Σημαντική αύξηση συνδρομητών κατέγραψε η Forthnet το 2014, καθώς, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρία, στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες ανήλθαν σε 363,5 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 27,4% σε σχέση με το τέλος του 2013.

Παράλληλα, κατά 12,1% συγκριτικά με το 2013 αυξήθηκε πέρυσι η βάση της συνδρομητικής τηλεόρασης φτάνοντας το ιστορικό υψηλό των 507,3 χιλιάδων συνδρομητών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της εταιρίας, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 12μηνο του 2014 ανήλθε στα 379 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 12μηνο του 2013, η οποία αποδίδεται στη μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα.
Η Forthnet, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, αύξησε κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες το μερίδιο της στην αγορά χάρη στην αύξηση 6,1% των συνδρομών broadband, ενώ παράλληλα επέδειξε «σταθερότητα στα ετήσια έσοδα σε αντίθεση με την συνεχόμενη πτώση του κλάδου».
Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Πάνος Παπαδόπουλος σημείωσε πως «παρά το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον, το οποίο οδήγησε στη συρρίκνωση του κύκλου εργασιών του κλάδου, η στρατηγική μας συνέβαλε στη σταθεροποίηση των εσόδων της εταιρείας και στην αύξηση της συνδρομητικής βάσης στις βασικές κατηγορίες υπηρεσιών».

Ειδικότερα, ανέφερε ότι «η συνδρομητική βάση παρουσίασε μία σταθερή αύξηση, κυρίως λόγω της απήχησης της υπηρεσίας Nova 3Play, παρά τον έντονο ανταγωνισμό σε επίπεδο τιμών».

Ως προς τις μη δεσμευτικές προσφορές που είχε δεχτεί η εταιρία από τον ΟΤΕ για τη NOVA και από τις Vodafone – Wind για το σύνολο της Forthnet, η εταιρία επισημαίνει ότι οι σχετικοί έλεγχοι που διενεργήθηκαν βάσει της νομοθεσίας έχουν ήδη ολοκληρωθεί.

Η Hellas online

Αύξηση πελατών κατά 5,8% σε σχέση με το δωδεκάμηνο του 2013 εμφάνισε πέρυσι και η hellas online τα συνολικά έσοδα της οποίας διαμορφώθηκαν στα 213,7 εκ. ευρώ από 227,4 εκ. ευρώ το αντίστοιχο δωδεκάμηνο του 2013, μειωμένα κατά 6%.
Η μείωση στα έσοδα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας για τα οικονομικά της αποτελέσματα, αποδίδεται τόσο στη μείωση του μέσου εσόδου ανά πελάτη στις υπηρεσίες λιανικής και εταιρικών πελατών, απόρροια του έντονου ανταγωνισμού τιμών που επικρατεί στην αγορά, όσο και στη μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Εξαιρουμένης της μείωσης στα τέλη τερματισμού η μείωση στα έσοδα ήταν 3,6%.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν στα 54,1 εκ. ευρώ, από 68,4 εκ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ως συνέπεια κυρίως της μείωσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή, η οποία δεν συνδυάζεται με αντίστοιχη πτώση του μέσου κόστους ανά συνδρομητή, σημειώνει η εταιρία.
Τα κόστη των αποσβέσεων ανήλθαν σε 47,1 εκατ. ευρώ από 54,6 εκατ. ευρώ το δωδεκάμηνο του 2013, παρουσιάζοντας μείωση 7,5 εκατ. ευρώ ή 13,7%.
Ο καθαρός δανεισμός του δωδεκαμήνου του 2014 διαμορφώθηκε σε 188,1 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 30,8 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Στις 15 Δεκεμβρίου 2014 ο όμιλος προχώρησε σε αναχρηματοδότηση των δανειακών του υποχρεώσεων μέσω νέας σύμβασης ανοικτού δανείου, διετούς διάρκειας, συνολικού ύψους 250 εκατ. ευρώ με την Vodafone Investments Luxembourg SARL (εταιρία του Vodafone Group).

Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας στο τέλος του δωδεκαμήνου του 2014 ανήλθε σε 549.161 πελάτες, (αύξηση 5,8% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό δωδεκάμηνο) και το εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς στο 27,2%.

Σύμφωνα με την εταιρία «παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, η hellas online στο δ’ τρίμηνο του 2014 ήταν πρώτη στις νέες συνδέσεις LLU, αποσπώντας το 49,2%, ενώ συνολικά για το δωδεκάμηνο του 2014 το μερίδιο αγοράς σε νέες συνδέσεις LLU ανήλθε σε 28,1%».