ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Σύμβολο Τιμή % Διαφορά
Γ. Δείκτης 1895.96 4.96
FTSE 20 948.26 5.93
FTSE 40 2300.03 4.89
FTSE 80 357.10 2.35
FTSE 140 2157.02 5.73

Δεδομένα με 15 λεπτά καθυστέρηση

Powered by

Περικοπές Κύριε Διευθυντά, Φαντάζομαι ότι σε λίγο η κυβέρνηση θα έχει για σήμα το ψαλίδι. Με τιμή, Νεόκοπος

Συντάξεις on the rocks!

  • ΦΑΚΕΛΟΙ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΣΜΟΣ

Έξι μπίρες την ημέρα κάνουν καλό στην καρδιά!

Έρευνα δείχνει πως ακόμη και το παραπανίσιο αλκοόλ έχει τα οφέλη του

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Γιώργος Αγγελόπουλος

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Ότι ένα ποτηράκι την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά το γνωρίζαμε. Τώρα Ισπανοί επιστήμονες μας πληροφορούν ότι, για τους άνδρες τουλάχιστον, ακόμη πιο καλό κάνει... ένα μπουκάλι κρασί ή έξι μπίρες την ημέρα!

Σε μία από τις μεγαλύτερες έρευνες για τη σχέση ανάμεσα στο αλκοόλ και τις καρδιακές νόσους, ερευνητές διαπίστωσαν ότι η προστατευτική επίδραση της καθημερινής κατανάλωσης αλκοόλ δεν περιορίζεται σ΄ αυτούς που πίνουν με μέτρο, αλλά και σ΄ αυτούς που καταναλώνουν ποσότητες οι οποίες θεωρούνται επικίνδυνα υψηλές.

Οι ερευνητές εξέτασαν τα αποτελέσματα του αλκοόλ μόνο στην καρδιά και ουσιαστικά επιβεβαίωσαν αυτό που έχουν δείξει 30 χρόνια ερευνών- ότι την προστατεύει. Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ 15.000 ανδρών και 26.000 γυναικών ηλικίας από 29 έως 69 ετών, οι οποίοι παρακολουθήθηκαν επί δέκα χρόνια. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι άνδρες που έπιναν λίγο- ένα ποτήρι κρασί ή ένα μπουκάλι μπίρα μέρα παρά μέρα- είχαν 35% μικρότερο κίνδυνο καρδιακής προσβολής απ΄ ό,τι αυτοί που δεν έπιναν καθόλου. Αυτοί που έπιναν με μέτρο- έως δύο ποτήρια κρασί την ημέρα ή δύο μπίρες είχαν 54% χαμηλότερο κίνδυνο. Η έκπληξη ήταν ότι αυτοί που έπιναν πολύ, ένα μπουκάλι κρασί ή έξι μπουκάλια μπίρα, είχαν επίσης 50% λιγότερες πιθανότητες. Αυτοί που έπιναν ακόμη περισσότερο, εξακολουθούσαν να έχουν τις μισές πιθανότητες να υποστούν έμφραγμα σε σύγκριση με αυτούς που δεν πίνουν καθόλου. Τα ίδια οφέλη δεν διαπιστώθηκαν στις γυναίκες, οι οποίες πάντως πάσχουν από πολύ λιγότερα καρδιακά προβλήματα απ΄ ό,τι οι άνδρες. Ερευνητές εικάζουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι οι γυναίκες επεξεργάζονται διαφορετικά το αλκοόλ και πως οι γυναικείες ορμόνες προστατεύουν τις νεώτερες ηλικιακές ομάδες από τις καρδιακές νόσους.

Η προειδοποίηση
Οι ερευνητές, οι οποίοι είναι από τη διεύθυνση δημόσιας υγείας της βασκικής κυβέρνησης στο Σαν Σεμπαστιάν, μια περιφέρεια στην οποία η κατανάλωση οινοπνευματωδών είναι από τις υψηλότερες στην Ευρώπη, έσπευσαν πάντως να προειδοποιήσουν ότι το αλκοόλ προκαλεί εκατομμύρια θανάτους ετησίως σε όλο τον κόσμο από άλλες αιτίες και πως τα ευρήματά τους δεν πρέπει να εκληφθούν επ΄ ουδενί ως άδεια για να γίνεται κανείς στουπί.

«Το πρώτο πράγμα που πρέπει να πούμε για την έρευνά μας είναι ότι το αλκοόλ είναι πολύ βλαβερό. Αν πίνεις πολύ, πρέπει να πίνεις λιγότερο.

Όσο περισσότερο πίνεις τόσο χειρότερα θα είσαι», υπογράμμισε ο Λαραΐτς Αριόλα, ο οποίος ηγήθηκε της έρευνας, την οποία αμφισβήτησαν Βρετανοί επιστήμονες. Ο Ρόμπερτ Σάτον, καθηγητής Χειρουργικής στο Πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ, είπε πως η έρευνα προσφέρει «μια πολύ προκατειλημμένη άποψη για τα αποτελέσματα του αλκοόλ». Σύμφωνα με τον Μάρτιν Μακί, καθηγητή Δημόσιας Υγείας στη Σχολή Υγιεινής και Τροπικής Ιατρικής του Λονδίνου, «ο κόσμος δεν πρέπει εξαιτίας αυτής της έρευνας να ενθαρρυνθεί να πίνει περισσότερο». «Το απλό μήνυμα είναι η κατανάλωση με μέτρο», λέει ο καθηγητής Άλαν Μάριον- Ντέιβις, πρόεδρος της βρετανικής Σχολής Δημόσιας Υγείας.


Τι γνωρίζουμε για το αλκοόλ

● ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ την υγεία της καρδιάς διατηρώντας τα επίπεδα της χοληστερόλης χαμηλά και εμποδίζοντας έτσι τη δημιουργία θρόμβων στις αρτηρίες.

Ωστόσο ειδικοί υποστηρίζουν πως η προστατευτική επίδραση του αλκοόλ στην καρδιά είναι εμφανής μόνο στους άνδρες άνω των 40 και πως ίσως συνδέεται με την καρδιομυοπάθεια ΒΛΑΠΤΕΙ όργανα όπως το ήπαρ ● ΑΝΘΡΩΠΟΙ που καταναλώνουν τακτικά μεγάλες ποσότητες αλκοόλ διατρέχουν τριπλάσιο κίνδυνο εγκεφαλικού ● ΑΥΞΑΝΕΙ τον κίνδυνο να εκδηλώσουν καρκίνο στη στοματική κοιλότητα, τον φάρυγγα, τον λάρυγγα και τον οισοφάγο ● ΑΥΞΑΝΕΙ τον κίνδυνο να προσβληθούν από καρκίνο του μαστού και του παχέος εντέρου

Οι απόψεις σας

Αν ένας άντρας πίνει 6 μπίρες την ημέρα θα κάνει μια κοιλιά μέχρι το ταβάνι, η μπίρα παχαίνει, εξάλλου θα είναι συνεχώς πήγαινε έλα στο ουρητήριο. Δεν συμφωνώ λοιπόν καθόλου. Ίσως την έρευνα την έκαναν οι Αμερικάνοι γιατί αυτοί έχουν μια μπίρα την λεγόμενη Bud η οποία είναι τόσο ελαφριά που μπορείς να πίνεις πολλές, χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Όμως οι ευρωπαϊκές μπίρες είναι δυνατές, δεν είναι οι ελαφριές αμερικάνικες.
πολίτης Μπάμπης 22/11/2009 02:33
Εδώ το site διαδίδει τις φαρμακευτικές ιδιότητες ενός προϊόντος , υπάρχουν πιστοποιητικά και άδειες για τα συγκεκριμένα , από τον έλεγχο φαρμάκων για την μπίρα ? ένας καρδιοπαθής πρέπει να αλλάξει την θεραπεία του με μπίρα? Αυτές τις θεραπευτικές μπίρες μπορεί να τις πιεις οδηγώντας ή στον χώρο της δουλειάς ? Ρε παιδιά σαν πολύ μπουνταλάδες δεν μας νομίζετε?
Γιώργος 21/11/2009 16:31
Εεεεεεε ρε γλεεεεεεεεεντιααααααα......αυτες ειναι ερευνες,.....σωθηκαμε!!!!!!!!!! (Τωρα βεβαια κατι τρανσαμινασες HGT θα πανε στο δια*λο αλλα αυτο ειναΙ αλλο θεμα:):):):)
fuser 21/11/2009 01:30
Ποιός ήταν ο χρηματοδότης της έρευνας; η Heineken;
BG 20/11/2009 21:00
oraia tha exo geri kardia alla den tha exo sikoti stomaxi kai kathimerina tha eimai methismenos!! mipos oi epistimones prota ta pinane kai meta pigenan sto lab????
andreas 20/11/2009 19:32
Δεν είναι στα καλά τους! ΜΟΥΡΛAΘΗΚΑΝ ! ! !
Tsakalos 20/11/2009 17:42
h ereyna afora apokleistika thn kardia. proketai gia kapoio apo ta systatika ths mpyras. ennoeiai oti an pineis toso poly thn kirrwsh thn exeis sigoyrh kai mallon 8a pe8aneis. na pineis me metro CB.
kwstas 20/11/2009 12:58
το συμερασμα ειναι οτι οι επιστημονες - ερευνητες δεν ξερουν τι τους γινεται. Ουτε μια κοινη θεση δεν μπορουν να βγαλουν! Να πινουμε ή να μη πίνουμε εντέλει ??
CB 20/11/2009 10:46

Οι απόψεις σας

Ονοματεπώνυμο *
Email
Μήνυμα *
Τα πεδία που εμφανίζονται με * είναι υποχρεωτικά
 

ΑΠΟΨΕΙΣ

[Ριπές]
Κραυγή αγωνίας
[Γνώμες]
[ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ ] Μισθωτοί πλουτοκράτες
Του Ι. Κ. Πρετεντέρη jpretenteris@dolnet.gr
[Γνώμες]
[ ΤΡΙΤΗ ΑΠΟΨΗ ] Η ναυμαχία... του Βατερλώ!
Του Χρήστου Κάτσικα xkatsikas@xkatsikas.gr
[Γνώμες]
[ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ] Το πέρασμα στην Ινδία...
Της Βούλας Κεχαγιά bkex@dolnet.gr
[Αγιογραφίες]
Λύκοι
Του Δημήτρη Μητρόπουλου mhtro@dolnet.gr

TA NEA Gallοp

H κυβέρνηση ανακοίνωσε οδυνηρά μέτρα για τη φορολογία και το μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων. Πιστεύετε ότι τα μέτρα αυτά είναι::

TA NEA Gallup

H κυβέρνηση ανακοίνωσε οδυνηρά μέτρα για τη φορολογία και το μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων. Πιστεύετε ότι τα μέτρα αυτά είναι:


NEWSLETTER

Συμπληρώστε το email σας και γραφτείτε στο Newsletter του NEA Online