«ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Ο ΔΡΑΣΤΗΣ»

Έκκληση από τη μητέρα της συνδικαλίστριας Κωνσταντίνας Κούνεβα που δέχθηκε επίθεση με βιτριόλι

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Λία Νεσφυγέ   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/01/2009 07:00 |
«Είχε όραμα για τον συνδικαλισμό. Διεκδικούσε τα δικαιώματα των εργαζομένων. Από τις 10 το πρωί μέχρι το μεσημέρι βρισκόταν στο σωματείο και μετά πήγαινε στο παιδί και στη δουλειά της», λέει για την Κωνσταντίνα Κούνεβα η αντιπρόεδρος του Σωματείου Ένωσης Καθαριστριών και Οικιακού Προσωπικού Βάσω Τσούνη

«Το μόνο που ζητώ από το κράτος και την Αστυνομία είναι να αποκαλυφθεί ο δράστης αυτής της φρικτής δολοφονικής επίθεσης. Ως μητέρα που βλέπω το παιδί μου να υποφέρει και να κινδυνεύει κάνω έκκληση στον κόσμο. Αν κάποιος είδε κάτι εκείνο το βράδυ ή τις προηγούμενες ημέρες να πάει να καταθέσει».

Η κ. Ελένη περιμένει έξω από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του «Ευαγγελισμού» τους γιατρούς να την ενημερώσουν για την κατάσταση της κόρης της, της 44χρονης Κωνσταντίνας Κούνεβα, η οποία πριν από δύο εβδομάδες δέχθηκε επίθεση από αγνώστους με βιτριόλι.

Μάχη για τη ζωή της
Οι γιατροί της Εντατικής δίνουν μάχη για τη ζωή της καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο, ενώ από τη δολοφονική επίθεση έχει υποστεί σοβαρές βλάβες στα μάτια και το πρόσωπο καθώς και σε άλλα ζωτικά όργανα από την κατάποση του οξέος. «Οι γιατροί κάνουν

Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ
Μετανάστρια από τη Βουλγαρία, με πανεπιστημιακή μόρφωση και έντονη συνδικαλιστική δράση για τα δικαιώματα των καθαριστριών
ό,τι μπορούν. Πιστεύω μέσα μου ότι θα πάει καλά. Μου είπαν ότι η διαδρομή θα είναι δύσκολη», λέει η μητέρα της.

Μετανάστρια από τη Βουλγαρία με πανεπιστημιακή μόρφωση, η Κωνσταντίνα είναι μητέρα ενός ανήλικου αγοριού που το μεγαλώνει μόνη της, ενώ έχει περάσει τη δική της οδύσσεια από το 2001 που ήρθε στην Ελλάδα. Τις τελευταίες δεκαπέντε ημέρες ζει το χειρότερο κομμάτι αυτής της οδύσσειας στην Εντατική. Ως εργαζόμενη σε ιδιωτικό συνεργείο καθαρισμού έχει αναπτύξει έντονη συνδικαλιστική δράση στο πλαίσιο της Παναττικής Ένωσης Καθαριστριών και Οικιακού Προσωπικού και η απόπειρα δολοφονίας της συνδέεται άμεσα με αυτή τη δράση.

«Με ειδοποίησαν περίπου στις 4.30 τα ξημερώματα από το νοσοκομείο», λέει η μητέρα της. «Πήρα ταξί και ήρθα στο νοσοκομείο. Μια προϊσταμένη με οδήγησε στην Εντατική. Η κόρη μου ήταν τόσο παραμορφωμένη που δεν τη γνώρισα. Τι μίσος υπήρχε... Ήθελαν να τη σκοτώσουν. Να της κλείσουν για πάντα το στόμα. Με πονάει η ψυχή μου για όσα έγιναν».

Με μεγάλη αξιοπρέπεια, η κ. Ελένη μαζί με την άλλη κόρη της περιμένει με αγωνία τις ιατρικές εξελίξεις. Και η ίδια αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας καθώς υπέστη έμφραγμα και το καλοκαίρι υποβλήθηκε σε επέμβαση. Αυτές τις δύσκολες και τραγικές ημέρες η οικογένεια έχει αναλάβει τη φροντίδα του ανήλικου γιου (μαθητή Δημοτικού) της Κωνσταντίνας.

Παιδί με πρόβλημα υγείας Παιδί με πρόβλημα υγείας
Το παιδί αντιμετώ πισε πρόβλημα υγείας και αυτός ήταν ο κυριότερος λόγος που η Κωνσταντίνα έφυγε από τη Βουλγαρία και ήρθε στην Ελλάδα για να εργαστεί σκληρά.

«Ο μικρός γνωρίζει λίγα πράγματα για την κατάσταση. Του μιλήσαμε με πολλή προσοχή για την επίθεση», προσθέτει η κ. Ελένη.

Παρά τα πρόβλημα της υγείας της, την επόμενη ημέρα της επίθεσης η κ. Ελένη πήγε στον δρόμο όπου έγινε η απόπειρα προσπαθώντας να μάθει από γείτονες και περαστικούς τι είχε συμβεί.

«Μάρτυρες που να είδαν τη σκηνή δεν βρήκα. Μου είπαν αόριστα ότι οι δράστες ήταν δύο. Γείτονες άκουσαν τις φωνές της και προσπάθησαν να βοηθήσουν. Άλλος πέταξε ένα λάστιχο με νερό, άλλοι τη σκέπασαν με κουβέρτα και σεντόνια για να μην κρυώνει. Το πιο συγκλονιστικό που μου είπαν είναι ότι έβγαζε αφρούς από το στόμα της».

Ιστορικός με μεταπτυχιακό
Η Κωνσταντίνα Κούνεβα είναι ιστορικός και μάλιστα με μεταπτυχιακές σπουδές. Το 2001 πήρε τον δρόμο της μετανάστευσης. Η βασική αιτία ήταν η αρρώστια του γιου της και η ανάγκη να κάνει εγχείρηση.

Η μητέρα της είχε εγκατασταθεί στην Ελλάδα αρκετά χρόνια νωρίτερα. Με πολύ σκληρή δουλειά συγκέντρωνε χρήματα για να σπουδάσει τις δύο κόρες της, τη μία νηπιαγωγό και την Κωνσταντίνα ιστορικό. «Έχω δεκαπέντε χρόνια στην Ελλάδα. Αναγκάστηκα να μεταναστεύσω επειδή δεν υπήρχαν δουλειές στη Βουλγαρία. Ήμασταν πολύ φτωχοί. Η Κωνσταντίνα δεν είχε ακόμα τελειώσει το Πανεπιστήμιο. Τα κατάφερε δουλεύοντας και σπουδάζοντας ταυτόχρονα. Τα πρώτα έξι χρόνια ήμουν παράνομη στην Ελλάδα. Μόλις έβγαλα τα χαρτιά μου άρχισα να εργάζομαι ως καθαρίστρια μέχρι το 2006 που με έδιωξαν», λέει η κ. Ελένη.

Τον πρώτο καιρό, μέχρι να τακτοποιήσει τα χαρτιά της, η Κωνσταντίνα εργαζόταν νύχτα σε ένα κατάστημα συσκευασίας τροφίμων. Παραμονές των Ολυμπιακών Αγώνων πήγε σε εργολαβική εταιρεία καθαρισμού κτιρίων και εγκαταστάσεων και από τότε εργάζεται ως καθαρίστρια.

Δυναμική καθώς ήταν, το 2003 εντάχθηκε στο σωματείο, εξελέγη και πρόσφατα έγινε γενική γραμματέας. «Η Κωνσταντίνα είναι αγωνίστρια. Αγανάκτησε από την εκμετάλλευση και μπήκε στο σωματείο για να διεκδικήσει τα δικαιώματα των εργαζομένων», προσθέτει η μητέρα της. «Και εγώ εντάχθηκα στο σωματείο. Είναι το μόνο στήριγμα για την προστασία μας. Η Κωνσταντίνα δεν φοβόταν. Δεχόταν εξώδικα και απειλές για απόλυση αλλά συνέχιζε τον αγώνα της».


Η εγκύκλιος που ξεχείλισε το ποτήρι

Η ΣΤΑΓΟΝΑ που ξεχείλισε το ποτήρι για την Κωνσταντίνα Κούνεβα και τους συναδέλφους της ήταν εγκύκλιος του υπουργείου Εργασίας του 2006, με την οποία οι εργοδότες μειώνοντας απλώς την απασχόληση κατά μισή ώρα την ημέρα (από έξι ώρες, πεντέμισι) απέκτησαν το δικαίωμα να μην ασφαλίζουν τους εργαζομένους στην κατηγορία των βαρέων ενσήμων.

«Αυτό ήταν και το μεγάλο σημείο τριβής. Μειώθηκαν οι μισθοί μας και τα ένσημα. Οι εταιρείες δεν προσλαμβάνουν εργαζομένους πάνω από 40 χρόνων. Το βασικό μας αίτημα είναι να φύγουν οι εργολάβοι- ιδιοκτήτες εταιρειών καθαρισμού από το Δημόσιο για να σταματήσει αυτό το καθεστώς εκμετάλλευσης. Μιλάμε για εργασιακές συνθήκες τριτοκοσμικής χώρας. Οι εργολάβοι κερδίζουν και οι εργαζόμενοι δεν παίρνουν τίποτα. Δεν τηρούνται βασικοί κανόνες», λένε συνάδελφοι της Κωνσταντίνας Κούνεβα.


Μηνύματα συμπαράστασης και από το εξωτερικό

ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ζωής που δίνει η Κωνσταντίνα Κούνεβα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας δεν είναι μόνη. Ένα πανό έξω από το νοσοκομείο εκφράζει συμπαράσταση, έχουν ήδη διοργανωθεί πορείες εργαζόμενων, συνάδελφοι της και συνδικαλιστές κάθε μέρα πηγαίνουν στο νοσοκομείο για συμπαράσταση, ενώ ακόμα και άνεργοι συνάδελφοι δίνουν χρήματα για οικονομική ενίσχυση.

Η επίθεση εναντίον της συνδικαλίστριας έχει προκαλέσει διεθνή συγκίνηση και έκανε τον γύρο του κόσμου. Στο σωματείο καταφθάνουν μηνύματα αλληλεγγύης από τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Βραζιλία, τις ΗΠΑ.

«Είχε όραμα για τον συνδικαλισμό. Διεκδικούσε τα δικαιώματα των εργαζομένων. Από τις 10 το πρωί μέχρι το μεσημέρι βρισκόταν στο σωματείο και μετά πήγαινε στο παιδί και στη δουλεία της», λέει η αντιπρόεδρος του Σωματείου Ένωσης Καθαριστριών και Οικιακού Προσωπικού κ. Βάσω Τσούνη. Οι πιέσεις λόγω της συνδικαλιστικής της δράσης ήταν αφόρητες. «Με την παραμικρή διεκδίκηση τής έστελναν εξώδικα. Ζητούσαν αφορμή για να την απολύσουν. Μέσα σε έναν χρόνο είχε πάνω από 25 εξώδικα», προσθέτει η κ. Τσούνη. Η Κωνσταντίνα είχε βρεθεί αντιμέτωπη και με τον ρατσισμό. Συνάδελφοί της συνδικαλιστές περιγράφουν ότι σε μια συνάντηση κάποιος από την εργοδοσία τής είπε: «Τι θέλεις εσύ κ... βουλγάρα. Πήγαινε στην πατρίδα σου».

73
Τζόε Ντάλτον
07/01/2009 00:12
Ραντανπλαν
τι βίτσιο είναι και αυτό καημένε με την ορθογραφία που σε δέρνει;
Είχες στριγκλίτσα δασκάλα στο δημοτικο σχολείο άραγε; :-0
ραντανπλαν
06/01/2009 22:13
πσσσστ @ ροδανθε

ουτε το μυνημα γραφεται ετσι

αμα θες να το παιξεις ελληναρας να εισαι σωστος , αλλιως .....
ΑΡΓΚΡΡΡ
Dimitrios Faniadis
06/01/2009 21:19
To epipedo ton apopseon pou grafontai se ayth thi selida tha mporouse na einai kallitero.
Protoselida gia tin Ellada sto Exoteriko, ekei meno, ginontai mono oi teleftees exegerseis kai i eglimatiki symperifora ton sinorofrouron stous anthropous pou zitoun asylo stin Ellada.
Poli spania, i pote, gia kapoia ptotoporiaki ereuna med apotelesma, gia kapoio proion anotatis klasis k,l.p.
O logos einai oti den ehi tipote na provalei.
Tin akriviatis mono kai ton ypoanaptikto tourismo tis.
Sti hora afti loipon ehei emfanistei kai o ratsismos.
Stin katigoria ton ratsiston anikoun panta oi antropoi mias horas me to hamilotero pneumatiko epipedo. Anthropoi anaxioi na dimiourgisoun kati. Zilofthonoi pou prepei na xespasoun kapou kai vriskoun eukairia me tous metanastes. (Meleti masters foitoiton tou Stockholm university).
Kai ola afta sti hora opou i filoxenia einai areti
Oi neoellines exoun xehasei oti mehri kai to 1980 i Ellada esteile se olo ton kosmo polla ekatomyria metanastes.
Poloi apo autous vrethikan antimetopoi me tetoia ratsistika terata stis hores ipodohis tous.
Me poli doulia omos petyhan sti zoi tous. Oxi oloi alla poloi. Akrivos auto pou kanoun poloi metanastes stin Ellada kai tha petyhoun.
Exoun orexi gia doulia kai oxi gia gousta. Den xeroun ti tha pei ox aderfe.
I tragiki epithesi se auti ti ginaika einai sima katatethen horas me dexia kivernisi. Sti Souidia, me dexia kivernisi, den rihnoun fisika vitrioli. Apla kovoun oi ergodotes tis asfaleies ton ergazomenon siga-siga.
Kai fisika ekmetaleuontai tous kainourgious metamastes apo Irak,Somalia kai alles hores me ton poio apaisio tropo.Opos kai stin Ellada fisika.

Kala tha einai omos to endiaferon ton anagnoston tis selidas na ekdilonetai med politismeno tropo.
dimitris korinthios
06/01/2009 21:05
ANTONH EYXARISTO GIA THN APANTHSI SOY EXHS DIKAIO ISOS DEN EIMOYN SAFHS TO ATHRO MOY TO KRATHSA PERIORISMENO GIA NA MHN EINE KOYRASTIKO OSO TO OTI DEN ME KATALABENHS NOMIZO OTI KATALABES POLY KALA EFOSON MOY EDOSES THN APANTHSH THS LATINIKHS ENO EXO GRAPSH OTAN KATALABETE THN SYMASIA THS LEKSIS THA DITE GIATI GRAFONTE AYTA TA ATHRA ESY KATALABES OTI PROKEITE GIA KSESIKOMENOYS KAI ANTARTES ARA POY TO PROBLIMA AFOY EKEI EFTASA KAI EGO THA EPREPE NA GRAPSO O NOIMON NOITO KAI KATI ALLO STA LATINIKA ETSI EINE DEN THN XRISIMOPIOYN STHN KATHEMILIMENH OMOS OPOS EMEIS OPOS TO REMALI POY PANE MAZI KAI MHN KSEXNAME H LATINIKH EGINE APO THN ELLINIKH KAI META PIRAN OI SAKSONES KAI OYTO KATHEKSIS AYTO OMOS EINE ALLO MATHIMA PANTOS SE EYXARISTO MOY ARESH NA MATHENO KAI NA SYZITO
Mitsos
06/01/2009 20:14
Pros:KALA NA PATHI KALA NA PATHIS ESU RE ANIDEE. H BOULGARIA EINAI STHN EUROPAIKI ENOSH POS LOIPON HTAN PARANOMA STHN ELLADA?ZOO E ZOO MPASTOUNOVLAXE
ΑΘΗΝΑ
06/01/2009 19:27
ΟΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΙΦΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΥ ΜΙΣΕΙ, ΑΔΙΚΕΙ ,ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ,ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ,ΒΑΖΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΩΡΗΤΟΥΣ
ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΡΩΝ
ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΖΩΗ
06/01/2009 19:26
KYΡΙΕ ΡΟΔΑΝΘΕ ΑΦΟΥ ΖΕΙΤΕ 12 ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΦΕΡΕΤΑΙ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ.ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΖΗΛΟ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΡΙΑ ΔΕΧΤΗΚΕ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ
ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΗΣΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ.
ΕΙΡΗΝΗ
06/01/2009 19:01
ΡΑΝΤΑΠΛΑΝ: ΑΠΩ ΤΩΣΑ ΑΝΩΡΘΩΓΡΑΦΑ ΚΗΜΑΙΝΑ ΠΟΥ ΔΑΙΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΥΣ ΤΗ ΛΑΙΝΑΙ ΑΦΤΩ ΣΑΙ ΠΥΡΑΞΑΙ;
ΕΙΡΗΝΗ
06/01/2009 19:01
ΡΟΔΑΝΘΕ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΨΑΧΝΑ! ΑΣΧΟΛΟΥΜΟΥΝ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΙ ΝΕΟ. ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΣ ΠΟΛΥ! ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΣΤΕΛΝΩ MAIL. ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ!
rodanthos
06/01/2009 18:52
Συμφωνω, η βιβλιογραφια γραφεται ετσι οπως λες. Εκανα λαθος το οποιο ομως ειναι δικαιολογημενο μετα τις τοσες εκατονταδες φορες που εχω γραψει σε αυτο το μπλογκ και μετα απο 12 χρονια που εφυγα απο την Ελλαδα και ζω στο εξωτερικο. Αλλωστε δεν χρησιμοποιω αυτο το μπλογκ μονο για να εκθετω τις αποψεις μου αλλα και για να κρατω και μια επαφη με την γλωσσα μου. Αλλωστε ενα λαθακι μετα απο τοσα μυνηματα και τοσα χρονια στο εξωτερικο αποδεικνυει ποσο αγαπω αυτην την χωρα και ποσο θελω να προοδευσει αγαπητε φιλε του Λουκυ Λουκ. Αν ησουνα εσυ στην θεση μου δεν ξερω αν θα μπορουσες να μιλησεις και Ελληνικα. Arivenderciiiiiiiiiiiiiiii
rodanthos
06/01/2009 18:21
Αγαπητη Ειρηνη, δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα να δημοσιοποιησω τις αποψεις μου και οποιος θελει μπορει να επικοινωνησει μαζι μου. Για διαφορες αποψεις που εχω διατυπωσει σε πολλα θεματα μπορεις να πας στο: rodanthoi.blogspot.com Για να ακουσεις την μουσικη μου που ειναι κατι εντελως προτοτυπο για τα Ελληνικα δεδομενα μπορεις να πας στο: www.myspace.com/rodanthos Για να επικοινωνησεις μαζι μου μπορεις να στειλεις μυνημα στην διευθυνση: rodantho@hotmail.com
ραντανπλαν
06/01/2009 18:18
@ ροδανθε, αφου εισαι τοσο ελληναρας μαθε και την ελληνικη ορθογραφια
Η βιβλιογραφια δε γραφεται με "ει"

ΑΡΓΚΡΡΡΡΡ !!!!!!!!!!
ραντανπλαν
06/01/2009 18:14
η ρατσιστικη βλακεια μερικων κανει τελεια παρεα με την ημιμαθεια καποιων αλλων

ενα μονο εχω να σας πω.....

ΟΥΣΤ ρε αλλιως θα εχει ΓΑΒ (δαγκωτο!)
ΕΙΡΗΝΗ
06/01/2009 17:24
ΠΡΟΣ ΡΟΔΑΝΘΟΣ. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΡΟΔΑΝΘΕ! ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΜΕ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΜΦΩΝΗ. ΚΑΠΟΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΧΕΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗ ΣΗΜΕΙΩΣΑ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΔΩ. ΠΗΡΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΦΕΡΝΩ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΕΙΡΗΝΗ
06/01/2009 17:19
ΠΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΕΤΣΙ! ΤΗΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΣΑ ΕΠΑΘΕ! ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΩΣ ΖΗΤΙΑΝΑ! ΑΦΗΣΤΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ! ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ Η ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ. ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ. ΚΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΠΕΡΙ ΚΑΦΡΩΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ. ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ. ΟΤΑΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ. ΘΑ ΤΟ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΟΥΜΕ. Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ. ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠ'' ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΠΑΖΟΝΤΑΙ. ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ.
αντωνης
06/01/2009 16:49
@dimitris korinthios 6/1/2009 13:18 Δεν καταλαβαινω το νοημα του μηνυματος σου, αλλα ξερω οτι καπου κανεις λα8ος. Ο ορος <ρεμπελος> προερχεται απο τα λατινικα (re bellare) και δεν ειναι ελληνικος. Υπαρχει και σε αλλες ευρωπαικες γλωσσες με την σημασια του ξεσηκωμενου, του ανταρτη, κτλ.
Τζοε Ντάλτον
06/01/2009 16:30
Ροδανθέ
αν αναφέρεσαι σε αυτό που έγραψε ο Τζόε Ντάλτον, δεν το έγραψε διότι πραγματικά το πιστεύει αλλά διότι ο συγγραφέας του κειμένου, έκανε πλαστοπροσωπία, τουτέστιν, χρησιμοποίησε το χαρακτήρα του κομπλεξικού ληστή του γεμάτου κακία, για να αποδώσει το σκηνικο του σκεπτικού των ανεγκέφαλων.
Καθώς όμως είναι γραπτό το κείμενο και βιαστικοί οι αναγνώστες, το σωστό μήνυμα δεν ελήφθη.
Και βέβαια καταδικάζεται στα Τάρταρα όποιος έριξε βιτριολι στη δυστυχισμένη γυναίκα. Εννοείται! Εμείς γεννήσαμε τη Δημοκρατία και την εννοια του σεβασμού των Ξένων(Ξένιος Ζευς)δεν είμαστε Ταλιμπάν Μουσουλμάνοι γεμάτοι εκδίκηση, και κακία...ΕΥΤΥΧΩΣ!
Δημήτρης
06/01/2009 15:22
Οσοι εχουμε λιγο μυαλο και ανθρωπια μεσα μας και οπως βλεπεται στα πιο κατω μυνηματα ειμαστε οι συντριπτικη πλειοψηφια θα ελεγα να μην αναλωνομαστε με καφρους και ηλιθιους σαν τον ανεκδιηγιτο κομπελεξικο που εγραψε το σχολιο ως ''Καλα να πάθει'' , καφροι αλλωστε υπαρχουν παντου (συνηθως ειναι ενα 20% !) σε ολες τις χωρες και το ξερουμε ολοι οσοι ειμαστε μεταναστατες. Οπως επισης ξερουμε οτι η Γερμανια , η Αγγλια και η Αμερικη κ.α θα ηταν Ελλαδιτσες χωρις τους μεταναστατες να τραβανε κουπι...
Η μεγαλη διαφορα βεβαια ειναι στο κρατος και πως αντιμετωπιζει τους καφρους πολιτες του:
στα πολιτισμενα κρατη ο καφρος τρωει κατατραπακια και το βουλωνει ενω στην Ελλαδα ο καφρος βρισκει ευκαρια για ψευτομαγγιες κλπ ενα παραδειγμα μονο για τα καταλαβαινομαστε ( ειναι τεραστιο το θεμα ..)
το αυτοκινητο του καφρου οδηγου στην Γερμανια που εχει παρκαρει σε θεση αναπηρου το εχει παρει ο γερανος σε 15 λεπτα! ενω στην Ελλαδα ο καφρος που το κανει αυτο μπορει και να σε βρισει εαν του κανεις την παρατηρηση.
Τελος παντων απλα θελω να πω μην χαλιεσται με τους καφρους .... ειναι η εξαιρεση που επιβαιβεωνει τον κανονα οτι παρολο την απουσια του κρατους ειμαστε ενταξει ως λαος και συναισθηματικοι ειμαστε και βοηθαμε κλπ ετσι λοιπον η συντριπτικη πλειοψηφια των Ελληνων συμπασχει με την κα Κουνεβα και την οικογενεια της για αυτο ας αφησουμε την καφριλα στον πατο του βαρελιου...

Θα προτεινα να σκεφτομαστε θετικα, να ασχολιομαστε πχ πως μπορουμε να βοηθησουμε, ο καθενας αναλογα με το τι μπορει να κανει . Προσωπικα θα προσπαθησω μια μερα να παω στον Ευαγγελισμο να δω την κα Κουνεβα και την μετερα της. Θα ητανε ισως καλυτερα ενας επισημος παραγοντας πχ η Εφημεριδα που φιλοξενει τις αποψεις μας η μια τραπεζα να ανοιξει καποιον λογαριασμο πιστευω οτι αρκετα θα ηθελαν να βοηθησουν δινοντας τον οβολο τους, μονο θα πρεπει να γινει επισημα για να εχει ο κοσμος εμπιστοσυνη οτι τα χρηματα που θα συγκεντρωθουν δεν θα πανε στις τσεπες καποιων καφρων που λογω απουσιας του κρατους παλι επωφεληκαν.....
ροδανθος
06/01/2009 14:25
Προς ολα τα ζωα με αναφορες στην βιβλιογραφεια του Λουκυ Λουκ και τους ομοιους τους, 1. Η γυναικα αυτη παλευε και για Ελληνιδες μαναδες καθαριστριες που ισως παλευουν να μεγαλωσουν την οικογενεια τους. Η βιτριολη εκαψε και Ελληνες. 2. Δεν προκειται να μου πει κανενας με ποιον θα κανω παρεα. 3. Η διατυπωση αποψεων οπου υποστιριζουν την δολοφονια ενος ανθρωπου ισως απτεται του ποινικου δικαιου και ειναι παρανομη πραξη. Νομιζω οτι χριζει δικαστικης διερευνησης. Ισως τα ατομα αυτα να ειναι και οι δραστες. 4. Η γυναικα αυτη υποχρεωθηκε παρολα τα πτυχια της και τα μεταπτυχιακα της να καθαριζει σκαλες γιατι το ΔΙΚΑΤΣΑ δρα ρατσιστικα υποβαθμιζοντας οτι προερχεται απο το εξωτερικο. Οταν καποτε εγραφα εδω γιατι το ΔΙΚΑΤΣΑ ειναι ενα ρατσιστικο οργανο καποιοι με κοροιδευατε. Ειπε κανεις τιποτα? 5. Εθεσα δεκαδες ερωτηματα και ελαβα σαν απαντηση ... κανε παρεα με τον ταδε ... και... παρε βιτριολακι στα μουτρα. Δυστυχως ετσι συμπεριφερεται και το κρατος. 6. Οσον αφορα τα λεγομενα μου. Θα πω τα εξης. Ας παει καποιος στην Κωνσταντινουπολη και ας παρει ενα βιντεο των ανθρωπων στον δρομο χωρις να φαινονται επιγραφες και κτιρια αλλα μονο οι ανθρωποι. Ας το δειξει μετα στο σπιτι του χωρις ηχο σε φιλους του και ειμαι σιγουρος οτι καποιος θα μπορουσε να πει οτι οι ανθρωποι αυτοι καλιστα θα μπορουσανε να ειναι Ελληνες. Υπαρχουν και καποια Ελληνικα χωρια (που παρεπιπτοντως ψηφιζουν ακρα δεξια) που αν κανεις το ιδιο θα νομισουν ολοι οτι το βιντεο ειναι απο το Πακισταν. Μιλαμε για ανθρωπους καταμαυρους. Ειναι το εθνος μας ομοιογεννες η οχι. Χαλαρωστε λοιπον ολοι με τους διαχωρισμους και ας προχωρησουμε με αυτα που εχουμε.
dimitris korinthios
06/01/2009 13:18
KSERETE TI EINE REMPELOS POY MONON STIN ELLADA YPARXH AYTH H LEKSI OTAN MATHETE THN SYMASIA THS THA KATALABETE GIATI GRAFONTE TOSES ANOHSIES
ΕΙΡΗΝΗ
06/01/2009 12:40
ΠΡΟ ΝΙΚΟ KALA NA PATHI ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ. ΕΧΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ, ΤΟ ΚΑΤΑΝΝΟΟΥΜΕ. ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΡΝΕΣ. ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΙΣΑΞΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΟΛΥΝΤΗ ΦΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ; ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΓΕΝΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ 4 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ 3 ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΛΗΡΕΣ ΩΡΑΡΙΟ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ; ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΑΝ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΕΗΜΟΝΕΣ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΕΣ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΑ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ; ΠΟΙΕΣ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΧΡΗΣΤΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ; ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ; ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ! ΧΑΛΑΝΕ ΟΙ ΙΣΟΡΟΠΙΕΣ! ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ Η ΚΑΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΗΤΑΝ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΛΕΡΩΣΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΤΣΙ; ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΛΠΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΜΑΣ Η ΠΙΣΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΔΑΚΡΙΖΩ!). ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΚΑΛΑ ΕΠΑΘΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΕ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΗΓΜΑ ΣΤΗ ΦΥΛΗ ΜΑΣ! ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΠΑΡΚΕ ΚΑΙ ΕΜΑΘΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΣΟΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΠΟΣΟ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΧΑΡΗ! ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ! ΜΟΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ ΗΡΩΙΔΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΜΙΑ ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ ΞΕΝΗ!!!
αντωνης
06/01/2009 12:04
@KALA NA PATHI 5/1/2009 22:14 . Εισαι οντως αξιοζηλευτος. Η φυση σε προικησε με το ομορφο προνομιο του ανιδεου. Οταν η Ελλαδα ειχε ανοιξει σκλαβοπαζαρο με τους πολιτες της και τους εστελνε στην Γερμανια εναντι 150 Μαρκα το κεφαλι, δεν υπηρχαν στην Ελλαδα μεταναστες, υπηρχε ομως τεραστια ανεργια. Τωρα πως παρ΄ ολα αυτα εσυ βγαζεις το συμπερασμα, οτι οι μεταναστες ευθυνονται για την ανεργια, αυτο μονο εσυ το ξερεις με τα μυαλα που κουβαλας. Και για να στο πω πιο καθαρα, μπας και το καταλαβεις. Η ανεργια ειναι απαραιτητο μερος του συστηματος. Οταν η εργασια ειναι αγορασιμο προιον, τοτε ισχυει ο νομος της αγορας που διαμορφωνει την τιμη της. Προσφορα και ζητηση. Οσο πιο μεγαλη ειναι η προσφορα της εργασιας (ανεργια) και πιο μικρη η ζητηση (θεσεις εργασιας), τοσο πιο χαμηλα πεφτει η τιμη της εργασιας (το μεροκαματο σου με αλλα λογια) και τοσο πιο μεγαλο ειναι το κερδος που αποκομιζει ο εργοδοτης. Εκει ψαξε να βρεις την αιτια της ανεργιας κι οχι στους μεταναστες. Και οι μεταναστες βεβαια παιζουν ενα ρολο στην διαμορφωση της τιμης, γιατι ειναι τοσο εξαθλιωμενοι (αν δεν ηταν, δεν θα υπηρχε λογος να φυγουν απο τον τοπο τους), που δεχοντε να εργαστουν στις χειροτερες θεσεις και με λιγοτερα χρηματα. Δεν εχει καμμια σημασια αν εσυ εισαι <εργοδοτης> η οχι, αλλα ο τροχος γυριζει και το μονο σιγουρο στην ζωη μας ειναι, οτι οι καταστασεις αλλαζουν. Εχω γνωρισει αρκετους <εργοδοτες>, που εκλεισαν τα μαγαζακια τους και εγιναν υπαλληλοι. Αρα ισως βρεθεις κι εσυ η οι απογονοι σου καποτε στην ιδια θεση με την υπαλληλο, που της κατεστρεψαν την ζωη, για να μην μειωθει λιγο το κερδος τους. Και δεν νομιζω, πως θα ηθελες να σου λεει καποιος ανεγκεφαλος <καλα να παθει>.
αντωνης
06/01/2009 10:54
@ΝΙΚΟΣ 5/1/2009 23:34 Δεν φαινεται να ξερεις και πολλα. Πρωτον οι ανθρωποι αυτοι δεν ειναι μουσαφιρηδες, δεν ηρθαν εδω για να επισκεφθουν εσενα. Δευτερον τον μουσαφιρη, οι πολιτισμενοι οικοδεσποτες τον φιλοξενουν και τον φροντιζουν, δεν τον εχουν για σκλαβο. Κι αν προσπαθουν να τον κανουν τετοιο, τοτε δεν ειναι οικοδεσποτες ειναι καθαρματα. Τριτον, ακομη κι αν ο μουσαφιρης δεν ανταποκρινεται στις προσδοκιες του οικοδεσποτη, ο οικοδεσποτης δεν του ριχνει βιτριολι. Κι αν το κανει ειναι αθλιο κτηνος.
ΕΝΑΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ
06/01/2009 09:39
ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥς ΕΡΓΟΔΟΤΕς ΤΟΥς ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ .
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑς .
ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΡΩΤΕΙΝΩ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ Ο ΟΠΟΙΟς ΘΑ ΣΑς ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΥΠΕΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 18 ΩΡΕς ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ 7 ΜΕΡΕς ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ
ΝΙΚΟΣ Γ
06/01/2009 09:08
Αν ειχαμε στην Ελλαδα ακομα λιγες Κωνσταντίνες η Ελλαδα μας θα ηταν πολυ πιο μπροστα.Ευχομαι να ξεπερασει το προβλημα της , γιατι τετοιες γυναικες πρεπει να ειναι διπλα μας .
Νεα Υορκη 2009
06/01/2009 08:42
"Εστι δικης οφθαλμος ος τα πανθ'' ορα" ελεγαν οι παλιοι Ελληνες. Οι συχρονοι Ελληναραδες θα πληρωσουν το ρατσισμο τους και την τυφλη βια τους προς τους αδυνατους. Υπαρχει θεια δικη. Σαν Ελληνας του εξωτερικου δεν θελω να πιστεψω οτι αυτη ειναι η συγχρονη Ελλαδα - αλλα, πρεπει να το παρω αποφαση, αυτη ειναι. Λυπαμαι την ατυχη γυναικα, που τη βριζουν και απο πανω. Ευγε στους "πατριωτες."
Παύλος
06/01/2009 07:24
Η Ελλάδα σκοτώνει τα παιδιά της. Τώρα σκοτώνει και τους αλλοδαπούς εργάτες των € 400, ήτοι τα υποστυλώματα της οικονομία της. Ωράριο εξόντωσης, μισθός πείνας υπό την απειλή του οξέος, την ανεργίας ή/και της απέλασης. Να κοιμάστε ήσυχοι όμως Έλληνες, δεν ήρθε ακόμα η σειρά σας. Κοντοζυγώνει όμως ο καιρός. Μπράβο μας, όλοι!
Georgia T.
06/01/2009 00:14
Oi RATSISTES, oi FASISTES, i Xrysi Aygi, oi germanotsoliades, oi nostalgoi tis Xountas, oi Karatzaferei, oi ypostiriktes ton dolofonon, gia na poume ta pragmata me to onoma tous, isos oi idioi oi dolofonoi i oi entolodoxoi tous exoun to thrasos na mas kanoun mathimata tou typou "kala na pathei" i metanastria giati einai xeni, na min syndikalizetai giati einai metanastria, ean den tis aresei na fygei. Aytos einai o logos ton dolofonon, ton alithinon koukouloforon, tis symforas aytou tou ethnous, ekeinon poy exoun kathilosei ayti tin xora sti geloia thesi opou vrisketai, fovimesni, viaii, agrammati, pou epairetai gia ta arxidia tou Sokrati alla xoris arxidia, xoris pragmatikous symmaxous, mnisikaki kai dystyxismeni. Mia xora pou exei steilei to miso tis plhthysmo metanastes se olo ton kosmo kai skotonei, viazei, katapiezei tous metanastes pou tin voithoun na stathei sta podia tis. Den me fovizoun aytoi - oi dolofonoi, to xanaleo! - me fovizei to gegonos oti megalonoun paidia. H moni parigoria oti apoteloun meiopsifia edo pera, isos mia xaramada elpidas gia ta paidia ton allon, ton ellinon kai ton metanaston, ton mellontikon ellinon, i monadiki elpida oti ayti i xora tha sothei kapote apo tin agrammatosyni kai tin katathlipsi
αντωνης πιπεριδης
06/01/2009 00:03
τι ρατσισμος ειναι αυτος. Ελεος να υπαρχουν τετοια καθικια!!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΖΩΑ!
The sting
05/01/2009 23:53
Θέλω πρώτ΄απ΄ ''ολα να εκφράσω την αγανάκτησή μου για αυτούς τους δύο υπανθρώπους καθώς και τα αφεντικά τους, που διέπραξαν αυτό το ειδεχθές έγκλημα εις βάρος ενός ανθρώπου, που το έγκλημά του είναι ότι δεν ανέχθηκε την εκμετάλλευσή του από ανθρωπόμορφα τέρατα και αντιστάθηκε στο καθεστώς της μεσαιωνικής δουλείας που έχουν υποβάλει τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα, οι πολιτικοί νάνοι αυτής της χώρας. θέλω επίσης να εκφράσω την αγανάκτησή μου που ενώ αυτό το θέμα είναι πολύ σοβαρό για να περάσει στα ψιλά, καθώς πλήττει ευθέως την συνταγματική αρχή της ελευθερίας του συνδικαλίζεσθαι, δεν συγκίνησε τους ρίχνοντες κροκοδείλια δάκρυα πολιτικούς νάνους, για τον τραυματισμό του αστυνομικού. Δεν είμαι της λογικής των συμψηφισμών, όταν πρόκειται για την ανθρώπινη ζωή, καθώς πιστεύω ότι όλων των ανθρώπων η ζωή έχει αξία. Όμως δεν μπορώ να μην παρατηρήσω με αγανάκτηση την ταύτιση στο πρόσωπο του αστυνομικού με τον κίνδυνο της Δημοκρατίας από τη μια και την επιδεικτική έλλειψη ενδιαφέροντος για την Δημοκρατία, στο πρόσωπο ενός ανθρώπου, ο οποίος παίζει έναν εξίσου σημαντικό και θεσμικό ρόλο για την προστασία της Δημοκρατίας, ο οποίος για αυτόν ακριβώς το λόγο έγινε στόχος. Έτσι κι αλλιώς μετανάστρια είναι και δεν ψηφίζει αυτή και οι όμοιοί της, έτσι δεν είναι πολιτικά νανάκια;
ΝΙΚΟΣ
05/01/2009 23:34
ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΦΕΡΕΣΑΙ ΜΕ ΤΑΚΤ ΚΑΙ ΗΠΙΟΤΗΤΑ.ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ.ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΑΡΕΣΕΙ ΦΕΥΓΕΙΣ!ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΕ ΕΦΕΡΕ ΜΕ ΤΟΖΟΡΙ ΕΔΩ!ΚΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΣΟΣΤΟΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ!ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΣΤΕΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΩΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ!ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΛΙΑ!ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ
KALA NA PATHI
05/01/2009 22:14
AN KATHOTAN STHN XORA THS KAI DEN ERXOTAN PARANOMA STHN ELLADA DEN THA PATHENE TIPOTA.POSOI AKOMA ELLHNES DEN THA VRISKOUN DOULIA EXETIAS TON METANASTON
CHRISTOS APO GERMANIA
05/01/2009 22:01
AGAPHTE RODANTHE, SUMFONA ME TIS TREXOUSES
ANTILHPSEIS OI ALBANOI KLEBOUN,OI ROUMANOI LHSTEUOUN STO DROMO,OI AFGANOI SFAZOUN. H FOBIA TOU KOSMAKH, EXAITIAS TON XENON, EINAI MONOMERHS. MONON OI XENOI EINAI FTAIXTES. OI KOURDOI KAI OI ARABES DEN PROKALOUN AISTHHMATA ANTIPATHEIAS. OI POLONOI TEXNITES EINAI IKANOTATOI KAI EUGENIKOI OI OMORFES BOULGARES KAI ROSIDES EINAI KALES GIA NA TIS GAM..ME.
GNOMH MOU EINAI OTI KAPOIES AORATES DUNAMEIS BLEPE
(BIOMHXANOI, OI ERGOLABOI KAI OI MEGALOKTHMATIES)
THELOUN TA KORAKIA, TOUS XENOUS EXOUN XREIA GIA FTHNA ERGATIKA XERIA, ANTHROPON DIXOS KOINONIKES ASFALISEIS, POU MPOROUN NA TOUS APOLUOUN (ANEU APODOXON) OPOTE GOUSTAROUN. ENA TETOIO AISXRO FAINOMENO EINAI AUTO POU GNORISE KAI H KURIA APO THN BOULGARIA .
FILIKA CHRISTOS
ΟΜΗΡΟΣ.Τ
05/01/2009 21:31
ΠΡΟΣ κ. ΒΙΚΗ

ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΣΘΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΟΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΣΘΕ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ.

ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ?

ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ ...............

Τζόε Ντάλτον
05/01/2009 21:29
Μανώλης
ΥΓ
Να προσθέσω και αυτό...γονείς μου υπήρξαν μετανάστες στην Αυστραλία...

Τζόε Ντάλτον
05/01/2009 21:23
Μανώλη
μα είσαι τόσο χαζός; Δεν κατάλαβες ότι αυτά που γράφει ο Τζόε Ντάλτον, δεν τα λέει ο ίδιος ο Τζόε αλλά οι κομπλεξικοί που βασανίσανε τη γυναίκα; Εντάξει. Δικαιολογείσαι.
Άντρας είσαι, πού να καταλάβεις! :-)
ραντανπλαν
05/01/2009 20:46
@ ροδανθος
αντε παρεα με τον Γκικα......

(καλα, ολοι με πειραγμενο DNA εδω ειναι;)
satyros
05/01/2009 20:38
ETSI THA SAS EKMETALEYONTAI GIA PANTA AFOY KOIMASTE ORTHIOI KAI PSIFIZETE TOYS IDIOYS APATEWNES, ROYFANE TON IDRWTA SAS KAI SAS DOYLEYOYN KIOLAS. EPISHS OSO VGENOYN STHN VOYLH -AFOY KAPOIA ZWA TOYS PSIFIZOYN- TA AKRODEXIA FANTASMATA TOY PARELTHONTOS TETOIA KAI XEIROTERA THA GINOYN. XYPNISTE GIATI STIN THESH THS THA VRISKESTE ESEIS!!!!
ΧΑΡΗΣ
05/01/2009 20:16
ENA ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ.............


ΟΤΑΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

Η Κωνσταντίνα νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στην εντατική του Ευαγγελισμού με σοβαρά προβλήματα στην όραση και το αναπνευστικό.

Ποια είναι η Κωνσταντίνα; Και γιατί χτυπήθηκε;

Η Κωνσταντίνα είναι μία από τις εκατοντάδες μετανάστριες εργάτριες που εργάζεται χρόνια σαν καθαρίστρια σε καθεστώς υπενοικίασης. Είναι γενική γραμματέας της Παναττικής Ένωσης Καθαριστών-στριών και Οικιακού Προσωπικού, μάχιμη συνδικαλίστρια, γνωστή για τη στάση της σε πολλά αφεντικά. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα είχε έρθει σε κόντρα με ην εργοδοσία ΟΙΚΟΜΕΤ διεκδικώντας ολόκληρο το δώρο των Χριστουγέννων γι’ αυτήν και τις συναδέλφισσές της και καταγγέλοντας τις παρανομίες στη μισθοδοσία. Έχει προηγηθεί η εκδικητική απόλυση της μητέρας της από την ίδια εταιρεία, δυσμενής μετάθεση της ίδιας στο Μαρούσι ενώ εκκρεμεί τριμερής συνάντηση στην Επιθεώρηση Εργασίας στις 5/1/09 ύστερα από καταγγελία της. Πράγματα καθόλου άγνωστα στο χώρο των εταιρειών καθαριότητας και υπενοικίασης εργαζομένων. Ίσα - ίσα.

Οι καθυστερημένες συμβάσεις, τα κλεμμένα μεροκάματα, οι κλεμμένες υπερωρίες, η διαφορά ανάμεσα σ’ αυτά που υπογράφουν οι εργαζόμενοι και σ’ αυτά που πραγματικά παίρνουν, η επιλογή σχεδόν αποκλειστικά μεταναστριών και μεταναστών με πράσινη κάρτα ώστε να βρίσκονται σε καθεστώς ομηρίας, η μη καταβολή εισφορών στο ΙΚΑ, πάντα με την κάλυψη του δημοσίου και των μιζαδόρων στελεχών του, που γνωρίζουν, υποθάλπουν και ενισχύουν τις μεσαιωνικές σχέσεις εργασίας, συνθέτουν τον κανόνα στους εργολάβους καθαριότητας.

Ειδικά στην ΟΙΚΟΜΕΤ, μια πανελλαδική εταιρεία καθαρισμού και υπενοικίασης εργατών, ιδιοκτησίας Νικήτα Οικονομάκη, στελέχους του ΠΑΣΟΚ, που απασχολεί επίσημα 800 εργαζόμενους (οι ίδιοι οι εργαζόμενοι μιλούν τουλάχιστον για διπλάσιους ενώ τα τελευταία 3 χρόνια έχουν περάσει πάνω από 3000), η εργοδοτική παρανομία αποτελεί καθημερινότητα. Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι υποχρεώνονται να υπογράφουν λευκές συμβάσεις, οι οποίες δεν φτάνουν ποτέ στα χέρια τους. Δουλεύουν 6 ώρες και πληρώνονται για 4,5 (μισθός και ένσημα) για να μην ξεπερνούν τις 30 ώρες ώστε να γλιτώνει το αφεντικό την ένταξή τους στα βαρέα. Τρομοκρατούνται, μετατίθενται δυσμενώς, απολύονται και εκβιάζονται με οικειοθελή αποχώρηση (εργαζόμενη απειλήθηκε από την εργοδοσία, κρατούμενη για 4 ώρες σε χώρο της εταιρείας μέχρι να υπογράψει την παραίτησή της). Το αφεντικό στήνει εργοδοτικό σωματείο για να χειραγωγήσει τους εργαζόμενους ενώ απολύει και προσλαμβάνει κατά βούληση μη αφήνοντας κανένα περιθώριο εργασιακής επικοινωνίας και συλλογικής δράσης.

Τι σχέση έχει όμως η ΟΙΚΟΜΕΤ με τον ΗΣΑΠ;

Η ΟΙΚΟΜΕΤ έχει αναλάβει εργολαβικά την καθαριότητα του ΗΣΑΠ (αλλά και άλλων δημόσιων οργανισμών και επιχειρήσεων) επειδή μπορεί και προσφέρει το φτηνότερο πακέτο με τους μέγιστους όρους εκμετάλλευσης και υποτίμησης της εργασίας. Ένα τέτοιο καθεστώς προσφοράς και ζήτησης έχει οργανωθεί βάσει δημόσιων οργανισμών ένας από τους οποίους είναι και ο ΗΣΑΠ. Ο ΗΣΑΠ είναι συνένοχος στη διατήρηση αυτού του καθεστώτος άγριας εκμετάλλευσης παρά τις επανειλημμένες καταγγελίες που είχαν γίνει από την πλευρά του σωματείου.

Η δολοφονική επίθεση ενάντια στη συναδέλφισσά μας είχε χαρακτήρα εκδίκησης και παραδειγματισμού.

Ο στόχος δεν ήταν τυχαίος: Γυναίκα, μετανάστρια, μάχιμη συνδικαλίστρια, μητέρα ανήλικου παιδιού, όσο πιο ευάλωτη στα μάτια των αφεντικών.

Ο τρόπος δεν ήταν τυχαίος: Έρχεται από σκοτεινές εποχές και με σκοπό να σημαδέψει, να παραδειγματίσει και να τρομοκρατήσει.

Ο χρόνος δεν ήταν τυχαίος: Τη στιγμή που ΜΜΕ, κόμματα, εκκλησία, επιχειρηματίες και εργατοπατέρες προσπαθούν να λοιδορήσουν το κίνημα της κοινωνικής έκρηξης, που η εν ψυχρώ δολοφονία του 15χρονου Αλέξανδρου μετασκευάζεται σε εξοστρακισμό, η επίθεση στην Κωνσταντίνα περνάει στα ψιλά.

Η εργοδοτική δολοφονική επίθεση ήταν προσεκτικά μελετημένη.

Η Κωνσταντίνα ήταν μία από εμάς. Ο αγώνας της για ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ είναι και ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑΣ.

Η επίθεση στην Κωνσταντίνα μας σημάδεψε όλους: Στη μνήμη μας, από τα ρατσιστικά πογκρόμ, τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, τις επιθέσεις παρακρατικών, τα εργατικά ατυχήματα, τις κρατικές δολοφονίες, τις εργασιακές συνθήκες γαλέρας, τις διώξεις, τις απολύσεις και την τρομοκρατία δείχνοντας το μακρύ δρόμο του κοινωνικού και ταξικού αγώνα.

Στην καρδιά μας που πλημμυρίζει από θλίψη και οργή και μας αφήνει μια φράση μόνο:

OΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ
Μανώλης
05/01/2009 20:08
Δημήτρη ευχαριστω για την διορθωση, ζητώ συγνώμη απο τον Αντώνη.
Οντως με βαση τα λεγομενα του ο καφρος ρατσιστης που αναφερομουν ειναι ο Τζοε Νταλτον αλλα οπως σωστα αναφερες να μην ασχολιομαστε αλλον με αυτην θλιβερή εξαίρεση γιατι τα περισοτερα σχολια που αναφερθηκαν φανερωνουν πολύ υψηλο επιπεδο.
Συγχαρητηρια στον Ροδανθο (κατα την γνωμη που τα είπε όλα ) οπως επισης και στον JBG , στον Δημήτρη για τα ευστοχα σχολια τους.
ΒΙΚΗ
05/01/2009 20:08
ΣΤΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ 52% ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΛΟΥΜΕ ΣΤΗ ΡΑΦΗΝΑ ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ
μ. α.
05/01/2009 19:47
ο πρωθυπουργός τι κάνει?? σήμερα πήγε στο νοσοκομείο για να δει τον τραυματισμένο αστυνομικό και καλά έκανε. Στην Κωνσταντίνα τόσες μέρες πήγε? έκανε την παραμικρή δήλωση; αστνομία και εισαγγελία κοιμούνται αφού κανείς δεν τους πίεσε σχετικά. Ζήτω η δεξιά.
haris k
05/01/2009 19:36
ΟΙ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ {ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΑ} ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΗΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ...ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ...ΚΑΠΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΑΛΛΟΝ !...
Dimitris
05/01/2009 19:14
Ειναι αληθεια οσοι εχουμε κανει μεταναστατες ειμαστε πιο ευασθητοι με τον ρατσισμο αλλα μην ασχολεισται αλλο με προβληματικα ατομα σαν τον Τζοε Νταλτον που ειτε ειναι 15 χρονων απο προβληματικη οικογενεια ειτε απλα αλλος ενας καφρος-ηλιθιος οπως αναφερθηκε στα σχολια του Μανωλη , που στα κατα τα αλλα ευστοχα σχολια του εκπαραδρομης ανεφερε καποιον καφρο-ηλιθιο που ολοι καταλαβαμε ποιος ειναι ( Τζοε Νταλτον ) και φυσικα δεν ειναι ο Αντωνης.
Τζόε Ντάλτον
05/01/2009 19:13
JBG

ALLOS EINAI O TZOE DALTON KAI ALLOS O RYUK.
KATI MPERDEPSES!
Ροδανθος
05/01/2009 19:10
Αποφασισα να ξαναστειλω το παρακατω σχολιο μιας και αναφερεται στο ιδιο θεμα. Η Ελληνικη κοινωνια δεν εχει καταλαβει οτι οι μεταναστες ειναι το μεγαλυτερο προβλημα της αλλα και η μεγαλυτερη της ευκαιρια. Μας εδειξαν τι μπορει να πετυχει η χωρα με τους Ολυμπιακους αγωνες στιριζομενη στις πλατες αυτων των ανθρωπων. Ισως να επρεπε να χρησιμοποιησουμε τις δυναμεις τους για κατι που θα προσφερε αναπτυξη και οχι για μια φιεστα. Αυτο ομως ειναι δικο μας καπελο. Αυτον τον αθλο τους ζητησαμε να κανουν αυτο εκαναν. Αλλωστε αυτη η συμπεριφορα ειναι γνωστη στον Ελληνα που ουκ ολιγες φορες εχει καψει περιουσιες ακομα και Ευρωπαικες επιχορηγησεις στις φιεστες των σκυλαδικων. Αυτο που με λυπει ειναι οτι οταν γραφεται κατι για τους μεταναστες περνα παντα απαρατηρητο. Ειναι εκατονταδες χιλιαδες ανθρωποι που τους εχουμε βαλει στην καταψηξη και με την κλασικη Ελληνικη μας υποκρισια υποκρινομαστε οτι δεν υπαρχουν. Το προβλημα μου ειναι οτι δεν υπαρχει καμια κινηση ενσωματωσης των ανθρωπων αυτων. Οταν η Ελλαδα ειχε ενσωματωσει τους Ποντιους και τους Μικρασιατες υπηρχαν αναλογα προβληματα αλλα τελικα και πολιτικοι και επιστημονες και ανθρωποι καθε λογης βγηκαν απο αυτους και προσφεραν στην χωρα. Ακομα και την μουσικη τους ακουμε συνεχως. Τωρα καποιος θα μου πει... Ναι μα αυτοι ηταν Ελληνες ενω οι τωρινοι αλλοδαποι δεν ειναι Ελληνες. Εγω ομως σαν μοριακος βιολογος μπορω να πω οτι εχω καποιες επιφυλαξεις για αυτο. Εκει εντοπιζεται και για εμενα ενα πολυ σαθρο θεμελιο πανω στο οποιο στιριζεται ολο το οικοδομημα που λεγεται Ελλαδα. Δηλαδη το προβλημα ειναι οτι οι Ελληνες θεωρουν οτι ειναι ενα γεννετικα ομοιογεννες εθνος και αρα τα γονιδια τους ειναι αυτα που τους χαρακτηριζουν. Αυτη ειναι λοιπον η κυριαρχη αποψη στην Ελλαδα που αποτρεπει να αναγνωριστουν σαν ΕΛληνες ανθρωποι που γεννηθηκαν και ζουν εδω. Προκειται για μια ξεπερασμενη ρατσιστικη θα ελεγα αποψη που εχει απορριφθει ακομα και απο τις χωρες που θα μπορουσαν να βασιστουν σε αυτην γιατι εχουν μια γεννετικη ομοιογενεια πολυ μεγαλυτερη της Ελλαδας. Αυτο ειναι λοιπον το αγκαθι μιας και η αναγνωριση των ανθρωπων αυτων ως Ελληνων μονο θετικα θα φερει και απαριθμω μερικα απο αυτα. 1. Θα πληρωνουν φορους με αποτελεσμα την αυξηση των εσοδων του κρατους γιατι ολοι γιατι θα ενδιαφερονται να ειναι νομιμοι πολιτες μιας και θα τους οδηγησει σε αναγνωριση 2. Θα φερει εκατονταδες χιλιαδες στρατιωτες για την ασφαλεια της χωρας μας μιας και ολοι σχεδον ειναι νεοι σε στρατευσιμη ηλικια. 3. Θα φερει μια ανανεωση στην Ελληνικη κοινωνια οπου θα σταματησει να ειναι πια μια γερασμενη κοινωνια. Μια ενεση νεανισμου με ανθρωπους που μπορουν να κανουν νεα πραγματα ειναι οτι χρειαζεται η χωρα. Αυτη την στιγμη οι μεταναστες ειναι στην καταψηξη περιμενοντας κατι που μαλλον δεν ερχεται. 4. Θα περιθωριοποιηθουν οι κακοποιοι μιας και η νομιμοτητα θα ειναι επιζητουμενη απο τους μεταναστες ενω αυτη τη στιγμη η ζωη στα ορια της νομιμοτητας ειναι η πιο επιθυμιτη γιατι φερνει περισσοτερα οικονομικα ωφελη. 5. Θα μειωθουν οι εντασεις στην Ελληνικη κοινωνια μιας και ολοι φαινομενικα τουλαχιστον θα εχουν τις ιδιες ευκαιριες. Γενικα δεν μπορεις να εχεις μια κοινωνια οπου ο 1-2 στους 10 ειναι στο περιθωριο. Ολα τα παραπανω ειναι λοιπον θετικα. Οσο και να το ψαχνω δεν μπορω να βρω κατι αρνητικο απο την αναγνωριση μεταναστων ως Ελληνων. Καποιος μπορει να πει οτι θα αλλοιωθει η κοινωνια μας. Εγω θα πω... η οποια αλλοιωση δεν εχει σχεση με το τι γραφεται στο διαβατηριο αλλα με το τι συμβαινει στην κοινωνια. Αυτοι οι ανθρωποι βρισκονται εδω και αυτο ειναι γεγονος ασχετως διαβατηριου. Βλεπει καποιος αλλοιωση? Σταματησε να ζει με τον τροπο που θελει? Οχι βεβαια. Με τον ιδιο τροπο ηταν αλλοιωση καποτε ο κατακλυσμος της χωρας απο τα μπουζουκια που ηταν ενα Τουρκοαραβικο οργανο για πολλους. Παθαμε τιποτα? Οχι. Μαλιστα πολλοι ψαξαν την ιστορια μας διεξοδικα κατοπιν εορτης, και αρχισαν να ανακαλυπτουν σχετικα οργανα με το μπουζουκι που παιζοταν ανα τους αιωνες στην Ελλαδα. Ετσι λοιπον αφου το μπουζουκι πηρε την απαραιτητη για να υπαρχεις σε αυτη την ιστοριολαγνα χωρα, σφραγιδα Ελληνικοτητας με βαση την μονη και υπερτατη επιστημη την Ιστορια, εγινε επιτρεπτο. Βλεπουμε λοιπον οτι το προβλημα δεν ειναι η αλλοιωση. Το προβλημα πραγματικα ειναι οτι δινοντας διαβατηρια σε εκατονταδες χιλιαδες ανθρωπους ουσιαστικα δινεις και ψηφο στις εκλογες, τοποθετωντας τους στον πιο δυναμικο πολιτικο παραγοντα. Αν καποιος απο τα 2-3 κομματα τους παρει με το μερος του παιρνει την εξουσια. Αυτο λοιπον ειναι το προβλημα. Ετσι η εξουσια γεμιζει το κεφαλι του κοσμου με το μονο οπλο που εχει σαν προπαγανδα εναντιον της αναγνωρισης αυτων των ανθρωπων σαν Ελληνων... την γεννετικη τους διαφορετικοτητα, μιας και ξερει καλα οτι ολες οι αλλες παραμετροι ειναι θετικες και δεν εχει επιχειρηματα να αντικρουσει. Ομως και εδω εχει παραβλεψει τα πραγματικα στοιχεια για να μην πω οτι τα εχει αποκρυψει. Εγω σαν επιστημονας θα βαλω μερικα ερωτηματικα σε εσας και στον κοσμο κ. Θεοδωρακη. 1. Ποιος εχει DNA πιο κοντα σε αυτο που λεμε Ελληνικο DNA. Ενας κατοικος της Κωνσταντινουπολης η ενας Ποντιος που κατοικει στην Ελλαδα με Ελληνικο διαβατηριο (π.χ. ο κ. Ψωμιαδης)? Θα ηταν πολυ ενδιαφερον να το ερευνησετε. 2. Ποιος εχει DNA πιο κοντα σε αυτο που λεμε Ελληνικο DNA? Ενας Αλβανος η ενας Ποντιος που κατοικει στην Ελλαδα με Ελληνικο διαβατηριο (π.χ. ο κ. Ψωμιαδης)? 3. Εχουν οι Ελληνες ενα ομοιογεννες DNA? 4. Ειναι δυνατον οι ανθρωποι που κατοικουν στην μονη περιοχη του κοσμου που γειτνιαζει με τρεις ηπειρους και ειναι σταυροδρομι ολων των μεγαλων πολιτισμων για τα τελευταια 4-5000 χρονια να εχουν ποτε ομοιογεννες DNA? 5. Ειναι δυνατον οι ανθρωποι που ειναι η πρωτη ναυτικη δυναμη στον κοσμο τα τελευταια 3000 χρονια με εκατονταδες χιλιαδες πλοια να πηγαινοερχονται στην χωρα τους να εχουν ποτε ομοιογεννες DNA? 6. Ειναι δυνατον μετα απο τοσες εισβολες και ενσωματωσεις απο την καθε μεγαλη στρατιωτικη και οικονομικη δυναμη να εχει ομοιογεννες DNA? 7. Μηπως μαζι με τους Ελληνες που ηρθαν στις αρχες του αιωνα ηρθαν και χιλιαδες Κουρδοι και Αρμενιοι? Μηπως ειχαμε και μεταναστευση αλλων φυλων ακομη και Αλβανων στο παρελθον? 8. Μηπως και οι αρχαιοι Ελληνες δεν ηταν μια γεννετικα ομοιογεννης οντοτητα και συνδεονταν μονο με πολιτισμικους δεσμους οπως και οι συγχρονοι Ελληνες? 9. Μηπως η απουσια μεταναστευσης τις τελευταιες δεκαετιες πριν απο αυτην του 90 ηταν απλα μια ασυνηθιστη για την περιοχη κατασταση λογω πολιτκων συγκυριων (π.χ. Ψυχρος πολεμος) και με την αλλαγη αυτων των καταστασεων ολα επανηλθαν στα φυσιολογικα τους επιπεδα? 10. Μηπως τελικα πρεπει να αναθεωρησουμε αυτην την βαση του εθνους μας οπως ειχαμε αναθεωρησει τα περι μπουζουκιων καποτε? Μηπως στο μελλον θα αρχισουμε να ψαχνουμε κατοπιν εορτης δεσμους με αλλα μουσικα οργανα, και εθιμα για να βρουμε πιθανους δεσμους. Γιατι αραγε χωρες πιο ομοιογενεις απο εμας εχουν αποκυρηξει ηδη αυτην την βαση? Μα πρεπει ολα και ολοι να περναν απο ιστορικη εγκριση για να υπαρχουν σε αυτη τη χωρα? Μηπως ανθρωποι που γνωριζουν πολυ καλα την ιστορια μας δεν ειναι αυτοι που μας εχουν οδηγησει σε καταστροφες? 11. Μηπως πρεπει να επικεντρωθουμε στο οραμα του Μ. Αλεξανδρου που ηταν η πολυπολιτισμικη κοινωνια παρα στους τροπους με τους οποιους εσφαξε τους Περσες? Εχω πει σε αλλη ευκαιρια με μια δοση ειρωνιας οτι η Ιστορια μας ετσι οπως διδασκεται θα ηταν καλο να διδασκεται απο στρατιωτικους μιας και διδασκομαστε μονο στρατιωτικη ιστορια και τιποτε αλλο. Μηπως ο Μ. Αλεξανδρος ειχε πιασει το νοημα της περιοχης μας και των λαων της. Μηπως προσπαθει να μας το διδαξει για χιλιαδες χρονια μεσω της ιστοριας και εμεις απλα δεν θελουμε να το ακουσουμε παρα μενουμε κουφοι? Με τιμη, Ροδανθος ΥΓ. Θα ηθελα επισης να αναφερθω στα δακρυβρεχτα μυνηματα για Ελληνες που εχουν χασει την δουλεια τους λογω των φθηνων μεροκαματων των μεταναστων. Σιγουρα αυτο εχει συμβει ομως το θεμα ειναι οτι για καθε εναν απο αυτους οι μεταναστες εχουν δωσει δουλεια σε 20-30 Ελληνες και παρεχουν φθηνα προιοντα σε εκατομυρια Ελληνες οδηγωντας την χωρα σε αναπτυξη. για επικοινωνια: rodantho@hotmail.com
ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
05/01/2009 18:47
Ας το πάρουν χαμπάρι οι γυναίκες τα δικαιώματα τους για ιση μεταχείριση στη δουλειά, ιση αμοιβή, αξιοπρέπεια, σεβασμό δεν χαρίζονται και όσο δεν αντιδρούμε όλες μαζίΚάθε μέρα η θέση μας θα γίνεται χειρότερη.
Χρειάζεται πόλεμος διαρκής πόλεμος έπρεπε να βγούμε όλες στο δρόμο και να κάνουμε διαδήλωση γι αυτό που συνέβη στη Κωνσταντίνα που είχε το θάρρος και την τόλμη να αντιδράσει στην αδικία να αφήσουμε τους φόβους και την συγκάλυψη των ενόχων και ας γίνουμε όλες Κωνσταντίνες
ΟΙ
05/01/2009 18:35
Εν έτη 2008 το πρόβλημα του φυλετικού ρατσισμού κάνει ακόμη αισθητή την παρουσία του τόσο σε χώρες της ανατολής όσο και στον δυτικό κόσμο. Γυναίκες κακοποιούνται σωματικά και ψυχολογικά από τον σύζυγο, τον πατέρα, τον εργοδότη και από όποιο άλλο "αφεντικό" έχουν φορτωθεί. Η πεποίθηση στην κατωτερότητα του γυναικείου φύλου διαιωνίζεται ενώ χιλιάδες γυναίκες ετησίως οδηγούνται στον θάνατο.

Δυτικός Κόσμος
Στην Ελλάδα η σεξουαλική παρενόχληση των γυναικών στο χώρο εργασίας εξακολουθεί να αποτελεί ταμπού. Το 83, 7% γνωρίζει περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης γυναικών στο περιβάλλον εργασίας, ενώ μόλις το 1, 6 αυτών φτάνουν μέχρι τα δικαστήρια. Οι περισσότερες από τις υποθέσεις σεξουαλικής παρενόχλησης παραμένουν στο σκοτάδι, αφού φαίνεται ότι τα περισσότερα θύματα επιλέγουν το δρόμο της σιωπής. Οι αντιδράσεις είναι περιορισμένες γιατί κυριαρχεί ο φόβος της απόλυσης ή της απομόνωσης στον εργασιακό χώρο. Μη μπορώντας να ζητήσουν την τιμωρία του δράστη τα θύματα δεν τολμούν να καταγγείλουν το γεγονός. Το 46, 3% των γυναικών προσπαθεί να αγνοήσει το περιστατικό, ενώ μόλις το 1, 6% φαίνεται να ακολουθεί τη δικαστική οδό. Μερικές μάλιστα αρκέστηκαν στο να συζητήσουν το θέμα προσωπικά με το θύτη (17, 1%).
Εκτός όμως από την σεξουαλική παρενόχληση, πολλές γυναίκες βιώνουν την σωματική και την ψυχολογική βία μέσα στο σπίτι τους. Σύμφωνα με επιδημιολογικές μελέτες που πραγματοποιήθηκαν ανά χώρα για κακοποιημένες γυναίκες, η Ελλάδα κατέχει την ενδέκατη θέση με ποσοστό περίπου 6% των γυναικών να ομολογούν πως έχουν υποστεί κάποιου είδους κακοποίηση μέσα στο οικογενειακό τους περιβάλλον. Έτσι οι κακοποιημένες γυναίκες τραυματίζονται σωματικά και ψυχολογικά προσπαθώντας να μην αποκαλύψουν το μυστικό τους.
ΝΙΚΗ
05/01/2009 18:31
AΠΑΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΟΜΙΛΙΑ

.......Η βία, η σεξουαλική κακοποίηση, η αυξημένη ανεργία των γυναικών, η άνιση αμοιβή μεταξύ ανδρών και γυναικών στο χώρο της εργασίας, η ανισότητα ευκαιριών για επαγγελματική άνοδο και η παράλογη απαίτηση - μόνο από τις γυναίκες - της εναρμόνισης πολλών και διαφορετικών ρόλων, είναι προβλήματα άμεσα συνδεδεμένα με το γεγονός ότι οι γυναίκες δεν συν-διαμορφώνουν την πολιτική ατζέντα και δεν διαθέτουν οικονομική και πολιτική δύναμη. Μόνο όταν οι γυναίκες αντιπροσωπευθούν επαρκώς στα κέντρα σχεδιασμού του μέλλοντος και λήψης πολιτικών αποφάσεων, τα προβλήματά τους θα βρουν ικανοποιητικές λύσεις.......
ραντανπλαν
05/01/2009 17:10
@ ΓΚΙΚΑ
εισαι αλλου.......
Μανωλης
05/01/2009 16:40
Οτι αφορα τα ρατσιστικα σχολια που ακουστηκαν (Αντωνης νομιζω) εγω μονο θα αναφερω οτι η Ελλαδα εχει περιπου 5 εκατομμυρια μεταναστατες σε Αμερικη , Γερμανια, Αυστραλια Καναδα (ενας απο αυτους ειμαι και εγω), οταν λοιπον για τοσα χρονια οι Ελληνες ημασταν οι Βουλγαροι, οι Ρουμανοι και οι Αλβανοι των Αμερικανων, Γερμανων κλπ και γραφεις τετοια σχολια εκτος απο ρατσιστης πρεπει να εισαι και ηλιθιος....
Αλλα εαν αγνοησουμε τους καφρους που ετσι και αλλιως υπαρχουν σε καθε χωρα και δεν ειναι Ελληινικο προνομιο, αυτο που θα ηθελα να ρωτησω εγω ειναι γιατι δεν εχει επεμβει ακομα εισαγγελεας, εγινε μια δολοφινικη επιθεση, το θυμα χαροπαλευει, πολυ γνωστοι και συναδελφοι της Κας Κουνεβα γνωριζαν οτ δεχοταν απειλες, την εταιρεια που δουλευε την γρωριζουν ( σε καποια site αναφερθηκε οτι ειναι η εταιρεια ΟΙΚΟΜΕΤ , καποιου κου Νικητα Οικονομακη )
δεν επρεπε να γινει καποια ερευνα τουλαχιστον στα τηλεφωνιματα που λαμβανε? δεν θα ειναι και πολυ δυσκολο να βρεθουν στοχεια απο της εταιριας τηλεφωνιας εαν υπαρξει εισαγγελεας για να αρει το τηλεφωνικο απορρητο της Κας Κουνεβα.
Emmanouil Ragias
05/01/2009 16:32
Opioi to ekanan tote para polu kako karma tous epese. Den einai logos na kanoun tetia xudaia prajh se mia guneka pou apla sumparastouse thn gnwmh ths! Egw jerw osh to kana einai ikanoi gia dolofonia kai prepei na piastoun! Oso gia thn wra einai sigouro oti exoun to agxos , to krima sto laimo tous (pou mpike apo to kolo tous) kai exoun eidh fantastei ti o kosmos kai oikogenies 8a skeftei gi autous. "Epeidh oi xudaies prajeis den jexniountai , sas euxomai ena 2009 sthn fulaki kai polh ftisimo sto dromo"
Κονόμι γιαννης
05/01/2009 16:32
Όχι φίλε μου δεν κατηγορούμε κανέναν εμείς που γράφουμε , εμειίς είμαστε απλά πολίτες που μας αρέσει να λέμε δημόσια την άποψη μας χωρίς να διεκδικούμε το αλάθητο. Εξασκούμε το νόμιμο δικαίωμα που μας παρέχει το ελληνικό σύνταγμα , που προβλέπει την ελεύθερη δημοσίευση των στοχασμών προφορικά και γραπτά. Αλήθιεια έχεις ακούσει ποτέ σου την λέξη σύνταγμα ανώνιμε αφού δεν έχεις το κουράγιο να δημοσιευσεις το ονομά σου.
JBG
05/01/2009 15:39
ΚΥΡΙΕ ΤΖΟΕ ΝΤΑΛΤΟΝ Ή DFGH Ή RYUK Ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΣΤΕ, ΜΑΛΛΟΝ ΤΕΛΕΙΤΕ ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΣΥΓΧΥΣΕΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ΑΦΟΥ ΤΗ ΜΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΙΑΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΝΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΑΣ ΚΑΚΟΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΚΑΛΑΜΠΟΥΡΙΤΖΗ ΜΟΥ, ΤΩΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΕΙΣ ΑΛΛΟ, ΜΟΝΟ ΠΑΨΕ ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΣΙΤΑΤΑ.
ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ
Δήμητρα
05/01/2009 15:06
Αίσχος, αίσχος, αίσχος, τουλάχιστον να μαυριστούν από εμάς στην κάλπη , όσοι αφήνουν τους εργοδότες να αυθαιρετούν αλλά αυτή η γυναίκα τί θα γίνει ; Αίσχος. Με έξοδα του δημοσίου και ένα ταπεινό συγγνώμη να σταλεί στις καλύτερες κλινικές του εξωτερικού και να πάρει και ισόβια τιμητική σύνταξη ΑΝ ΖΗΣΕΙ. Τιμητική γιατί ξέθαφτηκε από εκείνη ο κόπρος της εκμεταλλευσης. Αίσχος. Οι λοιποί Έλληνες
ας κάνουμε κατι απλό.
ΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ τις καθαρίστριες στη δουλειά μας από που αμοίβονται πόσο και με τι συνθήκες και ας το κάνουμε θέμα στον εργοδότη μας.


Τζόε Ντάλτον
05/01/2009 14:40
RYUK
Είπε κάποιος :
<<Δημοκρατία είναι κάτι που μπορείς να λες ό, τι θέλεις, αλλά πρέπει να κάνεις ό,τι σου λένε...>>

Λοιπόν, εδώ γράφουμε ό,τι θέλουμε και ευτυχώς που μια εφημερίδα μας δίνει αυτό το ελάχιστο δικαίωμα.
Γράφουμε , λοιπόν, απο σοβαρά σχόλια μέχρι καλαμπούρια για να μην τρελαθούμε, με τη σκληροκαρδία των ανθρώπων,

Κατάλαβες;
john fistikis
05/01/2009 14:36
O Kwstakhs tha meinei sthn istoria ws o pio anikanos dhmosios ypallhlos...
JBG
05/01/2009 14:35

ΚΥΡΙΕ Ή ΚΥΡΙΑ RYUK. ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΤΟ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ. ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΗΛΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΑ, ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΙΑ ΑΡΧΗ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ. ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΕΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΥΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΒΑΛΕΤΕ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΜΕ ΑΚΡΩΣ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΥΒΡΕΟΛΟΓΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΦΕΡΠΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΣΑΣ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ.
ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΤΟΣ.



DFGH
05/01/2009 14:04
NTROPH SAS RE AN8RWPAKIA OLA EDWMESA..!!!!! EISTE XYDAIOI,,OPWS H OIKOGENEIA POU SAS ANE8REPSE.!!! XEFTILISMENOI POU 8ELOUNE NA LEGONTE,,TI???ELLINES?? SKOULIKIA THS LASPHS LIAN EPIEIKOS... ANTE NA VGALETE THN XOLH SAS POU8ENA ALOU RE PSEUTOMAGGES... EPREPE NA EISTE ESEIS KSENOI,,SE 1 KSENH GH,,NA DEITE THN GLYKA.....
maria
05/01/2009 13:59
συμπαρασταση στην εργαζομενη και αγωνιστρια κωνσταντινα!! δεν πρεπει να μας φοβιζουν οι αποτροπαιες πραξεις δειλων εντεταλμενων. αντιθετα πρεπει να μας συσπειρωνουν. μια κοπελα προσπαθησαν να βγαλουν απο την μεση, δεκα πρεπει να παρουν την θεση της στους αγωνες. δεν θα περασει η τρομοκρατια. γιατι αυτη ειναι τρομοκρατια!
RYUK
05/01/2009 13:34
EISASTE OLOI ELEINOI..!!!! TO MONO POU KSERETE NA KANETE,,EINAI NA GRAFETE....K NA GRAFETE....K NA GRAFETE,,,,OTI VLAKEIA SAS ER8EI STO KEFALI.... ALLA GIA MENA FTAIEI EKEINOS O SYNTAXTHS POU TA "ANEVAZEI" KIOLAS,,PROSFERONTAS TOUS THN IKANOPOIHSH,,OTI KATI EKANAN,,ME THN KA8E VLAKEIA POU GRAFOUN... DEN LEW,,ELEU8ERIA LOGOU,,NAI..ALLA TI LOGO MPOROUN NA EXOUN KATI AKSESTOI, K AMORFWTOI K APOLITISTOI POU TO MONO POU KSEROUN EINAI NA KATIGOROUN ALLOUS,,K NA NOMIZOUN OTI MAS KANOUN K XARH LEGONTAS THN MEGALH VLAKEIA TOUS,,POU EXOUN GIA LYSH....
ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΜΙΣΟΓΥΝΗ
05/01/2009 13:09
ΚΑΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΨΙΦΗΣΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟΓΥΝΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
05/01/2009 12:54
ΠΟΣΑ ΜΥΑΛΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΥΤΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΥΗΚΟΑ
Τζόε Ντάλτον
05/01/2009 12:47
Ρε σεις! Τι ήθελε η Βουλγάρα και μπλέχτηκε με τα συνδικαλιστικα και ενόχλησε κόσμο; και τους χάλασε τη σούπα;
Ρε κυρά μου, εμ και σε φιλοξενούμε, εμ και θες να μας ανέβης στο σβέρκο; Γιατί δε βάζεις γλώσσα μέσα σου;
Γιατί δεν κάθησες στα βουλγάρικα αβγουλάκια σου;
Μας τά πρηξες κυρά μου! Μας τά κανες τσουρέκια!
Πάρε και συ τώρα λίγο βιτριολάκι στα μούτρα να παραδειγματιστούνε και οι λοιπές σαν και σένα κυρίες!
Η Εύη η Τσέκου το πήρε το μάθημά της.
Πάρε και συ το δικο σου
τώρα!
Να μάθεις! :-(
sofia
05/01/2009 12:30
Δεν είναι δυσκολο να εντοπιστουν οι ενοχοι απορω πως δεν τους εχουν βρει ακομα.Ποιοι ειχαν ενομο συμφερον να το κανουν ποιοι στελνανε εξοδικα στη Κουνεβα με ποιους ηταν στο δικαστηριο ποιος εχασε από την συνδικαλιστικη δραση της καθαριστριας τη υποθεσεις εκρεμουσαν ποιοι ξερανε που εμενε ποιοι ηταν οι εργοδοτες της περιμενουμε να μαθουμε ;
Ερωτημα μηπως ητανε κανενας γαλαζιος εργολαβος και τον κρυβουνε και θελουν να το κουκουλωσουν;
Thanassi
05/01/2009 12:15
Ntrepome pou eimai ellhnas. Apolitistoi, barbaroi kanivaloi eimaste.
giannis
05/01/2009 12:00
KATA TA ALLA H YPOURGOS KA PETRALIA KANEI KALA TIN DOULEIA THS, GI AYTO KAI DEN EINAI STIN LISTA GIA METAKINISI APO TO YPOYRGEIO TIS ANARXIAS KAI TIS SKLABIAS.
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΚΙΚΑΣ
05/01/2009 11:40
ΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ & ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΑΝΑΔΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΩ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΘΟΥΣΗΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΗΤΑΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΚΙ ΕΔΩ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ, ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΕΝΙΖΕΙ. ΣΤΟ ΙΑΣΙΟ ΗΜΟΥΝ 6 ΕΤΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ "ΚΟΥΖΑ" ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΚΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ''), ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1992 ΕΠΙΤΙΜΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΤΟ 1997 ΕΓΙΝΑ ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΣΤΗ ΜΙΝΕΣΟΤΑ, ΤΟ 1999 ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑ ΜΕ ΕΤΗΣΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ 2007 ΕΙΜΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΕΔΩ Μ'' ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΑ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥΣ.
JBG
05/01/2009 11:35
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΠΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ - ΟΛΟΦΑΝΕΡΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ - ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΕ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΣ Ή ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ), ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟ ΥΠΟΠΤΑ ΠΑΡΑΚΕΝΤΡΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΣΤΟΛΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ "ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ", ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΜΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ.
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΛΕΟΝ ΠΝΕΕΙ ΤΑ ΛΟΙΣΘΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΓΙ'' ΑΥΤΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΛΗΦΘΕΙ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ Ο ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ.
Η ΝΔ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, Ο "Λ.Α.Ο.Σ." ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ. ΕΜΠΟΔΙΣΤΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

ραντανπλαν
05/01/2009 10:57
Πολλες μιζες με τα συνεργεια καθαρισμου. Τραπεζες, εφοριες , σχολεια, δημοσια κτιρια κλπ κλπ. Οι εργολαβοι παιρνουν ολα τα λεφτα και οι εργαζομενοι ψιχουλα. Μπραβο και στο κρατος για το κολπο με τις 5 1/2 ωρες εργασιας και τα μειωμενα μεροκαματα και ενσημα. Ποιος κουμπαρος το σκεφτηκε;
Γαλανάκης Ηρακλής
05/01/2009 10:53
Πολλά συμφέροντα θίχτηκαν άμεσα και έμμεσα. Πιο πολύ όμως θίχτηκε η εικόνα της Ελλάδας ως Κράτους Δικαίου, όπου μπορεί να ζει και να εργάζεται ένας άνθρωπος Ελληνας ή Ξένος με ασφάλεια και δικαιώματα.
VAIOS
05/01/2009 10:47
AUTA TA AKOUTE RE UPOKRITES ; NTROPOI K AHDIA AIS8ANOMAI ALLH MIA FORA POU GENI8HKA ELLHNAS...
Α.Κ
05/01/2009 09:00
Ποια συμφέροντα ενόχλησε η Κωνσταντίνα;