«Άφησαν τη γειτονιά μας να γίνει γκέτο»

Κραυγή αγωνίας από τους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα, που καταγγέλλουν ότι η περιοχή έχει γίνει εστία εγκλήματος

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Λία Νεσφυγέ Θόδωρος Νικολάου   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 25/11/2008 07:00 |
 «Άφησαν τη γειτονιά μας να γίνει γκέτο»
«Ζούμε σε μια άμοιρη και ταλαιπωρημένη γειτονιά. Μπορεί να σεβόμαστε τους μετανάστες, αλλά η μαζική παρουσία τους εδώ έχει αλλάξει τις συνθήκες...
Γίνετε Συνδρομητής
Bithoulas
27/11/2008 20:02
O "ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ 26/11/2008 20:13" as stamatisi na akoui allo to "Tolmo" tis Marinellas yati ehi arhisi na tou girnai se nevrosi. As ta vri me to Rodantho na allazoun ke hapakia ya ti nevropiesi....ine mallon veveo oti sto sxolio tha tous egrafan stin ekthesi "Ektos Thematos", Episis o Panayiotis afou ine tetios megalotsiflikas ke tou aniki i Ellada, as filetari kanena ikopedaki na dosi ke se mas kati tous bithouleous...
Yorgos
27/11/2008 18:08
Diairei kai Basileuai, elegan oi Rwmaioi, oi Egglezoi ... kai twra oi Ellinies politikoi ... .... Auti i kubernisi me ta anti-laika tis metra exei kataferei ti dieresi tou pli0ismou se omades pou polemoun i mia tin alli .... BRAVO se olous mas pou den mporoume na doume pio pera apo tin miti mas .... Allilotrogwmaste anti na ka0isoume na broume LYSEIS ... Alla etsi einai o Ellinas ... Olo fwnes kai pseuto-tsmpoukalikia ... kai allou idous karagkizilikia kai den mporei na lusei ta aploustera twn 0ematwn .... As sunexisoume etsi lew egw ... Na doume ton topo mas na ginetai skata kai aposkata ka0e mera pou perna .... OI politikoi omws .... securitades exoun ... se villares menoun ... off-shore accounts exoun ... siga min tous endiaferei ... Brika tin xina me ta xrusa auga ... ton Elliniko lao ... kai tous forous pou mas mazeuoun gia na zoun autoi kala .... XYPNISTE Reeeeeeeeeeeeee......... Kai afiste ta ratsistika kai ta alla parapera ... Ftia3te ton topo kai ola ta laa 0a er0oun sta isa tous .... XYPNISTE ..............
Διαδηλωτής
27/11/2008 05:40
24.11.2008
''Αγιος Παντελεήμονας - Έξω οι Ξένοι
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
http://youtube.com/watch?v=n5eiMULfs9U
ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΝΤΙΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΑΧΑΡΝΩΝ
http://xryshaygh.wordpress.com/2008/11/24/%ce%b1%cf%80%ce%b5%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b5-%cf%80%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%b4%cf%89%cf%83-%ce%b7-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%b7-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%cf%83%cf%85%ce%b3
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ Ν. Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ALTER
http://xryshaygh.wordpress.com/2008/11/24/alter
25.11.2008
Αισχρή συκοφαντική επίθεση κατά Χρυσής Αυγής(ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟ!) από ALTER και Βαρεμένο. Δεν μας έδωσαν τον λόγο να απαντήσουμε ενώ μας κατηγορούσαν.
http://xryshaygh.wordpress.com/2008/11/25/%ce%b1%ce%b9%cf%83%cf%87%cf%81%ce%ae-%cf%83%cf%85%ce%ba%ce%bf%cf%86%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%cf%80%ce%af%ce%b8%ce%b5%cf%83%ce%b7-%ce%b1%cf%80%cf%8c-alter-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b2
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ - ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ
http://xryshaygh.wordpress.com/2008/11/25/%cf%83%cf%85%ce%b3%ce%ba%ce%b5%ce%bd%cf%84%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bc%ce%b1%cf%81%cf%84%cf%85%cf%81%ce%b9%ce%b1%cf%83-%ce%b5%ce%bd%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%b1-%cf%83%ce%b5
Δημοσίευμα (γεμάτο λάσπη και ψέματα) από Ελευθεροτυπία για την Χρυσή Αυγή και τη συγκέντρωση στον Άγιο Παντελεήμονα ενάντια στην εγκληματικότητα
http://xryshaygh.wordpress.com/2008/11/25/%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%cf%83%ce%af%ce%b5%cf%85%ce%bc%ce%b1-%ce%b3%ce%b5%ce%bc%ce%ac%cf%84%ce%bf-%ce%bb%ce%ac%cf%83%cf%80%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%88%ce%ad%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%ce%b1%cf%80
24.11.2008
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!
http://elkosmos.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=1756&Itemid=1
ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ-ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΩΝ
http://elkosmos.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=1757&Itemid=1
ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ!
www.stoxos.gr/2008/11/blog-post_6858.html
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΝΤΙΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Ο ΣΥΡΙΖΑ!
www.stoxos.gr/2008/11/blog-post_5166.html
ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ...
www.stoxos.gr/2008/11/blog-post_5050.html
ΚΑΙ ΟΙ... ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΛΥΤΟΥΣ;
www.stoxos.gr/2008/11/blog-post_981.html
Οι όμηροι του Αγίου Παντελεήμονα
http://egersis.blogspot.com/2008/11/blog-post_2304.html & http://espressonews.gr/default.asp?pid=21&la=2&artid=881696&catID=16
25.11.2008
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΧΑΝΟΥΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥΣ
ΠΟΙΟΙ ΕΧΘΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ;
www.stoxos.gr/2008/11/blog-post_25.html
26.11.2008
Είδηση και προπαγάνδα...
http://press-gr.blogspot.com/2008/11/blog-post_7727.html
Καλομελέτα και έρχεται και στη γειτονιά μας...
http://tomavroprovato.blogspot.com/2008/11/blog-post_26.html
ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ...
www.stoxos.gr/2008/11/blog-post_5528.html

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.
http://youtube.com/watch?v=VeHqkAFzrfE
ΑΓΩΝΙΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΘΕΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΣΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ http://antidrastikostoixeio.blogspot.com/2008/07/blog-post.html
Στείλτε email διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εσωτερικών.
info@ypes.gr,
ypourgosypes@syzefxis.gov.gr
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΔΕ ΟΤΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΕΚΤΙΜΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΟ 2015 ΣΕ 14,2 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ, ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ 3,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ-ΜΗ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ EE.
http://antipliroforisi.tk
Δείγμα επιστολής & περαιτέρω πληροφόρηση για τις ετοιμαζόμενες μειονότητες & τη διάσπαση της Ελλάδας στο http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2008/07/e-mail.html

DIMITRIS FLORIDA U.S.A#1
27/11/2008 02:28
SIMFONO ME TON GIORGO APOPANO POU MENI STYIN AMERIKI KE EGO EFIGA APO TIN ELLADA EDO KE DEKA XRONIA KE OI GONIS MOU MOU LENE NA GIRISO PISO STIN ELLADA KE TOUS LEO ELATE ESIS EDO DIKOPES EGO STIN ELLADA DEN GIRIZO GIA MONIMA EDO EXO KALI DOULIA KE KALA LEUTA PAO OPOU THELO DIO TRIS FORES TO XRONO DIAKOPES DEN EXO BISMA GLIPSIMO KE ISTORIES GREEK DEM ME ENOXLI KANENAS KE DEN EXO ANAGI KANENAN PROTHIPOURGO H ALOGOSKOUFI. EKKLISIES TO IDIO PSEUTES PAPADES ME RASA KE EXOUN KRIFA GINEKES POU KANOUN SEX SE IDIOTIKA SPITIA DILADI KRATOS ME 10 EK KATIKOUS TOU ALLALOUM KE 2 EK OI METANASTES DEN TOUS EXO ANAGI TIUS POLITIKOUS GIATI EINE GIA KLOTSIES OLLI GIORGOS KARAMANLIS KE ALLI

GOOD NIGHT APO TO MAIAMI FLORIDA U.S.A
Ant
27/11/2008 00:53
pros ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ 26/11/2008 20:13 kala eh? oli i agrammati edo mesa se evgnomonoume ke esthanomaste para poli tiheri...vrikame anthropo na mas kani mathima na doume fos ke na mas dosi ke tin grammatosira....mipos na pezame lotto simera? enimerose mas pou boroume na erthoume ya ta mathimata....perase prota exo esi alla mallon tha perimenis na vgi o pateras sou ....(http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artid=244132).....ti sou ine to gonidio telika.....alithia ti vathmo ehis sti Hrisi Avgi?
GP
26/11/2008 23:13
poso kanoun i exetasis DNA pou anafereste ke ti promithia pernete ana atomo? akougete kali idea ya sinergasia...tora ke me tin krisi....
Giorgos P
26/11/2008 22:22
@ Nikos, για την ευθεία απάντηση στο σχόλιό μου Ο καρατζαφερισμος σου σε έχει φέρει σε πλήρη σύγχυση. Για να δούμε ποιος είναι εκτός πραγματικότητας. ΠΟΙΕΣ δουλειές ελλήνων έχουν πάρει οι (λαθρο)μετανάστες; Πες μου ΜΙΑ κατηγορία περιπτώσεων που αυτό ισχύει. Το αντίθετο, οι άνθρωποι αυτοί κάνουν δουλείες που οι έλληνες δεν θέλουν (όχι δεν μπορούν) να κάνουν. Για τράβα μια βόλτα στην επαρχία να δεις ποιοι δουλεύουν στα χωράφια για μεροκάματα πείνας και μετά έλα να μου πεις. Κάνε μια γύρα να δεις ποιοι δουλέυουν στα γιαπιά και ποιοι καθαρίζουν σκάλες κλπ κλπ. Τα περί 400000 ανέργων στην Ελλάδα τα ακούω βερεσέ - πες μου για τι είδους ανεργία μιλάς, και μετά συζητάμε. Πες μας στην τελική, γιατί οι άνθρωποι αυτοί βρισκονται στην Ελλάδα. Σίγουρα όχι επειδή ένα πρωί ονειρεύτηκαν να σκοτώσουν να βιάσουν και να κλέψουν τις ελληνίδες και του έλληνες - για τον ίδιο ακριβώς λόγο που και εσύ δεν κάνεις τέτοιες σκέψεις όταν ξυπνάς το πρωϊ. Είναι εδώ γιατί υπάρχουν ευκαιρίες και δουλειές, κι αν δεν το βλέπεις, προφανώς είναι γιατί δεν μπορείς να το δείς με τα μάτια του άνεργου και πεινασμένου. Χώνεψέ το, και μια και διαβάζεις TIME, it''s the economy, stupid. Αν λοιπόν η κρίση χτυπήσει την ελλάδα και χαθούν δουλειές, θα κυκλοφορήσει το νέο και θα σταματήσουν και να έρχονται (όπως έχει γίνει και γίνεται αυτή τη στιγμή και σε άλλες χώρες της δυτικής ευρώπης). Ξανά: δικαιώματα σε όλους, ευκαιρίες για ένταξη σε όλους, και σκληρή και ανελέητη αστυνόμευση και καταστολή όχι στους ξένους άλλα στους έλληνες εισφοροφυγάδες και φοροφυγάδες που ξεζουμίζουν και ξένους και έλληνες όπως μπορούν.
γιωργος
26/11/2008 21:29
Εγω δεν ξερω αν αυτοι που βγηκαν και διαμαρτυρηθηκαν για την καταντια της γειτονιας τους , ή αυτοι που σταθηκαν απεναντι τους κι αντιταχτηκαν με οποιο τροπο στις οποιες διαμαρτυριες τους, ειναι η δεν ειναι λαθος.απλα εγινε και θα ξαναγινει.Εχετε υποψιν πια οτι προκειται να βιωνουμε σκηνες απο την ταινια ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ απο δω και στο εξης. Το ζησαν στη Γαλλια και στη Βρεττανια.Το ζησαν στην Ολλανδια και στη Δανια.Συντομα και στους δρομους μας απλα αυτα ηταν τα προ-εορτια μια εικονα των πραγματων που αμεσα θα βιωσουμε..
CP
26/11/2008 20:52
Rodanthe ne ontos, den xero pios ise, alla oute ke me endiaferi na matho, oute na se proslavo, oute mantikes ikanotites eho. lipon mallon esi den katalavenis ke ehis hasi to balaki. Pleon para polis kosmos, metaxi ton opion ke ego, ehi zisi ke entos ke ektos sinoron, ke lipon ti simeni afto oti vgalame liri sto kefali ke tha diafotisoume ton kosmo? Oso ya tin exetasi DNA tin afino ya sena pou ehis apories, molis to lisis na mas enimerosis. ine toso aplo na to katanoisi kanis ke aporo yati taleporise. PANTOU iparhoun afta ke pantou iparhi ratsismos. Alli ine atihi ke vionoun to ratsismo sto petsi tous ya pollous ke diaforous logous ke alli ine tiheri ke pernane zahari analogos ti hora ke ta oikonomika tou kathenos ke tis sigiries. PANTOU TA PANTA. aplos i alli frontizoun ke kaliptoun osos boroun ta gegonota ke den ta afinoun na vgoun toso efkola sti dimostiotita. Stin Ellada ke to pio mikro thema perni diastasis pera apo kathe fantasia. Episis na thelis na pas sto spiti sou horis na fovase den ine ratsismos. I apelpisia pou ehoun i katiki epidi kanenas den endiaferete apo tin ekastote kivernisi ine ena thema ke o ratsismos ena allo thema. As min travame kathe thema opou mas aresi.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
26/11/2008 20:13
ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΑΛΑΜΠΟΥΡΝΕΖΙΚΑ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΜΗΤΡΑΛΟΙΕΣ.
αντωνης
26/11/2008 20:07
Σιντελα, εσυ η δεν εχεις ιδεα η εισαι παρα πολυ τυχερη :-)
αντωνης
26/11/2008 20:00
συμφωνω με οσα γραφεις ροθανδε, εκτος απο το DNA. Η γνωμη μου, ειναι πως αν αρχισουμε να συγκρινουμε τους ανθρωπους με βαση τον γεννητικο τους κωδικα, τοτε ηδη εχουμε αποδεχτει φυλετικες διαφορες και επομενως φυλετικες ιδιοτητες και διακρισεις. Εκτος αυτου οι εξετασεις των DNA μας δινουν μονο καποια ποσοστα και τιποτα παραπανω κι οπως ξερουμε ακομη και το 99,99% δεν σημαινει οτι κατι ειναι και σιγουρ. Οι επιστημονες π.χ. γραφουν πως η γενετικη διαφορα ενος χιμπατζη προς τον ανθρωπο ειναι περιπου 1,5%. Η διαφορα απο ανθρωπο σε αν8ρωπο ειναι σχεδον μηδαμινη.
o 666
26/11/2008 18:34
Σιντελα γεια σου,
ειναι προσβολη για μας τους Ελληνες αυτο που λες.
Μην μας καταρρακωνεις ετσι διοτι μεχρι σημερα πιστευα πως ειμεθα εμεις οι Ελληνες ΣΕΞΟΥΑΛΕΣ.
Παντως εγω εχω 2 Υπηκοοτητες και δεν με περνει το ποταμι.
Αλλωστε πριν παρω τη 2η με μετρησαν!
Να εισαι καλα και παντα επιτυχιες με τα εξωγηινα μεγεθη
Ilias Fosteris
26/11/2008 18:29
Paidia exoume xasei tin mpalla.Oi anthropoi pou menoun ekei den zitisan kati paralogo>zitisan na mporoun na synexisoun na menoun stin geitonia pou megalosan me asfaleia k axioprepeia.An einai dynaton na tous leme fasistes k ratsitses.Profanos k den menei kanenas mas ekei alla min ftanoume sta akra.Einai apisteuto auto pou symvainei stin perioxi gyro apo tin Omonoia k to na lifthoun metra gia to ofelos olon ton koinonikon omadon ( ennoeitai k ton metanston, pou "aurio" tha einai Ellines polites) tha einai yper tou genikou synolou.Akraies apopseis apo opoia pleyra k an akougontai sterountai sovarotitas
ροδανθος
26/11/2008 18:13
Αγαπητε 666, ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Προσπαθω να κανω τους Ελληνες να καταλαβουν οτι δεν χρειαζεται να ειναι ιδιοι γεννετικα για να ανηκουν στην ιδια χωρα και στο ιδιο εθνος. Προσπαθω βασικα να τους ξυπνησω γιατι στην εποχη που ζουμε με τα γεννετικα τεστ η αληθεια θα αρχισει να φαινεται και πιστευω οτι λαος που βασιζεται σε ψεματα ειναι αποπροσανατολισμενος και βλεπει τον κοσμο με λαθος ματι.
RODANTHOS
26/11/2008 17:46
Αγαπητε CP. Rodanthe , ise ke ligo fasistas vlepo, apofasizis ti nomizoun i alli. Δεν αποφασισα ποτε τι νομιζουν οι αλλοι η τι νομιζει καποιος. Εννοειται οτι δεν ειμαι φασιστας μιας και δεν εχω κανενα προβλημα με τους μεταναστες και τους ξενους και ουτε τους χωριζω σε υπανθρωπους και ανωτερα οντα. Οσον αφορα το που εχω ζησει και εκει κανεις λαθος φοβερο. Εχω ζησει την μιση μου ζωη στην Ελλαδα. Την αλλη μιση την εχω ζησει σε διαφορες χωρες του εξωτερικου που θεωρουνται προτυπα. Εχω ζησει σε μερη με πολλους μεταναστες οπου ενας απο αυτους ημουν και εγω. Αρα λοιπον η προτροπη σου εχει γινει πραξη εδω και πολλα χρονια. Ειναι προφανες οτι δεν καταλαβαινεις με ποιον μιλας. Οσον αφορα την Αγγλια νομιζω οτι δεν καταλαβαινεις ουτε αυτα που γραφω. Την αναφερω ως παραδειγμα προς αποφυγη και αυτα που λες τα αναφερω και εγω. Εχω ζησει και στην Αγγλια για αρκετα χρονια και συμφωνω οτι οι Αγγλοι ειναι ΠΟΛΥ εθνικιστες. ΑΡΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΣΑΙ. Εμεις ομως δεν ειμαστε Αγγλοι και ουτε χρειαζεται να τους εχουμε ως προτυπο οπως κανουμε. Ο εθνικισμος των κλασικων Αγγλων (που ειναι πιο ομοιογενεις απο εμας) βασιζεται στην πιστη τους οτι ειναι ομοιογενεις. Λοιπον δες και εσυ αυτο το ντοκυμανταιρ για να μαθεις ποιο ειναι το προβλημα και η ριζα του εθνικισμου. http://www.youtube.com/watch?v=SlTks9toOmQ. οταν τελειωσεις κανεις και μια εξεταση DNA απο το National Geographic. Αντε να μορφωθουμε λιγο οι Ελληνες για το απο που προερχομαστε γιατι ο καθενας το μακρυ του και το κοντο του. Ακουσε εκει να βγω και φασιστας στο τελος. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ.
Βάσω
26/11/2008 16:28
Gracias por los consejos pero como no me gusta que los demas no me entientan , voy a continuar en griego.Eσύ δηλαδή είδες να χει πρόβλημα η Ισπανία που τόσο κάλα έχει εντάξει στην κοινωνία της τους λατινοαμερικάνους και βοριαφρικάνους?Οσο γι''αυτό που λες οτι η Ελλάδα δεν μπορεί να κουμαντάρει τα δικά της προβλήματα και πώς θα φορτωθεί και των μεταναστών,ναι...λες και οι μετανάστες μας μαράνανε,δεν βλέπουμε οτι γίνεται της που..ας απ την διαφθορά οι μετανάστες μας προβληματίζουν.και στο κάτω κάτω δεν είναι και τρελοί που έρχονται εδώ.Προφανώς υπάρχει ζήτηση γιά εργατικά χέρια,αλλιώς να ''σαι σίγουρος οτι θα πηγαιναν αλλού.Γιά την ελεγχόμενη είσοδο που αναφέρεις,όσο οργανωμένο και να είναι ένα κράτος,πάντα θα μπαίνουν μερικοι λαθραία γιατί όσο υπάρχει πείνα στον κόσμο κανένα σύνορο και φύλαξη δεν θα αποτρέψει κάποιον να ψάξει καλύτερη μοίρα.Y si, te estas equivocando conmigo ...voy a dar la razon a quien υο quiero y mi opinion no va a cambiar!Toma!
Σιντέλα Άρφαραχ
26/11/2008 16:12
Εγω ειναι αληθεια εχω μια αδυναμια στους Κουρδους!
Ο πρωτος μου ερωτας αλλωστε ηταν Κουρδος απο το Ιρακ!
Εξαιρετικο παιδι...
Κι αν πεταχτει κανας εθνικισταρος και πει
- ερχονται και μας κλεβουν τις γυναικες...
Η απαντηση μου θα ειναι
-που πας ρε φιφα να τα βαλεις με την κουρδικη επελαση...
Κοριτσια 3πλασιος στο σταθρο που σας κανω
o 666
26/11/2008 16:10
Ροδανθε πόλυ σωστα και θελω να προσθεσω πως καθε 5ος
αμερικανος εχει γερμανικη καταγωγη. Ηταν ο καιρος που η
μεταναστευση ηταν η λυση για την φτωχια της Γερμανιας.
Εμενα μην μου λες τιποτα, τα εχω φαει ολα στην μαπα.
Παντως εγω, ισως επειδη εχω το διπλωμα της γλωσσας, ισως επειδη ειμαι παντρεμενος με γερμανιδα δασκαλα, ισως και επειδη ειμαι επιτυχημενος επαγγελματικα δεν καταλαβα ποτε
ρατσισμο.
Σε θαυμαζω οχι τοσο για το επιπεδο της γνωσεων που εχεις
αλλα για την υπομονη σου.
Το θεμα με την θρησκεια σε αλλη στηλη το ξεζουμισαν. Δεν παει αλλο. Οσο για την(τους ) πολιτικη-ους-, πρεπει καποιος να ειναι πολυ αχρηστος και αποτυχημενος για να γινει πολιτικος.
Kwstas-B
26/11/2008 16:04
O topos xreiazetai SWSTI OIKONOMIKI politiki gia ependuseis ston topo, idrusi newn biomixaniwn kai 0esewn ergasias panw se texnoligies aixmis kai oxi se mpourdes ... Exoume kollisei stion Tourismo kai stin "nautileia" kai den leme na 3ekollisoume giti einai to eukolo kerdos ... 5 dwmatia na baloum, 3 rantza, na psisoume 4 mrizoles, kai 3 xwriatikes kai 5 mpires DEN 0a swsoun auton ton top ... Parte to Xampari .... Kai o Alogoskoufis anti na ka0isei na brei luseis kai stratigikes pou na anoipswsoun to kratos ... opws 0a eprepe san ka0igitis klp, klp, klpp, exei katrakwsei ton Elliniko laos stous forous ... Ekei pou ka0e alli xwra meiwnei tous forous kai ta epitokia gia na au3isoun tis douleies kai tis ependiseis o kurios Ka0igitis kanei ta anti0eta ... Tromara stous foitites pou dida3e stin Aggilia ... isws einai oi idioi pou mas ir0an san lamogia edw kai mas ta trwne apo tis trapezes ... Mallon etis einai ... Xwres san tin Ameriki, Germania, Gallia, Agglia, Kina klp den einai oti einai mono megales kai oti exoun biomixanies ... Pws ginane autes oi biomixanies ... ? Anarrwti0ike kaneis ... ?? Gieti ekei kai oxi edw ...?? Epeidi kapoioi kapote sto parel0on eixan kapio SXEDIO oikonomiko, kapia STRATIGIKI oikonomiki ... An ta exeis auta tote aporofas kai tous metanastes ... an den exeis tote patoses ...
Yorgos
26/11/2008 15:53
Bravo ston Niko ... Ta lei POLi Kala kai Swsta .... Egw eimai enas apo tou 550,000 ELLINES ... pou efugan ... Genima kai 0rema ATHINAS tou 1965 (43 xronwn simera) pou spoudasa stin A0ina tou 1980 kai efuga gia metaptuxeiaka .... Me 6 ptuxeia (ena to Elliniko, 5 ta tou e3wterikou) panw se texnologies exmis (ptuxeia kai metaptuxeiaka se Electrican, Computer, Mechanical, and Nuclear Engineering = ka0e sxoli kai ena ptuxeio SYN 10 xronia work experience panw sta Purinika ... ) me YPOTROFIES apo tous Amerikanous ... thank you very much ... kai DEN MPORW na gurisw pisw gia 3 basikous logous ... (1) Den exw bismata / gnwrimies / klp se Ellinika idrimata opws Panepistimeia kai Dimokritos ... kai (2) DEN gurnw gia 700 i akoma kai 1000 eurw, enw san ereunitis stin Ameriki bgazw 9 XILIADES Dollaria TON MINA kai o kafes kanei 1 dollario kai mia fratzola pswmi 2 dollaria (lew tis times etsi wste o anagnwstis na kanei upologismo e3iswsis eisodimatos kai topikis oikonomias) kai ena meso / kalo autokinitio kostizei $20,000 ... (3) Den 0a ka0isw na dextw ton empegmo apo to TEE kai ta Polutexneia pou kanane to pemto etos Masters ... enw oloi emeis stin Ameriki fagame ta sikwtia mas na bgaloume ta 2-xrona Masters ... kai toulaxistwn 4-xrona PhD''s ...... Parepiptontws ... kai egw metanastis (legal) eimai stin Ameriki kai me metaxeirizontai poli kallitere apo tous "dikous" mou tous A0inaious kai Ellines ...... Etsi lipon ... otan akoute ton Souflia na mila perei anemogennitriwn, kai purinikwn ... na anarrwtieste poioi 0a ta kanoun auta ta erga (Roumanoi, Germanoi, Galloi ... ?? SIGOURA oxi Ellines ...), poioi ergolaboi kai polittikoi 0a fane, opws egine me tin Siemens & ta Olumpiaka erga (ligoi elit Ellines 0a fane), kai poioi 0a einai autoi pou 0a XEIRIZONTE ta sustimata ... (tipota asxetoi apo to TEE ... me MIDEN proupiresia ...) ... An den dior0o0ei i katastasi ... (swbari Astunomia, swbari politeia, swbaro Limeniko Swma kai Nautiko klp) AMESA ... tote milame gia katareusi tis Ellinikis Politeias, tou Ellinikou Kratous & E0nous, kai kala krasa ... opws legane oi palioi ... GOOD LUCK se olous mas alla IDIETERA sta paidia sas ...
CP
26/11/2008 14:24
Rodanthe , ise ke ligo fasistas vlepo, apofasizis ti nomizoun i alli... sti Agglia pou anaferese mallon tha prepe na xeris oti edo ke hronia isagonte paranoma afrikani ke hrisimopiounte os sklavi... se spitia oso ya ti Norvigia pigene na dis mia volta monos sou. e ke afou xeris tis hores protipa pou isos metriounte sta dahtila tou enos heriou... ti kathese? metakomise eki...tha ine sigoura paradisos enanti tis kolasis tis Elladas...
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π.
26/11/2008 14:11
@ΒΑΣΩ ΑΧ ΒΡΕ ΒΑΣΩ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΓΙΔΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΚΡΙΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ. 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΖΟΥΣΑ ΚΑΙ ΓΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΕΡΘΗΚΑ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΕΤΥΧΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ. ΣΤΑΘΗΚΑ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΜΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΕΖΗΣΑ SANTANDER ΚΑΙ BARCELONA. Espero que hables bien el idioma y que me entiendas. No creas lo que oyes. Hace muchisimo que no veo la tele,no solo las noticias si no la tele entera. A lo mejor me equivoco contigo pero no des la razon a los imigrantes porque tu opinion se puede cambiar si tu vas a ser una victima de ellos en el futuro. La entrada tiene que ser controlada. Si Grecia no puede soportar sus mismos problemas, como vamos a encargar a nosotros mismos los problemas de los demas? Quando el peso te acercara ya recordaras de mis palabras. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΠΕΙ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΑΝ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΞ'' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.
ροδανθος
26/11/2008 13:55
Αγαπητε G.J., αντιθετως δεν αναφερομαι υποτιμητικα στους Ποντιους, καθε αλλο. Αναφερομαι υποτιμιτικα σε αυτους που δεν θυμουνται την ιστορια τους και την παραχαρασουν οπως τους συμφερει, οπως ο Ψωμιαδης. Δεν καταλαβες καθολου καλα αυτα που εχω να πω. 1. Σαν μοριακος βιολογος θα σε πληροφορησω οτι μπορεις με 50 δολλαρια να κανεις εξεταση DNA στο National Geographic και να μαθεις απο που κρατα η σκουφια σου. Εγω προσωπικα δεν θελω να μαθω το DNA σου γιατι για εμενα δεν ειναι αποδειξη της Ελληνικοτητας σου. Η δηλωση σου και η αγαπη σου για την χωρα μου φτανει ακομα και αν το DNA σου ειναι διαφορετικο. 2. Σαν μοριακος βιολογος να σε πληροφορησω επισης οτι βαζω στοιχημα οτι κατα 99% το DNA σου δεν θα εχει και τοση σχεση με Νοτιανατολικη Μεσογειο. Οσο και να το πολεμησεις να ξερεις οτι θα βγει οτι εισαι Ποντιος που γεννετικα ειναι κατι διαφορετικο απο αυτο που εχουμε στην Ελλαδα. Αν λοιπον οι προγονοι σου ειχαν διατηρησει το DNA τους σε εκεινο το μερος και δεν ειχαν αναμιχθει με γηγενεις πληθισμους τοτε θα ειχες παρομοιο DNA με αυτο των Ελληνων που ζουν στην Ελλαδα αν θεωρησουμε οτι και αυτο δεν αναμιχθηκε. Αν λοιπον υπαρχει διαφορα τοτε καποια απο τις δυο ιστοριες (της Ελλαδας η του Ποντιακου Ελληνισμου) μας λεει ψεματα. Σιγουρα το DNA και των δυο μας αναμιχθηκε παρα πολυ. 3. Εγω δεν εχω προβλημα να εχω διαφορετικο DNA απο αυτο που εχουν οι τυπικοι Ελληνες. Γνωριζω οτι γεννετικα η Ελλαδα ειναι μια απιστευτη μιξη γεννετικου υλικου γιατι ειμαστε απο τις λιγες χωρες του κοσμου που ειμαστε κοντα σε 3 ηπειρους. Εκτος αν πιστευεις οτι οσοι περασαν απο εδω δεν τους αρεσε το μερος και εφυγαν. 4. Επισης ειναι σχεδον αδυνατο να ξεχωρισεις DNA Τουρκων και Ελληνων μιας και σε αυτες τις ερευνες αναφερομαστε παντα σε Νοτιοανατολικη Μεσογειο. 5. Αν ειχαμε ομοιομορφο DNA να εισαι σιγουρος με τον ρατσισμο και την εθνικοφροσυνη που μας χαρακτηριζει θα το προβαλλαμε καθε λιγο και λιγακι και θα το ειχαμε κανει σημαια μας οπως ειχαν κανει οι Γερμανοι και οι Εγγλεζοι στις αρχες του αιωνα. Να διευκρινισω οτι αυτοι δεν βασιζοταν στο DNA αλλα σε φαινοτυπικες ερευνες με αποτελεσμα απιστευτα λαθη. Απο οτι βλεπεις ομως δεν εχουμε γεννετικες μελετες να δειξουμε γιατι το DNA μας μοιαζει πολυ με των γειτονων και δεν μπορουμε να το εκμεταλλευτουμε πολιτικα. Ετσι λοιπον κανουμε τουμπεκι για το θεμα. Αυτο ειναι και μια απαντηση στον κ. Μικη Θεοδωρακη που ζητησε επιστημωνες να πολεμησουν με τις ερευνες τους για το θεμα. Δεν ενημερωσε κανενας τον κ. Θεοδωρακη για το οτι δεν υπαρχουν και μεγαλες διαφορες στο DNA. 6. Αυτο που προσπαθω να κανω εγω ειναι να σπασω αυτην την αποψη που εχουν αφησει να πλαναται οι πολιτικοι μας και τα μεσα ενημερωσης οτι οι Ελληνες ειναι ενας γεννετικα ομοιογεννης λαος. Ξερω οτι αυτο που προσπαθω να κανω ειναι πανω απο τις δυναμεις μου μιας και ειμαι μονος εναντιον μιας αντιληψης που εχει ολος ο λαος μου. Δυστυχως οι συναδελφοι μου επιστημονες ξερουν αλλα το βουλωνουν κανονικα γιατι πιστευουν λανθασμενα οτι αν αποκαλυψουν την αληθεια τοτε θα βλαψουν πολιτικα την χωρα. Ειναι πολιτικη γραμμη το οτι ειμαστε γεννετικα ομοιογενης λαος και οχι η επιστημονικη αληθεια. 7. Κατα την προσωπικη μου αποψη δεν χρειαζεται γεννετικη ομοιογεννεια για να εχουμε ενα ισχυρο κρατος και εθνος. Αποδειξη ειναι οτι το εχουμε για χιλιαδες χρονια χωρις να εχουμε αποδεδειγμενα την γεννετικη ομοιογεννεια. Εχουμε ομως κοινη γλωσσα και κοινη κουλτουρα και αυτο ειναι πιο δυνατο απο το γεννετικο υλικο που ειναι μονο εφοδια. Το τι κανεις με τα εφοδια ειναι το σημαντικο. Τωρα λοιπον υποθετω οτι καταλαβαινεις αυτα που θελω να πω. Ολο το μηνυμα σου εχει σαν βαση οτι γεννετικα ολοι οι Ελληνες ειναι ιδιοι και εκει ειναι το λαθος. Θα σε πληροφορησω λοιπον οτι δεν ειναι ετσι και θα σου πω οτι μιλας με καποιον που εχει αμεση σχεση με το Ποντιακο στοιχειο με συγγενεις Ποντιους. Αν λοιπον θελεις να με πεισεις οτι ο Αρχιεπισκοπος, ο Ανθιμος, ο Ψωμιαδης, ο Βουλγαρακης και ο Καραμανλης εχουν το ιδιο DNA θα σου πω οτι κανεις μεγαλο λαθος. Αν θελεις επισης να με πεισεις οτι επειδη δεν εχουν το ιδιο DNA θα πρεπει να ανηκουν σε διαφορετικα εθνη και καποιος απο αυτους πρεπει να χαρακτηριστει μη-Ελληνας τοτε παλι θα σου πω ΟΧΙ ακομη πιο δυνατα. Αν επισης προσπαθησεις να με πεισεις οτι πολλοι απο τους λαθρομεταναστες εχουν πολυ διαφορετικο DNA απο εσενα και για αυτο δεν μπορουν να γινουν ΕΛληνες θα σου απαντησω επισης ΟΧΙ γιατι και εσυ εχεις διαφορετικο DNA. Αρα και επιστημονικα ισχυουν αυτα που σου εγραψα στα αλλα μυνηματα. Επισης για λιγη δουλεια στο σπιτι μπορεις να δεις ενα ντοκυμανταιρ που προβληθηκε στην Αγγλικη τηλεοραση με τον τιτλο "100% English". Για να μην ψαχνεις πολυ στο ιντερνετ εδω ειναι η διευθυνση. http://www.youtube.com/watch?v=SlTks9toOmQ. Στο ντοκυμανταιρ αναλυεται το DNA πολλων τυπικων Εγγλεζων με πολυ ενδιαφεροντα αποτελεσματα. Δες λοιπον αυτο το ντοκυμανταιρ σαν homework και να θυμασαι οτι τα ατομα των οποιων το DNA αναλυεται στο ντοκυμανταιρ εχουν σιγουρα πιο ομοιογενες γεννετικο υλικο απο το δικο μας. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΕΣΤ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Οσον αφορα ολα τα αλλα που λες για τους Ποντιους για Ελληνισμο κλπ. συμφωνω απολυτα. Επισης στην απαντηση σου ξεχασες να αναφερθεις και σε μερικες δεκαδες χιλιαδες ανθρωπους που ηρθαν στην Ελλαδα αλλα δεν ηταν Ποντιοι ουτε Σμυρνιοι. Μιλαμε για δεκαδες χιλιαδες Αρμενιους, Κουρδους κλπ. Αυτοι ειναι τωρα Ελληνες χωρις κανενα προβλημα. Να τελειωσω με την επιστημονικη αναλυση της ΕΕ που αποκαλυψε οτι η εισοδος των μετανστων οδηγησε την ΕΕ σε απιστευτη αναπτυξη τις τελευταιες δεκαετιες. Να θυμισω οτι παρομοιες αναλυσεις εξηγουν την αναπτυξη των ΗΠΑ, της Γερμανιας, της Αγγλιας, της Βραζιλιας κ.α. Ποιοι νομιζεις οτι εκαναν αυτες τις χωρες οικονομικους παραδεισους? Αν το αναλυσεις λιγο θα δεις οτι σχεδον πισω απο καθε μεγαλη οικονομικη αναπτυξη κρυβεται μια μεγαλη μεταναστευση. Adios amigos. ΕΙΠΑΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ. ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ.
SPYROS
26/11/2008 13:53
ΑΝ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΝΑ
ΕΠΙΖΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ. ΟΙ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ/ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΚΟΥΚΙΔΑ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ
ΠΛΗΜΜΥΡΙΔΑ. ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ, Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΝΤΟΠΙΟΙ
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΗΓΟΥΝ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΑ.
ΟΥΤΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΜΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΟΠΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑ. ΤΟ ΠΟΛΥ- ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ 400-500,000 ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΑΝ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΧΕΡΙΑ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΥΧΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ? ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ? ''Η ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΣΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ? ΟΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ Ο ΣΥΝ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΜΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΜΑ ΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑ ΡΕ ΚΟΚΟΡΟΚΕΦΑΛΟΙ. ΣΑΝ
ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ.
ΜΕ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΡΥΘΜΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ 10-20 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ Η ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ
ΜΕΤΑ Η ΙΤΑΛΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΚΥΡΙΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΩΝ
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ. ΚΑΙ Η ΜΕΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΙΤΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΕΣ 10 ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΧΘΡΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΤΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΦΡΙΚΗΣ ΕΧΟΥΝ ΟΡΘΩΣΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΦΡΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΡΙΠΟΛΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΦΡΑΚΤΗ. ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΛΕΟΥΜΕΝΑ
ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΗ ΙΤΑΛΙΑ
ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ. ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΙΕΤΑΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΒΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ
ΚΑΤΩ ΒΛΕΠΕΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ''Η ΤΗΣ ΣΟΜΑΛΙΑΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ
ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΘΛΙΒΕΡΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΦΑΝΑΡΙΩΝ ΟΠΟΥ ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΦΟΥΚΑΡΑΔΩΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΖΑΜΙΑ
ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ Η ΝΑ ΖΗΤΙΑΝΕΨΟΥΝ. ΓΙΑΤΙ?
ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.
ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΛΛΟΙΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.

Νίκος
26/11/2008 12:55
"The number of illegal immigrants arriving in Greece has surged over the past year. Interior Minister Prokopis Pavlopoulos estimates that 150,000 of them will be picked up sneaking into Greece in 2008, more than three times as many as five years ago. Thousands more are likely to arrive undetected. "We''re facing a state of emergency," Pavlopoulos says. "Right now, Greece has the biggest immigration problem in Europe." "
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1860808-1,00.html

Ποιός άφησε και γιατί το πρόβλημα να φτάσει σε τέτοια επίπεδα;; Η ιδεοληψία κάοιων που όποτε αναφερόταν το μεταναστευτικό του βαζαν την ταμπέλα του εθνικιστή-ρατσιστή;; Η πολιτεία που για άλλη μια φορά δεν λειτούργησε με πρόβλεψη;; Οι Ελληνες που προσλαμβάνουν ανθρώπους που δεν ξέρουν απο που κρατάει η σκούφια τους τα ποινικά τους μητρώα στις πρώην χώρες τους την κατάσταση της υγείας τους και και και για να γλυτώνουν τις εισφορές;; Όλα αυτά μαζί έφτασαν την Ελλάδα να χει το μεγαλύτερο ποσοστό μεταναστών κυρίως λαθρο-μεταναστών γιατί αυτοί είναι το πρόβλημα και να μην μπορεί ούτε πίσω να τους στείλει η Τουρκία απ οπου κυρίως έρχονται ενώ έχει υπογράψει συμφωνίες δεν τους δέχεται πίσω και όσοι φτάσουν απ τους λαθραίους στην Ε.Ε και πιαστούν μας τους γυρίζουν πίσω πεσκέσι.
160.000 ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ νέοι λαθρο-μετανάστες κύριοι
Συγχρόνως την τελευταία 10ετία έφυγαν καθόλα νόμιμα απ τη χώρα γιατί οι δουλειές για υψηλή εξειδίκευση είναι μετρημένες 550,000 Έλληνες στην πιο παραγωγική τους ηλικία.
Δηλαδή "διώχνουμε" εξειδικευμένο δυναμικό και δεχόμαστε ανειδίκευτο με τις πολλές βιομηχανίες και βιοτεχνίες και αγροτικές εργασίες που υπάρχουν να τους απορροφήσουμε
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8777&pubid=1646584

Με την οικονομική κρίση να γιγαντώνει αυτό το ρεύμα νέων ανθρώπων προς την Ε.Ε και την Αμερική θα αυξηθεί. Μιλάμε για νόμιμη όμως μετανάστευση και όχι με τους βαρκούλες μέσα σε φορτηγά κλπ όπως κάποιοι πάνε σκοπίμως να εξισώσουν τα πράγματα.

Δείτε πώς αντιμετωπίζει η "φασιστική" κυβέρνηση Θαπατερο τους μετανάστες. Μιλάμε για αστείες χώρες όχι όπως η γαλαντόμα Ελλάδα.
"Η κυβέρνηση της Ισπανίας ανακοίνωσε χθες μέτρα που αποσκοπούν στο να ενθαρρύνουν τους άνεργους μετανάστες να επιστρέψουν στις χώρες προέλευσής τους, εν μέσω της επιδεινούμενης οικονομικής κρίσης στη χώρα.

Οι μετανάστες που θα δέχονται να εγκαταλείψουν την Ισπανία θα λαμβάνουν ολόκληρο το επίδομα ανεργίας σε δύο δόσεις, το 40% στην Ισπανία και το 60% στην πατρίδα τους, δήλωσε ο υπουργός Εργασίας Σελεστίνο Κορμπάτσο."
http://www.ispania.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=350:lr-&catid=3:newsflash&Itemid=61

Πώς σκέφτονται για το μεταναστευτικό στην Αγγλία
http://ft.onet.pl/0,8427,four_falsehoods_on_uk_immigration,artykul_ft.html


"Οι απαντήσεις ποικίλλουν: από δημοσιονομικές πρωτοβουλίες για νέες επενδύσεις, όπως συνέβη στη Γαλλία, έως τη θέσπιση αυστηρότερων μέτρων για την είσοδο στη χώρα εργατικού δυναμικού από άλλες χώρες, όπως στην περίπτωση της Ισπανίας.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=950841&lngDtrID=251

Σύμφωνα με στοιχεία που παρατέθηκαν, ο ρυθμός αύξησης των μεταναστών που επιχειρούν να εισέλθουν κάθε χρόνο παράνομα στην Ελλάδα βαίνει διαρκώς αυξανόμενος. Μέχρι πριν από δυο χρόνια κατέφθαναν από 60.000 έως 70.000 ετησίως, το 2007 ήρθαν 112.000 ενώ αναμένεται να ξεπεράσουν τους 120.000 ετησίως στο εγγύς μέλλον
http://www.ekathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_24/10/2008_289546

http://img112.imageshack.us/img112/773/28fa7.jpg

Για να μην παρεξηγούμαι δεν είμαι κατά της οργανωμένης μετανάστευσης αλλά κατά της παράνομης. Και επιτέλους η ψωρωκώσταινα πρέπει να φτιάξει μεταναστευτική πολιτική....Δεν μας παίρνει άλλο.
Βάσω
26/11/2008 12:52
ΔΗΜΗΤΡΙΕ Π. :Βάσω εδώ.Οχι δεν ειίμαι μια μικρή ευαισθητούλα κορασίδα.Εχω μεγαλώσει σε μία προοδευτκή οικογένεια.Στα 17 πήγα γιά να μάθω μία ξένη γλώσσα στην Ισπανία μόνη μου,γιατί με ενδιέφερε να δω τι υπάρχει πέρα απ το σπίτι μου.Από τότε έχω σπουδάσει και έχω εργαστει σε Ιταλία , Αγγλία και Ισπανία .Εχω γνωρίσει και έχω κάνει φίλους από πάντου,ξέρω τι μπορεί να αντιμετωπίσει και πώς μπορεί να αισθανθεί ένας ξένος στη χώρα μας.Γνωρίζω την πολιτική και κοινωνική κατάσταση στις ευρωπαικές χώρες που έχω ζήσει.Κατάλαβες τώρα πού οφείλεται η διαφορά απόψεων που έχεις με μένα?Εσύ τον κόσμο τον γνωρίζεις μέσα απ το βραδυνό δελτίο του ANTENNA.
ροδανθος
26/11/2008 12:04
Αγαπητε C.P., οπως ολοι οι Ελληνες νομιζεις οτι ολος ο κοσμος ειναι η Γερμανια και η Αγγλια. Αυτες ειναι οι χωρες που εκαναν τον ρατσισμο φιλοσοφια και δεν περιμενω οτι θα εξαλειφθει ποτε απο εκει. Αυτες ειναι που φιλοσοφικα χωρισαν τις φυλες των ανθρωπων σε ανωτερες και κατωτερες. Αν ο Χιτλερ δεν ειχε επιτεθει στην Αγγλια σε πληροφορω οτι οι Εγγλεζοι που ουσιαστικα ηταν οι πρωτοι που διατυπωσαν αυτες τις σαχλοθεωριες θα ηταν μαζι τους χωρις κανενα προβλημα. Θα σε πληροφορησω οτι υπαρχουν αλλες εκατονταδες χωρες στον κοσμο και αλλα 8 δισεκατομυρια ανθρωποι. Μεσα σε αυτες υπαρχουν δεκαδες χωρες προτυπα.
o 666
26/11/2008 11:29
Προς Christo apo Germania
ναι γερο κοκκαλο, με λιγες παραπλευρες απωλειες, πλησιαζω τα 60, 1,82,85kg
Στην Γερμανια λενε, δεν υπαρχει κακος καιρος αλλα κακο
ντυσiμο. 10 χιλ την ημερα. Ο Οκτωβριος ειναι για τρεξιμο.
Τα χρωματα των φυλλων και γενικα το δασος, αν πεθανω μονο σε τετοια μαγεια και ωραιο περιβαλλον Μια και εξω
Να διαβαζεις Φιλιππνεζο να μαθαινεις απο τον Ροδανθο τον ρεαλιστη και την γατα Σαλογραια, αν και εχει μπλεξει λιγο με την αγια γραφη.
Μενω κοντα στη Nuernberg
giotis
26/11/2008 10:34
Το προβλημα της Λαθρομεταναστευσης δημιουργηθηκε απο τις συνκηριες των καιρων, αλλους βολευει αλλους οχι, καταλαβαινω απολυτα τους κατοικους των Γκετοποιημενων περιοχων, σιχαινομε αυτους που προσπαθουν να εκμεταλευθουν αυτες τις καταστασεις ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ/ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ Εδω στην Φινλανδια που ζω με περιπου 160000 ξενους που υπαρχουμε, οι Ιθαγενεις στην πλειοψηφεια τους δεν θελουν να μας βλεπουν, γιατι οι φτωχοι Ελληνες πρεπει να ανεχθουν καταστασεις τετοιες..........διοτι οι φτωχοι υποφερουν παντα, εκει που μενουν οι πλουσιοι, δεν μενουν εξαθλιωμενοι μεταναστες, το μεταναστες σε εισαγωγικα διοτι κανεις δεν τους καλεσε εκει.........
ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
26/11/2008 10:31
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΦΤΑΝΕ Η ΑΝΙΚΑΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ!!!!
G.J
26/11/2008 09:51
G.J pros RODANTHE Δεν θα κατσω να το αναλυσω ομως πολλοι απο αυτους που ειχαν ερθει τοτε δεν ηξεραν λεξη Ελληνικα και τους δεχτηκαμε εδω μονο και μονο βαση της δηλωσης τους οτι ειναι Ελληνες. Ειχε ερθει κοσμος και κοσμακης τοτε που δεν φανταζεσαι απο που ηταν. Τωρα απογονοι αυτων ερχονται και κανουν ακροδεξια κυρηγματα για το πως πρεπει να διωξουμε τους μεταναστες (βλ. Ψωμιαδης). Δες μονο τον σωματοτυπο τους και μπορεις να καταλαβεις γεννετικα αν εμοιαζαν με τους Ελληνες που ζουσαν στην Ελλαδα τοτε. KYR. RODATHE ime ke ego enas apo ekinous stous opious anafereste toso IPOTIMITIKA ean ke somata ekseretika ehoume ke MANGES IMASTE otan Kyrie RODANTHE anafereste se kapious, fronimo ine na diavazete ke ligi istoria, ta grapta-sas ehoun akadimaiki aksia, makria apo tin pragmatikotita , TORA ean imaste ELLINES oi ohi then ehete para na dehtite mia apo kinou eksetasis DNA , gia na doume pios ine pio katharos ELLINAS emis tis AVTOKRATORIAS TIS TRAPEZOUNDOS OI ESIS ME TA 400 HRONI SYNGATIKISIS ME TOUS TOURKOUS, etsi ine filtate Kyrie RODANTHE opios den kitai otan kathete thavmazi otan sikonete, as prosehes tous haraktiris-mou-sou enandia TOU PONDIAKOU STIHIOU eksalou min ksehnas oute esi oute oi alli paromi- isou oti tis thermopiles tou VORRA EMIS FILAME ALIMONO EAN TO AFINAME SE TETIOUS SAN KE ESAS.
Νίκος
26/11/2008 09:40
"Giorgos P 26/11/2008 06:29
To paramythi oti exoume gemisei (lathro)metanastes prepei na teliwsei. Erxontai edw giati yparxoun douleies"

Άνθρωπέ μου είσαι εκτός πραγματικότητας. Η Ελλάδα των 10-12 εκ. με ήδη 1,5 με 2 εκ μετανάστες (νόμιμους λαθραίους) πόσους μπορεί ακόμα να "χωρέσει" και να "απορροφήσει.
Επειδή λες υπάρχουν δουλειές αυτό να πας να το πεις σε κείνους τους πεινασμένους που κοιμούνται στο δρόμο στον Άγιο Παντελεήμονα. Επειδή επίσης ζούμε σε έναν οικονομικό παράδεισο με άφθονες δουλειές να πας τα πεις στις 400.000 των Ελλήνων ανέργων. Ο αγροτικός τομέας που φθίνει και οι βιοτεχνίες που κλέινουν η μία μετά την άλλη πόσους μπορούν επιπλέον να απασχολήσουν;;;
''Άστα φίλε πιες τον καφέ σου στο γραφείο σου με γάλα και άσε τις παπάτζες. Η Αμερική ήταν μια μεγάλη χώρα με τεράστιο δυναμικό βιομηχανικό και αγροτικό τομέα και υπηρεσίες και απορρόφησε και τις 12 φυλές του Ισραήλ. Εμείς έχουμε βιομηχανίες τόσες ή κλαίμε για την αποβιομηχάνιση;; Οι βιοτεχνίες ανθίζουν;; Οι αγρότες τα βγάζουν πέρα με τις τιμές που έχουν τα προιόντα;; Είσαι σε άλλη διάσταση. Οι λαθρο-μετανάστες θα πάρουν τις δουλειές όχι του Ελληνα αλλά εκείνων των μεταναστών που είναι νόμιμοι για οι νόμιμοι συνηθως έχουν και ασφάλιση. Ελπίζω να μπορείς να καταλάβεις το γιατί. Όπως επίσης τώρα που θα χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίες εσύ μας λες ότι υπάρχουν δουλειές και γι αυτό έρχονται. Συγκλονιστικό επιχείρημα.
Αγαπητέ μου σύμφωνα με το ΤΙΜΕ απο τουδε και στο εξης η χώρα μας θα δέχεται κάθε χρόνο 150,000 λαθρο-μετανάστες. όλοι αυτοί θα βρουν δουλειες;; Τί θα γίνουν;; Αν περάσουν με οποιον τρόπο στην Ε.Ε και τους πιάσουν θα τους γυρίσουν σε μας..τί θα τους κάνουμε εδώ αυτό είναι το θέμα. Πήγαινε να μείνεις στην Αχαρνων ΄΄οπου οι αντικειμενικές αξίες διαμερίσματα κλπ έχουν χάσει αξία, οι εμπορικές επιχειρήσεις κοιτάνε πώς θα την κοπανήσουν όπως και οι κάτοικοι. Να φοβάσαι να πας μια βόλτα με το παιδί σου, να φοβάσαι όταν γυρνάει λίγο αργά απ το φροντιστήριο. Φόνοι διαρρήξεις ληστίες βιασμοί είναι στο κόκκινο. Θα σου άρεσε να μένεις εκεί;; Άσε λοιπόν τις εύκολες αμπελοφιλοσοφίες και γύρνα στον πλανήτη γη.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π
26/11/2008 09:36
@ΒΑΣΩ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠ''ΟΛΑ. ΤΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΚΑΤΑΓΕΣΑΙ. ΕΧΑΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΧΕΖ.......ΜΕ ΚΙΟΛΑΣ. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΔΩΘΕΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ. ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ "ΣΚΟΥΠΑ" ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ. ΕΠΙΣΗΣ Π****Α ΚΑΙ ΞΥΛΟ ΣΕ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΣΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΦΑΤΕ ΤΩΡΑ....
Μ.Ν.
26/11/2008 09:26
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΩΣ ΨΕΥΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ.
ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ 10 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΕ ΔΕΚΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ 10 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΜΙΞΗ ΤΩΝ 10 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩΝ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΕΒΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.
Giorgos P
26/11/2008 06:29
Oi katoikoi exoun dikio oti kati prepei na ginei, alla ayto pou lene oti prepei na ginei einai proion mias sygxysis. Stin pragmatikotita, xwris tous metanastes, nomimous kai mi, sti xwra den tha kouniotan fyllo stin agrotiki oikonomia, sti viotexnia kai stis diafores para-ypiresies - toulaxiston. Aytoi loipon pou thisayrizoun apo ton idrwta twn metanastwn, tha eprepe kai na epwmistoun kai ena simantiko meros tou kostous tis omalis entajis tou kathe foukara, pou irthe apo tin patrida tou maps kai dei kammia kalyteri mera. Omws thymata ki ekei, thymata ki edw. To paramythi oti exoume gemisei (lathro)metanastes prepei na teliwsei. Erxontai edw giati yparxoun douleies. An den ypirxan douleies, den tha erxontan. Oi pappoudes mas pou pigan stin alli akri tou kosmou, den pigan gia tourismo kai apofasisan na meinoun - pigan giati ekei ypirxan douleis enw stin Ellada PEINOUSAN. Den itan oute to filotimo oute i ''fysiki'' periergeia tou ''Ellina'' pou erimwsan tin elliniki ypaithro klp klp. I lysi den einai oute i perissoteri astynomeysim oute ta tagmata asfaleias twn karatzaferidwn - stous foukarades aytous prpeie na dwthoun dikaiwmata kai eykairies na mathoun ti glwssa, na entxthoun stin elliniki koinwnia gia oso kairo theloun na meinoun, asfalisi kai perithalspi (pou en pasi periptwsei ti dikaiountai, giati douleyoun, den zoune me aera) Ypeythinoi gia tin geniki ayti sygxysi einai suynolika o politikos kai dimosiografikos kosmos tis xwras, plin elaxistwn ejairesewn - dioti edw kai mia 10-15etia oute ousiastiki pliroforisi den dinoun stous polites, alla kai den exei yparjei OUTE ENAS na bgei kai na jemprostiasei tous patridokapilous, ratsistes, kai fasistes Karatzaferides, Pleyrides kai tis omades krousis tous (milaw gia tous YPANTHRWPOUS tis xrysis aygis) pou ependyoun politika sti sygxysi ayti.
C.P.
26/11/2008 04:14
kita Rothanthe na mas valis kamia fotografia apo tous thronous pou se kathisane opou pigenes sto exoteriko, na xeroume ke emis gia pou na programmatisoume.... to kirio mion tou Ellina ine to sindromo katoterotitas ke i arnitiki diafimisi pou kani ston eafto tou ante Rothanthe mia volta sti Germania na pas na graftis se gimnastirio pou dehonte mono germanous, sapizoun sto xilo egies tourkales, ke stelnoun afrikanous ke indous ya tin plaka sto nosokomio apo to xilo, ante na sou grapsoun stin trapeza epaggelma Allodapos, ke ante na se poune vromiari xene, ante na mathis to Kinder statt Inder... ante ke mia volta mehri ti Gallia ke tin Italia eki na dis hara i metanastes... ke pou se eh? min xehase tis fotografies apo tous thronous pou kathizoun tous metanastes sto exoteriko...
Π.Μ.
26/11/2008 00:39
Τόσο χαμηλά έχουμε πέσει, εμείς οι Έλληνες, που γίναμε ρατσιστές.
AXILLEAS
25/11/2008 23:41
OLLI APAPANO LETE TA DIKA SAS O ELLINAS KE O KATHE ELLINAS THELI NA DOULEBI LIGOTERO KE NA KALOPERNAI AUTO EINE TO PRIBLIMA AKRIBA AMAXIA TA XROSTAI DILADI SPITIA TO IDIO FRODISTIRIA TA PEDIA GIA NA MBOUNE STO DIMOSIO TON 700 EURO KE AMA DEN TOUS FTA NOUNE KANOUNE KE MIA DIO PEDE DEKA EKATO XILLIES APRGIES GIA AUXISIS AUTI EINE TO GREECE TODAY. NA SAS PO KE TO ALLO OTI STI ELLADA THA MINI AUTO TO XOUKI GIA PADA EDO STIN AMERIKI TO LEME NATURAL LAW
CHRISTOS APO GERMANIA
25/11/2008 21:49
O666 EISAI GERO KOKKALO ME TETOIO PSOFO KANEIS TZOKING; SIGOURA THA FORAS SKOUFAKI,GANTIA,DIA
MP3 DEN GNORIZO;PROSOPIKA KANO STO SPITH MOU
EXO DIADROMO, EIMAI MIKROTEROS APO ESENA OTAN MALISTA H ANAPOLHSIS SXETIKA ME TON MAKARITH TON XRISTODOULO EKEI GURO STO 1962 EGO HMOUN AG GENHTOS PROXENH RIGOS KAI AGNON ANTAGONISMON.
FILIKA
ροδανθος
25/11/2008 20:09
Αγαπητε GJ, στο μισο μυνημα αυτοαναιρεις αυτα που γραφεις στο αλλο μισο. Θα με τρελλανουν ορισμενοι εδω. Αφου το λες καθαρα. ΟΙ Ελληνες δεν δεχονται να κανουν τις δουλειες που κανουν οι μεταναστες. Εγω θα συμπληρωσω οτι οταν δεχονται ζητουν τεραστιες αμοιβες που απλα θα κανουν το προιον που παραγουν πανακριβο. Προσθεσε και την μειωμενη εφαρμογη τεχνολογιων που καταληγεις? Στο οτι και να παραγεις στην Ελλαδα βγαινει πανακριβο εκτος εαν ειναι προιον υψηλης τεχνολογιας. Και την δυνατοτητα να παραγουμε προιοντα υψηλης τεχνολογιας την χασαμε αρα τι μενει? Αν δεν ηταν ετσι οπως τα περιγραφω θα ειμασταν πρωτοι σε εξαγωγες και οχι τελευταιοι. Τωρα αγαπητε GJ εχεις χασει και μερικα επισοδεια. Η Ελλαδα το 60 και το 70 παρηγαγε παρα πολλα αγροτικα προιοντα και για αυτο μας εβαλαν στην ΕΕ για να τους ταιζουμε και να μας πουλαν τηλεορασεις και αυτοκινητα. Μετα ομως απο λιγα χρονια η τεχνολογια προχωρησε και τωρα Βορειες χωρες παραγουν σε χιλιαδες τονους προιοντα που τα ειχαμε μονοπωλιο εμεις οι Μεσογειακες χωρες. Η Ισπανια με χιλιαδες μεταναστες μας ισοπεδωσε κυριολεκτικα στον αγροτικο τομεα ενω η Ιταλια αρκεστηκε σε υψηλης ποιοτητας αγροτικα προιοντα οπου εχει μονοπωλια. Ετσι λοιπον τις δεκαετιες 80 και 90 οι Ελληνες αγροτες μεταναστευσαν στις πολεις και οσοι εμειναν ζουσαν απο επιδοτησεις γιατι εφταναν να παραγουν προιοντα που εφταναν σε 10πλασια τιμη απο αυτην που ισχυε παγκοσμιως. Ετσι τους λυποταν η ΕΕ και τους χρηματοδοτουσε με εκατομυρια Ευρω για να μην καταστραφουν. Κατα τα αλλα οι Ευρωπαιοι ειναι κουτοφραγγοι και κατα πολλους μας φταιει η ΕΕ για την καταντια μας. Τοτε ηταν και οι φοβερες εποχες που επιδοτησεις τρωγοταν σε ακριβα αυτοκινητα και μπουζουκια μιας και οσοι ειχαν μεινει στα χωρια δεν ειχαν ιδεα της μηδαμινης αξιας αυτου που παραγοταν. Επειδη τους εδινε καποια λεφτα ομως η ΕΕ νομιζαν οτι ηταν θεοι. Στη μεση της δεκαετιας του 90 ηρθαν και εδω οι μεταναστες και αναζωογονησαν την αγροτικη παραγωγη της χωρας μας. Ηταν διατεθιμενοι να δουλεψυν σκληρα κατω απο συνθηκες που Ελληνας δεν θα δεχοταν ουτε να καθησει. Ολα αυτα με το ανταλλαγμα μιας καινουργιας πατριδας οπου δεν θα κινδυνευαν να πεθανουν. Ετσι δεν εγινε αραγε και με τους μεταναστες γονεις του Ψωμιαδη πριν μερικες δεκαετιες? Δεν θα κατσω να το αναλυσω ομως πολλοι απο αυτους που ειχαν ερθει τοτε δεν ηξεραν λεξη Ελληνικα και τους δεχτηκαμε εδω μονο και μονο βαση της δηλωσης τους οτι ειναι Ελληνες. Ειχε ερθει κοσμος και κοσμακης τοτε που δεν φανταζεσαι απο που ηταν. Τωρα απογονοι αυτων ερχονται και κανουν ακροδεξια κυρηγματα για το πως πρεπει να διωξουμε τους μεταναστες (βλ. Ψωμιαδης). Δες μονο τον σωματοτυπο τους και μπορεις να καταλαβεις γεννετικα αν εμοιαζαν με τους Ελληνες που ζουσαν στην Ελλαδα τοτε. Οπως βλεπεις αγαπητε GJ τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οσο νομιζεις. Οσον αφορα τα οικονομικα τωρα η ανταγωνιστικοτητα ενος τομεα εχει να κανει με το τι γινεται σε αλλα κρατη. Η αποψη που αναφερεις ετσι καναμε παντα και αυτος ειναι ο τροπος για να τα καταφερουμε στο μελλον δεν φτουραει πια. Αυτη η λογικη εφερε τον αγροτικο τομεα της χωρας μας κοντα στην καταστροφη στις αρχες της δεκαετιας του 90. Παρομοια εξελιξη ειχαν και αλλοι τομεις οπως ο κατασκευαστικος τομεας. Μην μου πεις τωρα οτι θα καναμε Ολυμπιακους αγωνες χωρις τα εργατικα χερια των μεταναστων. Οπως εχω ξαναπει οι ανθρωποι ηταν εδω για να χτιζουν μια νεα ΕΛλαδα που θα εφερνε οικονομικη αναπτυξη. Δικο μας ηταν το λαθος να χρησιμοποιησουμε αυτα τα χερια για να κανουμε τους αγωνες και να χασουμε εκατομυρια ευρω. Θα μπορουσαμε να κανουμε κατι πιο προσοδοφορο. Αγαπητε 666, δεν χαθηκα. Εγραψα κατι για τις ανεμογεννητριες που κατα ορισμενους εχουν αρνητικη επιδραση στο σεξ.Ολα ειναι καλα και ηρεμα απλα μου την δινει οταν σε ολο τον κοσμο 1 1=2 και στην Ελλαδα προσπαθουν να μας πεισουν ορισμενοι οτι 1 1=10. Νομιζουμε οτι ειμαστε εντελως διαφορετικοι σε ολα αλλα ολα ειναι προβλεψιμα στην χωρα μας. Λειτουργουμε απλα οπως καθε αλλη χωρα. Απλα προσπαθουμε να πεισουμε τον εαυτο μας οτι ειμαστε πραγματικα διαφορετικοι στα παντα.
PSEFTES DHMOSIOGRAFOI
25/11/2008 20:02
TO BHMA TA LEI ALIOS Επεσε ράβδος στην Αχαρνών
Επεισόδια μεταξύ αντιεξουσιαστών και ΜΑΤ έπειτα από συγκέντρωση
Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008
Επεισόδια έγιναν χθες το βράδυ στην οδό Αχαρνών στον Αγιο Παντελεήμονα, όπου συγκρούστηκαν δυνάμεις των ΜΑΤ με άτομα του λεγόμενου αντιεξουσιαστικού χώρου, μετά το τέλος της συγκέντρωσης κατοίκων και μελών της τοπικής οργάνωσης του ΛΑΟΣ. Ατομα του λεγόμενου αντιεξουσιαστικού χώρου πραγματοποιούσαν ταυτόχρονα αντιρατσιστική εκδήλωση. Οι αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση χημικών και δακρυγόνων, ενώ ομάδες των αντιεξουσιαστών έβαλαν φωτιά σε κάδους απορριμμάτων.

Νωρίτερα, στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα Αχαρνών, κάτοικοι της Κυψέλης και μέλη της τοπικής οργάνωσης του ΛΑΟΣ συγκεντρώθηκαν μπροστά από τον ναό διαμαρτυρόμενοι για τη συνεχή υποβάθμιση των συνοικιών αυτών, λόγω της αυξημένης παρουσίας μεταναστών. Απέναντι από τη συγκέντρωση, την ίδια ώρα πραγματοποιούνταν αντιρατσιστική εκδήλωση ομάδων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, με την παρουσία πολλών μεταναστών κυρίως από χώρες της Ασίας, όπως το Πακιστάν και το Αφγανιστάν. Στο σημείο αυτό τα επεισόδια αποφεύχθηκαν, όταν ομάδα μελών της Χρυσής Αυγής που βρισκόταν ανάμεσα στους συγκεντρωμένους κατοίκους, κινήθηκε προς την πλευρά των αντιρατσιστικών ομάδων εκτοξεύοντας μάλιστα και μία φωτοβολίδα, αλλά η παρουσία ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων απέτρεψε τη σύρραξη. Εξω οι ξένοι από την Ελλάδα και Ελλάς, Ελλάς,προστάτεψε και εμάς ήταν τα συνθήματα που κυριάρχησαν ανάμεσα στους συγκεντρωμένους περιοίκους, που κρατούσαν πανό με αίτημα την απογκετοποίηση του Αγίου Παντελεήμονα. Ασυλο τώρα στους μετανάστες και όχι στον ρατσισμό και την ξενοφοβία ήταν τα αντίστοιχα κυρίαρχα συνθήματα μεταξύ των ομάδων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς και των μεταναστών.


XAXAXA
25/11/2008 19:52
TA EPEISODIA TA ARXISAN OI ADIEXOUSIASTES.TI DOULEIA EIXAN EKEI;MIA DIADHLOSH TON KATOIKON HTAN.W EGO PANTOS SKOPEVO NA AGORASO KANA 2 SPITIA SE EXEFTELISTHKI TIMH STHN PERIOXH KAI NA PERIMENO.H SYNTAGH EINE DOKIMASMENH KAI EPITYXHMENH.EYXARISTO LATROMETANASTES.ELATE KAI ALLOI
PT
25/11/2008 19:07
This is an old American ploy. The local government allows the area to deteriorate , so that years later they can declare it for "redevelopment". Developers then come in and buy the properties basicaly without money, develope it and sell it at astronomical prices.
G.J
25/11/2008 18:56
ροδανθος 25/11/2008 17:26Χωρις μεταναστες δεν υπαρχει αγροτικη και εργοστασιακη παραγωγη. Χωρις μεταναστες δεν υπαρχει οικοδομικη δραστηριοτητα και ναυτιλια. Ti mas les re filarako diladi prin erthoun oi [ lathro] metanastes den ihame NAFTILIA then ihame IKODOMIKI drastiriotita SE TSANDIRIA MINAME. then paragame agrotika proionta mi mou pis oti ta isagame apo Pakistan ke Albania , trela oli sas poulate ti thelete oli epistimones na gineste ke kala dikeoma tou kathenos sta grammata alla afti oi apetisis vres politia doulia gia to vlastari-mou giati spoudase e pai poli , se hora prosforas ke zitisis zoume. opote na mathi o ELLINAS na kani ke alles doulies opos ton paleo kalo kero, oi ELLADA me tin viomihania pou ehi oute kapotes then paragi tous lathreous ti tous theloume na katharizoune ta mbar mbriz ton aftokiniton mas, ektos ke apo tin tembelia-mas oute afto den mboroume na kanoume.
Ισμήνη
25/11/2008 18:53
Σίγουρα δεν φταίνε οι μετανάστες, που στην πλειοψηφια τους δεν ειναι ουτε εμποροι ναρκωτικων ουτε δολοφονοι.Ανθρωποι διωγμενοι απο την ιδια τους τη χώρα ειναι.
Και οι Ελληνες ως γνωστα λαμόγια που είμαστε πολλές φορές τους μεταχειριζόμαστε ασχημα και τους εκμεταλευομαστε όσο περισσότερο μπορούμε..
Το δυστηχυμα είναι πως στην Ελλάδα του σήμερα οι πολιτικοι, η Εκκλησία που τόσο σας νοιαζει για το προαυλιο της και κανένας κοινωνικός φορέας δεν ενδιαφέρεται ουτε για τους Ελληνες, ουτε για τους ξενους.Ουτε τους νοιαζει αν κοιμάται κόσμος εξω, δε δινουν δεκαρα για τιποτα.
Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το χρήμα.
Τι αν είσαι Ελληνας τι αν είσαι μεταναστης εδω είμαστε όλοι και ταλαιπωρουμαστε καθημερινα από την αδιαφορία των λίγων και εκλεκτών που πλουτίζουν εις βάρος μας.
o666
25/11/2008 18:14
Ροδανθε φιλε το αγχος ειναι κακος συμβουλος.
Fani
1, Η επαιτεια στην Γερμανια απαγορευεται. Εκτος αν εχεις αδεια
απο την δημαρχεια (Gewerbe) Οποτε μετα σε φορολογει το κρατος.
2. Αυτοι που κακοχαρακτηριζουν τους μεταναστες ειναι οι ιδιοι
που τους εχουν για Delivery.
3.Χωρις Ντελιβερι Ελληναραδες δεν θα φατε Πιτσα γιατι δεν περπατατε. Οι περισσοτεροι εισθε ΥΠΕΡΒΑΡΟΙι
4. Τωρα να κανεις συγκριση την κεντρικη Ευρωπη με το ΠΑΠΑΔΙΣΤΑΝ ,ειναι Βεβηλο και Ιεροσυλο
Ροδανθε σε εχασα σημερα; Χαιρετισμους
Ενας νεος πολιτης
25/11/2008 18:07
EΛΛΑΣ:η χωρα με το μεγαλυτερο δημογραφικο προβλημα και το μεγαλυτερο ποσοστο μεταναστευσης.
Συγχαρητηρια στη γενια της μεταπολιτευσης για την Ελλαδα που μας παραδιδει.
ροδανθος
25/11/2008 17:26
Χωρις μεταναστες δεν υπαρχει αγροτικη και εργοστασιακη παραγωγη. Χωρις μεταναστες δεν υπαρχει οικοδομικη δραστηριοτητα και ναυτιλια. Για να το πω και πιο σωστα ... υπαρχουν ολα αυτα και χωρις μεταναστες αλλα γινονται 10 φορες πιο ακριβα αρα μη ανταγωνιστικα στην παγκοσμια αγορα. Διωξτε λοιπον ολους τους μεταναστες εθνικοφρονες ρητορες μου και ας μαζευτουμε ολοι στην Αθηνα να δουλευουμε ολη την υφηλιο οτι κανουμε γραφικη δουλεια. Το θεμα ειναι οτι η γραφικη δουλεια παντα αντιστοιχει σε καποια χειρωνακτικη εργασια. Δεν μπορεις να κρατας τεφτερια για κατι που δεν υπαρχει ενας ανθρωπος σε αυτην την χωρα που θα το κανει. Ποιος λεει οτι δεν υπαρχει χωρος. Ολη η Ελλαδα αδεια ειναι. Ολοι μας ζουμε σε δυο πολεις. Δεν εχει χωρο λεει ο καθε αγεωγραφητος. Η Ελλαδα εχει φτασει και 13 εκατομυρια σε παλαιοτερα χρονια και σε εποχες που δεν υπηρχε τοσο μεγαλη επαρκεια τροφης. Η Ολλανδια εχει 17 εκατομυρια κατοικους και ειναι οση η Πελλοπονησος. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ. ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΘΑΡΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΟΝΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΙΣΑ ΜΕ 10 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ. Οπου πηγαινουμε μας εχουν στα οπα οπα μολις ερχεται καποιος στην πατριδα μας ειναι κατωτερο ον η κουτοφραγγος. Αμα δεν μας ειχαν κανει την χαρη να μας βαλουν στην ΕΕ στο Πακισταν θα πηγαιναμε σαν μεταναστες. Οσοι φωναζετε πρεπει να φυγετε απο την ΕΛλαδα και να ζησετε στο εξωτερικο για μια πενταετια υποχρεωτικα. Τα ειπα και ξαλαφρωσα παλι.
TS
25/11/2008 17:16
Λένε κάποιοι ότι δεν τρέχει και τίποτα αν ψηφίσουν οι μετανάστες αφού και στην Γερμανία ψηφίζουν. Η διαφορά είναι ότι οι μετανάστες στην Γερμανία δεν προέρχονται από χώρες που έχουν εδαφικές διεκδικήσεις έναντι τις Γερμανίας. Όμως εδώ η κατάσταση δεν είναι ίδια. Ειδικά σε σχέση με την Αλβανία. Οι περισσότεροι Αλβανοί που ξέρω είναι φιλήσυχοι εργαζόμενοι και έχω πολύ καλές σχέσεις μαζί τους. όμως η κυβέρνηση τους ποτέ δεν έκανε στην άκρη όνειρα για μια μεγάλη Αλβανία.
BILL
25/11/2008 17:06
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΜΙΛΑΤΕ!!
ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
Λ ΑΘ Ρ Ο Μ Ε Τ Α Ν Α Σ Τ Ε Σ ΕΙΝΑΙ!!
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!
ΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΗΓΑΝ ΩΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΝ Ν Ο Μ Ι Μ Α ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ.
ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ Η ΞΕΝΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΣΕ ΖΗΤΟΥΣΕ ΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.
ΜΟΛΙΣ ΕΦΤΑΝΑΝ ΕΚΕΙ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΠΑΚΕΤΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΕΡΓΑΤΕΣ!!! ΑΝ ΤΩΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΓΓΕΝΗ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!
Ο Χ Ι Π Α Ρ Α Ν Ο Μ Α !!!!!!!!!!!!!!
ΜΑΣ ΠΡΗΞΑΤΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ!!!!!
Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ΙΤΑΛΙΑ!!!!!!!
ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ??????????
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝ ΟΙ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΕΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΡΕΨΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ
ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ!!!!!!!!
Βάσω
25/11/2008 16:39
TS.Απορώ γιατί λες οτι οι έλληνες του εξωτερικού μιλάνε εκ του ασφαλούς ,διότι στο εξωτερικό οι μετανάστες δεν προκαλούν.Μάλλον,ξεχνάς οτι πριν δύο χρόνια έκαψαν τα προάστια στο Παρίσι οι βοριοαφρικάνοι, ή ποτέ δεν μαθαίνεις ότι στην Γερμανία και Ιταλία γίνονται κάθε λίγο και λιγάκι φασαρίες.
Το ανησυχητικό δεν είναι οτι κάποιοι δεν βλέπουν πέρα απ''την μύτη τους,αλλά η σιγουριά τους οτι τα ξέρουν όλα.
ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Μ.
25/11/2008 16:38
ΤΟ 2020 Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΕΣΤΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΑΚΟΥΣΤΕ ΧΩΡΕΣ ΛΑΘ\ΣΤΩΝ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΑΙ ΙΡΑΚ ΙΡΑΝ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΣΟΜΑΛΙΑ ΜΠΟΥΡΜΑ ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ ΙΝΔΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΒΙΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε ΟΠ!! ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΤΑΜΠΕΛΑ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΤΗ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΖΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ? ΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΡΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΗΔΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΝΦΘΗΝΑ . ΤΙ ΛΕΙ Ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΕΞΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥΣ .ΠΟΣΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΑ ΓΚΑΛΟΠ 17% 52 ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΧΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΑΝΗΨΙΟΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΚΟΡΗ .
G.J
25/11/2008 16:35
G.J pros- Βάσω 25/11/2008 13:31 KALITRA BERLOUSKONI PARA HLE- HLES.
Nikoleta
25/11/2008 16:31
Protereotita kathe politias ine na prostatevi tous polites tis xoras.
Poli kala kani o Berlusconi ke o kathe Berlusconi.

giorgos F.
25/11/2008 16:24
Ας παρουμε το προβλημα απ την ριζα του. Οι περισσοτεροι που ερχονται στην Ελλαδα ειναι Αφγανοι, Ιρακινοι, Σουδανοι, Σομαλοί κτλ. Απο χωρες δηλαδη που η δυση μαζι με την Κινα και την Ρωσια τις εχουν βιασει, μιλαμε για το απολυτο πλιατσικο (παραδειγμα η Κινα μοιραζει οπλα στον τακτικο στρατο στο Σουδαν και σε ανταλλαγμα εκμεταλευεται μαζι με την Ρωσια το πετραιλαιο, 5ετης εμφυλιος πολεμος 300000 νεκροι και εκατομυρια προσφυγες, για μας λαθρομεταναστες, ο πολεμος καλα κρατει, στοιχεια απο το φετινο ρεπορταζ του αδικοχαμενου παληκαρου της δημοσιογραφιας Γιωργου Κοιλιαρη). Η Ελλαδα, ανεκαθεν ειναι στατηγικος εταιρος με την δυση (ειτε μας αρεσει ειτε οχι ανηκουμε στην δυση), και αυτο βεβαια εχει μεγαλο αντυκτιπο στην ευημερια και την αναπτυξη μας, πλεον ειμαστε στρατηγικος συμμαχος και με τους Ρωσους (φυσικο αεριο) αλλα και με την Κινα (λιμανια). Με λιγα λογια ο βιασμος που γινεται στον τριτο κοσμο μας βγαζει κερδισμενους, εμμεσα εστω ή οχι ; Ας ζυγιασουμε λοιπον τα ωφελοι που εχουμε απο τον μαρασμο των χωρων αυτων, με τα προβληματα που μας δημιουργει η εισροη αυτων των ανθρωπων για να δουμε που κλινει η πλαστιγκα......... ή εκτος αν τα θελουμε ολα δικα μας εμεις της δυσης.
Fani
25/11/2008 16:22
Πραγματι δεν βλέπεις πεινασμενους μεταναστες στα φαναρια της Γερμανιας. Αλλά τι να κανεις να μην ακους τους γονεις σου που σου λένε ότι ήρθαν καλεσμένοι gastarbeiters και μενανε στην καλύτερη 10-10 στοιβαγμενοι σε ερειπια χωρισ τουαλεττα και οταν αργοτερα θελανε να νοικιασουνε μια τρυπα για την οικογενεια κανεις δεν τους εβαζε σπιτι του και ποτε δεν καταφεραν να μαθουν την ξενη γλώσσα γιατι ετσι κιαλλιως αμορφωτοι ήταν και στα ελληνικά. και πως δεν εμενε μια καθώς τα λεφτα πηγαιναν πακετο στην Ελλαδα και πως οι Ελλαδιτες συγγενεις ζητηγαν συνεχως κιαλλα. Και πως τώρα δεν μπορουν να γυρισουν πίσω τι να κανουν πια στην Ελλαδα τους ανιμετωπίζουν ολοι σαν βλάχους Και να φανταστειτε οτι οι Γερμανοι ειναι πολυ προσεκτικοι με το ρατσισμο εξαιτιασ του παρελθόντος τουσ. απο Ολλανδια και Βελγιο εχω ακουσει πιο τρομακτικες ιστοριες Α και κατι αλλο εδω εχουμε δικαιωμα ψηφου και εμεισ και οι 2.000.000 Τουρκοι και οι λατινοαμερικανοι και ολοι δεν κατερρευσε όμως το κράτος έτσι δεν είναι? Φιδακιααααα
Νίκος
25/11/2008 16:10
Η επιστολή των κατοίκων

Προς: Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κ. Δημ. Σιούφα
Κοιν.: Πρόεδρο της Κυβέρνησης κ. Κων/νο Καραμανλή,
Υπουργό Εσωτερικών & Δημοσίας Τάξης κ. Παυλόπουλο,
Υπουργό Δικαιοσύνης κ Χατζηγάκη,
Υπουργό Υγείας κ. Αβραμόπουλο,
Υπουργό Πολιτισμού κ. Λιάπη,
Υπουργό Οικονομικών κ. Αλογοσκούφη,
Αρχηγούς Κομμάτων, Βουλευτές Α΄ Αθηνών ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ,
ΣΥΝ και ΛΑΟΣ,
Αρχηγό Ελληνικής Αστυνομίας κ. Τσιατούρα,
Νομάρχη Αθηνών κ. Σγουρό,
Δήμαρχο Αθηνών κ. Κακλαμάνη,
Εισαγγελέα Αρείου Πάγου κ. Σανιδά,
Πρόεδρο Δικ. Συλλόγου Αθηνών κ. Παξινό,
Μακ. Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος και ΜΜΕ

ΘΕΜΑ: Μεγάλος αριθμός μεταναστών στην ευρύτερη περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα- Πλατεία Αττικής και οι τραγικές συνέπειες στην τοπική κοινωνία

Στο σημείο αυτό θα αντιπαραθέσουμε τα στοιχεία μιας μικρής έρευνας σε μερικά σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δημοτικά) της περιοχής μας, ενδεικτικό δείγμα για τον πραγματικό αριθμό αλλοδαπών που ζουν κοντά μας.

Σχολεία και διευθύνσεις βρίσκονται στα χέρια των κατοίκων, ώστε να παρουσιαστούν εάν και όποτε ζητηθούν.

Το συνολικό, λοιπόν ποσοστό ων αλλοδαπών μαθητών των παραπάνω Δημοτικών σχολείων είναι 68,8 %, ενώ των Ελλήνων 31,2 %, κυριολεκτικά μειονοτικό. Τα ποσοστά αυτά πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικά του συνόλου των σχολείων (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) της περιοχής μας, όπως επίσης πρέπει να αντιπροσωπεύουν και το σύνολο των κατοίκων της περιοχής μας. Εν μέρει, όμως, γιατί, εάν στο ποσοστό αυτό των μεταναστών (68,8 %) προσθέσουμε και το ποσοστό των παράνομων και μη καταγεγραμμένων μεταναστών, των μεταναστών που έχουν συνάψει γάμους με Έλληνες (για διάφορους λόγους που δεν υφίστανται πλέον) φέροντας ελληνικό επίθετο , κυρίως δε το ποσοστό των αλλοδαπών από Ασιατικές χώρες (Πακιστάν, Μπαγκλαντές, Αφγανιστάν) που ζουν κοντά μας ως εργένηδες (δίχως γυναίκα και παιδιά), τότε το συνολικό εκτιμώμενο ποσοστό για τους μετανάστες που κατοικούν στην περιοχή μας, μεγαλώνει θεαματικά και αγγίζει (ίσως και να ξεπερνά) το 85 %.
Το ποσοστό αυτό μεταφράζεται σε 600.000 περίπου αλλοδαπούς, με υπόλοιπο 100.000 Έλληνες. Αναλογικά, λοιπόν, με τους 1.500.000 αλλοδαπούς της ελληνικής επικράτειας, στην περιοχή μας έχουμε 600.000 μετανάστες, ποσοστό, δηλαδή 40% του συνόλου.
.............................................................................
Σας ερωτούμε, λοιπόν, κυρίες και κύριοι, τα επίσημα στοιχεία και νούμερα της μετανάστευσης που δημοσιοποιούνται είναι σωστά; Εάν ναι, τότε γιατί η περιοχή μας σηκώνει το μεγαλύτερο βάρος του πανελλήνιου αυτού μεταναστευτικού φαινομένου;
Μήπως για να διατηρηθεί η ελληνικότητα των άλλων περιοχών της Αθήνας, οι περισσότερες των οποίων αποτελούν και τόπο διαμονής ή επένδυσης ανθρώπων της πολιτικής, των ΜΜΕ, των μεγαλοεπιχειρηματιών και γενικά των επωνύμων;
Εάν συμβαίνει το ένα ή το άλλο, γνωρίζετε ότι στην περιοχή μας ζει και βασιλεύει στο έπακρον και με τις χειρότερες μορφές της η βία, η εγκληματικότητα, ο φόβος, η ανασφάλεια και η κάθε μορφής παραβατικότητα, με αποτέλεσμα το τελευταίο 10μηνο να έχουν συμβεί 13 φόνοι, πλήθος αιματηρών ληστειών και αμέτρητες κλοπές και διαρρήξεις με αποκλειστικούς δράστες αλλοδαπούς;

Γνωρίζετε, ότι η αστυνόμευση της περιοχής είναι στην κυριολεξία ανύπαρκτη, λόγω αδυναμίας του Αστυνομικού Τμήματος Αγίου Παντελεήμονα, λόγω έλλειψης προσωπικού;
Γνωρίζετε, ότι οι αναφορές και οι έγγραφες αιτήσεις των διοικητών του Α.Τ. προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, για την επαρκή στελέχωση των τμημάτων τους, παραμένουν επί χρόνια αναπάντητες;

Γνωρίζετε, ότι ο περίβολος του μεγαλοπρεπούς ενοριακού Ιερού Ναού μας, του Αγίου Παντελεήμονα, καθώς επίσης και η υπόλοιπη πλατεία, αποτελούν μεταναστευτική χωματερή, απαγορευτική ακόμη και για την διέλευση των πεζών;

Γνωρίζετε, ότι οι δρόμοι και οι πλατείες της περιοχής μας, προσφέρουν καθημερινό τόπο ύπνου και αποχωρητηρίων σε εξαθλιωμένους και μεθυσμένους αλλοδαπούς;
...........................................................
Τέλος, αγαπητοί εκπρόσωποι του Κοινοβουλίου της Ελλάδας μας, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι στο Ελληνικό Σύνταγμα- το οποί εσείς νομοθετείτε- έχετε θέσει ως θεμελιώδη αρχή την ΑΞΙΑ, την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ του Ανθρώπου. Στην περίπτωσή μας, η ατομική μας ελευθερία καταπατείται βάναυσα, τα δικαιώματά μας ως Έλληνες πολίτες παραβιάζονται καθημερινά και ως συνέπεια αυτών η ανθρώπινη αξία μας έχει τεθεί στο περιθώριο. Εγείρεται πλέον νομικό ζήτημα, για την εξέλιξη του οποίου επιφυλασσόμεθα.
Απαιτούμε άμεσα για την περιοχή μας:
1. Έλεγχο και καταγραφή των μεταναστών (εργασία, κατοικία),
2. Υγειονομικούς ελέγχους σε ανθρώπους και κτίρια,
3. Αστυνομική και δημοτική επαρκή 24ωρη παρουσία σε πλατείες και δρόμους,
4. Ποσόστωση μεταναστών.

Με εκτίμηση στο πρόσωπό σας

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜONA
Giorgos Mitsios-NY
25/11/2008 16:09
Oloi axizoun mia kaluteri ZwH se auton ton topo pou legetai
ELLADA. Polites kai metanastes. Alla otan to kratos einai anuparkto ti perimeneis, prokopi?
H Ellada prospa8ouse na or8opodisei stin dekaetia tou 80-90 kai na 8repsei ta paidia tis ,alla, o Mtso-kai H parrea tou Blepe kai simerini KuBernis afisan tin Ellada xefrago ampeli xwris sxedio Ypodoxis twn Metanastwn alla kai sxedio listeias se Baros Twn ELLHNWN. KAI MH XEIROTERA! A! RE DIA! Rixe kanena Kerauno se orismenous san ton MItso!
Βάσω
25/11/2008 15:50
@ΑΝΔΡΕΑ Κ.
Στην χώρα μας υπάρχει ρατσισμός(όπως και σε πολλές χώρες),πχ υποδομές για τα άτομα με ειδικές ανάγκες δεν υπάρχουν,άρα τους αποκλείουμε από κάποιοες καθημερινές δραστηριότητες,άρα είμαστε ρατσιστές απέναντι τους.
@ΤΑΝΙΑ
Οι αντιδράσεις απέναντι στους έλληνες μετανάστες πριν από χρόνια,αναλογικά ήτανι οι ίδιες.Οι εκεί ντόπιοι(αμερικάνοι,γερμανοί κλπ)τότε αισθάνονταν ό,τι ακριβώς αισθάνονται σήμερα οι κάτοικοι των περιοχών που αναφέρεται το άρθρο.
@ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π.
Οταν λες "ελληνικό αίμα"τι ακριβώς εννοείς?Η οικογένεια του πατέρα μου είναι αρβανίτες(ξανθοί με γαλάζια μάτια), της μήτερας μου μισοί μικρασιάτες,μισοί αιγυπτιώτες(καταμελάχρινοι),του συζήγου μου πόντιοι από Μ.Ασιία και Καππαδοκία.Του αδερφού μου που η γυναίκα είναι γερμανίδα τα παίδια ,τι είναι?
Νίκος
25/11/2008 15:30
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ 25/11/2008 12:53
Εσυ γιατί δεν πας να δώσεις ένα χεράκι βοηθείας σε αυτούς τους απελπισμένους;;; Κανένα επιχείρημα και τρόπο μήπως;; Έχεις επιχείρηση;; Πάρτους στην εργασία με "μαύρα"...έχεις μεγάλο σπίτι ή ξενοδοχείο;; βάλτους μέσα...έχεις ιατριική κλινική πάρτους για δωρεάν νοσηλεια.
Δε μιλάμε για απλούς οικονομικούς ΝΟΜΙΜΟΥΣ μετανάστες αλλά με ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ
Αν δε μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά δικό σου θέμα.
Ts
25/11/2008 15:18
Με την βία δεν λύνονται προβλήματα αλλά απορώ με τους ομογενείς μας από το εξωτερικό που όπως πάντα απορούν για μας τους ντόπιους, στην περίπτωση αυτή με τον ρατσισμό μας. Φυσικά δεν ζουν τα προβλήματα εγκληματικότητας που ζούμε εμείς και μιλάνε εκ του ασφαλούς. Δεν ζουν δίπλα τους 50 Πακιστανοί σε ένα ερείπιο χωρίς στοιχειώδεις συνθήκες υγιεινής που συνεπάγεται τα όποια προβλήματα υγείας (φυματίωση, ηπατίτιδα κτλ) Γιατί στο εξωτερικό τους έχουν μπαγλαρώσει στο δευτερόλεπτο και τους στέλνουν από κει που ήρθαν. Δόθηκαν πολλές δυνατότητες νομιμοποιήσης όσοι δεν μπόρεσαν ε τι να κάνουμε, πρέπει να επιστρέψουν στις χώρες τους. Κάθε μέρα οι Τούρκοι μας στέλνουν συνέχεια άλλους σε ένα καλά οργανωμένο σχέδιο δημιουργίας προβλημάτων στην χώρα μας. Όλοι αυτοί όντας νηστικοί και άνεργοι τι θα κάνουν, αναγκαστικά θα κλέψουν. Οι κύριοι του Συνασπισμού ας τους μαζέψουν στα σπίτια τους (στα προάστια) και ας του ταΐσουν αφού δεν θέλουν να τους στείλουμε πίσω στις χώρες τους. Αυτοί που λένε ότι δεν έχει σχέση η μετανάστευση με την εγκληματικότητα εθελοτυφλούν. Και ειδικά αυτοί που το λένε αυτό και μένουν στην Γερμανία ακόμη περισσότερο, αλλά σιγά βρε, αυτοί δεν βλέπουν καθημερινά θεονήστικους μετανάστες στα φανάρια. Η POLIZEI (αστυνομία) φροντίζει να τους μαζεύει και να έχουν οι φίλοι μας οι ομογενείς την συνείδηση τους ήσυχη και να κάνουν την "κριτικάρα" σε μας τους "καθυστερημένους" .
ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
25/11/2008 15:12
ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ....
τα πράγματα είναι απλά κύριοι.
Αναρωτηθείτε απλά πόσους ανθρώπους μπορείτε να φιλοξενήσετε ο καθένας από εσάς στο σπίτι του και για πόσο καιρό..........
αναγάγετέ το σε κλίμακα κράτους(ΕΛΛΑΣ) και δείτε αν και πόσους ΛΑΘΡΟμετανάστες αντέχουμε...........
Τόσο απλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Α! και μην ξαναπεί κανείς ότι υπάρχει στην χώρα μας ρατσισμός....
Ήμαρτον..διαβάστε και κάνα βιβλίο.
Agisilaos
25/11/2008 14:47
OPOIOS DEN EXEI ZISEI STO PETSI TOU TI THA PEI RATSISMOS KALITERA NA SIOPA. XERETE TI EINAI NA SE PERIFRONOUN KAI NA SE AFINOUN STIN TIXI SOU EN ORA ANAGKIS MONO EPEIDI DEN MILAS TELEIA MIA GLOSSA? XERETE TI EINAI NA SE IPOTIMOUN SE ENA ERGASIAKO PERIBALLON ENO EISAI KALITEROS APO TOUS ALLOUS? NA PAROUSIAZOUN TA DIKA SOU EPITEUGMATA SAN DIKA TOUS? NA PROAGONTAI ALLOI POLI KATOTEROI SOU KAI NA SOU KANOUN KAI TOUS DASKALOUS? XERETE TI SIMAINEI AUTHAIRESIA? I APANTISI EINAI OTI MALLON DEN XERETE. EGO OMOS EXO ZISEI SE 3 XENES XORES KAI XERO POLI KALA (EIMAI GENIMA KAI THREMA TIS ELLADAS). MIA XORA POU DEN SEBETAI TOUS METANASTES DEN SEBETAI TON EAUTO TIS. EIDIKA OTAN AUTI I XORA EXEI 10 EKATOMIRIA STO ESOTERIKO KAI ALLA 10 STO EXOTERIKO. FISIKA KAI IPARXOUN POLLA EKTROPA PROERXOMENA APO KAPOIOUS METANASTES, ALLA POIOS EINAI O IPEUTHINOS?? MIPOS TO ELLINIKO KRATOS KAI I KIBERNISI MITSOTAKI ARXIS GENOMENIS POU KATESTISE TA ELLINIKA SINORA MPATE SKILOI ALLESTE?? I APANTISI EINAI SOSTI KAI ELEGXOMENI METANASTEUSI BASISMENI STON ALLILOSEBASMO. KAI THIMITHITE AUTOI OI PSOMIADIDES XENOFOBOI TOU SIMERA ITAN AUTOI POU ANOIGAN DIAPLATA TIS PORTES SE KATHE LOGIS STOIXEIO TO 1993.
Τανια
25/11/2008 14:45
Παιδια το προβλημα ξεκιναει απο το Κρατος το οποιο εκτος οτι δεν εχει μεταναστευτικη πολιτικη ειναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ....!!!
Εγω μενω καποια μετρα μακρια απο τον Αγ.Παντελεημονα και πραγματικα η κατασταση τα τελευταια 2-3 χρονια ειναι ανυποφορη.Φανταστειτε οτι εχουν προβλημα οι οικογενειαρχες μεταναστες και φευγουν απο την περιοχη ΓΙΑΤΙ το προβλημα δεν ειναι οι νομιμοι μεταναστες που με τις οικογενειες τους δουλευουν ΑΛΛΑ ομαδες (σχεδον λειτουργουν σαν μαφιες) απο αναιδεις και επιθετικους ξενους που ειναι εμφανες οτι δεν δουλευουν αλλα ασχολουνται με το εμποριο ναρκωτικων - πορνειας.Εχω δει αμετρητες φορες να κλεβουν τσαντες γυμαικων και πολλα αλλα.....!!!
Τωρα αν μερικοι θελουν να κανουν συσχετισμο αυτης της καταστασης με την μεταναστευση των Ελληνων πολλα χρονια πριν ΑΠΛΩΣ δειχνουν οτι εκτος απο γελοιοι δεν εχουν ιδεα τι τους γινετε....!!!!
Φυσικα οταν δεν ζεις μια κατασταση πως μπορεις να την κρινεις...πραγματικα απορω και φυσκικα διαφορετικα την βλεπει την κατασταση καποιος/καποια με οικογενεια και παιδια και διαφορετικα ενας εργενης - φοιτητης η αρακτος ...!
Πλεον οι γονεις δεν μπορουν να πηγαινουν τα παιδια τους στην παιδικη χαρα του Αγ.Παντελεημονα και το φοβερο ειναι οτι δεν υπαρχουν πολλες αλλες να πας..!
Πραγματικα καποτε εβλεπα θετικα τον συνασπισμο αλλα πλεον ΟΧΙ(και θα δουνε την διαφορα στις εκλογες...).Δεν μπορει ο Αλαβανος να ειναι μετοχος ξενοδοχειακης μοναδας και απο την αλλη να δειχνει συμπαθεια στους λαθρομεταναστες...ΒΑΛΤΟΥΣ μεσα στο ξενοδοχειο σου να μεινουν.Οχι οτι συμφωνω με τους χρυσαυγιτες ειναι το αλλο ακρο...ΕΝΤΕΛΩΣ(αλλα ειμαι σιγουρη οτι η αδιαφορια των Ελληνικων κυβερνησεων για την αθλια καθημερινοτητα των Ελληνων και κυριως για την αδιαφορια τους για την λαθρομεταναστευση θα οδηγησει πολλους στην ακροδεξια οπως εχει γινει σε ολη την Ευρωπη...).
ΟΠΟΤΕ για την αυξηση της ακροδεξιας την ευθυνη την φερνουν ΟΛΑ τα αλλα πολιτικα κομματα και κυριως η κυβερνηση η οποια λειτουργει παθητικα στην λαθρομεταναστευση γιατι και για τους 300 της βουλης δεν εχει αλλαξει η καθημερινοτητα ουτε κινδυνευουν τα παιδια τους....!!!
Dimitris P
25/11/2008 14:37
Ego genithika kai zo stin perioxi apo to 76 kai sas diaveveono oti oute thima diarixis exi pesei, oute exo ginei <> opos anaferei to artho. Ta vradia ton kathimerinon den iparxei polis kosmos exo, opos oute se alles sinikies (px kipseli) eno ta savvatokiriaka opoios thelei kikoforei anetotata. Oi metanastes kathonte exo apo ta magazia toys kai oxi mono den enoxloun alla mallon asfaleia esthanete kapoios (px i giagia mou!!!) me toso kosmo. Fisika iparxoun kai anthropoi se athlia katastasi se ktiria (pipinou & alkiviadou gonia) opos kai stin plateia. Osoi mono diavazete kai akoute ta kanalia exete kai sto mialo sas afto . Den menoun egklimaties stin perioxi, ftoxoi anthropoi menoun. Exalou opoios thelei na gketopoiithei to kanei aneta kai mesa se omoethneis toy.
Akis apo Ollandia
25/11/2008 14:25
Agapite SAK. Den me xafniazei pou dehomai ta pura sou. Alloste stis proigoumenes anametriseis mas den tolmises na mou antiparatheseis epiheirimata... Etsi, dialegeis na laspologeis kai na eironeuesai.

Gia na valoume ta pragmata sti thesi tous:
1) I orologia "aderfia mas" protoeipothike apo ton Antoni Samara kata ti diakuvernisi tis ND to 90-93. An thumasai itan tote pou anoixan ta sunora kai egine hamos apo tous latrhometanastes. O k. Papandreou den ehei hrisimopoiisei auti tin orologia. Kai den presveuei kati diaforetiko apo ta pisteuo mou. An eheis epilektiki mnumi den ftaio ego. Oti einai aparaitito kai krisimo na pataxoume ti lathrometanasteusi einai eunoito. Oti einai aparaitito na uparxei posotikos kai poiotikos eleghos ton metanaston (poiniko mitroo ktl) einai episis eunoito. Oti einai upohreosi tis koinonias kai tis politias na antimetopisoun tous nomimous metanastes os polites tis horas kai ohi os emporeuma kai polites tritis katigorias einai episis eunoito kai katanoito apo olous (ektos apo atoma pou ehoun ratsistikes kai akrodexies antilipseis).

2) Auto to "epiheirima" oti osoi Ellines zoun sto exoteriko den ehoun dikaioma na milane einai haraktiristiko tis fasistikis nootropias orismenon. Den einai epiheirima, einai ntropi. Poio tha einai to epomeno pou tha mou prosapseis; To allo gnosto oti den hrisimopoio Elliniki grammatoseira; An den anikes kai esu se auti tin katigoria tha to eihes katalavei. Den eheis kanena dikaioma na aporipteis ti gnomi allon (ellinon kai mi, ellinon tou esoterikou i tou exoterikou). Kanenas den sou dinei auto to dikaioma! Anti na sevesai tis apopseis ton allon (akoma kai an den sumfoneis) laspologeis kai hrisimopoieis akraies kai fasistikes apopseis. Aparadekto. Kai na sou thumiso oti oi progonoi mas (hilieties mprosta sti nootropia) tautizan tous Ellines me tous "ehontes Ellinki paideia" kai ohi me tin katagogi. Dustuhos den epidukneieis Ellinki paideia agapite SAK. You really SAK (kanonika grafetai os suck)!
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π
25/11/2008 14:00
@ΠΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟ Κ.
ΤΙ ΧΕΡΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ? ΛΕΦΤΑ?ΔΟΥΛΕΙΑ?ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΡΑΜΕ ΠΡΕΖΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΚΑΣΕ ΑΠΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ? ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΦΡΑΓΚΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΘΑ ΣΟΥ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΒΟΥΝ/ΡΑΒΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΔΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΟ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟ. ΜΙΑ ΜΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑΚΙΑ "ΣΜΙΓΟΥΝ" ΜΕ ΛΟΓΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΚΟΣΜΟ. ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΜΑ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ.ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΩ ΔΙΩΓΜΟ, ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ.ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΗ.ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΜΕ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΛΑΚΑΤ, ΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ.
mapia kamatou
25/11/2008 13:48
ego exo erthi sti ellada prin 10 xronia kai emena konta sto agio pandeleimona,i perioxi itame poli orea me oikogenies ,den iparxe kanenas metanastis ,tora pou irxan ta ekanan ola afta,eime ellinida eksoteriko kai ksero tin milao
SAK.
25/11/2008 13:37
SPITOSEtous ESI GIORGOS.K KOFTOUS KE EPIDOMA.
Βάσω
25/11/2008 13:31
@ G.J

Τα συγχαρητήρια μου που θαυμάζεις την πολιτική του "μάγκα"
Berlusconi!! Αντε...και με τον Ψωμιάδη πρωθυπουργό!!!
SAK.
25/11/2008 13:18
AKIS apo OLLANDIA den se anagnorizo alakses poli mesa se mia evdomada, egines vasilikoteros tou vasileos, afton pou protimas gia avriano prothipourgo tis ELLADOS tous apokali ADLFIAmas METANASTES, ego pantos then tous thimame gia ADELFAKIAmou, pandos osi ine ektos ELLADOS then dikeounte na milane, an theloun na milane as erthoun piso, ipodiksis to pos ke ti den mas hriazonte, ehoume noimosini ke emis.
Albanidis from Hamburg
25/11/2008 13:02
Kurie Calm, i orologia sas gia ton ratsismo einai para poli apoloiki kai den antapokrinete se epistimonikes erebnes kai orologies! Oso de gia tin ethniki sineidisi, i orologia "ETHNOS" den yparxei, einai enas mythos pou diaxorisei tous katopikous tis gis. Aftoi oi oroi einai aparxaiomenoi kai proothoun arnitika tis diafores. Oloi oi anthropoi sti gi mas, eina opos ena omorfo mosaiko pou xreiasomaste to kathe petradi tou!!

Albanidis from Hamburg
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ
25/11/2008 12:53
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΤΟΠΙΟΙ ΕΝΝΟΩ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΙΟΥΣ ΘΕΣΣΑΛΟΥΣ,ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ,ΗΠΕΙ-ΡΩΤΕΣ ΝΗΣΙΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ..ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ ΤΟ 50 ΚΑΙ ΤΣΙΜΕΝΤΩΘΗΚΕ Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΓΑΣΕΙ.......ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΗΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ ΚΑΖΑΝΖΗΔΗ ''''ΣΤΙΣ ΦΑΜΠΡΙΚΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΒΕΛΓΙΟΥ ΤΙΣ ΣΤΟΕΣ..''''..ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΕΥΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΩΝ ΚΑΙ..ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΚΟΒΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ''''ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΄΄ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥΣ.
G.J
25/11/2008 12:48
POLI SOSTOS O DIMITRIOS.P STIN HORAmas OPOS THELOUME HERETAME, KE EAN OI METANASTES THELOUN KALITERI ZOI AS TIN FTIAKSOUN STIN PATRIDAtous, OPOS OI ELLINES HISAN TO EMAtous GIA KALITERES MERES AS TO KANOUN KE OI METANASTES STIS HOREStous, KE AN THELOUN ELLADA THA ZOUN ME TOUS DIKOUSmas KANONES, AFTA TA ASIATOMOGOLIKA ALLOU OHI EDO, KALA EKANE O BERLOUSKONI STIN ITALIA MANGAS THEN IPOLOGISE TO POLITIKO KOSTOS, GIAFTO EKI KATHONTE FRONIMA.
Βάσω
25/11/2008 12:47
Κανένας δεν θέλει να φύγει απ΄το σπίτι,την οικογένεια και την χώρα του.Γιά να το κάνει,σημαίνει οτι η καταστασή του είναι απελπιστική .Αυτό έκαναν οι έλληνες που έφυγαν για Αμερική και Αυστραλία αφήνοντας πίσω την εξαθλιωμένη επαρχία ή οι μικρασιάτες όταν ήρθαν στην Ελλάδα γιά να γλυτώσουν τον θάνατο.Εκεί που πήγαν συνάντησαν ευκαίριες αλλά και ρατσισμό(στην Αμερική τα εστιατόρια που απαγόρευαν την είσοδο σε έλληνες ή εδώ που αποκαλούσαν τους μικρασιάτες τουρκόσπορους και τις γυναίκες τους παστρικιές).
Είτε το θέλουμε είτε όχι ,οι μετανάστες ήρθαν γιά να μείνουν και θα ''ρθουν κι άλλοι.Αυτό έχει διδάξει η ιστορία,θα αφομοιώθουν με τον εδώ πληθισμό,όπως έγινε με τους προγόνους μας(γι''αυτό κανένας λαός δεν είναι "καθαρόαιμος").
Οσο γιά την βία,αφού υπάρχει παντού γύρω μας,στα γήπεδα, στα σχολεία,στην τηλεόραση,στον δρόμο και έχουμε τόσο πολύ εξοικιώθει με αυτήν,στους μετανάστες δεν θα υπάρχει?
Π.Μ.
25/11/2008 12:47
Ο χαιρετισμός αυτός έχει στιγματιστεί ,διότι χρησιμοποιήθηκε για απάνθρωπους σκοπούς. Καμμία σχέση δεν έχει ο Χίτλερ, ο ναζισμός και οι ρατσιστικές θεωρίες με το πνεύμα και τον λόγο των αρχαίων Ελλήνων. Αναφέρω τα πιό γνωστά παραδείγματα: Ο Ηρόδοτος επανεί τους Πέρσες και ο Αισχύλος περιγράφει με συμπόνοια κι ευαισθησία την ήττα του εχθρού, για να παραδειγματίσει τους Αθηναίους (τραγωδία "Πέρσαι").
Ας μη μαγαρίζουμε τους προγόνους μας, λοιπόν συνδέοντάς τους με ξενόφερτες παρανοϊκές ιδεολογίες.
Όσο για υπάρχον πρόβλημα, δεν φταίμε ούτε εμείς, αλλά ούτε κι εκείνοι, αλλά οι ανάξιες κυβερνήσεις που εκλέγουμε.
Νίκος
25/11/2008 12:38
@Tassos 25/11/2008 11:50

Φίλε μου μην μπερδεύεις την δική σου περίπτωση που πήγες καθόλα νόμιμα με όλα τα έγγραφά σου κτλ....
Άλλο οικονομικός μετανάστης άλλο λαθρο-μετανάστης. Η διαφορά είναι τεράστια.
Εδώ έρχονται κατά χιλιάδες απ τα παράλια τους κρατάνε στην αρχή σε 1 νησί μετά τους στοιβάζουν κάπου πιο κεντρικά και στο τέλος τους βρίσκουμε να περιφέρονται ανα την επικράτεια και ιδίως στην Αθήνα όπου μες στο γενικό χαμό χάνονται.
Χωρίς δουλειά με άλλο τρόπο ζωής και άλλη νοοτροπία πώς θα χωρέσουν εδώ;;;
Ήδη έχουμε πάρα πολλούς..........έχει κάνει μελέτη να δεί αυτός ο έρμος ο τόπος πόσους χρειάζεται;;
120.000 λαθρο-μετανάστες εισέρχονται κάθε χρόνο...το γνωρίζεται;;
Για το ότι φτάσαμε εδώ που φτάσαμε σήμερα και που κοντεύουμε για το σημείο μηδέν φταίμε όλοι μας..
Η ιδεοληψία κάποιων που όποιον ακούνε να μιλάει για μεταναστευτική πολιτική των λοιδωρούσαν ως ακροδεξιό και φασίστα, η εκμετάλλευση αυτών των ανθρώπων για "μαύρη εργασία" και το κράτος που ΔΕΝ τιμωρεί όσους δίνουν εργασία είτε αυτοί είναι αγρότες είτε επιχειρηματίες είτε δεν ξέρω γω τί σε όσους πιάνονται να απασχολούν παράνομους μετανάστες.
Αλήθεια πόσοι γνωρίζεται ότι υπάρχουν συμφωνίες με Αίγυπτο όπου ήρθαν εδώ οργανωμένα μερικές χιλιάδες για συγκεκριμένο χρόνο να εργασθούν σε αγροτικούς τομείς;; Στο εξωτερικό ισχύει η ποσόστωση, εδώ τί ισχύει;;
Πόσες απελάσεις λαθρο-μεταναστών γίνονται έχει κανείς στοιχεία;
calm
25/11/2008 12:14
Ρατσισμός είναι η άποψη ότι κάποιες φυλές είναι κατώτερες βιολογικά,πολιτιστικά ή με άλλο τρόπο και πάνω σε αυτή την άποψη να συμπερφέρεται κάποιος υποτιμητικά ή βίαια. 99,9% των ελλήνων δεν ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία που θέλουν να μας εμπλέξουν κάποιοι κύκλοι κάνοντάς μας ...αντιρατσιστικά μαθήματα. Αν είναι δυνατόν.. Στους έλληνες που ποτέ δεν υπήρξαν αποκιοκράτες, που ένοιωσαν στο πετσί τους τη δουλεία του Τούρκου. Από την άλλη μεριά η λαθρομετανάστευση έχει φέρει την ελληνική κοινωνία στα όριά της διότι απλά δεν μπορεί να απορροφήσει τέτοιους αριθμούς. Αν θέλουν κάποιοι να μας κάνουν μετατρέψουν σε πολυπολιτισμικήσαλάτα προς όφελος του πολίτη που είναι μάζα και καταναλωτής και δεν έχει εθνική συνείδηση/ταυτότητα, απατώνται πλάνη οικτρά. Εννοείται ότι έχουν κολοσσιαία ευθύνη οι κυβερνώντες για την πλήρη εξάρθρωση του κράτους, των μηχανισμών ελέγχου κλπ. Και ρωτώ και ας απαντήσουν οι δήθεν προοδευτικοί: ποιό είναι το όριο για εισροή λαθρομεταναστών: 1, 2, 5, 10, 20 εκατομμύρια; Να ξέρουμε δηλ. για να κατεβάσουμε την ταμπέλα ΕΛΛΑΔΑ!
Κωνσταντινος Μ.
25/11/2008 11:53
Δεν μπορει το ελληνικο κρατος να βοηθησει ουτε τους Ελληνες πολιτες ουτε τους μεταναστες.Καμμια κυβερνηση δεν ειχε σοβαρη μεταναστευτικη,και οχι μονο,πολιτικη και ως συνεπεια εχουμε ανθρωπους φαντασματα,χωρις χαρτια,χωρις δουλεια,χωρις τιποτα.Αυτο ομως δεν δικαιολογει σε καμμια περιπτωση την <<αναθεση>> του προβληματος στην χρυση αυγη.
Tassos
25/11/2008 11:50
Σαν οικονομικος μεταναστης και εγω, σε μια χωρα της Δυσης, απορω που υπαρχουν ακομα ανθρωποι που πιστευουν οτι η μεταναστευση φερνει εγκληματικοτητα, φτωχια και ανεργεια. Αυτα ειναι αποτελσματα της αναποτελσματικης κοινωνιας μας, οι μεν λενε εξω οι ξενοι, οι δε ασυλο σε ολους τους μεταναστες. Ουτε το ενα ειναι λυση, ουτε το αλλο. Οι οικονομικοι μεταναστες δεν εχουν ερθει για ασυλο αλλα για να δουλεψουν και αν ζησουν και εμεις τους αφηνουμε στο περιθοριο μακρια απο την παραγωγη, την φορολογιση και την καταναλωση. Τους κατηγορουν για την αυξηση της εγκληματικοτητας, αλλα οταν ερχονται στην χωρα της ανομιας τι περιμενεται αν κανουν; να γινουν ξαφνικά παραδειγματα καλου πολιτη;

Κατι που κραταω απο το ρεπορταζ, το πιο συμαντικο για μενα, ειναι οτι εχτες στις 4 το απογευμα 2 ομαδες νεαρων (υποθετω) βρισκονταν στον Αγιο Παντελεημονα και συγκρουονταν... αντι για να ειναι στις δουλειες τους! και μετα μας φταινε οι μεταναστες, οι κυβερνησεις και εν γενει καποιος τριτος...
Lyndios G.
25/11/2008 11:44
Τα επεισόδια αυτά είναι κατακριτέα. Όμως το δημοσίευμα μεροληπτεί υπέρ των άλλων ακραίων. Φυσικά και ενοχλεί την αισθητική μας η παρουσία των ακροδεξιών, όμως το ίδιο ενοχλεί η παρουσία των ακροαριστερών (ή αντιεξουσιαστών). Και οι μεν και οι δε καπελώνουν τις διαδηλώσεις διαμαρτυρίας 2 μερίδων ανθρώπων που έχουν δίκιο, ο καθείς από την δική του πλευρά. Ας είστε περισσότερο αντικειμενικοί και όπως (καλά κάνετε) στηλιτεύετε τις ενέργειες των ακροδεξιών να στηλιτεύετε και τις απαράδεκτες (και πιο πολλές) ενέργειες των ακροαριστερών. Είμαστε στη μέση της σύγκρουσης των δεξιοφασιστών και αριστεροφασιστών. Μέτρον Άριστον.
georgios albanidis
25/11/2008 11:39
Mia ftoxi xora opos i Ellada, den mporei na proxoreisei oikonomika, xoris tin boitheia ton metanaston.Ena kratos pou dexetai metanastes, prepei na anaptiksei kai ta analoga programmata oikonimika, koinonika kai antiratsistika gia na boithisei toso tous ntopious polites, oso kai tous metanastes. To elliniko kratos pote den endeiaferthiike pragmatika gia tin lisi tou problimatos.
Oso de gia to ratsismo kai tin ksenofobeia, oi piges tou einai sinithos iposinidites p.x. basisetai sto fobo gia to agnosto kai to diaforetiko, pou proskenei apo anasfaleies apenanti ston kseno, mexri kai thiriodeies.

From Hamburg
Μπαμπης
25/11/2008 11:00
Χτες ειχε η "Εσπρεσσο" ρεπορταζ για τον Αγ. Παντελεημονα Αχαρνων. Ειναι κατανοητη η αποψη των ελληνων κατοικων της περιοχης. Κατανοητη επισης και η θεση των μεταναστων.
Το προβλημα ειναι φυσικα οι Χρυσαυγιτες, αλλα κυριως η πολιτικη των εκαστοτε κυβερνησεων, που δημιουργησαν την κατασταση.
Εαν υπηρχε ελεγχος σωστος, δεν θα ειχαμε και τετοιου ειδους περιπτωσεις, οπως περιγραφονται στα δυο ρεπορταζ (με εξαθλιωμενους, βρωμικους μεταναστες, ναρκομανεις εγκληματιες κτλ.).

Μα καλα, τι σοι φυλαξη κανουν αυτοι που ειναι στα συνορα της χωρας;
Μ.Ν.
25/11/2008 10:42
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΓ.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ.

Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.

ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΙΚΡΟΜΥΑΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ 10 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ 2ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ. ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ,ΕΠΕΙΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΦΥΣΙΚΟ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΥΝ.

ΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΙΚΡΟΜΥΑΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΕΙ.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ.Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΝΗΦΑΛΙΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΦΡΕΝΟ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΤΟΠΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΒΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΟΡΙΑ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΗΣ.
Νίκος
25/11/2008 09:43
Να πώς μερικοί ηλίθιοι ακροδεξιοί φασίστες αλλά και εξίσου φασίστες και ηλίθιοι κουκουλοφόροι ακροαριστεροί -σσ τα άκρα είναι πάντα τα ίδια μόνο η ταμπέλα αλλάζει- αμαύρωσαν την διαμαρτυρια των κατοίκων της περιοχής όχι μόνο των Ελλήνων αλλά και των νόμιμων και φυλήσυχων μεταναστών που διαμαρτύρονται για την άκρατη γκετοποίηση της περιοχής τους και με την αστυνομία και το κράτος να είναι απών.
Ακουσαμε κανέναν να προτείνει κάποια λύση;;; Οι κάτοικοι εκεί έχουν φτάσει στα όριά τους.
Και όλα ξεκινάνε απ το γεγονός ότι κάθε χρόνο έχουμε στην Ελλάδα 110.000 λαθρομετανάστες αρκετοί απ τους οποίους περνάνε στην δυτική Ευρώπη. Όταν όμως εκεί πιαστούν στη φάκα ξέρετε πού στέλνονται;;; Στην Ελλάδα φυσικά.......στον σκουπιδοτενεκέ της Ευρώπης.
Αν δεν παρθούν σοβαρά μέτρα κατά της λαθρο-μετανάστευσης οι γκετοποιημένες περιοχές εντός της Αθήνας θα επεκταθούν και σε άλλες περιοχές σε σύντομο χρόνο.
Η Ελλάδα δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα να δέχεται επ άπειρο όλου του κόσμου τους πονεμένους και καταφρονεμένους. Αρκετά. Κύριοι όλων των κομμάτων σοβαρευτείται.
Έχουμε που έχουμε οικονομική κρίση φαντάζεστε τί έχει να γίνει;;;;
Akis apo Ollandia
25/11/2008 09:29
Einai pragmatika thlivera auta pou ginonte. Zo edo kai 10 hronia sto exoteriko, se 5 diaforetikes hores. To thema einai oti gia to sugekrimeno provlima den ftaiei kamia apo tis duo pleures. Oute oi katoikoi pou vlepoun tin geitonia pou megalosan na allazei drastika kai na ginetai pio epikinduni, oute oi metanastes pou prospathoun na epiviosoun.

O pragmatikos ftaihtis einai i politeia. I Ellada mporei na aporofisei ena sugekrimeno arithmo metanaston (me vasi ton pluthismo kai tin oikonomiki/ergasiaki katastasi tis horas). Megalutero arithmo den mporei na aporofisei. An ta pragmata leitourgousan kanonika, tha eprepe na upargei ex arhis eleghomeni metanasteusi (poiotitas kai posotitas). Ehontas efarmosei enan elegho sti metanasteusi, i politeia meta einai upohreomeni na prosferei viosimes sunthikes se autous tous metanastes (opos prosferan stous Ellines metanastes organomena krati opos oi Inomenes Politeies, i Australia ktl). Me auton ton tropo i politieia tha mporei na askei plirestero elegho ston pluthismo (ohi mono astunomiko, alla ergasiako, forologiko, iatriko), opote kai oi metanastes tha mporoun na zoun san anthropoi alla kai oi ithageneis den tha niothoun oti apeilountai oute tha uparhoun fainomena getopoiisis.

Dustuhos omos ta sunora einai ena xefrago ampeli kai oloi mpainoun shetika eukola. To gegonos oti mpikan paranoma omos den simainei oti prepei kai na meinoun (asheta me to ti lene diaforoi pseuto-aristeroi pou apla theloun na pane kontra stous upoloipous).

Einai pros to sumferon olon ton metanaston (kai vevaios ton Ellinon) na uparxei eleghomeni metanasteusi sti hora. Einai gelio na suzitame to autonoito. Me tin eleghomeni metanasteusi oi Ellines mporoun na kerdisoun to aisthima tis asfaleias pou tous leipei kai epipleon den tha mporoun pleon na hrisimopoioun tous metanastes os apodiopompaious tragous gia otidipote paranomo sumvainei stin Elliniki koinonia (les kai den eihame eidehti eglimata sto parelthon). I politieia prosferontas arogi kai dikaiomata stous metanastes askei kalutero elegho kai kerdizei apo auto to polutimo ergatiko dunamiko. En telei, oi metanastes ensomatonontai stin Elliniki koinonia (anti na tin ehtreuontai pou den tous upologizei). Oi metanastes ehoun akoma perisotera na kerdisoun. Isa dikaiomata (alla kai upohreoseis), iatro-farmakeutiki perithalpsi, paideia, isotimi metaheirisi, elleipsi ratsismou ktl.

Einai kairos na analavoume tis euthunes mas san Ellines. Nai, prepei na eimaste filoxenoi. Alla se sugekrimeno arithmo kai poiotita. Otan filoxeneis anthropous sto spiti sou kai den sumperiferontai me sosto tropo, i erhontai 10 fores perisoteroi kai den eheis pou na tous horeseis, einai fusiologiko na dimiourgounte trives. Duo luseis uparhoun: 1) Entopismos kai apellasi ton paranomon metanaston, katohurosi isotimon dikaiomaton kai upohreoseon stous upoloipous metanastes kai amesi voitheia apo to kratos, 2) Kleisimo ton sunoron gia orismena hronia (opos ehoun kanei alles hores), anagnorisi kai katagrafi ton metanaston pou zoun stin Ellada, apellasi/fulakismos ton eglimation, katohurosi isotimon dikaiomaton kai upohreoseon stous upoloipous metanastes kai amesi voitheia apo to kratos.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π
25/11/2008 08:30
"ΧΑΙΡΕΤΗΣΑΝ ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ"??? ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΑΖΙΣΤΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ? ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΗΣ ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΛΥΤΡΩΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΑΠΤΑ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΑΚΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΡΟΥΦΗΞΟΥΝ, ΝΑ ΛΕΗΛΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΙΔΡΩΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ. ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΑ ΠΟΡΤΑ ΑΚΟΜΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΑ Η ΚΑΜΠΟΥΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ

όλες οι τελευταίες ειδήσεις