Οι επενδυτές είχαν μείνει έκπληκτοι με τις κόντρες ανάμεσα σε συναρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες αλλά και με τις μεγάλες καθυστερήσεις

Βούλιαξαν τα υδροπλάνα

Η γραφειοκρατία έπνιξε ένα μεταφορικό μέσο που ταιριάζει γάντι στην Ελλάδα

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΕΛΕΖΟΣ   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/07/2009 07:00 |
 Βούλιαξαν τα υδροπλάνα

Φεύγουν οριστικά από την Ελλάδα τα υδροπλάνα! Έπειτα από πέντε ολόκληρα χρόνια συνεχών καθημερινών αναμετρήσεων με το τέρας της ελληνικής γραφειοκρατίας, οι άνθρωποι που επιχείρησαν να επενδύσουν σε ένα νέο μέσο μαζικής μεταφοράς στη χώρα μας ηττήθηκαν κατά κράτος...

Κι ας πήγαν βόλτες με τα υδροπλάνα τους σχεδόν το μισό Υπουργικό Συμβούλιο της Νέας Δημοκρατίας! Δεν ήταν λίγοι οι υπουργοί, υφυπουργοί και γενικοί γραμματείς που μετά τις βόλτες τους σε νησιά και... λίμνες δήλωναν έκπληκτοι για το σχέδιο ανάπτυξης στόλου υδροπλάνων στην Ελλάδα. Όπως έλεγαν, είναι ένα νέο μεταφορικό μέσο που ταιριάζει γάντι στη γεωμορφολογία της χώρας!

Πέντε χρόνια μετά, ο εμπνευστής του σχεδίου με τα υδροπλάνα αναχώρησε για τον Καναδά, απογοητευμένος από την έκβαση του εγχειρήματος. Το βουνό των εμποδίων- και των επιχειρηματικών συμφερόντων- που κράτησε πεισματικά τα υδροπλάνα μακριά από το Αιγαίο, τελικά αποδείχθηκε αξεπέραστο, παρά το γεγονός ότι αρκετά ήταν τα κυβερνητικά στελέχη που υπόσχονταν λύσεις για να δρομολογηθεί το μέσο στα νησιά της άγονης γραμμής!

Ο Ελληνοκαναδός επιχειρηματίας Μιχ. Πατέλλης (γεννημένος στην Κάλυμνο), μέχρι πρόσφατα πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας υδροπλάνων ΑirSea Lines, προσπάθησε μάταια αυτά τα χρόνια να καθιερώσει το μεταφορικό μέσο. «Αντιμετωπίζουμε πολλά προβλήματα, λόγω των αργών ρυθμών διεκπεραίωσης των υποθέσεων από τις δημόσιες υπηρεσίες και πλέον, ως επιχείρηση που έχει επενδύσει πάνω από 25 εκατ. ευρώ και απασχολεί πάνω από 70 άτομα προσωπικό, έχουμε φτάσει στα όρια», τόνιζε στα «ΝΕΑ» ο κ. Πατέλλης στα τέλη του περασμένου χρόνου.

Θλιβερό παράδειγμα. Η υπόθεση των υδροπλάνων, λέει στα «ΝΕΑ» ο γενικός διευθυντής της ΑirSea Lines Τάσος Γκόβας, «αποτελεί θλιβερό παράδειγμα για το πώς το ελληνικό κράτος αντιμετωπίζει σήμερα την επιχειρηματικότητα». Και προσθέτει: «Οι μεγαλόστομες υποσχέσεις για δήθεν διευκόλυνση των επενδύσεων στην Ελλάδα και την πάταξη της γραφειοκρατίας, δυστυχώς παρέμειναν γράμμα κενό». Από το καλοκαίρι του 2004, τα υδροπλάνα παρέμειναν... εξόριστα στο Ιόνιο. Πέρυσι πετούσαν μόνο τρία, συνδέοντας καθημερινά τα νησιά του Ιονίου με την Πάτρα, τα Ιωάννινα και το Πρίντεζι της Ιταλίας. Αυτό όμως δεν αρκούσε για να στηρίξει την ανάπτυξη ενός σοβαρού επιχειρηματικού πλάνου άνω των 80 εκατ. δολαρίων.

Οι Καναδοί επενδυτές είχαν μείνει έκπληκτοι με την ελληνική γραφειοκρατία, με τις κόντρες ανάμεσα σε συναρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες όπως είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και το Λιμενικό, αλλά και με τις μεγάλες καθυστερήσεις της κυβέρνησης να ολοκληρώσει το απαραίτητο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των υδροπλάνων στη χώρα μας.


Το... άβατο του Αιγαίου

Η ΑirSea Lines άρχισε τις πτήσεις της στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο του 2004 και μέχρι τα τέλη του 2008 πραγματοποίησε περίπου 18.500 πτήσεις, μεταφέροντας 180.000 επιβάτες.

Η εταιρεία είχε εξασφαλίσει άδειες και είχε κατασκευάσει δέκα υδατοδρόμια (θαλάσσιοι διάδρομοι για την αποθαλάσσωση- προσθαλάσσωση των υδροπλάνων και λυόμενες εξέδρεςπροβλήτες για την ασφαλή αποβίβασηεπιβίβαση των επιβατών) σε νησιά του Ιονίου και του Αιγαίου. Με την προτροπή μάλιστα του πρώην υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννη, η εταιρεία είχε κάνει την απαραίτητη προεργασία για τη δημιουργία ανάλογων υποδομών (υδατοδρόμια) για υδροπλάνα σε άλλα 29 μικρά νησιά με πληθυσμό έως 1.500

κατοίκους!

Ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα για την εταιρεία παρέμενε η δημιουργία κατάλληλης βάσης στην Αττική. Η παραχώρηση τμήματος του λιμανιού του Λαυρίου για τη δημιουργία υδατοδρομίου αποδείχθηκε ασύμφορη για πολλούς λόγους. Η πρόσβαση των επιβατών στο Λαύριο απαιτούσε πολύ χρόνο και κόστιζε ακριβά, ενώ και το υδατοδρόμιο όταν επικρατούσαν μελτέμια δεν ήταν κατάλληλο (ασφαλές) για την εκτέλεση πτήσεων.

Η βάση στον Φλοίσβο. Οι
σχεδιασμοί της εταιρείας για τη δημιουργία βάσης στην περιοχή μεταξύ του Φλοίσβου και του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), που θεωρείται ιδανικός χώρος για την εξυπηρέτηση υδροπλάνων και επιβατών, ανακόπτονταν συνεχώς από διάφορες υπηρεσίες του Δημοσίου (Ολυμπιακά Ακίνητα, Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης, Πολεμικό Ναυτικό κ.λπ.). Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι πίσω από το...

άβατο του Φλοίσβου για τα υδροπλάνα κρύβονταν επιχειρηματικά- ναυτιλιακά συμφέροντα που εκμεταλλεύονται τις γραμμές του Αιγαίου, με γρήγορα πλοία.

«Η επίμονη καθυστέρηση της λειτουργίας του υδατοδρομίου κοντά στην Αθήνα μάς παρέλυσε, με αποτέλεσμα καθημερινά να ξοδεύονται τα χρήματα που είχαν επενδυθεί, να απολύεται προσωπικό και σε γενικές γραμμές η εταιρεία να οδηγείται σε παράλυση», λέει ο κ. Γκόβας. Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, μόνα τα μηνιαία λειτουργικά έξοδα ανέρχονταν σε 700.000

ευρώ, ενώ τα ημερήσια έσοδα τους χειμερινούς μήνες μόλις που ξεπερνούσαν τις 3.000 ευρώ!

Επένδυση 80 εκατ. δολ. Όπως αναφέρει ο κ. Γκόβας, το επιχειρηματικό πλάνο της ΑirSea Lines, στο οποίο μετείχαν και Καναδοί επενδυτές, προέβλεπε την επένδυση περίπου 80 εκατ. δολαρίων για την ανάπτυξη ενός στόλου 50 υδροπλάνων στον ελλαδικό χώρο, καθώς και τη δημιουργία βάσεων συντήρησης και υποστήριξης του μέσου αυτού σε διάφορα σημεία της νησιωτικής Ελλάδας. Το ίδιο πλάνο προέβλεπε ότι εντός του πρώτου έτους λειτουργίας θα έπρεπε να πετούν στην Ελλάδα τουλάχιστον έξι υδροπλάνα, αντί των δύο - τριών που υπήρχαν όλα αυτά τα χρόνια!

3
ΣΚΟΡΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
26/03/2011 10:12
ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΩΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΟ. ΑΡΓΗΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΝΑ ΨΑΞΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΚΓΕΚΡΗΝΕΝΟ ΘΕΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ.ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ Η ΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΗΜΕΝΗΣ ΙΔΕΑΣ ΑΠΕΧΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΙΡΙΑ ΕΤΟΙ ΦΩΤΟΣ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΥΠΟΤΗΘΕΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ.ΑΠΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΕΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΛΥ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΑΡΘΟ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΛΟΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΤΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΠΛΗΡΕΙΣ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΕΦΤΕΛΙΣΤΙΚΟ, ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΟΠΟΥ ΛΙΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΣΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΛΙΓΩΝ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΩΝ ΑΛΛΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΤΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΛΟΙΠΩΝ ΑΡΚΕΤΑ ΑΣΧΩΛΙΘΗΚΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΝΩΣΤΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΩΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ TIΣ ΙΔΕΕΣ ΟΠΟΥ ΕΧΩ,ΜΑΛΛΩΝ ΕΙΧΑ ΑΦΟΤΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΟ.ΠΡΙΝ ΑΡΧΗΣΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑ Ι ΛΙΓΟ ΜΠΩΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΙΣΕΙ Η ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΜΕΛΛΩΝ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΞΩ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΙΣ ΙΔΕΑΣ-ΣΧΕΔΙΟΥ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕNA MAIL. ΕΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ-ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΣΤΟ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ Η ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΑΣ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ.ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΡΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΞΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΤΑΙ ΠΕΡΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΨΕΥΔΩΝΙΜΟΥ ΟΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΑΡΚΕΤΑ TO ΚΟΥΡΑΣΑ.Η ΚΥΡΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ 6ετια ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 2010 (ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ 2011 ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ) ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ WELCOME KAI ΣΤΟ SERVICE ΣE ENA AΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ MEΡΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΛΕΓΕΤΕ ΜΙΚΡΗ ΒΕΝΕΤΕΙΑ Η LITLLE VENECE H KAI ΑΛΛΙΩΣ PICOLA VENECIA.OΠΩΣ KATAΛΑΒΕΝΕΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ Η ΑΛΟΔΑΠΠΩΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΟΠΟΥ ΚΑΘΕΤΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΗΤΕ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΥΜΕΡΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΟΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ.ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΟΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΟΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΒΕΝΕΤΙΑ.ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΦHMIΣH ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΟΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΛΕΓΕΤΕ VERANDA CAFE-BAR.EAN ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΕΙ ΤΟ SITE VERANDA BAR MYKONOS,ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ.ΑΥΤΑ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.ΕΓΩ ΛΟΙΠΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000 ΜΕ 3000 ΑΤΟΜΑ ΤΗΝ ΜΕΡΑ.ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΣΕΖΩΝ ΒΕΒΑΙΑ.ΑΡΑ ΤΑ ΕΥΚΟΛΟΣ ΑΝΟΟΥΜΕΝΑ ΠΑΡΑΛΙΠΟΝΤΑΙ.ΕΑΝ ΛΟΙΠΩΝ ΣΤΗΘΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΙΔΟΥΣ ΑΕΡΟΒΟΛΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΩ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΙΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 20000euro.ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΤΟΥΝ ΤΟ SITE VERANDA ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΠΛΗΡΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΩΧΗ ,ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΟΣΜΟΥ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΥΝΕΧΕΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΩ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΕΙΜΑΙ 34 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΠΟΛΥΕΤΟΙ ΠΕΙΡΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ ΝΑ ΠΥΘΩ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΟΜΕΑ ΜΟΥ.ΤΩΡΑ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΟ ΚΡΙΣΗΣ....ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΟΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ DOUBA''I'' AΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΛΟΙΠΩΝ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΠΗΡΑΝΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟ ΠΗΡΑΝΕ.ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΝΜ Η MAIL.
Αντώνης Κυριτσάκης
11/07/2009 10:32
Το υδροπλάνο (γάντι για τις μεταφορές στο Αιγαίο) δεν μπορούσε να πιάσει ανοικτά του Λαυρίου!!! μια θαλάσσια περιοχή με μικρό σχετικά κυματισμό. Που να πάει και σε άλλες περιοχές... Αλήθεια πως θα γίνονταν υδατοδρόμιο, εντός της ζώνης αποκλειστικής πτητικής εμπορικής εκμετάλλευσης του Ελ. Βενιζέλος (Hotchief); Αλήθεια τα μεταφορικά κόστη του υδροπλάνου πως βγήκαν? Με εταιρεία με 80 υδροπλάνα και με πολλές ώρες πτητικές κατά έτος ή και με πληρότητες της τάξεως του 90%. Όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε εσφαλμένα συμπεράσματα ως προς την ανταγωνιστικότητα του υδροπλάνου. Το υδροπλάνο σαν αεροπορικό μέσο κατά βάση έχει όλα τα μειονεκτήματα του μέσου, υψηλά λειτουργικά κόστη και ιδίως για ένα αεροσκάφος των 19θέσεων. Η χώρα μας γενικά είναι αφιλόξενη για τον αεροπορικό κλάδο από πλήθος παραγόντων π.χ. ΥΠΑ (θεσμικό πλαίσιο και άτομα), λίγα αεροδρόμια, αυξημένα λειτουργικά κόστη και αυτά σε σύγκριση με χώρες του εξωτερικού που είναι ένα οικείο μέσο. Στην χώρα μας ένα θαλάσσιο μεταφορικό μέσο είναι πιο ιδανικό από άποψη λειτουργικών εξόδων και νομικού πλαισίου, δέστε πόσα θαλάσσια σκάφη υπάρχουν σε σύγκριση με ιδιωτικά αεροπλάνα, αυτό μιλάει από μόνο του. Δυστυχώς κάποιοι από τον αεροπορικό χώρο στην χώρα μας κάνουν χρήματα από όλες αυτές τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκάστοτε επενδυτές (ελληνοαμερικανοί - ελληνοαυστραλοί) που έρχονται στην Ελλάδα για να ασχοληθούν με το αεροπορικό κλάδο, έχουμε πολλά παραδείγματα με πολύ πρόσφατο τα υδροπλάνα. Γενικά ο αεροπορικός κλάδος δεν είναι ότι καλύτερο από άποψη ανθρώπινου δυναμικού βρίθει από άτομα που δεν είναι ότι το καλύτερο (επαγγελματική συμπεριφορά). Αλήθεια: Στα υδροπλάνα οι Ελληνοκαναδοί έχασαν εκ. ευρώ ενώ κάποιοι άλλοι δεν βγήκαν ζημιωμένοι... δηλαδή κάπου κατέληξαν αυτά τα χρήματα, εκτός και αν κάποιος μας πει ότι βούλιαξαν στο Αιγαίο. Άντε τώρα με όλα αυτά να βρεθεί καινούργιο θύμα-επενδυτής από το εξωτερικό, φοβάμαι ότι θα κάνουμε κάποια χρόνια να το δούμε. Αλήθεια γιατί ο Ωνάσης με την παλιά ολυμπιακή είχε κάνει χρήσει των υδροπλάνων, μήπως είχε έντιμους συνεργάτες τότε, ως γνωστόν φημίζονταν για την επιλογή των συνεργατών του. Κρίμα γιατί αυτοί που συντέλεσαν στην αποτυχία του μέσου βγαίνουν και μιλάνε... Το σχόλιο μου είναι αφιερωμένο κατά σειρά εμφανίσεως στα θύματα επενδυτές του εξωτερικού στον αεροπορικό κλάδο, Μπαλαγιάννη, Πατέλη. Τουλάχιστον ας τους αναρτηθεί κάποιο μνημείο πεσόντων, τόσα λεφτά "πέταξαν", για να θυμόμαστε "τα καλά" παιδιά στην χώρα μας του αεροπορικού κλάδου.
Romeo Zoukakis
11/07/2009 09:26
Το υδροπλάνο (γάντι για τις μεταφορές στο Αιγαίο) δεν μπορούσε να πιάσει ανοικτά του Λαυρίου!!! μια θαλάσσια περιοχή με μικρό σχετικά κυματισμό. Αλήθεια πως θα γίνονταν υδατοδρόμιο, εντός της ζώνης αποκλειστικής πτητικής εμπορικής εκμετάλλευσης του Ελ. Βενιζέλος (Hotchief); Αλήθεια τα μεταφορικά κόστη του υδροπλάνου πως βγήκαν? Με εταιρεία με 80 υδροπλάνα και με πολλές ώρες πτητικές κατά έτος ή και με πληρότητες της τάξεως του 90%. Όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε εσφαλμένα συμπεράσματα ως προς την ανταγωνιστικότητα του υδροπλάνου. Το υδροπλάνο σαν αεροπορικό μέσο κατά βάση έχει όλα τα μειονεκτήματα του μέσου, υψηλά λειτουργικά κόστη και ιδίως για ένα αεροσκάφος των 19θέσεων. Η χώρα μας γενικά είναι αφιλόξενη για τον αεροπορικό κλάδο από πλήθος παραγόντων π.χ. ΥΠΑ (θεσμικό πλαίσιο και άτομα), λίγα αεροδρόμια, αυξημένα λειτουργικά κόστη και αυτά σε σύγκριση με χώρες του εξωτερικού που είναι ένα οικείο μέσο. Στην χώρα μας ένα θαλάσσιο μεταφορικό μέσο είναι πιο ιδανικό από άποψη λειτουργικών εξόδων και νομικού πλαισίου, δέστε πόσα θαλάσσια σκάφη υπάρχουν σε σύγκριση με ιδιωτικά αεροπλάνα, αυτό μιλάει από μόνο του. Δυστυχώς κάποιοι από τον αεροπορικό χώρο στην χώρα μας κάνουν χρήματα από όλες αυτές τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκάστοτε επενδυτές (ελληνοαμερικανοί - ελληνοαυστραλοί) που έρχονται στην Ελλάδα για να ασχοληθούν με το αεροπορικό κλάδο, έχουμε πολλά παραδείγματα με πολύ πρόσφατο τα υδροπλάνα. Γενικά ο αεροπορικός κλάδος δεν είναι ότι καλύτερο από άποψη ανθρώπινου δυναμικού βρίθει από άτομα που δεν είναι ότι το καλύτερο (επαγγελματική συμπεριφορά). Αλήθεια: Στα υδροπλάνα οι Ελληνοκαναδοί έχασαν εκ. ευρώ ενώ κάποιοι άλλοι δεν βγήκαν ζημιωμένοι... δηλαδή κάπου κατέληξαν αυτά τα χρήματα, εκτός και αν κάποιος μας πει ότι βούλιαξαν στο Αιγαίο. Άντε τώρα με όλα αυτά να βρεθεί καινούργιο θύμα-επενδυτής από το εξωτερικό, φοβάμαι ότι θα κάνουμε κάποια χρόνια να το δούμε. Αλήθεια γιατί ο Ωνάσης με την παλιά ολυμπιακή είχε κάνει χρήσει των υδροπλάνων, μήπως είχε έντιμους συνεργάτες τότε, ως γνωστόν φημίζονταν για την επιλογή των συνεργατών του. Κρίμα γιατί αυτοί που συντέλεσαν στην αποτυχία του μέσου βγαίνουν και μιλάνε... Το σχόλιο μου είναι αφιερωμένο κατά σειρά εμφανίσεως στα θύματα επενδυτές του εξωτερικού στον αεροπορικό κλάδο, Μπαλαγιάννη, Πατέλη. Τουλάχιστον ας τους αναρτηθεί κάποιο μνημείο πεσόντων, τόσα λεφτά "πέταξαν", για να θυμόμαστε "τα καλά" παιδιά στην χώρα μας του αεροπορικού κλάδου.