ΤΙΝΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ

«Οποιος ρυπαίνει θα πληρώνει»

Το υπουργείο Περιβάλλοντος μελετά και το θέμα της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Βούλα Κεχαγιά   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/04/2010 07:00 |
 «Οποιος ρυπαίνει θα πληρώνει»
Δεν είναι αρνητική στην προοπτική επέκτασης της χρήσης πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων και στην Αθήνα η υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη....
Γίνετε Συνδρομητής
Οικονόμου Ανδρέας
21/04/2010 08:12
Ρώτησα κι εγώ μ'' απάντηση δεν πήρα: Κυρία Μπιρμπίλη Από 8 έως και 11 Απριλίου πραγματοποιήθηκε στη Χίο το 2ο Συμπόσιο των Ελληνικών Βοτανικών Κήπων. Το Υπουργείο σας προσκλήθηκε, αλλά δεν ανταποκρίθηκε. Τι ακριβώς συμβαίνει; Σας αφορά το θέμα της ex situ διατήρησης της αυτοφυούς ελληνικής χλωρίδας ή όχι; Είναι στην αρμοδιότητά σας ή όχι. Έχετε κατανοήσει τη σημασία της έρευνας που γίνεται για την αξιοποίηση της ελληνικής χλωρίδας και τη σχέση της με την πράσινη ανάπτυξη; Σας πληροφορώ λοιπόν ότι στο Συμπόσιο συμμετείχαν 14 Κήποι, οι εκπρόσωποι των οποίων συμφώνησαν να συνυπογράψουν το εξής κείμενο: Στη Χίο, από 8 έως 10 Απριλίου 2010, πραγματοποιήθηκε το 2ο Συμπόσιο Ελληνικών Βοτανικών Κήπων, όπου εκπρόσωποι δεκατεσσάρων βοτανικών κήπων παρουσίασαν τους στόχους και τις δράσεις των φορέων. Από τις παρουσιάσεις αναδείχθηκε η ποικιλομορφία των στόχων και πρακτικών τους σε ό,τι αφορά στη διατήρηση και ανάδειξη της φυτικής βιοποικιλότητας και την περιβαλλοντική αγωγή των πολιτών. Παράλληλα, αναδείχθηκε και η συμπληρωματικότητα που προκύπτει από τη σύνθεση αυτής της ποικιλομορφίας, γεγονός που προσδιόρισε τις δυνατότητες για συλλογικές δράσεις που έχουν οι βοτανικοί κήποι στον ελληνικό χώρο. Για την ενδυνάμωση του ρόλου των ελληνικών βοτανικών κήπων, την αποτελεσματικότερη λειτουργία τους με τους όρους της επιστήμης και την εφαρμογή ορθών πρακτικών, οι εκπρόσωποι των δεκατεσσάρων ελληνικών βοτανικών κήπων αποδεχόμενοι την ανάγκη συνεργασίας, προχώρησαν στις εργασίες συγκρότησης του Εθνικού Δικτύου Βοτανικών Κήπων. Το Εθνικό Δίκτυο Βοτανικών Κήπων αναμένεται να συμβάλει καθοριστικά στην υλοποίηση περιβαλλοντικών πολιτικών σε περιφερειακό, εθνικό και διεθνές επίπεδο, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και η Στρατηγική για τη Διατήρηση της Βιοποικιλότητας. Το Εθνικό Δίκτυο Βοτανικών Κήπων αναμένεται, επίσης, να αποτελέσει βασικό φορέα που μπορεί να αξιοποιήσει η ελληνική πολιτεία συμβουλευτικά στη χάραξη στρατηγικής ανάπτυξης καθώς και στη συγκρότηση του απαιτούμενου μηχανισμού για την υλοποίηση των περιβαλλοντικών πολιτικών που αφορούν στη φυτική βιοποικιλότητα. Τέλος, αποφασίστηκε η ένταξη του Εθνικού Δικτύου Βοτανικών Κήπων στην Κοινοπραξία των Ευρωπαϊκών Βοτανικών Κήπων (BGCI). Κυρία Μπιρμπίλη Παρακαλώ να σχολιάσετε το κείμενο αυτό. Με ιδιαίτερη εκτίμηση Οικονόμου Ανδρέας Επ. Καθηγητής ΑΣΠΑΙΤΕ Ταμίας των Φίλων της Βαλκανικής Χλωρίδας Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συμποσίου. ΥΓ. Στη διάθεσή σας τα πρακτικά. Στο διαδίκτυο: abgofchios.wordpress.com
ένας αναγνώστης(rdc)
20/04/2010 14:56
Τους καυμένους τους πολιτικούς μας .Εκεί που είχαν στήσει μαγαζί γωνία με πελάτες τους πετρελαιάδες (εκτός των άλλων) προκειμένου να μην αφήσουν άλλο καύσιμο από την αποδοτικότατη βενζίνη έρχεται η Ε.Ε και την μια αφήνει ελεύθερη την πετρελαιοκίνηση , την άλλη μιλάει για ενναλλακτικές μορφές ενέργειας και καθαρό περιβάλλον, -σιγά-σιγά θα (ξανα)ανακαλύψουν αυτοκίνητα με καύσιμο νερό ή τα ηλεκτρικά που θα φορτίζονται 20 λεπτά και θα έχου αυτονομία 500 χιλιόμετρα.
Ρωτάς κύριε πότε θα κάνει απόσβεση το παιδί που για να γίνει πολιτικός φίλησε κατουρημένες ποδιές ,έγλειψε ,διακρίθηκε σε αγώνες υπακοής σε νον πέιπερ,και φυσικά περιμένει τον λίγο χρόνο που θα προσφέρει,να αποθηκεύσει τόσο λίπος (σαν πολική αρκούδα) ώστε να τρώνε και τα δισέγγονά του
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
20/04/2010 09:27
Oi πολιτικοί μας, ρύπαναν την πολιτική ζωή του τόπου! Να πληρώσουν!!!!
ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ Αρχ.Μηχ
20/04/2010 08:51
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΠΟΙΟΣ ΡΥΠΑΙΝΕΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.........
. ΣΤΟ ΠΕΔΙΟΝ του ΑΡΕΩΣ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ???? ΑΦΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΣΥΡΡΙΚΝΟΥΤΑΙ Η ΔΑΣΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ απο ΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΝΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΑ ΕΡΓΑ τΙς ΣΦΡΑΓΙΣΕΙΣ και ΣΥΜΠΙΕΣΕΙΣ ΓΗΣ και πολυ ΑΠΛΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΡΥΠΑΝΣΗ και ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΕΤΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΩΣ ΔΑΣΙΚΗΣ ΕΚΤΑΣΕΩΣ και ΠΝΕΥΜΟΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ του Π.Α στο ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ...............
Ο ΝΟΗΜΩΝ - ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ τις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ και ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΦΡΑΞΕΙΣ
Βακαλο
19/04/2010 22:48
Δηλαδή αν ο χώρος έχει, καλωδίωση για παροχή ρεύματος, πιθανόν σωληνώσεις νερού, πάτωμα, καλοριφέρ, στέγη κ.α, ποιός στ'' αλήθεια έκλεισε το χώρο? Η απάντηση? Δύσκολο να ανατρέξουμε. Σωστά. Σιγά μην ήταν εύκολο. Λεφτα να πάρετε και τι το πιό εύκολο από το να τα πάρετε από τους αδύναμους. Άντι να φτιάξετε υπηρεσία που να ελέγχει τους κλειστούς ημιυπαίθριους, φτιάξτε υπηρεσία που να αποφαίνεται ποιός τους έκλεισε. Αλλά που να ανατρέξετε τώρα !!! Όσον αφορά το ... ρυπαίνων θα πληρώνει, αν πληρώσουμε, θα καθαρίσει η ρύπανση? Αν πληρώσουμε θα φύγει το νέφος? Θα φτιάξετε πάρκο στην Κυψέλη? Πώς θα πληρώσει αυτός που δεν μπορεί κάν να αλλάξει το αυτοκίνητο του, ακόμα και με τις δόσεις που τρέχουν στην αγορά, αφού δεν έχει? Ξέρετε κανέναν που να έχει και να κυκλοφορεί με αυτοκίνητο 20ετίας? Μαζόχες ψάχνετε? Εδώ βάλατε τέλη και στα υβριδικά. Ηλεκτρικά να έρθουν πάλι τέλη θα βάλετε. Λεφτά και πάλι λεφτά. Λεφτά θέλετε και μόνο.
Γιωργος Μπουντουρης.
19/04/2010 21:29
H K. Μπιρμπίλη υποστηρίζει: “Δεν είναι όμως εφικτό να ανατρέξει κανείς πίσω και να δει ποιος πραγματικά έκλεισε τον ημιυπαίθριο”. Ισως να μην ειναι εφικτο αυτο αφου μπορει να το εκανε ειτε ο κατασκευαστης πριν το πουλήσει, είτε ο ιδιοκτητης αφου το αγορασε το ακινητο. Εφικτο ομως ειναι να αρχισετε να γκρεμιζετε τους ημιυπαιθριους μηπως και σεβαστουν ποτε την πολεοδομικη νομοθεσια. Αντιθετω εσεις τους ενθαρυνεται όπως έκανε και ο Σουφλιας έτσι ωστε να εισπραξεται τα χρηματα απο τα πρόστιμα. Αυτο ειναι το Ελλαδισταν μας.
Σ.Π.
19/04/2010 20:24
H K. Μπιρμπίλη υποστηρίζει: “Δεν είναι όμως εφικτό να ανατρέξει κανείς πίσω και να δει ποιος πραγματικά έκλεισε τον ημιυπαίθριο”. Αν η κυρία Μπιρμπίλη θεωρεί ανέφικτο το παραπάνω τότε καλύτερα να τα παρατήσει και να φύγει γιατί τα άλλα προβλήματα που πρέπει να επιλύσει είναι πολύ πιο δύσκολα.
Τάσος
19/04/2010 19:45
Με την τιμή της βενζίνης στα ύψη είτε αφήσουν το ντίζελ είτε όχι το ίδιο θα είναι
filippos
19/04/2010 18:59
Την προηγούμενη εβδομάδα ο κ. Ρέππας , Υπουργός Μεταφορών, απέκελισε το ενδεχόμενο, λέγοντας οτι η Ελλάδα θέλει πυραυλοκίνηση . Σήμερα η Υπουργός λέει άλλα . Οταν συννενοηθούν καλό θα κάνουν να ενημερώσουν σωστά τον κόσμο.
ΟΜΗΡΟΣ.Τ
19/04/2010 18:41
ΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΚΥΡΙΑ........

ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ
Σπύρος Γιακουμάκης
19/04/2010 17:44
Η κυρία Μπιρμπίλη, παρά το γεγονός ότι ακόμη δεν έχει παρουσιάσει κάτι απτό στον τομέα ευθύνης της, κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Π.χ. πεζοδρομήσεις, αναπλάσεις, τραμ, πετρελαιοκίνηση, κυνήγι, προστασία Ασωπού, κλπ
Το κυνήγι ειδικά αποτελεί μια βαρβαρότητα άνευ προηγουμένου και όχι οικολογική αρλούμπα. Αν κάποιοι το θεωρούν σπορ υπάρχουν και καλύτερα όπως να κάνεις τζόκινγκ στο βουνό χωρίς πυροβολισμούς και φασαρία πολλή, ειδικά όταν τα ζώα κοιμούνται. Θέλουν κι αυτά τον ύπνο τους
Από την άλλη, κάπου διάβασα για τα υβριδικά βενζίνης. Μύθος η οικονομία αν είναι μεγάλου κυβισμού. Εξαρτάται πόσο "ελαφρύ" πόδι έχεις. Ηλεκτρικά δεν έχουν ακόμη εξαπλωθεί όσο θα έπρεπε και εξάλλου υπάρχουν σοβαρά τεχνικά προβλήματα που έχουν να κάνουν κυρίως με το χρόνο φόρτισης των μπαταριών. Αν κάποιος ξεμείνει στο δρόμο πρέπει να βρει μπρίζα και να περιμένει κάποιες ώρες εκτός κι αν απλώνει μπαλαντέζα από το σπίτι του δια παν ενδεχόμενο! Τα υδρογονοκίνητα πάλι είναι ακριβή τεχνολογία που οι αυτοκινητοβιομηχανίες λόγω του υψηλού κόστους αλλά και πρακτικών προβλημάτων με τον ανεφοδιασμό, δεν έχουν προχωρήσει μαζικά. Επομένως, η πιο οικονομική λύση για το σήμερα είναι η πετρελαιοκίνηση και δη τα υβριδικά με πετρελαιοκινητήρα. Εκτός κέντρου πόλης ακόμη καλύτερα. Αρκεί να αναπτυχθεί επιτέλους μία αξιόπιστη συγκοινωνία κυρίως με ΜΣΤ. Ο υπογράφων γράφει για ποδηλατόδρομους στο κέντρο της Αθήνας σε συνδυασμό με τραμ εδώ και χρόνια.
Ποιός ακούει όμως; Ισως η κα Μπιρμπίλη. Οψόμεθα.
minas
19/04/2010 16:26
απο την κυνηγετικη δραστηριοτητα ζουν παρα πολλοι επαγγελματιες και αρκετοι χιλιαδες υπαλληλοι, πως σκοπευει αραγε η υπουργος να αναπληρωσει τα χαμενα εσοδα και τις χαμενες θεσεις εργασιας απο την στειρα αντικυνηγετικη της προθεση? μηπως αυτη η περιβοητη πρασινη αναπτυξη θα φερει και πολλες δουλεις? αληθεια τι γινεται με αυτες τις κρατικοδιαιτες ΜΚΟ, στις οποιες υπηρξε μελος και η κυρια υπουργος? θα μαθουμε ποτε ποσα εκατομμυριακια φαγανε για να πουλανε οικολογικες αρλουμπες?
SPYROS
19/04/2010 15:40
ΕΠΕΙΔΗ Η ΜΠΙΡΜΠΙΛΩ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΛΒΙΕΛΑ ΣΕ ΕΛΒΙΕΛΑ (''Η ΑΠΟ ΠΑΤΑΤΑ ΣΕ ΠΑΤΑΤΑ) ΤΗΝ ΕΧΩ ΙΚΑΝΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤ/ΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΑΜΟΛΥΒΔΗ!
Η ΜΠΙΡΜΠΙΛΩ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΩ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΙΛΑΝΕ. ΜΕΧΡΙΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ''ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ''!
Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ Η ΝΤΗΖΕΛΟΚΙΝΗΣΗ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΝΤΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΑ ΑΓΝΟΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ.
ΕΠΙΜΥΘΙΟ, ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΑΛΟΥΜ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ!
Η κρίση σε μερικούς εκδηλώνετε με τάσεις αυτοκτονίας.
19/04/2010 15:38

Την ώρα που στις προηγμένες χώρες σκέπτονται για την αυτοκίνηση κινητήρες υδρογόνου και ηλεκτροκινητήρες οι καρμίρηδες Έλληνες σκέπτονται κινητήρες πετρελαίου !

Νομίζω δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα για το πόσο οπισθοδρομικός και αυτοκαταστροφικός λαός είμαστε.
k aspetakis
19/04/2010 15:15
KΑΛΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΤΙΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ????
Κώστας Δήμου
19/04/2010 15:06
Τώρα που η κα Μπιρμπίλη ανακοίνωσε ότι το "εξετάζουν" το μέτρο μπορείτε να είστε σίγουροι ότι για το επόμενο εξάμηνο (τουλάχιστον) δεν θα επισκέπτετται τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων ούτε κουνούπι αφού όλοι θα περιμένουν να αγοράσουν τα κατά πολύ οικονομικότερα, ανθεκτικότερα με λιγότερες ανάγκες για σερβις και πολλαπλάσια διάρκεια ζωής πετρελαιοκίνητα.
Οικολογος
19/04/2010 14:46
Απο τοτε που πηραν τα ΙΧ πανω απο μισο εκατομμυριο παρανομες αδειες για εισοδο στο δακτυλιο, τα πραγματα εγιναν πολυ χειροτερα...
Ουσιαστικα, καταργηθηκε ο δακτυλιος...
Μιας και ειναι τοσο καλοι στις καταργησεις, ας καταργησουν και τα ΙΧ απο την Αθηνα, οπως εκαναν και οι υπολοιποι Ευρωπαιοι στις πρωτευουσες τους, σαμπως ανασανουμε λιγο...
YIANNHS-LONDON
19/04/2010 14:38
PREPH NA PAROUME MIA APOFASH EPITELOUS,EIMASTAI EU ROPI H DEN EIMASTAI, EDO STO LONDINO KYKLOFOROUME ME PETRELEOKINHTA FENETE OTH OI ANGLOI DEN TOUS NIAZEI YIA THN RIPANSH,.EMOIS DEN BLEPOUME THN TRITOKOSMIKH BROMIA MAS APOGOREUSAME TA PETRELEO- KINHTA.PREPI KAPIA ASINARTISEIA NA KANOUME KAPOTE KA- POTE YIA NA FENOMASTAI EXIPNOI.THS ARPAXTHS
Οικολογος
19/04/2010 14:31
Ελεος...

Η μονη λυση στην Αθηνα και τη Θεσσαλονικη, για καθαροτερο περιβαλλον, ειναι μπαραζ πεζοδρομησεων και δημιουργια ποδηλατοδρομων καθως και τροχιοδρομων (τραμ) και επεκταση μετρο...

Να μαθουν οι νεοΕλληναραδες που ειναι 120 κιλα (λιπωδους μαζας) εκαστος να περπατανε, να κανουν ποδηλατο και να αγαπησουν το μετρο και το τραμ.

Διαβασα προσφατα στην εφημεριδα σας για τον ποδηλατικο γυρο της Αθηνας και τους γνωστους αρχοντοχωριατες να γραφουν να μην γινει γιατι θα κλεισουν οι δρομοι και πως θα μετακινηθουμε με τα σουπερ μας ΙΧ???
Λοιπον, η λυση ειναι ποδηλατικος, πεζοπορικος και τροχιοδρομικος/σιδηροδρομικος γυρος της Αθηνας ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...
Ας βαλουν επιτελους μυαλο τα παχυδερμα που εκτος απο τα 3 πακετα τσιγαρα, επιβαρυνουν καθε μερα τους πνευμονες τους απο τους τονους διοξειδιου του ανθρακα, μικροσωματιδιων και αλλων επιβλαβων ουσιων που προερχεται απο τα ΙΧ, τα μηχανακια, τους καταλυτες (που εχουν να αλλαχτουν 1000 χρονια), τις ζαντες και τα λαστιχα του ΙΧ κατα την τριβη...

Δεν ειναι γυφτοι οι Ευρωπαιοι (ΕΛβετοι,Γαλλοι,Ολλανδοι,Νορβηγοι,Αυστραλοι,κτλ) που εχουν ΟΛΟ το κεντρο της πρωτευουσας τους πεζοδρομημενο, ποδηλατοδρομημενο και τροχιοδρομημενο...
Να μην βαλουμε μεσα στη μεταβλητη πως υπερβαρο ατομο σε αυτες τις χωρες ειναι δυσευρετο στοιχειο...Και ασφαλως, ο τροπος ζωης και το καθαρο περιβαλλον τους δινουν μια υγιη και μακροσκελη ζωη...

Ας αφησουν οι αρχοντοχωριατες τα κροκοδειλια δακρυα για το πως θα κανουμε μοστρα στους φιλους και στις γκομενες με το ΙΧ μας... Περαν τουτου, σε τιποτα αλλα δεν χρησιμευει ενα ΙΧ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΧΩΡΑΣ, σε καποιο κατσικοχωρι ισως να εξυπηρετει και στην πρωτη του χρηση, τη μετακινηση...
Για να κανεις φιλους και γκομενες μετρα ο χαρακτηρας και η εμφανιση...

Αν παλι ειναι τοσο κολλημενοι με τη μοστρα, ας μαθουν πως μια επεκταση τραμ 1 χιλιομετρου κοστιζει 15 φορες οσο ενα απο τα ακριβοτερα ΙΧ ενω μια επεκταση μετρο 1 χιλιομετρου 100 φορες...

Ας κοκορευτουν λοιπον, για αυτα, που ειναι και πολυ πιο ακριβα και αξιζουν τα λεφτα τους, καθως αφηνουν μια πολη καθαρη, οικολογικη, πολιτισμενη και πανεμορφη...

Επειδη, ομως, δεν θα τους συγκινησεις με τα παραπανω, επειδη η Ελλαδα ειναι η χωρα που γεννησε τον Ευρωπαϊκο πολιτισμο, αλλα ξεχασε να τον κληροδοτησει στους απογονους της, η μονη λυση ειναι να κανετε την ζωη του οδηγου μεσα στην Αθηνα πραγματικη κολαση ωστε ΟΙΚΙΟΘΕΛΩΣ να παρατησει τον τετρατροχο δαιμονα!

Γεμιστε ολα τα κεντρα των δημων με πεζοδρομους (οπως εκανε ο δημος Αμαρουσιου), φτιαξτε ποδηλατοδρομο, αυτον που εκκρεμει 16 χρονια, απο Νεα Ερυθραια μεχρι Ευαγγελισμο και απο εκει μεχρι Παλαιο Φαληρο (και γιατι οχι μεχρι Γλυφαδα;) , νοικιαστε ποδηλατα σε πολυ χαμηλες τιμες και αφου γεμισετε τα κεντρα των δημων με πεζοδρομους και τους αναγκαιους δρομους τους μετατρεψετε σε ποδηλατοδρομο για το δικτυο ποδηλατοδρομων, αποτελειωστε τα ΙΧ με αποκλειστικες λωριδες τραμ με πρασινο κυμα, που θα διαλυσουν κυριολεκτικα την ψυχολογια των οδηγων και θα μειωσουν αισθητα τα χιλιομετρα οδικου δικτυου της πρωτευουσας...

Απο εκει και επειτα, σας εγγυωμαι πως η Αθηνα (και η Θεσσαλονικη) θα ειναι πολεις παραδομενες στους πολιτες της και οχι στην δικτακτορια των ΙΧ, οπως πολυ σωστα λεει ο Υφυπουργος Υποδομων, κ.Σηφουνακης, αλλα κατι ο φοβος του και οι μισες ιδεες του και κατι που εχει τον μπαμπουλα μεγαλοεργολαβο Ρεππα, δεν κανει απολυτως τιποτα και αρκειται σε δηλωσεις...

Ευχαριστω!
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ
19/04/2010 14:22
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΜΙΥΠΑΙΘΡΙΟΥΣ ΚΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΞΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ, ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΧΤΙΣΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΟΙΚΟΙ ΜΕ ΠΑΝΟΜΟΙΤΥΠΟ ΤΡΟΠΟ, ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.
Μ Ι Α Ε Ξ Ω Τ Ε Ρ Ι Κ Η Φ Ω Τ Ο Γ Ρ Α Φ Ι Α, ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ, ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ Ε Ν Α
Μ Ο Ν Ο ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΟΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΜΕΤΑ, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΠΟΙΟΙ ΕΧΤΙΣΑΝ ΠΡΩΤΟΙ.
ΔΗΛΑΔΗ, ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΑΣ ?.....
ΘΕΛΕΤΕ, ΝΑ ΛΕΓΕΣΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΤΑΝ ΑΔΙΚΩΣ ΧΑΡΑΤΣΩΝΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΤΕ Σ''ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ?....
Ή ΜΗΠΩΣ ΦΟΒΑΣΤΕ Ή ΒΑΡΙΕΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΛΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΜΑΡΧΩΝ.....?
ΗΛΙΑΣ ΠΕΤΡΑΚΟΣ
19/04/2010 13:31
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ - ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ........
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΟΤΑΝ ΠΡΟΩΘΕΙΣ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ......? ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΟΤΑΝ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥΣ ΗΜΙΥΠΑΙΘΡΙΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΩΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ?......
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ, (ΕΣΤΩ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙΤΕ) ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΜ....? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ....? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΗΛΩΝΕΤΕ ΤΑ CLUB ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ?.......
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ ΤΟ Ι.Χ. ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ.....?
ΟΙ ΔΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΠΟΥ ΕΠΡΑΞΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ, ΚΑΙ Η ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ....? ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ.....
ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΕΣΕΙΣ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΩΝ, ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ, ΤΩΝ ΝΟΜΑΡΧΩΝ, ΤΩΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΩΝ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ....
ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΜΕ ΤΙ ΜΟΥΤΡΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΣΟΥ.........
Κόλαφος
19/04/2010 12:55
Διαβάζω ότι ρώτησε ένας συμπολίτης μας την κ. Μπιρμπίλη αν ''θεωρεί δίκαιο οι ιδιοκτήτες ημιυπαίθριων χώρων να πληρώσουν πρόστιμο, ενώ αντιθέτως οι κατασκευαστές που έχουν εισπράξει τίμημα για τα τετραγωνικά να μην πληρώνουν τίποτα''. Κι εκείνη απάντησε πως ''σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι δίκαιο'', αλλά ''δεν είναι εφικτό να ανατρέξει κανείς πίσω και να δει ποιος πραγματικά έκλεισε τον ημιυπαίθριο''.

Συμπέρασμα 1ο: Δεν τους ενδιαφέρει το αν και κατά πόσο είναι δίκαιο ένα μέτρο που λαμβάνουν, αλλά νοιάζονται μόνον για το χρήμα που πρόκειται να τους αποφέρει και που θα γεμίσει κάποια οιονεί οικολογικά ταμεία (το μόνο βέβαιο είναι πως τα ταμεία θα έχουν χρώμα πράσινο).
Συμπέρασμα 2ο: Προτιμούν να δηλώσουν πως είναι ανίκανοι ν΄ αναζητήσουν και να τιμωρήσουν τους όντως παρανομήσαντες, παρά έστω και ν'' αγγίξουν τους ισχυρούς (συνήθως φίλα προσκείμενους & ενίοτε σπόνσορες) κατασκευαστές, διότι αυτό θα τους οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια στα άντρα των πολεοδομιών και άρα στα άδυτα των ίδιων των υπουργείων τους!
Nicholas
19/04/2010 12:53
Η ΕΛληνική βλακεία σε όλο της το μεγαλείο. Η ρύπανση δεν είναι μόνο αυτή που βλέπετε από τις εξατμίσεις των diesel, (αιθάλη) αλλά και αυτή που δεν βλέπετε ή που δε θέλετε να δείτε
Σπύρος Γιακουμάκης
19/04/2010 12:46
Νοθεία στα καύσιμα και μάλιστα εκτεταμένη υπάρχει και στη βενζίνη που πληρώνεις σήμερα 1.4 ε το λίτρο κατ'' ελάχιστο. Επομένως, θα έπρεπε λογικά να αντιμετωπιστεί η νοθεία με αυστηρές ποινές μέχρι και άρση αδείας λειτουργίας πρατηρίου πριν κυκλοφορήσει οτιδήποτε στο δρόμο. Νοθεία υπάρχει και στο πετρέλαιο θέρμανσης. Για την Αθήνα ειδικά, οι καυστήρες φυσικού αερίου κατ'' αποκλειστικότητα θα ήταν η ενδεδειγμένη λύση.
Η διαφορά στο ντίζελ έγκειται στη μεγαλύτερη "ευαισθησία" του κινητήρα στο νοθευμένο καύσιμο. Συγκεκριμένα η αντλία υπερυψηλής πάει για φούντο και η αντικατάσταση κοστίζει από 3000 έως 5000 ευρώ ανάλογα το μοντέλο.
Κατά τα λοιπά το ντίζελ ΙΧ πλεονεκτεί, πέρα από την οικονομία στα καύσιμα (τουλάχιστον 30% κάτω) και στο μειωμένο κόστος χρήσης λόγω αραιότερων σέρβις, ειδικά τη σήμερον ημέρα θεία δώρα, και στη θηριώδη ροπή του κινητήρα που επιτρέπει ασφαλή προσπεράσματα και επομένως, λιγότερα ατυχήματα σε ένα ακόμη άθλιο οδικό δίκτυο. Αρα, απαγορεύεται το "απαγορεύεται" και για λόγους ισης μεταχείρισης με τους λοιπούς Ευρωπαίους. Κάποτε πρέπει να εξοστρακιστούν οριστικά η απύθμενη γελοιότητα και ελαφρότητα σε πολλούς τομείς αυτής της χώρας. Εξαιτίας αυτών εξάλλου φτάσαμε στα σημερινά χάλια.
michael kantartzis
19/04/2010 12:25
Ολοι έχουμε αντιληφθεί ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα ρυπαίνουν ιδιαίτερα τις ελληνικές πόλεις. Εκτός από το ότι είναι παλαιά ή εισαγώμενα (κομμένα από το ευρωπαϊκά ΚΤΕΟ) είναι πολύ ταλαιπωρημένα από την κίνηση στο ελληνικό μποτιλιάρισμα. Αυτοί οι κινητήρες βγάζουν του κόσμου τους ρύπους και την αιθάλη που όλοι βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους. Ειδικά στην Ελλάδα που οι βροχές από τον Απρίλη και μέχρι τον Οκτώβρη είναι σπάνιες, τα σωματίδια της αιθάλης κονιορτιποιούνται και δεν κατεβαίνουν στο έδαφος με το νερό της βροχής (όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη) αλλά ανεβαίνουν στην ατμόσφαιρα και εισπνέονται καθημερινά από εμάς. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ?
δστφ
19/04/2010 12:25
Όλο εκστρατείες και νομοσχέδια είναι το υπουργείο. Βέβαια δεν έχει φροντίσει ακόμα για το πλέον στοιχειώδες πράγμα.Να κάνει μια εκστρατεία ώστε να μάθουν οι κακομαθημένοι Έλληνες να μην πετάνε τα σκουπίδια τους στους δρόμους, στις παραλίες και στα δάση. Εκτός απο το να ζητάμε να πληρώνουμε λιγότερα για παρανομίες που κάναμε, ας μάθουμε τους πλέον στοιχειώδεις κανόνες πολιτισμού.
BAZOUN XERI KAI STON ..... HFAISTO !!!
19/04/2010 12:07
KYRIA MOU KALH !! Οποιος ρυπαίνει θα πληρώνει !! XERETAI THN TAXYDROMIKH DIEYTHNSH TOU HFAISTEIOU STHN ISLANDIA ;; AN OXI ;; STEILTE TON LOGARISMO GIA THN RYPANSH STON IDIOKTHTH !! ODOS OLYMPOU, STO oros OLYMPO, YPOPSHN: HFAISTOU !!!
ΦΖ
19/04/2010 11:57
Αγορασαμε diesel τελευταιας γενιας με φιλτρα κατακρητησης σωματιδιων, καταναλωνουμε 25-30% λιγοτερο απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα και δεν εχουμε δικαιωμα να μπουμε στην Αθηνα και τη Θεσσαλονικη (Ω παραλογισμος!!). Το κρατος ομως τσεπωσε τους φορους που ειναι και περισσοτεροι απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα και ερχονται τωρα να μας πουνε οτι οποιος ρυπαινει θα πληρωνει. Αν κανουν αυτο που ειχε βγει καποια στιγμη στης εφημεριδες θα πληρωνουν τελη κυκλοφοριας απο 1/1/2011 συμφωνα με της εκπομπες CO2. Αυτοι που η αδεια τους ειναι απο εκει και μετα θα πληρωνουν με της εκπομπες και οσοι ειναι πριν με το κυβισμο, δηλαδη ιδια αυτοκινητα θα εχουν διαφορικα τελη κυκλοφοριας επειδη οι αχρηστοι του Υπουργειου δεν εχουν παλιοτερα στοιχεια περασμενα στο συστημα τους ενω τα στοιχεια υπηρχαν στα συνοδευτικα εγγραφα τοων αυτοκινητων. Ξυπνατε μας δουλευουν ολους και τα δεχομαστε αδιαμαρτύρητα αισχος και ντροπη τους εξι μηνες τωρα οχι μονο για τους τωρινους αλλα και τους προηγουμενους (Σουφλιας και λοιποι).
ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
19/04/2010 11:56
1)Αντικαταστείστε τα λεωφορεία με ηλιακά και αρχίστε να σκίζετε όσους ρυπαίνουν το περιβάλλον ακόμα και με ηχορύπανση....
αρκετα πρόστιμα πληρώνουμε στην ευρώπη για την μόλυνση του περιβάλλοντος.......

2)μηχανάκια και ταξί μας έχουν πνίξει και ξεκουφάνει.....

ΗΜΑΡΤΟΝ πλέον......
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ.........
κομικος
19/04/2010 11:43
θα σας αλλαξουμε τα πετρελαια>>...........
Βαγγέλης Λ.
19/04/2010 10:27
Δυστυχώς η νέα καθαρή τεχνολογία των αυτοκινήτων diesel ακυρώνεται λόγω χρήσης νοθευμένων καυσίμων (ανάμιξη με πετρέλαιο θέρμανσης ή πετρέλαιο ναυτιλίας) και επίσης αν δεν τηρείται η προβλεπόμενη συντήρηση / αντικατάσταση των φίλτρων μικροσωματιδίων. Όπως άλλωστε και οι ληγμένοι καταλύτες ακυρώνουν τα πλεονεκτήματα της αμόλυβδης βενζίνης. Προτεραιότητα πρέπει να είναι ο ορθός και ουσιαστικός τεχνικός έλεγχος για όλα τα οχήματα και σωστή ποιότητα καυσίμων / πάταξη νοθείας. Πρέπει το κάθε όχημα που κυκλοφορεί στο δρόμο, να λειτουργεί με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες, και από περιβαλλοντικής και από ενεργειακής άποψης. θεωρώ ότι η προτεραιότητα της Υπουργού Περιβάλλοντος είναι να πάρει μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση, ειδάλλως όλη η κουβέντα περί πετρελαιοκίνησης ή μη φοβάμαι πως αφορά μόνο τον τζίρο των εμπόρων αυτοκινήτων.
sakis stasinopoulos
19/04/2010 10:03
φίλοι μου η ρύπανση προκαλείτε από την μη σωστή καύση κι όχι από το είδος του καυσίμου η μουτζούρα που βγαζουν τα πετρέλαια είναι πολλές φορές πιό αθώα από τους ρύπους κακορυθμισμένου βενζινοκίνητου 2ετίας.
ΠΡΟΣ ΠΟ
19/04/2010 09:58
Προφανώς Κύριε/Κυρία ΠΟ ζήσεις σε ένα άλλο δικό σου κόσμο (προφανώς στον ίδιο με τον Μητσοτάκη). Εάν είχες έστω και την στοιχειώδη γνώση επι του θέματος, θα ήξερες ότι οι νέοι ντίζελ κινητήρες εκπέμπουν λιγότερα καυσαέρια απο τους βενζινοκινητήρες και καταναλώνουν πολύ λιγότερα καύσιμα. Έχουν μικρότερες απαιτήσεις όσον αφορά την συντήρησή τους και πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής απο τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες. Εάν είχες βγεί λιγάκι έξω απο το κλουβί σου και είχες βγάλεις τις κομματαικές σου παρωπίδες (ότι χρώμα και αν έχουν αυτές) και είχες ταξιδέψει σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα, θα έβλεπες ότι ελάχιστα είναι τα βενζινοκίνητα οχήματα. Μα είναι τόσο βλάκες αυτοί οι Ευρωπαίοι ή δεν νοιάζονται καθόλου πια για το περιβάλλον? Μόνο εμείς ξέρουμε πιο είναι το σωστό?

Αφήστε σας παρακαλώ τις ανοησίες και τους στρουθοκαμηλισμούς και ας απαιτήσουμε όλοι μας να σταματήσει αυτή η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ της απαγόρευσης των ντιζελοκινητήρων. Έχουμε δικαίωμα στην αγορά και χρήση φθηνών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, που ρυπαίνουν λιγότερο το περιβάλλον και καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα.

Με εκτίμηση
Σπύρος Γιακουμάκης
19/04/2010 09:07
Κυρία Μπιρμπίλη

Οφείλετε να γνωρίζετε ότι Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι ευρωπαϊκό έδαφος και ως τέτοιο καλύπτεται από το κοινοτικό δίκαιο που υπερισχύει της εθνικής ηλίθιας "απαγόρευσης" της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Επομένως και τώρα Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΤΙΖΕΛ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΕΡΙΔΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗς ΕΕ.
Τα ντίζελ νέας γενιάς με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων είναι πολύ πιο φιλικό στο περιβάλλον από την τεχνολογία βενζινοκινητήρων και σε ό,τι αφορά στις εκπομπές CO2.
Καλύτερα λοιπόν να απαγορευτούν οχήματα παλαιάς τεχνολογίας στην Αθήνα, ρυπογόνα ταξί, φορτηγά και λεωφορεία και να επιτραπούν μόνο τα ντίζελ ΙΧ νέας γενιάς με φίλτρα κατακράτησης μικροσωματιδίων.
Ακόμη να καταργηθούν τα λεωφορεία και να αντικατασταθούν με τραμ. Η ΑΘήνα έχει ανάγκη δίκτυο τουλάχιστον 200 χλμ..
ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
19/04/2010 09:03
Καλές οι προθέσεις σας αλλά σχετικά με τους Η/Υ νομίζω ότι πάλι την πληρώνει ο απλος πολίτης....
Κρίμα γιατί για άλλη μοα φορά γλυτώνουν οι μεγαλοκαρχαρίες....
Έτσι είναι η Ελλάδα.......
Walter & Maarten
19/04/2010 08:57
Τα ταξί στην Αθήνα, ιδιαίτερα στην περιοχή του κέντρου που είναι και η πιο επιβαρυμένη από την ρύπανση, είναι σχεδόν τα μισά από τα κινούμενα οχήματα. Μετρήστε τα σε μια κεντρική οδό για να πειστείτε. Κοιτάξτε και τις εξατμίσεις πολλών εξ αυτών να δείτε μουτζούρα που κανένα ΙΧ δεν τα φτάνει ούτε στο νυχάκι. Σίγουρα και τα λεωφορεία δεν δέχονται την αρμόζουσα συντήρηση και χρησιμοποιούν πετρέλαιο θέρμανσης για να τσεπώνουν κάποιοι την διαφορά... Ένα χάος που πρέπει να μπει σε τάξη. Ορισμένα ταξί όταν επιταχύνουν βγάζουν τόση μουτζούρα όση ένα ολόκληρο καράβι.
ΠΟ
19/04/2010 08:41
Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΣΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΝΤΟΥΜΑΝΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ .
ΚΥΡΙΑ ΤΙΝΑ ΗΜΑΡΤΟΝ ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΤΙΟ ΜΕΤΡΟ ΕΣΕΙΣ!
Κωνσταντίνος Αμοιρίδης
19/04/2010 08:23
Βγείτε στους δρόμους της Θεσσαλονίκης θα δείτε ότι τα οχήματα που ρυπαίνουν είναι τα αστικά λεωφορεία και τα ταξί .Αυτά κινούνται όλη την ημέρα μέσα στην πόλη χωρίς κανένα έλεγχο για τα καυσαέρια που εκπέμπουν.
Κατά καιρούς γίνονται έλεγχοι από την τροχαία αλλά μόνο για τα ΙΧ.
Ποτέ δεν είδα να ελέγχεται ταζί η αστικό λεωφορείο.
Και να δείτε τι βγάζουν οι εξατμίσεις τους.

όλες οι τελευταίες ειδήσεις