Νέα τεκμήρια για ακίνητα, αυτοκίνητα και σκάφη αναψυχής

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/12/2011 08:19 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 29/12/2011 08:36 |
Νέα τεκμήρια για ακίνητα, αυτοκίνητα και σκάφη αναψυχής
Οδηγίες προς τις εφορίες για τα νέα τεκμήρια που θα ισχύσουν για τη φορολόγηση των φετινών εισοδημάτων τα οποία θα δηλωθούν το 2012, περιλαμβάνονται...
Γίνετε Συνδρομητής
Φώτης
03/01/2012 09:33
Θα συμφωνήσω με το Γιώργο, ότι δηλαδή το τεκμήριο αυτοκινήτου θα πρέπει να εξαρτάται από την εργοστασιακή αξία του και θα διαφωνήσω με τον "σκέφτομαι πριν γράψω", γιατί πήρε επιλεκτικά ένα αυτοκίνητο 1200 cc, του οποίου μάλιστα μηδένισε την υπολειμματική αξία σε 5 χρόνια (δεν είδα πουθενά να χαρίζουν αυτοκίνητα πενταετίας). Αν από την άλλη πάρουμε ως παράδειγμα ένα καινούργιο φορτωμένο πολυτελές αυτοκίνητο π.χ. Mercedes E 200, που έχει 1800 cc, με ακριβή συντήρηση και αγοραία αξία 60.000 €, θα διαπιστώσουμε πόσο ωφελείται "κατ'αναλογία" ο έχων και κατέχων, έναντι του ιδιοκτήτη ενός Seat 1200 cc. To ίδιο θα διαπιστώσουμε και με τα τέλη κυκλοφορίας.
Γιώργος
31/12/2011 17:41
Ο κυβισμός των αυτοκινήτων δεν είναι ενδεικτικός της οικονομικής κατάστασης του ιδιοκτήτη. Το ενδεικτικό θα ήταν η αξία αγοράς (εμπορική ή εργοστασιακή). Τα στοιχεία αυτά τα έχει το Υπ.Μεταφορών..
Paparazzi
31/12/2011 02:35
Καποτε το 1950 ο γειτονα μου ειχε αγορασει ραδιοφωνο και το εκρυβε γιατι φοβοταν θα του εβαζαν φορο,λοιπον τωρα παμε 60 χρονια πισω.
Δημητρακης
31/12/2011 02:29
Ε τι να κανουμε τωρα ,τους ψηφισαμε ,περαστικα μας να ειναι η και στα επομενα.Αλλα να ξανα δουμε το ψωμακι 7 δραχμες το κιλο δεν υπαρχη περιπτωσει ,αυτοι πεθαναν στην φυλακη .
Βενιζελιδης
30/12/2011 13:01
Αυτος που θυσιαζει την ελευθερια για την ασφαλεια δεν εχει τιποτα απο τα δυο. Αυτοι ειμασται ομως σαν λαος , θα πρεπει να μας εξαθλιωσουν για να καταλαβουμε την αξια να αναπνεεις ελευθερα. Και αν ολα αυτα σας φαινονται επιστημονικη φαντασια περιμενε και θα δειτε. Στην γωνια περιμενουν αλλα κορακια για να παρουν οτι απομεινε.
Σκέφτομαι πριν γράψω
30/12/2011 12:23
@Απλή Αριθμητική (κι ενδεχομένως όλους τους υπόλοιπους) Κατ'αρχήν ο υπολογισμός σου δεν είναι και τόσο "χουβαρντάδικος" κάθως υποτιμάς κατά πολύ το κόστος της βενζίνης. Τίνει να γίνει πλέον παγκόσμια σταθερά στον τρόπο υπολογισμού της απομένουσας αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων η υπόθεση πως ο μέσος οδηγός διανύει ετησίως 10-15 χιλιάδες μίλια. Το μέσον αυτής της κλίμακας αντιστοιχεί στα 20,000 χλμ. και άρα στην διπλάσια κατάναλωση βενζίνης από όσο έχεις υπολογίσει (κι ίσως ακόμα περισότερο δεδομένου πως ο ένδοξος Ελληνάρας οδηγός αρνείται μετά πάθους να περπατήσει έστω μέχρι το περίπτερο, τρομάζει στην σκέψη και μονό να μην είναι εποχούμενος κατά την νυχτερινή έξοδο και φυσικά έχει περί πολλού το βαρύ του πόδι στο γκάζι). Με αυτόν και μόνο τον επαναπροσδιορισμό, το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου αγγίζει ήδη το τεκμήριο ως έχει. Αλλά κι αν ακόμα δεν θέλει κανείς να παίξει με τα νούμερα, ο υπολογισμός σου πάσχει σοβαρά από την παντελή άγνοια του άλλου βασικού παράγοντα στον υπολογισμό του κόστους ενός αυτοκινήτου: αυτόν της κατοχής. Αν υποθέσουμε πως ένα αυτοκίνητο 1,200 κυβικών στοιχίζει περίπου 10.000 ευρώ καινούργιο και πως σε 5 χρόνια και με περίπου 100 χιλιάδες χλμ. δεν θα αξίζει σχεδόν τίποτα, ακόμα κι αν κάποιος αυτά τα λεφτά στα δάνιζε άτοκα (ή ήταν δικά σου ή δωρεά του μπαμπά σου), το κόστος κατοχής ανέρχεται στα 2.000 ευρώ το χρόνο. Συμπεριλαμβανομένου λοιπόν αυτού του παράγοντα, το τεκμήριο υπολείπεται τελικά λίγο ως πολύ του πραγματικού κόστους του να έχεις ένα αυτοκίνητο 1,200 κυβικών.
Γαρατζέος
30/12/2011 11:02
Ας δεχτούμε το λογικόν των κριτηρίων (αν και είναι παντελώς ΧΟΝΔΡΟΕΙΔΗ και ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ στα νούμερα). Ας πούμε ότι κάποιοι είναι πισινάτοι και σκαφάτοι. ΤΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ -ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ- ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ? Αφού έχω βαρεθεί να ακούω ότι η Εκάλη και η Γλυφάδα είναι γεμάτες ΑΔΗΛΩΤΕΣ πισίνες, ενώ ένα κάρο σκάφη είναι ή αδήλκωτα ή σε offshore. Από τους ίδιους ΑΣΧΕΤΟΥΣ και ΛΑΜΟΓΙΑ πολιτικούς που επιβάλουν αυτά τα νέα χαράτσια. Ή κάποιος θα δηλώσει την εσωτερική πισίνα του...δηλαδή θα του κάνει ντου ο έφορας στο σπίτι και θα τον πιάσει....ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ. Τελικά τη νύφη θα την πληρώσει πάλι ο μικρο-μεσο αστός με κάνα αυτοκινητάκι 10ετίας και ένα 3ρι στο βύθουλα...
Zερβας Γιαννης
30/12/2011 10:48
ευτυχως που δεν αγγιζετει μισθωτους και συνταξιουχους, ευτυχως που πιασατε τους μονιμα-νομιμα φοροφυγαδες (αφου ο νομος σας τους προστατευει) ευτυχως, που δεν θα παρετε αλλα μετρα ευτυχως που φερατε πισω τα κλεμμενα, ευτυχως,που πιανετε παντα τους στοχους.για ολα αυτα ειμαι αισιοδοξος θα μας βγαλετε απο τη κρισι .ευτυχως!
katerina
29/12/2011 21:20
Δηλαδή για να καταλάβω, αν καποιος απέκτησε σπίτι με γονική παροχή που το έχει πληρώσει δύο φορές με τους φόρους και έχει αυτοκίνητο 1400 κυβ., θεωρείται πλούσιος??? όταν μάλιστα είναι μισθωτός που δεν μπορεί να κρύψει εισοδήματα??? Αν θέλουν να πάρουν τα σπίτια μας, γιατί δεν μας το λένε καθαρά? Έχουν καταλάβει ότι μας έχουν πτωχεύσει??? Αλλά τι ρωτάω? Δόξα τω Θεω οι 300 με όλους τους παρατρεχάμενούς τους παίρνουν παχυλές αμοιβές......όσο για εμάς...
ανώνυμος
29/12/2011 17:58
Τα φετινά τεκμήρια είναι τόσο άδικα που είμαι σίγουρος ο,τι είναι το καψούλι που θα πυροδοτήσει την λαϊκή οργή εναντίον του πολιτικού συστήματος. Για να το αποφύγει αυτό το σύστημα θα κάνει εκλογές πριν από την κατάθεση των φορολογικών δηλώσεων για να εκτονωθεί ο οργή του κόσμου. Δεν νομίζω να τα καταφέρει
Απλή αριθμητική
29/12/2011 10:39
Στην πλειοψηφία τους δεν πρόκειται για τεκμήρια, αλλά για δικαιολογίες φοροεπιδρομής. Ας πάρουμε το παράδειγμα αυτοκινήτου μέχρι 1200 κυβικά, με ηλικία όχι πάνω από 10 χρόνια, που κινείται στην Αθήνα: Για βενζίνη αν κάνουμε περίπου 10.000 χλμ με κατανάλωση 8 λίτρα/100 χλμ (παρότι τα νεότερα έχουν αρκετά χαμηλότερη κατανάλωση) και τιμή βενζίνης στο 1.6 ανά λίτρο ξοδεύουμε 1280 ευρώ. Για ασφάλεια και μάλιστα όχι την απλή, μαζί με οδική βοήθεια 500 ευρώ. Για service, λάδια, και τυχόν ανταλλακτικά 600 (αν είναι σε καλή κατάσταση, μπορεί και αρκετά λιγότερα). Για πλύσιμο μια φορά το μήνα 120 ευρώ (πολυτέλειες). Συνολικά μαζεύονται 2500 ευρώ, και μιλάμε για "χουβαρντάδικους" υπολογισμούς. Αν συνυπολογίσουμε τον περιορισμό των μετακινήσεων και τη χρήση ΜΜΜ, χαμηλότερες καταναλώσεις, αλλά και περικοπές στα υπόλοιπα έξοδα, το ποσό μπορεί να κατέβει πολύ χαμηλότερα. Πώς λοιπόν "υπολόγισαν" τα 4000 ευρώ; Χρεώνουν και τα ψώνια του σούπερμάρκετ που κουβαλάμε με το αυτοκίνητο; Μήπως η πάνσοφη κυβέρνηση θεωρεί υποχρεωτικό ότι θα πρέπει να τρακάρουμε για να χρειάζεται μια περιουσία στο συνεργείο; Είναι σαφές πως ο Μπένυ και η παρέα του, αφού διέλυσε τη δικαιοσύνη και έβαλε τα θεμέλια για όλα τα σύγχρονα πολιτικά σκάνδαλα (βλ. "νόμο περί ευθύνης υπουργών"), τώρα ισοπεδώνει την οικονομία και θέλει να αρπάξει ακόμα και τα πενιχρά εισοδήματα. Και ο Παπαδήμος, που τόσο προσπαθεί το σύστημα να μας παρουσιάσει ως δήθεν Μεσσία, απλώς παρακολουθεί. Ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε. Ή τους πετάμε στον κάλαθο των πολιτικών αχρήστων ή μεταναστεύουμε.
γαυρος
29/12/2011 10:39
Αν εγώ είχα αποφασίσει να αυτοκτονήση, ( όπως καθημερινά πολλοί συμπατριώτες μας αυτοκτονούν )και αυτό κάτω από το βάρος της οικονομικής κρίσης που μας επέβαλλαν, τότε θα φρόντιζα να πάρω μαζί μου τουλάχιστον έναν από αυτούς της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, που μας έφεραν ως εδώ ! Ειναι τόσοι πολλοί οι αυτόχειρες, ώστε αν ενεργούσαν έτσι, τότε δεν θα είχε απομείνει ούτε ρουθούνι από αυτούς τους Νενέκους και μιγάδες. Παράλληλα θα τύγχαναν της επιδοκιμασίας ημών των υπολοίπων, για την υπηρεσία την οποίαν θα μας προσέφεραν

όλες οι τελευταίες ειδήσεις