Μείωση 2,1% παρουσίασε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου, από πλοία 100 κοχ και άνω, τον Οκτώβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Οκτωβρίου 2013, έναντι μείωσης 2,7% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2013 προς το 2012, όπως ανακοίνωσε την Παρασκευήη Ελληνική Στατιστική Αρχή.

Η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου, από πλοία 100 κοχ και άνω, το μήνα Οκτώβριο 2014 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Οκτωβρίου 2013, παρουσίασε αύξηση 1,5%, έναντι αύξησης 0,8% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2013 προς το 2012, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.

Το ελληνικό νηολόγιο της ποντοπόρου ναυτιλίας, διαψεύδοντας όσους μιλούσαν για φυγή πλοίων από την ελληνική σημαία, κατέγραψε καθαρή άνοδο χωρητικότητας 1 εκατ. κοχ τους τελευταίους μήνες.

Η πλειονότητα δε των νέων εγγραφών αφορά σε πλοία υψηλής αξίας και μικρής ηλικίας, καθώς καταγράφονται αρκετά νεότευκτα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και δεξαμενόπλοια τύπου VLCC, μεταφορικής ικανότητας άνω των 300.000 τόνων αργού πετρελαίου.

Με βάση τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, για το πρώτο εξάμηνο φέτος, προέκυψε ότι το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρρευσε στη χώρα άγγιξε τα 7,45 δισ. ευρώ, έναντι 5,82 δισ. ευρώ κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 28%.