Μετά το «Playboy» που απέβαλε το γυμνό από τις σελίδες του, το ημερολόγιο της Pirelli κάνει στροφή στο περιεχόμενό του. Το νέο ημερολόγιο της εταιρείας ελαστικών που δεν πωλείται αλλά δωρίζεται σε 20.000 VIP πελάτες της περιλαμβάνει στις σελίδες του εικόνες γυναικών που έχουν να επιδείξουν όχι τη γυμνή τους σάρκα, αλλά την επαγγελματική και προσωπική τους επιτυχία. Επειτα από μισό αιώνα συστηματικής υπερπροβολής της γυναικείας σεξουαλικότητας στις φωτογραφίες του, οι πόζες των 12 γυναικών που επιλέχθηκαν για την έκδοση του 2016 δεν έχουν ίχνος πρόκλησης, ενώ οι περισσότερες από αυτές παρουσιάζονται «ευπρεπώς ενδεδυμένες». Γι’ αυτό και καλλιτέχνες ή δημιουργοί όπως οι Γιόκο Ονο και (εικονιζόμενες από αριστερά) το μοντέλο Νατάλια Βοντιάνοβα, η τενίστρια Σιρίνα Ουίλιαμς, η Πάτι Σμιθ, δέχτηκαν την πρόταση της φωτογράφου Ανι Λίμποβιτς, που φέτος έχει την επιμέλεια του ημερολογίου, και στήθηκαν μπροστά στον φακό της.