Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης η Κωνσταντινούπολη

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/01/2010 18:28 |
Με εντυπωσιακές εκδηλώσεις σε επτά διαφορετικά σημεία της πόλης η Κωνσταντινούπολη έλαβε τη σκυτάλη της «Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης». Τα...
Γίνετε Συνδρομητής
sakism
19/01/2010 00:30
@Στάμος Σέμσης 18/1/2010 15:04

Malon O XALVAS tha sou xalase to stomaxi, Oso gia Tourkos den nomizw giati apo ekei poy erxomai tourkoi pote den patisan.Esy prospatheis na to paikseis politistikos epikouros twn Tourkwn.
dora
18/01/2010 23:55
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΩΝ/ΠΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ...ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ.. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΑΤΗΜΑ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ.
ΓΙΩΡΓΟΣ Δ. ΚΑΝΑΒΑΡΟΥ
18/01/2010 19:59
Προς ...."Ορθογραφία 18/1/2010 10:02 " 2) ΚΑΝΗΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ .......ΗΠΟΣΤΗΡΗΖΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΡΗΖΕΣ ΜΟΥ ΚΑΝΟ ΕΠΕΝΔΙΣΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΜΟΥ....ΚΑΙ ΦΟΡΩ ΤΗΜΗ ΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΟΥ ΡΗΖΕΣ (Σπαρτι-Μανι) !!! (3) ΑΝΤΗΘΕΤΟΣ, ΕΣΗ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ ΜΕ ΑΡΝΗΤΗΚΗ ΚΡΗΤΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΜΟΥ ΠΟΥ ( ΛΟΓΩ 49 ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΝΙΤΙΑ ) ΤΟΛΜΩ ΚΑΙ ΕΠΗΜΕΝΩ ΝΑ ΕΠΗΚΙΝΟΝΩ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΡΓΡΑΦΟΣ = ΑΛΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΣ !!! ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΧΡΗΣΗΜΟΠΙΟΙΣΩ ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΑΛΑ ΤΟ ΘΕΟΡΗΣΑ ΠΡΟΤΗΜΟΤΕΡΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ (ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑ ΜΟΝΩΣ ΜΟΥ) ΠΑΡΑ ΝΑ ΗΠΟΚΙΨΩ ΣΤΗΝ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΛΦΑΒΗΤΟ .................. ΖΗΤΟ Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΖΗΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ .........ΚΑΙ ΕΞΩ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ !!!!
Στάμος Σέμσης
18/01/2010 15:04
Προς sakism 18/1/2010 04:04,
Εί της ουσίας, δε έχω να σου πω κάτι άλλο. Απλά καλά θα κάνεις να κόψεις το υφάκι απέναντι σε όποιον έχει το ... θράσος να διαφωνεί με την μέγιστη αυθεντία που συνιστά η αφεντιά σου...

Υ.Γ. Δεν ξέρω για το πολιτιστικό επίπεδο των Τούρκων, το δικό σου πάντως είναι εξαιρετικά χαμηλό. Μήπως είσαι Τούρκος και δεν το γνωρίζεις;
SPYROS
18/01/2010 12:09
Η ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ (ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ). ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1453 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΥΡΙΑΚΟ. ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΩ) ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΗΣ. ΠΑΡΟΤΙ, Η ΚΩΝ/ΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΧΑΡΙΣ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ (ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΕΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ) ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΕΡΙΗΛΘΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΕ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΕΩΣ ΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΧ ΚΑΙΣΑΡΕΙΑ, ΚΛΠ) ΕΝΩ ΟΙ ΛΑΤΙΝΙΝΟΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΡΩΜΗ. ΟΜΩΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΗΓΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΤΩΝ ΦΑΝΑΡΙΩΤΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕ ΕΩΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΑ. ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ-ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΛΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ (ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ) ΕΠΕΙΔΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ DNA ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ Ο ΚΕΝΤΡΟΑΣΙΑΤΗΣ ΙΠΠΕΑΣ ΝΟΜΑΣ! ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ, ΠΟΛΕΜΙΚΟΣ! ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΗΣ ΔΙΝΕΤΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΕΦΕΤΟΣ. ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΩΝ/ΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΤΟ ΑΡΑΡΑΤ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΚΛΠ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΗΡΘΑΝ, ΝΙΚΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑΝ. ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΜΩΣ. ΑΠΛΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΚΑΛΟ)ΣΥΝΤΗΡΗΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ!
Ορθογραφία
18/01/2010 10:02
(ΣΗΓΝΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝ-ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ) ΓΙΩΡΓΟΣ Δ. ΚΑΝΑΒΑΡΟΥ 18/1/2010 08:21 - Αντί να χάνεις την ώρα σου στο φόρουμ, δεν την αξιοποιείς καλύτερα μαθαίνοντας ορθογραφία;
ΓΙΩΡΓΟΣ Δ. ΚΑΝΑΒΑΡΟΥ
18/01/2010 09:56
Προς ... "ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ 17/1/2010 23:53 " ΕΧΩ ΤΑΧΙΔΕΨΗ ΣΕ ΠΟΛΕΣ ΠΟΛΙΣ ΤΟΥ ΕΞΟΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΘΟΣ ΚΑΤΗΚΟ (ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣΑ) ΣΤΟ ΕΞΟΤΕΡΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ 1961 ..... ΔΗΣΤΗΧΩΣ Η ΑΘΗΝΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΗΡΑ ΑΠ''ΤΟ 1821 ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΚΟΣΤΑΝΤΗΝΟΥΠΟΛΗΣ ..... ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΗΣ ΤΕΤΕΙΑ ΣΥΝΓΚΡΗΣΗ !!!! ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ-ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΘΕΜΕΛΙΟΣΑΝ ΜΙΑ ΚΟΣΤΑΝΤΗΝΟΥΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΙΤΑΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΟΠΗΣ (ΝΕΑ ΡΟΜΗ) !!! ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ-ΜΟΝΓΟΛΟΥΣ ΕΙΤΑΝ ΠΟΛΛΗ ΕΥΚΟΛΟ, ΑΠΛΟΣΤΑΤΑ, ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΓΑΛΙΟ, ΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ......... ΕΝΩ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΚΑΨΑΝΕ ΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ....... Η ΜΗΠΟΣ ΔΕΝ ΓΝΟΡΗΖΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΣΤΟΡΙΑ ??? ..............(ΣΗΓΝΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝ-ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ)
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΟΓΚΟΛΟΙ ΜΟΓΚΟΛΟΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ
18/01/2010 08:31
ΤΟΝ ΜΟΓΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΛΥΝΕΙΣ ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΧΑΛΑΣ.
ΓΙΩΡΓΟΣ Δ. ΚΑΝΑΒΑΡΟΥ
18/01/2010 08:21
Η ΚΕΜΑΛΙΣΤΕΣ-ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΑΖΑ ΑΠΟ ΦΟΝΙΚΑ ΖΩΑ ...... ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΙΝΗΚΟΥ ΛΑΟΥ - ΠΟΛΙΤΗΣΜΟΥ- ΗΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΙΑΣ . ΜΠΟΡΗ ΓΕΟΡΓΡΑΦΙΚΑ Η ΚΑΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΝΑ ΑΝΗΚΗ ΣΤΗΝ "ΕΥΡΟΠΗ" ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΗΝΑΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΣΤΗ ΜΙΑ ΤΕΤΕΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΚΑΙ ΤΕΤΕΙΟ ΤΕΡΑΣΤΙΩ ΦΤΗΣΗΜΩ !!!!! ΑΣ ΟΨΟΝΤΕ ΟΙ "ΕΦΙΑΛΤΕΣ" ΜΑΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ "ΣΗΜΑΧΟΙ" ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΗΣΟΤΕΡΩ ΤΑ ΤΡΕΧΩΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ. ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΕΙΑ ΤΗΣ, ΤΟΤΕ ΤΗ ΠΕΡΗΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΑΒΑΝΕ ΤΟ ΦΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ??? ΔΗΣΤΗΧΩΣ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟΜΑΚΡΗΝΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ...... ΕΤΣΙ ΘΑ ΞΕΦΤΗΛΙΖΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕΧΡΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΦΑΝΗΣΟΥΝ ΑΠ''ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥΣ !!!!! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΠΗΣΕ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΜΑΣ Ο ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ, ΣΗΓΑ, ΣΗΓΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΗΚΟΤΙΤΑ, ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΟΣ ΤΟΣΩ ..... ΖΗΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ Η ΓΛΕΝΤΑΤΑΙ ΓΙΑΤΗ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ............... ΚΑΙ ΗΠΝΩ ΕΛΑΦΡΗ !!!! (ΣΗΓΝΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝ-ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ)
Politis
18/01/2010 07:53
Η πολιτιστικη πρωτευουσα της Ευρωπης για το 2010, προτιθεται να δημιουργησει Βυζαντινο παρκο, αποδεχομενη την Βυζαντινη κληρονομια της.
Για την Οικουμενικοτητα , που καταργηθηκε το 2007, του Πατριαρχειου καθως και για τα ιδιοκτησιακα και εκπαιδευτικα δικαιωματα του, εχει γινει καμμια παρεμβαση αποκαταστασης τους?
sakism
18/01/2010 04:04
@Στάμος Σέμσης 18/1/2010 03:16
IDIAITERA O POLITISMOS TWN TOYRKWN EINAI EMFANHS!

OSO GIA TO BYZANTIO MPOREI ELLHNIKO KATHE AYTOY NA MHN HTAN, ALLA WTHOMANIKO OYTE NA TO SYZHTAME.
ANTE FILE MOY KAI KALA KRASIA! H MALLON THA PREPEI NA SOY PW KALO XALVA!
Στάμος Σέμσης
18/01/2010 03:16
Προς sakism 18/1/2010 00:53,
Όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, υπάρχει πληθώρα μνημείων της Οθωμανικής αυτοκρατορίας στην Κωνσταντινούπολη. Μην ξεχνάς πως μετά την πτώση της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, η Πόλη συνέχισε να είναι μια εξαιρετικά σημαντική πόλη και πρωτεύουσα μιας πανίσχυρης αυτοκρατορίας. Ας μην μηδενίζουμε ότι δεν είναι ελληνικό και πιο συγκεκριμένα αρχαιοελληνικό, για να νιώσουμε καλύτερα. Δεν είχαμε μόνο εμείς πολιτισμό, είχαν και οι άλλοι...

Υ.Γ. Ώρα είναι να μας πεις πως η Βυζαντινή αυτοκρατορία, ήταν ελληνική αυτοκρατορία.
Παπαδόπουλος Γιάννης
18/01/2010 01:01
Με τι κριτήρια δίνουν τον τίτλο της πολιτιστικής πρωτεύουσας της Ευρώπης στην Istanbul, από την στιγμή που η Τουρκία δεν ανήκει στην Ευρώπη; κολπάκια και παιχνιδάκια για να βάλουν με το ζόρι την Τουρκία στην Ε.Ε μου μυρίζουν όλα αυτά εμένα.
sakism
18/01/2010 00:53
ΓΕΜΑΤΗ Η ΠΟΛΗ ΑΠΟ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ, ΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ !ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ "ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ"
ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
17/01/2010 23:53
ΑΓΕΩΓΡΑΦΗΤΕ, ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΔΕΧΟΣΟΥΝ ΠΩΣ Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΔΙΚΑΙΩΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΑΘΗΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΗ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ
πετούν λεφτά
17/01/2010 22:37
Κοιτάξτε που πετούν τα λεφτά τους οι Ευρωπαίοι !
ΑΓΕΩΓΡΆΦΗΤΟΣ
17/01/2010 19:52
ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ Η ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΑΝΗΚΕΙ .

όλες οι τελευταίες ειδήσεις