Μια γυναίκα βρίσκεται στο σχεδιαστικό «τιμόνι» της Renault για περισσότερο από δέκα χρόνια. Η Τίνα Κέντνερ, είναι υπεύθυνη για τo σχεδιασμό σημαντικών στοιχείων που αφορούν σε προγράμματα εξέλιξης του ομίλου. Τα πιο πρόσφατα δείγματα …γραφής της έχουν κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας στις πιο πρόσφατες εκθέσεις αυτοκινήτου.

Το μέλλον της αυτοκίνησης περνάει μέσα από την «αρχιτέκτονα» των τεσσάρων τροχών ή καλύτερα, η Τίνα Κέντνερ «γράφει» από το άλφα ως το ωμέγα τις σχεδιαστικές «γλώσσες» που θα ακολουθήσουν τα μοντέλα της ευρωπαϊκής φίρμας, τα επόμενα χρόνια. Στόχος της υπεύθυνης σχεδιασμού, η Renault να βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων. Ανάμεσα στα πιο πρόσφατα μοντέλα της είναι το αυτόνομο όχημα, το SYMBIOZ αλλά και το πρωτότυπο ρόμπο – ταξί, το EZ-GO που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην έκθεση της Γενεύης.

Το SYMBIOZ ενσωματώνει το μεσοπρόθεσμο όραμα της Renault πριν από το 2023 με ατού την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, μέσα από ένα αυτοκίνητο που θυμίζει περισσότερο μια κινητή σουϊτα με πλήρη τεχνολογικό υπόβαθρο, διασυνδεμένα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Επίσης, το EZ-GO θέτει τα θεμέλια για το επόμενο ρομπο- ταξί, από το οποίο θα απουσιάζει ο οδηγός, και θα διαθέτει έως και ράμπα για την διευκόλυνση των ανθρώπων με κινητικά προβλήματα.

Όπως αναφέρει η ίδια μεταξύ άλλων και κυρίως για το αντικείμενο της εργασίας της είναι ότι «το ενδιαφέρον κομμάτι της δουλειάς μας είναι ότι μπορούμε να επηρεάσουμε την εταιρική μας εικόνα σε παγκόσμιο επίπεδο, τόσο μέσω του σχεδιασμού κτηρίων του ομίλου, όσο και μέσω της συμβολής μας στο σχεδιασμό οχημάτων όπως είναι τα SYMBIOZ και EZ-GO.» Και τα δύο μοντέλα είναι κομμένα και ραμμένα για τις μεγαλουπόλεις. «Τα οχήματα μπορούν να παίξουν ένα πολύ σημαντικό ρόλο. Από την πλευρά μας, εξελίσσοντας πρωτότυπα όπως το EZ-GO μπορούμε να βοηθήσουμε ώστε να βελτιωθεί η ζωή για όλους τους κατοίκους μέσω της μείωσης της ρύπανσης, του θορύβου, της κίνησης, κτλ.» συμπλήρωσε η επικεφαλής σχεδιασμού των συγκεκριμένων μοντέλων.