Την καμπάνια με τίτλο «Destination Piraeus – Προορισμός Πειραιάς», που αποτελεί την αφετηρία για την προβολή του Πειραιά ως ταξιδιωτικού προορισμού, παρουσίασε τη Δευτέρα ο δήμαρχος της πόλης Γιάννης Μώραλης.

Είναι η πρώτη φορά που ένας δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει την τουριστική του προβολή, αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και τα ψηφιακά μέσα συνδυαστικά, είπε ο κ. Μώραλης, προσθέτοντας ότι «χαρακτηριστικό της καμπάνιας είναι η σύγχρονη αισθητική, η ενιαία «ταυτότητα» που συμβάλλει στο να γίνει ο Πειραιάς αναγνωρίσιμος ως προορισμός».

Στο πλαίσιο της καμπάνιας αξιοποιούνται συνολικά τα ψηφιακά μέσα – web site, social media, εφαρμογές ειδικά φτιαγμένες για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες (off line nativeapplications).

Έτσι, ο επισκέπτης θα μπορεί να διαλέγει το μέσο εκείνο το οποίο είναι πιο κατάλληλο για τον ίδιο, ώστε να γνωρίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον Πειραιά όταν ήδη βρίσκεται εκεί ή να ενημερωθεί πριν ξεκινήσει το ταξίδι του.

Στους έντυπους οδηγούς και στις εφαρμογές προβάλλονται, εκτός από το λιμάνι, η φυσική ομορφιά του παραλιακού μετώπου, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, η μακρόχρονη ιστορία, οι ναοί, η πολιτιστική κληρονομιά και η αρχιτεκτονική του αρχοντικού Πειραιά. Προτείνονται διαδρομές και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητό, διασκέδαση.

Η καμπάνια αυτή, στο σύνολό της, είναι δωρεά της ΠΑΕ Ολυμπιακός προς το Δήμο Πειραιά, ο οποίος συμμετείχε στο σχεδιασμό και έχει την πλήρη ευθύνη για τη διαχείρισή της.

Μέσω αυτής, έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ευρύ και ποικίλο κοινό διαφόρων εθνικοτήτων και ηλικιών, να ανανεώνει διαρκώς τις πληροφορίες και να ενημερώνει για τα δρώμενα στην πόλη.

Η καμπάνια περιλαμβάνει πολυσέλιδο ταξιδιωτικό οδηγό σε διάφορες γλώσσες. Ο ταξιδιωτικός οδηγός Destination Piraeus, περιλαμβάνει σε περισσότερες από 150 σελίδες, δεκάδες πρωτότυπες και εντυπωσιακές φωτογραφίες και κείμενα από καταξιωμένους δημοσιογράφους του ταξιδιωτικού ρεπορτάζ.

Είναι χωρισμένος σε ενότητες – Ιστορία, Αρχιτεκτονική, Αξιοθέατα, Πολιτισμός, Διαδρομές, Διασκέδαση και Αγορές, Χάρτης.

Στις πρώτες σελίδες του εντύπου υπάρχει η ενότητα «Με μια ματιά» και ενδιαφέρουσες διαδρομές ειδικά για τους επισκέπτες που φθάνουν στον Πειραιά με κρουαζιερόπλοια. Ο πρώτος ταξιδιωτικός οδηγός είναι δίγλωσσος (ελληνικά – αγγλικά), ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες γλώσσες.

Εφαρμογές για smartphones – iPhone και Android – σε διάφορες γλώσσες. Πρόκειται για τεχνολογικά εξελιγμένες εφαρμογές φτιαγμένες ειδικά για κινητά τηλέφωνα με πλούσιο υλικό, με δυνατότητα γεωεντοπισμού και Augmented Reality (εντοπισμός αξιοθέατων μέσω της κάμερας του κινητού, μέσα από την εφαρμογή).

Οι εφαρμογές είναι off line ώστε να μην είναι αναγκαία η χρήση wi fi για να τις χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης. Θα γίνονται τακτικά updates ώστε να παραμένουν επίκαιρες και να περιλαμβάνουν τις εκδηλώσεις που οργανώνονται στην πόλη και ενδιαφέρουν τους επισκέπτες. Όλες οι εφαρμογές διατίθενται δωρεάν.

To web site www.destinationpiraeus.com και www.destinationpiraeus.gr

Έχει και αυτό δυνατότητα επιλογής διαφορετικών γλωσσών. Ακολουθεί την αισθητική των υπόλοιπων μέσων προβολής, είναι μοντέρνο και εύκολο στην πλοήγηση. Θα συνδεθεί με link με το site του Δήμου Πειραιά και αντίστοιχα θα παραπέμπει σε αυτό.