Οι οδηγοί θα πληρώσουν τη νέα Αττική Οδό

Διόδια τριών ταχυτήτων εξήγγειλε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ για τους νέους αυτοκινητό δρομους που αναμένεται να κατασκευαστούν μέχρι το 2014

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Προκόπης Γιόγιακας prok@dolnet.gr   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/02/2009 07:00 |
 Οι οδηγοί θα πληρώσουν τη νέα Αττική Οδό

Με διόδια τριών ταχυτήτων θα κινούνται οι οδηγοί στους νέους αυτοκινητόδρομους της Αττικής. Θα καθιερωθεί νέο σύστημα πληρωμής, σύμφωνα με το οποίο θα χρεώνονται ανάλογα με την απόσταση.

Το σύστημα θα ισχύει μόνο στους νέους δρόμους- οι οποίοι αναμένεται, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, να παραδοθούν το 2014 - καθώς στην υφιστάμενη χάραξη της Αττικής Οδού θα διατηρηθεί η ενιαία χρέωση.

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάςδεν ξεκαθάρισε χθες το ανώτατο ύψος των διοδίων, λέγοντας πως «η τελική τιμή ανά χιλιόμετρο θα προκύψει μέσα από τον διαγωνισμό». Η χρέωση για τους οδηγούς που θα διέρχονται μέσα από τις υπόγειες σήραγγες θα είναι πιο υψηλή. Η χαμηλή χρέωση αφορά τους οδηγούς που θα κινούνται στη Δυτική Περιφερειακή του Υμηττού, ενώ διαφορετική χρέωση θα υπάρχει για το υπόλοιπο κομμάτι των νέων επεκτάσεων.

Ακριβότερα
Οι νέες επεκτάσεις της Αττικής Οδού που ανακοινώθηκαν χθες από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ είναι διευρυμένες κατά 7,3 χιλιόμετρα, αλλά και ακριβότερες κατά 458 εκατομμύρια - λόγω της υπογειοποίησης των έργων- σε σχέση με την παρουσίαση που έκανε τον περασμένο Ιούνιο. Τα νέα έργα ύψους 1,658 δισ. ευρώ θα γίνουν με σύμβαση παραχώρησης (ο υπουργός δεν ξεκαθάρισε τoυς επιμέρους όρους) και περιλαμβάνουν: Τη Δυτική Περιφερειακή του Υμηττού- από τη Λεωφόρο Κατεχάκη έως τη Λεωφόρο Ποσειδώνος. Τη σήραγγα του Υμηττού. Τον οδικό άξονα σύνδεσης Μεσογείων- Ραφήνας Τον άξονα Μεσογείων- Αγίας Μαρίνας. Την ολοκλήρωση του Σταυρού- Ραφήνας. Την ανακατασκευή και υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος. Το συνδετήριο οδικό τμήμα από τον ανισόπεδο κόμβο Σακέτα μέχρι την Ούλωφ Πάλμε. Το τμήμα που διέρχεται μέσα από το Πανεπιστήμιο είναι υπόγειο.

Σύμφωνα με τον κ. Σουφλιά, η προκήρυξη του νέου διαγωνισμού θα γίνει εντός του Μαΐου και αν δεν υπάρξουν ενστάσεις, ο ανάδοχος θα έχει επιλεγεί μέχρι το τέλος του χρόνου, ενώ το έργο στο σύνολό του αναμένεται να έχει κατασκευαστεί έως τα μέσα του 2014.

Όπως αναφέρθηκε χθες, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των νέων αυτοκινητοδρόμων (συνολικού μήκους 62,355 χιλιομέτρων), εκτός από τους προαναφερόμενους αυτοκινητόδρομους, στο Λεκανοπέδιο θα γίνουν και επιπλέον έργα συνολικού μήκους 28,5 χιλιομέτρων, για τα οποία δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη οι μελέτες: η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την Εθνική Οδό, η επέκταση της οδού Λαυρίου με παράκαμψη του Μαρκόπουλου και του Λαυρίου, ο περιφερειακός άξονας Παιανίας- Μαρκόπουλου με παράκαμψη της Παιανίας και του Κορωπίου.

Με την ολοκλήρωση της κατασκευής των νέων αυτοκινητοδρόμων διαμορφώνονται, εκτός από τον κεντρικό αρτηριακό δακτύλιο, δύο ακόμη δακτύλιοι: ο εσωτερικός περιφερειακός (αποτελείται από τις Λεωφόρους Ποσειδώνος και Κηφισού, την Αττική Οδό από τη Μεταμόρφωση έως την Πλακεντία, τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού και το τμήμα από την Κατεχάκη έως το Ελληνικό). Τον εξωτερικό δακτύλιο (ξεκινάει από την Παραλιακή, ανεβαίνει στη Βάρης- Κορωπίου και μέσα από τα νέα τμήματα φθάνει μέχρι τη Ραφήνα. Στη συνέχεια, μέσω του οδικού άξονα της ανατολικής περιφερειακής Λεωφόρου της Πεντέλης, φθάνει στην περιοχή των Αφιδνών. Συνεχίζει επί της Εθνικής Αθηνών- Θεσσαλονίκης και μέσω της Μεταμόρφωσης συνδέεται με την Αττική Οδό).

Νέες θέσεις εργασίας
«Με αυτά τα έργα συνολικού μήκους 90,85 χιλιομέτρων σχεδόν ολοκληρώνονται και ουσιαστικά εξαντλούνται οι ανάγκες για την κατασκευή σημαντικών οδικών αξόνων στην Αττική», επεσήμανε ο κ. Σουφλιάς. «Η άποψή μου είναι ότι με την ολοκλήρωση αυτών των έργων, τα χρήματα που πρόκειται να αξιοποιηθούν από το Δημόσιο για το Λεκανοπέδιο της Αττικής να πηγαίνουν για νέες επεκτάσεις του Μετρό».

Όπως αναφέρθηκε χθες, σε ολόκληρο το μέτωπο του Υμηττού κατά μήκος της οριογραμμής του οικιστικού ιστού στον Βύρωνα, την Ηλιούπολη και την Αργυρούπολη, σε ζώνη πλάτους 500 μέτρων έχει προβλεφθεί να φυτευτούν περίπου 220.000

δένδρα σε έκταση 5.500 στρεμμάτων.

«Κατά την τρέχουσα οικονομική κρίση οι νέοι αυτοκινητόδρομοι, εκτός από την εισροή ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων ύψους 1,3 δισ. ευρώ κατ΄ ελάχιστον, θα συμβάλουν αποφασιστικά και στην τόνωση της απασχόλησης του προσωπικού. Εκτιμάται ότι θα δημιουργηθούν 4.000 θέσεις εργασίας για διάστημα 4,5 ετών, ενώ θα δημιουργηθούν 800 μόνιμες θέσεις εργασίας για όλη τη διάρκεια λειτουργίας του έργου», ανέφερε ο κ. Σουφλιάς.

ΚΛΙΜΑΚΩΤΗ ΧΡΕΩΣΗ
Πιο ακριβή θα είναι η διέλευση από τις υπόγειες σήραγγες, χωρίς να έχει ακόμη ξεκαθαριστεί το αντίτιμο

«Δεν έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση»

«ΤΟ ΠΑΣΟΚ από το 2003 είχε προγραμματίσει τις πρόδρομες μελέτες και την πρώτη χάραξη.

Γι΄ αυτό, έπειτα από τόσα χρόνια, είναι περίεργο η κυβέρνηση της Ν.Δ. να επαίρεται γι΄ αυτό το έργο ενώ η προσφορά της είναι μειωμένη», επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους οι εκπρόσωποι του ΠΑΣΟΚ για τα Δημόσια Έργα και το Περιβάλλον κ.κ. Γιάννης Μακριώτης και Σπύρος Κουβέλης.

Αναφέρουν συγκεκριμένα: «Για τρίτη φορά ο κ. Σουφλιάς ανεβάζει την παράσταση “Αυτοκινητόδρομοι Αττικής”. Αυτήν τη φορά η σκοπιμότητα είναι προφανής. Είμαστε πολύ κοντά στις ευρωεκλογές και πολύ πιθανόν σε εθνικές εκλογές.

Πρέπει να σταματήσει τις αλλεπάλληλες ανακοινώσεις για μελλοντικά έργα ή για δημοπρατήσεις έργων, χωρίς να έχει ολοκληρωμένες μελέτες και διασφαλισμένους πόρους. Από τις “πέτσινες” δημοπρατήσεις που εξήγγειλε την προηγούμενη εβδομάδα, τώρα έχουμε ιμιτασιόν ανακοίνωση δημοπράτησης, αφού χωρίς δισταγμό ανακοινώνει πως θα συζητήσει με τους τραπεζίτες και τους κατασκευαστές μελλοντικά για τη μορφή χρηματοδότησης του έργου».

21
hristos
19/02/2009 20:58
vre exipne an vale tin venzini stin psarovarka mu
prepi na plirwsw ta violia tu dromu tis limuzinas
stin germania den ehun xeronisia me homatodromus opos stin Simi
Astypalea klp
giati na plironume emis autobahn afu ehume karodromus
pu tus Eftyaxe o Mussolini epi italikis katwhis
ise Gianni poli monoplevros dioti
i varkula mu tha plirwsi ta spasmena tis Porche su
stin Attikin odon
GIANNHS
19/02/2009 20:30
ΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΡΓΑ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Κ.Λ.Π. ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ; ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΕΙ ΠΩΣ ΕΛΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ; ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ. ΤΟ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΟΔΙΩΝ Κ.Λ.Π.
αννα
19/02/2009 19:32
Πραγματικά με αφήνει αδιάφορη το γεγονός ότι θα γίνουν νέοι δρόμοι στην Αθήνα. Χεστ..... για να πω την αλήθεια. Δεν ζω εκεί. Γιατί να με ενδιαφέρει; Δώστε καλύτερα τα χρήματα για νέα σχολεία. Για την εκπαίδευση που τόσο τα χρειάζεται.
dimitis
19/02/2009 13:01
@Βασιλης Γκικας
εκτος απο δημοσια εργα κ τα λοιπα... "καλα".. που εκανε, εφτιαξε κ μια αθηνα τερας κ κατω απο τις εβλιγιες του πλουτισαν κ συνεχιζουν να πλουτιζουν ολοι οι εργολαβοι οικοδομων με τα χιλιαδες παραθυρακια του στους νομους περι παρκινγκ. Οσο για το τραμ που ξηλωσε πρωτος τοτε αλλη αμαρτια αυτη μην την αναφερουμε καλυτερα. αυτα για τον εθναρχη.
ΚΧ
19/02/2009 10:31
Οσο αφορά το http://epitropilioupolis.blogspot.com/ που ανέφερε κάποιος εδώ δε με έπεισε καθόλου και εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να ειμαστε ενάντια στην κατασκευή ενός τέτοιου δρόμου.. Λιγοτερο πήξιμο στους δρόμους και επιτέλους θα δωθεί η ευκαιρία σε πολλούς να ζήσουν περισσότερο εκτός αμαξιου! (Ε οχι και να περναμε 3 ωρες την ημέρα εγκλωβισμένοι στα αμαξια..)
Βασίλης Κ.
19/02/2009 07:21
Σωστό είναι να πληρώσουν τους νέους αυτοκινητόδρομους της Αθήνας αυτοί που τους χρησιμοποιούν.

Ποιός θα τους πληρώσει; Ο κερκυραίος; Η μήπως ο συνταξιούχος που δεν έχει αυτοκίνητο;

Ολοι αυτοί που γκρινιάζουν για τα διόδια αν δεν μπορούν να τα πληρώσουν ας μην χρησιμοποιήσουν τους νέους δρόμους. Αν δεν αντέχουν οικονομικά να έχουν αυτοκίνητο ας πάρουν παπί η λεοφορείο.
DK
18/02/2009 20:24
kala, ginontai erga griniazete, den ginontai erga pali griniazete. Diabazw ta sxolia kai einai ola grinia. Ti sto kalo exete pathei! Bghte kai ligo eksw na diaskedasete. Peite kai kamia kalh koubenta. Tsaba einai. Ola straba ola lathos. Ola skeyories... Ta diabazw kai klew apo th stenoxoria. Tha blepw efialtes to brady
TA-SOS
18/02/2009 19:47
ΥΜΗΤΤΟΣ SOS-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ STOP
Μας δουλεύετε; Θα φυτευτούν, λέει, 200.000 νέα δέντρα! Α, ναι; Μήπως ξεχάσατε να μας πείτε πόσα θα κοπούν; Πολλαπλάσια! Γιατί θα καταστραφεί ένα δυναμικό, αναγεννόμενο δάσος (αλλά και απείραχτο σε πολλά σημεία από τις "τυχαίες" πυρκαγιές) που αποτελεί μοναδικό οικοσύστημα για να δώσει τη θέση του σε πικροδάφνες και θάμνους.
Αυτοί οι ιθαγενείς είμαστε, αυτά μας αξίζουν αφού τα τρώμε. Το δάσος του Υμηττού δεν αποκαθίσταται με τίποτα, και είναι κεφαλαιώδους σημασίας για την ποιότητα ζωής, την δημόσια υγεία, για το μέλλον μας, για τα παιδιά μας.
Απογοήτευση και από το ΠΑΣΟΚ. Πίστευα ότι ο Γιώργος δεν πιστεύει στην γκρίζα αλλά στην πράσινη ανάπτυξη, ότι οι αμαρτίες του 2000-2004 είχαν μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, αλλά...
ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ - ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ. Αξίζει να το δείτε:http://epitropilioupolis.blogspot.com/
hristos
18/02/2009 15:41
E PIOS PREPI NA PLIRWSI I MARIKA....OLO TO TZABA THELETE ESIS
I MIPOS I EU THELETE NA PLIRWSI TO OPU PIGENUN TA TUTU SAS... PARTE TA DIMOSIA MESA SIGINONIAS AN DEN EHETE LEFTA.....
APO TIN MIA THELETE DROMUS KE APO TIN ALLI DEN THELETE NA TUS PLIRWNETE TERMA TA DANEIKA XYPNISTE.. DEN MAS DINI KANIS PIA
AN THELETE ODIKO DYKTYO EFAMILO ME TA EVRWPAIKA PREPI NA PLIRWTHI I MESW FOROLOGIAS KE PROYPOLOGISMU
I EPI TIS HRISEOS-DIODIA OPOTE
PLIRWSTE TIN EFORIA GIA ERGA KLP I DIODIA
GIA TIN HRISI DROMON
TERMA O TZABAS KE I ZITA FTANI PIA
Ν.Κ.
18/02/2009 14:24
Καλύτερα κ. Γκίκα ο πολιτικός που αναφέρατε να μην είχε κάνει καθόλου δημόσια έργα στην Ελλάδα αλλά απλά ασκήσει το επάγγελμα του δικηγόρου. Θα ήταν πολύ καλύτερα για τον τόπο. Αλλωστε και ο πατέρας του τον είχε πιέσει να μην ασχοληθεί καθόλου με την πολιτική. Ο πατέρας του δε, σίγουρα κάτι παραπάνω ήξερε...
nionios
18/02/2009 13:59
@ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΚΙΚΑΣ 18/2/2009 13:22

Το ακούσαμε και αυτό! Τα χρήματα του σχεδίου Μάρσαλ πήγανε για έργα!!!Ζήτω ο εθνάρχης!

Επειδή έχουμε ακούσει διάφορες πί..ες ότι δηλ. την Ελλάδα την έβαλε στην ΟΝΕ η ΝΔ. (τάδε έφη Αλογοσκούφης) , ότι ο καραμαλής είναι ηγέτης κ.α. δεν θα σε παρεξηγήσω. Ότι σου λένε τα κομματόσκυλα αναπαράγεις φίλε μου.
Θα σου κάνω όμως (μόνο) μία ερώτηση. Μήπως ξέρεις τί έγινε με τον έθνικό προμηθευτή/κατασκευαστή/εκδότη???
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΚΙΚΑΣ
18/02/2009 13:22
ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΕΠΙ ΠΑΠΑΓΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Ε.Ρ.Ε. ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, Μ'' ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΣΑΛ, ΔΕΝ ΧΡΕΩΣΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΣΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΔΙΟΔΙΑ. ΟΙ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΟΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΠΕΤΣΟΚΟΒΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Τ'' ΟΠΟΙΟ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ;
chris
18/02/2009 12:49
Με την επεκταση σε Μετρο και Τραμ τι γινεται; δεν θελουμε αλλα αυτοκινητα..τερμα το καρβουνο.
Σπύρος Γιακουμάκης
18/02/2009 12:38
Είμαι κατά των φαρμάκων και υπέρ των έργων που παραδίδονται εμπρόθεσμα και σε εύλογο χρόνο.
Επωνύμως και γενικώς.
Τις ασπιρίνες ας τις πάρουν άλλοι...

Σταυρος Τ.
18/02/2009 12:38
Το θεμα ειναι οτι για τετοια εργα ευχαριστως να πληρωσω διοδια για την αποπληρωμη τους! Αλλα μεχρι ποτε ...? Γιατι στην Ελλαδα των εργολαβων, τα διοδια μπαινουν για την αποπληρωμη του εργου (και καλα) αλλα ακομα και οταν το ποσο συμπληρωθει, αντι το εργο να περασει στα χερια του δημοσιου, παραμενει (προαφνως βασει συμφωνιας) στον εργολαβο ο οποιος και φυσικα δεν βγαζει τα διοδια αλλα καρπωνεται το τεραστιο αυτο κερδος (με την χαζη δικαιολογια του κοστους συντηρησης). Το ελληνικο δημοσιο χανει απιστευτα εσοδα τα οποια ως συνηθως καταληγουν στους λιγους. Στην Γερμανια ας πουμε κατι τετοιο ουτε γινετε, ουτε θα ηταν καν αποδεκτο απο την κοινωνια. Εμας εδω τα τσακαλια μας φροντιζουν για τις τσεπες των μεγαλο-εργολαβων και μας ριχνουν σταχτη στα ματια με ατακες του στυλ "λυνει το κυκλοφοριακο". Γιατι ταυτοχρονα να μην λυνει και ενα (εστω μικρο κομματι) του οικονομικου???? Θα μου πεις, φοβερα πολυπλοκη (ή καλυτερα ασυμφορη) σκεψη αυτη για εναν Ελληνα πολιτικο!
Σταυρος Τ.
18/02/2009 12:38
Το θεμα ειναι οτι για τετοια εργα ευχαριστως να πληρωσω διοδια για την αποπληρωμη τους! Αλλα μεχρι ποτε ...? Γιατι στην Ελλαδα των εργολαβων, τα διοδια μπαινουν για την αποπληρωμη του εργου (και καλα) αλλα ακομα και οταν το ποσο συμπληρωθει, αντι το εργο να περασει στα χερια του δημοσιου, παραμενει (προαφνως βασει συμφωνιας) στον εργολαβο ο οποιος και φυσικα δεν βγαζει τα διοδια αλλα καρπωνεται το τεραστιο αυτο κερδος (με την χαζη δικαιολογια του κοστους συντηρησης). Το ελληνικο δημοσιο χανει απιστευτα εσοδα τα οποια ως συνηθως καταληγουν στους λιγους. Στην Γερμανια ας πουμε κατι τετοιο ουτε γινετε, ουτε θα ηταν καν αποδεκτο απο την κοινωνια. Εμας εδω τα τσακαλια μας φροντιζουν για τις τσεπες των μεγαλο-εργολαβων και μας ριχνουν σταχτη στα ματια με ατακες του στυλ "λυνει το κυκλοφοριακο". Γιατι ταυτοχρονα να μην λυνει και ενα (εστω μικρο κομματι) του οικονομικου???? Θα μου πεις, φοβερα πολυπλοκη (ή καλυτερα ασυμφορη) σκεψη αυτη για εναν Ελληνα πολιτικο!
...
18/02/2009 12:12
Σπύρος Γιακουμάκης : μια ασπιρίνη να πάρεις
Σπύρος Γιακουμάκης
18/02/2009 10:11
Το ΥΠΕΧΩΔΕ από το 2004 και μετά λειτουργεί σ'' αυτή τη χώρα με το σκεπτικό ότι ο κάθε πολίτης της έχει δύο ζωές στη διάθεσή του! Να περιμένει δηλαδή πρώτα να δημοπρατηθούν τα έργα με το κατά γενική ομολογία αποτυχημένο μειοδοτικό σύστημα Σουφλιά, που αντικατέστησε τον δήθεν διεφθαρμένο αλλά αποτελεσματικό ωστόσο, μαθηματικό τύπο ΠΑΣΟΚ και στη συνέχεια, να γίνει η κατασκευή των έργων.
Με οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση:
1. το Μετρό μεταξύ 2004 και 2009 θα είχε ήδη φθάσει Πειραιά
2. θα υπήρχε ολοκληρωμένο δίκτυο τραμ σε Αθήνα και Πειραιά
3. θα είχε ολοκληρωθεί η Αττική Οδός.
Δεν ξέρω για τους άλλους αλλά εγώ έχω μόνο μία ζωή κ. Σουφλιά και βαρέθηκα τις αναβολές και τις καθυστερήσεις σας.
Νισάφι πια!
Δημήτρης
18/02/2009 09:32
Χα Χα... Το ΠΑΣΟΚ διαφωνεί πάλι με το έργο..!! Μάλλον όλα τα στελέχοι του κατοικούν στα λαικά Βόρεια προάστεια..!!
ΤΡΟΥΛΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
18/02/2009 09:21
ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕ Ο Κ.ΣΟΥΦΛΙΑΣ Η ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΗΨΗ ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ ?
Κώστας
18/02/2009 08:32
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ... ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΑΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ... ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ...