στη ΔΕΗ και τον ΟΤΕ, τεμπεληδες στο δημο, στην εκπαιδευση δεν υπαρχουν; Δηστυχως υπάρχουν αλλα ειναι λιγότεροι απ'' οτι στον υπολοιπο δημοσιο τομεα. Και αυτο ειναι δικαιολογια; ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ Ν '' ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ αλλα το να δουλευετε εσεις κυριοι του ιδιωτικου και του υπολοιπου δημοσιου τομεα για 7 ευρω την ωρα και να τα παιρνετε με καθυστερηση 1 και 2 χρονων αφου τα εχετε καταρην πληρωση δυο φορες δε νομιζω να το ανεχόσασταν. Οταν λοιπον ολοι εσεις που κρινεται ενα ολοκληρο κλάδο απο μερικους τεμπεληδες φτασετε να εχετε την υπομονη και τη δυναμη των καθηγητων τοτε ελατε να ξανασυζητησουμε, μεχρι τοτε σιωπη....αφηστε να βρασουμε στο ζουμι μας και ετοιμαστε τα παιδια σας να γινουν πιο αγραμματα γιατι αυτο αποφασισαν αυτοι που ψηφισατε...
Γ,Χ.
26/07/2010 18:10
Μήπως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση; Υπάρχουν πολλοί απαράδεκτοι καθηγητές και δάσκαλοι και αυτό κάνει τον κόσμο να τους θεωρεί τεμπέληδες. Στους 6 δασκάλους που είχαν τα παιδιά μου στο Δημοτικό, οι δύο άξιζαν. Οι υπόλοιποι ήταν αδιάφοροι, ανεπαρκείς, απαράδεκτοι. Μήπως είναι ενδεικτικό της αναλογίας;
Να αναφέρω όσους κάνουν ιδιαίτερα στους μαθητές τους; Αναρρωτιέμαι πως αντέχουν μετά από ένα εξοντωτικό τρίωρο ή τετράωρο και τόοοσο διόρθωμα γραπτών και τόοοση προετοιμασία για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας, να κάνουν και κάααποιες ώρες ιδιαίτερα μαθήματα.
Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί καλοί δάσκαλοι και καθηγητές, που εμπνέουν τους μαθητές τους... Μόνο που είναι λίγοι, πολύ λίγοι... Δυστυχώς...
ΚΟΣΜΑΣ
26/07/2010 18:02
Ας μη ξεχνιόμαστε. Τη κόρη του ΠΑΓΚΑΛΟΥ που παράνομα τη διόρισε σε αγαστή συνεργασία ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ με τη ΝΤΟΡΑ , την απέλυσαν -ως οφείλουν- ή ακόμη? Άντε.....................
ΝΕΣΚΕ
26/07/2010 16:42
Αφού πουλήθηκε η μισή ελλάδα και μείναμε μισοί.....μισούς δάσκαλους χρειαζόμαστε. Στη θράκη φέρνουν οι τούρκοι δικούς τους, στην ήπειρο οι αλβανοί, στη μακεδονία οι σλαβομακεδόνες.. Μας αγαπάνε οι γείτονες
giann
26/07/2010 15:54
Καλο θα ταν να καταλαβουν ολοι πως στα σχολεια αυτης της χωρας γινεται οσο το δυνατον καλυτερη δουλεια- ειμαι δασκαλος και μιλαω για τα δημοτικα-.Οι δασκαλοι στην πλειοψηφια τους δεν γινεται ουτε ασυνεπεις να ειναι ουτε αδιαφοροι.Και αυτο γιατι εχουμε απεναντι μας παιδια. Ουτε με σφραγιδες εχουμε να κανουμε ουτε με αιτησεις.Ισως να ειναι μια απ τις ''''δημοσιες'''' υπηρεσιες οπου παραγεται εργο σοβαρο και με καθημερινα αποτελεσματα!!!!!!! Καλο θα ταν ολοι εσεις να μην απαξιωνετε τους δασκαλους των παιδιων σας αλλα να βοηθατε με συμμετοχη και συχνη ενημερωση.Οσον αφορα το ωραριο του εκπαιδευτικου νομιζω οτι 4-5 ωρες παραπανω δεν λενε τιποτα
κωνσταντινα
26/07/2010 15:51
τεμπεληδεσ, τεμπελοσκυλα και αλλα πολλα για τουσ δασκαλουσ που τρωνε τα χρονια τουσ στα θρανια για να ασχολουνται με τα παιδια μασ και με οτι κουβαλανε απο τισ ,,αξιολογεσ.. οικογενειεσ που οι ιδιοι γονεισ δεν αντεχουν τα δυο που εχουν οχι να ανεχτουν και να διδαξουν μαλιστα και τα 25 -30 παιδια τησ ταξησ ασ γινουν δασκαλοι οσοι ζηλευουν... δεν τουσ αφαιρει κανενασ το δικαιωμα να διαβασουν και να περασουν ... αλλα ειναι βαρια η καλογερικη προτιμαμε να το παιζουμε κριτεσ των παντων οσο για τισ διακοπεσ ειναι οσεσ και στο εξωτερικο και αν μη τι αλλο εο=πισκεφθειτε και κανενα σχολειο απ εξω οχι μεσα για να δειτε τι σημαινει.. και με τρεισ κι εξηντα... και τελοσ παντων αντι να κοιτατε να βγαλετε τα ματια του διπλανου και ιδιαιτερα των δασκαλων που δινουν ψυχη μεσα στην ταξη καοιταξτε να βγαλετε τα ματια αυτων που μασ εφτασαν εδω...
Πειραιωτης Μαουνιερης
26/07/2010 15:43
Για να μαθαινουν οι νεοι. Καποτε,οι υπερωριες,ηταν υποχρεωτικες,και μεχρι 10ωρες τη βδομαδα,που καποιες φορες,εφταναν και τις 12!Και γινονταν και σε αλλα Σχολεια αγαπητε.Εγω πχ,εφευγα απο το Κακοσαλεσι,και πηγαινα στον Ωρωπό νομιζω για καποια απογευματα. Οταν επαιρνα ομως, τα λεφτα των υπερωριων,γινομουνα πλουσιος,γι αυτο ημουν και απο τους πρωτους που αγορασαν hifi,απο το 1971. Θυμαμαι οτι επαιρνα 7.000 το μηνα,μαζι με τις υπερωριες καποιες χρονιες,οταν ο μισθος ενος υπαλληλου του υπουργειου,με απολυτηριο Γυμνασιου,ηταν 1600 δραχμες! Μιλαμε για πολλα λεφτα σας λεω τοτε.Μεχρι Νικον αγορασα. Σημερα,με δεκαδες Παν/μια,να βγαζουν αφειδως λεφουσια απο πτυχιουχους,η αξια τους επεσε,οπως ολα τα πραγματα που ειναι σε αφθονια.Νομος της οικονομιας βλεπετε. Τι θα γινει;Κανεις δεν ξερει.Ο Θεος να μας φυλαει. Παντως οι νεοι πρτυχιουχοι,θα υποφερουν λιγο,ειναι γεγονος.Οταν πηγαινα και εδιναν ομως εξετασεις,κανεις δεν τους ειχε υποσχεθει,οτι θα βρουνε αυτοματως δουλεια,οπως γινοταν τοτε μ εμας,που ειδιακα μερικες ειδικοτητες,μας παρακαλουσαν,να παμε οπου θελαμε,λογω σπανιοτητος. Και κατι για να γελασουμε.Σε καποιο Σχολειο,δυο Γυμναστες,πλακωθηκαν στο ξυλο,για το μοιρασμα των υπερωριων.Μεσα στο Γραφειο του Σχολειου!
ARHS X.
26/07/2010 15:42
Schwartze Sonne 26/7/2010 11:16 Γιατί ρε αγόρι μου δε διαβάζεις τι σου γράφουν κάποιοι εδω μέσα που απ΄ότι φαίνεται είναι εκπαιδευτικοί και ξέρουν κάτι παραπάνω; Υ.Γ. Είσαι εσωτεριστής και έχεις τέτοιες απόψεις ή απλώς σου άρεσε το όνομα;
Πειραιωτης Μαουνιερης
26/07/2010 15:21
Πρια απο πολλα χρονια,οταν ημουν στο Δημοτικο,οι ταξεις ειχαν και 30,και 40,και 50 μαθητες.Και 60 καμια φορά. Και μαλιστα,καθηγητης ων,πετυχα Σχοελιο-Γυμνασιο,Α! ταξη,με 90!!! μαθητες.Ναι ενενηντα.15 θρανια δεξια,15 αριστερα,απο τρια παιδακια στο καθενα. Και να κανεις μαθημα απογευμα,με τρεις κοινες λαμπες,που ενα μισοσκοταδο εκαναν,και οχι φως για μαθημα. Περασαν πολλα χρονια,αλλαξαν πολλα,μικρυνε οαριθμος των μαθητων,αλλα εχει ο καιρος γυρισματα,και το Ταμειον ειναι μειον,οποτε θα αναγκαστουμε να γυρισουμε στα παλαια γνωστα. Για καλο αυτα;Οχι βεβαια,αλλα και αυτο που εχουμε σημερα,με λεφουσια ημιαγραμματων,να τελειωνουν Λυκεια,χωρις να ξερουν αναγνωση και γραφη,ασε πια εκεινη την ταλαιπωρη την αριθμητικη,πρεπει καποτε νατελειωσει,και αυτο που θα γινςει απ δω και περα,θα αναγκασει πολλους,να δουν τα πραγματα διαφορετικα,και να σκεφτουν οτι πρωτα πρεπει να μπορουμε να βρουμε δουλεια,με τις γνωσεις που θα αποκτησουμε,και οχι να παριστανουμε τους μορφωμενους,και να πουλαμε μουρη. Οποιος τελειωνοντας το Γυμνασιο,εδινε εξετασεις,προκειμενου να μπορει να παει στο Λυκειο,και δεν περνουσε,θα εβρισκε καποια τεχνη να μαθει,για να μπορει να φαει ψωμι,και οχι να τρεχει στον καθε καραγκιοζη πολιτικο,να τον βαλει σε καποια δημοσια θεση,για να τρωει αυτος,χωρις να προσφερει τιποτα,και να πληρωνουν οι αλλοι,σα χαζοι. Απ αυτην την αποψη,καλυτερα που εγινε ετσι.Τελικα,θα κερδισουν εκεινοι,που θελουν πραγματικα,και μπορουν κιολας,να πανε παραπανω. Γιατι και 90 μαθητες να εχει ενα τμημα,εκεινοι που αξιζουν,θα τα καταφερουν. Μπορει να στενοχωρησα πολλους,αλλα "εθνικον ειναι το αληθες".
daskala7
26/07/2010 15:12
Όλοι εσεις που κρίνετε εκ του ασφαλούς το έργο των εκπαιδευτικών που τάχα κάθονται και πληρώνονται θα σας αρέσει από Σεπτέμβρη που τα παιδιά σας θα είναι στιβαγμένα στις μικροσκοπικές τάξεις με 30 παιδάκια? Εκτός κι αν όσοι τα λέτε αυτά δεν έχετε παιδιά οπότε δεν λαμβάνω υπόψη την άγνοια σας για το θέμα της Παιδείας και του λειτουργήματος που κάνουν οι εκπαιδευτικοί μαθαίνοντας όχι απλώς γράμματα αλλά και αξιές στα παιδιά σας, που ούτε εσείς οι ίδιοι ως γονείς δεν μπορείτε να δώσετε πολλές φορές. Οπότε κοιτάξτε να μεγαλώνετε σωστούς ανθρώπους (1-2 κατα μεσο όρο παιδια σε καθε οικογένεια) που και πάλι δεν μπορείτε να τα αντέξετε και μεγαλύτερο σεβασμό στους δασκάλους που εργάζονται με τόσα παιδιά στην τάξη...
billis
26/07/2010 15:11
Βλέπω και μερικούς από σας του "ιδιωτικού τομέα",που για για να γράφετε στο pc τις απόψεις σας και σε ώρες εργάσιμες,πάει να πει ότι παραδουλεύετε.
Ενας αναγνωστης
26/07/2010 15:05
@Schwartze Sonne 26/7/2010 11:16: Δεν ειναι ετσι οπως τα λετε. Ξερετε οτι καθε ωρα μαθηματος στην ταξη απαιτει πανω απο μια ωρα προετοιμασιας; Κι αν εχεις να διορθωσεις και κανενα διαγωνισμα η εργασια, τοτε ακομη πιο πολυ. Αυτα τα πραγματα θελουν επιμελεια και ετσι και χρονο εργασιας. Θα μου πειτε τωρα, σιγα μην προετοιμαζουν τοσο πολυ οι δασκαλοι, και με πολλους θα εχετε δικιο. (Εχω δει μερικους... τι να σας πω. Ολα στο ποδι) Αυτο ομως ειναι θεμα ελεγχου της (διαλυμενης πια) επιθεωρησης και οχι επιβολης οκταωρου. Κακως που δεν ελεγχονται οι ταξεις, το μαθημα, ο δασκαλος, κλπ. Οπως και να εχει ομως το πραγμα, το επαγγελμα του δασκαλου, αν (αν λεω) το παρει κανεις στα σοβαρα, δεν εξαντλειται μεσα στην ταξη. Οταν ο σωστος δασκαλος εχει τρεις ωρες μαθημα, τοτε εχει πραγματικη δουλεια περιπου οκταωρο. Αν φυσικα θελει να κανει την δουλεια του σωστα.
Venus
26/07/2010 14:46
Είναι πολύ απλή η λύση να καλυφθούν τα κενά στα σχολεία. Κάθε εκπαιδευτικός να δουλεύει 8-ωρο και όχι να κάνει κάθε μέρα 3 ώρες μάθημα και να φεύγει. Τα ψέμματα τέλειωσαν, ήρθε η ώρα να δουλέψουν και οι κηφήνες.
Ενας αναγνωστης
26/07/2010 14:28
@σαβουροχωρα 26/7/2010 11:31: Ναι βεβαια! Ενω οι καπιτα-ληστες ηταν μια τοσο καλυτερη λυση, ε; Τοτε φυσικα δε θα ετσουζε, βεβαια!
Bicas
26/07/2010 14:24
Αδυνατούν κάποιοι ακόμα και σήμερα να κατανοήσουν ότι πρέπει βγουν στη αγορά για δουλειά και συνεχίζουν να ικετεύουν διορισμό Δημόσιο!!! Ελλάς το μεγαλείο σου!!! Πτυχιούχοι …μορφωμένοι άνθρωποι σου λέει μετά είναι άνεργοι γιατί δεν τους διορίζει το Δημόσιο!!! Εγώ που βγήκα στο μεροκάματο από τα 16 μου και φορολογούμαι ήδη εδώ και 42 χρόνια γιατί δεν έχω απαίτηση για διορισμό στο Δημόσιο; Γιατί όλοι οι νέοι μας κρέμονται από ένα διορισμό στο Δημόσιο; Ποιος φταίει για αυτό;
Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ
26/07/2010 14:08
Τί διαμαρτύρεστε βρε? φυσικά και στο μισό οι διορισμοί, αφού εκλεισαν και οι μισοί βρεφονηπιακοί σταθμοί. Έτσι έπρεπε να γίνει μιας και η μισή Ελλάδα έμεινε. Η άλλη μισή πάει....να τη θυμόμαστε....πουλήθηκε
Konstaninos M
26/07/2010 14:05
Η Παιδεία μας περνάει στην εποχή ΔΝΤ. Όχι μόνο δεν αυξάνονται οι δαπάνες για παιδεία, αλλά θα περικοπούν σε μεγάλο βαθμό. Την ίδια ώρα κάποια προμήθεια βγάζει μάτι. Είναι η προμήθεια των έξυπνων πινάκων που απαιτούν την υποστήριξη ενός βιντεοπροβολέα και ενός υπολογιστή. Το Υπουργείο έχει προγραμματίσει την αγορά πολλών τέτοιων πινάκων (μυρίζουν καλές μίζες), και την ίδια στιγμή α) τα τμήματα πληροφορικής δεν έχουν αναβαθμισμένα υπολογιστικά συστήματα, β) δεν υπάρχουν αναβαθμισμένα λογισμικά στην επαγγελματική εκπαίδευση. Για αυτούς που ασκούν ισοπεδωτική κριτική στους εκπαιδευτικούς, θα ήθελαν να πω΄ότι ξέρω πολλούς που τολμούν να λένε όι δεν θα μπορούσαν να σταθούν σε μια τάξη σαν Καθηγητές ούτε για μιά ώρα. Γιατί; Το λειτούργημα της εκπαίδευσης δεν είναι καθόλου εύκολο. Διδάσκουμε τα παιδιά σας.
riston
26/07/2010 14:03
Πότε θα βγουν οι οριστικοί πίνακες, πότε θα γίνουν οι αιτήσεις, πότε θα ανακοινωθούν οι διορισμοί. Όλα τελευταία στιγμή, εμάς δεν μας παίρνει κανείς υπόψη ότι είμαστε άνθρωποι που πρέπει να τακτοποιήσουμε ότι αφήνουμε πίσω μας, δεν είμαστε αριθμοί κ. Διαμαντοπούλου. Θα ανακοινώσετε τους διοριμούς τέλος Αυγούστου και θα θέλετε την επόμενη μέρα να παρουσιαστούμε. Τέτοια αναλγησία απέναντι στους μελλοντικούς δασκάλους/ες των παιδιών
adioristos
26/07/2010 13:59
Χωρίς βιβλία κινδυνεύουν να ανοίξουν το Σεπτέμβριο τα σχολεία λόγω της υποχρηματοδότησης του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων!

Όπως σημειώνει σε υπόμνημα στην υπ. Παιδείας, Αννα Διαμαντοπούλου, η ομοσπονδία των εργαζομένων στον Οργανισμό, με τις συνεχείς περικοπές του προϋπολογισμού του 2010 υπάρχουν χρήματα για την έκδοση μόλις του 60% των σχολικών βιβλίων.

Εύλογο το ερώτημα πώς θα εκτυπωθούν όλα τα βιβλία ή ποια βιβλία δεν πρέπει να εκδοθούν;

“Κυρία υπουργέ,

Τον Οκτώβριο του 2009 σας ενημερώναμε ότι ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ: Να παρθούν όλα εκείνα τα μέτρα που θα διασφαλίσουν την έγκαιρη έκδοση και αποστολή των σχολικών βιβλίων, θα διατηρήσουν το χαμηλό κόστος, δεν θα δημιουργήσουν μονοπωλιακές καταστάσεις μεγαλοεκδοτικών συγκροτημάτων, θα διασφαλίσουν την βιωσιμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που συνεργάζονται με τον ΟΕΔΒ, θα εξασφαλίζουν τις χιλιάδες θέσεις εργασίας του ιδιωτικού τομέα και θα εγγυηθούν την ΔΗΜΟΣΙΑ και ΔΩΡΕΑΝ έκδοση και αποστολή.

Κυρία υπουργέ,

Οκτώ μήνες μετά διαπιστώνουμε ότι η κυβερνητική πολιτική βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με τα παραπάνω.

Μεθοδεύεται με πράξεις και παραλήψεις, η αποδιοργάνωση του μεγαλύτερου εκδοτικού οργανισμού της χώρας. Φαίνεται πως είναι έγκλημα, που ο ΟΕΔΒ είναι κρατικός μη προβληματικός φορέας. Και επομένως πρέπει βρεθεί η αφορμή για την κατάργησή του. Δεν μπορούμε στην εποχή της τρόικας ΔΝΤ-ΕΕ-ΕΚΤ, που εξανεμίζει τις αποδοχές των εργαζόμενων, που οδηγεί χιλιάδες μισθωτούς στην ανεργία, να συνηγορήσουμε στην μεθόδευση κατάργησης της ΔΗΜΟΣΙΑΣ και ΔΩΡΕΑΝ χορήγησης των σχολικών βιβλίων. Να επιτρέψουμε να γυρίσει η εκπαίδευση 50 χρόνια πίσω, που τα σχολικά βιβλία αγοράζονταν και δανείζονταν από μαθητή σε μαθητή.

Κυρία υπουργέ,

Με την πολιτική σας οδηγείται τον εγγονό του Γέρου της Δημοκρατίας να καταργήσει ότι ο παππούς του πριν 50 χρόνια οραματίστηκε για την παιδεία η οποία επιβάλλεται να είναι ΔΗΜΟΣΙΑ & ΔΩΡΕΑΝ.

Οι εργαζόμενοι στον ΟΕΔΒ σε συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα (Δάσκαλοι -Καθηγητές - Γονείς - μαθητές - σπουδαστές) θα πάρουν όλα τα αναγκαία μέτρα ώστε να ανατραπούν οι αντιλαϊκές πολιτικές του ΥΠΔΒΜΘ.

Θα αγωνιστούν και θα υπερασπιστούν τη ΔΗΜΟΣΙΑ & ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΔΟΣΗ & ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ”, αναφέρουν, μεταξύ άλλων.

στρατης
26/07/2010 13:36
ενας εκπαιδευτικος για να ζησει σε ενα πχ νησι πρεπει να βαλει λεφτα κι απο τη τσεπη του. τα διαφορα χαιβανια στο μεταξυ που εχουν απωθημενα απο τη σχολικη τους ζωη τον κατηγορουν και για τεμπελη. αν εισασταν αξιοι να γινοσασταν κι εσεις καθηγητες μοοσχαρια του κερατα που μια ζωη κοιμαστε ορθιοι και μονο βριζετε εκει που δεν πρεπει κομπλεξικοι!
ερμιόνη γιουσίου
26/07/2010 13:33
Ποιοί από αυτούς που φωνάζουν για οκτάωρο διδακτικό στους καθηγητές έχουν μπεί ποτέ σε 30άρα τάξη;
Οι περισσότεροι δεν μπορούν να "διαβάσουν" τα παιδιά τους στο σπίτι ούτε μισή ώρα..
Πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει από γονείς να λένε σε μας τους καθηγητές "δεν μπορώ να τον κάνω καλά για να διαβάσει" καιο θα το κάνει ο καθηγητής των 25 διδακτικών ωρών που θα τρέχει με τη γλώσσα απέξω από τάξη σε τάξη;
Απλά θα υποβαθμιστεί το δημόσιο σχολείο και θα εκτιναχθεί η παραπαιδεία στα ύψη.
Ποιός γονιός θα είναι ευτυχής να διδάσκει Αρχαία μία κοινωνιολόγος;
Συλληπητήρια σε όλους μας για το οριστικό τέλος του δημόσιου σχολείου
12
26/07/2010 13:13
σοσια -ληστες θελατε ?τωρα μην λετε τιποτα .τα χρηματα μασ τα πηραν,με αξιοπρεπεια δεν μασ αφηνουν να ζησουμε,τωρα ουτε παιδεια θελουν να εχουμε.καλα να παθουν ολοι οσοι τουσ εβγαλαν.
ΖΟΡΟ
26/07/2010 13:06
Το πως γίνεται η Ελλάδα να έχει τον μικρότερο λόγο μαθητών ανά καθηγητή αλλα παρόλα αυτά κάθε χρόνο να υπάρχουν ελλείψεις είναι πράγματι ένα απο τα Ελληνικά παράδοξα. Η εκπαίδευση δεν χρειάζεται νέες προσλήψεις αλλα καλύτερη αξιοποίηση των υπαρχόντων πόρων και του δυναμικού.
Eleni KAl
26/07/2010 12:51
Καταρχην 20 ωρες την εβδομαδα διδασκαλια ισοδυναμει με πανω απο 40 ωρες δουλειας σε προετοιμασια μαθηματος, διορθωσεις..κλπ. Δευτερο, τα τμηματα των 30 συν μαθητων ειναι μια ευγενικη χορηγια της κ. Διαμαντοπουλου στα ιδιωτικα σχολεια και φροντιστηρια. Αληθεια ποιο παιδι θα μαθει γραμματα στριμωγμενο σα σαρδελλα σ ενα τμημα με 32 αλλα παιδια? Εγω ειμαι εκπαιδευτικος και δουλευω στο εξωτερικο. Εχω ζησει λοιπον οολη αυτη τη μεταρυθμιση. Ολα μου τα τμηματα ειναι απο 30 παιδια και πανω, μαλιστα σε καποια εχουμε και υπεραριθμους με αποτελεσμα ο ενας παραπανω να καθεται στην καρεκλα μου κι εγω να στεκομαι. Το σχολειο που δουλευω αριθμει περιπου 1600 παιδια και νιωθω σα να μπαινω σε ζουγκλα.. Αν αυτη η παιδεια σας αρεσει τι να σας πω. Οσο για καποιους ιδιωτικους υπαλληλους που το προβλημα τους τελικα ειναι οτι θελουν να κωλοβαρεσουν αλλα δε μπορουν και στο βωμο αυτης της νοοτροπιας θυσιαζουν την παιδεια των παιδιων τους τι να πω...Το επιπεδο σας μαρανε..
ΒΑΣΩ
26/07/2010 12:38
Ελάχιστες προσλήψεις, Πιστοποιητικά, Ξένες Γλώσσες, ΑΣΕΠ και λεφτά στα σχολειά από εμάς τους γονείς που θα μας κάνουν θέλουμε δε θέλουμε χορηγούς στο τέλος. Α ρε ελλάδα πως σε κατάντησαν οι υπουργοί σου
panos
26/07/2010 12:24
τι κομπλεξ που εχουν μερικοι με τους εκπαιδευτικους!οσα δε φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια!βρε ουστ!!!
ΚΟΣΜΑΣ
26/07/2010 12:24
Κλείστε τα μισά σχολεία,τους μισούς παιδικούς σταθμούς, τα μισά νοσοκομεία. όλα κάντε τα στο μισό. Εμείς βέβαια τα τέτοια μας ΟΛΟΚΛΗΡΑ θα σας τα δώσουμε. Και τις μούντζες μας. Ολυστ σοσιαλκαθίκια
τα παραμύθια του ΠΑΣΟΚ
26/07/2010 11:52
Όλοι οι εκπαιδευτικοί που έπερναν απόσπαση για την Ακαδημία Αθηνών πήραν και εφέτος κανονικότατα................................................................
GOLDEN BOY
26/07/2010 11:51
Να προτείνω μία άλλη λύση; Να δουλεύουν 35 ώρες αντί για 25 ώρες την εβδομάδα; Και μη μου πει κανείς ότι ξοδεύει πάνω από 1 ώρα τη μέρα στο σπίτι του για να διορθώνει διαγωνίσματα ή εκθέσεις ή για να προετομαστεί για την επόμενη μέρα!
T.K.
26/07/2010 11:47
τι τους θέλετε τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία; βάλτε υπολογιστές και ηλεκτρονικούς πίνακες και αφήστε τη νέα γενιά να αποτρελλαθεί. Οι εκπαιδευτικοί είναι απαιτητικοί. Ζητάνε να πληρώνονται, να μην απαξιώνονται, να μη χειραγωγούνται. Ε πολύ πάει
ntinakou
26/07/2010 11:43
Η διορισμένη με παρέμβαση ανωτέρου βλ. Ανδρέα Παπανδρέου σε όλα τα πόστα που έχει πάρει μέχρι τώρα (από νομάρχης, μέχρι επίτροπός και βουλευτής) κ. Διαμαντοπούλου, που δεν έχει συμετάσχει σε κανένα διαγωνισμό διορισμού στη ζωή της, είναι η τελευταία που πρέπει να τα βάλει με τους εκπαιδευτικούς, που και ΑΣΕΠ έχουν δώσει και συνεχώς επιμορφώνονται με δική τους πρωτοβουλία (γιατί η κρατική επίσημη επιμόρφωση είναι για γέλια και για κλάματα) και δίνουν κάθε μέρα αγώνα υπό αντίξοες συνθήκες μάθησης για να βοηθήσουν τα παιδιά. Να τη βλέπουμε την κατάσταση και έτσι!!
ALEX
26/07/2010 11:42
το μόνο που κάνει με επιτυχία αυτή η κυβέρνηση όπως και η προηγούμενη είναι να βάζει τον ένα εργαζόμενο να θέλει να φάει τον άλλο. Για κοιτάξτε : οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι τεμπέληδες, οι αγρότες θέλουν τζιπ, οι γιατροί παίρνουν όλοι φακελάκι, οι ταζιτζήδες αγενείς και βρωμεροί, οι δάσκαλοι 3 μήνες κάθονται, οι μηχανικοί κλέβουν από παντού, έτσι μένει αλώβητη η πολιτική της φτώχειας που τα δυο μεγάλα κόμματα, με την ευθύνη βεβαίως αυτού του περίεργου τύπου αριστεράς που έχουμε τα τελευταία 50 χρόνια, προωθούν
tsek
26/07/2010 11:36
Αδυνατούν κάποιοι να κατανοήσουν ότι αντικείμενο εργασίας των εκπαιδευτικών δεν είναι ένας υπολογιστής ή ένας φάκελος ούτε καν ένας πελάτης. Είναι κάτι πιο ευαισθητο, είναι τα παιδιά. Με τις ιδιαίτερες ανάγκες τους, με τις ικανότητες και τις αδυναμίες τους, με τις απαιτήσεις και τα όνειρα τους. Αυτά τα παιδιά αξίζει να κάνουν μάθημα σε άθλια σχολεία, σε 30άρια τμήματα και με εκπαιδευτικούς που ενώ δεν μπορούν να λύσουν το βιοποριστικό τους πρέπει να υπερβάλουν εαυτό για να ανταπεξέλθουν; Ας βάλουμε στην άκρη λοιπόν τα περί συντεχνιών και περί ξυσίματος. Το ζήτημα δεν είναι το πως θα "τιμωρήσουμε" τους εκπαιδευτικούς αλλά το πώς θα βελτιώσουμε τις συνθήκες εργασίας τους και το σίγουρο είναι πως τα μέτρα του υπουργείου μόνο σ''αυτό δε στοχεύουν.
σαβουροχωρα
26/07/2010 11:31
τουρκο-σοσια-ληστες θελατε κυριοι.

μην παραπονιεστε.

μοκο και γρηγορα στην ουρα για βενζινη !!!!

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα!!

(ετσι ετσι να τσουξει !!!)
lampros
26/07/2010 11:29
Πρώτα ο μαθητής ΄΄΄λέει η Διαμαντοπούλου΄΄...Και τι κάνει γι''άυτό:Με την συγχώνευση σχολείων αναγκαζει τον μαθητή 7 χρονών να παίρνει λεωφορείο καθώς το σχολείο του έκλεισε και δεν μπορεί να παει με τα πόδια στο ''''νέο σχολείο''''.Αφού φτάνει στο σχολείο μπαίνει σε μια τάξη με 30 μαθητές....Στριμώχνεται και ο δάσκαλος δεν προλαβαίνει να λύσεις τις απορίες του...Απο την άλλη πλευρά ο δάσκαλος με εργασιακό :είτε αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου με 300-600 ευρώ μακριά απο το σπίτι του προσπαθεί να επιβιώσει πρέπει να τα ξεχάσει όλα αυτά και να αποδώσει στο μέγιστο βαθμό..Αν σταθεί τυχερός μπορείνα δουλέψει με πλήρες ωράριο και να πάρει τα ''''πολλά λεφτά των 1170 ευρώ'''' αλλά και πάλι σε κανένα νησί-στον ''Εβρο κτλ..Αν μετά απο όλη αυτή την καλοπέραση ο δάσκαλος καταφέρει να γίνει μόνιμος θα πάει κάπου πάλι για 3 χρόνια αναγκαστικά!(οπουδήποτε) και ο μισθός θα γίνει 1054ευρώ...Αυτό είναι το νέο σας σχολείο κυρία Διμαντοπούλου...
Schwartze Sonne
26/07/2010 11:20
Πάνω από 3 ώρες τη μέρα είναι υπερωρία για τους δασκάλους καθηγητές κλπ κλπ ???

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα !!!!!!!!!!!!!!

Τεμπελόσκυλα !!!!!!!
Schwartze Sonne
26/07/2010 11:16
Καιρός να δουλέψουν όλοι 8άωρο !!!! (Τουλάχιστον)

Φτάνει πια το ραχάτι των δημοσίων υπαλλήλων !!!!

Φτάνει η κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος με τους παχυλούς μισθούς και συντάξεις σε ανθρώπους που δουλεύουν 2-3 ώρες τη μέρα και κάθονται 3-4 μήνες το χρόνο (επί πληρωμή)!!!!!! Και τα παιδιά βγαίνουν από τα σχολεία πιο τούβλα από ότι μπαίνουν !!!!!!

Βρε ουστ !!!!!!!
ΔΔΔ
26/07/2010 11:09
Τόσο πολύ τιμά τον ρόλο της και την Εκπαίδευση η κυρία Διαμαντοπούλου,που το δικό της το παιδί είναι στα καλύτερα ιδιωτικά σχολεία. Αν δεν μπορείς να νοικοκυρέψεις το σπίτι σου με αυτά που έχεις τότε τι περιμένεις να γίνει με τα σπίτια των άλλων? Τα όμορφα ελληνικά σχολεία , όμορφα καίγονται κυρία Διαμαντοπούλου μας... Νοικοκυρά μας......Τυχαίο?? Δεν νομίζω......
χασοσκοπος
26/07/2010 10:46
Για την ηρωικη σταση του Παγκαλου κατα την διαρκεια της κρισης, δεν αναφερει τιποτα το βιβλιο, κα Αννα μας? Τα παιδια δεν πρεπει να ξερουν?
Τασία Α.
26/07/2010 10:43
κ. Κάτσικα οι πίνακες του Υπουργείου Παιδείας είναι γεμάτοι λάθη. Τι γίνεται; γιατί δεν προσέχουν; Γράψτε κάτι παρακαλώ γιατί μας έχουν τρελλάνει κατακαλόκαιρο
παναγιωτης69
26/07/2010 10:41
και εγω θα ηθελα να υπαρχουν στην εταιρεια που εργαζομαι αλλοι 4-5 ωστε να ..... μοιραζεται η δουλεια, και να μειωνεται το ποσοστο ανεργειας. αλλα το αφεντικο εχει διαφορετικη γνωμη και λεει : αυτοι ειστε αν σας αρεσει .σε οποιον δεν αρεσει τοτε allez και βρειτε αλλη δουλεια.
του χρονου το παιδι μου πρεπει να παει δημοτικό. χρηματα για ιδιωτικο δεν υπαρχουν.
Ας σοβαρευτουμε και να κανει ο καθενας την δουλεια του.Αν διωξουν καποιον απο τον ιδιωτικο τομεα κανεις δεν θα κανει διαμαρτυρια ουτε αντιποινα για αυτόν.
κριμα για τα παιδια ομως που εχουν ορεξη για δουλεια και οραμα να προσφερουν στον πιο δυσκολο και ΥΠΕΥΘΥΝΟ τομεα της χωρας γιατι θα πρεπει να περιμενουν η να αλλαξουν προσωρινα επαγγελμα.
ALOH
26/07/2010 10:34
Παρακαλώ κ. Κάτσικα οι αποσπασεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ πότε επιτέλους θα βγουν?
αναπληρωτής
26/07/2010 10:32
Η προϋπηρεσία από την Ιδιωτική Εκπαίδευση προστίθεται μ'' αυτήν της δημόσιας που αποκτήθηκε με την αναπλήρωση κι όλο το σύνολο περιέχεται στον πίνακα ενιαίων διορισμών.
Dimitris
26/07/2010 10:30
Τα ίδια είχε πάει να κάνει και ο Λυκουρέντζος πριν τρια χρόνια. Ήθελε να φορτώσει απλήρωτες υπερωρίες στους καθηγητές.

Με την ένδειξη εξαιρετικά επείγον το ΥΠΕΠΘ έστειλε την Εγκύκλιο Φ.361.1/857/131179/Δ1 με θέμα Τοποθέτηση εκπαιδευτικών με υπερωριακή εργασία-συμπλήρωση ωραρίου για κάλυψη λειτουργικών κενών στα Σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σύμφωνα με την Εγκύκλιο μπορεί η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας ή Πρωτοβάθμιας να στέλνει δάσκαλο ή καθηγητή (ο οποίος συμπληρώνει το ωράριό του στο σχολείο του) και σε άλλο σχολείο να εργαστεί υπερωριακά μέχρι και 5 ώρες την εβδομάδα. Είναι προφανές ότι η αδυναμία του ΥΠΕΠΘ να καλύψει τα υπάρχοντα κενά αλλά και τα νέα που θα δημιουργηθούν με τις τοποθετήσεις των διευθυντών, μετακυλίεται στις πλάτες των εκπαιδευτικών οι οποίοι καλούνται να εργαστούν υπερωριακά ακόμη και σε άλλο σχολείο από αυτό που υπηρετούν.


Παρακάτω η Εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ
Μαρούσι 19 Νοεμβρίου 2007
Αρ. Πρωτ. Βαθμός Προτερ.
Φ.361.1/857/131179/Δ1


Τοποθέτηση εκπαιδευτικών με υπερωριακή εργασία-συμπλήρωση ωραρίου για κάλυψη λειτουργικών κενών στα Σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Από τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ.16 του Ν.1566/1985 (ΦΕΚ 167/30.9.1985 τ.Α΄) ορίζεται ότι: στις περιπτώσεις που οι προβλεπόμενες ώρες διδασκαλίας για κάθε μάθημα δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο των διδασκόντων και οι απομένουσες δε δικαιολογούν θέση εκπαιδευτικού, ή αν δικαιολογούν, μέχρι να προσληφθεί προσωρινός αναπληρωτής και εφόσον δεν υπάρχει προσφορά προαιρετικής υπερωριακής διδασκαλίας, ο σύλλογος των διδασκόντων αναθέτει την κάλυψη των ωρών αυτών σε εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου. Για την κάλυψη των ωρών του προγράμματος μπορεί να ανατεθεί προαιρετική υπερωριακή διδασκαλία μέχρι πέντε (5) ώρες την εβδομάδα σε εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων και σε εκπαιδευτικούς άλλου σχολείου με απόφαση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου. Η ανάθεση γίνεται με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων, αν πρόκειται για το ίδιο σχολείο, ή με απόφαση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου, αν πρόκειται για άλλο σχολείο και εφόσον και στις δύο περιπτώσεις δεν υπάρχει προσφορά για προαιρετική υπερωριακή διδασκαλία….

Από τις διατάξεις του ίδιου άρθρου παρ.18 του ως άνω νόμου ορίζεται ότι: Ανάθεση υπερωριακής διδασκαλίας, προαιρετικής ή υποχρεωτικής, καθώς και ανάθεση διδασκαλίας με ωριαία αντιμισθία επιτρέπεται μόνον αν οι καθηγητές της ίδιας ειδικότητας έχουν καλύψει το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας τους…Με Υπουργική Απόφαση, που εκδίδεται ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου, είναι δυνατό να αυξηθούν μέχρι δέκα (10) οι ώρες προαιρετικής υπερωριακής διδασκαλίας, αν δεν καλύπτεται το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας.

Από τις διατάξεις του ίδιου άρθρου παρ.21 του ως άνω νόμου ορίζεται ότι: Οι διατάξεις των άρθρων 12 και 13 και των παραγράφων 13 έως 20 αυτού του άρθρου εφαρμόζονται ανάλογα και για τους προσωρινούς αναπληρωτές και τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.

Από τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.17 του Ν.3027/2002 (ΦΕΚ 152/28.6.2002 τ.Α΄) ορίζεται ότι:
17. Μετά το πρώτο εδάφιο της παρ.16 του άρθρου 14 του Ν.1566/1985 προστίθεται το ακόλουθο εδάφιο: Αν ο σύλλογος διδασκόντων παραλείπει να αναθέσει την κάλυψη των ωρών αυτών, η ανάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου.

Συναφείς και οι διατάξεις του άρθρου 21 παρ.5 του Ν.3475/2006 (ΦΕΚ 146/13.7.2006 τ.Α΄) για την εφαρμογή των οποίων σας απεστάλη το αριθ.Φ.361.1/757/122514/Δ1/30.10.2007 έγγραφό μας.

Οι προαναφερθείσες διατάξεις στόχο έχουν τη διαρκή παρουσία εκπαιδευτικών στα σχολεία για την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας αυτών.

Κατόπιν ερωτημάτων-αιτημάτων για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών, τα οποία προκύπτουν, κρίνεται αναγκαία η εφαρμογή των προαναφερθεισών διατάξεων τόσο στους κοινούς κλάδους πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσο και στους αποκλειστικά, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης, κλάδους, όπως π.χ. στον κλάδο ΠΕ70-Δασκάλων καθόσον έχει εξαντληθεί ο πίνακας υποψηφίων αναπληρωτών αλλά και στους λοιπούς κλάδους για τους οποίους δεν υπάρχουν υποψήφιοι προς πρόσληψη στην εκάστοτε περιοχή, στην οποία υπάρχει λειτουργικό κενό αναπληρωτή ή ωρομισθίου.

Ειδικότερα στις περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί, μόνιμοι ή αναπληρωτές, του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων έχουν τοποθετηθεί σε Τμήματα ΄Ενταξης ή για την κάλυψη αναγκών παράλληλης στήριξης και υπάρχουν λειτουργικά κενά στα κανονικά σχολεία, θα πρέπει να δίδεται προτεραιότητα κάλυψης των αναγκών των σχολείων αυτών, για τους προαναφερθέντες λόγους, και για την κάλυψη των αναγκών στα Τμήματα ΄Ενταξης κ.λ.π. να προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί από τους πίνακες υποψηφίων των ειδικοτήτων ειδικής αγωγής ή σε περίπτωση έλλειψης να εφαρμόζονται και στις περιπτώσεις αυτές οι ίδιες ως άνω διατάξεις.

Επισημαίνεται η αναγκαιότητα διαρκούς συνεργασίας μεταξύ των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την άμεση αντιμετώπιση των προκυπτόντων λειτουργικών κενών και τη συνετή διαχείριση του υπηρετούντος προσωπικού σε κάθε εκπαιδευτική περιφέρεια.

Το Υπουργείο είναι σε επαγρύπνηση για την εξασφάλιση των προϋποθέσεων κάλυψης των εκπαιδευτικών αναγκών και επίλυση των προβλημάτων στο πλαίσιο των εφικτών λύσεων που εξασφαλίζεται με την ορθή διαχείριση του συνόλου των διοικητικών και οικονομικών μέσων λειτουργίας, με τη συνεργασία σας.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ

Κωσταντία
26/07/2010 10:25
Δασκάλους μπορεί να μη φροντίσει να στείλει στα σχολεία η κ. Υπουργός αλλά σίγουρα θα στείλει κάμποσους διαδραστικούς πίνακες. Το παντεσπάνι μιας τσακισμένης παιδείας
Λ.Μ.
26/07/2010 10:23
Είναι φανερό που το πάνε το πράγμα. Δίνουν ένα πισώπλατο κτύπημα στη δημόσια εκπαίδευση και ανοίγουν το δρόμο στην ιδιωτική. Και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ ακριβώς τις ίδιες κινήσεις απλά με άλλες επικοινωνιακές τακτικές
delinquents
26/07/2010 10:14
Πλάκα κάνετε μπορείτε να κρίνεται το έργο σε ένα νευραλγικό πόστο όπως είναι η παιδεία μέσα σε 8-10 μήνες. Όσοι διαμαρτύρονται μοιάζουν σαν κακομαθημένα παιδάκια που τους πήραν τα παιχνίδια τους και τώρα πρέπει να κάνουν παρέα με άλλα παιδάκια για να παίξουν. Η οικονομία είναι σε τέλμα και η εκπαίδευση είναι από τους τομείς που γίνονται προσλήψεις. Ναι, θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα τα πράγματα και ναι θα μπορούσαν να έχουμε έναν εκπαιδευτικό ανά 6 μαθητές και, και, και ... Δεν μπορούμε όμως, άρα αξιολογούμε αυτά που έχουμε. Και στην τελική μην νομίζετε, οι εκπαιδευτικοί, κάτι φοβερό τα φροντιστήρια γεμάτα είναι.
ilias
26/07/2010 10:12
Αντε να τελειωσει και λίγο το '''' ξυσιμο'''' των εκπαιδευτικών.
maria
26/07/2010 10:05
ναι, αλλά να μαζεψουν τους αποσπασμενους σε ασχετες θεσεις τεμπεληδες εκπαιδευτικους!
Εκπεδευτής Ανέργων.
26/07/2010 09:45
Αυτη ειναι η αναβαθμιση των σχολειων και του ρολου του εκπαιδευτικου που διατυμπανιζε τοσο καιρο η Κα Διαμαντοπουλου; Μειωση μισθων, μειωση αριθμου νεοδιορισθεντων εκπαιδευτικων και αναπληρωτων, αυξηση αριθμου μαθητων ανα τμημα, υπερωριες και γενικα μειωση των δαπανων για την παιδεια. Πως μας προεκυψαν, μαζεμενοι, ολοι αυτοι οι ανικανοι, ειναι αποριας αξιον!!!
Νίκος
26/07/2010 09:32
Κανείς εκπαιδευτικός να μη δεχθεί να πάρει υπερωρίες την ίδια ώρα που χιλιάδες συναδελφοί του είναι άνεργοι
Maria.m
26/07/2010 09:28
βρίσκουν ευκαιρία και μειώνουν τις προσλήψεις στην εκπαίδευση και ύστερα για τα κενά θα ρίξουνε το βάρος στους εκπαιδευτικούς
Θάνος Καράς
26/07/2010 09:06
Επιτέλους θα δουλέψουν και κάποιοι που μέχρι τώρα "δούλευαν" την υπόλοιπη κοινωνία με τα προκλητικά τους ωράρια. Κρίμα βέβαια για τους νέους εκπαιδευτικούς που έχουν όρεξη να προσφέρουν και θα πρέπει πλέον να περιμένουν περισσότερο για εργασία με σχετικά αξιοπρεπή μισθό.
Aggelos Kyriou
26/07/2010 09:00
και μονο να σκεφτεις οτι δουλεύουν 20 ωρες την βδομάδα (και πολ΄λοί ακόμα λιγότερο), μπορούμε και με τους μισούς αν στρώσουν λίγο τον κ.. να δου΄λέψουν οπως εμείς οι υπόλοιποι.
Παράγκας(ανάμεσα σε 1.114.000(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)Κ.Υ)
26/07/2010 08:40
Ενώ ο υπόλοιπος Κρατικός Τομέας έχει ανάγκη, εεε;;;
Νικος Αλ.