Επεισόδιο με εθνοφρουρό στη Λευκωσία

Αφαίρεσε μια τουρκική σημαία και στρατιωτικές εξαρτήσεις - Σε κατάσταση επιφυλακής οι δυνάμεις της εθνικής φρουράς

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/04/2009 13:12 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 11/04/2009 13:21 |
«Εισβολή» σε μη επανδρωμένο φυλάκιο της τουρκοκυπριακής πλευράς πραγματοποίησε Ελληνοκύπριος στρατιώτης, που υπηρετεί σε φυλάκιο της γραμμής...
Γίνετε Συνδρομητής
dfsfsf
15/04/2009 12:50
iparhoun torkokiproi sto nisi?kati tetoio eipe o pio panw?episis eipe pseftomaga ton stratioti.mpravo re file .en ke eisai koumounistis k arxidi en nai?ante sta tsakidia palioprodotes pou den xerete apo istoria.
dld re file an oi germanoi kerdousan ton polemo kai tous emene i kriti as poume twra tha eixame germanokritikous?dld nomimopoieite o eisvoleas meta apo kapioa xronia?
FYGAS
13/04/2009 16:18
re tin palevete? giati na dimiourgoume krisi apo to pouthena? ga pseytomagkies???? gia pseytomagkies paraligo na arxisoume polemo sta Imia to 1996...kai dikes mas kai dikes tous...kai 3 paidia xathikane gia autes tis pseytomagkies. kai den eimaste toso athwoi stin Kypro oso theloun diaforoi na lene. emeis de biasame? emeis de skotwsame tourkokyprious??? EOKA B klp??? o allos anaferei ton griba...ton Xiti! eleos! stin Kypro zoun kai tourkokyprio?. eite to thelete eite oxi. kai den anikei to nisi oute stin Ellada oute stin tourkia. Anikei stous katoikous tou. Ellinarades tis fapas!
Βασίλης
13/04/2009 13:57
Μία παρατήρηση είναι ότι πολύ λίγα ΜΜΕ ασχολούνται σοβαρά με το γεγονός- μήπως διότι φοβούνται ότι αν καταλάβουν τα ''προβατάκια'' ότι οι υπερασπιστές τών αξιών είναι αλλού και άλλοι και χαθούν τα πρωτοσέλιδα????

αν κανάς αστυνομικός έριχνε καμία σφαλιάρα θα γινόταν πρωτοσέλιδο, ένα ρεπορτάζ για τους ΝΕΚΡΟΥΣ αντίστοιχους εθνοφρουρούς που δολοφονήθηκαν άνανδρα απο Τούρκους τα τελευταία χρόνια θα ήταν υπερβολή ή δεν εξυπηρετεί το συμφέρον της ανημέρωσης??? Είναι πολλοί αυτοί οι νεκροί, ας είναι ελαφρύ το χώμα των παιδιών αυτών...
Αντώνης
13/04/2009 13:53
Συμφωνώ εντελώς με τον Φιλιππινέζο παρατηρητή (για πρώτη φορά στη ζωή μου)

Μου πήρε πολύ καιρό παίζοντας σπουδάζοντας ιστορία, παίζοντας άπειρα παιχνίδια στρατηγικής και υπηρετώντας στα Τεθωρακισμένα σαν δόκιμος έφεδρος αξιωματικός για να καταλάβω ο,τι ο καλός στρατιώτης δεν είναι αυτός που ενθουσιάζεται και ουρλίαζοντας κάνει ντου (γιατί συνήθως με τον ίδιο τρόπο χέζεται και τρεχει προς τα πίσω - όταν δεν τον παίρνει, π.χ. αν το φυλάκιο ήταν φυλασόμενο) αλλά αυτός που υπακούει ΠΑΝΤΑ στις διαταγές των ανωτέρων του. Έτσι λειτουργούν όλοι οι στρατοί και οι πιο επιτυχημένοι ιστορικά ήταν αυτοί στους οποίους οι διαταγές των ανώτερων δεν αμφισβητούνταν με τίποτε.
Αυτά για το στρατό - για τα ντου στα γήπεδα και στους καυγάδες των μπαρ άλλη ιστορία - το παιδί κάνει μια χαρά αλλά για φαντάρος και μάλιστα για ήρωας με τίποτε, όπως βιαστήκανε διάφοροι άσχετοι με τα στρατιωτικά εδώ μέσα να τον χαρακτηρίσουν.

Τα λέμε
AQUILLA
13/04/2009 13:04
ELLAS H TEFRA MPRABO RE FILE.PRAGMATIKA GNWRIZEIS TI EGINE TOTE STH KYPRO.OI PERISSOTEROI K ELLADITES KYRIWS XEROUN MONO OTI TOUS PASSAROUNE.STIS HRWIKES MAXES TWN KATADROMWN STO PENTADAXTYLO
OI ARISTEROI PATRIWTES KYPRIOI PETAGAN TA OPLA K LEGAN EMEIS DE POLEMAME..NA PW KI ALLA NA KLAPSOUNE MANOULES?OSO GIA TO MAKARIO PROODEYTIKOS BEBAIA
DEN AFHNE ME TPT TH KAREKLA...APO TOUS MEGALYTEROUS PRODOTES POU GNWRISE POTE H ELLHNIKH ISTORIA.ELLAS-KYPROS ENWSIS
Σ.Μ.
13/04/2009 12:03
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ. ΤΙΜΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣΗΜΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΙΤΗΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ. ΔΕΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΑΝ Η ΣΗΜΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΔΕΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΙΚΕ ΣΤΑ ΙΜΙΑ. ΔΕΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΟΤΣΑΛΑΝ. ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΣΟΤΙΜΟ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΑΓΚΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑΣ.
ΕΛΛΑΣ Η΄ ΤΕΦΡΑ !!
13/04/2009 11:58
@alexbar

Λες μπούρδες.. Τσάμπα πατριώτης είναι ο εθνοφρουρός που κατέβασε την κατοχική σημαία?? Τότε είναι τσάμπα πατριώτης κι ο Μανόλης Γλέζος !! Και τότε υπήρχε εισβολέας, και τότε υπήρχε φόβος επεισοδίων ή αντιποίνων και τότε υπήρχαν υποτελή λαμόγια σαν εσένα που έλεγαν να είμαστε "σώφρονες" αλλά υπήρχαν και πατριώτες που έπρατταν σύμφωνα με τη συνείδησή τους και σεβόμενοι την ιστορία του Έθνους μας. Η "σωφροσύνη" αυτή, του ανάνδρου πρόσχημα είναι !!! ΕΣΥ ΤΟΛΜΑΣ να προσβάλλεις επανδρωμένο εχθρικό φυλάκιο σε επιτηρούμενη Νεκρή Ζώνη έχοντας μόνο μια ξιφολόγχη μαζί σου?? Που θες να ασκήσεις και κριτική απο πάνω?? Αντε να πιεις το φρεντοτσίνο σου στο Κολωνάκι ραγιά !!!

Κι επιπλέον άσε το μάθημα ιστορίας περί ποιός έφερε τον Αττίλα στην Κύπρο.. Είναι γνωστό ποιός υπονόμευε την Ένωση της νήσου με την Ελλάδα με γνώμονα τα ταπεινά ιδιοτελή του ένστιχτα.. Βλέπεις ήταν αρχηγός Κράτους, Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας και αν η Ένωση υλοποιούνταν το πολύ-πολύ να γινότανε νομάρχης.. Όπως είναι επίσης γνωστό ποιοί πολέμησαν στη Μάχη της Κυρήνειας, στον Αγ. Ιλαρίωνα, στη Λευκωσία και ποιοί το'' βαλαν στα πόδια εγκαταλείποντας την πατρίδα τους για να εγκατασταθούν στο Λονδίνο και αλλού. Ποιοί Ελλαδίτες έπεσαν στο καθήκον (Ροκάς, Κατσάνης κ.α.) ή ακόμη αγνοούνται (Κουρούπης, Καλμπουρτζής κ.α) και ποιοί ανάξιοι λιποτάκτες πέταξαν τα όπλα και άλλαζαν τις στρατιωτικές στολές με πολιτικά για να γλιτώσουν το λεπίδι παρόλο που ήταν η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΔΑ αυτή που δεχόνταν εισβολή !!

Ασε λοιπόν το παραμύθι.. γι΄αυτό λοιπόν ο σωτήρας της Λευκωσίας ο Αλευρομάγειρος, αυτός ο θαρραλέος πολεμιστής θυσίασε τους άνδρες του?? Για να κάνει σήμερα αγκαλίτσες με τον Ταλάτ ο Χριστόφιας και να τιμωρεί τον πατριώτη εθνοφρουρό??
dondon
13/04/2009 11:32
Θα του είχαν σπάσει τα νεύρα από τις αγγαρείες, τις σκοπιές και τα καψώνια και θα είπε να κάνει καμιά μα...ακια για να περάσει η ώρα. Μπορεί να ήθελε να τραβήξει και τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του ή να δημιουργήσει προβλήματα στους ανωτέρους του. Άντε ρε, που βιαστήκατε όλι να τον χαρακτηρίσετε ήρωα! Δείτε τα πιο σφαιρικά τα πράγματα.
dondon
13/04/2009 11:29
Θα του είχαν σπάσει τα νεύρα από τις αγγαρείες, τις σκοπιές και τα καψώνια και είπε να κάνει καμιά μα...ακια για να περάσει η ώρα.
giorgos
13/04/2009 09:52
ti akrivos simainei "aristeri proseggisi sto kypriako"??!! ti allo tha akousoume thee mou....
AQUILLA
13/04/2009 09:43
TOUS TOURKOUS STH KYPRO WS GNWSTON ASTOIXEIWTOI TOUS KALESE O MAKARIOS O PRODOTHS.EOKA B XANAXTYPA...ELLAS-KYPROS ENWSIS KI AS TRWME PETRES...BASTA MANA KAI 8A GINEI KI ALLO PRAXIKOPIMA TA PAIDIA TOU GERO GRIBA DE 8A KATSOUN FRONIMA...
alexbar
13/04/2009 03:42
@ ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ
Ο κολοκοτρωνης ο Νικηταρας κι ο Μποτσαρης δεν ηταν ελληναραδες αλλα πραγματικοι Ελληνες..
ελληναραδες ειναι οι τσαμπα πατριωτες εθνοκαπηλοι, που ομως οταν η πατριδα πραγματικα τους χρειαστηκε το εβαλαν στα ποδια.......
ελληναραδες προκαλεσαν την μικρασιατικη καταστροφη, ενω στην κατοχη συνεργαστηκαν με τους ναζι,
Η "ενικοφρων" χουντα και οι κυπριοι συνεργατες τους εφεραν τους τουρκους στην κυπρο.
Marios A.
13/04/2009 03:30
Thelo na arhiso me mia paratirisi. Sto arthro ta katexomena apo to tourkika stratevmata edafi tis Kyprou ginane tourkokyrpiaki plevra. Den to leo gia na katakrino ton arthographo. Apla thelo no deixo oti i Kypros arhise na xanetai sto mialo. I boreia Kypros egine kati san Tourkokypriako katos.

O fantaros gia ti ilithiotita pou ekane fisika kai prepei na timirothei. Episis prepei na anamenoume antipoina apo tous geitones. As elpisoume oti den tha thrinisoume thimata. Oso gia to filakio fisika kai itan epandromeno, apla profanos o skopos eixe figei i den eixe paie katholou sti skopia ekeino to vradi. Alloste pos vrethikan oi exartiseis kai ta alexisfera gileka mesa se ena mi epandromeno filakio; Ektos an sto filakio vgenei mono imerisia skopia alla kai pali an auto sinevenai oi exartisies kai ta gileka tha eixn metaferthei sto loxo apo ton skopo tou teleftaiou imerisiou noumerou.

Kai kati gia tous anoterous axiomatikous to stratou. Auta prepei na anamenontai otan sta filakia sti grammi antiparataxis stelnoume 19 xronous xoris megaliterous na tous epitiroun.
Aχαιός
13/04/2009 02:16
Κοιτάξτε τώρα να δείτε τι διαόλους ρίξανε πάνω στο κεφάλι του Χριστόφια μ''αυτήν την ιστορία:

1. Ο Χριστόφιας προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα, και να δοκιμάσει μια διαφορετική, εναλλακτική και ίσως αριστερή προσέγγιση στο Κυπριακό. Αυτό δεν είναι αναγκαίως και κακό.

2. Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα. Τι κάνεις τώρα με τον φαντάρο, τον περνάς στρατοδικείο και του ρίχνεις έξι μήνες στη Σχολή Φωτομοντέλλων όπως του αξίζει; Θα τον κράξουνε οι Ακροδεξιοί και ο Αρχιεπίσκοπος που ήδη τον έχουνε στη μπούκα ώς προδότη και μαζί τους ίσως και η παραδοσιακή αστική δεξιά, και επιπλέον κάνεις τον φαντάρο ήρωα και σύμβολο.

3. Δεν τον τιμωρείς και τον αφήνεις ελεύθερο; ΟΚ, θα αρχίσει ο Ντενκτάς Jr. τα γνωστά παπατζιλίκια "περί του πώς συγκεκριμένοι κύκλοι σε Αθήνα και Λευκωσία συστηματικά σαμποτάρουν τη λύση του Κυπριακού με το να καλλιεργούν ένταση ανάμεσα στις δυο κοινότητες '' και "Να παιδιά, εμείς επιθυμούμε πραγματικά την λύση του Κυπριακού, οι Γιουνάνηδες προκαλούν, πρίν τρία χρόνια κατεβάσανε τη σημαία μας, τώρα αυτό." και "Ητανε πράκτορας ο φαντάρος, όπως ήτανε ο Σολωμού και ο Ισαάκ". Αυτά λέει ο Ντενκτάς. Οντως. Επίσημα. Σε Ελληνες δημοσιογράφους.

Ποιός κερδίζει απο αυτήν την ιστορία; Σκεφτείτε. Οι Τούρκοι ακροδεξιοί. Τα Τουρκικά επιτελεία. Ο Ντενκτάς που έχει ακόμα ένα χαρτί να παίξει. Αυτοί που θέλουν το κακό της Κύπρου. Η Κυπριακή αντιπολίτευση.Και φυσικά η Τουρκική Κυβέρνηση. Ποιός χάνει; Ο Χριστόφιας. το ΑΚΕΛ. Η Κύπρος...
G_G
13/04/2009 01:46
Allo antera allo ma***ia astraxan. K gw mporw na sou pw oti den exeis ta antera na pas ston oaed na dolofoniseis kammia 10ria k meta na aftoktoniseis. I oti kolwneis na pas sti 9ura 7 k na fwna3eis **mietai o 9rulos k o peiraias. I oti den exeis ta antera na peseis apo tin taratsa xwris ale3iptwto.

K ti katafere diladi? Pige k gurise. Kana stoixima 9a eixe balei alliws tosi blakeia den e3igeitai. Eftyxws pou oi Tourkoi den itan ekei i kapnizane alliws 1on 9a ton klaigame k 2on 9a xame trelo diplwmatiko epeisodio. Asto kalutera giati eidika afti ti kubernisi 9a xasei ta abga k ta pasxalia an ginei kati sobaro me tous tourkous. I Ellada afti ti stigmi einai se a9lia katastasi me kuros anuparkto, opote eftuxws ..
aaaaaaaaaa
13/04/2009 01:24
PSEUTOMAGIA einai nakrivese piso apo ton ypologisti kai na sxoliazeis arnitika OTIDIPOTE DEN MPOREIS NA KANEIS ESY ge ge mages
Βασίλης
13/04/2009 00:23
Δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που γίνεται κάτι τέτοιο. Στελέχη του ΕΣ και ''αλλων'' έχουν κατά καιρούς τιμωρηθεί γιατί άφησαν πίσω το εθνόσημο ώς υπογραφή...αλήθεια, πληροφοριακά, έχουμε τελειώσει με την επιστράτευση? θα δικαστεί και ορθώς και θα πρέπει να τιμωρηθεί και πρός παραδειγματισμό για έλλειψη πειθαρχίας ελπίζω να το ξέρει και να το περιμένει. Το θετικό είναι οτι χρειαζόμαστε και παραδείγματα νέων που να δείχνουν ότι διαθέτουν το ψυχικό σθένος (αν όχι την πειθαρχία) Εθνικών ηρώων. Δεν συμφωνώ ότι είναι ''τζάμπα μάγκας'' δεν αντιμετώπισε ΜΑΤ με τις πλάτες των ΜΜΕ, αλλά ένα κατεστημένο χώρας που δεν διστάζει να σκοτώσει όσους το αμφισβητούν, εσωτερικά και εξωτερικά (Ιρακ, Κύπρο κλπ). Μετά τις ατέλειωτες τρομοκρατικές ενέργειες, προσπάθειες εμπρησμού εκκλησιών κ.α. τέτοια θύματα όπως ο Ισαάκ και οι άλλοι θα νιώθουν το χώμα λίγο πιό ελαφρύ. Ή Κύπρος γίνεται σιγά σιγά ο φάρος για πολιτικούς και μή. Αξίζει πραγματικά να ακούσεται τις πολιτικές κα συζητήσεις Κυπρίων πολιτικών και ΜΜΕ. Για να μήν αναφερθώ στο σχέδιο Ανάν- αλήθεια με το χερι στην καρδιά και πέρα αν το συμφωνούμε ή μη με αυτό η σύγκριση πολιτικών έδειξε πολλά... Όσο για εμάς, ο Στρατός είναι όργανο εθνικής και εξωτερικής πολιτικής εγκλωβισμένος στο λαικισμό- που χρειάζεται, και πόσο να χρησιμοποιηθεί είναι ένα θέμα προς συζήτηση, εμείς αναλωνόμαστε να συζητάμε για περιθωριακούς και τρομοκράτες... αναρωτιέμαι αν ο φουστανελάς του Αγνωστου Στρατιώτη υπερασπιζόταν -ώς όφειλε να έχει λάβει εντολή- το μνημείο με τέτοιο ζήλο όταν το κάψανε τι θα τον χαρακτήριζαν τα ''Ελληνικά'' κατεστημένα ΜΜΕ...
Ανδρεας
12/04/2009 22:34
Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
sthn fotia
12/04/2009 22:27
tha erthi ora pou tha kapsoume dhmosia olous tous proodeftikous sto sydagma
ΑΣΤΡΑΧΑΝ
12/04/2009 20:16
Προς τους 2 καναπεδατους απο κατω καλα τα λετε απο το PC αλλα δεν εχετε αντερα να κανετε κατι τετοιο. οποτε φατε ματια ψαρια και αν περιμεναμε απο διπλοματιες καλα κρασια. ας ακολουθησουν κι αλλοι το παραδειγμα του παληκαριου. κανετε και αποψη τρομαρα σας. γι αυτο ειμαστε λαος της φαπας.
ΕΛΛΑΣ Η'' ΤΕΦΡΑ !!
12/04/2009 19:50
@alexbar

Είπες: "Υπαρχουν ελληναραδες, χριστιανοπατριωτες κλπ. με κατι παραπανω απο στοιχειωδη (το πολυ) μορφωση ?"

Κι ο Κολοκοτρώνης κι ο Νικηταράς κι ο Μπότσαρης δεν είχαν μόρφωση.. τι θές να πεις μ'' αυτό ρε νούμερο?? Από πότε η μόρφωση είναι κριτήριο προσδιορισμού της ανδρείας?? Το φυλάκιο στα Κατεχόμενα ήταν επανδρωμένο κι ας σταματήσει τα παραμύθια το ΓΕΕΦ περί μη επάνδρωσης. Κάπνιζαν οι δυο Τούρκοι σκοποί 20 μ. απο το φυλάκιο ναι ή όχι ρε ζώα?? Γιατί το κρύβετε?? Επίσης δεν αναφέρουν ότι ο εθνοφρουρός έγινε αντιληπτός απο το παρατηρητήριο του ΟΗΕ στη Νεκρή Ζώνη, τα στελέχη του οποίου ειδοποιήσαν την τουρκική πλευρά !!! Η τουρκική περίπολος έφτασε στο σημείο αργά αφού ο εθνοφρουρός πρόλαβε και επέστρεψε στο ελληνικό φυλάκιο και μόνο τότε ειδοποιήθηκε η ελληνοκυπριακή πλευρά !!!

Ψοφοδεή, δουλοπρεπή και υποτελή λαμόγια πείτε την αλήθεια στον κόσμο και κάτω τα ξερά σας απο τον εθνοφρουρό γιατί θα σας τα κόψουμε απο τον αγκώνα !!!!
LADAS
12/04/2009 18:09
AFU OLI TUS INE ANIKANI NA LISUN TO KYPRIAKO
APO APELPISIA O STRATIWTIS EKANE TO DU
AS PIASUN TA MINIMATA MERIKO E8ELOTIFLUNTES
TO IDIO KE O OBAMA PU XAIDEVI TA TURKONIA GIA ANTALAGMATA...XEHASE KE TUS ARMENIDES TIS USA PU TON PSIFISANE KE TON HRIMATODOTISAN
Aχαιός
12/04/2009 17:45
Πόσο νούμερο μπορεί να είναι κάποιος; Απ''ότι φαίνεται πολύ, πάρα πολύ.

Στο Στρατό εκτελούμε διαταγές, δεν είμαστε ούτε καουμπόυδες, ούτε μπουλούκ ασκέρ, ούτε Σεριφάτο, ούτε Καπετανάτο. Το τυπάκι αυτό προφανώς νόμιζε πως είναι σερίφης στο φαρ ουέστ.

Γιατί αυτό που έκανε ο πανύβλακας ΕΘνοφρουρός είναι λεβεντολαμακία:

1. Γιατί μπορεί να τον σκοτώνανε και να είχαμε θερμό επεισόδιο πάνω στην πράσινη γραμμή.

2. Γιατί δίνει αρνητικές λαβές στους Εθνικιστές της Τουρκίας καθώς και στους εχθρούς της Ελλάδος και Κύπρου διεθνώς.

3. Γιατί κάποιοι Τούρκοι τώρα μπορεί να αποφασίσουν να κάνουν το ίδο ώς "εκδίκηση" ή "βεντέτα", και είτε θα τους σκοτώσουν πάνω στην απόπειρα (οπότε θα έχουμε άλλα)είτε θα πετύχουν και θα ξεφτιλίσουν την Κυπριακή Εθνοφρουρά, η οποία ασ μην γελιόμαστε, δεν είναι ακριβώς και σιδηρόφραχτη.

4. Γιατί δεν είμαστε σε πόλεμο επίσημα με τους Τούρκους, οπότε αυτή η πράξη μόνο "τζάμπα μαγκιά" μπορεί να θεωρηθεί.

Πρίν βάλουμε ένα φαντάρο σε μια τόσο ευαίσθητη θέση, πρέπει να ελέγχουμε κατά πόσο αυτός ο άνθρωπος έχει έστω και τη στοιχειώδη ευφυία. Βάλτε τους να κάνουν ένα τέστ ευφυίας, και αποδειχτεί ότι τέλοσπάντων είναι μπίντες και σκοράρουν κάτω απο 90, βάλτε τους να κάνουν τον ημιονοδηγό, τον αγγαρειομάχο, τον ευθετιστή, τον αχθοφόρο, ή στείλτε τους στη μαμά τους.
antonis minas
12/04/2009 13:12
BRAVO STO MA***A POU E8ESE SE KINDYNO TO LOXO TOU, THN PATRIDA TOU KAI TO KYPOS THS. O ELLINIKOS STRATOS PREPEI NA STAMATHSEI NA PARAGEI TETOIOUS PSYXAS8ENEIS E8NIKISTES! GIA AFTO HASAME TO1922, TO 1974 KAI STA IMIA! TELOS STIS MA***IES PAPAKALW!
alexis papadopoulos
12/04/2009 12:54
I think it was a foolish thing to do. So was the OXI of Ioannis Metaxas in October 1940, the OXI of Emperor Constatine the XI
in May 1453, and the resistance of Colonel Plastiras in 1922.

to summarise i may say O TOLMON NIKA
ΑΣΤΡΑΧΑΝ
12/04/2009 12:24
για τραβατε απεναντι στην μογγολια και δειτε αν ειχε δικαστει ο δημοσιοκαφρος το 96 στα ιμια.. ΗΡΩΑ τον εχουν. βεβαια απο κομουνιστικο κομμα δεν περιμενα να τον εχουν και στα οπα οπα τον εθνοφρουρο.. αφου δεν τον παρεδωσαν και στον "Συντροφο" ταλατ μου προκαλει εκπληξη.. μιμουμενος βεβαια τα χαϊρια του ΠΑ.ΣΟ.Κ οταν παρεδωσαν τον οτσαλαν στους μογγολους και κανοντας βεβαια την κοτα στα ιμια..ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΜΙΑΣΜΑΤΑ.
Φιλιππινεζος Παρατηρητης
12/04/2009 12:17
Το ποσο θα κοστισει στην Κυπρο αυτη η ψευτομαγκια θα φανει λιαν συντομως. Ο στρατος βασιζεται στην πειθαρχια , αλλιως ειναι ασκερι δεν ειναι στρατος. Αλλη η παληκαρια στη μαχη και αλλη η ψευτομαγκια ανευ αντιπαλου. Πολυ λυπηρο αυτο το γεγονος, και ακομα πιο λυπηρο ειναι οτι πολλοι ασχετοι το επικροτουν.
Totos
12/04/2009 11:37
Then ton paradosane giati then ton zitisan i tourkmeni akoma ,nadoume ti tha poun ke i fili mas i amerikani ke meta ta xanaleme.
spyros
12/04/2009 11:29
δεν ξέρω αέν σωστά έπραξε ο εθνοφρουρός αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι γεναίος. Μακάρι να ήμασταν όλοι σαν αυτόν..
philippos kameris
12/04/2009 09:19
egw paidia lipoume afantasta p ekana 26 mines strato.eimaste gia klamata.
alexbar
12/04/2009 03:08
panos klp. " h kypros einai ELLINIKH..."
Το πληκτρολογιο σας δεν ειναι ελληνικο..?
Οταν σταματησει η ΙΒΜ κλπ να κατασκευαζει πληκτρολογια στα ελληνικα, αφου δε σας χρειαζονται, θα σας φταινε οι τουρκοι ?
Ασχετο.
Υπαρχουν ελληναραδες, χριστιανοπατριωτες κλπ. με κατι παραπανω απο στοιχειωδη (το πολυ) μορφωση ?
Προσοχη αναφερωμαι στους εθνικιστες και οχι στους πραγματικους πατριωτες.....
ΓΙΑΝΝΗΣ 2110
12/04/2009 01:38
STELLA PETRIDES...
ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΙΣ Μ****ΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ
1&1=2
12/04/2009 01:22
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΜΑΣ!!!

MΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ!!!

ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!
ΑΦΜ
12/04/2009 01:13
Άξιος ο μισθός του Εθνοφρουρού.
Δημητρης Μ
12/04/2009 00:01
Θα καταδικαστει απο το στρατοδικειο επειδη παραβιασε σαφεις εντολες με πραξεις που μπορουσαν να βαλουν σε κινδυνο πολλους περισσοτερους Παντως αν οι Τουρκοι ζητησουν την εκδοση του,ειναι σαν να ζητανε αναγνωριση η ενεργεια του στρατιωτη,αν και φαινεται ηρωικη,ειναι παρατολμη και καταδικαστεα οπως καταδικαστεα ειναι και η τουρκικη εισβολη θα δικαστει επειδη παρακουσε διαταγες ανωτερων,οχι επειδη εισεβαλε σε ''ξενο'' εδαφος
Dora Kappos
11/04/2009 22:08
ta skoulikia oi politikoi theloun oloi kremala apo to idio to dentro....
Bravo palikari mou na se kamaronei oli h Kupros....an eixe tetoius leventes to 74 h Kupros tha htan olokliri elliniki....
Poulimena tomaria ...kathikia upolimata tis kinonias
....POLITiKOI euxomai na pesei mia arrostia mono gia ta katharmata tous politikous.....I
Γιάννης
11/04/2009 20:19
Δεν είναι δυνατό να στοιχειοθετηθεί δίκη για εισβολή σε ξένο κράτος, μιας και δεν αναγνωρίζεται από την Κυπριακή Δημοκρατία το τουρκικο μόρφωμα. Μόνο για παράβαση διαταγής, αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει κάπου διαταγή που απαγορεύει την ελεύθερη διακίνηση Ελληνοκυπρίων στην Κύπρο. Προσοχή όμως, γιατί οι Τουρκοι καραδοκούν για να σκοτώσουν, να μη βρεθουν και άλλοι μιμητές και έχουμε δράματα και επιπρόσθετους Ελληνοκύπριους νεκρούς, ήδη είναι 9 στο σύνολο, όσοι εκτελέστηκαν από Τούρκους στη γραμμή αντιπαράταξης.
panos
11/04/2009 19:37
mpravo sto palikari. aisxos se autous pou tin praxi tou tin katonomazoun "eisbolh". h kypros einai ELLINIKH !!! ....enas 08 a'' esso eldykarios
Πεζικαριος
11/04/2009 19:21
Μπράβο στο παλληκάρι!!!
Αν είχαμε τέτοιους λεβέντες, και όχι κότες, το ''74 δεν θα ''χαμε χάσει τη μισή Κύπρο
MBRAVO STON ETNOFROURO
11/04/2009 19:18
POULIMENOI GENITSAROI POLITIKOI.BAZO STOIXIMA X*STIKATE PANO SAS MHN THIMOSOUN OI TOURKOI
NIKOLAS G
11/04/2009 19:07
allo ena deigma ragiadismou apo tis kuverniseis Elladas kai Kyprou...kai kala oi dikoi mas politikoi einai gnwsto oti einai prodotes kai kotes....oi Kyprioi omws politikoi me ti moutra tha antikrisoun tous goneis tou Issaak kai tou Solomou? me ti moutra tha antikrisoun tous goneis twn Elladitwn pou skwtothikan gia na uperaspistoun tin Kypro to ''74?me ti moutra tha antikrisoun tous suggeneis twn agnooumenwn? me ti moutra tha antikrisoun ta thumata pou viastikan apo tous Toutkous? autous pou ektelestikan? ftou sas skoulikia politikoi...enas Kolokotrwnis sas xreiazotan na vrontofwnaxei "fwtia kai tsekouri stous proskinimenous"...ftou sas sixamata....
Stella Petrides
11/04/2009 18:45
KYPRIAKE LAE MHN TO XAIRESE TO PALLHKARI GIATI YPARXOUN NEKROI AGWNISTES THS KYPROU "MAXAIRWMENA" APO DIKA SAS XERIA.........
SYNEXEISTE NA KAITE EKKLHSIES KAI IEAPOSTOLES AFOU POLY KALA TA PETYXATE KAI ANTMEIF8HKATE TON IOULIO TOU 74........
AKOLOU8EISTE TO USE YOUR BODY EASY MONEY, EASY LIFE KAI OPOION PAREI O XAROS ARKEI NA GINETE GRHGORA PLOUSIOI KAI NA EKSOUSIAZETE ZONTAS MESA SE DYNAMEIS SKOTOUS KAI PARANOMIAS ME THN OMPRELLA KAI THN SAMPRELLA TOU BIG FAT BROTHER.....
Thanos Linardos
11/04/2009 17:55
BRAVO palikari mou! Katalavete to oli sas reeeeee. I Kipros tha eleftherothi mono me tin ksifologhi ke me palikaria ke leventes.
Axaxouxa.
11/04/2009 16:08
Οταν ο Τασος Ισαακ και ο Σολωμος Σολωμου δολοφονουνταν χωρις λογο εντος της πρασινης γραμμης, η...δηθεν ειρηνευτικη δυναμη των Ηνωμενων Εθνων δεν κουνησε το δακτυλακι της. Η Εθνοφορουρα επισης. Καθονταν ολοι τους και χαζευαν.
Τωρα το κανουν θεμα, επειδη καποιος ξεβρακωσε τους απεναντι. Δηλ. τι αλλο θα του κανουν, μηπως το στειλουν κι αυτον στην Χαγη ως εγκληματια;

(Iσως θα επρεπε να εβαζε φωτια στο αφυλακτο φυλακιο. Για να ειναι αφυλακτο, μαλλον δεν το χρειαζονται οι γειτονες)

GIANNIS722
11/04/2009 15:38
an eitan tourkos tha eperne timitiki adia ! OI POULIMENOI DIKI MAS THA TON DIKASOUN !!!!!!!!!!!! sinexistai na stinetai kolo APATEONES !
ΟΙΚ
11/04/2009 15:27
''''Μπραβο Παληκαρε!!
ΑΣΤΡΑΧΑΝ
11/04/2009 14:19
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΠΟΥ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕ ΤΑ ΜΕΜΕΤΙΑ!
kokgr79
11/04/2009 14:05
"Ο εθνοφρουρός, οποίος κρατείται, ανακρίθηκε από τη Στρατονομία..." παλι καλα που δεν τον παραδωσαν στους Τουρκους.

όλες οι τελευταίες ειδήσεις