Με συναρμολογημένο στο χέρι κινητήρα V6 3.8 λίτρων

Nissan GT-R50: Ενας πύραυλος 720 ίππων με ιταλικές καταβολές

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/07/2018 13:40 |

Το Nissan GT-R50 είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας που έχει η ιαπωνική φίρμα μετην Italdesign. Το νέο μοντέλο αποκαλύφθηκε μερικώς από την Nissan και βασίζεται μοντέλο παραγωγής του Nissan GT-R NISMO του 2018.

Όπως αναφέρει η Nissan το νέο μοντέλο έχει αρκετές σχεδιαστικές παραπομπές στις επετείους των 50 ετών τόσο για το GT-R. Η Italdesign ανέπτυξε, σχεδίασε και κατασκεύασε το αυτοκίνητο. Το Nissan GT-R50 της Italdesign διαθέτει ένα ξεχωριστό χρυσό εσωτερικό στοιχείο που εκτείνεται σε όλο σχεδόν το πλάτος του οχήματος. Ξεχωρίζει το διογκωμένο καπό, όπως και οι λεπτοί προβολείς LED.



Κυριαρχώντας στην πλευρική όψη, η ξεχωριστή γραμμή οροφής έχει χαμηλώσει κατά 54 χιλιοστά και διαθέτει χαμηλότερο κεντρικό τμήμα, ενώ τα ελαφρώς ανυψωμένα εξωτερικά τμήματα, δίνουν στο προφίλ της οροφής μια μυώδη οπτική. Το έμβλημα GT-R, σε συνδυασμό με τις εσοχές ψύξεις "samurai blade" πίσω από τους μπροστινούς τροχούς, προεξέχει περισσότερο, ενώ χαρακτηριστική είναι η χρυσή επένδυση που εκτείνεται από το κάτω μέρος των θυρών έως στη γραμμή των ώμων.

Το πίσω μέρος τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου με έναν μυώδη σχεδιασμό ενώ τα διπλά στρογγυλά πίσω φώτα του GT-R επανασχεδιάστηκαν. Η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, τοποθετημένη με δύο ορθοστάτες, ολοκληρώνει τη συνολική εμφάνιση.


Στο εσωτερικό έχει γίνει εκτενής χρήση από ανθρακονήματα ενώ η στεφάνη διαθέτει ένα επίπεδο κάτω μέρος, με το σύνολο του τιμονιού να είναι άψογα επενδυμένο με Alcantara.

Χάρη στην εμπειρία των αγώνων GT3 της Nissan, η NISMO ενίσχυσε τον συναρμολογημένο με το χέρι κινητήρα V6 3.8 λίτρων, που για την περίσταση αποδίδει 720 ίππους και 780 Nm ροπής.


Η ανάρτηση διαθέτει την τελευταία λέξης της τεχνολογίας, με το σύστημα DampTronic® της BILSTEIN ενώ για την πέδηση, φροντίζουν τα εμπρός 6-πίστονα φρένα της Brembo και τα αντίστοιχα 4-πίστονα πίσω, με τις τεράστιες δαγκάνες, λαμπερού κόκκινου χρώματος.