H Honda μπαίνει ακόμη πιο δυναμικά στην κατηγορία των SUV, με το νέο ντιζελοκίνητο CR-V 1.6 i-DTEC το οποίο διακρίνεται για την οικονομία καυσίμου αλλά και για το γεγονός ότι προσφέται σε δικίνητη έκδοση.

Το νέο μοντέλο, που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε, τόσο σε εντός όσο και σε εκτός δρόμου διαδρομές, μας ενθουσίασε με την «ραφιναρισμένη» λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα του, την οικονομία καυσίμου και φυσικά την πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων, στην υπηρεσία του οδηγού.

Στο εσωτερικό του μας γοήτευσε η μεγάλη καμπίνα του, η «τακτοποιημένη» κονσόλα του οδηγού και οι χώροι για τους πίσω επιβάτες. Επίσης, η πρακτικότητα του ενισχύεται και από τον χώρο αποσκευών που αγγίζει – με τα αναδιπλωμένα καθίσματα – τα 1648 λίτρα.

Ο νέος ντίζελ κινητήρας των 120 ίππων, λύνει τα χέρια του οδηγού χάρη στην άφθονη ροπή των 300Nm, ενώ στα ατού του σημειώστε και την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, που σύμφωνα με το εργοστάσιο του είναι στα 4,5 λίτρα/100χλμ.

Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC με εκπομπές CO2 μόλις 119γρ/χλμ γίνεται ακόμη πιο ελκυστικό χάρη στα ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας που υπολογίζονται στα 107,1 ευρώ. Σε καθημερινές συνθήκες, το νέο ντίζελ CR-V 1.6 i-DTEC πετυχαίνει αυτονομία μέχρι 1.289χλμ με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου.

Το νέο SUV προσφέρει στην βασική έκδοση Comfort 6 αερόσακους, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, cruise control, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ηχοσύστημα με 4 ηχεία και εξόδους AUX και USB, DRL φωτιστικά σώματα εμπρός και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Επίσης, περιλαμβάνει το σύστημα Idle Stop στάνταρ. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση καυσίμου αλλά και τους εκπεμπόμενους ρύπους CO2.

Το ιαπωνικό SUV κοστίζει στην ελληνική αγορά από 28.600 ευρώ (27.170 ευρώ με απόσυρση).