Ένας στιχουργός, ένας ραδιοφωνικός παραγωγός και μία γυναίκα που εγκατέλειψε την τηλεόραση για τους μετανάστες απαντούν στις 100 σφαίρες των Καλάζσνικοφ

«ΉΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ “ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ”»

Τρεις Αθηναίοι μιλούν για τη νέα τρομοκρατία και την «υποδοχή» της από την ελληνική κοινωνία

Tου ΣΤΑΥΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 31/10/2009 07:00 |
«Ήρθε η ώρα να πούμε το δικό μας “φτάνει πια”»
Με το σύνθημα «Φτάνει πια» χιλιάδες Ισπανοί είχαν βγει στους δρόμους το 2000 για να διαδηλώσουν κατά της τρομοκρατικής βίας της ΕΤΑ. Ολοένα και περισσότεροι πιστεύουν ότι έφτασε η ώρα να αρθρώσουν και οι Έλληνες το δικό τους «Βasta ya!»

Βράδυ Τρίτης - πάνω στον πανικό δηλαδή - συζητούσαμε με κάποιους φίλους δημοσιογράφους για το γάζωμα των αστυνομικών στην Αγία Παρασκευή. Κουβέντες βγαλμένες από τη δεκαετία του ΄80. Τότε που κυνηγούσαμε νεαροί ρεπόρτερ τις προκηρύξεις στα καλάθια των αχρήστων της Πατησίων.

«Μα τα ίδια δεν έκανε ο ΕΛΑ και η 17 Νοέμβρη;» είπε κάποιος. Το σκέφθηκα, αλλά μάλλον δεν συμφώνησα. Ο ΕΛΑ δρούσε δύο δεκαετίες και μόνο μια φορά την «πλήρωσε» ένας άνθρωπος. Και η 17Ν «κατέρρευσε» όταν ένα μεσημέρι του ΄92 σκοτώθηκε ο Θάνος Αξαρλιάν ο οποίος τυχαία βρέθηκε «δίπλα» στη ρουκέτα που είχε στόχο το θωρακισμένο αυτοκίνητο του υπουργού Γιάννη Παλαιοκρασσά. «Ζήτησα συγγνώμη από τη μάνα του Αξαρλιάν, αν και τι μπορείς να πεις σε μια μάνα που έχασε τον γιο της;

Όσον αφορά τη συγκεκριμένη ενέργεια, δεν υπάρχει προσπάθεια να αποποιηθούμε τις ευθύνες μας. Ήταν λάθος σχεδιασμός και επιλογή της ενέργειας» ανέφερε στη δίκη του ο Κουφοντίνας.

Η τρομοκρατία λοιπόν δεν είναι μία.

Άλλο το 45άρι, άλλα τα εκρηκτικά στην αγορά της Βαγδάτης και άλλο ένα Καλάσνικοφ που αδειάζει σε μια παρέα δόκιμων αστυνομικών. Το βράδυ της Τρίτης στην Αγία Παρασκευή οι τύποι έριξαν 100 σφαίρες.

Ούτε ήξεραν για ποιους αστυνομικούς πρόκειται, ούτε ήξεραν αν θα πετύχουν πολίτες. «Κάτι πρέπει να κάνουμε», έγραψε νωρίς νωρίς- πριν ακόμη ξημερώσει- ο Άρης Δαβαράκης στο Ίντερνετ. Και ένας άλλος θύμισε τις διαδηλώσεις στην Ισπανία. Το 2000, τότε που σκοτώθηκε από την ΕΤΑ ο Βάσκος πολιτικός Φερνάντο Μπουέσα Μπλάνκο. Αλλά και το ΄96, τότε που εκατομμύρια Ισπανοί- μαζί με τους ηγέτες όλων των πολιτικών κομμάτων- πραγματοποίησαν τη μεγαλύτερη στην ιστορία της Ευρώπης πορεία ενάντια στην τρομοκρατία. Πορεία σιωπηρή, με τους διαδηλωτές να έχουν βάψει τα χέρια τους με άσπρη μπογιά. «Εσύ τι λες λοιπόν;». Με αυτό το ερώτημα απευθύνθηκα το πρωί της Πέμπτης σε έξι γνωστούς πολίτες των Αθηνών. Οι απαντήσεις του Άρη Δαβαράκη, του Κωνσταντίνου Τζούμα και της Αφροδίτης Αλ Σάλεχ ήρθαν σχεδόν αβίαστα. Μου την υπαγόρευσε ο Τζούμας, μου την έστειλαν γραπτώς ο Δαβαράκης και η Αλ Σάλεχ. Οι άλλοι τρεις μού είπαν ότι δεν είναι έτοιμοι να απαντήσουν. Θέλουν να περιμένουν τις έρευνες, την προκήρυξη, τα σχόλια των εφημερίδων, τις ανακοινώσεις των κομμάτων. «Δεν είναι εποχή για να βγαίνεις μπροστά» μού τόνισε μάλιστα ο ένας.


«Στόχος τους είναι η ελευθερία της σκέψης και του λόγου»

Την Αφροδίτη Αλ Σάλεχ κάποιοι την αντιμετωπίζουν ακόμη ως ηθοποιό. Άλλωστε, για 12 χρόνια εργάσθηκε σε κεντρικές αθηναϊκές σκηνές, Δημοτικά Θέατρα, τηλεοπτικά σίριαλ και ταινίες. Από το 2004 όμως ασχολείται αποκλειστικά με τους μετανάστες δίχως νομιμοποιητικά έγγραφα. Συνεργάζεται με την ΜΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ και με πλήθος μεταναστευτικών κοινοτήτων και συλλόγων σε ολόκληρη τη χώρα, ενώ διατηρεί το ανθρωποκεντρικό ιστολόγιο http://afroditealsalech.

blogspot. com με στόχο την ενημέρωση της ηλεκτρονικής κοινωνίας σε θέματα μετανάστευσης και ασύλου.

«Σχεδόν πριν από έναν χρόνο ανήκα σε αυτούς που υποστήριζαν ότι οι κινητοποιήσεις του Δεκέμβρη ήταν μια υγιής αντίδραση της κοινωνίας, και εξακολουθώ. Ένα παιδί δολοφονήθηκε από όργανο του κράτους και φυσικά και έπρεπε να ξεχυθούμε όλοι στους δρόμους, ακόμα κι αν το υλικό τίμημα ήταν βαρύ.

Λίγες ημέρες αργότερα θυμάμαι να γράφω πως θα πρέπει να είμαστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί διότι αυτή η αυθόρμητη σε πανευρωπαϊκό επίπεδο κινητοποίηση ενδέχεται να καπηλευτεί από άλλες δυνάμεις με άλλους στόχους, διόλου αυθόρμητους. Λίγες ημέρες αργότερα, το τυφλό τρομοκρατικό χτύπημα στο υπουργείο Πολιτισμού επιβεβαίωσε τους φόβους μου, δυστυχώς.

Πολλές φορές έκτοτε έχω αναλογιστεί εάν η επανεμφάνιση της τρομοκρατίας οφείλεται στις κινητοποιήσεις του Δεκέμβρη. Έχω καταλήξει στο ότι πράγματι υπό μία έννοια οφείλεται. Όχι, δεν εξελίχθησαν σε τρομοκράτες τα παιδιά με τα νεράντζια, αλλά η τηλεοπτική στηλίτευση της αντίδρασης των παιδιών και άρα ο παροπλισμός του θυμωμένου μεν αλλά υγιούς μέρους της κοινωνίας οδήγησε, εκ παραδρομής ή σκοπίμως, στην εμφάνιση αυτής της “τρομοκρατίας”- και χρησιμοποιώ τον όρο σε εισαγωγικά όχι μόνο διότι διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με το εάν το τυφλό χτύπημα εναντίον μαθητευόμενων αστυνομικών στο όνομα της αιώνιας επανάστασης εμπίπτει στον όρο “τρομοκρατία” με την πολιτική έννοια του όρου, αλλά και διότι στερούνται οιασδήποτε λογικής ακόμα και της λογικής του παραλόγου.

Σήμερα, εμείς οι ίδιοι, οι ενεργοί πολίτες- δεξιοί, κεντρώοι, αριστεροί, αριστεριστές, αναρχικοί, περιθωριοποιημένοι, άνεργοι, γονείς, φοιτητές, μετανάστες, νοικοκυραίοι και αγανακτισμένοι πολίτες- θα πρέπει, ο καθένας με τον τρόπο του και τις ιδιαιτερότητές του, να προστατεύσουμε τις στοχοποιημένες ομάδες διότι εάν σήμερα ο στόχος είναι οι αστυνόμοι, αύριο θα είναι οι τροχονόμοι και μεθαύριο οι ταχυδρόμοι, κι έπειτα; Σε τελική ανάλυση ο πραγματικός στόχος αυτών των “τρομοκρατικών” ομάδων δεν είναι άλλος από την περιστολή της ελευθερίας της σκέψης και του λόγου. Και αυτό δεν θα πρέπει να το επιτρέψουμε.

Σήμερα ο στόχος είναι οι αστυνόμοι, αύριο θα είναι οι τροχονόμοι και μεθαύριο οι ταχυδρόμοι, κι έπειτα;

«Ήταν επίθεση ωμή, όχι από κάποιον αμφισβητία»

Τον Κωνσταντίνο Τζούμα τον θεωρούν πολλοί ως τον πιο κουλ σχολιαστή του ραδιοφώνου. Καθημερινά από τις 10 μέχρι τις 12 στους 87,7 του Εν λευκώ τα βάζει με όλους μας, με χαρά όμως και θετική διάθεση. Τα δύο αυτοβιογραφικά βιβλία του («Ως εκ θαύματος» και το «Complete unknown») μιλούν για την Αθήνα και τη Νέα Υόρκη, δύο πόλεις που κάποτε, όπως λέει, ήταν διονυσιακές.

Είμαι ένας άνθρωπος ο οποίος πέρασε όλα αυτά τα χρόνια σε αυτές τις δύο πόλεις. Όχι ότι δεν υπήρχε και τότε βία ή δεν ήταν επικίνδυνη η νύχτα, αλλά δεν τη βίωνες έτσι τη ζωή. Δεν υπήρχαν ας πούμε οχυρωμένες βίλες στα βόρεια προάστια. Η βία είναι κάτι που δεν το κατάλαβα ποτέ. Δεν κατάλαβα δηλαδή τι, με ποιον τρόπο, διεκδικείς μέσα από αυτή; Γιατί η βία θα φέρει πάλι βία και πάει λέγοντας.

Έχει μια ωμότητα η επίθεση. Δεν παραπέμπει σε νεαρό ο οποίος είναι αναρχικός ή αντιεξουσιαστής ή αμφισβητίας του συστήματος, έχει μια σκληρότητα... Και δεν υπάρχει και κανένα σημείωμα, καμιά προκήρυξη η οποία να λέει ότι δεν γουστάρουμε την κοινωνία ή τον τρόπο που κυβερνάτε, οπότε τι να υποθέσουμε; Τα πάντα παίζουν. Μέχρι το ότι η υπερβολική ζέση με την οποία ανέλαβε ο κύριος Χρυσοχοΐδης να καθαρίσει κάποιες περιοχές θίγει κάποιους που έχουν συμφέροντα, είτε από την πορνεία είτε από την ντρόγκα είτε οτιδήποτε άλλο.

Υπάρχει μια επιθετικότητα εκ μέρους κάποιων κοινωνικών ομάδων απέναντι στους μπάτσους. Και εγώ όπως όλοι οι άνθρωποι έχω υποπέσει σε μικρές παρανομίες, με έχουν πάει στο Τμήμα για εξακρίβωση αλλά δεν την έχω ζήσει αυτή την κόλαση που λένε. Άλλες αστυνομίες όταν τις βλέπεις να έρχονται σου κόβεται η ανάσα, είτε πάνω σε άλογα είτε χειρίζονται το όλο θέμα, χωρίς πολλά πολλά. Εδώ είναι ικανοί να σε ρωτήσουν αν το επίθετό σου σημαίνει ότι είσαι ξάδελφος του τάδε και από ποιο χωριό είσαι. Μου κάνει τρομερή εντύπωση αυτό το μίσος που βλέπω, μπορεί όντως κάποιοι να έχουν ταλαιπωρηθεί, αλλά δεν είναι αυτή η περίπτωσή μου. Ούτε μου έρχεται να αλλάξω πεζοδρόμιο όταν βλέπω ένστολους να πηγαινοέρχονται σε διάφορες γωνιές. Μου αρέσει μάλιστα που τώρα τελευταία κάνουν αισθητή την παρουσία τους, γιατί παλιά δεν υπήρχαν καν στους δρόμους. Τώρα υπάρχει και αυτό το είδος ανθρώπου, κάτι είναι και αυτό, μπορεί σε κάποιους να ανάβει κόκκινο, να συφιλιάζουν, δεν ξέρω. Αλλά ένα παιδί που μεγάλωσε με το “κάντε έρωτα κι όχι πόλεμο” δεν τα πολυκαταλαβαίνει αυτά τα πράγματα. Ειδικά μάλιστα όταν έχει αγγίξει την ηλικία των 60 χρόνων και πορεύεται με φαρμακευτική αγωγή. Δεν θέλω πάντως να παρακολουθώ τις ζωές και τις συμπεριφορές ανθρώπων που δεν γουστάρω και που δεν θα ανήκα στο στρατόπεδό τους. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου, τελικά, ούτε τι κάνουν οι ντετέκτιβ, ούτε αυτοί που τους πυροβολούν, δεν είναι το ήθος μου.


«Να καταλάβουν οι ψυχασθενείς ότι η κοινωνία είναι ενωμένη»

Του Άρη Δαβαράκη του αρέσει να τον λένε «στιχουργό», αν και κείμενά του θα βρεις παντού. Σε βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά, εσχάτως στο Facebook και εν γένει στο Ίντερνετ. Από Δευτέρα μέχρι Πέμπτη κάνει εκπομπή στον 98,4 FΜ, ώρα 17.05 με 18.00.
Πώς έχουμε καταντήσει τόσο απονευρωμένοι και αφασικοί, μου λέτε; Τι πίνουμε; Δεν θα ΄πρεπε να έχει ήδη αναγγελθεί, από τούς επίσημους φορείς, το κράτος δηλαδή το ίδιο, μια τεράστια πανελλήνια συγκέντρωση διαμαρτυρίας που να λέει ΟΧΙ στην τρομοκρατία, για αύριο, Κυριακή; Θα ήταν μια μοναδική ευκαιρία να καταλάβουν αυτοί οι ψυχασθενείς ότι, στα δύσκολα, όλη η ελληνική κοινωνία είναι ενωμένη, άσχετα με ποιο κόμμα ψηφίζει ο καθένας μας, αν ζει στη φτώχεια ή τον πλούτο, αν είναι “διαπλεκόμενος” ή “περιθωριακός”, αν είναι νέος ή γέρος, ιθαγενής ή μετανάστης.

“Ονειρεύεσαι” θα μου πείτε οι περισσότεροι. Όχι. Είμαι πολύ θυμωμένος και αναζητώ λύσεις. Ποιοι είναι αυτοί οι “αντιεξουσιαστές” που γαζώνουν με εκατό σφαίρες ζωντανούς ανθρώπους που κάνουν τη βάρδια τους, το μεροκάματό τους, για να πληρώσουν το νοίκι και τις πάνες του μωρού, τα φάρμακα της μάνας, τη δόση για το δάνειο; Και γιατί η ελληνική κοινωνία, σύσσωμη, δεν απαιτεί την απομόνωση και τον αφοπλισμό τους; Αύριο κανονικά θα έπρεπε να κατεβούμε στους δρόμους δύο-τρία εκατομμύρια άνθρωποι με επικεφαλής τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και όλους τους αρχηγούς όλων των κομμάτων, εντός και εκτός Κοινοβουλίου, για να δώσουμε τα χέρια βηματίζοντας ειρηνικά στο κέντρο της Αθήνας, από το Πανεπιστήμιο ώς τον Άρειο Πάγο π.χ. Όχι για να τους “τρομάξουμε”, γιατί αυτοί δεν χαμπαριάζουν, μόνο ο ισόβιος εγκλεισμός θα μας γλιτώσει από την εγκληματική τους ψύχωση. Για να εγκαινιάσουμε εμείς μεταξύ μας μια υπερκομματική συναίνεση όπου “ιδεολογίες” και οι κουλτουροπροκηρύξεις δεν θα “περνάνε” όταν χύνεται αίμα αθώων ανθρώπων.

Μόνο έτσι, ενωμένοι, θα βοηθούσαμε και την Πολιτεία να κινηθεί δραστικά και χωρίς κανέναν δισταγμό προς τη σωστή κατεύθυνση.

Αλλά, δυστυχώς, έχουν φροντίσει οι “συμπαθούντες” τους δολοφόνους του Μομφερράτου, του Αθανασιάδη, του Μπακογιάννη και του Περατικού (αναφέρω τους πιο κοντινούς μου) να τρομοκρατήσουν στ΄ αλήθεια τον ελληνικό λαό, τόσο ώστε να μην μπορεί να δει πια καθαρά με τι επικίνδυνο και άρρωστο παρακράτος έχει να κάνει. Ας όψονται κάποιοι συνάδελφοι που αυτούς τους ψυχοπαθείς δολοφόνους τους λένε, ακόμα, “αντιεξουσιαστές”.

40
WAKE UP ..... STUPID ......
02/11/2009 04:21
3YPNISATE Ellines, i akoma koimaste ...... ???? 0a analabete tis eu0ines sas stis zwes sas, yin politeia sas, kai tin xwra sas .... i 0a paizetai ta 0umata m ia zwi .....???? Ante kai 3upniste ... Ainte .... opws len kai sta xwria sas ..... WAKE UP GREEKS AND TAKE YOUR COUNTRY BACK ...!!!!!!
N.Κ
02/11/2009 01:31
GOLDEN BOY Μιλησε το παιδι!Κοιτα που εισαι,ν αναστησεις τον στρατηγο μας-τον Πινοσετ-να μας βαλει σε ταξη.. Να εξαφανισει τους παντες, και να μεινουν τ αφεντηκα κα τα golden boys τους.. Που σπουδασες εσυ και τι δασκαλους ειχες?προφανως απο φαιούς, ως και "καταμαυρους"-πολιτικα εννοω!
Φιλιππινεζος Παρατηρητης
01/11/2009 23:52
H ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ {Δημοσιεύτηκε 19-2-2009} Αγαπητοί φίλοι , όταν ομιλούμε για τρομοκρατία καλό θα είναι νε δούμε πρώτα από που προέρχεται αυτή η λέξη, ποίον ωφελεί και για ποίον δουλεύει. Η λέξη αυτή προέρχεται από τον λατινικό όρο Terror = Τρόμος . Δηλαδή η τρομοκρατία και οι τρομοκράτες κάποιους τρομοκρατούν . Το θέμα λοιπόν είναι ποιός τρομοκρατεί ποιόν ; Οι φερόμενες ως τρομοκρατικές οργανώσεις και οι φερόμενοι επίσης ως τρομοκράτες συγκεντρώνουν αυτά τα στοιχεία για τον σχετικό χαρακτηρισμό ; Μήπως και τα κράτη ασκούν τρομοκρατία , η οποία διαικολογείται από κάποιους άδικους νόμους που θεσπίζουν, ή που δεν τηρούν τους υπάρχοντες νόμους ; Οι κατοχικές δυνάμεις π.χ. σε συνεργασία με τις τύπου Κουΐσλιγκ κυβερνήσεις που εγκαθιστούσαν στις κατεχόμενες από αυτούς χώρες, χαρακτήριζαν ως τρομοκράτες τους αγωνιστές της ελευθερίας της πατρίδος τους . Οι βασανιστές του ΕΑΤ/ΕΣΑ επί Ιωαννίδη χαρακτήριζαν τους αντιφρονούντες Οι δημοκρατικές κυβερνήσεις των ΜΑΤ και ΜΕΑ τους διαδηλωτές . Οι αμερικανικές εταιρίες πετρελαίου τις πετρελαιούχες αραβικές χώρες , όπου με το πρόσχημα της καταστολής της τρομοκρατίας , τους λήστευαν και τους ληστεύουν ενόπλως τον φυσικό πλούτο της πατρίδας τους. Ολα αυτά λοιπόν μας βάζουν σε σκέψεις για το αν υπάρχει τρομοκρατία , ποιός την κατευθύνει και ποιός την συντηρεί ? Επί παραδείγματι Ο Σαντάμ Χουσείν ενεργούσε καθ’ υπόδειξη των Αμερικανών οι οποίοι τον εξόπλιζαν εναντίον του Ιράν ! Ο υπ’ αριθ. ένα τρομοκράτης κατά τη C.I.A., είναι ο Μπιν Λάντεν που ενεργούσεν επίσης για τις ΗΠΑ , εναντίον των Ρώσων στο Αφγανιστάν. Ο δε Ιωαννίδης στην Ελλάδα μιά από τα ίδια !... Μόλις εξεπλήρωναν την αποστολή τους , οι Αμερικανοί τους εξόντωναν είτε φυσικώς είτε ηθικώς . Ούτω επειδή το θέμα αυτό είναι πολύπλοκο και μέγιστο δεν είναι δυνατό να δοθούν απαντήσεις στον περιορισμένο αυτό χώρο και χρόνο. Kλείνοντας λοιπόν θα θέσω ένα ερώτημα και ο καθένας ας δώσει ην απάντηση στον εαυτό του ,κατά πως αυτός αντιλαμβάνεται την τρομοκρατία . Σε κάποια αντιπαράθεση κράτους διαδηλωτών, από τη μια πλευρά βλέπουμε τους διαδηλωτές με ξύλα , πέτρες χωνιά και φωνές και από την άλλη την αστυνομία με , αστυνομικές ράβδους, ασπίδες , αύρες , όπλα , πυροσβεστικά οχήματα με έγχρωμο νερό , ειδικές στολές κ.λ.π. ! Ποίος προκαλεί τρόμο ; Δεδομένου για να λάβει τις τον όρο τρομοκράτης πρέπει να προκαλεί τρόμο !... Επειδή δε κάποιοι είναι πιθανό να μιλήσουν για τις δολοφονίες τις Ε.Ο. 17 Νοέμβρη , αύτές δεν ήσαν τροκρατιτικές πράξεις αλλά ένοπλη βία στην πόλη και δεν τρομοκρατούσε παρά εκείνους που είχαν βλάψει το κοινωνικό σύνολο και είχαν μείνει ατιμώρητοι , λόγω του ότι καλύπτοντο από το κράτος . Μη σκεφθήτε ότι επιχειρώ να καλύψω κάποιους δολοφόνους . Απλώς ακριβολογώ ως προς τον όρο τρομοκρατία . Επίσης πρέπει να είναι πολύ αφελής κάποιος για να πιστέψει ότι , αυτοί οι μικροκακοποιοί που συνελήφθησαν ως η δήθεν 17 Νοέμβρη, είναι τα πραγματικά μέλη αυτής της οργάνωσης. Απλώς τα πραγμάτικά μέλη της εν λόγω οργάνωσης ,τους ανέθεσαν εργολαβία κάποιες δολοφονίες και κατόπιν τους κάρφωσαν οι ίδιοι για να ξεβρωμίσουν. Και έτσι όλα μέλι γάλα .Ομως η C.I.A. κατηγόρησεν ευθέως υπουργούς ως μέλη της . Αυτό ήταν προβοκάτσια , ή υπήρχαν στοιχεία ; Πως είναι δυνατό να αρνείται να συνεργασθεί με τον Ελληνα υπουργό Δημόσιας Τάξης και με τον αρχηγό της ΚΥΠ , με την αιτιολογία ότι είναι πιθανά μέλη της εν λόγω οργάνωσης ; Επίσης πως είναι δυνατόν ανώτερος αξιωματικός της Αστυνομίας , να έχει ανοίξει φάκελο υπόπτου ως ηγετικού μέλους της Ε.Ο. 17 Νοέμβρη , σημαντικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ ? Και που όταν το στέλεχος αυτό ανέλαβεν ως υφυπουργός Δημόσιας Τάξης όχι μόνο ο αστυνομικός δεν παρητήθη όπως ήταν δεοντολογικώς το ενδεδειγμένον, αφού είχε καταγγείλει τον προϊστάμενό του για τρομοκράτη, αλλά προήχθη και σε αρχηγό της Αστυνομίας !... Υπάρχει επίσης επίσημη καταγγελία του κ. Μίκη Θεοδωράκη ο οποίος κατονομάζει πολιτικούς για συμμετοχή , αρχηγία και ηθική αυτουργία στη 17 Νοέμβρη αλλά φωνή βοώντος εν ερήμω ! Εγινε επίσης συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση υπέρ των τρομοκρατών από την τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, από τον υπουργό κ. Κουβελάκη με την οποίαν απεφυλακίσθη ο Γ. Μπαλάφας όστις ήταν μαζί με τον Λεσπέρογλου και τον Τσουτσουβή στο μακελειό του Γκύζη.Ο δε Λεσπέρογλου πηγαινοερχόταν στο εξωτερικό με κανονικό διαβατήριο στο όνομά του, έκανε τη δήλωσή του αυτοπροσώπως στην Εφορία Περιστερίου που ηπήγετο, έχοντας συνεργούς άτομα υπεράνω πάσης υποψίας επί πέντε έτη και ουδέποτε συνελήφθη. Οταν δε ο υπουργός του ΠΑΣΟΚ Κουβελάκης άλλαξε το νόμο και η συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση από κακούργημα έγινε πλημμέλημα , για να αποφυλακισθεί ο Μπαλάφας , τότε η Αστυνομία συνέλαβε τον Αβραάμ Λεσπέρογλου, για να τον αφήσει μετ’ ολίγον ελεύθερο ζητώντας του συγνώμην λόγω της παραγραφής των αδικηματων που κατηγορείτο, δυνάμει του νέου νόμου που θέσπισε το ΠΑΣΟΚ για την τρομοκρατία. Ο δε αρχηγός της αντιτρομοκρατικής ομάδας Κ. Ρουμελιώτης κατηγορήθηκε άμεσα από τον κ. Μίκη Θεοδωράκη ως μέλος της 17 Νοέμβρη. Υπάρχει επίσης καταγγελία του Α. Λεντάκη ότι όταν το ΠΑΣΟΚ είχε δυσκολίες χτυπούσε η Ε.Ο. 17 Νοέμβρη . Δε νομίζω πάντως ότι το ΠΑΣΟΚ έχει και τώρα δυσκολίες !... 19-2-2009 Φ.Π. Υ.Γ. Η σημερινή δολοφονία του αστυνομικού που ήταν εντεταλμένος για τη φύλαξη ουσιώδους μάρτυρα κατά του ΕΛΑ , επιβεβαιώνει αυτό το σχόλιο. Δυστυχώς ο εν λόγω αδικοχαμένος αστυνομικός απωλέσθη διότι, το {50%} ίσως και περισσότεροι αστυνομικοί , είναι αποσπασμένοι στη φύλαξη των βουλευτών κ.λ.π. πρώην και νυν. Ακόμα και η κ. Δ. Λιάνη απασχολεί αρκετούς αστυνομικούς , όπως όλοι άλλωστε οι πολυεκατομμυριούχοι που πλούτησαν από το ελληνικό δημόσιο, και φυσικά φοβόνται επίθεση από την ανανεωμένη 17 Νοέμβρη !... 17-6-2009 Φ.Π.
Δημοσθενης Μπογδης
01/11/2009 18:21
Κυριε Σεμση ,
Τι σοι συμμαχια εχεις με τον 666 ;
Αν εισαι ο προοδευτικος που λες οτι εισαι ,και ενδιαφερεσαι για τα λαικα συμφεροντα ,και τα βαζεις συνεχeια με τον κ. Μανωλιδη που με λεβεντια ,σαφηνεια και επωνυμα κανει ηδη κριτικη στην καινουργια μας Κυβερνηση για να γινει καλυτερη .... και δεν σε ενοχλουν τα φασιστικα σχολια του εξω απο δω και των δορυφορων του ; .......
τι αλλο να υποθεσω !
Μηπως εισαι ο ΣΠΟΥΤΝΙΚ ( αριστερος δορυφορος ) .
WAKE UP ....... STUPID ......
01/11/2009 16:29
‘The only thing necessary for the triumph [of evil] is for good men to do nothing.’............. Edmund Burke.... English philosopher..... 1729 - 1797 ............................................................. .......................................................................................................... ......................................................................................................... ELLINES / ELLINIDES ... 3YPNISTE EPITELOUS APO TON MAKARIO UPNO SAS KAI PARTE PRWTOBOULIES GIA TON TOPO SAS ....... WAKE UP be RESPONS-IBLE for YOUR country, YOUR house, YOUR, neighborhood, YOUR streets, YOURfuture, YOUR children, YOUR youth, YOUR POLITICS ............ ENERGOPOIH0ITE .... EPITELOUS......
O. Ps.
01/11/2009 15:10
Gia ton kurio pou ekane to teleuaio sxolio den nomizw oti uparxoun polla na eipwthoun afou nixhei oti ton apeiloun oi metanastes!!!
As exei mono stomualo tou oti an to spiti katasxethei den tha euthynontai osoi antitheta me auton den exoun ena meros na perasoun th nuxta alla Ethnikh h Emporikh trapeza thn opoia pisteuw oti tha thewrei polutimo kommati ths poluagaphmenhs tou koinwnias!
Re paidia mia aporia exw mono...opote sumvainei ena tetoio gegonos thumomaste pws eimaste melh mias "koinwnias" entos ths opoias oloi eimaste enwmenoi kai allhleguoi....
Dhladh einai sovara pragmata auta? Pws einai dunaton re paidia oloi autoi pou vgazoun 700 eurw na niwthoun allhleguoi me ekeinous pou kukloforoun ma sxmatofylakes kai katoikoun se oxurwmenes villes sta voreia proastia?
Poia einai h tautotta auth pou me enwnei me ton karamanlh h tous ypourgous tou kai poios sas eipe oti thelw na katevw kai na diadhlwsw eirhnika me autous pou emporeumatopoioun thn paideia, thn ugeia kai mas vazoun na douleuoume mexri ta 65?
Orgh dikaiountai na niwthoun polloi anamesa mas giati h zwh pou diagoun einai sterhmenh aksioprepeias..
Den exw pei tipota gia to sumvan kai den eimai sigouros ti prepei na pw..Sumfwnw mazi sas htan miq viaih energeia kai de mporei na odhghqei kapou..
me tromazei omws h agathh "koinwnia tou kyriou Davarakh pou eukola dexetai na fylakisei isovia osous de sumfwnoun h pareklinoun apo to (poso dhmokratiko arage?) sumvolaio pou exoume upograpsei
elpizw mono na mhn exei ki auto orous se psila grammata pou de diavasame...
Αντι-τρομοκράτης
01/11/2009 14:46
Μπράβο στους τρεις που τολμούν να πουν τη γνώμη τους. Η κοινωνία οφείλει να θωρακιστεί απέναντι σε τέτοιου είδους φαινόμενα και να απομονώσει κάθε εγκληματικό στοιχείο που τολμά να μιλά με τα όπλα, δήθεν στο όνομά της, ή ακόμα και απροκάλυπτα εναντίον της, για όσους θυμούνται τις πρόσφατες προκηρύξεις. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟ: Εσύ περιμένεις από τους τρομοκράτες να σε απελευθερώσουν ε; Να τους στήσουμε και κανένα άγαλμα μήπως; Το μόνο που τους αξίζει είναι η ισόβια κάθειρξη και είναι το μόνο που θα τους δώσει η κοινωνία απλόχερα. Φιλική σύσταση: Κόψε το playstation και τα ναρκωτικά και μάθε γράμματα.
Georgios Syriotis
01/11/2009 14:44
Egw blepo sthn patridamou ena megalo koinoniko problima, fisika afto exei dimiourgithi apo thn politikh ygesia kai meta apo tous polites, otan skotasan ton alexi bgikan oloi ston dromo kai dimartirithikan kalos o thanatos eitan adikos, tora kapioi oilithiou gazonoun astinomikous se ligaki to mono pou den akouo oti ftenai afti gia ti einai astinomikoi opos kapios politikos hpe ftene ta pefka pou kaikan, to na bgoun kapia ekatomiria kosmos apo ola ta stromata ths koinonias kai na poun oxi sthn tromokratia kalo ala kapioi tha egmetaleftoun thn katastasi kai tha arxisoun mesa sthn sinxisi na kene periptera na span bitrines kai na tzakizoun aftokinita, nomizo oti oi koinoniamas den einai orimoi, sthn isapnia h etia einai ali, emis eos twra eftixos den exoume tetia problimata. alimono ean ixama kai mionotika problimata opos h ispania, kina tourkia, klp edw einai meriki feftoepanastates, fisika einai kai merika stratopeda, pou tous symbathoun kai mas xeftilizoun, otan skotenete kapios astinomikos einai kai afto adiko kai aftos exei oikogenia kai aftos doulebi gia to merokamato kai gia afton prepi na diamartirithoume, meno sthn germania ena ethnikistiko kratos, proxtes alaxe h kybernish kai ida sthn thleorash pou ipoidextikan oi palioi ypourgoi tous neous kai tous paradosan ta ypourgia politismena etzi einai h zwi yparxoun kai nikites kai itimeni, sthn ellada alaxe kai eki kybernish paralabi den ida h itimeni ixan exafanisti, ena kako paradigma gia thn koinonia. kapioi lene h pseftoepanastates kai koukoulofori symperiferote etzi giati exei xexilish to potiri alimono totes se opion xexilizi to potiri h apo koutamaratou h apo atixia na pernei ena kalasnikof kai xerobmbides kai na therizi oti bri mrostatou ligo poloi se olous mas exi xechilisi to potiri ala prospathoume thn epomeni fora na min to gemizoume poli. panta hparxi elpida na xekinisoume apo thn arxi kai apo ta lathi na mathenoume, twra grafoun poloi gia tous latrometanastes, einai mia diethni tragodia monimas den mboroume na thn lisome to na klisome ta geto sthn ellada italia kai se aftes ths europaikes xwres pou exoun problimatikous gitounos na ginoun stin tourkia h maroco libi to problima den to lisame oute aftous tous anthropous boithisame h europi ekane ton nomo sta metra ton kentrikon melon tis opos germania galia, olandia ktl afti pou erxonte apo ales xores ths europis stelnote piso eki pou protopigan, den exoun sinora me tous tourkou kai synora pou einai diskola na ta filaxisefoson h tourki h livi tous proothoou se emas to problima prepi na lithi diethnos to ean afti me toso apathropo tropo egmetalevovte apo tous emborous anthron kai ean figoun 10 apo to pakistan i misi fthanou se kapio proorismo diladi epizoun, h katastasi sthn patridatous fenete oti einai xiroteri kai emis tin dimiourgisame etzi, piu prospathoume na tous pisomai oti prepi na zoun san emas adinatoton sto irak mia apo tis plousioteres xores tou kosmou na yparxoun figades h na min exoun katharo nero na pioun ala na exoune dhmokratia esxos
GOLDEN BOY
01/11/2009 14:12
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!! ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ DE FACTO ΑΦΟΠΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ!! ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!! ΕΣΕΙΣ (ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΦΥΣΙΚΑ) ΕΙΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΑΙΔΕΥΕΤΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ!!
Stergios Bakas
01/11/2009 13:56
Το παραπάνω άρθρο δείχνει ξεκάθαρα την σύγχιση που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία σχετικά με το θέμα της τρομοκρατίας. Καταρχήν, ας αποτελειώσουμε έναν μύθο που θέλει μόνον την Ελλάδα θύμα της τρομοκρατίας. ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ να πιστεύει κανείς ότι η τρομοκρατία με τα σημερινά δεδομένα στηρίζεται σε ιδέες, οποιεσδήποτε κι αν είναι αυτές ή όσο το δυνατόν ακραίες, για τον απλούστατο λόγο ότι κατευθύνεται άμεσα από το οργανωμένο έγκλημα και έχει διεθνείς προεκτάσεις και διασυνδέσεις. Το ότι σήμερα υπάρχουν οι σέχτες και τα διάφορα άλλα τεχνητά υποκαταστήματα, αυτό είναι μόνον το προπέτασμα καπνού. Η ελληνική αστυνομία, μέχρι 3-4 χρόνια πριν από τους Ολυμπιακούς ήταν κι αυτή βουτηγμένη στον κόπρο του Αυγεία και στα κυκλώματα ναρκωτικών και σωματεμπορείας. Οταν επιχειρήθηκε κάθαρση, το διεθνές οργανωμένο έγκλημα θύμωσε και άρχισαν οι αβάντες προς τους νεαροιύς και νεαρές που θεωρούσαν τους εαυτούς τους καινούργιους Τσε-Γκουεβάρα. Τα Δεκεμβριανά ήταν καθαρή μάχη για τον έλεγχο του Πανεπιστημιακού χώρου και την ελεύθερη διακίνηση των ναρκωτικών. Το ίδιο και το δήθεν άβατο των Εξαρχείων, όπου ξεκάθαρες κουβέντες, ένα μέρος των Αθηναίων αγοράζει την κοκαίνη που χρειάζεται για ημερήσια κατανάλωση. Η ανικανότητα του Καραμανλή και του Παυλόπουλου οδήγησαν σε πολλές παρεξηγήσεις, πράγμα που επηρεάζει και την πολιτική του Χρυσοχοίδη. Εάν, όμως, δεν βρεθεί λύση, μην πιστεύετε ότι οι αστυνομικοί θα μείνουν με σταυρωμένα χέρια. Αυτό που φοβόταν ο Παυλόπουλος τότε, είναι πολύ πιθανόν να συμβεί τώρα και θα έχουμε μία πολύ σοβαρή έκρηξη της βίας. Υποχωρήσεις απέναντι στην ψευτοαριστερά του ΣΥΡΙΖΑ δεν χρειάζονται. Το κύριο είναι ο ελληνικός λαός να μείνει ενωμένος και να χτυπήσει το οργανωμένο έγκλημα με τα σατανικά του πλοκάμια. Πάντως, συγχαίρω τους 3 που τόλμησαν να πουν την άποψή τους.Οσο για τους άλλους 3 που δείλιασαν, τους αξίζει η περιφρόνησή μας. Αυτοί είναι που εκκολάπτουν τους αυριανούς τρομοκράτες.
Στάμος Σέμσης
01/11/2009 12:58
Προς Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ 1/11/2009 10:51,
Προς ενημέρωσή σου, η Αφροδίτη Αλ Σάλεχ υπήρξε για πολλά χρόνια, ελληνίδα - καθώς εδώ γεννήθηκε - ηθοποιός. Το αν οι γονείς της ήταν μετανάστες είναι μια τελείως διαφορετική ιστορία.
Τι σε ενόχλησε σε αυτά που είπε "νοικοκυραίε" Μανωλίδη; Απ'' ότι αντιλαμβάνομαι, το πολυσυλλεκτικό ΠΑΣΟΚ έχει πολλούς εξαιρετικά συντηρητικούς ψηφοφόρους, όπως η αφεντιά σου, οι οποίοι θα μπορούσαν κάλλιστα να ψηφίζουν ΛΑΟΣ. Αυτή τη στιγμή μιλάμε για παιδιά που βγήκαν στους δρόμους γιατί νιώθουν πως δεν έχουν μέλλον και γιατί είδαν έναν αυθαιρετούντα αστυνομικό - νομίζεις πως ο συγκεκριμένος άνθρωπος είχε μεγάλη διαφορά από τους τρομοκράτες που όλοι μας καταδικάζουμε; - να αφαιρεί αναίτια (ναι καλέ μου, αναίτια, εκτός αν φοβόταν ο εν λόγω, πως θα ήταν ο πρώτος αστυνομικός επί γης που θα "πήγαινε" από νεράντζι!) τη ζωή ενός συνομιλήκου τους, κι εσύ κάνεις μαθήματα ευπρέπειας. Βλέπεις, πόσο μακριά νυχτωμένος είσαι; Ο αστυνομικός που - σε αντίθεση με τους τρομοκράτες - υποτίθεται ότι έχει ως καθήκον την προστασία των πολιτών, γιατί πυροβόλησε ένα άοπλο, δεκαπεντάχρονο παιδί; Απάντα πρώτα σε αυτή την ερώτηση και μετά κάνε κριτική σε μία κοπέλα που εγκατέλειψε την επαγγελματική της σταδιοδρομία για να βοηθήσει ανθρώπους αδύναμους, ανθρώπους που βρίσκονται στο περιθώριο της "δημοκρατικής" κοινωνίας μας. Θα το έκανες ποτέ αυτό που έκανε η Αφροδίτη Αλ Σάλεχ, μικρόψυχε Μανωλίδη; Δεν θα το έκανες, γιατί είσαι εξαιρετικά "μικρός" μπροστά σε αυτή την κοπέλα. Γι'' αυτόν ακριβώς το λόγο, άσε την κριτική σε μια κοπέλα με πολλά κιλά ... κότσια και προσπάθησε - έστω και τώρα - να γίνεις λίγο καλύτερος άνθρωπος και λίγο λιγότερο μικρόψυχος και λίγο λιγότερο "νοικοκυραίος"...
μηδεν
01/11/2009 12:44
Με ένα "σμπάρο,δυο τρυγόνια". Το ένα τρυγόνι : Αν δεν έχεις αντίπαλο, φτιάξε έναν. Μπορείς. Το δεύτερο : Αν η "δημοκρατία" δεν είναι πλήρης και έχει έλλειμα, χτύπα στα τυφλά. Μουτζούρωνε τοίχους, κάψε το χιλιαράκι του μεροκαματιάρη, κάψε αυτούς που σε ενοχλούν με τα περιοδικά τους και καμιά φορά, "σκότωσε κι εσύ ένα μπάτσο, μπορείς", όπως συνιστούσε μουτζούρης συνθηματίας σε τοίχο των Εξαρχείων. Όλοι θα γίνουν δια μιάς αντιφασίστες και η δημοκρατία "πλέρια".
Στάμος Σέμσης
01/11/2009 12:40
Εγώ δεν περιμένω μια διαδήλωση εκατομμυρίων ανθρώπων ενάντια στην τρομοκρατία. Ξέρετε γιατί συνέλληνες μου (όπως λέει ο θλιβερός πωλητής βιβλίων Κυριάκος Βελόπουλος); Γιατί οι Ισπανοί έχουν υψηλό πολιτισμό, κάτι που είναι προφανές, πως εμείς στερούμαστε πλήρως.

Υ.Γ. Είναι προφανές πως το "νταβατζιλίκι" στις αστυνομικές δυνάμεις από το ΛΑΟΣ του κύριου Καρατζαφέρη, είναι κάτι τελείως διαφορετικό...
Στάμος Σέμσης
01/11/2009 12:35
Προς χου χου χα χα χι χι 1/11/2009 01:30,
Αν δεν βρισκόσουν στο παράλληλο σύμπαν, στο οποίο είναι προφανές πως βρίσκεσαι, θα είχες αντιληφθεί πως ο ΣΥΡΙΖΑ είχε παρέμβει άπειρες φορές, όταν βασανίζονταν μετανάστες. Το να σκοτώνει κανείς αθώους ανθρώπους (όπως τα παιδιά - γιατί παιδιά είναι - έξω από το Α.Τ. της Αγίας Παρασκευής) δεν είναι απλά μια βλακώδης πράξη. Είναι έγκλημα χωρίς αιτία, κάποιων άρρωστων εγκεφάλων. Το να καταδικάζει κανείς μια τέτοια ενέργεια, είναι αυτονόητο. Εσύ, αντί να πράξεις αυτό το αυτονόητο, επιτίθεσαι στην Ανανεωτική Πτέρυγα του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία έκανε μια αξιέπαινη πρόταση για μια διαδήλωση ενάντια στην τρομοκρατία (μην το περιορίζεις στον "τραυματισμό δύο αστυνομικών"), μια πρόταση η οποία - μεταξύ άλλων - βοηθάει τον ΣΥΡΙΖΑ να αποφύγει την στοχοποίηση από ακροδεξιούς και πασόκους, η οποία ακολούθησε τα γεγονότα του περασμένου Δεκέμβρη.
Η άτολμη στάση που επέδειξε τότε η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, αρνούμενη να καταδικάσει τους βανδαλισμούς - λες και ζήτησε κανείς από τον Αλαβάνο να υπογράψει δήλωση μετάνοιας - ήταν που παραλίγο να οδηγήσει στον πολιτικό θάνατο του χώρου της Ανανεωτικής Αριστεράς και οι ευθύνες του κυρίου Αλαβάνου είναι τεράστιες. Στο σημείο αυτό, θα σου θυμίσω πως ο ΔΟΛ "χτύπησε" αλύπητα τον ΣΥΡΙΖΑ για προφανείς λόγους. Ως εκ τούτου, φοβάμαι πως δεν μπορώ να αντιληφθώ το σκεπτικό σου. Δεν μας λες, πως αντιλαμβάνεσαι εσύ τη Δημοκρατία;
χου χου χα χα χι χι
01/11/2009 11:45
Τελικά, αν κρίνω απ'' τα σχόλια εδώ, το μεγαλύτερο λάθος των τρομοκρατών είναι ότι διακινδυνεύουν τη ζωή και την ελευθερία τους για τον πιο ηλίθιο λαό της υφηλίου.
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
01/11/2009 10:51
Οχι κυρία μου. Ούτε τα Δεκεμβριανά ήταν μια υγιής αντίδραση της κοινωνίας, ουτε οι stagers είναι μια υγιής συμπεριφορά της Διοίκησης απέναντι στην κοινωνία. Δεν νομιμοποιείται κανένας να καταστρέφει, Δημόσια ή Ιδιωτική περιουσία, αντιδρώντας στην δολοφονία ενός νέου ανθρώπου. Ούτε νομιμοποιείται κανείς να επιτίθεται με λόγια, πέτρες ή σφαίρες, σε όργανα τα οποία η ίδια κοινωνία θεσμοθέτησε για την τήρηση της τάξης καί του νόμου, στοιχεία απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία μας κοινωνίας. Οι άνθρωποι απαιτούν καί διεκδικούν έντιμη καί δίκαιη Δημόσια Διοίκηση, διαδηλώνοντας
ειρηνικά καί φέρνοντας τους αιρετούς ηγέτες τους ενώπιον των ευθυνών τους. Νομιμοποιούνται οι άνθρωποι-μέλη μιάς κοινωνίας να διεκδικούν σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους, μόνον εφ''όσον σέβονται οι ίδιοι τις υποχρεώσεις τους. Η υποχρέωση του καθ''ενός μας, κατοχυρώνει καί εξυπηρετεί το δικαίωμα κάποιου άλλου. Επομένως, δέν μπορούμε να δείχνουμε ασέβεια στα δικαιώματα των άλλων καί να διεκδικούμε ακόμη καί βιαίως, τον σεβασμό των δικών μας δικαιωμάτων. Καί επειδή προφανώς είστε μετανάστρια, όταν παλεύετε για τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών, να σκέφτεσται ότι υπάρχουν καί δικαιώματα των ντόπιων πολιτών τα οποία καί καταπατούνται από τους λαθρομετανάστες.
Antonio
01/11/2009 09:56
@ 5 xrono paidaki

Oute 5 xrono den kanei toso ilithies erwtiseis.......
Ante na fas tin krema sou......kai meta nani !!!!
Δημοσθενης Μπογδης
01/11/2009 09:38
Κάθε τρομοκρατική ενέργεια γίνεται η σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι και έτσι στερεί μια η περισσότερες Δημοκρατικές Ελευθερίες στην κοινωνία μας . Το μοιραίο άχυρο που αθροιστικά γονατίζει το υποζύγιο από υπερβολικό βάρος και εαυτό ακυρώνει δικαιώματα και προσωπικές ελευθερίες δημοκρατικών και νομιμοφρόνων πολιτών . Ποιος θα μπορούσε να φαντασθεί πριν χρόνια ότι για να επιβιβασθούμε στο αεροπλάνο για ταξίδι θα μπορούσαν οι <<μπάτσοι >> να μας ξεβρακώνουν χωρίς την παραμικροτερη διαμαρτυρία μας, να μας απαγορεύουν να έχουμε μαζί μας ένα μπουκαλάκι νερό η την κολόνια του ξυρίσματος μας . Τι είναι αυτό που στην σημερινή εποχή αναγκάζει την κοινωνία μας να παραδίδει αμαχητί διαφορες Δημοκρατικές μαςΕλευθερίες ; Φοβάμαι ότι είναι η αδιαφορία ,ο ζαμανφουτισμός , ο ωχαδερφισμός , η απάθεια ημών των ιδίων των πολιτών που ότι κακό γίνεται και δεν μας αφορά στην τσέπη η στο δικό μας σπίτι ,στο δικό μας παιδί και στον δικό μας άνθρωπο είναι σαν να μην γίνεται …
Είναι η νέο- πλουτιστικη νοοτροπια του << ου μπλέξεις>> γιατί ,πληρώνουμε τους <<μπάτσους>> να μας προστατεύουν ..
Είναι η διάχυτη αντίληψη μας ότι αδιαμαρτύρητα πρέπει να αφήνουμε τον κάθε οδηγό μοτοσυκλέτας και μάλιστα να τον διευκολύνουμε όταν μας έρχεται αντίθετα στο ρεύμα και στον δικό μας διάδρομο . Όταν μας διώχνει σαν πεζούς από το πεζοδρόμιο για να περάσει φουλάροντας μάλιστα την μηχανή του… Μήπως ο παράνομος μοτοσικλετιστής είναι και τρομοκράτης ; …. όταν διευκολύνουμε από πάνω τον άλλο οδηγό( και αυτόν πιθανό τρομοκράτη ) να στριβεί παράνομα αριστερά κόβοντας την ροη της κυκλοφορίας και στις δυο κατευθύνσεις μέχρι να τελειώσει την παρανομία του. Μήπως είμαστε συνεργοί ;
Εν κατακλείδι θέλω να πω, φίλοι μου ,ότι Δημοκρατικοί
<< Μπάτσοι >> πρέπει να γίνουμε όλοι μας προκειμένου να περισώσουμε τις Ελευθερίες μας στην Κοινωνία .
Ας εναντιωνόμαστε στους παράνομους όπου κι αν τους συναντάμε !
parthenios christos
01/11/2009 02:19
Αληθεια η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΛΙΤ του τοπου ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ........
Παρακολουθω τα media,και ειναι απωντες,στο ΝΕΟ-ΠΡΟΚΥΨΑΝ θεμα της ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΕΙΑΣ.
Το I.Q τους,θεωρει οτι το ολο θεμα ειναι τοσο ΑΣΗΜΑΝΤΟ......
Μονον ΕΜΕΙΣ οι απλοι πολιτες πρεπει να ανησυχουμε για το ολο θεμα,και ΑΥΤΟΙ να εμφανισθουν σε χρονο ασχετο και να επικαλεσθουν το περιφημο,ΕΙΔΕΣ ΕΓΩ ΤΑΛΕΓΑ.
Βεβαια αυτος που κινδυνευει ειναι ο εργαζωμενοςπου βρισκεται στο δρομο για την δουλεια του,το μαγαζακι,με τα σεμεν που εκαψαν στην Ερμου,το αυτοκινητο που διελυσαν,εκαψαν,ανευ λογου,τον φοβο που διοχετευουν σε ολους μας,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΚΑΙ Η ΣΙΩΠΗΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΑΣ.Ο ΦΟΒΟΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ,ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ,Ο ΚΑΘ ΕΝΑΣ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΗ.
Σ ευχαριστω για την φιλοξενεια
Χ.Π
χου χου χα χα χι χι
01/11/2009 01:30
Δεν έχετε καταλάβει παρά τα χρονια σας. Η βία έφερε βία, όπως κι η βλακεία φέρνει βλακεία. Όμως αν για τους μηδενιστές μια πράξη βλακώδης δεν σημαίνει τίποτα για τους "αριστερούς" θα σημάνει τον πολιτικό τους θάνατο. Αλήθεια όλοι αυτοί που καλούν σε διαδήλωση τώρα για τον τραυματισμό δύο αστυνομικών πού ήταν όταν βασανίζονταν οι μετανάστες στη Νίκαια, στην Παγανή, στον Αγ. Παντελεήμονα (και αλλού και αλλου και αλλού); Για κανά ποτάκι στο κυλικείο του ΔΟΛ μάλλον.... Θλίψη για μένα, περαστικά σας και ζήτω η Δημοκρατία και τα υγρά σας όνειρα.
ΜΑΡΙΟΣ ΤΖΟΥΛΗΣ
01/11/2009 01:30
Ρε 5χρονο παιδάκι άντε άιξε με το playstation και σταμάτα να λες αρλούμπες..Εδω σκοτώνονταΙ ΑΘΩΟΙ
posidonas
31/10/2009 23:59
MHN STENAXOPIESTAI KANEIS DEN PROKITE NA PH FTANEI PIA AFTO POU GYNETAI SYMFEREI SE OLOUS:P;X STHN KYWEPNHSH GIA NA EXEI THN SYNENESH POU XRIAZETAI
STHN ANTIPOLITEUSH NA MHN WLEPOUME TA XALIA TOUS KAI POIA MAS ETOIMAZOUN GIA APXHGO KAI GIA TON LAO NA MHN BLEPEI TA ESOTERIKA KAI EXOTERIKA PROBLHMATA;H NOMIZETAI OTI TO PASOK THA KANEI AYTA POU YPOSXETHIKE;AN HTHELAN THA TOUS EIXANE PIASEI: O ELLHNAS EFTYXOS XYPNHSE RE LAMOGIA TIS PSEFTIES SAS DEN TIS ANEXOMASTE ALLO UUUUUST
Tsakitzis
31/10/2009 22:23
MONO POU SKEFTOMAI TI THA GINEI STHN EPETEIO GI AUTO TO TSOGLANAKI POU SKOTWTHIKE PERYSI, FRIKARW.

OLA TA M.......NA THA BGOUN STOUS DROMOUS PALI.
O THEOS NA VALEI TO XERI TOU.
DK
31/10/2009 21:35
@Σταύρος Λεόνταρος, δεν συμφωνώ. Το βαθύτερο αίτιο που οδηγεί στην τρομοκρατία είναι η ιδεολογικοποίηση της μοιρολατρίας. Δηλαδή: η πολιτιστική και άρα γενικευμένη μοιρολατρία οδηγεί σε προσωπικά δειέξοδα λόγω αδράνειας και έλληψης μακροπρόθεσμης και συνεπούς ατομικής πρωτοβουλίας. Έτσι έχουμε μεγάλες μάζες πληθυσμού σε προσωπικό αδιέξοδο. Το επόμενο βήμα είναι εύκωλο. Οι μάζες αυτές μηλούν μεταξύ τους και πήθουν ο ένας τον άλλον ότι για τα χάλια τους φταίνε κάποιοι άλλοι που τους εκμεταλεύονται. Γιατί προφανώς οι ίδιοι δεν έκαναν κάτι κακό ούτε καμία ατιμία. Άρα γιατί είναι σε αυτά τα χάλια; Βέβαια αυτό που ποτέ δεν λένε είναι τι ΔΕΝ έκαναν. Έτσι δημιουργείται μια ιδεολογία βασισμένη σε μία μαζική αθροιστική παρεξήγηση. ένα μαζικό ψέμα αν θες. Σε κάποιο σημείο της συζήτησης χάνεται το αρχικό αίτιο της παρεξήγησης, δηλ. η μοιρολατρία. Έτσι το μόνο που απομένει είναι μια μηδενιστική ιδεολογία που έχει το χαρακτηριστικό ότι με μεγάλη ευκωλία και εριστικότητα κατηγορεί τους πάντες και τα πάντα για την κατάντια των μελών της. Με μεγάλη ευκωλία αποδήδουν ματαιότητα σε οποιαδήποτε ατομική ενέργεια που θα αποσκοπύσε στην προσωπική ανέληξη. "Δεν γίνοτναι αυτά" σου λένε. "Είναι για τους λίγους". Όταν όμως κάποιος τους αναφέρει υπαρκτά και πολυάρηθμα παραδείγματα που δείχνουν κάποιον να προσπαθεί και να ανελλήσεται από μία οικονομική τάξη σε μια ανότερη, σωπένουν! Δεν απαντούν, κοιτούν αλλού, σφυρίζουν αδιάφορα, και την άλλη μέρα συνεχίζουν το ΄ιδιο επιχείρημα σαν να μην άκουσαν τίποτα! Κατα βάθος δεν θέλουν να δεχτούν ότι όλη αυτή η ιδεολογία δεν είναι παρά μια μαζική αυταπάτη. Όπως μια θρησκεία. Με άλλα λόγια δρουν ως ιδεολογικοί πιστοί. Ως ιδεολογικοί Ταλιμπάν. Όταν έρχονται αντιμέτοποι με το ένα απλό επιχείρημα που καταρείπτει την "ιδεολογία", τρελένονται, τα παίρνουν στο κρανίο, παθαίνουν τρία εγκαιφαλικά και μετά επανέρχονται δρυμήτεροι σαν να μην άκουσαν τίποτα. Ένα τελευταίο σημαντικό είναι ότι με το να λένε ότι η ατομική πρωτοβουλία είναι μάταιη, στην ουσία αναπαράγουν και εμπαιδώνουν το αρχικό αίτιο της ιδεολογίας: ΤΗΝ ΜΟΙΡΟΛΑΤΡΙΑ. ΕΤΣΙ ΚΛΕΙΝΕΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΡΙΖΩΝΕΙ ΒΑΘΕΙΑ. Αυτή η ιδεολογικοποίηση της μοιρολατρίας είναι που εν τέλει οδηγεί στην τρομοκρατία. Στην Ελλάδα λέγεται αναρχία και αντιεξουσιαστηκή πάλη. Στο Αυγανιστάν λέγεται Ισλάμ. Στις τριτοκοσμικές χώρες της νοτίου Αμερικής λέγεται Τσέ. Να πω και κάτι τελευταίο. Προφανώς και ο καπιταλισμός έχει κουσούργια, όπως έχει και πολλά καλά. όμως ο διάλογος για τα καλά και τα κακά αυτού του συστήματος δεν έχει καμία σχέση με τα επιχειρήματα των "ιδεολόγων". Οι τελευταίοι χρησιμοποιούν τα κουσούργια του συστήματος ώς πρόφαση. Τα χρησιμοποιούν ως ένα ψευδεπήγραφο υπόβαθρο για την ιδεολογικοποίηση της μοιρολατρίας. Συμπεριφέρονται ακριβώς όπως οι θρησκευτικοί πιστοί. Υπάρχει περίπτοση οι τελευταίοι να μπούν σε ένα δημιουργικό διάλογο για το άν η πίστη τους είναι σωστή ή λάθος ή για το πώς μπορεί να βελτειωθεί η θρησκεία τους; ΟΧΙ. Ο μόνος διάλογος που ξέρουν και μπορούν να κάνουν είναι ο πόλεμος.
Ρ.Ν.
31/10/2009 21:08
Σχεδόν 40.000 (and counting) μέλη του facebook στηρίζουμε τη Σοφία στον αγώνα της. http://www.facebook.com/group.php?gid=181438427834&v=wall Και θα συμμετέχουμε με χαρά στην κίνηση που ετοιμάζει η ΠΟΣΔΕΠ και μπράβο της. Η κοινωνία ξύπνησε και θα υπερασπιστεί τα παιδιά της από τους δολοφόνους. Σοφάκι κορίτσι μου γερά, είμαστε όλοι δίπλα σου.
DK
31/10/2009 20:36
@5 xrono paidaki, το σκεπτικό σου μικρούλι μου είναι λάθος. Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι "και οι δύο". Άρα πρέπει να βελτειώσουμε την αστυνομία και να πιάσουμε τους τρομοκράτες. Σύμφωνοι;
Vasilis Spartiatis
31/10/2009 20:08
Xronia eprepe i kosmos na katevi stous dromus ka na zitisi na tus kinigisune tous tromokrates ke na tous eksafanisune ! Alla pu tetia ? Ksexasa i aspondili kathigites panepistimion zitune ekdilosi kata tis tromokratias ke iper dievrinsis ton dimokratikon eleftherion. Ti xorto arage na kapnizune ? Gia tis katastrofes ekatomirion pu edo ke xronia ginoda sta idrimata pu mono panepistimiaka den ine ti exune na pune ? Ine ipefthini ke prepi na plirosune ke afti ton logariasmo apo tis katastrofes ! Imaste ena palavos laos ! Kseftila imaste ke isos na min exume ke megali elpida giafto ginete oti ginete edo ke xronia..me tis kathimerines vomves...tous anarxikus ke tous tromokrates ! Dialiste tous ! Ta MME ine telios anepifhtina ke skipiretune ksena kedra mazi me ton Syriza pu ta perni apo ton Soros gia na energi san paragodas "troktiko" mazi me ikologus ! Kamia prostasis astinomias stous dimosiografus ! Astinomia stis gitonies ke stus dromus !
τακης
31/10/2009 18:14
συμφωνω απολυτα με τους δυο τελευταιους. Φυσικα και ειμαι εναντιον της τρομοκρατιας, γι αυτο και απεχθανομαι τη βια απο αστυνομικους που εγω πληρωνω εναντιον αθωων πολιτων. Το επιχειρημα Τζουμα οτι δεν εχει τυχει σε μενα αρα δε με νοιαζει ειναι το κλασικο ελληνικο παραδειγμα που μας εχει καταντησει ετσι ως χωρα...ΕΞΩ η ακροδεξια απο την αστυνομια!!!
5 xrono paidaki
31/10/2009 17:09
Ερωτηση προς κΆρη Δαβαράκη Ποιος κάνει μεγαλυτερη ζημιά στην δημοκρατία,οι αστυνομικοι που σκωτόνουν ανθρώπους στο Α.Τμήμα ή οι τρομοκράτες που εκπροσωπουν μόνο τον εαυτό τους?
karabelas
31/10/2009 16:40
fovounde na pane na riksoun stin posidonos stous mafiozous, fovounde na pane na anametrithoun me tous xouligan sta gipeda. tetious roben ton dason na tous xeso.
ALEXANDROS
31/10/2009 16:07
ECHEIS KATO KAFROUS SAN TON TOTO POU ANTI NA EINAI MEROS THS LYSHS EINAI MEROS TOY PROVLIMATOS. YPARCHEI MIA EKFRASH STA AGGLIKA: SELF-FULFILLING PROPHECY ETSI KAI OI PERISSOTEROI "ANARCHIKOI" PSACHNOUN DIKAIOLOGIA ALLA POTE DEN APODECHONTAI THS EFTHYNES TOYS, PANTA H ASTYNOMIA H OI POLITIKOI H TO KRATOS H OTI ALLO SKEFTOUN NA KATHGORHSOUN. OLOI KESECHANE (POLY VOLIKA) OTI OLOI ELLHNES EINAI KAI AN DEN GINEI EPOIKODOMHTIKOS DIALOGOS KAI KRITIKH TOTE POTE DEN THA ALLAKSOUN TA PRAGMATA KAI GIA AFTO THA FTAINE OLOI OI ELLHNES. AFTOI POY OLO KLAIGONTAI, AFTOI POY TA SPANE KAI EMEIS POY TOYS KOITAZOUME KAI LEME ANATHEMA!
TOTOS
31/10/2009 15:04
TROMOS KRATW DHMOS KRATW
AFU DEN EIPARHEI STHN ELLADA DHMOKRATIA EPOMENO EINAI NA EPIKRATEI TROMOKRATIA
MONO ME THN ALH8INH DHMOKRATIA SKWTONETE H TROMOKRATIA. PARTE TO EIDISH
OPOTE AS EXASFALISTEI O NOMOS APO ANEXARTHTUS EISAGELEIS KE OXI APO KOMATOSKYLLA
NA MHN ALAZEI TUS NOMUS ANALOGWS ME TO GUSTO THS H KA8E KYVERNISHS
KE H ASTYNOMIA NA GINEI MONO ORGANO TU NOMU KE OXI TWN POLITIKANTIDWN
ETSI OTAN KAPOIA ORGANWSH ME TIS ANWTERW SIN8HKES
VARESEI THN ASTYNOMIA OLOI OI POLITES 8A XESIKW8UN ENANTIA STUS TROMOKRATES.
TWRA META THN DOLOFWNIA TU NEARU KKLP
TI SYMPA8EIA NA DWSEI O KOSMAKHS STHN ASTINOMIA PU TU EDERNE MEHRI XTES TA PEDIA
as
31/10/2009 13:58

Επιέλους!

ΑΘΗΝΑ ΒΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!

ΟΧΙ στους τρομοκράτες!

...έστω και με 15 χρόνια καθυστέρηση
Κοστας Τρ.
31/10/2009 13:25
Επαναστατες της πλακας, τα ψευτοπαλικαρια γιατι δεν πανε στα βορεια προαστιια να καψουν καποια επαυλη: Αλλα δεν κραταει ο κ....ς τους, Αγωνας μπορει να γινει οταν εχεις τον λαο με το μερος σου. Ντροπη και αισχος.
Πειραιωτης Μαουνιερης
31/10/2009 12:35
Και γιατι δεν τους καταγγελετε αυτους ρε παιδια;Δικοι σας ειναι. Τι φοβοσαστε;Τη "φιμωση " του τυπου ή του λογου ΜΧΣ; Ακομα και σημερα,μερικοι μεγαλοσχημοι,το παιζουν, μια στο καρφι και μια στο πεταλο. πχ Λαζοπουλος,Τριανταφυλλοπουλος. Τους εχετε ακουσει να χειριζονται αυτο το θεμα; Για να σας δω λοιπον.Μιληστε,αλλοιως δεν δικαιουστε να γκρινιαζετε μονο. Μη βλεπετε την εκπομπη τους και μη διαβαζετε τα εντυπα τους. Τοτε θα καταλαβουν,οτι δεν ειναι ιn η υποστηριξη της βιας,εστω περιβεβλημενης με κοινωνικες αιτιες.
KWFALALOS
31/10/2009 10:54
APO THN POLH ERXPMAI KAI STHN KORFH KANELA< THA BGALW TA PAPOUTSIA MOY NA MHN BRAXEI H OMPRELA>

ETSI GIA NA SYNFWNHSW KAI EGW ME AYTA POY GRAFEI H @Stella Petrides
Σταύρος Λεόνταρος
31/10/2009 10:52
Η κοινωνικοοικονομική κατάσταση που βιώνει η Ελλάδα και ο αναπτυγμένος κόσμος, καθώς και η εξύμνηση του ατομικισμού, η απουσία "στόχων ζωής", η επιτυχία και η δύναμη ως αυτοσκοποί, η βία κάθε μορφής, που πλέον έχει εμποτίσει τον άνθρωπο, και άλλα πολλά, που επιπλέον μπαίνουν τόσο εύκολα στο σπίτι μας μέσω των ΜΜΕ, οδηγεί κάποιους μηδενιστές νεαρούς, που δεν ξέρουν καλά καλά γιατί, να ενεργούν έτσι.
ΟΜΗΡΟΣ.Τ
31/10/2009 10:49
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΑΚΙΑ ΕΙΣΘΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ
ΚΤΡΑΤΑΤΕ ΣΑΝ ΕΠΤΑΣΦΡΑΓΙΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ
ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΣΦΟΙ ΕΧΟΥΝ 5, 6, 7, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ..

Υ.Γ. Προσωπικά θα ντρέπόμουν να λέγω σήμερα ότι ειμαι δημοσιογράφος.
ARTSI
31/10/2009 10:46
H Katastasi ston anarxiko xwro exei xefygei. Genika yparxei ena terastio misos gia tin astynomia poy xepernaei ta oria tis emonhs
Stella Petrides
31/10/2009 09:17
H BIA ENANTIA STA SWMATA ASFALEIAS EXEI OXI MONO GENIKEY8EI ALLA PANGOSMIOPOIH8EI SYMPERILAMBANOMENA KAI TA AFRIKANIKA KRATH OPOU H ASTYNOMIA PROSPA8EI NA BALEI TAKSH EIS TA ENGLHMATA POU EXOUN SXESEI ME TA LEYKA AFENTHKA POU ZOUN KAI ONEIREYONTE THN APOIKIOKRATIA THS MAYRHS HPEIROU KSEXNONTAS OTI ESPEIRAN GONOUS OI OPOIOI EINAI EITE TOUS ARESEI EITE OXI H MAYRH EYRWPAIKH GENIA ME STOXOUS KAI ENDALMATA GIA THN YGEIH ANAPTYKSH THS XWRAS TOUS APOMAKRHNONTAS RATSISTHKES IDEOLOGIES OI OPOIES ODHGOUN TON AN8RWPO EIS GENEOKTONIES............................................
to koino shmeio tou leykou me ton mayro pou ponoun kai ypoferoun einai h proseyxh eis ton 8eo kai eis manna mas thn Panagia kai megalhtero oplo den exei dhmiourghsei oute h fysis alla oute kai h plash...............................................
PLEASE GOD SAVE US FROM THE QUEEEEEEEN.....................