ΟΙ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΙ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Οι γερανοί κάνουν... υπερωρίες στο κέντρο της Αθήνας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Λία Νεσφυγέ   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/10/2009 07:00 |
Καταιγίδα... κλήσεων. Οι τροχονόμοι έπιασαν τα μπλοκάκια προκειμένου να μπει τάξη στους δρόμους και τα πεζοδρόμια της Αθήνας
 Οι γερανοί κάνουν... υπερωρίες  στο κέντρο της Αθήνας
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ πρωινό μετά την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης, ο «φρέσκος» υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχ. Χρυσοχοΐδης τηλεφώνησε στην Τροχαία...
Γίνετε Συνδρομητής
Α. Αθανασόπουλος
25/10/2009 19:32
Κάποιος έγραψε "Ο δημος της Αθηνας θα πρεπει να κανει φτηνα δημοτικα παρκινγ πρωτα για τους κατοικους του κεντρου και μετα για τους επισκεπτες" Αυτό γινόταν μέχρι τον περασμένο μήνα, με την άτυπη μετατροπή των πεζοδρομίων σε "φτηνά δημοτικά πάρκινγ". Με ποιά λογική θα πρέπει ο δήμος να δώσει κίνητρα για την αύξηση της χρήσης του Ι.Χ.; Και επιπλέον να τα πληρώσει το κράτος; Τα παρκινγ θα πρέπει να είναι ιδιωτικά και ακριβά, με τιμές ελεύθερης αγοράς. Έτσι η ακρίβεια του παρκαρίσματος θα είναι κίνητρο στο να χρησιμοποιήσει κανείς ΜΜΜ ή ποδήλατο. Μπράβο στον υπουργό και στην τροχαία για το δρόμο που ανοίγουν στη βιώσιμη κινητικότητα.
Νικος Νικολαιδης
24/10/2009 05:23
5 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ 1) Αθηνα και Αυτοκινητο. Η Οδυσσεια του Παρκαρισματος. 2003. Η συνταγη για να σταθμευσεις το αυτοκινητο σου στην Αθηνα ειναι μια : παρκαρεις οπου βρεις ! Ειναι ο καθημερινος εφιαλτης των οδηγων, τον οποιο ομως βλεπουν...ξυπνιοι. Τα στοιχεια των συγκοινωνιολογων ειναι αδιασειστα τεκμηρια μιας καθημερινης κολασης στους δρομους : Καθε μερα στην Αττικη κυκλοφορουν περιπου 2 εκατομμυρια αυτοκινητα και πραγματοποιουνται 7 εκατομμυρια μετακινησεις. 1.650 λεοφορεια εκτελουν 25.000 δρομολογια και εξυπηρετουν 1.700.000 επιβατες, ενω 14.000 ταξι μεταφερουν 700.000 επιβατες. Το 50% της επιφανειας των δρομων το καταλαμβανουν σταθμευμενα αυτοκινητα. Μια θεση παρκινγκ δεν ειναι μονο χρονος αλλα και χρημα. 5 ευρω το οκταωρο η φτηνοτερη τιμη. Σε πολυκατοικια κυμαινεται απο 80 εως 150 ευρω το μηνα. Αν ειναι υπογειο, τοτε η τιμη προσεγγιζει αυτη μιας γκαρσονιερας ! Περιοχες "κολασεως" ειναι οι : Κυψελη, Παγκρατι, Βυρωνας, Πειραιας, Πατησια, Καλλιθεα, Γαλατσι, Ν. Σμυρνη, Αιγαλεω, Περιστερι, Μαρουσι, Χαλανδρι και Αμπελοκηποι. 34 λεπτα περιφερεται προς αναζητηση παρκινγκ ο οδηγος στην Κυψελη. Μιση ωρα σε Πειραια, Μαρουσι, Καλλιθεα. Σωρεια παραβασεων. Μονο στην Αττικη σε διαστημα 21 μηνων, επιβληθηκαν 404.452 κλησεις για παρανομη σταθμευση, αφαιρεθηκαν 144.137 πινακιδες, μεταφερθηκαν με γερανο τροχαιας 31.090 αυτοκινητα ! Και τα νουμερα αυτα θα μπορουσαν να ηταν τριπλασια αν η Τροχαια Αθηνων δεν ηταν τοσο επιλεκτικη συμφωνα με δηλωση του διευθυντη της, Παν. Αδαμιδη. Πηγη : Κυριακατικη Ελευθεροτυπια - 16 Νοεμβριου 2003. 2 ) 1 στα 2 αυτοκινητα που μπαινουν ''η βρισκονται ηδη στο κεντρο της πρωτευουσας εχει παρκαρει παρανομα ! Τα κυκλοφορουντα οχηματα στην περιοχη της πρωτευουσας εχουν ξεπερασει τα 2 εκατομμυρια και αυξανονται κατα 100.000 το χρονο. Υπολογιζεται οτι αντιστοιχουν πλεον 346 Ι.Χ. για καθε 1000 κατοικους. Ανεπισημες εκτιμησεις θεωρουν οτι καθε ημερα κινουνται ''η σταθμευουν μεσα στο δακτυλιο πανω απο 800.000 Ι.Χ. Κινηση Γολγοθας, παρκινγκ λοττο.... 131 στεγασμενα γκαραζ με 16.600 θεσεις, 103 υπαιθρια με αλλες 5.100 θεσεις στην πρωτευουσα. Κενες θεσεις σε ωρες αιχμης και 25.000 παρανομες θεσεις σε δρομους , πεζοδρομια, πλατειες κλπ. Τα σταθμευμενα αυτοκινητα αυξανουν το χρονο οδηγησης εως και 80%. Παρα το γεγονος οτι το μετρο εξυπηρετει κατα μεσο ορο 500.000 μετακινησεις την ημερα , το 38% των εργαζομενων στο κεντρο κινειται με Ι.Χ. Στοχος μελετης του Πολυτεχνειου για το κυκλοφοριακο ειναι να αυξηθει το 30% χρησης του μετρο με δημιουργια γκαραζ σε σταθμους του, καθως και φυλαξη , φωτιση κλπ. Πηγη : Ελευθεροτυπια - 7 Δεκεμεβριου 2003. 3 ) Μελετη Πολυτεχνειου. 1,2 εκατ. ΙΧ στους δρομους , 1,6 εκατ. , κατα μεσον ορο, οι σταθμευσεις που γινονται καθε ημερα σε ολοκληρο το Λεκανοπεδιο. 80% αυτων γινονται στους δρομους. Για 2,4 εκατ. ΙΧ στο Λεκανοπεδιο, υπαρχουν μονον 265.000 θεσεις σε στεγασμενους χωρους σταθμευσης, δημοσιας ''η ιδιωτικης χρησης. 40% των θεσεων σταθμευσης στα ορια του οδικου δακτυλιου της Αθηνας ειναι παρανομες. Λογω της καταληψης απο σταθμευμενα ΙΧ, το 56% των δρομων της πρωτευουσας διαθετει μονον μια λωριδα για την κυκλοφορια, οταν ενα 45% αυτων σχεδιαστηκε με γεωμετρικα χαρακτηριστικα ανω της μιας (λωριδας). Πηγη : Ελευθεροτυπια - 19 Οκτωβριου 2004. 4 ) Υπουργειο Μεταφορων. Πονοκεφαλος τα ορφανα σαραβαλακια. Μονο ο Δημος Αθηνων γυρω στα 20.000 εγκαταλελειμενα Ι.Χ., εντεινουν το προβλημα της σταθμευσης. Γινονται προσπα8ειες. Ειχαν γινει πριν τους Ολυμπιακους αλλα δε μπορεσα να βρω το αρ8ρο πουθενα. 70 ευρω κοστιζει στο Δημοτικο ταμειο απομακρυνση ενος οχηματος. Μεταφορων, ΠΕΧΩΔΕ, Δημοσιας Ταξης, τα αρμοδια Υπουργεια, ολα συμφωνουν για επιταχυνση απομακρυνσης αυτων των οχηματων. Γυρω στο μισο εκατομμυριο οχηματα ανω των 25 ετων κυκλοφορουν σε ολη την Ελλαδα. Πηγη : Ελευθεροτυπια - 25 Οκτωβριου 2004. 5 ) Ρεκορ αγορας νεων αυτοκινητων το 2004. Πανω απο 300.000 Ι.Χ. προστεθηκαν στους επιβαρυμενους δρομους. Συμφωνα με την Εθνικη Στατιστικη Υπηρεσια, εναντι του ενος δισεκατομμυριου μετακινησεων που πραγματοποιουνταν σε ετησια βαση με αστικα λεοφορεια το 1971, το 2001 οι μετακινησεις περιοριστηκαν σε 795 εκατομμυρια. Το ΜΕΤΡΟ βελτιωσε καπως την κατασταση, χωρις να υποκαταστησει το αυτοκινητο. Ετσι η σταθμευση υποφερει και τεραστιο το προβλημα κυριως με οχηματα τροφοδοσιας που, εναντια σε καθε λογικη, κινουνται και σταθμευουν ανεξελεγκτα στο κεντρο των πολεων. Το 2001 ειχαν μετρηθει 1.085.811 και πλεον εκτιμαται οτι εχουν ξεπερασει το 1.200.000 οχηματα. Οταν το ΥΠΕΧΩΔΕ αποφασισε οι εργολαβοι να κατασκευαζουν παρκινγκ σε καθε νεα οικοδομη δημιουργηθηκε θυελλα αντιδρασεων ! Περιεργως πως, η αποφαση ειναι ( ευτυχως ) ακομα εν ισχυι. Πηγη : Καθημερινη - 12 Δεκεμβριου 2004.
ARPAS
23/10/2009 21:05
Εμάς τους ταλαίπωρους μηχανόβιους να γράφετε που πάμε στη δουλειά μας για ένα κομμάτι ψωμί, και θα φάτε καλά. Και με τα 500 που παίρνουμε στα stage να πληρώνοθμε τις κλήσεις. Χάνουμε τώρα και τη δουλειά μας..... Εμείς σας ψηφίσαμε, εμείς θα σας ρίξουμε.
Αντικειμενικός
23/10/2009 20:17
Όπου λαλούν πολλοί κοκόροι... το προβλημα είναι πολύ απλό. Διόδια στο κέντρο της πόλης. Όπως εχουν και οι περισσότερες ευρωπαικες πόλεις στο εξωτερικό. Μόνο έτσι. Τα υπόλοιπα που λέτε παιδιά-συγνώμη κιόλας-είναι μπουρδες.
ZAM
23/10/2009 19:43
Πρέπει ολοι μας να περιορίσουμε τις μετακινησεις με το ΙΧ, και στο κέντρο μονο με την συγκοινωνια. Αν λείπαν τα ΙΧ (οπως το 1970) πήδαινες απο Πατήσια στον Ερυθρό Σ. σε 15 λεπτά. Ελευθερ΄ωστε το κέντρο από όλα τα ΙΧ. Μονο συγκοινωνίες...
Δημοσθενης Μπογδης
23/10/2009 19:32
Κυριε Χρυσοχοιδη ,

Οταν καθε τρεις απο εμας Ελληνες εχουμε τεσσερις γνωμες για το πως θα ρυθμισθει το προβλημα της παρανομης σταθεμευσης σε ολη την Ελλαδα και μας ερχονται και γνωμες απο το Εξωτερικο επισης ,
Οταν καθε οικογενεια εχει τοσα αυτοκινητα οσα και τα ενηλικα
μελη της ,
Οταν ο καθε ενας νομιζει οτι ο Δημοσιος δρομος ειναι, ειτε το γκαραζ που δεν φροντησε να εξασφαλισει πριν αγορασει τους αγαπημενους του τροχους , η η αποθηκη που κραταει και το παλιο χωρις να πληρωνει τελη κυκλοφοριας ( παμπονηρος Ρωμηος ) για κερδη με <<αποσυρση >> και τελος, οταν ο νεοελληνας δεν θελει ουτε παρκομετρα να πληρωνει παρκαροντας στα πεζοδρομια ,
Τοτε κυριε Υπουργε να τηρηται Ο ΝΟΜΟΣ.
Εκει που δεν πιπτει λογος να πιπει προσττημο !!!
Ειπαμε παμε Μαζι να φιαξουμε τον Τοπο και να ματωσουμε ολοι μαζι .
Αν δεν σπασουμε αυγα δεν γινεται ομελετα . ''Νταξει ;
gatos
23/10/2009 18:41
STO KENTRO PREPEI NA APAGOREYONTE TA I.X. TELOS!
Γ.Φ
23/10/2009 15:10
Να δημιουργηθούν θέσεις πάρκινγκ για μοτοσυκλέτες στο κέντρο, απαιτούν σχετικά λίγο χώρο και εξυπηρετούν χιλιάδες πολίτες. Εκτός απο τα ΜΜΜ που πρέπει να είναι η πρώτη επιλογή για μετακινήσεις στο κέντρο να δωθούν κίνητρα για χρήση δικύκλων (μοτοσυκλετών - ποδηλάτων) ώστε να αναπνεύσουμε όλοι. Κάντε και μια βόλτα απο τον πεζόδρομο της Δ.Αεροπαγήτου και μπροστά απο το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης για καμία κλήση. Είπαμε ρε παιδιά να χρησιμοποιούμε μοτοσυκλέτες αλλά όχι και να τις αφήνουμε προκλητικά όπου νά''ναι... Σημειώνω ότ ιχρησιμοποιώ αποκλειστικά δίτροχο για τη μετακίνηση μου και για πολύ μεγάλες αποστάσεις καθημερινά (50χιλ πήγαινε έλα στη δουλειά) και μπορώ να πω ότι αν υπήρχε σωστή υποδομή και προσοχή για τους οδηγούς δικύκλων δεν θα υπήρχε κυκλοφοριακό στην Αθήνα.
Δήμητρα Καδόγλου
23/10/2009 14:20
Ας πει κάποιος στον κ. Χτυσοχοΐδη ότι και στην Αλεξανδρούπολη έχει σταθευμένα αυτοκίνητα πάνω στα πεζοδρόμια, μπροστά σε διαβάσεις πεζών, διπλοπαρκαρισμένα κτλ., κτλ. μπας και πάρει και προς τα δω κανένα τηλέφωνο!!!!!!!!
Τανια
23/10/2009 14:09
Καλα μονο το εμπορικο κεντρο κοιταζουν....???
Εδω εχει γινει το μεγαλυτερο εγκλημα( στο κυκλοφοριακο) εχουν ανοιξει στο κεντρο αμετρητα γραφεια τυπου ΚΤΕΛ με λεωφορεια που πηγαινοερχονται Βουλγαρια - Γεωργια - Ρουμανια κ.τ.λ και γινετε ενας ΧΑΜΟΣ οταν ερχονται η πριν φυγουν....ποιος εδωσε αδεια σε αυτα τα γραφεια να ανοιξουν μεσα στο κεντρο??(ασε που πιανουν με φορτηγα τους 10 θεσεις παρκινγκ για να φυγουν οταν ερθουν τα λεωφορεια κ.τ.λ.
Το αλλο με καταστηματα με μηχανακια για παραδειγμα που βγαζουν το εμπορευμα τους σε θεσεις σταθμευσης και το κρατουν και την νυχτα με δικα τους παλιομηχανακια κ.τ.λ.
Υπαρχει μεγαλο προβλημα αλλα μηπως το προβλημα ξεκινα στο οτι δεν υπαρχουν θεσεις σταθμευσης με ολα αυτα τα κολπα και κυριως με επιχειρησεις που θα επρεπε να ειναι εκτος κεντρου(εκτος αν λαδωνουν....οποτε θα τους φαμε στην μαπα μια ζωη...).
Georgios Syriotis
23/10/2009 13:26
kai egw ota erxome ellada h eparxia h athina kai plirono 5 h 10 € gia parkin esto kai gia mia wra nomizo oti briskome se xeno planiti tosa pola den exo plirosi pothena ala h asidosia pou yparxi sthn ellada den yparxi alou, etzi pou exoun xtisti h polis mas prepi na tis gremisoume kai na tis ktisome apo thn arxi. kai parola tafta sinexizonte na xtizonte akoma, xtizete supermark xoris parking gia tos pelatesths xtizete polikatikia xoris parking gia tous enikous ktizete mia epixirisi xoris parking gia to prosopiko, sto tokio gia na agorasis autokinito prepi prota na exasfalisis xoro parkarismatos. sto pekino den yparxi autokinito parkarismeno ston dromo, stn kentriki europi mono se idikous xorous ston dromo markarismenous pou plironis gia 2 wres me karta h sta parking pou plironis analogos tin ora pou parkaris kai exi kai ofelos o dhmos sthn ellada plironhs gia to xwrafi kapiou xipniou ena merokamato kai tzakizis kai to afutokinitosou distixos emeis exou mathi sto efkolo xrima to idiotiko parking se listebi h to riskaris kai parkaris sto dromo kai se listebi to kratos
π.
23/10/2009 12:57
Έχω φάει 2 φορές αδίκως κλήση για στάθμευση της μοτοσικλέτας μου (από Δημ.Αστυνομία και τις πλήρωσα). Ωστόσο, συμφωνώ με το ότι η κατασκευή πάρκινγκ δεν είναι λύση.
Αυτή, αφαιρεί χώρο από τους πεζούς. Δείτε μόνο οι ράμπες πόσο χώρο πιάνουν, αλλά και η ασυνέχεια των πεζοδρομίων, η οποία γίνεται ασφαλτόδρομος, ώστε να παρκάρουν και εκεί τα αυτοκίνητα.
Επίσης, η κατασκευή πάρκινγκ, ενθαρρύνει τη χρήση ΙΧ στο κέντρο της Αθήνας.
Τέλος, αφαιρεί επιπλέον ελεύθερους χώρους. Ακόμα και ένα δέντρο να κοπεί προς χάριν ενός ΙΧ, ακόμα κι αυτή η αναλογία, είναι εγκληματική.
Ούτε μια σταγόνα τσιμέντο δεν πρέπει να πέσει, ειδικά προς χάριν ΙΧ.
ΚΑΨΙΜΑΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
23/10/2009 12:10
Σωστό το μέτρο των σταθμεύσεων αλλά παράλληλα πρέπει να εξαγγελθεί και πραγαματοποιηθεί νέο χωροταξικό σχέδιο που να προβλέπει θέσεις στάθμευσειςτων οχημάτων. Καλό είναι να δημιουργηθούν υπόγεια πάρκινκ στην Αθήνα μιας και δεν υπάρχει χώρος στην επιφάνει, τα οποία θα είναι δημοτικά με χαμηλό αντίτιμο. Από την άλλη δεν πρέπει να ξεχνάμε και τους πεζούς. Η στάθμευσει αυτοκινήτων τα περίπτερα που μοιάζουν με σούπερ μάρκετ και οι παράνομοι μικροπωλητες πρέπει να εκλείψουν. Τέλος θα ήθελα να ενημερώσω αυτούς που μιλούν για εισπρακτική τακτικη και ότι το κράτος θέλει να μαζέψει χρήματα ότι τα ''εσοδα των κλήσεων είτε Δημοτικής είτε ΕΛ.ΑΣ πηγαίνουν στους Δήμους και όχι στον κρατικό προυπολογισμό, δεν πρόκειται ποτένα χρησμοποιηθούν για να καλύψουν το δημοσιονομικό έλλειμα παραμόνο τις ανάγκες των δήμων. Μπράβο στον κ. Χυσοχοίδη και μακάρι να συνεργάστει και με άλλους υπουργούς ώστε να λύσουν το πρόβλημα της στάθμευσης. Υ.Γ αν στην Αθήνα δεν είναι επαρκής οι συγκοινωνίες τότε τι να πει η Θεσ/νίκη ή η Πάτρα που δεν έχουν μετρό. Υ.Γ και εγώ έχω φάει κλήση αλλα αφού έφταιγα καλά να πάθω.
Συμεων Σαββιδης
23/10/2009 11:57
TΡΑΜ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ με ΤΖΑΜΠΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ και εξω τα αυτοκινητα.
Χριστινα
23/10/2009 11:50
Εμπαινε Χρυσοχοϊδη!!!!! Και εμεις μαζι σου!
Βασω
23/10/2009 11:14
Συμφωνω για κλησεις στα διπλοπαρκαρισμενα που επιβαρυνουν την κυκλοφορια ,για τις διαβασεις πεζων και ραμπες για καροτσακια κλπ,δηλαδη πρεπει να εισαι πολυ αναισθητος για να παρκαρεις ειδικα σε ραμπα.
Αλλα ,σε καποιες περιοχες(πχ προαστια) οι συνδεση με κεντρο ειναι για συνταξιουχους.Δηλαδη ποιος εργαζομενος που περναει 9ωρες στην δουλεια θα προτιμησει να κανει επιπλεον 2:30 ωρες με λεωφοριο-τρενο-περπατημα ,αντι για 1:15 με αυτοκινητο?
Εργαζομαι χρονια στην ιδια περιοχη και εχω παρατηρησει τα εξης:
Η τροχαια,σπανια κοβει κλησεις για παρανομο παρκαρισμα και αυτο γινεται οταν πραγματικα καποιο αυτοκινητο εμποδιζει ή το τρολει ή την ραμπα στο πεζοδρομιο.
Η δημοτικη αστυνομια απ την αλλη,εκοβε αβερτα (ακομα και εαν το αυτοκινητο βρισκοτανι σε αποσταση μικροτερη απο 15 μετρα απο γωνια!),κυριως στην αρχη της "σεζον"=Σεπτεμβρης=οταν ξεκινανε να νοικιαζουν τις θεσεις τα γυρω ιδιωτικα παρκινγκ και κοντα στις γιορτες.
Απο τοτε ομως,που η οικονομικη κριση εγινε αρκετα αισθητη στα εδω εμπορικα καταστηματα (απο την προηγουμενη ανοιξη περιπου)και αρχισαν να μπαινουν τα πρωτα λουκετα, καναμε μαυρα ματια να δουμε κληση δημοτικης αστυνομιας στα παμπριζ μας!
Georgios Syriotis
23/10/2009 10:46
arxizo na sympatho tin nea kybernish, eina omos diskolo na pisis ton ellina, oti dhmokatia den einai na kanei o kathenas oti theli h otan exei aftokinito nan min xriasti na perpatish oute 100 M sas evxome kali epitixia K. Ypourgoi
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
23/10/2009 09:58
Μόνο αν συνειδητοποιήσουν ότι δέν θα γίνεται ανεκτό το παράνομο παρκάρισμα, κάποιοι Νεοέλληνες εποχούμενοι θ''αποφασίσουν να χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ για τις μετακινήσεις τους. Αντε, να τελειώνουμε καί μ''αυτούς, να ξεβρωμίσει καί το Κέντρο.
Nameless
23/10/2009 09:25
Για ακόμα μία φορά ΜΠΡΑΒΟ στο Χρυσοχοίδη. Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες. Φυσικά αυτοκίνητο ΕΧΩ αλλά για δουλειές του κέντρου το ξεχνάω. Έχεις ένα σωρό τρόπους να μεταφέρεις ακόμα και ογκώδη πράματα.
lilika
23/10/2009 09:24
to problima den lunetai me kliseis!ktiste parkin kai meta elate na mou peite giati parkara paranoma!i lusi den mporei na einai monomeris!kai auto den isxuei mono gia to kentro kathws kai pollles alles perioxes exoun problima.
Backstreet Boy
23/10/2009 02:15
ειμαι σιγουρος πως ολοι εσεις οι ευσυνειδητοι που κραζετε αφτουσ που παρκαρουν καπως "ατσαλα" μαλλον δεν εχετε αυτοκινητο αρα ειστε εκτωσ πραγματικοτητασ η απλα δεν εχετε φαει κληση οπως εγς προχτες για να τη νιωσετε πωσ ειναι...γιαυτο αρα3τε λιγο.
A.Σ.
22/10/2009 22:04
Μπράβο και πάλι στον κ. Χρυσοχοΐδη. Όσο για τις συνήθεις δικαιολογίες, δεν υπάρχουν παρκιγκ κ.λ.π.έχουμε βαρεθεί να τις ακούμε. Όταν το Σαββατόβραδο, ακόμη και η Διονυσίου Αρειοπαγίτου γίνεται στην αρχή της πάρκιγκ, υπάρχουν δικαιολογίες;;
sk
22/10/2009 19:45
@ M T Δεν κατάλαβα ακριβώς τι προτείνεις όμως; Να παρκάρει ο καθένας όπου θέλει;
chris
22/10/2009 19:38
paret to metro, parte podilato, pate me to podia..ante k***ellinarades
βικ
22/10/2009 17:43
Και επίσης για να είμαστε δίκαιοι να απομακρυνθούν από τα πεζοδρόμια και ολοι οι παράνομοι μικροπωλητές.
George
22/10/2009 17:19
Συμφωνω ρε παιδια να απαγορεψουν τα αμαξια απο το κεντρο κλπ...........αλλα να υπαρχουν και συγκοινωνιες αξιολογες
Γλυφαδα - Συνταγμα με το τραμ 1 ωρα και 20 με 30 λεπτα.
Οποτε τι μου λετε? Αυτη ειναι η συγκοινωνια. Ασ μπουνε και οι Υπουργοι στα ΜΜΜ και βλεπουμε
Ο δημος της Αθηνας θα πρεπει να κανει φτηνα δημοτικα παρκινγ πρωτα για τους κατοικους του κεντρου και μετα για τους επισκεπτες
Τα Polis Park χρεωνουν το 3 ωρο 14 ευρω .
Ημαρτον πλεων
Vasileios Z
22/10/2009 17:13
Οι λύσεις του συγκοινωνιακού είναι Μετρό με πολλούς σταθμούς επιβίβασης και πολλές γραμμές μεταφοράς και τράμ.
ΓΙΩΡΓΟΣ Π
22/10/2009 16:49
ΡΕ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ .ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΕΧΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΗΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΜΑΣ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ.
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΚΑΛΑ ΠΑΤΕ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΨΙΡΙΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ.ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ
Kostis
22/10/2009 16:28
Σας παρακαλώ, κάντε κάτι και για τη Θεσσαλονίκη!
mp
22/10/2009 14:40
etsi, emeis diladi pou kanoume kiklous gia na parkaroume eimaste vlakes?
Spir
22/10/2009 14:36
Kala kanoun, alla as ftia3oun k kana parking. H as ftia3oun ton hlektriko pou kathe prwi einai sa nazistiko treno pou paei ekdromi sto Dahau me olous mas stoivagmenous mesa, ton ena panw ston allo se sinthikes athlies. Adiaforo k gia ta erga tous. EInai provlima tous, na ta kanoun to vrady. As ta kanoun auta k meta vgainoun na ta arpa3oun k apo tis klhseis.
Έρις
22/10/2009 13:47
Ας κάνουν και μια βόλτα προς Πειραιά μεριά, που γίνεται καθημερινά ο χαμός! Πρόστιμα και σ'' όσους δε σέβονται τις διαβάσεις και τους πεζούς γενικότερα!
AXA
22/10/2009 13:44
O XRYSOXOIDHS EINAI APO TOUS LIGOUS POLITIKOUS POU SEBOMAI KAI ELPIZW NA SYNEXISEI ETSI KAI OXI MONO STHN TROXAIA ALLA KAI STHN ANTIMETOPISH THS EGKLHMATIKOTHTAS KAI TWN KOUKOULOFORWN, KAI TWN TROMOKRATWN. A!! MHN KSEXASW, KAI TWN IDIWN TWN ASTYNOMIKWN POU EINAI LIGO APO OLA TA PARAPANW.

OSO GIA OSOU GKRINIAZETE KAI LETE OTI DEN BRISKETE NA PARKARETE H'' OTI DEN SAS BOLEUOUN OI SYGKINWNIES: PROBLHMA SAS. OI NOMOI EINAI NOMOI. AMA 8ELETE NA PARKARETE OPOU GOUSTARETE NA PATE STH SAXARA POU EXEI KAI APLA.
Θάνις Κεκερίδης
22/10/2009 12:44
-Σωστό το μέτρο. Μπράβο στον νέο Υπουργό. Δύο ερωτήσεις μόνο: α) Δεν είμαστε λίγοι κύριε Υπουργέ που κυκλοφορούμε με δίτροχα. Που προβλέπεται η νόμιμη στάθμευσή μας στο κέντρο; Πραγματικά δε θέλω να είμαι παραβάτης, πως θα το "καταφέρω"; β) Περιμένουμε τώρα να δούμε ποιος θα "σηκώσει" τα αυτοκίνητα της Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου Αθηναίων, που ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΟΥΝ τα πρωινά στην Αγ. Κωνσταντίνου. (κάποιος να μας σώσει από τους "σωτήρες μας")
andreas
22/10/2009 12:25
jet 22/10/2009 09:45 to leoforeio to xereis/?? iparxei kai to metro stin akadimias kai to ligo perpatima kako den kanei!!! \
Γιωργος
22/10/2009 12:22
Συγχαρητήρια για τα μέτρα και την αστυνόμευση. Μην ξεχνάτε τις λεωφορειολωρίδες. Όπου δεν υπάρχει άστυνόμευση γίνεται χαμός. Όπου υπάρχει, τα λεωφορεία κινούνται πολύ γρηγορότερα.
Τώρα, υπάρχουν τα ΙΧ, υπάρχουν και τα μηχανάκια. Δεν είναι στο ίδιο καζάνι. Εάν μετακινούμασταν όλοι με μηχανάκια δεν θα υπήρχε κυκλοφοριακό πρόβλημα αλλά και η ρύπανση θα ήταν σαφώς μικρότερη. Εάν μετακινούμασταν όλοι με ΙΧ, αφήνω στη φαντασία σας την εικόνα...
Αυτό σημαίνει ότι τα μηχανάκια μπορούν να κάνουν ότι θέλουν; Σαφώς και όχι. Πού θα παρκάρουν; Είναι πράγματι ένα πρόβλημα. Αλλά με το να παρκάρουν όπου θέλουν προσθέτουν στην εικόνα χάους που ζούμε καθημερινά.
Επιτέλους, ας προσπαθήσει ο καθένας μας να σεβαστεί τους γύρω του. Γκρινιάζουμε συνέχεια για την ανεπάρκεια του κράτους. Όταν όμως πάει να κάνει τη δουλειά του, τότε βέβαια δεν μας αρέσει και συνεχίζουμε να..... γκρινιάζουμε. Θέλουμε να αστυνομεύει τους άλλους αλλά εμάς όχι. Αυτή είναι η αλήθεια.
Κυκλοφορώ συχνά με μηχανάκι και προχτές έφαγα κλήση στο κέντρο. Επαναλαμβάνω, συγχαρητήρια για την αστυνόμευση.
Geo50
22/10/2009 12:18
NA ELEFTHEROSOUN TA PEZODROMIA TA PERIPTERA, NA MPOUN ESA SE MAGAZIA KAI NA EXOU TAMIAKES MHXANES.

DROMOI STHN ELLADA THIMIZOUN ANAPTISOMENES / TRITOKOSMIKES XORES.

DIAVATES- PEZOI DEN EXOUN KANENA XORO GIA NA PERPATISOUN.

DEN EINAI MONO TO TRIGONO STO KENTRO THS ATHINAS ALLA SE OLH THN ELLADA TA ORGANA NA KANOUN SOVARA THN DOULIA TOUS.

NA FYGFOUN OLA TA EMPODIA APO TA PEZODROMIA EINAI DIGMA POLITISMOU KAI ANTHROPIAS NA MPORH NA PERPATAH KAPOIOS HREMA ME ASFALEIA.
maria
22/10/2009 11:57
να επεκταθουν οι ελεγχοι και οι κλησεις και στις γειτονιες, και στα προαστεια της αθηνας. εχει γινει κανονας το παρκαρισμα σε πεζοδρομια. καροτσακι παιδιου πρεπει να πηγαινει απο το δρομο με κινδυνο για την ζωη του.
Stef
22/10/2009 11:41
Καλα τους κανουνε...γραψτε τους ολους οσοι ειναι παρανομοι...καιρος να εφαρμοστουν οι νομοι σε αυτη τη χωρα.
Και αν δεν εχουν που να τα βαλουνε , ας μην τα περνανε...να περνανε τα μεσα μαζικης μεταφορας...αλλα ξεχασα...ειναι δυνατον ΑΥΤΟΙ να μπουνε σε μεσα μαζικης μεταφορας?... Αυτοι ειναι ''μουρες''....
sk
22/10/2009 11:33
Συγνώμη για το προηγούμενο μήνυμα, προφανώς ήθελα να πώ πως η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα όπου συμβαίνει αυτό (και όχι πόλη).
νικ
22/10/2009 11:30
Ακούω τις διαμαρτυρίες ορισμένων που συνοψίζονται στη φράση "κι εγώ που θα παρκάρω;".Αυτό κύριοι ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΕ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΚΑΡΑΤΕ.Για να σας δω...
Μ Τ
22/10/2009 11:22
@sk
Συμφωνούμε ότι τα πεζοδρόμια ε''ιναι για τους πεζούς...αλλά η Αθήνα φίλε μου δεν είναι ούτε Βερολίνο (με U Bahn, S Bahn κλπ όπου πολλοί κάτοικοι δεν έχουν καν αυτοκίνητο γιατί πραγματικά δεν το χρειάζονται), ούτε Βιέννη (με 15 γραμμές Μετρό). Μέχρι να τα φτιάξουμε εμείς αυτά πρέπει κάτι να γίνει για να μετακινηθούμε στο κέντρο.
ΕΥΗ
22/10/2009 11:18
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ !!

ΜΑΖΕΨΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - ΤΑΧΙ - ΠΟΥΛΜΑΝ - ΛΕΩΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΑΝΤΙΑΣΦΥΞΙΟΓΟΝΑ ΜΑΣΚΑ !!

condor
22/10/2009 11:14
tus mavrus ke tus asiates i opii metatrepsane to istoriko kentro tis Athinas se afrikano-asiatiko pazari pios tha tus masi???
sk
22/10/2009 11:03
Επιτέλους! Είναι απαράδεκτο να παρκάρει κανείς όπου θέλει. Η ελλάδα είναι από τις ελάχιστες πόλεις όπου συμβαίνει αυτό. Το πεζοδρόμιο είναι για τους πεζούς και όχι τα αυτοκίνητα και μηχανάκια. Να θυμίσω πως τον περασμένο χρόνο γιαγιά με το εγγονάκι της είχαν χάσει την ζωή τους γιατί ασυνείδητος είχε παρκάρει και κλείσει πεζοδρόμιο στην λιοσίων και ουδέποτε ασχολήθηκε κανείς με αυτό και να κάνει κάτι. Σε καμία ευρωπαϊκή μεγάλη πόλη δεν υπάρχει δωρεάν στάθμευση στο κέντρο της πόλης. Αυτά είναι απλά δικαιολογίες. Ας ελπίσουμε πως αυτά που λέει ο χρυσοχοϊδης θα γίνουν πράξη και δεν θα μείνουν στα χαρτιά.
Ήθελα και ΠΑΣΟΚ τρομάρα μου
22/10/2009 10:46
Πρώτα να πιάσετε αυτούς που παραβιάζουν τα Κόκκινα και τα Stop και αφαιρούν ζωές, αυτούς που οδηγούν στην Εθνική λες και βρίσκονται στη Μοντσα, τους μεθυσμένους και όλους τους άλλους. Τώρα σας φταίνε και τα παρκαρισμένα μηχανάκια των απλών φτωχών πολιτών που κατεβαίνουν να κάνουν τα ψώνια τους ψάχνοντας για ευκαιρίες στο κέντρο της Αθήνας. Εγώ προσωπικά που δεν χρησιμοποιώ αυτοκίνητο και δεν ρυπαίνω όπως τα PORSCHE CAYENNE των διάφορων "έφαγα" μια τέτοια κλήση. Αποτέλεσμα? Δεν προκειται να ξαναπατήσω το πόδι μου για ψώνια στο κέντρο...καταλάβατε καταστηματάρχες που φωνάζετε? Ερώτηση: Που είναι τα πάρκινγκ? Υπάρχει συγκοινωνία της προκοπής σ'' αυτή την πόλη? Αντέχει ο πολίτης των 700 Ευρώ να πληρώνει ιδιωτικά πάρκινγκ? ή είναι ουσιαστικά υποχρεωμένος να πάρει ΤΑΞΙ? Ή μήπως αντί να κάνουμε αντιλαϊκή πολιτική για να καλύψουμε τα ελείμματα βρήκαμε την εύκολη λύση να κόβουμε βροχή τις κλήσεις στο λαουτζίκο?Κύριε Χρυσοχοϊδη....να πάρετε το λεωφορείο για τις μετακινήσεις σας από αύριο και κάθε μέρα έτσι για να δείτε τι εστί βερύκοκκο και να ενσωματώσετε την Τροχαία και την ΕΛΑΣ στις διάφορες ΔΟΥ της περιοχής γιατί πραγματικά έχουν μετατραπεί σε φοροεισπράκτορες αντί να κάνουν ουσιαστικό έργο!!!
όλι
22/10/2009 09:50
Έτσι πρέπει! Καμία ανοχή τους εξυπνάκηδες που παίζουν με τη σωματική ακεραιότητα των πολιτών.Αν και κάτι μου λέει ότι αυτό γίνεται μόνο τώρα για τα μάτια του κόσμου...Μακάρι να διαψευστώ!
jet
22/10/2009 09:45
καλα ολα αυτά αλλά που θα παρκάρουμε τα μηχανάκια, για παράδειγμα στην ομήρου στην ΤτΕ δεν υπάρχει επαρκές parking πουθενά, παρά μόνο στο δρόμο και στο πεζοδρόμιο και ενώ ξέρουν πως τα Moto ανήκουν σε εργαζόμενους/υπαλλήλκους που δουλεύουν στα γραφεία και δεν πίνουν καφέ στο κολωνάκι η αστυνομία γράφει.γιατί?
Κάντε θέσεις στάθμευσης και τα ξαναλέμε
Α. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
22/10/2009 09:32
αυτοι οι τροχαιοι κ ο ανεκδιηγητος αφεντικος τους, υπολοιπο του φαινoμενου σημιτη, δουλευουν εμμισθοι, στο mall, κ τα αλλα πολυκαταστηματα!!
μαυτα τα μετρα θα το αποτελειωσουν το κεντρο.
αφου αντι για μυαλο εχουν κουμουλες!! ρε μεγαλε στο λεγομενο κεντρο, στην αθηνα κατοικουν ανθρωποι!!
πως θα μετακινηθουν??
ο κρετινισμος στο αφθαστο μεγαλειο του, κι απο διπλα ο υφερπων πρασινος φασισμος!!
τοχουμε ξαναδει το εργο!!
καταστρεφετε το λαο μας κ τον παραδινετε βορα στους λογης - λογης...
συγχαρητηρια, αλλα βεβαια τι σας νοιαζει .., εσεις εισαστε ελληνικης καταγωγης υπηκοοι αλλων χωρων, που μας εχετε καταλαβειι!!
αντισταση κ παλη, ο μονος δρομος...
KA
22/10/2009 09:19
Καιρός ήταν να υπάρξει και λίγη αστυνόμευσή , αρκεί να μην σβήνονται

όλες οι τελευταίες ειδήσεις