Πρώτο στον ελληνικό τελικό το τραγούδι τους Alcohol is free

Με τους Koza Mostra και τον Αγάθωνα στη Γιουροβίζιον

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/02/2013 00:18 |
Το συγκρότημα KOZA MOSTRA με τον ρεμπέτη Αγάθωνα Ιακωβίδη
Με τους Koza Mostra και τον Αγάθωνα στη Γιουροβίζιον
Το τραγούδι Alcohol is free θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην τελική φάση του 58ου Πανευρωπαϊκού Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision που...
Γίνετε Συνδρομητής
Μ
26/02/2013 07:51
Ευτυχώς γλιτώσαμε την Ηλιαδη. Αν πήγαινε είχα αποφασίσει να μην ξαναδώ Eurovision. Πειράζει που δεν είμαστε όλοι για μπουζουκομαγαζα του χειρίστου; Το τραγούδι που στέλνουμε έχει ενδιαφέρον
ΦΩΤΟΥΛΑ Ζ.
23/02/2013 22:23
Στο παράλογο καιρό που ζούμε, ενα τέτοιο παράλογο τραγούδι τους χρειάζεται. Συγχαρητήρια στον Αγάθωνα για τη τόλμη να πάει Eurovision με τέτοιο τραγούδι... Μπράβο για τα ελληνικά αλλά με χαλάνε οι φουστίτσες...δεν είναι δικό μας έθιμο οι καρό φουστίτσες...δεν τις αλλάζετε? Και λίγο πιό συρτάκι - έτσι για να τους ξεσηκώσουμε λίγο... συρτάκι και άναρχο....ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟ? ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Υ.Γ. Δεν θα γίνουμε εμείς ρεζίλι στην Ευρώπη....... Πάς κάπου όπως πρέπει ... κι εκεί ΠΡΕΠΕΙ ΕΤΣΙ. (είναι σαν να τους λέμε ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!! ΜΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝ)
πκ
22/02/2013 14:18
ρόμπα θα γίνουμε τζάμπα τα λεφτά μας για βλακείες
ειρηνη
20/02/2013 20:09
τι ωραιο τραγοουδι καθαρα ελληνικο
Mαρία
20/02/2013 17:07
...Να δεις θα τον βάλει να κόψει το μουστάκι...και έτσι και αλλιώς..κρίμα το μουστάκι......
Μια άποψη
20/02/2013 11:18
Δεν είδα το βίντεο ούτε έχω ακούσει το τραγούδι αλλά ο τίτλος είναι τραγικά άστοχος για την χρονική περίοδο που διανύουμε. Και η εμφάνιση όμως αν κρίνω απο την φωτογραφία δεν πάει πίσω. Ένα ρεζιλίκι (ακόμη) έρχεται..
ποτις
20/02/2013 10:30
Τι θες ρε Αγάθωνα στα πανηγύρια της κακής ώρας; Ή μήπως για κεί είσαι και συ;
μανος
20/02/2013 10:25
τετοια αηδια δεν εχω ξαναδει παλι θα γινουμε ρεζιλι και η τελευταια θεση ειναι δικη μας.μα καλα αυτο το σκουπιδη που λενε τραγουδι ποιος το εγραψε και το εστειλε και ποιος το ψηφισε?τελικα τωρα καταλαβαινω γιατι ειμαστε σαν χωρα μπαχαλο με τετοιους ηλιθιους ανθρωπους που εχουμε τι περιμενουμε.
SAGAPO
20/02/2013 09:28
στειλτε το ρακιτζή πίσω ρε! SAGAPO
Απόπατος της Νόησης
20/02/2013 01:25
Το "θα ρεζιλευτούμε στη Γιουροβίζιον" είναι κορυφαία ταυτολογία.
κωστας
19/02/2013 21:49
έπρεπε να στείλουν τη Μαριώ!! τι τον ήθελαν τον Αγάθωνα και τα μυξιάρικα φουστάκια?????
ΠΑΝΟΣ
19/02/2013 15:10
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ..... ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΣΩΒΡΑΚΑ.....ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΠΗΡΑΝΕ !!!!!! ΑΛΙΩΣ, ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!!!!
Orpheus
19/02/2013 14:49
"Talent free!" M' ayto to atalanto balkanio karakitsario tha ginoume rezili!
menelaos
19/02/2013 13:13
αδικήθηκε η Ηλιάδη, το τραγούδι της είχε μπριο, σκερτσα, αισθησιασμός, ρομαντισμός, ομορφιά και τσαχπινιά, κρίμα, που δεν θα μας εκπροσωπήσει, αλλά ευχομαι καλή επιτυχία στους νικητές, τι όνομα για συγκρότημα ειναι αυτό?καλύτερα θα ηταν ΄΄οι λεβέντες των Αθηνών''
anonymous
19/02/2013 17:01
Το δικό σου σχόλιο πάντως δεν έχει σωστά ελληνικά, αλλά αντικείμενα σε ονομαστική!!! Έλεος. Πάντως για την παρακολούθηση της EV δε χρειάζονται ελληνικά.
Dimitris
19/02/2013 12:49
....kai to reziliki mas sto Eksoteriko synexizetai.... Den ftanoun oi rezilides pou mas kyvernoun? Ara, katalogizomaste stin lista ton akraion mazoxiston!!! Toulaxiston, tha forane sovraka? Kalytera na min pane katholou. Dimitris
νικόλαος
19/02/2013 12:34
Άμεση απόσυρση. Ας κάνει κάτι κάποιος από το Υπουργείο Πολιτισμού ή τη Γ.Γ. Τουρισμού.
Nikos G
19/02/2013 12:28
Ρεμπετοσερβοσκωτσεζικος αχταρμας. Τουλαχιστον θα πανε εκει που τους αξιζει, δηλαδη στα πανηγυρια.
Κωστας
19/02/2013 08:31
Ρεμπετης αναμεσα σε φουστες?
aman
19/02/2013 07:44
eeee ai pisteva to one last kiss h to angel kai me vghke auto xalia
N.K.
19/02/2013 02:53
Κακή βραδιά, όντως, και τραγούδια που ακολουθούν γρήγορα τον δρόμο της πιο παγερής λησμονιάς. Καλή επιτυχία στους Cosa Mostra και τον Αγάθωνα Ιακωβίδη, παρά το γεγονός ότι το τραγούδι τους συνοψίζει με συγκλονιστικό τρόπο γιατί βιώνουμε αυτή την αβάσταχτη παρακμή που μας κατατρέχει τα τελευταία χρόνια (κάνω χαβαλέ - παιδιά, γατιά, σκυλιά, λιποθυμούν γύρω μου; - εγώ θα κάνω χαβαλέ - πονάει η πραγματικότητα γύρω μου ; - τσούζει, γι' αυτό κι εγώ θα κάνω πάντα χαβαλέ - είμαι καθόλου διατεθειμένος να νιώσω τον πόνο της κατάρρευσης μπας και πάρω χαμπάρι ότι πρέπει να κινητοποιηθώ και να κάνω κάτι; - όχι, άσε το κεφάλι μου κάτω από την άμμο να κάνω πάντα χαβαλέ - κάνω χα, κάνω χα, κάνω χαβαλέ! ).
νικόλαος
19/02/2013 01:50
Τουλάχιστον στείλτε το ρεμπέτη μόνο του!! Οι υπόλοιποι είναι απαράδεκτοι. Έστω και αν οι Ιταλοί καταλάβουν το MOSTRA, σίγουρα θα γελάνε με το .. ΚΟΖΑ ), ίσως μόνο ο "δημιουργός" κος Κόζας το αντιλαμβάνεται. Αν υπάρχει χρόνος, κάποιος ας το αποσύρει. Η Ελλάδα θα γελοιοποιηθεί πλήρως.
νικόλαος
19/02/2013 01:32
Άκουσα το τραγούδι και είδα το video. Απαράδεκτο. Κακόηχο. Κρίμα και το ρεμπέτη. Ειδικά η ανοθρόγραφη χρησιμοποίηση - 'εστω και παραφρασμένη - του .. KOZA MOSTRA και οι σκωτζέζικες φούστες μόνο θα προσθέσουν στη γελοιοποίησή μας στο διαγωνισμό. Κρίμα. Καλύτερα να μη συμμετείχαμε όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί. Οι χορηγοί είναι ευχαριστημένοι?
VD
19/02/2013 00:53
Kali apitihia, pistevo tha aresi arketa, ine kati to diaforetiko. /VD Sweden
assholes greeks