Οταν τον περασμένο Μάρτιο η Ελεν ντε Τζενέρις, παρουσιάστρια των Οσκαρ, έδωσε το κινητό της τηλέφωνο στον Μπράντλεϊ Κούπερ για να βγάλει φωτογραφία με τους ηθοποιούς που βρίσκονταν τριγύρω του (αριστερά), έπρεπε να κάνει λόγο για άσι (usie) και όχι για σέλφι (selfie)! Κι αυτό γιατί έτσι ονομάζουν οι γλωσσολόγοι πλέον τα αυτοπορτρέτα που απεικονίζουν μια ομάδα ατόμων, από την αγγλική αντωνυμία us (εμείς). Σύμφωνα με τον Μπεν Ζίμερ, αρθρογράφο της εφημερίδας «Γουόλ Στριτ Τζέρναλ», ο όρος πρωτοεμφανίστηκε τον Απρίλιο του 2013 και έκτοτε χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο. «Τα usies γίνονται πια τάση και θεωρώ ότι έχουν μεγαλύτερη κοινωνική αξία από τα selfies. Είναι μαγικές απεικονίσεις των στιγμών που μοιραζόμαστε με άλλους ανθρώπους» τονίζει η Μικάλ Αν Στρχίλεβιτς, καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο πανεπιστήμιο Γκέιτ του Σαν Φρανσίσκο. Το χαρακτηριστικό τέτοιων εικόνων είναι το χέρι αυτού που τραβάει την εικόνα αφού προσπαθεί να χωρέσουν όλοι στο κάδρο. Κάτι που έκανε βέβαια και ο Πάπας Φραγκίσκος τον περσινό Αύγουστο, όταν φωτογραφίσθηκε μαζί με νεαρούς στο πρώτο σελέμπριτι usie, όπως το χαρακτηρίζουν σήμερα.