Εχετε φανταστεί πόσα μπορεί να κάνει η λατρεία του τίτλου; Αυτή η αγάπη για την deviant art, την τέχνη του αφύσικου, ίσως και αποτρόπαιου, έφερε τον Αναστάσιο Γκιώνη στο Χόλιγουντ και στα κινηματογραφικά πλατό – ή, μάλλον, στα κομπιούτερ. Η δουλειά του με τα προϊστορικά τέρατα στη «Χαμένη ήπειρο» με τον Γουίλ Φέρελ και με το εφιαλτικό πλάσμα (φωτογραφία) που επιτίθεται στη «Χιονάτη και τον κυνηγό» (με τις Κρίστεν Στιούαρτ – Σαρλίζ Θέρον) του άνοιξε πόρτες. Ο μοντελιστής και «ψηφιακός γλύπτης» με ρίζες στην Ελλάδα και σπουδαγμένος στη Σχολή Τεχνών της Εικόνας Γνώμων – μη σας ξεγελά το όνομα, είναι στο Λος Αντζελες – έφτασε να αναφέρεται ως πρώτος στη λίστα των ψηφιακών δημιουργών στους «Φύλακες του γαλαξία» που προβάλλονται τώρα στις αίθουσες. Εχει όμως στο παλμαρέ του ο Anastasios Gionis και τον – ψηφιακό πάντα – σχεδιασμό της ναυμαχίας στην «Απίστευτη ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον» και εξωγήινα πλάσματα στην «Πρώτη γενιά» των X-Men. Ψηφιακά εύσημα για έναν – ακόμη – Ελληνα που γνωρίζει διακρίσεις εκεί έξω.