Νέο πρόσωπο αποκτά η Wind στη λιανική αγορά. Η εταιρεία προχωρά στην υλοποίηση συνολικής επένδυσης 20 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση του συνόλου των καταστημάτων της σε όλη τη χώρα, ως το τέλος του 2015.
Στόχος της Wind είναι να παρουσιάσει στους συνδρομητές της ένα πλήρως διαφορετικό κατάστημα σε σχέση με τώρα το οποίο θα χαρακτηρίζεται για τη φιλική εξυπηρέτηση.

Κεντρικό άξονα στους νέους χώρους θα αποτελούν οι μεγάλες διαδραστικές οθόνες αφής και το ειδικό λογισμικό, με τα οποία ο επισκέπτης θα διερευνά τις επιλογές του στην κινητή-σταθερή τηλεφωνία και το Internet, σε κάθε πιθανό συνδυασμό, ενώ θα μπορεί να συγκρίνει live συσκευές και προγράμματα που τον ενδιαφέρουν.

Παράλληλα, κάθε σημείο του καταστήματος φιλοξενεί smartphones και tablets, ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να τα δει, να πλοηγηθεί και να τα συγκρίνει. Την αρχιτεκτονική των νέων καταστημάτων ανέλαβε η Allen International.

Μέσα στο Σεπτέμβριο θα έχει ολοκληρωθεί η ανακαίνιση των 12 πρώτων καταστημάτων, ενώ ως το τέλος του χρόνου νέο πρόσωπο θα έχουν αποκτήσει συνολικά 40 καταστήματα.

Εντός του 2015 αναμένεται να ανακαινιστούν και τα υπόλοιπα καθώς το δίκτυο της Wind αριθμεί 235 καταστήματα και περίπου 70 συνεργαζόμενα.

Τα αποκαλυπτήρια του πρώτου ανακαινισμένου ψηφιακού καταστήματος έγιναν τη Δευτέρα στο κατάστημα των κεντρικών εγκαταστάσεων της εταιρείας στο Μαρούσι. «Με τα νέα μας καταστήματα στην ουσία ξανασυστήνουμε τη Wind στη λιανική αγορά, καθώς οι θετικές αλλαγές που έχουμε κάνει ως εταιρεία, ως δίκτυο και ως brand, αποτυπώνονται πλέον και στα καταστήματά μας», τόνισε ο γενικός εμπορικός διευθυντής της Wind, Κ. Τσαγκανός.

Πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά, είπε ο κ. Τσαγκανός και πρόσθεσε: «Δημιουργήσαμε ένα τελείως νέο μοντέλο καταστήματος που δεν είναι απλώς σημείο πώλησης, είναι ένας χώρος για να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο ο Έλληνας με τις τεχνολογίες της επικοινωνίας, ώστε να κάνει καλύτερη την καθημερινότητά του».​