Εχετε φανταστεί πόσα μπορεί να κάνει η λατρεία του τίτλου; Αυτή η αγάπη για την deviant art, την τέχνη του αφύσικου, ίσως και αποτρόπαιου, έφερε τον Αναστάσιο Γκιώνη στο Χόλιγουντ και στα κινηματογραφικά πλατό – ή, μάλλον, στα κομπιούτερ. Η δουλειά του με τα προϊστορικά τέρατα στη «Χαμένη ήπειρο» με τον Γουίλ Φέρελ και με το εφιαλτικό πλάσμα (φωτογραφία) που επιτίθεται στη «Χιονάτη και τον κυνηγό» (με τις Κρίστεν ΣτιούαρτΣαρλίζ Θέρον) του άνοιξε πόρτες. Ο μοντελιστής και «ψηφιακός γλύπτης» με ρίζες στην Ελλάδα και σπουδαγμένος στη Σχολή Τεχνών της Εικόνας Γνώμων – μη σας ξεγελά το όνομα, είναι στο Λος Αντζελες – έφτασε να αναφέρεται ως πρώτος στη λίστα των ψηφιακών δημιουργών στους «Φύλακες του γαλαξία» που προβάλλονται τώρα στις αίθουσες. Εχει όμως στο παλμαρέ του ο Anastasios Gionis και τον – ψηφιακό πάντα – σχεδιασμό της ναυμαχίας στην «Απίστευτη ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον» και εξωγήινα πλάσματα στην «Πρώτη γενιά» των X-Men. Ψηφιακά εύσημα για έναν – ακόμη – Ελληνα που γνωρίζει διακρίσεις εκεί έξω.