Εκπτώσεις στις Πανελλήνιες

Δραστικό περιορισμό της ύλης προτείνει η επιτροπή Μπαμπινιώτη

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:
Νίκος Μάστορας   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/04/2009 07:00 |
 Εκπτώσεις στις Πανελλήνιες
Ο Γ. Μπαμπινιώτηςτόνισε ότι για να μην απαξιωθεί το νέο λύκειο θα πρέπει οι επιδόσεις των μαθητών σε όλες τις τάξεις να συνυπολογίζονται, σε κάποιον βαθμό, για την εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ

Λιγότερη εξεταστέα ύλη στις Πανελλήνιες Εξετάσεις και στα ενδοσχολικά μαθήματα θα αντιμετωπίζουν οι μαθητές τα επόμενα χρόνια, ενώ τα μαθήματα επιλογής και οι εξωσχολικές δραστηριότητες στα γυμνάσια και στα λύκεια θα γίνουν περισσότερα και το σχολικό ωράριο θα διευρυνθεί.

Αυτό προκύπτει από τους σχεδιασμούς της επιτροπής Μπαμπινιώτη, δηλαδή του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ) του ΕΣΥΠ, το οποίο έχει αναλάβει τη διαμόρφωση πρότασης για την αναβάθμιση του λυκείου και το νέο εξεταστικό σύστημα. Οι αποφάσεις αυτές βέβαια δεν αφορούν τους μαθητές που φοιτούν σήμερα στο λύκειο, αλλά εκείνους που θα φοιτήσουν τα επόμενα χρόνια, καθώς η υλοποίηση των αλλαγών θα χρειαστεί χρόνο, ενώ η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έχει ήδη ανακοινώσει ότι οι όποιες αποφάσεις ληφθούν θα πραγματοποιηθούν σε ορίζοντα τριετίας ώστε να μην αιφνιδιαστούν οι μαθητές. Ωστόσο, στην περίπτωση που η διαδικασία κατορθώσει να προχωρήσει πιο γρήγορα, δεν είναι απίθανο να αποφασιστεί τουλάχιστον η μείωση της ύλης να ισχύσει νωρίτερα, καθώς πρόκειται για μέτρο που δεν αιφνιδιάζει, αλλά μάλλον ανακουφίζει τους μαθητές. Χθες, η επιτροπή Μπαμπινιώτη συνεδρίασε για τρίτη φορά και οριστικοποίησε τις προτάσεις που θα επεξεργαστεί στη συνέχεια το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σχετικά με τα νέα αναλυτικά προγράμματα και το περιεχόμενο των σπουδών στα λύκεια και τα γυμνάσια.

Συμφωνούν οι εκπαιδευτικοί
Οι εκπαιδευτικοί και φορείς που συμμετέχουν στο Συμβούλιο συμφώνησαν ότι από τις πρώτες αλλαγές για το νέο λύκειο και γυμνάσιο θα πρέπει να είναι η μείωση του σημερινού όγκου της ύλης και των υποχρεωτικών μαθημάτων, καθώς κατά γενική ομολογία οι μαθητές έχουν φορτωθεί τα τελευταία χρόνια με πολλή ύλη και μάλιστα δύσκολη, την οποία δεν προφταίνουν να αφομοιώσουν. Έτσι, η οδηγία προς το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο είναι «λιγότερη ύλη σε όλα τα μαθήματα και λιγότερα υποχρεωτικά μαθήματα», προκειμένου να απομείνει χρόνος και για εξωσχολικές δραστηριότητες, σχολικό αθλητισμό, ζώνες πολιτισμού, περιβαλλοντική εκπαίδευση, αγωγή υγείας, νέες τεχνολογίες κ.ά., δηλαδή για δραστηριότητες που θα βοηθήσουν τους μαθητές να αποκτήσουν μια πιο ολοκληρωμένη γενική παιδεία και ποιότητα σχολικής ζωής, χωρίς να τους εξαντλούν σε στείρα απομνημόνευση χιλιάδων ανάκατων πληροφοριών, όπως συνήθως συμβαίνει σήμερα.

Ολοήμερο λύκειο
Όπως εξάλλου είχαν γράψει «ΤΑ ΝΕΑ» στις 12 Μαρτίου, αυτή η προοπτική πιθανώς να οδηγήσει και σε διεύρυνση του σχολικού ωραρίου, δηλαδή σε ένα είδος ολοήμερου λυκείου ώστε να χωρέσουν όλες οι νέες δραστηριότητες και τα περισσότερα μαθήματα επιλογής που θα καθιερωθούν. Εξάλλου, ο κ. Μπαμπινιώτης τόνισε ότι για να μην απαξιωθεί το νέο λύκειο θα πρέπει οι επιδόσεις των μαθητών σε όλες τις τάξεις να συνυπολογίζονται, σε κάποιον βαθμό, για την εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.

Το ΣΠΔΕ θα συνεδριάσει και πάλι στις 11 Μαρτίου και κατόπιν έπειτα από τις ευρωεκλογές. Στις επόμενες συνεδριάσεις του θα ασχοληθεί και με το θέμα του νέου εξεταστικού συστήματος. Ως γνωστόν, ο κ. Μπαμπινιώτης έχει δηλώσει ότι μακροπρόθεσμος στόχος είναι να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις και οι υποψήφιοι να εισάγονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με βάση τους βαθμούς του απολυτηρίου τους, οι οποίοι θα διαμορφώνονται με συνυπολογισμό των επιδόσεών τους και στις τρεις τάξεις. Μέχρι να γίνει εφικτό αυτό όμως, εισηγείται την κατάργηση του ενιαίου χαρακτήρα που έχουν σήμερα οι εξετάσεις μέσω της ίδρυσης ενός διαρκούς εξεταστικού κέντρου, στο οποίο οι υποψήφιοι θα μπορούν να εξετάζονται μεμονωμένα έως και 4 φορές τον χρόνο και να βελτιώνουν διαρκώς τις βαθμολογίες τους, μέχρι να πετύχουν την εισαγωγή τους στη σχολή που επιθυμούν.

Η ΟΔΗΓΙΑ
προς το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο είναι να μειωθούν τα υποχρεωτικά μαθήματα

11
Ασθενής και οδοιπόρος(συνέχεια-τέλος)
25/04/2009 15:05
Με τις παραπάνω επισημάνσεις, δεν επιχειρείται να αμφισβητηθεί ότι πάντοτε υπήρχαν και θα υπάρχουν άξια παιδιά (εννοώ με ποιότητα χαρακτήρα και ειλικρινή διάθεση για μάθηση,από την οποία μόνο μπορεί να υπάρξει δομημένη αμφισβήτηση για τα κακώς κείμενα και όχι απλή και ενστικτώδης επιθυμία για κατάληψη της θέσης του xαλίφη),αλλά προξενεί εντύπωση πώς και δεν προβληματίζει ευρέως ότι,παρά την πανθομολογούμενη όχι καλή (και με προϊούσα χειροτέρευση) κατάσταση στον χώρο της εκπαίδευσης,κατά την τελευταία εικοσιπενταετία εμφανίζονται να υπάρχουν όλο και περισσότεροι αριστούχοι,ώστε να αδικούνται οι πραγματικοί αριστούχοι - οι οποίοι,μάλιστα,αξιώνουν (οι αριστούχοι,οι γονείς τους και οι συνήθεις - άλλοτε λόγω αφελείας και άλλοτε λόγω συμφέροντος - αβανταδόροι) να υποκλιθούμε στην ανωτερότητά τους και να τους ανακηρύξουμε Αλεξανδρινούς Βασιλείς,με τον ανάλογο,βέβαια,μισθό και όχι,απλώς,για το honore.Και,προς αποφυγή παρεξηγήσεων,δεν ισχυρίζομαι ότι οι μη άριστοι δεν έχουν θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,στην αγορά εργασίας και στην ιεραρχία(όσο κι αν η τελευταία λέξη δεν αρέσει σε κανέναν - αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα)της κοινωνίας,ακόμη και-στο πλαίσιο μιας εξελικτικής διαδικασίας-σε σημαντικές ή και κορυφαίες θέσεις(άλλωστε,η επιτυχημένη εκπαίδευση διακρίνεται από την ικανότητα αναδείξεως των ταλέντων ενός εκάστου),αλλά από του σημείου αυτού μέχρι να ανακηρύσσονται όλοι εκ προοιμίου και αδιακρίτως άξιοι (χωρίς ουσιαστική αξιολόγηση) για όλες τις θέσεις-και κατά προτίμηση τις καλύτερες-είτε στην εκπαιδευτική διαδικασία (που κατοχυρώνει, ειδικότερα , επαγγελματικά δικαιώματα -αφού,εάν επρόκειτο για θεωρητική μόνο επιμόρφωση, δεν νομίζω ότι θα είχε κανείς αντίρρηση να παρακολουθεί ο οιοσδήποτε επιθυμών κύκλους σπουδών για την προσωπική του καλλιέργεια,αλλά τότε δεν ξέρω εάν θα ήταν και πολλοί οι ενδιαφερόμενοι),είτε αργότερα στην αγορά εργασίας,υπάρχει μεγάλη απόσταση,που δεν μπορώ,δια της λογικής, να καταλάβω πώς καλύπτεται.Εκτός εάν αποδέχεται κανείς την άποψη ότι δεν πρέπει να υφίσταται κανενός είδους κοινωνική οργάνωση και ότι πρέπει να καταργηθεί κάθε μορφής αξιολόγηση,οπότε-τότε-θα πρέπει και να αποδεχθεί ότι δεν θα καταλαμβάνουν θέσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,ακολούθως δε εργασίας και ευθύνης,αυτοί που έχουν τη ζέση και τις ικανότητες(δηλαδή,τουλάχιστον,ειλικρινή επιθυμία γνώσης και,στη συνέχεια,γνώσεις και ηθικό,επιστημονικό και επαγγελματικό,έρμα),αλλά,κατά περίπτωση,οι-ανεξαρτήτως γνώσεων-οργανωμένοι σε ομάδες ισχύος,οι καπάτσοι,ή οι ευνοούμενοι της τύχης(σε ένα ιδιότυπο κοινωνικό Lotto),με αποτέλεσμα οι εκτός κλικών,οι μη χρησιμοποιούντες χτυπήματα κάτω από τη ζώνη και οι άτυχοι να μην έχουν καμία ελπίδα αποφυγής του κοινωνικού αποκλεισμού(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και η κατά τα τελευταία εικοσιπέντε έτη κατάσταση δεν είναι παρόμοια,αλλά υποτίθεται ότι υπάρχει ως αίτημα η υπέρβασή της).Και,βεβαίως-υπό την τελευταία αποδοχή-όλοι θα πρέπει να είμαστε διατεθειμένοι να μας εγχειρήσει,για παράδειγμα, γιατρός που δεν γνωρίζει τη διαφορά ήπατος και σπλήνα και να αγνοεί σε ποιες τιμές μικροβιολογικών εξετάσεων θα πρέπει να επικεντρώσει την προσοχή του,ή να διδάσκει γλώσσα στα παιδιά μας ανορθόγραφος (δυστυχώς,όχι,πλέον,εντελώς ασύνηθες φαινόμενο)καθηγητής ή δάσκαλος - αντιπαρέρχομαι ότι, προς αυτή την κατεύθυνση,έχουν ήδη πολλοί ιδεολογικοποιήσει κάποιες από τις παραπάνω αδυναμίες,με το επιχείρημα ότι είναι,δήθεν,άνευ σημασίας αυτές για την σύγχρονη εποχή και τις τρέχουσες επιστημονικές εξελίξεις(αφού υπάρχουν πλείστα διαγνωστικά μέσα και ρομπότ και στην ιατρική -όπως και αυτόματος πιλότος στα αεροπλάνα,αλλά ποιος θα ήθελε ο πιλότος να έχει αυτοκτονικό ιδεασμό,ή μυωπία 15 βαθμών- καθώς και αυτόματη διόρθωση της γραφής στα κομπιούτερ ,ενώ, μη γνωρίζοντες καν τη γραφή των λέξεων εκπαιδευτικοί,χαρακτηρίζονται ως… σπουδαίοι στην ανάλυση της εννοίας των),εμείς δε πρέπει να αφουγκραζόμαστε με ενδιαφέρον,ή-έστω-με συγκατάβαση, αυτές τις απόψεις,ενώ δεν θεωρείται πολιτικώς ορθόν να αμφισβητούμε τις,κατά τα λοιπά, θρυλούμενες ικανότητες των επιστημόνων αυτών(αλλά πώς,ταυτόχρονα,να μην τρέμουμε μήπως μπλοκάρουν τα τεχνολογικά μέσα την κρίσιμη στιγμή,ή-απλώς-στερέψουν τα χρήματά μας,που διασφαλίζουν άλλες και αλλού επιλογές - και,βέβαια,είναι φανερό ποιοι,πάντοτε,υφίστανται τις συνέπειες μιας τέτοιας κατάστασης).
Aς αποφασίσουμε εν τέλει - ως κοινωνία,πολιτεία και πολίτες - τι θέλουμε,διότι ήδη(και όχι προσφάτως)προ πολλού ευρισκόμεθα σε κατάσταση αδιέξοδου [και όχι,απλώς ή μόνο,ανέξοδου - κατά την θαρραλέα,όταν ειπώθηκε,φράση του Κωστή Παπαγιώργη, που, κυρίως,υπό την αρχική της έννοια,παραπέμπει σε χωρίς κόστος] σουρεαλισμού.Kαι,βέβαια,δεν γεννάται ζήτημα ως προς το ότι προτεραιότητα της πολιτείας θα πρέπει να είναι η δημόσια και δωρεάν (υπό την έννοια της παροχής των απαραίτητων μέσων και ίσων ευκαιριών προς όλους,που σημαίνει ,προφανώς, περισσότερων - ώστε να καλύπτεται η διαφορά - στους κοινωνικά και οικονομικά αδύνατους) παιδεία,αρκεί όλοι να την αντιλαμβανόμαστε ως εκτιμητέο δημόσιο αγαθό και με κριτήριο την ποιότητα και την προσφορά στις επόμενες γενεές και όχι μόνο ως ποσοτικού χαρακτήρα παροχή προς μελλοντική (με τη βοήθεια και κομματικών παραγόντων) εξαργύρωση,ή ως πεδίο προσφερόμενο για αθέμιτο πλουτισμό κάποιων(με την αδιαφανή διαχείριση των κονδυλίων)και προς καταστροφή κατά βούληση κάποιων άλλων(εκ του ασφαλούς,χωρίς -και στις δύο περιπτώσεις - να καλείται ο ζημιώσας να πληρώσει για την αποκατάσταση της ζημιάς), στο πλαίσιο μιας ιδιότυπης ερμηνείας της έννοιας της ακαδημαϊκής ελευθερίας ή και αναζήτησης νοήματος στη ζωή.
Ασθενής και οδοιπόρος
25/04/2009 15:03
Γιατί η σιωπή μας είναι ο δισταγμός για τη ζωή και για το θάνατο(Μανόλης Αναγνωστάκης).

Aναφορικά με τους προβληματισμούς που έχουν εκφρασθεί τον τελευταίο καιρό,με αφορμή τη συγκρότηση επιτροπής για το εκπαιδευτικό σύστημα,το ζήτημα,νομίζω,δεν είναι μόνο ο τρόπος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τυχόν επιμέρους αλλαγές στις πρότερες αυτής εκπαιδευτικές βαθμίδες,αλλά ο εκ νέου σχεδιασμός της εκπαίδευσης(και,σε συνάρτηση με αυτήν,του επαγγελματικού προσανατολισμού)ως όλον, στο πλαίσιο μιας ευρείας μεταρρυθμιστικής προσπάθειας της πολιτείας και των πολιτών(είτε ως κοινωνίας είτε ως ατόμων)σε βάθος χρόνου,με κριτήρια-χωρίς να παραγνωρίζεται και η αναγκαιότητα ελεύθερου χρόνου-την καλλιέργεια της γνώσης και της ευαισθησίας,της κριτικής σκέψης και της εν παγκοσμιότητι ιδιοπροσωπίας,σε κατεύθυνση από το απλό προς το σύνθετο,που θα αντανακλά εκ νέου στο απλό και θα διαμορφώνει ως αγωνιστικό έθος(και όχι στο πλαίσιο διδακτισμού)το ήθος,το οποίο-ως ενέργημα-δεν συνιστά καθόλου εύκολο προς λύση πρόβλημα στη χώρα μας,όπου,πέραν των άλλων δυσλειτουργιών,υπάρχει και συνεχής αντιπαράθεση με το προφανές.
Αλήθεια,έχετε σκεφθεί τι θα γινόταν εάν οποιαδήποτε κυβέρνηση αποφάσιζε να "κλείσει" εκπαιδευτικά ιδρύματα που δεν έχουν καν τυπικό έργο, όπως σε κάποιες περιοχές όπου, επί σειρά ετών,από τους εισελθόντες,σχεδόν κανείς δεν πήρε πτυχίο(λόγω του ότι δεν ήταν σχολές "πρώτης επιλογής" και δεν συνέχισαν οι "επιτυχόντες" τις σπουδές τους);Δεν διαφωνώ με τις,κατά καιρούς,επισημάνσεις της εφημερίδας σας για την υποβάθμιση της παιδείας,αλλά ποιος πραγματικά ενδιαφέρεται για την ουσία των πραγμάτων; Ο φαύλος κύκλος α)όλων των προ πανεπιστημίου εκπαιδευτικών βαθμίδων με αποφοίτους ανεπαρκείς στην προφορική και γραπτή έκφραση και δυσκολία σκέψης,εκτός των τυποποιημένων,στα περισσότερα γνωστικά αντικείμενα,β)των "αριστούχων" της μέσης εκπαίδευσης με χορήγηση βαθμών αδιακρίτως, από πολλούς καθηγητές [είναι ενδεικτικό ότι σπανίως πλέον ακούς για βαθμό 16 και σπανιότατα για 15],ενδεχομένως -πέραν των πιέσεων “φιλόδοξων” γονέων και εσφαλμένης αντιλήψεως του πώς ο δάσκαλος γίνεται αγαπητός(αλλά,φευ,όχι σεβαστός) στους μαθητές του- και λόγω αδυναμίας(για κάποιους)διακρίσεως,αφού οι κάτω των 45 ετών διδάσκοντες είναι δημιουργήματα του εν λόγω συστήματος[παρακαλώ να μη θιγούν οι οπωσδήποτε υπάρχοντες και σπουδαίοι καθηγητές και δάσκαλοι,αναφέρομαι στην προϊούσα τάση για επικράτηση του παραπάνω κλίματος,που διαμορφώνει την κατάσταση],γ)της ανόδου των βάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ λόγω περιορισμού της ύλης(σε σχέση με τα ισχύοντα προ του 1980)και προσαρμογής του συστήματος στην "παπαγαλία", δ) της αφειδούς χορηγήσεως προπτυχιακών και μεταπτυχιακών τίτλων χωρίς πραγματικό αντίκρυσμα και της ιδιότυπης εξίσωσης των ΤΕΙ με τα ΑΕΙ,με την- προκαλούσα εντύπωση- διακαή επιθυμία επιβραβεύσεως(χορηγήσεως-δια διοικητικών μεθόδων- των ίδιων επαγγελματικών δικαιωμάτων)εκείνων που πέτυχαν στις σχολές τους με βαθμό 10-15 έναντι εκείνων που πέτυχαν στις δικές τους με 16-20,οπότε εύλογο είναι να οδηγούνται τα πράγματα σε αδιαφορία και ισοπέδωση,καθώς και σε υπερπληθωρισμό ομοίων -παρότι ανομοίων στις ικανότητες- στα τυπικά προσόντα υποψηφίων για τις θέσεις εργασίας(με τα φυσικά συνεπακόλουθα και εξ αυτού του λόγου της ανεργίας,του άνευ όρων ανταγωνισμού κλπ) και,τέλος,ε)των μη αξιοκρατικών (σε μερικές περιπτώσεις) επιλογών στο διδακτικό-επιστημονικό προσωπικό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, μας οδήγησε στην παρούσα τραγική -στον χώρο της εκπαίδευσης- κατάσταση,η οποία,δυστυχώς,ενδέχεται να εξακολουθήσει επί μακρόν,σε μία πορεία προς τον τέλειο εξευτελισμό. Άλλωστε,στο σύστημα αυτό [το οποίο,παρεμπιπτόντως,ακόμη κι εάν αλλάξει άρδην -πράγμα απίθανο- πώς θα αλλάξουν εν μια νυκτί οι καθηγητές,δάσκαλοι,γονείς και παιδιά,ώστε να λειτουργήσει αμέσως;],πολλοί εκ του χώρου της "παιδείας" και "παραπαιδείας" έχουν επενδύσει για την καριέρα τους,όπως και λοιποί ελεύθεροι επαγγελματίες,οι δε γονείς καμαρώνουμε για τις επιτυχίες -κι ας είναι χωρίς αντίκρυσμα - των παιδιών μας,ενώ τα τελευταία αξιώνουν την,παντί τρόπω,αναγνώριση της θρυλούμενης ανωτερότητάς τους(αν και αυτά έχουν μικρότερο μερίδιο ευθύνης όπως-δεν-διαπαιδαγωγήθηκαν).
ΣΥΝΕΧΙΙΖΕΤΑΙ
Look at this.
25/04/2009 13:50
@panayiotis stathoulopoulos: Καλα εκανες και το σχολιασες, και μακαρι να υπαρξει συζητηση επι αυτου. Εγω εχω την απορια ομως, γιατι φανταζομαι οτι πολλα παιδια που θελουν να δωσουν εξετασεις εχουν προβληματα. Πολλοι εχουν χασει δικους τους ανθρωπους, εχουν διαφορα προβληματα υγειας κτλ. Με αυτην την λογικη, θα πρεπει να ισχυσει η τροπολογια αυτη και για αλλους, δεν νομιζεις? Το ανωθι θεμα με την κοπελα περασε στα ψιλα μιας μονο εφημεριδας (δεν βλεπω τηλεοραση και δεν γνωριζω αν εγινε αναφορα απο καναλια). Φαντασου τον χαμο που θα γινοταν, αν τα Μ.Μ.Ε. διναν μεγαλυτερες διαστασεις στο θεμα. Θα βρισκοντα σιγουρα περισσοτεροι που θα μιλουσαν για καταφωρη αδικια εις βαρος τους. Για σκεψου το ετσι...
panayiotis stathoulopoulos
25/04/2009 12:29
Tha hthela na sxoliasw thn apopsh tou teleutaiou filou,o opoios anaferthike sto thema ths aderfhs tou adikoxamenou Alexh kai pio sugkekrimena sthn aneu exetasewn eisagwgh se sxolh ths areskeias ths.Aisthanomai loipon thn anagkh na tou pw oti pleon to nomimo den einai pantote hthiko kai to antistrofo.Sthn parousa periptwsh sumvainei to teleutaio,opou nai men ulopoihthike en mia nuxth mia nomothetikh tropopoihsh xwris na exei lavei xwra kati analogo sto parelthon,wstoso pisteuw oti h politeia edeixe thn anamenomenh euaisthisia kai xeiristhke katallhla to thema auto.H xuxologikh katastash tou koritsiou anamvisvhthta de tha ths epetrepe na apodwsei ta anamenomena.Auto an den eixe paremvei h politeia den tha htan adikia gia thn idia thn kopela pou mesa se mia xronia tha exane,ektos apo ton aderfo ths,kai tous stoxous ths?Eidika etsi opws xathike o Alexhs pou ousiastika ths to sterei h politeia?As ginoume prwta anthrwpoi kai ustera dikastes sta themata twn allwn agaphte mou file.Epipleon prepei,an theloume na allaxoume ton toso sunthrintiko kai kathwsprepei kosmo pou zoume,na arxisoume na skeftomaste kai ligo me to sunaisthima.
Look at this!
24/04/2009 18:52
@www.enet.gr, 14:40:" Κατατέθηκε σήμερα τροπολογία στη Βουλή, σύμφωνα με την οποία η Αρετή Γρηγοροπούλου, -αδελφή του 15χρονου μαθητή, Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, ο οποίος δολοφονήθηκε το Δεκέμβριο του 2008 στα Εξάρχεια- θα εξετασθεί, μόνο προφορικά, στις ενδοσχολικές εξετάσεις όλων των μαθημάτων της Γ'' Τάξης του Λυκείου.
Η αδελφή του άτυχου μαθητή θα εισαχθεί σε Σχολή ή Τμήμα των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (A.E.I.) της προτίμησης της και καθ'' υπέρβαση του αριθμού εισακτέων, σύμφωνα με την οριζόμενη διαδικασία που προβλέπουν οι διατάξεις του άρθρου 27, παρ. 1, περ. α'', του π.δ. 60/2006."


Συλληπητηρια βεβαια για την κοπελα που εχασε τον αδελφο της, η τροπολογια αυτη ομως ειναι αδικη. Τι παει να πει, περναει με προφορικες εξετασεις και καθ υπερβαση του αριθμου των υπολοιπων παιδιων, επειδη σκοτωθηκε συγγενικο της προσωπο?


Οποιος θελει, ας το σχολιασει αυτο.
ΝΤΑΡΙΟ ΦΟ
24/04/2009 18:23
ΠΡΟΣ Θεοδωρίδης Δημήτριος :Σε οσα ειπατε ειμαι απολυτα συμφωνη με εξαιρεση ενα: Μπορεί μία Δημοκρατία να σταθεί με ανεκπαίδευτους Πολίτες? Σας απαντάω προκαταβολικά , ΟΧΙ. Δυστυχως κυριε μονο με ανεκπαιδευτους στεκεται ο,τιδηποτε στηριζεται στην εξουσια. Γιατι αυτο; Αναρωτηθειτε τι ειναι πιο ευκολο; Να κουμανταρω ενα κοπαδι προβατα η μια αγελη λυκους; Η σημερινη κατασταση συμφερει μονο τις κυβερνησεις γιατι την απαιδευτη μαζα την κανεις ο,τι θες. Της πουλας παραμυθι μεταθετεις ευθυνες και κανεις δε μπαινει στον κοπο να το ψαξει δινεις ψευτικες ελπιδες και κανεις δε θα σε αμφισβητησει και ολα αυτα γιατι απλα τους αφηνεις στην αγνοια και τους δινεις τοση μορφωση και εκπαιδευση οση χρειαζεται για να μη σε βλαψουν και να σηκωσουν κεφαλι. Τους ταιζεις με κουτσομπολια να εχουν να ασχολουνται και τους περνας τον τροπο ζωης που σε συμφερει για να τρως εσυ καλυτερα. Φτιαχνεις κοινωνια καταναλωτων και γενικα ανθρωπων που ενδιαφερονται μονο για διασκεδαση και κοστολογεις τη σκεψη και τη δημιουργια ωστε να στοιχιζουν ακριβα και να αποφευγονται. Τους περνας το νοημα ο,τι φαμε ο,τι πιουμε κι ο.τι αρπαξει ο κ...λος μας κι οτι μονο με αυτον τον τροπο θα πετυχουν. Φωτεινο παραδειγμα εσυ που κυβερνησες για την ακριβεια εκλεχθηκες για να κυβερνησεις χωρις καμμια απολυτως ικανοτητα. Γιατι λοιπον να αναβαθμισουν την παιδεια; Για να εχουν ατομα που θα στεκονται εμποδιο στις λαμογιες γιατι και τη διαυγεια εχουν να τις καταλαβουν και ισως τα μεσα να τις παταξουν; Αφηνω λοιπον τον κοσμο στην αγνοια τον ελεγχω κι οταν καποιος παει να μου χαλασει τα σχεδια ριχνω στον κοσμο κατι αλλο να ασχοληθει και ενοχοποιω ακομα περισσοτερο την αλλαγη. Και να θελουμε να αλλαξει η ελληνικη νοοτροπια της λουφας δε θα γινει γιατι μας εχουν πεισει τοσο πολυ οτι μονο αυτο δουλευει και θα κανουμε τα παντα για να μη συμβει! Εξαλλου το ελληνικο ονειρο ειναι δουλεια στο δημοσιο χωρις δημιουργια αυθαιρετο στη Λουτσα για τα ΠΣΚ γυναικα κυρια γκομενα που...να και παιδια υποδειγμα ωστε να μπορω να τα χωσω στο δημοσιο. Τι τη θελουμε την παιδεια; Μηπως αλλαξουμε ονειρα; Οσοι εχουν αλλα η φευγουν η αυτοκτονουν.
John Αυλακιωτης
24/04/2009 16:36
ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΜΑΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΑΣ ΖΩΗ. ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ, ΜΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ΄ ΤΗΣ ΕΚΑΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ ΠΟΥ ΠΙΕΖΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΣΙΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΟΤΑΝ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΙΝΔΟΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ JAVA KAI O 17ΧΡΟΝΟΣ ΣΟΥΗΔΟΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΝΕΟ U TUBE ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑ ΧΑΒΑΛΕ , ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΕ 4 ΜΕ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΟΡΑΜΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΔΟΥΛΕΙΑ 8.00 ΜΕ 13.00 ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΑ 45. ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΙΔΕΜΑΤΟΣ ΑΥΤΙΩΝ ΤΩΝ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΠΑΣΠ ΠΑΝΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΗΦΗΝΩΝ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ, ΤΟΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ
Ευκλειδης ο Γεωμέτρης
24/04/2009 16:25
Αγαπητε κ. Μπαμπινιώτη

Πρέπει οτι κάνεις να το τεκμηριώσεις με λογικές αποδείξεις:
1) Τι σημαίνει οτι η Υλη ειναι μεγάλη. Να την πολαπλασιασουμε με 0.5 ? μηπως με 0.25 ?
γιατι να μην την μηδενήσουμε ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΕΞΙΣΩΣΗ κ. Μπαμπινο, απο την οποία να προκύπτει η ποσοτητα της Υλης.
2) Μεχρι ποια ωρα θα δουλεύει το Λυκειό ? Μεχρι τις 17:00 ? γιατί όχι μεχρι τις 21:00 ? η μήπως lim(λυκειο)=24:00 ?

ΩΩΩΩ!!!! Νεοέλληνες βαλατε φιλόλογο να αναμορφώσει τις Πανελλήνιες . . . .
. . .Παρτε έναν μαθηματικό, και μαλιστα από αυτούς που κάνουν ιδιαίτερα , και τα ξέρουν καλα . . .
Αλλιώς, το πολύ-πολύ , να φτιάξετε παναιλλίνοιες χωρίς ορθογραφικά λάθη
απελπισμένη μαμά εφήβων
24/04/2009 11:44
Όπως καταλαβαίνουμε τα παιδιά που έχουν τον καθηγητή τους για ιδιαίτερο στο σπίτι (που ξέρουμε ότι αυτό συμβαίνει κατά κόρον) θα επωφεληθούν από τη βαθμολογία. Ξέρουμε καλά ότι τα "δύσκολα παιδιά", παίρνουν και δύσκολα βαθμούς, άσε που σε ορισμένα σχολεία οι βαθμοί μοιράζονται πιο απλόχερα.
Δηλαδή οι καθηγητές τώρα αποκτούν περισσότερη εξουσία κι εμείς θα αναγκαζόμαστε να τους γλείφουμε και να τους έχουμε για ιδιαίτερα στο σπίτι για να τρων ψωμάκι και να είναι πιο επιεικείς με τα παιδιά μας.
ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ μονης Βατοπεδιου
24/04/2009 11:17
Ουε Φαρισαίοι, υποκριτές . . .
Διαβάζεται τις γραφές , αλλά έχετε τα πνευματικά μάτια και αυτιά κλειστά και κωφά.
Είναι δυνατόν το ΔΗΜΟΣΙΟ σχολείο , με καθηγητες ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ , να βελτιωθεί με σχέδιο που εκπονεί ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ υπάλληλος Μπαμπινώτης ;
Αληθεια σας λεγω: Πιο εύκολα μπορεί ο ΠΑΣ Γιάννενα να πάρει το Champions League , παρά το ελληνικό δημόσιο να παρέχει σοβαρή παιδεία.


Θεοδωρίδης Δημήτριος
24/04/2009 10:13
Μπορώ να πω με δύο λόγια, ότι οι προτάσεις Μπαμπινιώτη βρίσκονται σε καλό δρόμο. Πρέπει πάντως κάτι να γίνει γι’ αυτή την πολύπαθη εκπαίδευση, πρέπει κάποια στιγμή να παράγει Ανθρώπους με σκέψη και κρίση , Ανθρώπους δυνατούς γεμάτους υγεία και πίστη στις δυνάμεις τους, τότε και μόνο τότε η Ελλάδα θα δει άσπρη μέρα. Νομίζετε ότι είναι τυχαία η σημερινή κατάσταση της παιδείας μας? Όχι βέβαια , κανένα πρόβλημα δεν θα υπήρχε στον βαθμό που υπάρχει σήμερα(οικονομικά προβλήματα, παρανομίες , διαπλοκές και ανασφάλειες κλπ) εάν οι Έλληνες ήταν σωστά εκπαιδευμένοι, δεν θα φοβόντουσαν τίποτα και κανένα, αντιθέτως θα σεβόντουσαν τον εαυτό τους και τους άλλους συνανθρώπους τους και θα πήγαιναν πάντα μπροστά μακριά από προκαταλήψεις και δεισιδαιμονίες. Ποιούς συμφέρει η σημερινή κατάσταση? Αυτό, ψάξτε το εσείς. Μπορεί μία Δημοκρατία να σταθεί με ανεκπαίδευτους Πολίτες? Σας απαντάω προκαταβολικά , ΟΧΙ. Πιο μπορεί να είναι το επακόλουθο μιας Δημοκρατίας με ανεκπαίδευτους Πολίτες? Μα τι άλλο από αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα, ΑΝΑΡΧΙΑ-ΧΑΟΣ. Ποιους συμφέρει αυτή η κατάσταση? Μα φυσικά τους μονόφθαλμούς. Να ξέρετε ένα πράγμα, ότι μία κυβέρνηση που πραγματικά θα ενδιαφέρεται για το καλό αυτού του τόπου, θα είναι αυτή που θα δει ως πρώτη προτεραιότητα την παιδεία και μετά όλα τα αλλά. Αυτή η κυβέρνηση θα είναι αληθινή.