Σήκωσαν τα χέρια ψηλά και άφησαν τους επισκέπτες να βγάζουν ανενόχλητοι τις σέλφις τους μπροστά στα αγαπημένα τους έργα τέχνης. Οι φύλακες της Εθνικής Πινακοθήκης του Λονδίνου δεν μπορούσαν πλέον να τα βγάλουν πέρα με τους εκατοντάδες επισκέπτες καθημερινά που ήθελαν να φωτογραφιστούν μπροστά σε έναν πίνακα (εδώ, δημοσιογράφος της Guardian με αυτοπροσωπογραφία του Ρέμπραντ). Τα κινητά έβγαιναν από τις τσάντες. Στην πρώτη παρατήρηση οι επισκέπτες δήλωναν ότι ήθελαν να αναζητήσουν στο Διαδίκτυο πληροφορίες για τον πίνακα. Και μόλις ο φύλακας γύριζε την πλάτη του, η σέλφι ήταν ήδη αποθηκευμένη στη συσκευή. Ετσι η Πινακοθήκη αποφάσισε να μην εμποδίζει τις φωτογραφίες εξαιρώντας τα έργα που έχουν εκκρεμότητα με ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων. Η κίνηση αυτή ωστόσο προβληματίζει έντονα τον κόσμο της τέχνης καθώς, όπως επισημαίνεται, δεν είναι μόνο ότι τα φλας προκαλούν βλάβη στα έργα αλλά ανατρέπουν και την ισορροπία. Οι επισκέπτες δεν βλέπουν πλέον το έργο. Του γυρίζουν την πλάτη και το κοιτάζουν κατόπιν εορτής μέσα από τη σέλφι.